Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    30-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuid - Tirol, ee sportieve zomer in de bergen!

    Olympische Dorothea Wierer verklap haar vakantieplannen voor Zuid-Tirol

    “Een sportieve zomer in de bergen? Die beleeg je hier!”

    Zuid-Tirol in het spoor van de olympische atlete Dorothea Wierer: dat staat gelijk aan een actieve zomervakantie in de bergen. Na een hele winter op de skilatten zoekt ze tijdens de lente steevast het noorden van Italië op. Ze weet dan ook als geen ander hoe je er sport en ontspanning perfect combineert.

    Ze trok twee keer naar de Olympische Spelen, haalde verschillende gouden medailles tijdens de Wereldkampioenschappen en schreef meerdere wereldbekermanches op haar naam. Vanop de sneeuwpiste schudde de biatlete Dorothea Wierer al een pak fantastische prestaties uit haar mouw. Ze leerde de stiel in de bergen van Zuid-Tirol, waar ze tussen de wedstrijden door traint en ontspant.

    Ontluikende natuurpracht

    “Tijdens de winter loopt mijn programma over. Internationale races volgen elkaar aan sneltempo op en ik reis maanden van het ene land naar het andere. Wanneer de lente begint, zoek ik mijn thuisland op om te herbronnen. De natuur van Zuid-Tirol staat dan prachtig in bloei. Alle die geuren en kleuren, de dagen die langer worden,… ik kijk er telkens geweldig hard naar uit”, getuigt Dorothea.

    “Zodra de temperaturen stijgen, spot je mij vaak in mijn thuisstad Antholz en aan het meer. Je kan die plekken het hele jaar door bezoeken, maar ik vind ze in de lente het mooist. De natuur slooft zich dan zo uit, het is best fascinerend. Tegelijk voeren deze plaatsen me terug naar mijn kindertijd en naar de uitstappen die ik hier maakte met vrienden en familie. Pure nostalgie”, deelt de atlete.

    Actief door de bergen

    ’s Zomers valt er in Zuid-Tirol heel wat te beleven. De uitgestrekte, soms woeste landschappen vormen een schitterend decor voor wie graag wandelt, klimt, zwemt, fietst, aan watersport doet, loopt, golft of paardrijdt. Het programma van een WK-medailliste ziet er hier dan ook best pittig uit.

    “Ik loop vaak door de bossen, dat ontspant mij. Maar fietsen doet me nog meer genieten. Het houdt me goed in vorm en tijdens de lange tochten ontdek ik talrijke onvergetelijke uitzichten over het unieke landschap. Ik train het liefst in Pustertal en rond het meer van Antholz/Anterselva. Eén keer per jaar trotseren we met het nationale team de Stelviopas. Vooral de hikingroute vanuit Val Martello is fenomenaal”, verklapt Dorothea.

    Zalig uitblazen

    De natuur van Zuid-Tirol mag dan wel uitzonderlijk zijn, ook de keuken staat bekend om de verse, eigentijdse gerechten. Op zowat elke menukaart duiken lokale wijnen, kruiden, kazen, vleessoorten en andere streekproducten op. Het is dus geen verrassing dat Dorothea na een actieve dag in de buitenlucht met plezier aan tafel schuift. Haar lievelingsgerecht? Pompoensoep met asperge!

    “Zeker met vers geoogste groenten is die soep onweerstaanbaar. Ook de knapperige kastanjeharten die ze hier in het najaar bereiden, smaken hemels. Yoghurt en kaas vind je altijd in mijn koelkast en tijdens het sporten neem ik meestal een appel mee. Enkel wanneer ik de Stelviopas bedwing, pauzeer ik in een restaurant onderweg voor een portie strudel. Zo’n maaltijd geeft me een flinke energieboost, ideaal om daarna naar de top te klimmen.”

    Geen inspanning zonder ontspanning. Zuid-Tirol is de perfecte plek om heerlijk te welnessen met zicht op de bergen. “Mijn training sluit ik af in de sauna. Het is zalig relaxen in de uitstekende wellnesscentra van de hotels in Val Pusteria. Ontspannen, dat is voor mij ook gewoon mijn hoofd leeg maken en tot rust komen. In m’n eentje een luchtje gaan scheppen en de Weiβhorn beklimmen… subliem is dat. Al geniet ik nog het meest van tijd doorbrengen met mijn man, mijn vrienden en familie”, sluit Dorothea af.

    Meer informatie over Zuid-Tirol kan vinden op:

    Facebook: hwww.facebook.com/BeleefZuidTirol/ #SouthTyrol, #dolomites

    Instagram: www.instagram.com/visitsouthtyrol @visitsouthtyrol #SouthTyrol, #dolomites

    Illustraties : © Dorothea Wierer - © IDM Südtirol-Alto Adige-Manuel Kottersteger - © IDM Südtirol-Alto Adige-Frieder Blickle - © IDM Südtirol-Alto Adige-Manuel Kottersteger

     

     

     









    30-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Je terras als keuken?

    De 3 meest opvallende buitenkeuken trends

     

    De grillkoorts steekt stilaan weer de kop op en we kunnen weer beginnen dromen over lekker dicht bij elkaar rond de barbecue of vuurkorf. Als sleutelplek voor buitenleven en samenzijn zetten we ons terras en tuin in als keuken 2.0: met evenveel kookgemak, de beste toestellen en oog voor inrichting en design. Gervi Outdoor bundelt als expert de trends van praktische functies tot totaalconcept voor onze buitenkeuken. Zo wordt slowcooking een eitje, transformeert de barbecue in een vuurkorf, proeven we van een smaakvolle inrichting en grill en bak je als een professional. Da’s pas outdoor living to the fullest!

    1/ MULTIFUNCTIONEEL & MODULAIR: Multifunctionele keukentoestellen die modulair en makkelijk hanteerbaar zijn, zo hebben we het graag. Niet alleen in de keuken, maar ook in onze nieuwe buitenkeuken. Heel wat outdoormerken staken het vuur aan de lont en creëerden de voorbije jaren modulaire allrounders voor in de tuin. Zo is de Rocco van Moróro een barbecue, zitbank of champagnebar. Het strakke outdoormeubel met weldoordacht rond ontwerp zet iedereen met elkaar in contact en garandeert een ongedwongen sfeer en urenlange babbels. Ook Ofyr gaat voor een dubbele identiteit. De vuurplaat van de barbecue wordt verwarmd met traditionele houtblokken waardoor je ‘m zowel tijdens het bakken en braden als achteraf kan gebruiken als vuurkorf.

    2/ MIJN BUITENKEUKEN MIJN RESTAURANT : Wie slim kookt binnen, kookt ook slim buiten! Verhuis je clevere kooktechnieken mee naar buiten, al helpen enkele toestellen je daar ook wel een handje bij. De mobiele kookeilanden en buitenkeukens op wieltjes van Indu+ geven je het comfort zoals je het gewoon bent en met een totale vrijheid op je eigen terras, zoals de GazzBoy, Arvid, Intas of Bilba. Slowcooking wordt dan weer een ‘eitje’ met Big Green Egg, doordat een luchtstroom ontstaat binnenin de EGG krijgen de ingrediënten en gerechten een extra malse smaak.

    3/ DESIGN OP DE ROOSTER : Smakelijke gerechten bij elkaar grillen is één ding, maar buitenkoken is meer dan grillen alleen en het oog wil ook wel een lekker hapje. Net zoals in onze binnenkeuken gaan we niet met de natte vinger, maar deskundig aan de slag met de inrichting van onze outdoorkeuken. We kiezen massaal voor duurzame materialen die de tand des tijds zullen doorstaan en kloppen af op natuurlijke materialen, zoals teak of keramiek. Zelfs vormen die geïnspireerd zijn op de natuur winnen aan terrasterrein. De Dewdrop – een buitenhaard in de vorm van een vlam – is daar het schoolvoorbeeld van. Het Ofyr-kookdesign is beschikbaar in een brede waaier aan elegante ontwerpen, feilloze afwerkingen en tijdloze kleuren, zoals stijlvol Cortenstaal en gesofisticeerd zwart. Zo past Ofyr in ieder tuininterieur. www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be

     







    30-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess originals summer 2021 collection

    Timeless designs inspired by the California surf scene

    The Summer 2021 GUESS Originals collection is returning with its newest essentials line coined the GUESS Originals Kit Program. The program continues to be refreshed seasonally with essential core fits and colors featuring premium fabrics and timeless designs for both men and women. The GUESS Originals capsule and Kit Program includes the brand division’s most contemporary denim styles and will be available beginning May 20, 2021, in select GUESS retail stores and guess.eu/guess-originals

    GUESS Originals Collection: The Summer GUESS Originals Collection for both men and women takes inspiration from the California surf scene and features surf inspired graphics from the archives. The relaxed California lifestyle inspires the pastel colorsand softer washes in this delivery. The summer collection feature timeless silhouettes with a fashion-forward approach.

    The women’s capsule incorporates a selection of ribbed dresses, tanks and crop tops in pale banana yellow and jet black. Knit sets in the form of button ups, off shoulder long sleeve shirts as well as shorts, top and cardigans provide ultimate comfort to your wardrobe. A two-piece matching crop top and short set in both bandana and daisy prints are the ultimate go-to summer styles that are both lightweight and fashion forward. The denim options are available in the form of cropped mom jeans, high rise, carpenter fit denim and the debut of a retro-inspired wide leg style.

    The men’s collection offers an array of tees, tanks, sweat shorts, slim and straight leg denim in light, dark, and black washes. Jogger pants, hoodies and crew neck sweatshirts return in gray, black and white tones and provide a laid-back look to your style. All denim pieces from the GUESS Originals seasonal offering also feature the iconic triangle logo on the back pocket.

    GUESS Originals Kit Program: Each style featured in the GUESS Originals collection pairs back to the core styles offered in the Kit Program. Each silhouette included in the program emphasizes premium denim and heritage styles from the brand’s design archives. Men’s styles include an updated lightweight terry cloth on the crewnecks and is seen alongside breathable hoodies and shorts made to be worn year-round. The Kit pants are an assortment of elevatedlighttwill cargo pants, light chino khaki woven pants as well as light to dark stonewash denim. The Kit Program also includes chambray shirts and pocket tees for men. The women’s GO Kit Program offers a variety of ribbed tanks, bodysuits, mid-thigh shorts, as well as a light and dark stonewash denim jacket.

    Pricing for the GUESS Originals collection + GUESS Originals Kit Program ranges from €29.90 to €99.90 for tops, bottoms, dresses, hats and denim.

     













    29-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puy du Fou

    bouwt aan de de grootste VR-ervaring ter wereld in het Chinese Shangai

     

    Enkele weken na de succesvolle opening van Puy du Fou España in Toledo, geeft het van oorsprong Franse Puy du Fou zijn internationale ontwikkeling weer een boost. Ditmaal in China, waar een nieuw artistiek Virtual Reality (VR)-concept gelanceerd gaat worden in Shanghai. De opening staat gepland voor 2022.

    EEN SPEKTAKEL WAARIN JE ZELF HET VERLOOP BEPAALT

    Puy du Fou breidt zijn internationale ambities uit en innoveert met een nieuw spektakelconcept genoemd SAGA SHANGAI. Deze nieuwe spectaculaire VR-show staat voor nieuw creatief begin van Puy du Fou. Het artistieke concept is geheel ontworpen voor een opzet in wereldsteden. In tegenstelling tot de Puy du Fou themaparken die opgaan in de natuur en waar je je makkelijk 2 of 3 dagen kunt vermaken, belooft SAGA een totaalervaring van meer dan 2 uur, voor de echte citytrippers. .

    Deze VR-creatie uit de koker van het artistieke Puy du Fou-team is geïnspireerd door de Chinese geschiedenis en legenden. Als bezoeker neem je een duik in het Shanghai uit de jaren 1930. De bezoekers kunnen via een meerkeuzemenu hun eigen verhaallijn creeëren en zelf hun lot bepalen. Er is keuze uit meer dan 26 avonturen, elk moment zal spectaculaire, diepe emoties teweeg brengen.

    Voor dit project wordt het congrescentrum Everbright Convention & Exhibition Center, vlak bij de wijk Xujiahui, geheel verbouwd tot de grootste VR-ervaring ter wereld, met meer dan 40.000 m² aan spektakel, themarestaurant en bars. Puy du Fou zal met de oprichting van SAGA SHANGHAI vijfhonderd banen creëren in zowel China als Frankrijk.

    TWEE NIEUWE CHINESE PARTNERS VOOR DE CREATIE VAN SAGA SHANGHAI

    Voor dit ambitieuze project heeft Puy du Fou gekozen voor een samenwerking met twee grote Chinese partners: China CYTS Tours Holding Co Ltd (toeristische tak van de Everbright Group) en Shanghai Xuhui Urban Renewal Investment Development Group (investeringsmaatschappij van het Xuhui district in de stad Shanghai). De samenwerking tussen deze twee partners en Puy du Fou heeft de oprichting mogelijk gemaakt van SAGA SHANGHAI, met een investering van 76 miljoen euro.

    29-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Our Sister

    NIEUW BELGISCH MODELABEL MET EIGENZINNIG KARAKTER

     

    Gezinsuitbreiding bij Belgisch modelabel CASTART: de kleurrijke kwaliteitsbasics krijgen gezelschap van gelijkgestemde collecties voor vrouwen. Meet OUR SISTER.

    It's all in the family

    OUR SISTER is de zusterlijn van CASTART -een volwaardige collectie met dezelfde achtergrond maar een eigen temperament. Beide houden van goede basics in een uitgebalanceerd kleurenpallet. Typerend zijn de kwaliteitsmaterialen met rijke, gevarieerde texturen en de subtiele details.

    Sterk karakter

    OUR SISTER deelt het sterke karakter van CASTART. De stukken zijn tegelijk actueel en toegankelijk, gemaakt van zorgvuldig geselecteerde, stoere stoffen. De onbevangen stijl oogt modieus maar volwassen. Denk aan knappe knitwear zoals debardeurs of comfortabele, goed gesneden overgooiers en jumpsuits in een uitgekiend palet. OUR SISTER wil een manier bieden om jezelf te onderscheiden en tegelijk trouw te blijven aan je eigen stijl. Het merk is daarbij ongebonden door leeftijd of geslacht. Benieuwd? De nieuwe AW21-campagne zet alvast de toon.

    Fair DNA

    Ook duurzaamheid zit hen in het DNA. OUR SISTER staat voor ethisch Belgisch design met internationale uitstraling en een fair prijskaartje. De collecties worden in Antwerpen ontworpen door een jong creatief team en uitgevoerd in kleinschalige ateliers met de grootste expertise. De nadruk ligt op Europese productie met zorgvuldig geselecteerde stoffen -voornamelijk uit Italië. OUR SISTER heeft bovendien een boontje voor gerecycleerde materialen en natuurlijke vezels.

    OUR SISTER is de vrouwelijke tegenhanger van het Antwerpse label CASTART (slang voor ‘principiële belhamel’). Het mannenlabel werd in 2018 gelanceerd door Michiel en Dries Somers -broers met stevige roots in de kledingsector – en hun jong professioneel team. Intussen veroverden ze een mooie plaats op de (inter)nationale markt en is de tijd rijp voor een vrouwelijke evenknie. Je vindt beide merken online, bij de betere boetiek en in de Antwerpse shop.

    Praktische info : Adres: Lombardenvest 62, Antwerpen ( vanaf september ‘21 ) - @oursisterofficial - www.oursister.com







    28-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Watermelon, sugar and ...

    Watermelon sugar and strawberry fields: floral and fruity prints

     

    Banana Moon SS21

    This summer will be a true return to nature for our wardrobes. Banana Moon translates this into a multitude of funky floral and fruity prints, with tasty strawberries, cute daisies and jungle-inspired prints. It's the perfect opportunity to make it a signature element of your summer look!

    The strawberry, undoubtedly one of everyone's favorite summer fruits, is at the heart of the Banana Moon Teens collection. It has been reworked into a small and delicate floral-like pattern for a fun and romantic look.

    The vintage-inspired fruity prints make us crave summer and its tasty cocktails and smoothies.

    Another must this summer is the daisy print. The white bloomy print is the perfect lighthearted motif, used as en embroidery, a textured solid fabric and even on top of an oversize gingham print for a retro look.

    Floral prints never go out of style when it comes to swimwear. Find all color combinations and designs in the Banana Moon SS21 collection.











    28-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vacation mode: ON

    La Redoute Collections: inspiration for 3 different destinations

    Summer is approaching and so is the possibility of traveling again - even if it's just a glimmer of hope. Not sure about which location to head to this summer? Then maybe this outfit inspiration for three different locations can help you decide. Because when you score the perfect getaway attire, your much-needed relaxation time will be pure bliss. And if you have to postpone travel plans yet again, you will at least look drop dead gorgeous in your backyard.

    Greetings from Greece

    Nothing says Greek summer more like the combination of Broderie Anglaise and the frequently reappearing blue and white tones. Broderie Anglaise is romantic, lightweight and feminine. The Greeks like to keep it simple so bright colors are uncalled for. Instead, go for lighter, soft pastel colors or neutral tones that will keep you cool. Finish your outfit with a cute sandal and you're ready for some Greek island hopping!

    Portugal is calling and I must go!

    The Portuguese sun calls for colorful outfits. The temperatures in Portugal are quite high in the summer and no, not only because of that port wine, *wink*. Choose comfortable loose fitting and light clothing but keep it stylish. Be sure to bring plenty of swimming gear if you plan to spend your days lazing on the sandy beaches of the Algarve. A hat or a headband to protect you from the sun is certainly not an unnecessary luxury.

    A maxi-dress for your Spanish escapades

    When in Spain, a city trip and a beach visit are obviously both on your travel itinerary. Nothing is easier to wear than a bathing suit, a maxi dress and slip-ons. Pick one color tone and you'll instantly look very chic. Whether you like vibrant colors or you prefer to tone it down, you will make faces turn when you're heading over to the bar to order your favorite local drink.

    A must have for any destination: the bathing suit

    Sometimes a simple one-piece is all you need for your sunny days on a trip. A stylish yet sporty piece that you can wear anywhere. The perfect example of such bathing suits is the chic and sporty capsule collection by La Redoute and CHLORE. CHLORE is a high-end swimwear label made of recycled materials. The collection is designed by two swimmers Hélène Boulanger and Franck Laureys who get their inspiration from the most beautiful pools in France. The collection blends sports with the graphical nature of these pools into a beautiful entity.











    27-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tokyo verwelkomt 1ste winkel Bell & Ross

    Ginza is een van de meest prestigieuze wijken van Tokyo en staat bekend om haar winkels met verfijnde luxeproducten. Deze wijk is de referentie in Japan voor de meest verfijnde ervaringen en uitstekende dienstverlening, aangezien ze de beste selectie biedt op het gebied van luxe en culturele activiteiten. De wijk Ginza bevindt zich in het hart van de stad en wordt in het weekend een werkelijke 'Hokosha Tengoku' - letterlijk een paradijs voor voetgangers - wanneer de belangrijkste verkeersader voor het verkeer gesloten wordt. De wijk staat ook bekend om haar hedendaagse architectuur en gebouwen ontworpen met innovatie en moderne lijnen en vormen.

    Bell&Ross, Frans luxe horlogemerk, opent haar eerste winkel in Tokyo op deze beroemde locatie - vlakbij het emblematische Ginza yonchome-kruispunt, het Higashi Ginza-kruispunt en het mytische Kabuki-theater. De opening van deze nieuwe winkel in het hart van een van de meest dynamische hoofdsteden ter wereld benadrukt het belang dat Bell&Ross hecht aan internationale uitbreiding. Het merk breidt momenteel namelijk uit in meer dan 60 landen.

    ARCHITECTURAAL PRINCIPE: VORM & FUNCTIE

    Functioneel qua inhoud - tijdloze stijl qua vorm. De oppervlakte sluit aan bij het leidende principe van het merk. Dit was het uitgangspunt van de Creatieve Studio van Bell&Ross - onder leiding van Bruno Belamich - voor het ontwerp voor de binneninrichting van de winkel. De binneninrichting is gebaseerd op het manifest van het merk, waarbij de essentie nooit overschaduwd wordt door het overbodige. De winkel kreeg dus een overzichtelijk en modern ontwerp om een gevoel van transparantie te creëren.

    De gevel van de winkel toont in een oogopslag de filosofie en visuele identiteit van het merk. Het ontwerp van deze winkel is geïnspireerd op de wereld van de luchtvaart. Zowel de etalages als de vitrinekasten kregen de vorm van een romp van een vliegtuig. Zowel licht als stevig. De vier buitenetalages zijn elk ingericht volgens een van de vier thema's van het merk: luchtvaart, duiken, F1® en stedelijk. Alle modellen van de collectie worden in de winkel getoond. Het is namelijk een van de weinige plaatsen ter wereld waar je de volledige collectie terugvindt.

    DE LUCHTVAART INSPIRATIE

    De eerste en grootste ruimte is ontworpen met minerale texturen. De betonnen vloer doet denken aan de tarmac en vliegtuighangers. Het is een echo van de lichtgevende banden op het plafond die verwijzen naar de lichtgevende signalisatie van landingsbanen. De zone wordt doorkruist met zwart marmer dat symbool staat voor de kostbare en authentieke aspecten van het emblematische zwart van het merk, de kleur van het dashboard. Dit staat in perfect contrast met het zuivere wit van het plafond.

    In het midden van de winkel bevinden zich twee monolithische kolommen. De eerste kolom, ontworpen in doorzichtig glas en mat plexiglas, vormt een lichtgevende totem? Hierin worden de laatste producten getoond. De tweede is gemaakt van zwart marmer en presenteert de meest gesofisticeerde en exclusieve modellen van de collectie.

    De tweede ruimte is warm en intiem en geeft de ereplaats aan meubelontwerpers. Dit is een zone die speciaal ontworpen is voor de klant. Hier kan hij plaatsnemen op een sofa in de vorm van de romp van een vliegtuig en de uurwerken tot in detail bekijken. De warmte van de lichte eik op de muur en het zachte, luxueuze witte tapijt maken de gezellige sfeer helemaal af. De hele ruimte staat in perfect contrast met de koude van de zwarte marmeren kolommen en de planken (met accessoires en verzamelobjecten die getuigenis afleggen van de geschiedenis van het merk) en de hardheid van het beton.

    Op de muur in eik geven drie iconische zwarte klokken de tijd aan in drie verschillende tijdzones van drie landen waarmee Bell & Ross een speciale band heeft: Genève, de hoofdstad van horlogemakerij; NYC, de hoofdstad van de wereld, en Tokyo, de hoofdstad van Japan. Net zoals in de lounges in de luchthavens. En tenslotte werd er in de VIP-zone een enorm scherm geïnstalleerd dat het verhaal achter het merk en de nieuwigheden brengt.

    De hele ruimte is een evenwichtsoefening waar alles een plaats en functie heeft. Deze decoratieve tendens legt een verbinding met de wereld waar Bell & Ross voor staat: functionaliteit, uitmuntendheid en tijdloosheid. Zoals een horlogemerk in beweging.

    EEN STERKE BAND AANHALEN MET JAPAN

    Sinds het prille begin heeft Bell & Ross een sterke band gesmeed met het Land van de Rijzende Zon. Bruno Belamich, medeoprichter en creatieve directeur, groeide op te midden van de technologische revolutie, een vruchtbare periode op het gebied van modernisering. Hij kreeg belangstelling voor innovatie en prestatie in een periode waarin de meesters van die kunsten ze vanuit Japan verspreidden. Dit verklaart hoe hij reeds jong gefascineerd raakte door dit intrigerende land dat een inkijk bood in de wereld van de toekomst.

    Het merk is geen nieuwkomer in het land waar het reeds bijna 25 jaar aanwezig is. In 2019, decennia later, zette Bell & Ross filialen op in Japan. Tegelijkertijd werd het nieuwe icoon BR 05 uitgebracht. Een strategische stap in de geschiedenis van het merk, die de dynamische uitbreiding ervan bevestigt. Twee jaar later, in 2021, is het merk klaar voor de opening van de eerste officiële flagshipstore in het hart van Tokyo, Ginza, in Japan.

    Carlos-A. Rosillo, CEO en medeoprichter van Bell & Ross, zegt: “Wij zijn erg enthousiast over deze nieuwe toevoeging aan ons internationale netwerk van winkels. Het is een nieuwe mijlpaal in de ontwikkeling van Bell & Ross in Japan, twee jaar na de oprichting van ons filiaal. Japan is een unieke markt omwille van haar dynamische groei en is buitengewoon gevoelig voor luxeproducten. Wij kijken ernaar uit om de contacten met onze eindklanten en liefhebbers in Tokyo nauwer aan te halen.”

    Het is een voortdurend traject voor het merk, dat voortgedreven wordt door ambitie en een onstilbare honger naar perfectie, net zoals dit land en de inwoners ervan. De opening van de nieuwste winkel van Bell & Ross is een volgende stap om deze visie hoog te houden. Dromen vormen het fundament voor alle streven. Ze zijn zoveel meer dan alleen maar grote ambities; er is doorzettingsvermogen en hard werk nodig om dromen waar te maken.

     

     

     

     







    27-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.illycaffè: art collection Ai Weiwei

    illycaffè lanceert de nieuwe illy Art Collection van de hand van Ai Weiwei

    De nieuwe illy Art Collection, gesigneerd door Ai Weiwei, de Chinese kunstenaar die tot de meest invloedrijke mensen van de 21e eeuw wordt gerekend.

    Deze illy Art Collection is een knipoog naar de beroemde ‘Coloured Vases’ die Ai Weiwei in 2006 creëerde: oude neolithische vazen die hij in industriële verfblikken dompelde om ze een andere look en nieuwe functie te geven. Met een ontnuchterende readymade-aanpak, door middel van een proces van toe-eigening en vernietiging, haalt Ai Weiwei gewone voorwerpen uit hun alledaagse context en transformeert ze tot kunstwerken.

    "Om jezelf uit te drukken, heb je een beweegreden nodig, maar jezelf uitdrukken is de reden". Dat is de perfecte samenvatting van het leven en de kunst van Ai Weiwei, die nauw met elkaar verweven zijn. We zagen hem gaandeweg uitgroeien tot conceptueel kunstenaar, beeldhouwer, schilder, performer, fotograaf, architect en stedenbouwkundige, verzamelaar, filmregisseur, acteur, muzikant, schrijver en redacteur, mensenrechtenactivist, onderzoeksjournalist, blogger en selfie-professional, en dissident ... Een caleidoscoop van ervaringen en perspectieven. In zijn illy Art Collection doet Ai Weiwei dit alles resoneren in een vertrouwd object en stimuleert hij ons, met een van zijn typische verontrustende ingrepen, om na te denken over onze ‘positie’, het gezichtspunt waarmee we naar de wereld kijken vanaf een bepaald punt in de ruimte en in de tijd, al was het maar voor de duur van een korte koffiepauze. "Het stemt me blij dat ik nu deel uitmaak van het artistieke project illy Art Collection. Relevantie toekennen aan kunst en design tijdens het nuttigen van een lekkere kop koffie, dat is niet niks want het heeft een impact op ieders leven. Dat moeten we benutten", aldus Ai Weiwei.

    "De samenwerking met Ai Weiwei is uitzonderlijk", zegt Massimiliano Pogliani, CEO van illycaffè. "Dat wilden we in de verf zetten met een bijzonder waardevolle en verfijnde illy Art Collection. Deze grote meneer, die de afgelopen jaren zijn stempel heeft gedrukt op het culturele debat door zich uit te spreken over de complexiteit van de hedendaagse samenleving, zonder een blad voor de mond te nemen en vaak met een ironische ondertoon, biedt ons een optische illusie, een verborgen schoonheid die zichtbaar wordt als we leren kijken zonder de misvatting dat er maar één perspectief is. Dat is precies waar het illy Art Collection-project volgens ons voor staat: kunst die inzicht verschaft door middel van schoonheid. De creatie van Ai Weiwei is er een nieuw en schitterend bewijs van."

    De ‘collection by Ai Weiwei’ is verkrijgbaar in verschillende formaten: • 4 espressokopjes (gedecoreerd met goud, zwart, oranje en groen) €88,00 - • 4 cappuccinokopjes (gedecoreerd met goud, zwart, oranje en groen) €108,00 - •         2 éspressokopjes (gedecoreerd met goud en zwart) €48,00 - • 2 cappuccinokopjes (gedecoreerd met goud en zwart) €58,0





    26-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom in het koffiewalhalla

    De webshop Coffee At Home maakt je home office compleet. Met meer dan 200 jaar ervaring als koffiebrander kan het Belgische Miko een aardig woordje meepraten over de kunst van het koffiebranden. Omdat een kletspauze aan het koffieapparaat met collega’s er nog even niet in zit, maakt Miko haar geliefde koffieassortiment beschikbaar op coffeeathome.be. Een gloednieuwe webshop die koffie aan huis levert. Jammer dat we er onze collega’s niet bij kunnen bestellen, maar niet getreurd! Met het recept voor een dampende ‘dirty chai latte’ op basis van Bruynooghe Koffie verander je elke pauze in een verwenmoment.

    ALLE MERKEN ONDER EEN DAK : Omdat vele bedrijven hun geliefde coffee breaks moeten missen, lanceert de Miko Group een nieuwe webshop die koffiefans de kans geeft om verschillende koffiesoorten uit het assortiment te bestellen aan interessante prijzen. Op coffeeathome.be bestel je onder andere Miko, Puro, Freehand en Bruynooghe Koffie maar ook thee en toebehoren zoals koffietassen, koekjes of sierblikken in een leuke retrolook.

    BELGISCHE KOFFIEMARKT ANNO 2021 : “De Belg is klassiek en drinkt zijn koffie graag met melk en/of suiker”, vertelt Frans, waarmee hij dieper ingaat op de tendensen die hij spot binnen de Miko Group. “De Miko Group is één van de Belgische topspelers in de koffiemarkt, die vooral out of home is. Denk maar aan horeca, kantoren en ziekenhuizen. We merken dat die segmenten de grootste impact ondervinden van de coronacrisis. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een manier om ons gamma aan te bieden voor thuisconsumptie. Een uitbreiding van onze e-commerce met een eigen platform coffeeathome.be is het resultaat van innovatie en hard werken. Verder stevenen we met goede moed af op een genormaliseerd 2021.”

    HET KOFFIEASSORTIMENT

    • Puro is Fairtrade koffie met liefde voor de natuur. Deze koffie wordt geroosterd op zonne-energie en zet vol in op recyclage van biologisch koffieafval en verpakkingen met een tweede leven. Met elk kopje Puro koffie dat je drinkt, bescherm je bovendien een deel van het regenwoud.

    • Bruynooghe Koffie dat is Belgische ambacht, baristakwaliteit en bovendien “bèrelekker”. Van slow brew tot espresso, de West-Vlaamse Bruynooghe Koffie is even eigenwijs als veelzijdig. Met roots uit Kortrijk en bonen van over heel de wereld vinden lokale ambacht en internationale ingrediënten elkaar in een smaakvolle mélange.

    • De authentieke Miko espressomélanges, hebben allemaal een eigen karakter en zijn zeer geschikt voor het bereiden van een prachtige Ristretto, Café Crème of Cappuccino.

    • Freehand koffie neemt je mee terug naar de roots. Koffieliefhebbers beginnen aan een reis rond de wereld, ontdekken nieuwe smaken en nieuwe manieren om van hun dagelijkse kopje te genieten.

    “Dankzij 200 jaar aan tradities kennen we ons vak door en door en dat is een groot voordeel. Met Coffee At Home bieden we een online, ruim gamma aan koffies aan met keuze uit verschillende merken, vormen (pads, bonen en gemalen), certificaten, labels en smaken”, licht CEO Frans Van Tilborg toe.

    WIST-JE-DATJES

    • …in Zuidelijke landen er meer Robusta (origine Afrika) gedronken wordt? Robusta heeft een krachtige of bittere smaak. In Noordelijke landen wordt er meer Arabica gedronken met een meer fruitige of zoete smaak (origine Midden- en Zuid-Amerika).

    • …in Noord-Europa vooral gemalen (filterkoffie) koffie gedronken wordt? In Zuid-Europa nemen bonen de bovenhand. In Noord-Europa worden bonen wel steeds populairder.

    • …de koffievoorkeuren in België verdeeld zijn? In Wallonië wordt koffie verkozen met acide toets (Robusta) waar in Vlaanderen gekozen wordt voor koffie met een zoetere koffie (Arabica).

    Een geslaagde koffiepauze at home met dit heerlijke Bruynooghe Koffie-recept: Dirty Chai Latte

    INGREDIËNTEN

    Voor de chai kruidenmix :             1 eetlepel kaneel - 1 theelepel gemberpoeder - 1 theelepel gemalen kardemom - ½ theelepel gemalen nootmuskaat - ½ theelepel gemalen kruidnagel - snuifje zwarte peper

    Voor 2 grote tassen: 2 theelepels chai kruidenmix - 400 ml volle melk - 1 zakje zwarte thee - 150 ml water - 2 shots Bruynooghe espresso

    BEREIDING

    1. Meng alle kruiden voor de kruidenmix. - 2. Doe melk en 2 theelepels van de kruidenmix in een steelpannetje. Verwarm op een middelhoog vuur tot 65°C. - 3. Kook intussen het water en giet op de zwarte thee. Maak 2 espressoshots. - 4. Giet de warme melk door een fijne zeef en schuim op. - 5.  Giet in elke tas een espressoshot en de helft van de thee. Giet er vervolgens de warme, opgeschuimde melk op. - 6.            Werk af met een beetje cacaopoeder.

    TIP: Wil je het liever iets sterker? Voeg dan in elke chai latte een dubbele shot espresso toe. TIP 2: Bewaar de rest van de kruidenmix voor later of gebruik in koekjes of ander gebak.      







    25-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rowenta X-plorer 95

    De Rowenta X-Plorer Serie 95 robotstofzuiger, uw stille metgezel voor efficiënt schoonmaken

     

    De automatische schoonmaakrobot X-Plorer Serie 95 combineert ultra-nauwkeurige

    navigatietechnologie, geavanceerde cartografie en een ultra-krachtige motor die tot 12.000 Pa zuigkracht bereikt en biedt een automatische schoonmaakervaring die elke centimeter van uw huis bestrijkt. Met aanpasbare instellingen en een verscheidenheid aan accessoires om aan al uw behoeften te voldoen, zal de robotstofzuiger een onmisbare en stille metgezel worden in uw dagelijks leven.

    Een high-tech design gekoppeld aan ijzersterke schoonmaakprestaties

    De stofzuiger is eenvoudig te gebruiken en heeft 4 vermogensstanden (Eco, Standaard, Hoog, Boost) die u rechtstreeks vanaf de app kunt bedienen. Bovendien is hij uiterst stil en kan je hem zelfs bedienen met je stem, dankzij compatibiliteit met Google Assistant en Alexa van Amazon.

    De X-Plorer dankt zijn ultralange batterijduur aan zijn duurzame 5200 mAh Lithium-ion batterij, waardoor hij tot 220 vierkante meter in één sessie kan schoonmaken (of twee sessies van elk 110 vierkante meter). Bovendien zorgt de verbeterde stille technologie voor een uiterst comfortabele schoonmaakervaring (60dB).

    Een verscheidenheid aan accessoires voor elke situatie

    De Rowenta robotstofzuiger is niet alleen uitgerust met twee zijborstels die speciaal aangepast zijn aan hoeken en randen, en drie centrale borstels die alle oppervlakken bestrijken, maar heeft ook een Aqua Power systeem dat dweilen mogelijk maakt.

    De kit bevat ook drie speciale dweiltjes: een anti-allergiedweil met elektrostatisch effect die allergieveroorzakende stofdeeltjes verwijdert, een Animal Scrub-dweil die hardnekkige dierenvlekken verwijdert en een Standaard-dweil.

    Om zo goed mogelijk aan de behoeften van alle gebruikers te voldoen, wordt deze uitrusting aangevuld met drie borstels. De Animal Turbo-borstel die haren en vuil van huisdieren opvangt, de Precision Turbo-borstel die lange haren opvangt en de Fluffy Turbo-borstel voor fijne deeltjes. De intelligente Auto Boost-functie past automatisch het vermogen aan voor een grondige reiniging van tapijten of vloerkleden.

     

     

     

     

     





    24-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig zomeren in Slovenië

    Ja, het is weer mogelijk!

     

    Haal je reiskoffer en je glimlach maar al boven, want Slovenië heet Belgische toeristen weer hartelijk welkom. In een waanzinnig decor dompel je jezelf onder in de betoverende natuur en rust je veilig uit op één van de vele unieke logeeradressen. Ook de terrassen openen opnieuw hun deuren en verwennen foodies met een bijzonder gastronomiejaar.

    Het terroir op je bord

    Eenmaal je voet aan de Sloveense bodem zet, valt er heel wat te beleven. In het hele land nodigen terrasjes en tuinen je uit voor een zalig verwenmoment onder de zon. In de geel gekleurde zones dekken de restaurants zelfs binnen hun tafels. In Slovenië kunnen restaurants in een oranje zone enkel bediening voorzien op het terras,

    Slovenië draagt dit jaar de titel ‘European Region of Gastronomy’. Rasechte Bourgondiërs proeven er van traditionele gerechten en verse streekproducten. Op idyllische wijngaarden nip je van een uitstekend glas wijn en in bruisende steden schotelen gerenommeerde chefs je een eigentijdse portie topgastronomie voor.  

    Dwars door het groen

    Nu iedereen snakt naar ruimte en natuur, verwent Slovenië je met een uitgestrekt landschap waar je jezelf soms alleen op de wereld waant. Weg van de massa bots je op adembenemende vergezichten en prachtige natuurfenomenen. En dat terwijl je makkelijk even over en weer hopt naar Koper, Ljubljana of Kranj voor een culturele citytrip.

    Van noord tot zuid trakteert Slovenië je op een magische reis. Deze prachtige streek laat zich verkennen langs uitdagende hikingpaden, panoramische fietsroutes en uitgestrekte ruiterwegen. Onderweg bewonder je majestueuze bergen, spot je oude burchten en kastelen, ontdek je geheimzinnige grotten en charmante dorpen, tuur je over hemelsblauwe meren en duik je in diepgroene bossen. Kan daar best nog wat adrenaline bij? Dan doen de kajak-, rafting-, canyoning- en ziplineparcoursen je vast naar adem happen.

    Verrassend, veilig en verantwoord

    Een prestigieus sterrenhotel, een natuurverblijf op een boerderij, een stijlvol boetiekadres of een moderne camping tussen de bergen of de bossen: logeren in Slovenië is ronduit geweldig. Of je nu houdt van een hippe, authentieke of creatieve sfeer, aan unieke plekken geen gebrek.

    Alle logies stellen tot 30 kamers of units open. Dankzij het Green&Safe label kies je er de beste adressen uit. Slovenian Tourist Board kent dit etiket toe aan alle accommodaties en activiteiten die de hoogste veiligheids- en hygiënestandaarden hanteren. Ook duurzaam en verantwoord omgaan met milieu en natuur is voor de toeristische sector niet zomaar een stokpaardje, ‘it’s a way of life’.

    Maatregelen: wat, waar en wanneer

    Sta je alvast te popelen om te vertrekken? Vanaf 14 juni biedt Brussels Airlines dagelijks rechtstreekse vluchten aan naar de Sloveense hoofdstad Ljubljana. Wie vanuit Charleroi vertrekt vanaf 14 juni Wizz Air, dat twee keer per week opstijgt.

    Wanneer je vanuit België naar Slovenië reist, hoef je bij aankomst niet in quarantaine dankzij een negatieve PCR-test of een bewijs van vaccinatie. Bij terugkeer naar België vul je het PLF-document in en houdt de overheid je op de hoogte van de eventuele quarantaine- en testverplichtingen.

    Wil je ook in Slovenië een actueel overzicht van de lokale maatregelen consulteren? Dan kan je terecht op de website van I Feel Slovenia. Daar vind je een inspirerende online reisgids die je deze zomer veilig doorheen het hele land voert.

    Illustraties Tomo Jeseničnik & Ciril Jazbec, Tent Film

     

     

     







    24-05-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!