Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    31-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quick step

    MET DEZE TIPS VAN QUICK-STEP WORDT JOUW BADKAMER EEN OASE VAN LUXE

     

     

    Interieurontwerpers besteden steeds meer aandacht aan de inrichting van een badkamer en dat is niet toevallig. Waar een badkamer vroeger eerder een functionele ruimte in het huis was, wordt het nu steeds meer een toevluchtsoord om even te ontsnappen aan de dagelijkse stress. Droom jij ook van je eigen plekje om te herbronnen en weer tot jezelf te komen? Laat je inspireren door de luxe van een vijfsterrenhotel en maak van je badkamer een sanctuary!

    LUXE TOT IN DE KLEINSTE DETAILS

    Heb je ooit al eens gelogeerd in een chique hotel waar je jezelf wou opsluiten in de badkamer en niet meer naar huis wou? Je bent duidelijk niet de enige want ‘hotel chique’ wordt getipt als dé badkamertrend van 2024! Aan de basis van deze trend ligt de kunst van het decoreren, waarbij elk detail zorgvuldig is gekozen om een gevoel van luxe en verfijning op te roepen. Denk aan zachte, pluche handdoeken in maagdelijk wit, netjes gevouwen en gerangschikt op marmeren werkbladen die doen denken aan de elegante badkamers in vijfsterrenhotels. Geurkaarsen flikkeren zachtjes en verspreiden delicate geuren van lavendel of eucalyptus in de lucht waardoor er een sfeer van sereniteit en rust wordt gecreëerd. In een nis staan hoogwaardige verzorgingsproducten geëtaleerd die je uitnodigen voor een ultieme verwenervaring. Lichtarmaturen werpen een uitnodigende gloed die reflecteert in gesofisticeerde, oversized spiegels. Een kleurenpalet met zachte tinten zoals wit, crème, beige en pasteltinten versterkt het gevoel van pure luxe, terwijl donkere tinten gecombineerd met hout dan weer een gevoel van geborgenheid geven. Kies voor een stijl die resoneert met jouw ziel, maar verlies de details niet uit het oog. In de ‘hotel chique’- trend worden zelfs praktische elementen als kranen en douchekoppen verheven tot kunstobjecten.

    A FLOOR MAKES THE (BATH)ROOM

    Wil je nog een stapje verder gaan en ben je klaar voor een grondige make-over in de stijl van de hotel chique-trend? Begin dan met het kiezen van een vloer als vertrekpunt van een volledige metamorfose. Omdat de vloer een grote impact heeft op de sfeer van de ruimte maak je best eerst een moodboard zodat je een goed beeld hebt van het resultaat dat je wilt bereiken. Droom je van een minimalistische zen-ruimte met een minimum aan visuele prikkels om volledig tot rust te komen? Dan is de look van natuursteen uit de Alpha Vinyl-collectie de perfecte basis. Houtdecors zoals walnoot of eik uit de Capture-collectie zijn dan weer het ideale vertrekpunt om de sfeer van een warme welness op te roepen. Naast de esthetische look spelen er natuurlijk ook praktische overwegingen omdat het nog steeds om een ‘natte’ ruimte gaat. Het goede nieuws is dat je je geen zorgen hoeft te maken over vocht of water als je kiest voor een vloer van Quick-Step. Dankzij de waterafstotende 'HydroSeal' -coating zijn immers alle laminaat- én vinylvloeren van Quick-Step volledig waterbestendig. De vinylvloeren hebben bovendien als extra voordeel dat ze warm aanvoelen en geluiddempend zijn. Zo wordt jouw badkamer een warme cocon waarin je jezelf even kan afsluiten van de drukte in huis.

    BOTANIC SANCTUARY

    De luxe van hotel chique gaat verder dan esthetische verfijning of exclusieve details. Het gaat ook om de luxe van rust en stilte waardoor je kan herbronnen en tot jezelf kan komen. Door natuurlijke elementen te integreren in je badkamer kan je dat gevoel van welzijn nog versterken. De gemakkelijkste manier om de natuur naar binnen te brengen zijn planten, en als je echt het gevoel van een botanic sanctuary wilt creëren, kan je zelfs een volledige wand groen schilderen. Zo wordt jouw badkamer een botanische tempel voor lichaam en geest. Kies daarnaast voor sanitaire meubels met organische vormen en fluïde lijnen. De uitstraling van natuurlijke materialen kan je ook doortrekken naar de vloer door te kiezen voor hout. Toegegeven, parket was lang geen optie in de badkamer, maar de designers van Quick-Step hebben daar verandering in gebracht. Voor de parketcollectie Cascada ontwikkelden ze een ‘Wood for Life’-vernistechnologie én een geoptimaliseerd klikdesign waardoor niet alleen de toplaag, maar ook de zijden van de houtplanken beschermd zijn. Zo kan er geen water in of onder de vloer sijpelen en blijf je helemaal zen als er een spatje water op de vloer komt. Omdat de parketvloer volledig waterdicht is, zijn de parketvloeren uit de Cascada-collectie ook gemakkelijk in onderhoud waardoor je het ontspannen gevoel van je wellnesskuur nog lang kan vasthouden. Samengevat bieden de vloeren van Quick-Step een luxueus canvas waar wellness en luxe elkaar naadloos kruisen. Wedden dat jij na jouw ‘hotel chique’ make-over niet meer je huis uit wilt?

     

     

     







    31-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quick step

    MET DEZE TIPS VAN QUICK-STEP WORDT JOUW BADKAMER EEN OASE VAN LUXE

     

     

    Interieurontwerpers besteden steeds meer aandacht aan de inrichting van een badkamer en dat is niet toevallig. Waar een badkamer vroeger eerder een functionele ruimte in het huis was, wordt het nu steeds meer een toevluchtsoord om even te ontsnappen aan de dagelijkse stress. Droom jij ook van je eigen plekje om te herbronnen en weer tot jezelf te komen? Laat je inspireren door de luxe van een vijfsterrenhotel en maak van je badkamer een sanctuary!

    LUXE TOT IN DE KLEINSTE DETAILS

    Heb je ooit al eens gelogeerd in een chique hotel waar je jezelf wou opsluiten in de badkamer en niet meer naar huis wou? Je bent duidelijk niet de enige want ‘hotel chique’ wordt getipt als dé badkamertrend van 2024! Aan de basis van deze trend ligt de kunst van het decoreren, waarbij elk detail zorgvuldig is gekozen om een gevoel van luxe en verfijning op te roepen. Denk aan zachte, pluche handdoeken in maagdelijk wit, netjes gevouwen en gerangschikt op marmeren werkbladen die doen denken aan de elegante badkamers in vijfsterrenhotels. Geurkaarsen flikkeren zachtjes en verspreiden delicate geuren van lavendel of eucalyptus in de lucht waardoor er een sfeer van sereniteit en rust wordt gecreëerd. In een nis staan hoogwaardige verzorgingsproducten geëtaleerd die je uitnodigen voor een ultieme verwenervaring. Lichtarmaturen werpen een uitnodigende gloed die reflecteert in gesofisticeerde, oversized spiegels. Een kleurenpalet met zachte tinten zoals wit, crème, beige en pasteltinten versterkt het gevoel van pure luxe, terwijl donkere tinten gecombineerd met hout dan weer een gevoel van geborgenheid geven. Kies voor een stijl die resoneert met jouw ziel, maar verlies de details niet uit het oog. In de ‘hotel chique’- trend worden zelfs praktische elementen als kranen en douchekoppen verheven tot kunstobjecten.

    A FLOOR MAKES THE (BATH)ROOM

    Wil je nog een stapje verder gaan en ben je klaar voor een grondige make-over in de stijl van de hotel chique-trend? Begin dan met het kiezen van een vloer als vertrekpunt van een volledige metamorfose. Omdat de vloer een grote impact heeft op de sfeer van de ruimte maak je best eerst een moodboard zodat je een goed beeld hebt van het resultaat dat je wilt bereiken. Droom je van een minimalistische zen-ruimte met een minimum aan visuele prikkels om volledig tot rust te komen? Dan is de look van natuursteen uit de Alpha Vinyl-collectie de perfecte basis. Houtdecors zoals walnoot of eik uit de Capture-collectie zijn dan weer het ideale vertrekpunt om de sfeer van een warme welness op te roepen. Naast de esthetische look spelen er natuurlijk ook praktische overwegingen omdat het nog steeds om een ‘natte’ ruimte gaat. Het goede nieuws is dat je je geen zorgen hoeft te maken over vocht of water als je kiest voor een vloer van Quick-Step. Dankzij de waterafstotende 'HydroSeal' -coating zijn immers alle laminaat- én vinylvloeren van Quick-Step volledig waterbestendig. De vinylvloeren hebben bovendien als extra voordeel dat ze warm aanvoelen en geluiddempend zijn. Zo wordt jouw badkamer een warme cocon waarin je jezelf even kan afsluiten van de drukte in huis.

    BOTANIC SANCTUARY

    De luxe van hotel chique gaat verder dan esthetische verfijning of exclusieve details. Het gaat ook om de luxe van rust en stilte waardoor je kan herbronnen en tot jezelf kan komen. Door natuurlijke elementen te integreren in je badkamer kan je dat gevoel van welzijn nog versterken. De gemakkelijkste manier om de natuur naar binnen te brengen zijn planten, en als je echt het gevoel van een botanic sanctuary wilt creëren, kan je zelfs een volledige wand groen schilderen. Zo wordt jouw badkamer een botanische tempel voor lichaam en geest. Kies daarnaast voor sanitaire meubels met organische vormen en fluïde lijnen. De uitstraling van natuurlijke materialen kan je ook doortrekken naar de vloer door te kiezen voor hout. Toegegeven, parket was lang geen optie in de badkamer, maar de designers van Quick-Step hebben daar verandering in gebracht. Voor de parketcollectie Cascada ontwikkelden ze een ‘Wood for Life’-vernistechnologie én een geoptimaliseerd klikdesign waardoor niet alleen de toplaag, maar ook de zijden van de houtplanken beschermd zijn. Zo kan er geen water in of onder de vloer sijpelen en blijf je helemaal zen als er een spatje water op de vloer komt. Omdat de parketvloer volledig waterdicht is, zijn de parketvloeren uit de Cascada-collectie ook gemakkelijk in onderhoud waardoor je het ontspannen gevoel van je wellnesskuur nog lang kan vasthouden. Samengevat bieden de vloeren van Quick-Step een luxueus canvas waar wellness en luxe elkaar naadloos kruisen. Wedden dat jij na jouw ‘hotel chique’ make-over niet meer je huis uit wilt?

     

     

     







    31-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beoconnect core

    BEOCONNECT CORE VERANDERT LEGACY BANG & OLUFSEN PRODUCTEN IN EEN DRAADLOOS LUIDSPREKERSYSTEEM

     

     

    Bang & Olufsen kondigt vandaag de Beoconnect Core aan, een nieuwe streaming box die legacy Bang & Olufsen luidsprekers verandert in een draadloos luidsprekersysteem. Met Beoconnect Core kunnen mensen naadloos muziek streamen vanuit hun favoriete app naar Bang & Olufsen luidsprekers die meer dan 30 jaar teruggaan, hun Bang & Olufsen platenspeler of muzieksysteem aansluiten op Bang & Olufsen luidsprekers, en Bang & Olufsen luidsprekers aansluiten op elke televisie voor meeslepende filmische momenten.

    "Ons doel is om product iconen te bouwen die een leven lang meegaan, Beoconnect Core is een belangrijke toevoeging aan ons productaanbod, die ons in staat stelt om deze belofte van duurzaamheid waar te maken. Beoconnect Core verbindt ons verleden met onze toekomst en wordt geleverd met onze vervangbare Mozart streaming module die eenvoudig kan worden geüpgraded naar de nieuwste technologie", zegt Michael Henriksson, Vice President Productmarketing bij Bang & Olufsen. Hij vervolgt: "Dit betekent dat de producten waar onze klanten van houden jarenlang kunnen worden gebruikt en blijvende herinneringen kunnen blijven creëren".”.

    Ontworpen met Cradle-to-Cradle principes in gedachten, belichaamt het ontwerp van Beoconnect Core de toewijding van Bang & Olufsen om de levensduur van zijn producten te verlengen. Dit gebeurt door middel van eenvoudige upgradebaarheid, langdurige servicebaarheid, evenals de vervangbare Mozart streaming module om ervoor te zorgen dat het Bang & Olufsen producten kan blijven voortzetten in de toekomst met de nieuwste technologie.

    Beoconnect Core biedt verschillende connectiviteitsopties, zoals Powerlink en USB geoptimaliseerd voor de Beolab 50 en Beolab 90 luidsprekers, en line-in voor platenspelers en andere bronnen. Bovendien maakt Beoconnect Core het mogelijk om Bang & Olufsen luidsprekers aan te sluiten op schermen van derden met HDMI eARC voor meeslepende film momenten, die worden versterkt met de geluidskwaliteit van Bang & Olufsen.

    Met een zacht gebogen, met parel gestraald aluminium chassis dat warmte absorbeert en een niet-geleidende cover om volledige antenne transparantie te garanderen, is het slanke en compacte ontwerp van Beoconnect Core geschikt voor elke kamer. Bovendien kan Beoconnect Core worden geïnstalleerd in Beosound Shape met behulp van een beugel die naadloos kan worden ingevoegd in een Beosound Shape tegel





    30-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een bloemig stoffenboeket voor het interieur

    » TREND: VICHYPRINT X BLOEMENPRINT - » SLAAPKAMER- & LIVINGDECORATIE

    De lente is zo dichtbij dat we het haast kunnen ruiken. De dagen worden opnieuw langer, de gemiddelde temperatuur klimt de hoogte in en de eerste knop staat klaar om te ontluiken. Tijdens het voorjaar krijgt niet alleen de natuur, maar ook het interieur een kleurrijke en speelse boost. Mondial Tissus transformeert onze woonst tot een bloeiend bloemenveld met bonte stoffen die zonder meer de lente en zijn hoopvolle natuurpracht belichamen. Of je nu een geoefende couturier bent of een enthousiaste beginner, Mondial Tissus vindt dat unieke decoratie voor iedereen toegankelijk moet zijn. Zo kan je gebruik maken van haar maatwerkservice, een praktische oplossing om alle creatieve ideeën tot leven te brengen.

    A b(l)oom box

    Pluk bloemen en decoreer je woning met fleurige stoffenprints. Mondial Tissus transformeert je woning in een rijkgevulde bloemenserre met textiel in speelse kleuren en gelukkige patronen. Bloemen in alle vormen en maten worden afgewisseld met ruitjes of corduroy en zorgen in de juiste combinatie voor de juiste sfeer. Voeg je graag een vleugje humor toe? Speel dan met contrasterende opdrukken en ga voor extra decoratie zoals poefjes of sierkussens. Voor romantische zielen is een subtiel bloemenaccent en een zachte kleur dan weer the way to go.

    Decotip: Combineer verschillende prints voor een speelse inrichting, of creëer een monochrome look met verschillende patronen in dezelfde kleur. Biezen van sierkussen in een contrasterende kleur geven je interieur alvast dat extra toefje persoonlijkheid. Werk het geheel ten slotte af met een effen stof om het geheel perfect te harmoniseren. Heb je geen ervaring met het maken van je eigen stoffen decoratie? Mondial Tissus helpt je een handje met haar maatwerkservice.

    Bedroom Cottagecore

    Vlij je neer in de lenteachtige stoffen van Mondial Tissus en waan je in een prachtig bloemenveld. Voor de slaapkamerinrichting tovert de textielexpert met een rode kersentint in bloemen, ruitjes en vichyprints. De katoenen stoffen van het gekende Londense merk Liberty behoren tot het assortiment van Mondial Tissus en brengen de natuur tot leven in het interieur. In de vorm van paisleyprints en bloemen scheppen ze de sfeer van de lente op het Engelse platteland in de slaapkamer.

    Decotip: Vind je het ook zo heerlijk om in je bed te zinken, met een berg kussens om je heen? Speel met modellen in verschillende groottes en maten voor een knussere sfeer. Durf bovendien te spelen met contrasten in prints of texturen zoals corduroy of ribfluweel en mix-en-match met een bijpassende effen kleur. Op deze manier maak je van je slaapkamer een rustgevende ruimte die past bij je persoonlijkheid en de trends van vandaag. www.mondialtissus.fr







    30-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jung kleurt met gelijkheid

    Esthetiek en design zijn vanzelfsprekend. Of toch niet? Terwijl standaard (openbare) toiletten of badkamers zorgvuldig en mooi ontworpen worden, heeft in een zorgtoilet functionaliteit de bovenhand. JUNG gelooft in de toegankelijkheid van design en breidt daarom haar LS 990-schakelaarassortiment uit met noodsystemen voor inclusieve badkamers in iedere tint uit het Les Couleurs® Le Corbusier-assortiment. Zo maakt JUNG van elke sanitaire stop een functioneel maar vooral mooi en comfortabel moment voor iedereen.

    In veiligheid en kleur

    Iedereen heeft recht op een prettig en veilig toilet- en badkamerbezoek. Om hieraan te voldoen introduceert JUNG noodsystemen voor zorgtoiletten in haar assortiment. In de AS-, CD- en LS-reeksen worden nieuwe onderdelen toegevoegd als individuele componenten of als complete set. Deze laatste bestaat uit een trekkoord met een drukknop, oproepmodule, resetknop en een voedingsunit voor de stroomvoorziening van het oproepsysteem. Elke component uit de LS-serie is bovendien verkrijgbaar in alle 63 kleuren van het Les Couleurs® Le Corbusier-gamma.

    Welzijnsdesign

    Kleur kan een noemenswaardige impact hebben op ons welzijn. Ook in de badkamer of het toilet kan het een bijzondere rol spelen. Sanitaire voorzieningen voor personen met een beperking moeten natuurlijk voldoen aan belangrijke voorwaarden op het vlak van veiligheid en functionaliteit, maar ze mogen vooral ook mooi zijn. Zeg gerust moeten, want de juiste kleuren creëren een positieve en ontspannen sfeer. JUNG gebruikt kleur en contrast om belangrijke elementen (zoals schakelaars en noodsystemen) zichtbaarder te maken – zowel een upgrade in veiligheid als in esthetiek.

    Sanitaire gelijkheid

    Voorschriften en regelgeving maken dat de meeste zorgtoiletten gestandaardiseerd zijn, met weinig ruimte voor interieurtrends of kleurgebruik. JUNG bewijst dat het anders kan en biedt de mogelijkheid om aan de hand van kleur en design badkamers nòg inclusiever te maken. Kleurrijke en moderne openbare zorgtoiletten maken een duidelijk statement en staan symbool voor meer gelijkheid. Ze vertegenwoordigen een belangrijke stap in de richting van een samenleving waarin iedereen een even belangrijke rol speelt.







    29-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Idroattiva+

    MEER DAN HYDRATATIE, BESCHERMING & DETOX

    Een hydraterende crème die perfect aansluit op de behoeften van de huid is essentieel en onmisbaar in een goede huidverzorgingsroutine. Zo heeft elk huidtype een aangepaste routine nodig die voor de juiste hydratatie zorgt. De huidbarrière speelt een belangrijke rol bij de optimale hydratatie van de huid. Zonder een goede huidverzorgingsroutine is de huidbarrière vatbaarder voor schadelijke invloeden van buitenaf. Dit resulteert in een droog gevoel dat niet altijd wordt opgemerkt. Toch kan dit voorkomen bij alle huidtypen, van de droge tot de vette huid. De juiste moisturizer zorgt er dus niet alleen voor dat de hydratatie van de huid wordt hersteld, maar zorgt er ook voor dat de huidbarrière in balans blijft en de huid wordt beschermd tegen een vroegtijdige huidveroudering.

    HUIDVERZORGINGSINNOVATIE IDROATTIVA+

    De technologische kern van de IDROATTIVA+ formules bestaat uit een doeltreffende blend van technologische en plantaardige, actieve ingrediënten die alle huidtypen, zelfs de meest gevoelige, hydrateert, zuivert en beschermt.

    • IDROATTIVA+ COMPLEX: een technologische kern die de huid hydrateert en beschermt. Tot 100 uur vocht dat de wateruitwisseling binnen de huidcellen bevordert voor een gevoede huid en langdurige hydratatie. Beschermt de huidbarrière.

    • HYPERGEFERMENTEERDE ITALIAANSE PIOENROOS: is met zijn krachtige werking tegen vervuiling, oxidatie en gifstoffen nu twee keer zo effectief in het tegengaan van oxidatieve stress.

    DEEP MOISTURIZING CREAM – €39 -  50ml : Met 96% ingrediënten van natuurlijke oorsprong gaat deze crème vochtverlies tegen en behoudt het het water dat van nature aanwezig is in de huid. Dit is mogelijk dankzij het IDROATTIVA+ COMPLEX, dat tot 100 uur hydrateert.

    MATTE MOISTURIZING SORBET - €39 -  50ml : Een olievrije ‘sorbet’-crème met een ultrafrisse, matterende en lichte textuur is ideaal voor de gecombineerde tot vette huid. Dit product zorgt ervoor dat de huid langer zacht aanvoelt en wordt beschermd en gehydrateerd, zonder te gaan glimmen.

    EYE HYDRO-GEL  - €35 -  15ml : Een delicate ooggel met verfrissend effect die wallen en donkere kringen tegengaat en de oogopslag verheldert. De oogcontour is gladder, wordt beschermd tegen schadelijke invloeden van buitenaf en blijft langer gehydrateerd.

    FRESH MOISTURIZING WATER CREAM - €39 -  50ml : Een lichtgewicht gelcrème, geformuleerd om het gezicht en de hals met frisheid te omhullen. Met 93% ingrediënten van natuurlijke oorsprong gaat deze crème vochtverlies tegen en behoudt hij het water dat van nature aanwezig is in de huid.

     

    De IDROATTIVA+ lijn wordt afgerond met een laatste stap in de huidverzorgingsroutine om de teint te egaliseren, te hydrateren en te beschermen tegen de zon en schade door blauw licht.

    ANTI-POLLUTION BB CREAM - €37 -  50ml : Geschikt voor alle huidtypen, ook de gevoelige huid. Getinte, hydraterende crème die dankzij de smeltende pigmenten de teint perfectioneert, verheldert en egaliseert. De formule met SPF 30 UVB-filters beschermt ook tegen UVA, IR en blauw licht. De huid ziet er op natuurlijke wijze helderder en stralender uit en wordt gehydrateerd en beschermd tegen schadelijke invloeden van buitenaf, voor een altijd egale teint.

    DE NIEUWE COLLISTAR IDROATTIVA+ PRODUCTEN ZIJN NU VERKRIJGBAAR

     

     







    29-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tulpentijd in Flevoland

    Van het fleurigste event van Nederland tot kleurrijke routes door de tulpenvelden en een bezoek aan de pluktuin

    Wist je dat je in Flevoland, de jongste Nederlandse provincie, het grootste aaneengesloten tulpenbloeigebied van Nederland terugvindt? De mooiste tulpenvelden vind je zowel in de Noordoostpolder als de Flevopolder. In het voorjaar wordt Flevoland omgetoverd tot een eindeloos ogend kleurenpallet, een uniek aanzicht dat maar enkele weken per jaar te bewonderen valt. Het belang van de tulp, zowel voor de lokale economie als het landschap in Flevoland, kan dan ook moeilijk onderschat worden. En dat resulteert in tal van activiteiten gelinkt aan het tulpenbloeiseizoen. Zo worden er van 19/04 tot en met 5/05 op diverse locaties bijzondere evenementen georganiseerd, zoals helikoptervluchten, plukdagen en fotowedstrijden. Daarnaast stippelt de regio verschillende routes uit, die je tussen 13/04 en 5/05 door Flevoland loodsen. Voel jij de lentekriebels al en wil je dit spectaculaire schouwspel niet missen? Kom dan zeker langs om de tulpenvelden met je eigen ogen te bewonderen.

    Kom naar het fleurigste event van de Noordoostpolder

    Elk voorjaar staat de Noordoostpolder, het grootste tulpengebied van Nederland, in het teken van het Tulpenfestival. Dit fleurig event trekt jaarlijks duizenden bezoekers van over de hele wereld die komen genieten van de bloemenpracht en het brede scala aan activiteiten dat daarbij gepaard gaat. Van rondleidingen door de velden tot fotowedstrijden en muziekoptredens. Voor kinderen is er zelfs een doolhof van tulpenbollenkisten aangelegd, terwijl de avonturiers zich dan weer kunnen wagen aan een helikoptervlucht of ballonvaart boven de velden. Tijdens het festival kan je ook op diverse locaties terecht voor lokale lekkernijen. Download zeker de vernieuwde Tulpenfestival app, zo kan je de verschillende auto- en fietsroutes makkelijk volgen én krijg je tijdens de rit audiofragmenten te horen met informatie over de tulpenteelt. De start- en einddata van het festival hangen af van de weersomstandigheden en zijn dus ieder jaar verschillend. Dit voorjaar vindt dit event plaats van 19/04 tot en met 5/05.

    Tulpenroute Flevoland leidt je door de Nederlandse tulpenvelden

    Van zodra de provincie in een kleurrijk lappendeken transformeert, is Tulpenroute Flevoland een vast begrip in de Flevopolder. Tulpenroute Flevoland biedt tal van routes langs de mooiste tulpenvelden, die je voornamelijk vindt in de Flevopolder, rondom Dronten, Lelystad en Zeewolde. Of je er nu met de auto, de fiets of al wandelend op uittrekt, er is voor ieder wat wils. De verschillende routes zijn allemaal bewegwijzerd en/of beschikbaar via een plattegrond, zo kan je zorgeloos op pad vertrekken. Breng onderweg ook een bezoek aan verschillende bedrijven die speciaal tijdens het tulpenseizoen hun deuren openzetten voor het grote publiek, dé uitgelezen kans om een kijkje achter de schermen van de tulpenpluk te krijgen. Net als het festival varieert ook de start- en einddata van Tulpenroute Flevoland, dit jaar kan je de routes van 13/04 tot en met 5/05 volgen.

    Pluk je eigen tulpenboeket

    Wil jij nog een stapje verder gaan en de tulpen niet alleen vanop een afstand bekijken, maar ook zelf plukken? Dat kan! Flevoland telt verschillende tulpenpluktuinen. Ga langs bij Hanneke’s Pluktuin, waar je uit zo’n 250 soorten mag kiezen om jouw eigen boeket samen te stellen. Ook bij Tulpenpluktuin Marknesse en de boerderijwinkel in Biddinghuizen, kan je zelf de handen uit de mouwen steken en trek je nadien huiswaarts met een kleurrijke bos bloemen. 

    28-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slaaptoerizzzzzzme in je eigen slaapkamer

    Met onze volle agenda’s en drukke levensstijl is het genieten van een degelijke nachtrust vandaag eerder zeldzaam. Slaap is een kostbaar goed geworden, met unieke oplossingen als gevolg. Het slaaptoerisme, ofwel de nieuwste trend uit wellnessland, staat voor het reizen naar verre oorden en luxueuze hotels om te genieten van welverdiende rust. Het Belgische Revor bewijst dat hotelwaardig slapen ook in eigen land en bed kan, en geeft je de nodige tips om je slaapkamer te transformeren tot een vijfsterrenhotelkamer.

    Het juiste bed

    Het bed is de ster van iedere luxueuze hotelkamer. Revor heeft een uitgebreid aanbod hoofdborden, poten en accessoires om je eigen slaapervaring naar een hoger niveau te tillen. Zo heeft een groter, zwevend hoofdbord, zoals het Vitello Modern Rondo-model, een moderne high-end uitstraling. Het eenvoudige maar verfijnde ontwerp vervolledigt de vijfsterrenhotellook en kan bovendien perfect worden geüpgraded met de optionele bijpassende nachtlampjes.

    Hemelse (hotel)slaap

    In een eersteklashotel slaap je op de beste en meest comfortabele matrassen. In je eigen slaapkamer biedt Revor dezelfde slaapkwaliteit met de Kashmir Anatomic 3000 Gelpulse-matras. Een luxueuze matras die dankzij een innovatieve verenkern en comfortlaag perfect de vorm van je lichaam volgt en een volledige ergonomische ondersteuning biedt. Daarnaast wordt de hoes van de matras vervaardigd uit hoogwaardig kasjmier en met de hand gestikt: een gouden nachtrust zoals je die nog nooit ervaarde.

    Housekeeping!

    Om de ultieme slaapervaring te creëren, wordt een hotelkamer met veel zorg en aandacht ingericht en opgemaakt. Decoratie en subtiele accenten zoals het beddengoed kunnen namelijk een groot verschil in je slaapervaring betekenen. Breng de hotelsfeer tot leven in de slaapkamer aan de hand van kreukvrije lakens, afgewerkt met kussens die perfect tegen het hoofdbord worden gerangschikt en een oversized plaid. Pas de kleur van het beddengoed aan op het palet van de ruimte, of ga voor een speels effect met contrasterende of felle tinten. www.revor.be

     

     

     







    27-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Good Gorl blush elixir

    GOOD TO BE BAD

    Na het wereldwijde succes van Good Girl en de lancering Good Girl Blush treedt een nieuwe damesgeur op de voorgrond en dit opnieuw met een flacon in de vorm van een stiletto: Good Girl Blush Elixir. Met een intens bedwelmende blend van rozen, vanille en rokerige patchoeli is Good Good Blush Elixir een verleidelijk eau de parfum met zowel een chypre (houtachtig en mysterieus) als bloemige geurbeleving. Gehuld in een flacon met een dégradé van zwarte en roze tinten in combinatie met een stralend gouden naaldhak biedt deze lancering een elegante twist ten aanzien van de populaire roze Blush flacon. En uiteraard is de originele Good Girl, Karlie Kloss, het gezicht van deze campagne.

    Good Girl – gehuld in een iconische flacon in de vorm van een donkerblauwe stiletto met stralend gouden naaldhak – werd gelanceerd in 2016 en was meteen een wereldwijd succes. Sindsdien volgden epische lanceringen zoals de fruitige en bloemige geurbeleving van Very Good Girl met rode flacon, de poederachtige en bloemige sensatie van Good Girl Blush met roze flacon en nu dus Good Girl Blush Elixir gehuld in een verleidelijke flacon met dégradé. Met een zoete en sensuele geur combineert de originele lancering, Good Girl, de aroma's van jasmijn, cacao, tonkaboon, amandel en koffie om een vrouwelijk maar ook mysterieus boeket te creëren.

    “We kozen bewust voor contrasterende ingrediënten omdat we èlk aspect van de hedendaagse vrouw wilden vertegenwoordigen: een licht, donker, mannelijk, vrouwelijk, lief en ondeugend aspect” verklaart Carolina A. Herrera, Beauty Creative Director. “Als wij als vrouwen zo veelzijdig zijn, verdienen we dan niet een geur die net zo rijk is? Dat is Good Girl.”

    Good Girl Blush Elixir is vanaf 25 maart 2024 beschikbaar bij de bekende Carolina Herrera verkooppunten.

    Good Girl Blush Eau de Parfum Elixir 80ml €165,60 - Good Girl Blush Eau de Parfum Elixir 50ml €129,25 - Good Girl Blush Eau de Parfum Elixir 30ml €88,30 

     

     

     

     

     









    26-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van zonnige lentedag tot fancy avondfeest

    LolaLiza's Garden Party Looks

     

    Belgisch, betaalbaar en feestelijk

    Beeld je een stralende dag in, met een zacht briesje dat door de bloemen in de tuin waait, en jij, gehuld in een fleurige LolaLiza-look die even vrolijk is als de dag zelf. Dat is precies waar het Belgische merk op mikt met haar gloednieuwe Garden Party-collectie. Van levendige prints tot elegante ontwerpen, deze collectie spreekt tot de harten van zij die willen schitteren in stijl, in de vorm van betaalbare luxe.

    Laat je het aankomende zonnige seizoen verleiden door onder andere een azuurblauwe jumpsuit, een lila suit of rode jurk en verfijnde knoopdetails en ruffles. Naast een uitgebreide collectie LolaLiza casualwear, staat het label ook voor je klaar bij speciale gelegenheden die op je agenda staan. Deze collectie viert dan ook de lente in al haar glorie, waardoor je kan stralen onder de warme zon in frisse designs.

    De collectie zal verkrijgbaar zijn vanaf 28/03, online en in-store.

     







    25-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunny Cars innoveert

    Sunny2go de ultieme reisassistent

     

    Nu ook datavolume en tijdschriften gratis bij je huurauto. Tijdens je vakantie onbezorgd en optimaal genieten van je bestemming, dat wil toch iedereen? Om dat zorgeloze gevoel mogelijk te maken heeft autoverhuurspecialist Sunny Cars twee extra gratis diensten toegevoegd aan haar reisassistent Sunny2go. Met Sunny2go krijgen vakantiegangers standaard een persoonlijke reisassistent bij hun huurauto inbegrepen en profiteren ze nu ook van 1GB datavolume en tijdschriften - zonder extra kosten. De onlangs geïntegreerde functies maken je volgende reis nog relaxter en zorgen ervoor dat je altijd online bent en genoeg entertainment hebt terwijl je onderweg bent naar je volgende bestemming.

    Eenvoudig én gratis surfen op vakantie.

    Er is niks zo vervelend als zonder mobiele data zitten. Daarom ontvangen klanten van Sunny Cars voortaan een gratis eSIM met 1GB datavolume voor 7 dagen. Deze eSIM kan vooraf eenvoudig geïnstalleerd worden en gaat in vanaf het moment dat je op je vakantiebestemming bent en je mobiele data gebruikt. Het datavolume is beschikbaar voor talloze locaties, van bestemmingen in Europa tot landen ver daarbuiten. Zodra het meegeleverde volume is opgebruikt, kunnen de frequente surfers ook nog extra data bijboeken bij Sunny2go's partner Manet Mobile Solutions. Deze nieuwe service is opnieuw een extra manier om klanten zoveel mogelijk te ontzorgen in elke fase van het autohuurproces. Want vooraf weten dat je onderweg geen gedoe hebt, dat is waar de all-in autohuur van Sunny Cars voor staat.

    Zon, zee en e-magazines: Ontdek de gratis digitale bibliotheek

    Sinds kort krijgen alle huurders ook tot vijf gratis e-magazines ter beschikking. In plaats van met volle tassen te sjouwen, kunnen reizigers hun favoriete titels nu comfortabel op het strand lezen via tablet of smartphone. Sunny2go's mediabox biedt een breed scala aan mediatitels - van vrije tijd en mode tot auto's en business nieuws – gedurende de hele duur van de reis. Afhankelijk van de voorkeur van de reiziger kunnen deze magazines vooraf gedownload worden of, indien gewenst, zelfs op de laatste dag van de reis. De mediabox is beschikbaar in elk van de vier talen van de applicatie – Nederlands, Frans, Engels en Duits - elk met een aangepast portfolio. Als de gratis exemplaren op zijn, kunnen boekenwurmen extra tijdschriften kopen bij Media Carrier Solutions, de servicepartner van Sunny Cars.

    Maximaal reiscomfort met de Smart Delay service en conciërgeservice

    Sunny2go laat niets te wensen over voor haar huurders. Met de Smart Delay Service kunnen gebruikers ontspannen gebruik maken van luchthavenlounges bij vluchtvertragingen. Een ander hulpmiddel is de conciërgeservice, deze is tijdens de hele huurperiode beschikbaar via telefoon of chat met persoonlijke aanbevelingen en lokale tips. Een digitale reisgids biedt toegang tot informatie in het Nederlands over 80 bestemmingen over de hele wereld en in het Engels over meer dan 600 bestemmingen. Zo ontdek je welke bezienswaardigheden en insidertips er op je bestemming te vinden zijn. 

    Slimmer op reis met actuele parkeerinfo en gepersonaliseerde stadstours 

    Samen met Parkopedia verzamelt Sunny Cars alle informatie over parkeermogelijkheden voor hun reizigers in één oogopslag, inclusief openingstijden en parkeertarieven. Met partner Tripian biedt Sunny2go ook een innovatieve op AI gebaseerde functie aan. Gebruikers krijgen hierdoor de mogelijkheid om via kunstmatige intelligentie gepersonaliseerde stadstours en uitstapjes samen te stellen, inclusief lokale restaurantaanbevelingen. Zo kun je zelf aangeven waarin je geïnteresseerd bent en waar je je stadstour wilt beginnen. Op die manier wordt er een individuele route voor je uitgestippeld, helemaal afgestemd op jouw wensen.  

    "We zijn verheugd dat we gebruikers van onze digitale reisassistent Sunny2go per direct een nog praktischer dienstenportfolio voor huurauto's kunnen aanbieden. De vele functies van de online applicatie zijn erg populair bij onze klanten," benadrukt Hans Knottnerus, managing director Nederland, België en Frankrijk van Sunny Cars. De persoonlijke reisassistent van Sunny Cars kan eenvoudig gebruikt worden op een smartphone, tablet of via desktop. Alle functies zijn beschikbaar vanaf twee weken voor huuraanvang tot het moment de auto weer ingeleverd wordt. 

     

    25-03-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!