Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    09-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Saint James

    wintercollectie 2023-2024

     

    Mode is een expressievorm die voortdurend evolueert. Eén van de rode draden doorheen het komende seizoen? De pop- en neonkleuren die het urban thema extra in de verf zetten. Licht fascineert immers, ongeacht de vorm. Het thema 'Mineraal Licht' wordt gedomineerd door natuurlijke tinten, een zacht en chromatisch kleurenpalet met toetsen van fluo-oranje die de nodige peps en energie leveren.

    Onder de noemer 'Garder le Cap' zijn de tijdloze stukken van het merk karaktervolle en tegelijk herkenbare creaties. Denk maar aan marinière pulls, jasjes, duffle-coats die spelen met streepjes en ruitjes en met zachte materialen voor een winter vol warmte én stijl!







    09-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jamaica 2023

    Community-based toerisme

     

    Jamaica staat bekend om ware ansichtkaart idylle; met adembenemende landschappen, dromerige stranden en de ontspannen sfeer is het Caribische eiland een populaire reisbestemming. Naast een bezoek aan de bekende toeristische trekpleisters, kan Jamaica nu ook op een originele manier worden ontdekt. Het trendy en duurzame ‘Community-based toerisme’ heeft een vlucht genomen.

    Community-based toerisme geeft bezoekers een inzicht in het authentieke Jamaica. Reizigers kunnen zich onderdompelen in het dagelijkse leven van de lokale bevolking en leren meer over de tradities en gebruiken. Tegelijkertijd genieten zij van de natuurlijke schoonheid van het eiland. Deze duurzame aanpak bevordert culturele uitwisseling, draagt bij aan de economie en helpt de ontwikkeling van lokale gemeenschappen versterken. Hierbij staat niet alleen het behoud van natuur centraal, maar het zorgt ook voor een meer actieve betrokkenheid en ondersteuning van de lokale bevolking.

    Authentieke reiservaringen

    Meerdere gemeenschappen in Jamaica hebben zich aangesloten bij community-based toerisme en bieden daarmee een authentieke ervaringen voor reizigers. Zo kunnen bezoekers onder meer traditionele kooklessen bijwonen, meewerken bij de productie van handwerk of deelnemen aan traditionele ceremonies en festivals. Deze activiteiten worden begeleid door locals die hun kennis en kunde delen met bezoekers en zo een uniek inzicht bieden in de Jamaicaanse cultuur.

    Duurzame ontwikkeling

    Door de directe integratie van gemeenschappen, worden banen en inkomenskansen gecreëerd die bijdragen aan een duurzame ontwikkeling. Tegelijkertijd worden natuurlijke hulpbronnen beschermd omdat gemeenschappen er groot belang bij hebben om hun omgeving intact te houden en daar verantwoord met om te gaan. De Jamaicaanse overheid werkt nauw samen met de gemeenschappen, geven training, ondersteunen infrastructuurprojecten en vergemakkelijken de toegang tot financieringsmogelijkheden. Deze aanpak heeft geholpen bij de bevordering van het community-based toerisme in Jamaica.

    Maroon gemeenschap

    Een succesvol voorbeeld van community-based toerisme op Jamaica is de Maroon gemeenschap Accompong in Cockpit Country. De Maroons zijn afstammelingen van ontsnapte slaven die zich eeuwen geleden in de bergen verstopten en hun eigen autonome gemeenschap hebben gesticht. Bezoekers kunnen Accompong bezoeken en leren over de fascinerende geschiedenis en tradities van de Maroons, inclusief hun unieke muziek, dans en traditionele keuken.

    Treasure Beach

    Een ander opmerkelijk project is het Treasure Beach Community Tourism Network. Kleine kustdorpen in het zuiden van het eiland hebben een collectief gevormd om duurzaam toerisme te promoten. Hier kunnen bezoekers verblijven in milieuvriendelijke accommodatie, lokale vissers helpen bij hun werk of deelnemen aan ecologische projecten die helpen bij het behoud van kust-ecosystemen.

    Jamaica opent zijn deuren en nodigt iedereen uit om een nieuwe kijk op de bestemming te krijgen, waar niet alleen genoten wordt van de schoonheid van de natuur en stranden van Jamaica, maar waar men ook kan onderdompelen in de cultuur en het dagelijks leven van de lokale bevolking.

    Voor actuele informatie over Jamaica in het algemeen, bezoek de officiële website van VisitJamaica en de Nederlandtalige Facebook-pagina van de Jamaica Tourist Board: https://www.facebook.com/OntdekJamaica.

     

     

     







    09-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een georganiseerd bureau

    voor een georganiseerde geest

     

    Na de zomermaanden en een deugddoende vakantie keren we opnieuw richting kantoor of trekken we ons weer terug in onze home office. Een nieuw schooljaar, een nieuwe start – misschien met een gloednieuwe thuiskantoorinrichting? Heeft je werkruimte wat nood aan organisatie? Gun jezelf en je werkruimte dan een nieuwe maar vooral georganiseerde make-over. De Belgische interieurspecialist Juntoo tipt drie opbergkasten waarmee je al je kantoorspullen en administratie op een nette – maar vooral heel erg mooie – manier opbergt.

    Orde als statement piece : De periode na je vakantie is soms een harde noot om te kraken. Wat dacht je van een walnoot? Juntoo verzacht de septemberblues met een georganiseerde en mooi aangeklede werkruimte waar ook plaats is voor decoratie, souvenirs of leuke vakantiekiekjes. De Biblio-opbergkast is een open meubel dat dankzij een warme maar strakke aankleding een statement piece wordt in een thuiskantoor. Biblio is beschikbaar in natuurkleurige, zwarte eik en een walnoothouten afwerking.

     Opgeruimd staat modern : Houd je van een meer minimalistische look? En wil je je home office stijlvol aankleden? Het Scaletto-opbergmeubel combineert eenvoud en functionaliteit voor een open en uiterst moderne kast. Gebruik de afgesloten vakken om je werk- en kantoorspullen op te bergen en decoreer de open elementen met planten of een inspirerend boek. Bovenal zorgt het voor een ordelijk en verzorgd geheel, met ruimte voor je eigen persoonlijkheid. De Scaletto-kast is  beschikbaar in natuurkleurige, zwarte eik en rijk walnoothout.

    Wabi-sabi-kantoor : Liefhebbers van Japandi creëren een huiselijke sereniteit door functionaliteit met een warme en rustgevende simpliciteit te combineren. De gloednieuwe Conturo-kast is dankzij het afgesloten en eenvoudig gelijnde ontwerp een perfecte aanvulling op de eerder kalme interieurstijl. Het is een echte must voor de clean desk fanaat onder ons, want met verborgen opbergmogelijkheden zorgt het voor een opgeruimde rust in je bureau en je hart. Conturo is beschikbaar in natuurkleurige of zwart eik of een diep walnootbruin.

    Clean desk ; Geen thuiskantoor is compleet zonder een bureau of tafel om aan te werken. De Amato-consoletafel van Juntoo is alvast een mooie optie want met z’n organische Blob- of Plectrum-vorm voegt het meer beweging en inspiratie toe aan de ruimte. Daarnaast heeft de Claylime-afwerking een zachte en natuurlijke uitstraling. Werk het geheel ten slotte af met een passende stoel – de Monti- en Mizzo-modellen zijn alvast een geslaagde optie – en laat de bekleding matchen met de rest van het interieur.

    www.juntoo.be

     







    08-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.See yourself in sound

    BANG & OLUFSEN LANCEERT DE CAMPAGNE 'SEE YOURSELF IN SOUND'

     

    See Yourself In Sound. Bang & Olufsen lanceert haar nieuwste merkcampagne. Zoals de naam al doet vermoeden, brengt deze campagne de nieuwe merkrichting van Bang & Olufsen door de muzieksmaak van de luisteraar tot leven te brengen in de vorm van interactieve avatars die volledig uniek zijn voor elke persoon.

    Bang & Olufsen Chief Marketing Officer Kamel Ouadi legt uit waarom See Yourself in Sound de volgende stap is voor Bang & Olufsen in de wereld van muziek. "Onze producten worden al bijna een eeuw beschouwd als de beste manier om muziek te beluisteren - iets waar we erg trots op zijn. In een wereld waarin digitale interactie, creativiteit en ontdekking centraal staan, was het voor mij essentieel dat Bang & Olufsen een ruimte creëert waar onze community hun passie voor muziek kan visualiseren, naast het proces van muziek samenstellen, beluisteren en ervan genieten", zegt hij. "We zijn altijd al een merk geweest dat opkomt voor zelfexpressie en identiteit, door ontwerpen te creëren die vooruitstrevend zijn en de norm uitdagen, zodat onze community van muziek kan genieten door middel van iets dat de zintuigen verrukt en intrigeert.  Deze campagne is een prachtige belichaming van ons merk, dat zowel online als in onze winkels tot uiting zal komen, zodat onze klanten en fans ervan kunnen genieten", vervolgt Ouadi.

    Bang & Olufsen's creatief directeur Paul Collins legt uit waarom See Yourself in Sound tot leven kwam: "Muziek is niet iets waar we alleen maar naar luisteren, het is iets wat we voelen. Het drukt uit wie we zijn en met wie we ons verbinden. Het gevoel om naar muziek te luisteren waar je echt van houdt, kan je meevoeren naar een andere wereld en we wilden die wereld visualiseren met See Yourself in Sound" legt Collins uit. Hij vervolgt "muziek is een universele taal die iedereen spreekt, maar muziek is ook iets unieks voor elke luisteraar en is altijd al een manier geweest om je identiteit te creëren... het kruispunt waar gemeenschap en verbinding samenkomt met individuele expressie en creativiteit is iets wat we willen we eren met dit project".

    Een eeuw van muziek en expressie

    Sinds de oprichting in 1925 is Bang & Olufsen toonaangevend op het gebied van audiotechnologie en een merk dat door muziekliefhebbers over de hele wereld wordt gewaardeerd. Een erfgoed en geschiedenis gebouwd op dingen anders doen stonden centraal bij het ontwikkelen van deze campagne. Deze campagne ontwikkelde een concept voor een nieuwe visuele identiteit die die het verleden van Bang & Olufsen eer aandoet en tegelijkertijd de weg vrijmaakt voor de toekomst. Met een idee dat het merk in een nieuwe richting duwt, en het finetunen tot een campagne voor sociale en fysieke activiteiten was de taak die Bang & Olufsen van het creatieve team van Bang & Olufsen en bureaupartner Hello Monday/ DEPT®. "Het landschap voor avatars en vormen van hyperrealiteit is de afgelopen jaren gegroeid.

    De afgelopen jaren is het landschap voor avatars en hyperrealityvormen gegroeid en het werk in de digitale ruimte wordt alleen maar meer. We werkten nauw samen met Bang & Olufsen om iets te ontwerpen dat niet alleen uniek was voor elke deelnemer aan de campagne, maar ook iets dat uniek aanvoelde in de huidige wereld van avatars", zegt Anders Jessen, medeoprichter van Hello Monday/ DEPT®.

    Creëer uw eigen persoonlijke avatar

    Bang & Olufsen nodigt gebruikers uit om deel te nemen aan de See Yourself in Sound door een speciaal ontworpen website te bezoeken (senses.bangolufsen.com), waar ze hun Spotify-account* kunnen koppelen om een op maat gemaakte, 3D avatar die gedeeld kan worden. *Deelnemers zonder Spotify-account kunnen een korte vragenlijst invullen op de See Yourself in Sound website. op de See Yourself in Sound-website om toegang te krijgen tot hun avatar op maat. Aan de hand van de antwoorden op de vragenlijst of de luistergeschiedenis van elke Spotify-account van elke deelnemer genereert de site een resultaat dat rekening houdt met Stemming, Energie en Groove, waarbij een unieke avatar in volle beweging wordt gepresenteerd, die overeenkomt met de muzieksmaak van de gebruiker. Deze avatar kan vervolgens in beweging worden gedownload en gedeeld op een groot aantal sociale mediaplatforms.

    Door toegang te krijgen tot de luistergeschiedenis van een gebruiker via Spotify kan het hyperpersonalisatie-element van See Yourself in Sound gebruikt worden element van See Yourself in Sound tot leven komen. Wanneer bij het verwerken van de gegevens zal de website individuele favoriete nummers, albums en afspeellijsten om het lichaam, de ledematen en accessoires (en meer) van elke avatar te creëren wat betekent dat er geen twee hetzelfde uit zullen zien.

     

     

     









    08-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flame on!

    Beka biedt eerste hulp bij inbranden

     

    » GEBRAND OP PURE SMAAK - » NIEUW: NOMAD PANNENCOLLECTIE

    Een ingebrande pan vies of ongezond? Think again, want door het inbranden van een gloednieuw model geef je de pan een natuurlijke antiaanbaklaag die met iedere kookervaring sterker en doeltreffender wordt. Hoe meer je het gebruikt, hoe beter. Expert in kwaliteitskookgerei Beka tipt haar duurzame Nomad-reeks: een collectie geïnspireerd op de natuur, bestaande uit een grill-, braad- en wokpan, die je zonder moeite zelf inbrandt. Daarbovenop zijn ze 100% PFAS-vrij, zonder schadelijke componenten en bestand tegen de hoogste temperaturen. Let’s get dirty!

     De natuur zelve

    Koken met een Nomad-pan is koken met de natuur. Zo worden de stelen vervaardigd uit een kwalitatief acaciahout voor een uiterst authentieke look. Dat iedere groef en ieder detail telkens uniek is, bewijst zonder meer de schoonheid van de houtsoort. De van nature antibacteriële eigenschappen van het materiaal maken van iedere Nomad-pan bovendien de perfecte keukenhulp. En ook bij de samenstelling van het stalen gedeelte kiest Beka voor puurheid, waarbij het geheel volledig vrij is van PFAS en andere chemische stoffen. Met recycleerbare bestanddelen is de Nomad-serie ten slotte een duurzaam alternatief op ieder standaard kookgerei.

    Inbranden 101

    Pannen met een antiaanbaklaag moet je om de zoveel tijd vervangen omwille van een beschadigde coating. Investeren in een model dat je zelf kan inbranden is dan een duurzamer alternatief. Door een gloednieuwe pan in te branden met een hittebestendige olie krijgt het geheel een natuurlijke laag patine. Bij ieder gebruik worden deze laag dikker en zijn non-stick eigenschappen beter, voor een kwalitatief keukengereedschap dat jarenlang meegaat!

    Zo doe je het:

    • Spoel je nieuwe Nomad-pan grondig af met warm water en een scheutje afwasmiddel. Wrijf nadien goed droog. •            Kies voor een natuurlijke en hittebestendige olie als zonnebloem of arachide. Smeer het royaal uit over de volledige oppervlakte van de pan. •    Zet de pan op een laag vuur en bouw gradueel de warmte op totdat de olie begint te roken. Vergeet bovendien niet de afzuigkap op te zetten! • Wrijf de olie over het oppervlak uit met wat keukenpapier. Wanneer het dakoppervlak donkerder wordt en de olie volledig geabsorbeerd is, laat je de pan gedurende een kwartier afkoelen. • Herhaal het proces. Je wil dat de gehele binnenkant van de pan zo zwart mogelijk wordt. • Pas op met het gebruiken van zure ingrediënten. Deze kunnen in combinatie met een verkeerd gebruik de laag patine aantasten.







    07-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe camperroutes door Noord-Brabant

    Met de camper langs hippe steegjes, natuurschoon en historische gebouwen

    Zin om er deze zomer eens met de camper op uit te trekken? Dan is de Nederlandse provincie Noord-Brabant de perfecte bestemming. In tegenstelling tot andere regio’s kan je de highlights van de stad hier perfect combineren met de natuur. Door deze afwisselende omgeving heeft de provincie heel wat te bieden en valt er op een kleine oppervlakte veel te beleven. Om de mooiste plekjes voor jou in kaart te brengen, stippelde Noord-Brabant vier nieuwe routes uit voor campervakanties. Maak een rondvaart door de grachten in ‘s-Hertogenbosch, volg de Van Gogh NP wandelroute door natuurgebied de Pannehoef dichtbij Breda, overnacht nabij Tilburg tussen de wilde dieren bij Beekse Bergen of trek naar Eindhoven voor de trendy vintage shops en boetiekjes. Hieronder zetten we de highlights van de vier routes op een rijtje.

    's-Hertogenbosch: reis door de tijd  

    Voor het Noord-Brabantse avontuur ben je in de hoofdstad ‘s-Hertogenbosch aan het juiste adres. Zet je camper op de groene camperplaats Hoek en ga op pad door de eeuwenoude binnenstad. Laat je verrassen door de collecties in het Design Museum Den Bosch of breng een bezoek aan de topmonumenten van Brabant zoals de Sint-Janskathedraal en dichtbij de stad, het bijna duizend jaar oude Kasteel Heeswijk omgeven door prachtige tuinen.

    Ga zeker eens langs bij de Tramkade, de culturele en creatieve hotspot van de stad. De camperroute loopt verder naar het vestingstadje Grave waar fraaie panden en rijksmonumenten elkaar afwisselen. In het stadsmuseum kom je alles te weten over het verleden van deze regio. Reis nog wat verder in het verleden en ga op pad in het natuurgebied De Maashorst, het eindpunt van deze reis. Hier vind je archeologische vondsten uit de vroege ijzertijd, de late prehistorie en de bronstijd. Onderweg spot je de Taurus runderen, Exmoorpony en de bizon, de oerbewoners van het gebied.

    Tilburg: tussen de Maas en de 'Sahara van Brabant'   

    Deze camperroute start in Heusden, de gelijknamige camperplaats grenst aan de jachthaven en biedt een betoverend uitzicht over de Maas. Het historische centrum van dit stadje ligt op slechts enkele minuten wandelen van deze rustgevende camperplaats. In de omgeving kan je naar het Nationaal park De Loonse en Drunense Duinen fietsen. Door het indrukwekkende stuifzandgebied wordt dit park ook wel de Sahara van Brabant genoemd. Reis je met kinderen, dan zorgt een uitstap naar het nabijgelegen attractiepark Efteling voor heel wat pretoogjes. 

    Trek nadien verder naar Tilburg richting de centraal gelegen stadscamping in het hippe Spoorpark. Op deze plek komt de combinatie van groen, sportfaciliteiten en culinaire ontdekkingen tot leven. Dankzij de centrale ligging van de camping en de overzichtelijke grootte van de stad, kan je Tilburg perfect te voet verkennen. Nog wat tijd over? Dan is een overnachting tussen de wilde dieren in Safaripark Beekse Bergen een absolute aanrader. 

    Breda: treed in de voetsporen van Van Gogh  

    De camperroute rondom Breda begint op de idyllische camperplaats Wouw - Het Beekdal nabij de stad Bergen op Zoom. Hier kan je binnenstappen in het Stadspaleis Het Markiezenhof, het oudste stadspaleis van Nederland. Het gebouw an sich is al heel indrukwekkend, maar ook binnen kan je altijd een interessante tentoonstelling meepikken. Na een wandeling door het oude centrum brengt de route jou naar Fort de Roovere met de Pompejus uitkijktoren en de Mozesbrug. 

    Met de camper logeer je bij Mieke's Hof. Hier ontwaak je tussen de koeien, boerenwinkeltjes en uitgestrekte landschappen. Op dag twee zet je de tocht verder in de richting van Breda, maar eerst maak je een tussenstop bij de beroemdste zoon van Brabant: Vincent van Gogh. Bij de Menmoerhoeve begint de 14 km lange Van Gogh NP wandelroute dwars door de heidelandschappen die de schilder inspireerden. De Street Art- kunstwerken van zijn moderne opvolgers kan je door de straten van Breda bewonderen. Zoek je liever nog wat natuur op? Kies dan voor één van deze routes langs de mooiste plekjes van Noord-Brabant. 

    Eindhoven: de creatieve thuishaven van Noord-Brabant   

    Eindhoven staat bekend als de stad van vernieuwing. Creatieve zielen laten met hun galerieën, designstudio's en pop-up-winkels een frisse wind door Eindhoven waaien. Neem zeker een kijkje in het Philips Museum waar je heel wat technische creaties van Meneer Philips terugvindt, zoals de gloeilamp, het eerste scheerapparaat met roterende kop en de CD. Op een kwartiertje van het centrum ligt Camping in Heeze, een oase van rust waar je ontsnapt aan de stadsdrukte. 

    Maak je de volgende morgen klaar om in Helmond naar het gelijknamige kasteel te trekken, de grootste waterburcht van Nederland. Wie zich ook 's nachts in adellijke sferen wil wanen, parkeert zijn camper best op camperplaats Croy in de tuinen van het landgoed. Trek op de laatste dag naar het Nationaal park De Grote Peel voor een wandeling of fietstocht langs bijzondere bezienswaardigheden. Na deze natuurbeleving kan je overnachten op de gemoedelijke camperplaats van boerderij De Soley. 









    07-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ton sur ton

    aardse verkoeling met Exterioo

     

    De zomer is in het land en daarmee ook meteen de eerste hittegolven. Bij hoge temperaturen zoeken we vaak de verkoeling in de natuur op. In de eigen achtertuin weliswaar, want Exterioo transformeert iedere tuin of terras tot een verfrissend aards paradijs. Minimalistisch design komt hier tot z’n recht in een monochroom jasje van vijftig tinten beige, en maken samen de collectie van Exterioo op. De producten worden afgewerkt met aluminium of natuurlijk ogende materialen als wicker, teak of volkeramiek voor een ton sur ton tuin waarin de koelte van de natuur in al haar facetten niet ver te zoeken is.

    Aardse bries

    Exterioo verweeft diverse materialen met elkaar in haar assortiment. En neem dat maar letterlijk, want zowel de nieuwe Orso Teak- als Orso Aluminium-collectie wordt afgewerkt met een beige textilene rope waarmee je meteen de koele gezelligheid in klimt. Daarnaast krijgen de Borgo- en Tribola-tuinstoelen en barkrukken een naturelkleurige wicker waardoor elke bries ontsnapt. Gecombineerd met een organische vorm zorgt het voor een uitzonderlijk warme look die toch verkoelend aanvoelt.

    Chill Shilin

    Schuilen voor de hitte doen we ook aan tafel, aan het gloednieuwe en zalig koele Shilin-tafelblad. Hoewel het blad volledig uit keramiek gemaakt werd, imiteert het ook de look van travertin. De tastbare groeven en afwerking geven bovendien dezelfde feel. Terwijl natuursteen een eerder delicaat product is, biedt een keramisch blad vele voordelen (vries- en UV-bestendig, hittebestendig, kleurvast, duurzaam, veelzijdig, bestendig tegen vlekken of krassen) en vormt het de perfecte match voor buitengebruik. Schuif aan tafel voor een deugddoende verkoeling.

     

     

     

     









    06-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe SodaStream smaken:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lipton Ice Tea Peach en Lipton Ice Tea Green

     

    Bereid zelf je bruisende Lipton Ice Tea. SodaStream, het grootste bruiswatermerk ter wereld, en Lipton Ice Tea, de nummer 1 in ijsthee, slaan de handen in elkaar. Bij de start van de zomer breidt SodaStream zijn assortiment uit met twee nieuwe verfrissende smaken: Lipton Ice Tea Peach (perzik) en Lipton Ice Tea Green (groene thee). Met een SodaStream-bruiswatertoestel maak je vanaf nu op elk moment van de dag eenvoudig Lipton Ice Tea.

    Lipton Ice Tea is een van de meest populaire frisdrankmerken in België. Met deze nieuwe smaken blijft SodaStream innoveren om je favoriete frisdranken makkelijk thuis te bereiden, terwijl je plastic flessen voor eenmalig gebruik bespaart. Maak kraantjeswater in een handomdraai bruisend met een SodaStream-toestel, voeg de nieuwe smaken toe en geniet van een heerlijke bruisende ijsthee met perziksmaak of met groene thee-extract. Een leuke manier om deze zomer voldoende gehydrateerd te blijven!

    De nieuwe Lipton-smaken bevatten weinig calorieën en zijn verkrijgbaar in gerecycleerde plastic flessen van 440 ml (rPET). Dit weerspiegelt de voortdurende inzet van SodaStream om duurzame alternatieven te bieden voor de favoriete frisdranken. Consumenten kunnen tot 9 liter heerlijke en verfrissende Lipton Ice Tea bereiden wanneer ze maar willen.

    De smaken Lipton Ice Tea Green en Lipton Ice Tea Peach zijn verkrijgbaar in de webshop van SodaStream en bij Colruyt.

    SodaStream, een dochteronderneming van PepsiCo, is 's werelds grootste bruiswatermerk. SodaStream is wereldwijd actief in meer dan 47 landen en biedt consumenten de mogelijkheid om met slechts één druk op de knop een perfecte en gepersonaliseerde bruiswaterervaring te creëren. Omdat SodaStream-gebruikers betere keuzes kunnen maken voor zichzelf en voor de planeet, brengt het merk een revolutie in de drankenindustrie teweeg en verandert het de manier waarop de wereld drinkt. In België is SodaStream verkrijgbaar bij onder andere Bol.com, Carrefour, Colruyt, Coolblue, Delhaize, HEMA, Krëfel, MediaMarkt, Vanden Borre en op SodaStream.be.

    Lipton Ice Tea is een internationaal bekend merk dat in meer dan 150 landen verkrijgbaar is en bekend staat om zijn verfrissende drankjes met fruitige smaken, perfect om zonnige momenten te delen met je dierbaren. Lipton Ice Tea is marktleider in ijsthee in België. Sinds 2003 is het merk eigendom van de Pepsi Lipton International joint venture, een joint venture tussen Unilever en PepsiCo.

     

    06-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BR 03 Cyber Rainbouw
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Maak kennis met de BR 03 Cyber Rainbow, een gedurfd, uniek en innovatief uurwerk dat een veelkleurige kijk geeft op een origineel en futuristisch ontwerp, exclusief voor de 2023 editie van Only Watch.

    Bell & Ross presenteert een frisse kijk op hun iconische BR 03 ontwerp, versmolten met elementen uit het Cyber-concept.

    Het nauwgezette vakmanschap van het horloge is niet alleen zichtbaar in het prachtige fabricagemechanisme, maar ook in de ingewikkelde details van de kast. Met een volledig 3D skeletuurwerk en een oscillerend gewicht schijnt de techniciteit door. De bruggen, gemaakt van DLC microgestraald metaal, hebben zakken gevuld met vernis, terwijl de microgestraald metalen wijzers zijn versterkt met witte SLN voor optimale leesbaarheid.

    Bell & Ross toewijding aan vakmanschap wordt geïllustreerd in de unieke zwarte DLC titanium kast versierd met gekleurde gelakte stukjes, minutieus aangebracht met behulp van een gespecialiseerd proces. Om te zorgen voor harmonie met de kast, is de rubberen band gelakt met een zacht en gekleurd materiaal, wat resulteert in een opvallend mozaïekpatroon.

    Dit uitzonderlijke kaliber is speciaal ontwikkeld voor dit unieke uurwerk, met een zelfopwindend systeem dat een betrouwbare gangreserve van 48 uur biedt. Om het spectaculaire uiterlijk van de wijzerplaat te benadrukken, zijn alleen het uurwerk en de gekleurde bruggen zichtbaar, wat een gevoel van lichtheid en verfijning belichaamt.

    Omarm de gedurfde geest en het fascinerende ontwerp van de BR 03 Cyber Rainbow-een ware belichaming van innovatie en elegantie.

     

    05-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.V-ZU verfijnt de kookplaat

    Zwitsers vakmanschap wordt al sinds jaar en dag gekenmerkt door zijn streven naar functionele verfijning en inventieve luxe. Zelfs in de keuken, waar V-ZUG de scepter zwaait. Het merk herdefinieert elk standaardtoestel tot een knap staaltje technologisch vernuft, steeds met een hoogwaardige en elegante toets. De kookplaten uit het assortiment van V-ZUG doen dienst als visitekaartje en bewijzen moderniteit en kennis. Met een naadloos en multifunctioneel design passen deze keukentoestellen in zowat ieders interieur en levensstijl.

    Reis naar het Oosten

    Teppanyaki is een typisch Japanse bereidingswijze waar gerechten klaargemaakt worden op een hete ijzeren plaat. Het is een veelzijdige kooktrend die de afgelopen jaren vooral ook in onze contreien populair werd. Deze unieke traditie smelt samen met Zwitsers design in de CookTop Teppan Yaki I40-inductiekookplaat van V-ZUG. Dankzij een veeleer minimalistisch ontwerp en subtiele bediening verdwijnt de kookplaat in het keukeninterieur, zeker wanneer je kiest voor een vlakke inbouw. Daarnaast is de plaat volledig modulair waardoor je zelf en in combinatie met andere V-ZUG-modellen je kookruimte vormgeeft.

    De weg naar culinaire vrijheid

    Niets is zo noodzakelijk dan een kookplaat in een keuken. Toch beperkt het gelimiteerde design van een standaardmodel al snel de culinaire flexibiliteit. V-ZUG bedacht hierop een antwoord en ontwikkelde de intuïtieve CookTop V6000 FullFlex: een gestroomlijnde plaat die vrij is van vaste kookzones en tot 6 recipiënten tegelijk kan opwarmen. Zo’n 48 ingebouwde inductoren detecteren de positie van je potten of pannen, terwijl de geavanceerde technologie hun vermogen optimaal benut om ieder item op te warmen. Complexe recepten bereid je voortaan moeiteloos, zonder tijdsverlies of ongemakken.

    Discreet designduo

    Maar laten we vooral V-ZUG’s paradepaardje niet vergeten. De bestselling CombiCookTop V4000 I804 is een hoogwaardig ontworpen kookveld waarin niet alleen de plaat maar ook de afzuiging verwerkt werd. Het toestel ligt op gelijke hoogte als het werkblad en vertoont dankzij een verfijnd ontwerp naad noch rand. De discrete afzuiging werd in het midden van de plaat geïnstalleerd en elimineert onmiddellijk storende dampen en vetdeeltjes.







    05-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza urban chic

    Of je nu in het hart van de stad woont of die stedelijke stijl vanop het platteland wil omarmen: de nieuwe collectie van LolaLiza wordt je go-to look. Het stadsleven met haar nonchalante elegantie inspireerde de Belgische moderetailer voor een lijn die bruist van opvallende prints, trendy silhouetten en fijne kleurcombinaties.

    Urban exploring in style

    De nieuwste LolaLiza-collectie is er een voor liefhebbers van gedurfde prints, maar ook van tijdloze en verfijnde ensembles. De stad is dé plek waar je je fashion game naar een hoger niveau kan tillen. Met vloeiende jurken, stoere blouses en een classy suit slaag je daar ongetwijfeld in.

    Praktisch : De collectie is beschikbaar in alle LolaLiza-winkels en op de webshop vanaf 13 juli, van maatje 34 tot 50.







    04-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mag er wat kleur zijn?

    Alsan tipt primaire tinten in de badkamer

    » PRIMAIRE KLEUREN IN DE BADKAMER

    Terwijl voorheen het gebruik van kleur langzaamaan de badkamer insloop, schopt de bonte trend nu de deur wagenwijd open. Onze plek van wellness en rust wordt ondergedompeld in een speels en kleurrijk bad, waar vooral de drie primaire tinten de show stelen. Rood, blauw en geel tekenen tot ver buiten de lijnen en geven elke badkamer een knallende laag: van muurbekleding tot kleine accessoires en van spiegel tot badkamermeubel. De Belgische badkamermeester Alsan schotelt je alvast een inspirerend assortiment voor aan topmerken waarmee je baden in kleur een haast letterlijke betekenis geeft.

    Zonder limiet

    What’s in a name? De No Limit 45-collectie van Detremmerie bezit allesbehalve begrensde mogelijkheden. Met een brede kleurenwaaier – van olijfgroen tot koperrood – en verschillende afwerkingen mix en match je je eigen interieur met de nieuwste badkamertrend. Marmer of hout, glans of mat: de juiste combinatie met de juiste kleur vind je zonder twijfel en met gemak.

    Knallende eenvoud

    Alsan brengt met de META-kraanwerkcollectie van Dornbracht puur minimalisme naar de badkamer. De strakke en eerder eenvoudige ontwerpen zijn veelzijdig en passen bij zowat iedere smaak en aankleding. Naast een standaard chromen of matzwarte afwerking, vult Dornbracht het assortiment eveneens met heel wat kleurrijke opties. Wat dacht je van felrood? Of misschien past een knallend oranje meer bij jou en je interieur? Wat je ook verkiest, de badkamer wordt een sprekend toonbeeld van jouw persoonlijkheid en unieke stijl.

    Wassen in kleur

    Het toevoegen van een felle tint in de wastafel is de perfecte manier om de nieuwste badkamertrend te integreren. Villeroy & Boch brengt kleur naar het assortiment van Alsan met haar Artis-collectie: een kleurrijke reeks wastafels die in vier vormen en in tien expressieve schakeringen de show stelen. In combinatie met bijpassed bad brengt iedere variant nieuw en trendy leven naar de badkamer.

    www.alsan.be

     









    04-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De nieuwe Flik Flak Miraculous

    Flik Flak viert de lancering van Ladybug & Cat Noir: The Movie met twee zeer speciale nieuwe releases vernoemd naar de helden van het wereldwijde popcultuurfenomeen Miraculous™. De horloges van de hoofdpersonen Marinette en Adrien beloven hun perfecte timing en liefde voor actie over te dragen aan fans over de hele wereld. Of het nu gaat om leren klokkijken of het wandelen langs de bezienswaardigheden van Parijs, je kunt rekenen op MARINETTE en ADRIEN. Terwijl de muzikale animatiefilm overal op het scherm verschijnt, kunnen minisuperhelden hun eigen avonturen in hun buurt timen met Zwitserse precisie.

    Een speciaal voor Ladybug ontworpen horloge moet behoorlijk indrukwekkend zijn om het op te nemen tegen een jojo-communicator. Het ontwerp van de opvallende Flik Flak MARINETTE heeft zijn eigen unieke flower power met een vlaag van geometrische bloemen. Kleurgecodeerde timing zorgt ervoor dat de drager alle juiste puntjes op de i zet als het om leren gaat. Lange zwarte, groene en witte strepen geven duidelijke actie aan op het ADRIEN-horloge. Dit accessoire is altijd cool bij alles wat je doet, van rondhangen in de Notre-Dame in Parijs tot hangen aan een boom in het plaatselijke park. Een robuuste zwarte ring met felgroene cijfers is helemaal klaar om de dagelijkse ups en downs van kinderen in stijl te navigeren. Alle modellen hebben bandjes van textiel, gemaakt van gerecycled PET, en zijn machinewasbaar als een alledaags avontuur zichtbaar sporen nalaat.

    Wie heeft er een magisch juweel nodig als ze een speciaal Zwitsers horloge kunnen hebben die hen 24/7 op koers houdt?







    03-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het verleden in...

    Babylon-collectie als Arte’s zevende wonder

    De bruisende historische stad Babylon staat bekend als de bakermat van onze beschaving zoals we die vandaag kennen. Het is de geboorteplek van wetenschappen als wiskunde, de landbouw en het spijkerschrift. En hoewel we vandaag veel weten over de stad en haar rijke cultuur, zijn de Babylonische Hangende Tuinen nog steeds een onbewezen mysterie (ook al behoren ze al sinds de Oudheid tot de zeven wereldwonderen). Expert in kwaliteitsvolle muurbekleding Arte neemt haar eigen interpretatie van het illustere Babylon en bottelt het in de nieuwe gelijknamige collectie. Geïnspireerd op de Mesopotamische kunsten en de raadselachtige Tuinen verweven de vier unieke dessins geschiedenis, ieder beschikbaar in vier kleurvariaties,  met het heden en transporteren ze je naar een lang vervlogen tijd.

    Between Rivers – Aan de oever : Arte maakt een schets van het leven in Babylon en bekleedt je muren ermee. ‘Between Rivers’ vertoont een mythisch tafereel tussen de Tigris en Eufraat; ofwel de geschiedkundige plek waar voor het eerst aan akkerbouw en veeteelt gedaan werd. Exotische dieren als olifanten en gazellen grazen tussen dadelpalmen en ruïnes van oude tempels en vormen samen een momentopname uit ongekende, verre oorden.

    Medjoul – Zo dadelijk : De Medjoul dadel – ofwel de koning der dadels – is de meest geliefde fruitsoort uit het Midden-Oosten en bovendien de inspiratie voor het gelijknamige dessin uit de Babylon-collectie. De tekening op het ontwerp verwijst naar de bladeren van de dadelpalm en creëert in combinatie met de gebruikte techniek een duidelijk reliëf in de bekleding. Zo duidelijk dat je de bladeren haast hoort ritselen in de wind.

    Terracotta – Aards paradijs : Verschillende panelen worden in een tegelvorm gecombineerd met ritmisch gegraveerde lijnen. De geometrie van de tekening heeft een aardse ondertoon en knipoogt naar traditioneel decoratief aardewerk. Het golvende patroon verwijst daarnaast naar een golfribbel in het zand en geeft de mythische sfeer van de woestijn en Babylon succesvol weer.

    Adobe – Zongedroogd : Kunst in Mesopotamië stond gelijk aan gekerfde rotswanden en sculpturen uit klei. De Adobe-muurbekleding uit de collectie verwijst met naam naar de ongebakken kleistenen die gedroogd worden in de zon, om nadien gebruikt te worden als bouwstenen. Door het spelen met reliëf vormt het dessin een patroon van onregelmatig gevormde driehoeken en vierkanten in een geometrisch en haast hypnotiserend speels geheel.

     







    03-07-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!