Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-11-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aloine Extreme Automatic neemt Californische pauze

    Het migratieseizoen voor horlogemakers is geopend! Het outdoorhorloge met een alpine inspiratie, de Alpiner Extreme Automatic, verlaat tijdelijk zijn Zwitserse omgeving voor een wintervakantie in de zon en krijgt voor het eerst in zijn geschiedenis een ‘Californische’ wijzerplaat. Het ontwerp werd voor het eerst geregistreerd in 1941 en combineert Arabische, Romeinse, staafvormige en driehoekige cijfers om verkeerd lezen te voorkomen, ongeacht hoe de wijzerplaat wordt gehouden. Om de leesbaarheid te verbeteren, heeft Alpina vintage beige lichtgevende wijzers en uurmarkeringen gecombineerd met een zwarte wijzerplaat, verpakt in de krachtige stalen kussenkast die kenmerkend is voor de collectie. Deze Alpiner Extreme Automatic California Dial van 41x42,5 mm wordt gedragen op een rubberen band en aangedreven door zijn favoriete kaliber, de AL-525.

    De geschiedenis van de horlogerie staat bol van de grote uitvindingen. Alpina heeft er vele op zijn naam staan, niet in het minst omdat het bijna een eeuw geleden de basisprincipes van het sporthorloge vastlegde: waterdicht, schokbestendig, antimagnetisch en roestvrij. Een erfgoed dat wordt voortgezet in de meeste modellen, waaronder de Alpiner Extreme. Het is echter een bijzonder esthetisch kenmerk dat de nieuwsgierigheid van verzamelaars wekt: de ‘Californische’ wijzerplaat.

    Een rijke horlogegeschiedenis

    In een tijd waarin polshorloges steeds wijder verspreid raken en een steeds belangrijkere functionele rol spelen, met name voor piloten en duikers, lijkt het noodzakelijk om een wijzerplaat te ontwerpen die de eigenaar beschermt tegen elk risico van verkeerd aflezen. Waarom? Want in die tijd bestonden er Arabische en Romeinse cijfers naast elkaar. En bij de laatste werd er geen standaard opgelegd: een ‘4’ kon geschreven worden als ‘IIII’ of ‘IV’. Een ‘8’ kon worden geschreven als ‘VIII’ of ‘IIX’. De ‘12’ was niet standaard aanwezig en werd vaak vervangen door het merklogo. En wat de ‘6’ betreft, als deze ondersteboven werd gelezen, werd het een ‘9’, wat zowel de luchtvaartnavigatie als het duiken ernstig in gevaar kon brengen.

    Erfgenaam van de grootste tool watch

    Om dit probleem op te lossen werd de ‘Californische’ wijzerplaat in het leven geroepen. Van de jaren '40 tot de jaren '80 werd deze wijzerplaat voornamelijk gebruikt op tool watches, voordat het een modeverschijnsel werd. In feite komt de naam ‘California’ voort uit de belangstelling van verzamelaars voor dit type wijzerplaat in de jaren ‘80, nadat ze een groot aantal van deze modellen in Californië hadden gevonden.

    Vandaag de dag treedt Alpina duidelijk in de voetsporen van de originele ‘Californische’ wijzerplaat, met de Alpiner Extreme, ontstaan op de steile rotsen van de Alpen, ontworpen door bergbeklimmers en nu gedragen door alle liefhebbers van outdoor sensaties.

     

    Nul fouten als doelstelling

    Met deze nieuwe wijzerplaat zijn afleesfouten onmogelijk. De ‘8’ en de ‘4’ zijn in Arabische cijfers. De ‘6’ is een laag streepje dat niet kan worden verward met een omgekeerde ‘9’. De indexen ‘3’ en ‘9’ zijn streepjes, maar onmogelijk te verwarren omdat ze tussen twee cijfers staan (één Arabisch, één Romeins) die geen twijfel laten bestaan over hun aard.

    De verlichte amateur waardeert ongetwijfeld de toevallige knipoog: op een ‘Californische’ wijzerplaat wordt de ‘12’ gesymboliseerd met een driehoek... puur toevallig ook het Alpina-logo, de rode driehoek die de Alpentoppen weerspiegelt. Op het contragewicht van de secondewijzer is ook nog een spoor te vinden, evenals boven de naam van het bedrijf. Voor een betere leesbaarheid heeft Alpina vintage beige lichtgevende wijzers en uurmarkeringen gecombineerd met een zwarte wijzerplaat. Een datumvenster op 3 uur maakt het geheel compleet.

    In het hart van de kussenvormige stalen kast, emblematisch voor de Alpiner Extreme-lijn en onlangs verkleind tot een compacter formaat van 41 x 42,5 mm, klopt het AL-525 zelfopwindende kaliber, dat 38 uur looptijd garandeert en zichtbaar is via de open achterkant van de kast. Het horloge is klaar voor elk avontuur, wordt geleverd met een rubberen band en is gecertificeerd waterbestendig tot 200 meter.

     





    05-11-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cover up for 2024

    Arte tipt vier aanstormende trends

     

    » WALLCOVERING TRENDS 2024

    In een wereld waar kleurrijke interieurs de bovenhand hebben, speelt muurbekleding een belangrijke – misschien wel bepalende – rol. Bont gekleurd, bedrukt met boeiende patronen of met tastbare texturen: vandaag zetten de muren de toon in het interieur. Als expert in kwaliteitsvolle wandbekleding houdt Arte de vinger aan de pols, en kent het merk dé trends van het moment. Benieuwd naar wat 2024 zal brengen? Ontdek de vier grootste trends en laat je inspireren door de meest hippe dessins.

    1/ A shot of dopamine : ‘Dopamine dressing’ is een trend die in de modesector al even stof doet opwaaien. Denk aan vrolijke kleding en accessoires waarmee je je creativiteit even de vrije loop kan laten, en je zelfvertrouwen een flinke boost krijgt. In 2024 brengen we hetzelfde plezier in het interieur, waarbij kleuren en patronen je humeur stimuleren. Wat dacht je van het Join The Dots dessin? De stippen toveren meteen een glimlach op je gezicht. Mag het wat meer zijn? Perfect voor het Terrific Terazzo ontwerp. Liever wat minder? De tijdloze Lignes bekleding combineert een zacht lijnenspel met hedendaagse kleuren.

    2/ Comical Core : Stripverhalen inspireren zowel jong als oud. In 2024 ook bij het inrichten van het interieur. Denk aan felle primaire kleuren, geometrische vormen en een overtuigende toets popart. Verwerk de trend in de woning en gebruik de wandbekleding als basis. Het Detour ontwerp van Arte is speels, en combineert herhalende hoekige patronen voor een uniek 3D-effect. Geef het geheel daarnaast een vintage vibe met de Cherry Forever bekleding: de honderden kersen komen dankzij de witte of zilveren achtergrond volledig tot hun recht.

    3/ Tuinpoëzie  : Bloemen saai of ouderwets? Arte denkt alvast niet. Botanische prints vloeiden voort uit de geliefde cottage core-trend, and are here to stay. In hedendaagse en opgefriste varianten bekleden ze de muren tot een weelderige ruiker. Ga voor een meer traditionele visie met het A Walk In The Garden dessin, of reis naar tropische oorden met de The Tropics variant. Naast groene rijkdom kan je in de laatste bovendien ook prachtige fauna terugvinden.

    4/ The gradient : Ombré was helemaal hip tijdens de jaren ’90. Voor 2024 maakt de trend van weleer een kleurrijke comeback in het interieur. Aan de hand van de Zentitude muurbekleding van Arte bijvoorbeeld, waarmee je dankzij een brede waaier aan kleurmogelijkheden iedere sfeer tot leven kan brengen: van een zomerse oranje overgang tot een rustgevende green gradient. Voor de liefhebbers van retro biedt Arte daarnaast ook het Time Lapse ontwerp: de wazige strepen transporteren je als een teletijdmachine naar lang vervlogen tijden.

     







    04-11-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wecandoo:

    Ontdek, creëer en beleef - het perfecte, duurzame cadeau!

     

     

    In de zoektocht naar creatieve vonken en bruisende verbindingen, verschijnt Wecandoo als een frisse wind van inventiviteit én inspiratie om ambachtslieden en makers in de schijnwerpers te zetten! De lokale workshops van Wecandoo bieden iedereen de kans om samen met specialisten nieuwe vaardigheden te ontdekken en creatief bezig te zijn. Een unieke ervaring om te delen, die van onschatbare waarde is. Wecandoo ondersteunt lokale producenten, houdt de kunst van het handwerk levend en brengt betekenis terug in de producten.

    Omarm vakmanschap

    Wecandoo bevordert duurzaamheid door het grote publiek te verbinden met lokale makers, de waarde van product én productie in beeld te brengen, waarbij verantwoorde consumptie op zowel sociaal als milieuvriendelijk vlak wordt gestimuleerd. Dankzij de ondersteuning van Wecandoo kunnen ambachtslieden een beter bestaan opbouwen uit hun passie en wordt kennis overgedragen. Geef dit Kerstseizoen niet alleen een cadeau, maar een ervaring die duurzaamheid en ambachtelijk vakmanschap omarmt.

    Van DiY naar DiT; Do it Together

    Meubelmakers, juweliers, keramisten, leerbewerkers... elke ambachtsbeoefenaar koestert de wens om kennis door te geven. Met een Wecandoo-workshop stappen deelnemers in de betoverende wereld van ambachtelijk vakmanschap, waar passie wordt gedeeld en ontdekt. Wat is er nu mooier dan samen een fantastisch moment te delen en thuis te komen met je eigen creatie?

    Ambachtelijke workshops: Het perfecte, duurzame Kerstcadeau!

    Maak Kerst onvergetelijk en zorg voor quality time met geliefden en nodig hen uit voor een workshop. Je geeft hiermee een immaterieel geschenk dat zoveel origineler en waardevoller is en je steunt tegelijkertijd een lokale ondernemer. Je geeft een unieke ervaring cadeau aan je loved ones, die draait om delen en leren. Alleen al in Antwerpen kan je kiezen uit 55 workshops! Voor elk wat wils en voor jong en oud, dus. Bekijk het gehele aanbod op wecandoo.be

    Voor ieder wat wils, een greep uit het aanbod

    Herstel een keramieken kom met Kintsugi met Sebastiaan en Chloé

    Kintsugi, ook bekend als kintsukuroi, is de Japanse kunst om gebroken stukken keramiek aan elkaar te lijmen met gouden lak. Het gaat over het geven van een tweede kans en het afstappen van de wegwerpcultuur. Met hun gouden scheuren worden de gerepareerde voorwerpen getransformeerd tot iets nog mooiers. Tijdens deze twee uur durende workshop begeleiden Sebastiaan en Chloé je bij het repareren van een keramische kom. Je vertrekt met je eigen biologische reparatieset en een prachtige kom om je eraan te herinneren dat je je gouden imperfecties kunt omarmen.

    Creëer jouw zilveren ring met de zandgiettechniek met goudsmid Sara

    Laat je betoveren door de intrigerende kunst van sieraden maken tijdens deze hands-on workshop, waar je vertrouwd raakt met de basisprincipes van de zandgiettechniek. Ontdek van A tot Z het plezier van het vormgeven van gesmolten zilver tot een uniek sieraad dat jouw persoonlijke stijl weerspiegelt. Ontketen je innerlijke ambachtsman en maak een dierbaar aandenken dat je nog jaren zult koesteren.

    Leer pottenbakken met Dieter

    Tijdens deze workshop begeleidt Dieter je bij elke stap van het creatieproces en helpt hij je waar nodig. Na afloop van de workshop zal Dieter je mug afwerken, glazuren en bakken zodat je thuis van je ochtendkoffie kan genieten.

    Zelf een vloerkleed van natuurlijke wol tuften met Marie

    Verkend de intrigerende rijkdom van tuften. In deze dynamische workshop leer je de basis van tuften en krijg je de kans om je eigen vloerkleed te maken. Je maakt kennis met de gereedschappen en materialen en hebt de vrijheid om je ontwerp, patronen en kleuren te kiezen, zodat jouw visie tot leven komt op het canvas van je vloerkleed. Laat je creativiteit de vrije loop en tover gewone wol om tot een uniek kunstwerk. Marie begeleidt je op dit tuftavontuur, waar je ontdekt hoe leuk het is om je eigen vloerkleed te maken en een frisse kijk krijgt op deze superleuke techniek.

    “Door het grote publiek enkele uren toegang te geven tot de studio van een ambachtsman, creëren we een uniek moment van uitwisseling waarbij de knowhow niet alleen wordt ontdekt, maar ook beoefend. Deelnemers zijn enthousiast over het idee dat ze met hun eigen handen iets kunnen maken, en dat ze met trots naar huis kunnen (mee)nemen. De authenticiteit van deze ontmoeting en de gezelligheid van het moment vormen het hart van onze missie.”, aldus Edouard Eyglunent, medeoprichter van Wecandoo.

    Meer info op : Wecandoo.be

     

     

     

     

     

     







    04-11-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wecandoo:

    Ontdek, creëer en beleef - het perfecte, duurzame cadeau!

     

     

    In de zoektocht naar creatieve vonken en bruisende verbindingen, verschijnt Wecandoo als een frisse wind van inventiviteit én inspiratie om ambachtslieden en makers in de schijnwerpers te zetten! De lokale workshops van Wecandoo bieden iedereen de kans om samen met specialisten nieuwe vaardigheden te ontdekken en creatief bezig te zijn. Een unieke ervaring om te delen, die van onschatbare waarde is. Wecandoo ondersteunt lokale producenten, houdt de kunst van het handwerk levend en brengt betekenis terug in de producten.

    Omarm vakmanschap

    Wecandoo bevordert duurzaamheid door het grote publiek te verbinden met lokale makers, de waarde van product én productie in beeld te brengen, waarbij verantwoorde consumptie op zowel sociaal als milieuvriendelijk vlak wordt gestimuleerd. Dankzij de ondersteuning van Wecandoo kunnen ambachtslieden een beter bestaan opbouwen uit hun passie en wordt kennis overgedragen. Geef dit Kerstseizoen niet alleen een cadeau, maar een ervaring die duurzaamheid en ambachtelijk vakmanschap omarmt.

    Van DiY naar DiT; Do it Together

    Meubelmakers, juweliers, keramisten, leerbewerkers... elke ambachtsbeoefenaar koestert de wens om kennis door te geven. Met een Wecandoo-workshop stappen deelnemers in de betoverende wereld van ambachtelijk vakmanschap, waar passie wordt gedeeld en ontdekt. Wat is er nu mooier dan samen een fantastisch moment te delen en thuis te komen met je eigen creatie?

    Ambachtelijke workshops: Het perfecte, duurzame Kerstcadeau!

    Maak Kerst onvergetelijk en zorg voor quality time met geliefden en nodig hen uit voor een workshop. Je geeft hiermee een immaterieel geschenk dat zoveel origineler en waardevoller is en je steunt tegelijkertijd een lokale ondernemer. Je geeft een unieke ervaring cadeau aan je loved ones, die draait om delen en leren. Alleen al in Antwerpen kan je kiezen uit 55 workshops! Voor elk wat wils en voor jong en oud, dus. Bekijk het gehele aanbod op wecandoo.be

    Voor ieder wat wils, een greep uit het aanbod

    Herstel een keramieken kom met Kintsugi met Sebastiaan en Chloé

    Kintsugi, ook bekend als kintsukuroi, is de Japanse kunst om gebroken stukken keramiek aan elkaar te lijmen met gouden lak. Het gaat over het geven van een tweede kans en het afstappen van de wegwerpcultuur. Met hun gouden scheuren worden de gerepareerde voorwerpen getransformeerd tot iets nog mooiers. Tijdens deze twee uur durende workshop begeleiden Sebastiaan en Chloé je bij het repareren van een keramische kom. Je vertrekt met je eigen biologische reparatieset en een prachtige kom om je eraan te herinneren dat je je gouden imperfecties kunt omarmen.

    Creëer jouw zilveren ring met de zandgiettechniek met goudsmid Sara

    Laat je betoveren door de intrigerende kunst van sieraden maken tijdens deze hands-on workshop, waar je vertrouwd raakt met de basisprincipes van de zandgiettechniek. Ontdek van A tot Z het plezier van het vormgeven van gesmolten zilver tot een uniek sieraad dat jouw persoonlijke stijl weerspiegelt. Ontketen je innerlijke ambachtsman en maak een dierbaar aandenken dat je nog jaren zult koesteren.

    Leer pottenbakken met Dieter

    Tijdens deze workshop begeleidt Dieter je bij elke stap van het creatieproces en helpt hij je waar nodig. Na afloop van de workshop zal Dieter je mug afwerken, glazuren en bakken zodat je thuis van je ochtendkoffie kan genieten.

    Zelf een vloerkleed van natuurlijke wol tuften met Marie

    Verkend de intrigerende rijkdom van tuften. In deze dynamische workshop leer je de basis van tuften en krijg je de kans om je eigen vloerkleed te maken. Je maakt kennis met de gereedschappen en materialen en hebt de vrijheid om je ontwerp, patronen en kleuren te kiezen, zodat jouw visie tot leven komt op het canvas van je vloerkleed. Laat je creativiteit de vrije loop en tover gewone wol om tot een uniek kunstwerk. Marie begeleidt je op dit tuftavontuur, waar je ontdekt hoe leuk het is om je eigen vloerkleed te maken en een frisse kijk krijgt op deze superleuke techniek.

    “Door het grote publiek enkele uren toegang te geven tot de studio van een ambachtsman, creëren we een uniek moment van uitwisseling waarbij de knowhow niet alleen wordt ontdekt, maar ook beoefend. Deelnemers zijn enthousiast over het idee dat ze met hun eigen handen iets kunnen maken, en dat ze met trots naar huis kunnen (mee)nemen. De authenticiteit van deze ontmoeting en de gezelligheid van het moment vormen het hart van onze missie.”, aldus Edouard Eyglunent, medeoprichter van Wecandoo.

    Meer info op : Wecandoo.be

     

     

     

     

     

     







    04-11-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Joost Klein X Bristol : droom groot

    Een collectie gekenmerkt door emotie

    "Iedereen, ongeacht afkomst of achtergrond, mag groots dromen. Iedereen kan een held zijn, minstens voor een dag." Dat is de visie van Bristol als het gaat om de samenwerking met de Friese antiheld Joost Klein. Samen gingen zij om de tekentafel zitten en creëerden zij een capsulecollectie die naadloos aansluit bij Joost als persoon en vertegenwoordigt waar hij voor staat.

    Joost Klein is een coole, sympathieke en authentieke artiest die heel goed weet waar hij vandaan komt. "Droom groot!" is zijn lijfspreuk. Als weeskind droomde hij ervan om groot te worden en als voorbeeld te dienen voor mensen in moeilijke tijden. Joost weet via zijn muziek en zijn kledingstijl uit te drukken dat je je niet teveel moet aantrekken van wat anderen vinden. "Doe gewoon je eigen ding."

    Joost zijn verleden en stijl komen op een bijzondere manier terug in de collectie. Zijn stijl die bestaat uit wijde broeken met strakkere tops, unapologetic en cool, is erg typerend voor dit tijdperk en de stem van een generatie. Joost Klein x Bristol wordt gekenmerkt door de emotie en niet door de laatste trends.

    De capsulecollectie van Joost Klein x Bristol bestaande uit een hoodie, tracksuit, broek, tanktop, sokken en slippers is gemaakt voor iedereen. Alle items zijn ontworpen door Joost en ontwikkeld onder zijn creatieve directie. Een leuke insight: in de campagne hebben zijn trouwe vrienden een prominente rol gekregen. Teamwork makes the dream work!

    Joost Klein x Bristol is verkrijgbaar in geselecteerde winkels in Vlaanderen en Nederland in een matenrange van XXS tot en met XXXL. Daarnaast is de collectie ook te koop via de Bristol webshop.









    03-11-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.King Jouet Belgiƫ uit startblokken

    De speelgoedgroep en haar Belgische afdeling investeren ruim 10 miljoen euro in de winkels in België. KING JOUET België en KING JOUET-groep (het moederbedrijf) vormen samen een van de multi-netwerkleiders op het gebied van gespecialiseerde distributie van speelgoed, producten en diensten voor kinderen en hun ouders. Ze investeren tussen 10,7 en 12,7 miljoen euro in de 22 Belgische verkooppunten. Dit bedrag wordt gebruikt voor de naamsverandering en de herinrichting van alle Belgische vestigingen. De 22 winkels zullen voortaan KING JOUET heten (het merk Maxi Toys verdwijnt) zodat ze voordeel kunnen halen uit de slagkracht en de dynamiek van de KING JOUET-groep. De doelstelling van het merk met het leeuwenhoofd is het potentieel van de Belgische markt ontwikkelen en de omzet stimuleren. In de komende jaren zijn er bijkomende investeringen gepland en wil KING JOUET verschillende winkels openen om het marktaandeel te vergroten.

    Dankzij het succes van zijn vestiging in Zwitserland heeft KING JOUET hetzelfde vertrouwen in het potentieel van de Belgische markt en investeert de speelgoedketen ook volop in de Belgische verkooppunten.

     Philippe Gueydon, algemeen directeur van de Franse KING JOUET-groep legt uit: ‘De speelgoedmarkt wordt gekenmerkt door hevige concurrentie van e-commerce en de noodzaak om zich aan te passen aan de nieuwe consumptiepatronen van klanten. Toch hebben we vertrouwen in ons bedrijf door de recente ervaringen van de KING JOUET-groep en haar solide prestaties. Deze versterken onze ambitie. Het herinvesteren in verkooppunten in België ligt volledig in lijn met onze transformatiestrategie om nog beter aan de verwachtingen van de klant te voldoen. Concreet wil de KING JOUET-groep de overgenomen winkels wapenen met kennis en vaardigheden, dankzij teams die zich lokaal kunnen aanpassen. Dit is het model dat we al bijna 25 jaar met succes in Zwitserland hanteren.’

    Naast de 22 Maxi Toys-verkooppunten in België, nam de KING JOUET-groep in 2020 ook 95 winkels over in Frankrijk en in 2021 6 in Zwitserland.

    Een mooie investering, de start van een mooi verhaal

    Voor de merkverandering investeert KING JOUET 1,7 miljoen euro in zijn 22 winkels in België, meer bepaald tussen de 70.000 en 80.000 euro per vestiging. Een deel van deze middelen wordt meer precies besteed aan de herinrichting van de 25.000 m² verkoopoppervlakte, (15 tot 20.000 euro per winkel) en aan communicatie (catalogi, commerciële multi-channel campagnes, enz.). Daarbij komen nog de goederenvoorraden voor een jaar van activiteiten waarvoor een cashflow nodig is die geschat wordt op zo’n 6,5 tot 8,5 miljoen euro. Tenslotte bedroeg de investering voor de overname van Maxi Toys in België in 2020 zo’n 2,5 miljoen euro. Voor België betekent dit dus een totale investering van 10,7 tot 12,7 miljoen euro.

    KING JOUET vertrouwt op een beproefd concept, een robuust bedrijfsmodel, een loyaliteits- en klantenrelatiesysteem, en een online platform speciaal voor klanten om de omni-channel aanpak te boosten. Het merk zet bovendien in op een andere positionering op de Belgische markt door internationale merken en mid- en high-end producten aan te bieden tegen betaalbare prijzen. In de winkels staan teams klaar om klanten te adviseren en echte dienstverlening aan te bieden. Ze zijn een bron van informatie en expertise.

    Uitdagingen en perspectieven

    Hoewel elke markt zijn specifieke kenmerken heeft en het merk KING JOUET nog niet erg bekend is in België, ziet de speelgoedspecialist veelbelovende signalen op deze markt. Om deze uitdagingen het hoofd te bieden, geeft KING JOUET zijn teams de middelen om zich aan te passen aan lokale eigenheden, zowel op marketing-, operationeel als commercieel niveau. De aanpak, die in Zwitserland al vruchten heeft afgeworpen, is gebaseerd op de nauwe samenwerking tussen centrale teams en netwerkteams. De centrale teams zijn volledig toegewijd aan het netwerk. Het menselijke aspect bij KING JOUET is dan ook zowel een uitdaging als een grote troef.

    Pierre Chalmandrier, internationaal directeur van de KING JOUET-groep verklaart: ‘Wij streven naar een jaarlijkse omzetgroei tussen 5 en 10% en willen een groter marktaandeel behalen. Afhankelijk van de ontwikkelingen en kansen is KING JOUET van plan de investeringen voort te zetten en de komende drie jaar één of twee nieuwe winkels per jaar te openen. KING JOUET plant in de loop van 2024 een extra investering van 800.000 euro.’

    Een model dat zich al bewees op de Zwitserse markt

    KING JOUET heeft zijn implementatie in Zwitserland al met succes uitgebouwd, door daar zes winkels over te nemen, terwijl het merk zelf elf verkooppunten exploiteert. Na werken en aanpassingen van de operationele tools werden de 6 Zwitserse winkels ondergebracht onder het merk KING JOUET. Deze operatie versterkte de implementatiestrategie van KING JOUET in de regio en maakte een snellere ontwikkeling mogelijk. KING JOUET is daarmee een van de leiders in Franstalig Zwitserland geworden.

    ‘De Belgische markt is vergelijkbaar met die van Zwitserland. We hebben daar KING JOUET-winkels waarvan het commerciële concept en de organisatie hetzelfde zijn als in het oorspronkelijke model, maar we hebben landspecifieke aspecten behouden, zoals het productaanbod en vooral de consumptiegewoonten. Door de kracht van het King JOUET-model en -merk en een differentiatiestrategie te combineren, zijn we erin geslaagd het beste van het oorspronkelijke model te reproduceren en tegelijkertijd bepaalde aspecten aan te passen aan de specifieke kenmerken van de lokale markt. De Zwitserse ervaring was gunstig voor de ontwikkeling van KING JOUET in België. We willen in België een verhaal schrijven dat vergelijkbaar is met hetgeen KING JOUET in Zwitserland succesvol maakte’, voegt Pierre Chalmandrier nog toe.

    De overname van Maxi Toys door KING JOUET

    In augustus 2020 nam de KING JOUET-groep Maxi Toys over, dat toen in moeilijkheden verkeerde. De operatie omvatte de overname van de 22 verkooppunten in België en het magazijn Houdeng-Goegnies (Henegouwen), net als de voortzetting van de centrale activiteit. Aanvankelijk werd het merk Maxi Toys behouden vanwege de complementariteit met KING JOUET, een hechte bedrijfscultuur en dezelfde waarden (prestaties, nederigheid, doorzettingsvermogen en flexibiliteit). De twee merken zijn dus tijdelijk naast elkaar blijven bestaan.

    Door de marktontwikkelingen en na bevragingen bij de Maxi Toys-medewerkers en een Belgisch consumentenpanel, werd er toch voor gekozen om de merkstrategie door te trekken en de 22 verkooppunten verder te zetten onder de naam KING JOUET. Zo kunnen ze optimaal profiteren van de slagkracht en de dynamiek van de KING JOUET-groep.

     







    03-11-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza en An Lemmens

    lanceren een ultrazachte cosywear collectie

     

    Relaxed én on top of things

    Brussel, 19 oktober 2023 – Never change a winning team, zo weten ook LolaLiza en An Lemmens. De Belgische moderetailer en presentatrice slaan voor de vijfde keer de handen in elkaar en presenteren dit najaar een cosywear collectie. De collectie ademt rust, zowel in het kleurenpalet, de snits als de materialen, en voelt als een warme knuffel op koude winterdagen. Verkrijgbaar in geselecteerde LolaLiza-winkels en op de webshop vanaf 26 oktober.

    Steeds beter op elkaar ingespeeld

    Dat LolaLiza en An Lemmens dé succesformule tot een collab hebben gevonden, toonden de eerdere collecties variërend van glamourous feestjurken, boho-inspired hoogzomerstuks en stoerdere herfstkledij. Gelukkig is de creativiteit tussen het duo nog lang niet uitgeput. Bewijs daarvan is hun nieuwste 'lovechild': een verrassend zachte cosywear collectie.

    “Al van in het prille begin loopt onze samenwerking als vanzelf. LolaLiza laat mij heel vrij in wat ik wil doen, en ik weet heel goed wat voor LolaLiza werkt. We zijn erg goed op elkaar ingespeeld, zonder dat één van ons onze eigenheid verliest. Toen we voor het eerst rond de tafel zaten voor deze collectie, wisten we meteen ‘dit wordt het’”, aldus An.

    Zowel voor An als voor LolaLiza is cosywear nieuw terrein. Het duo ging op ontdekkingsreis en baseerde zich op An's persoonlijke ervaring. “Net als bij mijn vorige collecties, kijk ik eerst naar wat ik zelf nodig heb in dit segment van kledij. Wat draag ik zelf graag? Waar heb ik zelf nog nood aan? De collectie is een verlengde van mijn eigen stijl en persoonlijkheid.”

    Zachtheid in al zijn aspecten

    Het resultaat is een collectie van ultrazachte items die je een thuis gevoel geven, en dan hebben we het niet over het tv-programma. Het kleurenpalet ademt rust uit, in tinten  beige en off-white, een mild koraal, en zachte neutrale schakeringen. Cosywear to feel at home. Thuis staat comfort voorop, vandaar dat An koos voor broeken met een elastiek die goed zitten in welke houding dan ook, oversized poncho’s om in te verdwijnen en truien die aanvoelen als een knuffel. De stoffen werden zorgvuldig uitgekozen, van het meest zachte breigoed en soepele ribfluweel tot diervriendelijk fur-fleece.

    Het enige motiefje dat we terugvinden is dat van een IJslands paard. “Voor mij is de tijd die ik spendeer met mijn gezin en huisdieren heilig. Ik heb zelf een IJslands paard en wanneer wij samen buiten zijn, heb ik even niets anders aan mijn hoofd. Daarom wou ik hem op een subtiele manier verwerken in deze collectie. Dat gevoel, die rust op een speelse manier overbrengen."

     

    Stijlvol binnen- en buitenshuis

    “De winter is voor mij de periode om mij even terug te trekken. Ik zie het als een krachtig signaal van de natuur; tijd om te herbronnen, om dan in de lente weer tot ontploffing te komen. Dat is wat cosywear ook doet, het trekt ons even terug uit alle drukte”, vertelt An.

    De breigoed sets, pulloverjurken en poncho’s nodigen uit tot een knusse, huiselijke sfeer én om buiten op adem te komen in de natuur, zonder in te boeten op stijl. LolaLiza en An zetten deze collectie in het teken van drukbezette vrouwen, die zowel binnenshuis als buitenshuis heel wat te doen en te regelen hebben. Hun comfy cosywear omarmt hen daarin, op een eigentijdse manier. Het zijn stukken om even in te verdwijnen, maar net zozeer om vol zelfvertrouwen de dagelijkse taken mee af te vinken.

    Praktisch : De collectie van An Lemmens is vanaf 26 oktober verkrijgbaar bij geselecteerde LolaLiza-filialen en online. Prijzen variëren tussen €17,99 en €69,99. Alle items zijn vegan en gemaakt met respect voor mens en natuur.

     

     

     

     

     









    02-11-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Howdy, welcome to our salon!

    Tijdens het knusse najaar kleden we het interieur traditiegetrouw aan met houten accenten, verwarmende kleuren en comfortabele texturen. Dit jaar doen we het anders, want we halen onze lasso uit z’n holster en geven aan deze klassiekere interieurstijl een westerntwist. Denk aan roestbruine tinten, (faux-) leer zoals alleen een cowboy het kent en decoratieve elementen in raffia of andere woestijngrassen. Y’all ready to rodeo? Barkeep King George zwiert ter inspiratie de saloondeuren voor je open – so grab ‘em boots, put on that hat and let’s get country!

    Cowboy Chic

    Kom thuis en hang in alle rust je hoed aan de haak. Cowboy Chic kleurt het interieur op een edgy maar vooral stijlvolle manier. De keuken maak je bijvoorbeeld gemakkelijk meer country door donker hout te combineren met rustieke accenten zoals koperkleurig kraanwerk. Line dance richting de woonkamer en plof comfortabel neer in een lederen zetel – liefst in een trendy cognac – om van de gezellige atmosfeer te genieten. Sierkussens en andere decoratieve items met vrolijke franjes maken het geheel natuurlijk helemaal af.

    Redneck Rage

    Vermijd tumbleweed en richt de tuin in met warme sfeermakers: perfect voor die cosy redneck-herfstavonden. Terwijl het vlees sappig gebraden wordt op de barbecue, vlij je jezelf neer op een loungebank gemaakt van rotan (nee, dat is geen hooi). Een knisperende vuurkorf of zachte buitenlamp creëert daarnaast de juiste ambiance om samen de volgende hoedown te bespreken. En voor de luxepaarden in de stal voorziet King George met zalige jacuzzi’s alvast het nodige.

     

     

    02-11-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interhome:

    nieuwe woningen voor een onvergetelijke winterervaring in de bergen

     

    Vakantiewoningspecialist Interhome voegde enkele gezellige vakantiehuizen, comfortabele chalets en unieke appartementen toe aan hun winteraanbod. Deze gloednieuwe accommodaties liggen verspreid over verschillende skigebieden in Zwitserland en Oostenrijk, de perfecte locaties voor wintersportvakanties. Ze zijn voorzien van alle comfort en unieke faciliteiten zoals een haardvuur, bubbelbad en panoramisch uitzicht. Geniet van de omliggende bossen vanop je privéterras, wandel langs een nabijgelegen alpenmeer of kies voor een verwenmoment in de sauna. Wij lijsten hieronder vijf unieke pareltjes op voor natuurliefhebbers en skifanaten. 

    Appartement Montec, Zillertal Oostenrijk 

    Ontdek appartement Montec, gelegen in de Oostenrijkse gemeente Hippach, in het meest zonnige deel van Zillertal. Deze eigentijdse accommodatie heeft een moderne stijl en biedt in totaal 5 slaapkamers, geschikt voor een gezelschap van maximaal 18 personen. Bovendien zijn er vijf badkamers aanwezig zodat iedereen van de nodige privacy geniet. Het ruime terras rondom het appartement biedt een panoramisch uitzicht op de betoverende omgeving. Wil je liefst zo snel mogelijk de bergen intrekken? Dat kan, want het skigebied ligt vlakbij. Hier kunnen wintersportliefhebbers niet alleen skiën, maar ook mooie wandelingen maken. In het stadscentrum, op wandelafstand, kan je ‘s avonds opwarmen in een gezellig café of even volledig relaxen in de sauna.  ​Met een gezelschap van 18 vakantiegangers komt het prijskaartje op zo'n €235 voor een nacht.

    Vakantiehuis Bonâme, Nendaz Zwitserland 

    Deze charmante chalet, geschikt voor acht personen, is smaakvol ingericht met warme kleuren. In de woonkamer kan je na een dag vol winterse activiteiten heerlijk ontspannen voor de open haard. Op het privéterras of in de tuin kan je natuurlijk ook nog even genieten van de laatste zonnestralen. De grootste troef van vakantiehuis Bonâme is het adembenemende uitzicht op de bergen. Dankzij de rustieke ligging aan de rand van het Zwitserse gebied Nendaz worden jouw batterijen hier helemaal opgeladen. Voor liefhebbers van de skisport zijn de gebieden, waaronder Les 4 Vallées, gemakkelijk bereikbaar. In totaal biedt deze regio ongeveer 410 km aan skipistes, evenals een snowpark, rodelbaan en tal van wandelpaden. In het centrum van dit gezellige bergdorp vind je heel wat fijne restaurants waar je ‘s avonds je benen onder tafel kan schuiven voor een lekker diner.  ​Met acht reizigers betaal je ongeveer €285 per nacht.

    Appartement Dipankar, Villars-sur-Ollon Zwitserland 

    Ruim, licht en sfeervol is de perfecte omschrijving van Dipankar, een gerenoveerd appartement in het wintersport dorp Villars-sur-Ollon, dat volledig omgeven is door bos. Deze accommodatie kan je eerder vergelijken met een chalet en beschikt onder andere over vijf slaapkamers voor een reisgezelschap van negen personen. Verder is er een ruime keuken die voorzien is van al het nodige materiaal, zoals een inductiekookplaat, broodrooster en een elektrisch koffiezetapparaat. Om de winterse gezelligheid ‘s avonds helemaal op de snuiven, is er ook nog een kaasfondue-set aanwezig. De slaapkamers op de eerste verdieping hebben een klein balkon terwijl de kamers op het gelijkvloers op de tuin uitkijken. Hier heb je trouwens nog een gezellige zithoek met zicht op de omliggende bossen. Hoewel de chalet heel rustig gelegen is, ben je op slechts 2 km verwijderd van het centrum.  ​Boek je appartement Dipankar met negen personen, dan betaal je zo’n €380. 

    Appartement Les Mayens 3.2, Champex Zwitserland 

    Dit unieke appartement telt vier verdiepingen en ligt in het Zwitserse dorp Champex, een idyllische vakantie- en wintersportplaats omringd door een prachtig alpenmeer. Dit ruime appartement, met vier slaapkamers, kan je voor acht personen boeken. Zowel het grote panoramavenster als de open haard en het bubbelbad zijn enkele paradepaardjes van deze accommodatie. Hoewel je hier heerlijk tussen de bergen vertoeft, is het stadscentrum vlakbij en sta je op amper 500 m bij de eerste skilift. In de woning heb je trouwens ook een aparte bergruimte voor ski’s, wandelschoenen of fietsen, heel wat mogelijkheden dus om deze prachtige omgeving zelf te ontdekken. ​Voor een vakantie in dit appartement betaal je per nacht ongeveer €390.

    Vakantiehuis SKY Chalet, Imst Oostenrijk 

    Op zoek naar een moderne luxueuze bungalow in de bergen? Dan is vakantiehuis SKY Chalet precies wat jij zoekt. De accommodatie telt twee slaapkamers en is geschikt voor een reisgezelschap van vijf personen. Door het grote venster komt er heel wat licht binnen, wat zorgt voor een ruim gevoel en een panoramisch zicht. Om nog meer te genieten van deze prachtige natuurlandschappen kan je buiten plaatsnemen op het privéterras. Dit vakantiehuis ligt in het dorp Hoch-Imst, op anderhalve kilometer van het centrum. Zin om iets verder te rijden en een unieke attractie in de buurt mee te pikken? Op zo’n 17 km van de accommodatie ligt de langste Alpenachtbaan van Oostenrijk die zeker een bezoekje waard is.  ​Met vijf reizigers komt het prijskaartje voor één nacht op zo’n €235. 

     

     

     

     









    01-11-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstvakantie met Freedom Moses

    een slide voor elke vakantiedag

     

    De kerstvakantie is een week waarin we onze meest feestelijke outfits bovenhalen, maar ook onze meest chille outftits. Die glitterjurk op kerstavond wisselen we in voor een gezellige pyjama met de kerstbrunch. En elk van deze outfits kan perfect gecombineerd worden met een paar Freedom Moses KUSH-winterslides. De loafers hebben een hip teddy-jasje en kunnen dankzij de rubberen zool zowel binnen als buiten gedragen worden.

    Vlak voor Kerst: laatste kerstinkopen : Op zoek naar last-minute kerstcadeautjes? Trek de stad in in een hippe, alledaagse outfit, gecombineerd met de KUSH-slides in zalmroze.

    Kerstavond: alles uit de kast : Kerstavond is voor velen hét moment om hun meest feestelijke outfit boven te halen en in stijl te vieren. Ook bij zo'n chique outfit draag je de KUSH-slides.

    Kerstdag: pyjama all day : De kerstbrunch, die vieren we natuurlijk het liefst in pyjama. Met een paar wijnrode slides ben je comfortabel én hip. Combineer ze met een sok in een contrasterende kleur om alle ogen naar je voeten te leiden.

    Boxing Day: movienight : De periode tussen kerst en nieuw brengen we liefst zo gezellig mogelijk door. Een cosy filmavond in knusse outfit is pas compleet met popcorn én een paar teddy slippers, liefst felroze.

    Oudjaar: glitter pants : Ons motto voor oudjaar? Hoe meer glitter hoe beter! Dans tot in de vroege uurtjes zonder pijnlijke voeten met KUSH.

    Nieuwjaar: 'no-pants' -look : De 'no-pants'-look verovert dit jaar het modebeeld en als er een dag is om hem zelf uit te proberen, is het Nieuwjaar. Bekomen van een stevig feestje doe je namelijk best in een gezellige trui en zonder spannende broek, maar een kleurrijke panty, matching met je Freedom Moses slides.

    Praktisch

    KUSH is beschikbaar vanaf maat 30 tot en met maat 46 en kost €50.

     

     

     











    01-11-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Good Girl- nieuw navulbaar fomraat

    Wat maakt een iconische parfumflacon nog verleidelijker? Navulbaarheid natuurlijk.

    Carolina Herrera kondigt aan dat haar wereldberoemde signatuur geur Good Girl, in de beruchte stiletto-flacon, uitgebracht wordt in volledig navulbaar formaat. Nu kun je ons meest opwindend product behouden — een tijdloze geur met oneindige aantrekkingskracht — en dat nog jarenlang, en zorgen dat je flacon voor altijd meegaat.

    Carolina Herrera streeft naar innovatie en gelooft in het belang van duurzaamheid om onze wereld een gezondere, gelukkigere en heilzamere plek te maken. De overweldigende wereldwijde populariteit van Good Girl (een combinatie van jasmijn, cacao, tonkaboon, amandel en koffie) maakt van deze geur het perfecte middel voor nieuwe groene gewoonten die ons in staat stellen om een belangrijke gunstige invloed uit te oefenen in de parfumindustrie.

    Het nieuwe navulbare formaat van Carolina Herrera, verkrijgbaar in een flacon met knijpdop van 200 ml om de klassieke flacon van 100 ml aan te vullen, is gebruiksvriendelijk en ongelooflijk toegankelijk. Omdat we het voor onze trouwe klanten zo eenvoudig mogelijk willen maken om te leven volgens een geheel nieuwe stelregel als het gaat om onze meest geliefde geur: Gebruiken. Hergebruiken. Herhalen.

    Good Girl - gehuld in die iconische nachtblauwe hak met de glanzende gouden stiletto - werd in 2016 gelanceerd en onmiddellijk enthousiast ontvangen. Good Girl is een zoete, sensuele geur die jasmijn, cacao, tonkaboon, amandel en koffie combineert in een vrouwelijk en mysterieus boeket. “We kozen al die verschillende ingrediënten omdat we op zoek waren naar iets dat alle facetten van vrouwen belichaamt - licht, donker, mannelijk, vrouwelijk, zoet en ondeugend”, aldus Carolina A. Herrera, Beauty Creative Director. “Als wij vrouwen zo veelzijdig zijn, verdienen we dan geen geur die net zo kleurrijk is? Dat is Good Girl.”

    De navulbare Carolina Herrera Good Girl en de navulling zijn vanaf 30.10.2023 exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL in België. Good Girl Eau de Parfum Refillable 200ml - € 225,90.

     

     

     

     







    31-10-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ray-Ban en Meta lanceren nieuwe generatie smart glasses

    De nieuwe Ray-Ban l Meta smart glasses is uitgerust met META AI, geavanceerde audio-, foto- en videofuncties, een nieuwe companion app, personalisatie opties en een uitgebreide Europese distributie. Meta Platforms, Inc. en EssilorLuxottica presenteren hun nieuwe collectie smart glasses, de Ray-Ban Meta smart glasses collectie, tijdens het jaarlijkse Meta Connect event.

    De nieuwe collectie biedt de allereerste bril met ingebouwde live streaming en Meta AI, een camera van hogere kwaliteit en verbeterde audio- en microfoonsystemen in combinatie met een opnieuw ontworpen, intuïtievere app en oplaadetui.

    Met de livestreamfunctie kunnen content-makers hun ervaringen en POV in real-time handsfree uitzenden. Er ontstaat een nieuw niveau van authenticiteit en relateerbaarheid in de content die wordt gemaakt, door live te gaan delen vanuit eigen oogpunt.  De drager kan tot 30 minuten lang schakelen tussen de bril en de telefooncamera voor Instagram Live of Facebook Live.  Het Meta AI-aanbod is exclusief voor de VS. Bij de lancering kunnen dragers de spraakopdracht "Hey Meta" gebruiken om dieper in een moment van creativiteit te duiken en functies op de bril te bedienen. Omdat de toewijding aan privacy de kern van het product blijft vormen, heeft het bedrijf het privacy LED-lampje groter en opvallender gemaakt.

    De Ray-Ban Meta smart glasses collectie heeft een sprong voorwaarts gemaakt in audio- en camerakwaliteit. De camera gaat van 5 MP naar een ultrabrede 12 MP - die foto's van hoge kwaliteit en meeslepende 1080p video's in staande oriëntatie maakt. De discrete open-ear speakers hebben nu een verbeterde basrespons en ruisonderdrukking, wat de algehele audiokwaliteit verbetert.  Elk paar heeft vijf ingebouwde microfoons om naadloos schakelen tussen muziek en gesprekken te ondersteunen, terwijl de drager nog steeds het omgevingsgeluid kan horen en afgestemd blijft op de wereld om hem heen.

    Story image

    "We zijn ongelooflijk trots op onze samenwerking met Meta om deze opkomende categorie op te bouwen. De nieuwe Ray-Ban Meta collectie is een klasse apart met functies die nog nooit in een bril hebben gezeten. De wereld ziet je in je favoriete Wayfarer, misschien met je eigen oogcorrectie en Transitions glazen die van dag naar nacht gaan, maar je weet dat er een krachtig universum van technologie in zit. Meta AI, live streaming en waanzinnig heldere audio- en belmogelijkheden - allemaal handsfree," zegt Rocco Basilico, Chief Wearables Officer voor EssilorLuxottica. "Dit is wat we ons voorstelden toen we voor het eerst besloten om deze ruimte te betreden. Echte draagbare, levens verbeterende technologie. En het zal alleen maar beter worden."

    De Ray-Ban Meta collectie bestaat uit 21 stijlen, kleuren en lensvariaties, die de consument krachtige technologie bieden zonder afbreuk te doen aan esthetiek of comfort. Ze zijn verkrijgbaar in Wayfarer en Wayfarer Large, het meest herkenbare montuur en een icoon sinds de jaren 1950, samen met een nieuwe stijl voor Ray-Ban, Headliner, een meer inclusief en universeel passend ontwerp. De hoogwaardige brillenglazen zijn gemaakt met behulp van de nieuwste optische technologie en zijn verkrijgbaar in een veelzijdige reeks die past bij de individuele stijl en kijkbehoeften. Ze zijn verkrijgbaar in een volledig assortiment van brillenglazen op sterkte, zonnebrillenglazen, heldere brillenglazen, gepolariseerde brillenglazen of Transitions en bieden geavanceerde helderheid, comfort en bescherming. Voor nog meer personalisatie heeft het bedrijf de mogelijkheid toegevoegd om de Ray-Ban Meta smart glasses te "Remixen", door de kleur van het montuur, de lenskleur en afwerking te kiezen en nog veel meer om meer dan 130 kleur- en stijlcombinaties te creëren, alleen verkrijgbaar op Ray-Ban.com.

    Beperkte collectie te verkrijgen bij ​ Pearle Opticiens in België. ​

    Vanaf een adviesprijs van €329 wordt de Ray-Ban Meta collectie geleverd met een klassiek compact en draagbaar oplaadetui om de bril van stroom te voorzien. ​ De collectie heeft met name een verbeterde bijbehorende app, Meta View (iOS en Android), die een naadloze manier biedt om content te importeren. De verbeterde ervaring stelt de drager in staat om eenvoudig te delen met vrienden of naar een sociale app op hun telefoon en om meerdere brillen aan hun telefoon te koppelen, zodat ze op één plek beheerd kunnen worden.

    De Ray-Ban | Meta collectie is te koop bij Ray-Ban winkels, Ray-Ban.com, Meta.com en geselecteerde EssilorLuxottica winkels, inclusief maar niet beperkt tot: Pearle Opticiens in België, LensCrafters, Sunglass Hut, Salmoiraghi & Viganò en via het groothandelsdistributienetwerk van het bedrijf in de VS, Groot-Brittannië, Italië, Ierland, Australië, Canada, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, België, Duitsland, Finland, Denemarken, Noorwegen en Zweden.









    30-10-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!