bereikt met 67 collega’s de top van de Zwitserse Bishorn
Op zaterdag 24 augustus 2024 bereikte het team van Woodstoxx de top van de Zwitserse Bishorn. Na maandenlange voorbereiding en onder begeleiding van niemand minder dan meervoudig wereldrecordhouder Mathieu Bonne en Bjorn Vandewege van The Climbing Managers, klommen 67 collega’s samen naar het hoogste punt van de berg – een prestatie om trots op te zijn en een teambuilding die ze wellicht nooit meer zullen vergeten.
De sportieve uitdaging werd enkele maanden eerder gepitcht tijdens de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van The Highway Group, de bedrijvengroep rond ondernemers Robbert Desmet en Grégory Minne. In de zoektocht naar een unieke teambuilding en challenge, stelde het bedrijf zijn medewerkers voor om samen naar de top van de Bishorn te klimmen: een berg van 4151 meter hoog in de Zwitserse alpen. Een heuse uitdaging, die niet te onderschatten valt en dus ook een intensieve voorbereiding vroeg. Aan de missie zijn dan ook enkele maanden van stevige training voorafgegaan. Maar liefst 70 collega’s schreven zich in voor de uitdaging.
Op 24 augustus was het dan eindelijk zover: maar liefst 67 collega’s van Woodstoxx en zusterbedrijven Belgiqa, Unicus en The Hub bereikten samen de top. Niemand minder dan meervoudig wereldrecordhouder Mathieu Bonne ondersteunde hele traject, van de voorafgaande training tot en met het bereiken van de top. Samen met Bjorn Vandewege van The Climbing Managers, zette hij een parcours en trainingsschema op poten om het team optimaal voor te bereiden op de beklimming.
Woodstoxx maakt deel uit van The Highway Group, een holding van vier bedrijven met sterke affiniteit voor hout en architectuur. Ook zusterbedrijven Belgiqa, Unicus en The Hub, behoren tot deze bedrijvengroep. Het bedrijf heeft drie vestigingen in Menen, Gent en Antwerpen en opent in januari 2025 eveneens een vestiging in regio Brussel.
een gelimiteerde editie in witgoud met een malachiet wijzerplaat
De Classic Moonphase Date Manufacture is opnieuw uitgevonden in een zeer verfijnde, horlogerie versie voor veeleisende verzamelaars met, voor het eerst in de geschiedenis van het bedrijf, een oogverblindende malachiet wijzerplaat. Met een nieuwe kast, een nieuw uurwerk, nieuwe uurmarkeringen, nieuwe wijzers, 5 jaar garantie en een bijna verdubbelde looptijd (+89%) is dit een grote vernieuwing voor een model dat in slechts 36 stuks in een 40 mm witgouden kast is geproduceerd.
Dit is de belangrijkste herbewerking van de Classic Moonphase Date Manufacture sinds de oprichting, en deze wending wordt gevierd met een zeer beperkte serie in witgoud, zeer zeldzaam bij Frederique Constant. Deze creatie voegt de datum en maanfase samen in één venster en de opnieuw ontworpen uurmarkeringen en wijzers zweven voor het eerst boven een minerale malachiet wijzerplaat.
Hoewel het uurwerk trouw blijft aan zijn traditionele positionering en zijn belangrijkste complicaties behoudt, maakt het gebruik van een nieuwe esthetische taal. Het doel is om het prestige van de horlogerie te versterken, de codes te verfijnen en de horlogedimensie en historische wortels te versterken. Het is een omvangrijke missie, met verschillende fijn afgestemde doelstellingen.
Vrijwel complete esthetische herbewerking
Formeel gezien is de malachiet wijzerplaat het sterke punt van dit nieuwe model. Afgezien van een paar zeldzame exemplaren met meteoriet wijzerplaten, is dit de eerste keer dat Frederique Constant een minerale wijzerplaat gebruikt. Malachiet is een vrij zachte steen, een symbool van vernieuwing, met strepen die van lichtgroen tot bijna zwart lopen. Het werd gekozen vanwege de rijkdom van zijn nuances en biedt een unieke interpretatie van de trend naar groene wijzerplaten.
Op 6 uur smelten de twee complicaties samen: de datum en maanfase zijn in één enkele teller geconcentreerd. Het bovenste deel van de teller toont de loop van de maan, in zilver om bij de witgouden kast te passen, tegen een grijsgroene sterrenhemel. In het midden beweegt een zeer fijne verzilverde wijzer van 1 naar 31 om de datum aan te geven. Deze combinatie van maanfase en datum maakt een grote ruimte vrij op de wijzerplaat, die schittert door het malachiet.
De wijzers en uurmarkeringen zijn ook opnieuw ontworpen. De dunnere uurmarkeringen zijn opgelegd. Puristen zullen merken dat ze op 5 en 7 uur zijn verkleind om bij de ronding van het datumvenster te passen. De drie met de hand gepolijste centrale wijzers hebben een nieuwe alfa-type geometrie. Er is een nieuwe minutenwijzer ontworpen in een meer traditionele stijl, die de tradities van de vorige eeuw weerspiegelt.
Een uurwerk van de laatste generatie
In functioneel opzicht is het uurwerk van de Classic Moonphase Date Manufacture ongekend. Het is het FC-716 kaliber. Dit uurwerk van de nieuwe generatie Manufacture verhoogt de looptijd van 38 uur naar 72 uur, dankzij een exclusieve loop. Hiervoor moest Frederique Constant de architectuur van alle bruggen herzien, terwijl de oorspronkelijke afmetingen van de kaliberfamilie behouden moesten blijven.
Het is een beproefd uurwerk, waardoor de garantie kan worden verlengd van twee naar vijf jaar. Het zit in een kast die nu 40 mm in diameter is. Deze reductie van 2 mm is unaniem toegejuicht door verzamelaars, die de grootte en precisie waarderen. Zij zullen ook de nieuwe afwerkingen kunnen waarderen die het unieke karakter ervan onderstrepen, met name de waaiervormige côtes de Genève. Elk uurwerk wordt individueel gegraveerd en genummerd, en wordt aangeboden op een donkergroene, gestikte krokodillenleren band met vouwsluiting.
Het Belgische vloerenmerk Quick-Step introduceert hun 'Recover'-terugnameprogramma voor vinylvloeren in België. Met dit innovatieve programma worden oude vinylvloeren verzameld en volledig gerecycled, waardoor ze een tweede leven krijgen als hoogwaardige nieuwe vinylvloeren.
Recover: van vloer tot vloer
Recover is het terugnameprogramma van Quick-Step dat gebruikte vinylvloeren en snijafval verzamelt bij hun zelfstandige retailers. Vervolgens wordt deze vinyl volledig gerecycled met behulp van een gespecialiseerde partner en opnieuw verwerkt in de gekende Alpha Vinyl producten van het merk. Hiermee zet de Belgische producent een belangrijke volgende stap in het circulair maken van hun vloerenassortiment, wat hen een pionier in de sector maakt. Momenteel gaat veel bruikbare PVC verloren in landfill of ‘downcycling’, waarbij het oorspronkelijke product wordt omgezet in minderwaardige materialen. Quick-Step maakt er met deze innovatie een punt van om van oude vloer tot nieuwe vloer te recycleren en zo dezelfde kwaliteit te behouden.
Quick-Step heeft als doelstelling om tegen 2030 40% gerecycled materiaal in hun vinylvloeren te verwerken, afkomstig van zowel interne als externe afvalstromen. Een van de uitdagingen om die doelstelling te behalen is voldoende afvalmateriaal inzamelen. Daarom moedigt Quick-Step consumenten aan om bij te dragen door hun oude vinylvloeren terug te brengen naar deelnemende winkels. Naast de lancering van het Recover-programma in België, heeft Quick-Step de ambitie om dit initiatief naar nog meer landen uit te breiden, waarmee ze hun inzet voor duurzaamheid en innovatie wereldwijd benadrukken.
Quick-Step op weg naar circulariteit
Dit initiatief past binnen de bredere duurzaamheidsstrategie van Quick-Step, die gericht is op drie pijlers: bewuste materiaalkeuze, producten die levenslang meegaan en recyclage. Hiervoor steunt de producent steeds op innovatie, zo ontwikkelde Quick-Step vorig jaar als eerste producent ter wereld een technologie om HDF en MDF te recyclen, het hoofdbestanddeel van hun laminaatvloeren. Hun missie is een eigen circulair ecosysteem te creëren waarbij hun vloeren ontworpen worden met circulariteit in het achterhoofd, vervolgens tot wel 30 jaar meegaan in je huis en daarna kunnen worden gerecycled en hergebruikt als grondstof voor een nieuwe vloer. De lancering van het nieuwe Recover-programma voor vinyl vormt dus een belangrijke mijlpaal op hun weg naar volledige circulariteit.
Ontdek de nieuwe collectie van Saint James: retro snitten, warme kleuren en nieuwe comfortabele breisels dompelen ons onder in een modern en verfijnd seizoen.
EEN NAJAAR IN CAMPUSSTIJL
Om de winter zacht tegemoet te gaan, zetten we koers naar de campusjaren, vrij en zorgeloos... Saint James haalt inspiratie uit de rijkdom van zijn erfgoed, met een nieuwe inspiratie waarin de retro codes van de collegewereld stijlvol en modern tot uiting komen.
AFSPRAAK
Kleding als een uitnodiging, een zachte omhelzing in een moment van totale ontkoppeling... Het is tijd om adem te halen! Omarm de lichtheid van het leven en wees op de afspraak..
GROOTS IN DE NATUUR
Wanneer de roep van de buitenlucht zo sterk is, gaat er niets boven een wandeling in de wilde natuur, waar winterse puurheid de kleuren en zachte breisels een aangename troost bieden..
Ze zeggen dat een feestje altijd naar de keuken verhuist, maar wat als je je keuken zelf kunt omtoveren tot het feest? Dit najaar steekt Franke onze keukens in een eclectisch jasje. Weg met minimalisme, kom maar op met vrolijke chaos. Het wit maakt plaats voor kleur en persoonlijkheid. Verzamel alles wat je lief is en voeg het samen voor een gezellige drukte.
Clutter-wat?
Cluttercore is het tegenovergestelde van alles wat clean en simpel is. Met deze trend omarm je juist de drukte en de chaos. Je verwerkt allerlei items in je interieur. Het liefst hebben die elementen een persoonlijke betekenis en creëer je zo een mix van kleuren en stijlen. Met het elegante design van de Franke-keukens vind je te midden van je karaktervolle ruimte bovendien een punt van rust. Franke biedt je dus het ideale canvas om jouw herinneringen en persoonlijkheid tentoon te stellen.
Urban matching
Bij cluttercore weerspiegelt een ruimte je persoonlijkheid en voel je je liefst helemaal thuis. De Urban-spoelbak van Franke is niet alleen uiterst functioneel, maar matcht ook perfect met eender welke stijl of persoonlijkheid. Door de verschillende kleurvarianten – metaal wit, zwart mat, onyx, steengrijs en leigrijs – past de spoelbak moeiteloos in elke keuken.
Het hart van de keuken
Met de spoelbak Box Center heb je alle keuken-essentials meteen bij de hand. De spoelbak heeft namelijk ingebouwde messenblokken, vergieten en snijplanken . Doordat de Box Center al het hoognodige bevat, krijg je in de rest van je keuken meer ruimte om met decoratie te experimenteren. Zelfs in de meest chaotische keukens kan je met deze spoelbak georganiseerd werken.
Smart choice
De tijdloze spoelbak Smart is altijd een goede keuze, vooral als je nog niet goed weet hoe je aan je cluttercore-keuken begint. Het model in roestvrij staal straalt elegantie uit en is daarom ook een goede basis om veilig te starten en stilaan je cluttercore-stijl te ontdekken.
Fresno chique
Ben je fan van de cluttercore-vibe maar hou je het ook graag strak? Dan kan je voor de Fresno-spoelbak gaan. De spoelbak is een tikkeltje stoer en chique, en geeft aan de cluttercore-keuken een iets luxueuzere look. Het model is gemaakt van Frankes Fragranite, een stevig materiaal met antibacteriële kwaliteiten.
Keukenessentials van Philips die elke hobbykok in huis wil
Hoe maak je snel en efficiënt de lekkerste gerechten klaar voor jouw zondagsbrunch? Deze keukenessentials van Philips helpen jou daarbij. Dankzij de veelzijdige keukenapparaten van Philips breng je snel de lekkerste gerechten op tafel. Een perfect gekookt eitje, knapperige toast en verse smoothie maken was nog nooit zo eenvoudig met deze handige tools.
1. Perfect gekookt, elke keer opnieuw
Krijg jij je eitjes maar niet perfect gekookt? Met de Philips Eierkoker 3000 Series is dit probleem verleden tijd. Geniet met het hele gezin van vers gekookte eitjes in de ochtend. Dankzij het ‘Klaar voor gebruik’-signaal weet je precies wanneer je eitjes klaar zijn. Lust je graag een gepocheerd ei? Maak dan gebruik van het voorziene accessoire.
2. De lekkerste croque-monsieurs in een handomdraai
Met het croque-monsieur ijzer, de Philips Sandwichmaker 5000 Series maak je supersnel de lekkerste croques, panini's of wafels, dankzij drie verwisselbare platen. De Sandwichmaker is niet alleen eenvoudig schoon te maken, maar is ook makkelijk in gebruik. De indicatielampjes geven aan wanneer het ijzer klaar is voor gebruik. Met behulp van het vergrendelsystyeem blijft het toestel steeds goed gesloten. Start je dag vol goede moed met een crunchy toast.
3. Vitamineboost elke dag
Maak de beste smoothies met de Philips Blender 5000 Series. Deze krachtige blender (1200W) tovert jouw bevroren vruchten zonder toevoeging van water om in heerlijke smoothies. Zelfs de meest harde ingrediënten krijg je hiermee klein. Met een capaciteit van 2l voorziet de blender het hele gezin van fluwelige smoothies en de nodige vitamines. En je reinigt automatisch de kan met slechts één druk op de knop. Simpel en efficiënt.
4. Veilig en snel water koken voor het hele gezin
Met de Philips Dubbelwandige Waterkoker 5000 Series kook je water altijd op een veilige en efficiënte manier. De waterkoker houdt het water warm vanbinnen en blijft koel vanbuiten. Dankzij het gebruik van roestvrij staal kook je water hygiënisch en snel. Je kan tot zeven kopjes zetten door de grote capaciteit van deze waterkoker (1,7l).
5. Snel hakwerk voor nog snellere maaltijden
De Philips Staafmixer 5000 Series vermaalt moeiteloos de meest harde ingrediënten in een mum van tijd. Met zijn 1200 Watt is dit ongetwijfeld de sterkste staafmixer ooit. Hij mixt sneller, krachtiger en vloeiender dan ooit tevoren. De staafmixer heeft de ProMix-technologie van Philips, en komt met een handige hakmolen voor kruiden, noten, vlees en meer waarmee je onmiddellijk aan de slag kan in de keuken om een lekkere maaltijd te bereiden.
Met deze zes onmisbare keukentools van Philips, til je jouw zondagsbrunch naar een hoger niveau en imponeer je gasten. Van een perfect gekookt eitje met de Philips eierkoker tot een knapperige toast met de Philips contactgrill, een verse smoothie met de Philips blender, of een heerlijke thee met de Philips waterkoker. Eenvoudig en efficiënt koken was nog nooit zo simpel!
Deze Philips keukenapparaten zijn verkrijgbaar via de detailhandel en op Philips.be.
EEN KRACHTIGE NIEUWE SIGNATUUR MET WERELDSTER GIGI HADID ALS MUZE
Rabanne staat gekend voor het creëren van een nieuwe en uitdagende toekomstvisie. In 2024 schrijft het Huis geschiedenis als nooit tevoren. Want ook nu eert Rabanne op speelse wijze de geschiedenis aan de hand van een nieuwe geur om zo een nieuwe generatie aan te moedigen de conventionele codes te doorbreken.
Ontdek Million Gold For Her: een op en top verslavende en bedwelmende damesgeur van Rabanne. Million Gold For Her markeert een cruciaal moment in de achtenvijftigjarige geschiedenis van het Huis en is de eerste visionaire lancering ter expressie van een almachtige succesvolle vrouwelijkheid badend in een gouden gloed. De muziek start en de lichten gaan aan. De nieuwe internationale ambassadrice van Rabanne, Gigi Hadid, staat volop in de schijnwerpers, gehuld in een gouden jurk met kristallen, en maakt de iconische vingerknip en knipoog. Treed in haar voetstappen en ontdek een universum waar vrouwelijke kracht regeert met een gouden gloed als symbool van haar eigen succes. Laat je bedwelmen door een gouden gloed.
LAAT JE BEDWELMEN DOOR DE GOUDEN GLOED VAN RABANNE DE VEELZIJDIGE FLACON IS VOORZIEN VAN DE ICONISCHE XL LINK
De flacon van Million Gold For Her is elegant, verfijnd met een luxueus veelzijdig design versierd met een nieuw opvallend detail dat verweven is met de rijke geschiedenis van het Huis: de iconische XL link.
Geïnspireerd door de bootkettingen van Bretagne, een plek die zowel Rabanne als Julien Dossena heeft geïnspireerd, beschikt de XL link over een reeks grote en kleine met elkaar verweven schakels en dit net zoals bij de iconische sieraden van het Huis. Sinds de lancering in 2019 is de XL link geëvolueerd, keer op keer opnieuw bedacht in nieuwe kleuren, vormen en materialen die de tijdsgeest van elk seizoen weergeven en zo een statement piece bieden voor elke stijl en attitude.
De XL link is uiterst licht en speels en presenteert een krachtig karakter dat de tand des tijds blijft doorstaan. Met 184 uitvoeringen tot nu toe wordt dit ongeëvenaarde motief dit jaar ingeschakeld voor Million Gold ter inleiding van een nieuw tijdperk. De XL-link, die samen met het nieuwe monogram van Rabanne de flacon van Million Gold siert, komt opnieuw tot leven als symbool van puur mannelijk zelfvertrouwen en onweerstaanbare energie. Koester en hergebruik de diamantvormige flacon dankzij de navulbare formaten van 50ml en 90ml.
MILLION GOLD FOR HER EAU DE PARFUM EEN BAANBREKENDE SIGNATUUR: DE GEUR VAN SUCCES BADEND IN EEN GOUDEN GLOED
Zet je schrap voor een compleet nieuwe soundtrack: hoor hoe Rabanne de deur opent naar een wereld vol euforie met gouden gloed. De uitzonderlijke compositie van Million Gold For Her bepaalt het tempo van de tonen binnen hedendaagse vrouwelijkheid en bereikt nieuwe hoogtes binnen de parfumerie.
Deze nieuwe vrouwelijke signatuur, aan de hand van de wereldwijd erkende parfumeurs Alienor Massenet, Suzy Le Helley, Nathalie Benareau en Loc Dong, komt tot leven door de allereerste Grand Floral van het Huis. Een complexe structuur komt tot uiting dankzij een bijzondere mix van sprankelende rozen en vrouwelijke witte bloemen in contrast met een ziltig en mineraal muskusakkoord.
In de topnoot ontmoet een exclusief co-destillaat van op maat gemaakte lavendelolie x Tonkalactone® met verslavend, romig facet de handgeperste mandarijnolie uit Madagascar en het biotechmolecuul Pearadise®. In het hart mengden de parfumeurs hernieuwbare Rose Oxide L, Ylang-Ylang Complete Oil uit Madagascar met Jasmijn “Coeur de Saison”.
De laatste verrassing ervaar je dankzij een mineraal akkoord van mos met Ecomusk R en Vanille Bourbon Absolue uit Madagaskar: duurzaam geteelde vanille van Fairtrade-gecertificeerde kleine boerenorganisaties die de biodiversiteit respecteren en de levensomstandigheden van de lokale vrouwen helpen verbeteren. Million Gold For Her bereikt een ongeëvenaard hoogtepunt van extreme durf en elegantie. De geurbeleving is onweerstaanbaar weelderig met een uniek vrouwelijk en elegant sillage. Deze geur is met uiterste zorg ontwikkeld en bevat de beste ingrediënten van maar liefst 90% natuurlijke oorsprong.
“Deze prachtige creatie onderscheidt zich dankzij het contrast en de opmerkelijke mix van uiterst mannelijke en vrouwelijke ingrediënten. Denk maar aan frisse lavendel met de romige toets van Tonkalactone®; de roos met een metallic ondertoon; het mos vanwege een zeer mannelijk aspect en vanille met muskusachtig sillage. Deze dualiteit tussen vrouwelijke en mannelijke elementen vinden we terug in de Rabanne-jurk.” Alienor Massenet
GIGI HADID VERGEZELT RABANNE ALS HET ICONISCHE GEZICHT VAN MILLION GOLD FOR HER DEZE WERELDSTER STRAALT EN SCHITTERT NET ALS GOUD
Wie kan de nieuwe, gedurfde en iconische vrouwelijkheid beter samenvatten dan Gigi Hadid? Ze is het meest invloedrijke supermodel van haar generatie, tv-presentatrice en ondernemer. Als internationale superster is ze dan ook een ambitieus icoon voor vrouwen overal ter wereld.
Vandaag schrijft ze geschiedenis en sluit ze zich aan bij het Huis Rabanne als nieuwe ambassadrice. Stralend in een gouden gloed inspireert ze de volgende generatie compromisloze, onbevreesde vrouwen met een krachtige nieuwe geur. Gigi Hadid is oogverblindend mooi, energiek en onbeschaamd zichzelf. Ze durft zichzelf te zijn en is net daarom zo geliefd en succesvol. Als krachtig rolmodel met meer dan 78 miljoen volgers op Instagram inspireert ze de volgende generatie om conventionele codes te verwerpen en individualiteit te omarmen. Gigi ademt en leeft de speelse en gedurfde visie van Rabanne. Met een gouden gloed luidt ze dan ook een nieuw tijdperk in van onweerstaanbare sensualiteit.
"Million Gold for her reminds me of how Rabanne feels as a brand. It´s powerful and beautiful, with rose, lavender and a salty mineral musk undertone. I love the balance. I think that a lot of my personality has masculine tinges to it, so I Iike the mix of feminine and masculine elements in a fragrance." - Gigi Hadid
ZET JE SCHRAP VOOR DE MEEST SUBLIEME CAMPAGNE OOIT VAN RABANNE GIGI HADID MAAKT EEN VINGERKNIP OP DE TONEN VAN BEYONCÉ’S MONSTERHIT
Rabanne volgt geen trends, maar zet zelf de toon. Het Huis staat gekend voor het creëren van onvergetelijke campagnes die de tijdsgeest van het moment weerspiegelen. Met Million Gold For Her tilt Rabanne viral content naar een hoger niveau dankzij de meest gedurfde campagne ooit met een iconische soundtrack.
De sublieme tv- en printcampagne, gemaakt door visionair regisseur Manu Cossu en modefotograaf Mert Alas, vormt het decor van Gigi. Ze staat volop in de schijnwerpers, maakt de iconische vingerknip en wijst de weg naar een nieuwe wereld vol opwinding en overdaad met gouden gloed.
Vol energie en zelfvertrouwen straalt ze op een gouden catwalk. Gigi schittert in een gouden jurk met kristallen. Deze jurk is in vier dagen tijd gemaakt van duizenden duizelingwekkende Swarovski-kristallen en is dan ook oogverblindend. Gigi straalt en schittert op het podium en dit op de uiterst aanstekelijke soundtrack die je maar niet uit je hoofd kunt krijgen: “Pure/Honey” van Beyoncé.
“Pure/Honey” van een van de meest krachtige zangeressen ter wereld is als het ware een anthem geworden. Deze aanstekelijk song maakt deel uit van Beyoncé’s Renaissance-album uit 2022. Dit album werd op één dag het meest gestreamde album op Spotify met meer dan 43 miljoen streams.
Sinds de oprichting van het merk in 1966 staat Rabanne garant voor inclusiviteit met niet alleen muziek, cultuur maar ook dans ter zelfexpressie. De song “Pure/Honey” met female empowerment als boodschap belichaamt dan ook perfect de krachtige visie van het Huis.
Vandaag de dag schrijft Rabanne een nieuw hoofdstuk met de campagne van Million Gold For Her. In navolging van de op maat gemaakte maliënkolderjurk van Rabanne die Beyoncé droeg voor de opening van haar Renaissance World Tour, haalt de campagne inspiratie uit de ballroomcultuur, voguing en de ode aan aan zwarte en queer-subculturen waar dit lied ondertussen symbool voor staat.
Net als de zelfverzekerde en gedurfde visie van Rabanne komt de tekst van deze song ‘It should cost a billion to look this good’ des te meer tot leven wanneer Gigi haar publiek verblindt en bedwelmt met een gouden gloed.
Million Gold For Her is vanaf 26 augustus 2024 verkrijgbaar bij de bekende Rabanne verkooppunten. Million Gold For Her Eau de Parfum Spray Refillable 90ml : 159.50€ - Million Gold For Her Eau de Parfum Spray Refillable 50ml : 123.20€ - Million Gold For Her Eau de Parfum Spray 30ml : 85.80€ - Million Gold For Her Refill 200ml : 207.90€
Met een schitterend sillage eert Divine Le Parfum de immer prominente muzes van Gaultier: zelfstandige vrouwen die hun durf en kracht veruitwendigen en hun onafhankelijkheid vieren. De nieuwe lancering straalt intense kracht uit en prikkelt de zintuigen met een heldere, lumineuze geurbeleving. Een ode aan gedurfde vrouwelijkheid waarbij elke vrouw nog meer straalt dan ooit tevoren.
I AM A WOMAN, WHAT’S MORE DIVINE?
EEN STRALENDE GODIN
De pracht van de sprankelend gouden flacon, gehuld in het conservenblik van Gaultier Divine Le Parfum, wordt des te meer versterkt dankzij het contrast van helder wit en oogverblindend goud. Het gebeitelde metaal van het iconische korset vangt het licht op en weerspiegelt pure schoonheid. Het keurslijf van weleer, het ondergoed dat ondertussen een sieraad is geworden, belichaamt op dit moment dan ook oneindige vrouwelijke energie.
EEN SCHITTERENDE INTENSITEIT
"Divine bezorgt je de geurbeleving van een stralende huid badend in bloemen met zilte toets”: dit zijn de inspirerende woorden van parfumeur Quentin Bisch ter beschrijving van zijn nieuwste creatie. De weelderig zachte Frangipani bloem heerst temidden romige Heliotroop en zonnige Jasmijn. De zilte meringue, bedwelmd door witte bloemen, treedt naar voor terwijl de amberkleurige warmte van benzoë het sillage versterkt.
Beleef een symfonie van zowel amber en bloemige akkoorden versterkt met zilte tonen. De geurbeleving van Gaultier Divine Le Parfum is voorzien van een zonnig boeket in de hartnoot met gedurfde intensiteit. Een eerbetoon aan alle vrouwen die elke dag zichzelf bewijzen.
Gaultier Divine Le Parfum van Jean Paul Gaultier is verkrijgbaar in alle Jean Paul Gaultier verkooppunten vanaf 26 augustus 2024. - Gaultier Divine Le Parfum Eau de Parfum Spray Refillable 100ml : 176.20 € - Gaultier Divine Le Parfum Eau de Parfum Eau de Parfum Spray Refillable 50ml : 129.55 € - Gaultier Divine Le Parfum Eau de Parfum Eau de Parfum Spray 30ml : 94.60 €
Marriott Intrnational brengt W hotels naar Hangzhou
Marriott International, Inc. kondigt een overeenkomst aan met Zhong An Commercial Group, onderdeel van China New City Group, om het merk W Hotels naar Hangzhou te brengen. W Hangzhou zal naar verwachting in 2031 worden geopend en zal zich bevinden op de noordwestelijke kruising van Minhe Road en Liyi Road in Qianjiang Century City, Hangzhou's zich ontwikkelende nieuwe CBD. Met zijn gedurfde, detailgedreven ontwerp, verhoogde service en boeiende always-on programmering is het hotel klaar om een nieuw symbool van luxe gastvrijheid in Hangzhou te worden.
"We zijn verheugd om samen te werken met Zhong An Commercial Group om W Hotels in Hangzhou te introduceren en gasten uit te nodigen om te genieten van de levendige cultuur en dynamische geest van deze historische stad door een aparte lens van luxe", aldus Gavin Yu, Chief Development Officer, Greater China, Marriott International. We kijken ernaar uit om ons luxeportfolio in Groot-China verder uit te breiden en W Hotels af te stemmen op complementaire bestemmingen om tegemoet te komen aan de steeds evoluerende wereldwijde luxereiziger."
Gepland om te openen in het nieuwe CBD van Hangzhou aan de oostelijke oever van de Qiantang-rivier, zorgt de locatie aan de straatkant van W Hangzhou voor uitstekende zichtbaarheid en toegankelijkheid, ongeveer 15 kilometer van het treinstation Hangzhou East en ongeveer 24 kilometer van Hangzhou Xiaoshan International Airport. Het hotel grenst aan beroemde bezienswaardigheden en attracties, waaronder het Hangzhou Olympic Sports Expo Center, een monumentaal complex in Qianjiang Century City en het grootste winkelcentrum in de omgeving, InCity.
W Hangzhou, ontworpen door het gerenommeerde architectenbureau Kohn Pedersen Fox Associates, zal de bovenste verdiepingen beslaan van een 240 meter lang gebouw dat deel zal uitmaken van het IOC-complex. Het hotel zal beschikken over 270 stijlvol ingerichte kamers en suites, waarbij ongeveer de helft van de kamers direct uitzicht op de rivier biedt voor een serene ervaring voor de gasten. Gasten kunnen genieten van twee kenmerkende restaurants en een bar, een zwembad, een FIT-fitnesscentrum en de AWAY Spa voor verjonging. Voor sociale evenementen en vergaderingen biedt het hotel een balzaal, een junior balzaal en vier vergaderzalen.
"We zijn verheugd om samen te werken met Luxury Group by Marriott International aan dit historische project binnen het IOC-complex in Hangzhou", aldus de heer Shi Guanyu, vice-president van China New City Group van Zhong An Group en president van Zhong An Commercial Group. " Als toonaangevend lifestyle hospitality merk sluit W Hotels perfect aan bij de nieuwe CBD-kern die wordt bepleit door IOC Hangzhou, waar luxe naadloos overgaat in de dynamische hartslag van een internationale hub. Deze samenwerking zal het uitgesproken ontwerp en de levendige energie van het merk in Qianjiang Century City injecteren en een meeslepende luxe-ervaring bieden voor zowel bezoekers als lokale bewoners."
Marriott International heeft nu meer dan 70 luxe hotels in Groot-China. De ondertekening van W Hangzhou versterkt de groeiende luxevoetafdruk van het bedrijf verder, waardoor Hangzhou een van China's belangrijkste bestemmingen voor luxereizigers wordt.