Ontdek de e.l.f. Skin holy grails! e.l.f. Skin heeft alles in huis voor een uitgebreide huidverzorgingsroutine. De producten zijn gericht op zowel hydratatie als zonbescherming zonder witte waas.
Deze e.l.f. Skin holy grails zijn ontwikkeld om je huid te reinigen, verzorgen en te laten stralen. Deze producten, geschikt voor alle huidtypes, zorgen ervoor dat je op een eenvoudige manier een complete skincare routine kan uitvoeren. Ontdek hoe deze essentials kunnen bijdragen aan jouw dagelijkse routine voor een mooie glowy skin!
Holy Hydration! Face Cream (Fragrance Free)
Deze voedende gezichtscrème biedt intensieve hydratatie zonder toegevoegde geurstoffen. Met hyaluronzuur en peptiden ondersteunt het de stevigheid en vochtbalans van de huid. Geschikt voor alle huidtypes. Holy Hydration! Face Cream - Fragrance Free, €15
Holy Hydration! Daily Cleanser
Deze zachte reiniger verwijdert onzuiverheden en overtollige olie zonder de huid uit te drogen. Dankzij het hyaluronzuur blijft de huid gehydrateerd en voelt deze schoon aan na gebruik. Holy Hydration! Daily Cleanser, €7
Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm
Een reinigingsbalsem die make-up en vuil oplost zonder de huid te irriteren. Verrijkt met hyaluronzuur en ceramiden om te hydrateren en verzorgen tijdens het reinigen, zelfs bij waterproof make-up. Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm, €13
Suntouchable! All Set for Sun SPF 30
Een setting spray en zonnebrandcrème in één. Deze lichte spray biedt bescherming met SPF 30 tegen UV-stralen en helpt je make-up langer te laten zitten, zonder een zwaar gevoel. Suntouchable! All Set For Sun SPF30, €16
Suntouchable! Invisible Sunscreen SPF 30
Een transparante zonnebrandcrème die brede bescherming biedt met SPF 30, zonder een witte waas achter te laten. De lichte formule is geschikt voor dagelijks gebruik en werkt goed onder make-up. Suntouchable! Invisible Sunscreen SPF30, €16
Holy Hydration! Hydrated Ever After Skincare Mini Kit
Deze kit bevat mini's van de Cleanser, Cleansing Balm, Face Cream en Eye Cream om de Holy Hydration! producten te proberen of mee te nemen onderweg. Holy Hydration! Hydrated Ever After Skincare Mini Kit, €21
e.l.f. Skin is verkrijgbaar bij Kruidvat en op elfcosmetics.com/eu
Well-Living is on Show: welzijn krijgt een hoofdrol in de keuken
» WELL-LIVING IS ON SHOW : Wat maakt van een huis een thuis? Voor Franke is het duidelijk: het zijn details die comfort brengen, technologie die het leven makkelijker maakt en oplossingen die bijdragen aan je gezondheid. Met de nieuwe wereldwijde campagne Well-Living is on Show zet Franke welzijn in de schijnwerpers. Want een plek waar je je goed voelt, waar je creëert, verbindt en echt tot leven komt, mag gezien worden.
Thuis is waar je je goed voelt : In een wereld waarin we rust, verbinding en balans zoeken, biedt Franke doordachte oplossingen die daar naadloos op inspelen. Niet alleen functioneel, maar ook met een feelgoodfactor. Als expert in lucht- en wateroplossingen ontwikkelt Franke keukensystemen die samenwerken als een harmonieus geheel en ontworpen zijn om het dagelijkse leven net dat tikkeltje aangenamer te maken. De nieuwe campagne Well-Living is on Show is dan ook veel meer dan een visuele show: het is een manifest van Franke’s overtuiging dat welzijn en technologie hand in hand gaan.
Puur water, puur comfort : Wat je in je glas giet, heeft invloed op een goed en gezond leven. Gelukkig brengt de Mythos Water Hub wellness tot aan de keukenkraan. Deze bekroonde 6-in-1 wateroplossing geeft je met één druk op de knop toegang tot optimaal gefilterd water: bruisend, plat, gekoeld of op kamertemperatuur. Geen gesleur met flessen en geen twijfel over de kwaliteit. Gewoon helder en zuiver water, helemaal naar jouw smaak. De slimme technologie filtert het water rechtstreeks bij de bron, voor een zorgeloze drinkervaring die comfort en gezondheid vooropstelt.
Frisse lucht, helder hoofd : Welzijn zit ook in de lucht die je inademt. De Mythos 2gether combineert krachtige afzuiging met een geavanceerde inductiekookplaat, en doet dat in stijl. Geen aparte dampkap die de ruimte onderbreekt, maar een gestroomlijnde oplossing die werkt én mooi oogt. Damp, geur of rook? Die verdwijnen nog voor ze zich kunnen verspreiden, zodat je keuken niet alleen open oogt, maar ook zo aanvoelt. De vier inductiezones zijn flexibel en kunnen per twee worden samengevoegd tot twee ruime kookoppervlakken. Ideaal voor grotere pannen en voldoende ruimte voor creativiteit en comfort.
Alles onder controle : Om je goed te voelen in de keuken, moet je kunnen koken zonder constant te zoeken. De Box Center is daarom de ultieme combinatie van design en efficiëntie. In deze dubbele spoelbak zitten je belangrijkste keukenaccessoires, zoals een snijplank, afdruipbakje en keukenmessen, netjes opgeborgen. Alles ligt dus meteen binnen handbereik. Geen last van chaos op het aanrecht, maar een geordende werkplek die elke bereiding moeiteloos maakt. Het slimme design verandert de spoelbak in een volwaardig werkstation waar alles klopt: van het recept tot de indeling
MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD, is het nieuwe uurwerk in de Bioceramic MoonSwatch Collectie dat vanaf 9 augustus, de dag van de volle maan, exclusief verkrijgbaar is bij geselecteerde Swatch-winkels wereldwijd. Met de nieuwste aardfase-innovatie van Swatch, een maanfase-indicator versierd met OMEGA’s Moonshine™ Gold en illustraties uit de wereld van Snoopy, herinnert deze uitgave ons eraan dat verbeelding en groot durven dromen de eerste stap is om verder te gaan dan iemand voor mogelijk hield
Een innovatieve complicatie die vorig jaar door Swatch werd geïntroduceerd. De aardfase laat zien hoe de aarde eruitziet als je ernaar kijkt vanaf de maan. Net als de maanfasen volgen de aardfasen een cyclus van 29,5 dagen, maar dan omgekeerd. Bij volle maan zien we een nieuwe aarde en bij nieuwe maan zien we een volle aarde. Deze omgekeerde relatie zorgt ervoor dat de aarde op de aardfase tegen de klok in beweegt, tegengesteld aan de richting van de maan op de maanfase-indicator. Het is een poëtische herinterpretatie van de retrograde functie die je ziet in bepaalde high-end uurwerken.
Onder de aardfase-indicator staat een afbeelding van Snoopy, de geliefde beagle en beroemde vlieger, samen met zijn altijd trouwe vriend en vaste co-piloot Woodstock zittend op de maan, terwijl hij zich verwondert over het betoverende schouwspel van de aarde, de mooiste planeet van allemaal. De illustratie is voorzien van een zin die alleen verschijnt onder uv-licht, een speelse knipoog naar de pioniersgeest van de Moonwatch, het eer ste horloge op de maan, en een eerbetoon aan degenen die als eersten dingen anders voorstellen.
De subdial op 2 uur, MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD, heeft een maanfase-indicator. Met twee stralende volle manen, één ontworpen in de kenmerkende stijl van de wereld van Snoopy en beide bedekt met OMEGA’s Moonshine™ Gold, is deze maanfase-indicator geïnspireerd op de Steurmaan, de volle maan die verschijnt tijdens de maand van de release van dit horloge. Met een speelse knipoog naar de oorsprong van de naam volle maan is één maan op de indicator gedrapeerd in een netachtig patroon
Net als alle modellen in de Bioceramic MoonSwatch Collectie is MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD gemaakt van Bioceramic, de innovatieve, gepatenteerde mix van tweederde keramiek en eenderde biosourced materialen, geproduceerd uit ricinusolie. Het heeft een kleur die exclusief voor deze collectie is gemaakt, een kenmerkend donker marineblauw dat de eindeloze diepten van de ruimte oproept. Het horloge heeft ook veel van de iconische kenmerken van OMEGA’s legendarische Speedmaster Moonwatch, zoals de asymmetrische kast en de kenmerkende verzonken Speedmaster-uurs weergave.
De OMEGA X Swatch-logo’s staan trots op de wijzerplaat en de kroon, en de missie staat gegraveerd op de achterkant van de kast. Het batterijklepje heeft een op de aarde geïnspireerd ontwerp, terwijl het marineblauwe VELCRO® rubberen bandje doet denken aan de stoere stijl van astronauten.
MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD is een viering van wat er gebeurt als de verbeelding op hol slaat. Het combineert Snoopy’s fantasierijke universum met hemelse innovatie en nodigt iedereen uit om hun verbeelding de vrije loop te laten en groots te dromen. Dit model is vanaf 9 augustus verkrijgbaar bij geselecteerde Swatch-winkels wereldwijd. Net als bij de hele Bioceramic MoonSwatch Collectie kan er maar één horloge per persoon en per winkel worden gekocht
De laatste zomeruren: 3 x buitenverlichting in de kijker
Wanneer de zomerdag op z’n einde komt, willen we het liefst nog wat langer buiten blijven. Gelukkig brengt buitenverlichting niet alleen licht in de duisternis, maar ook sfeer, stijl en persoonlijkheid op je terras. Royal Botania zet drie trends van 2025 in de schijnwerpers met luxueuze buitenarmaturen: van sculpturale sfeermakers tot slimme zonneoplossingen. Spot on!
Recht uit de woonkamer
De grenzen tussen binnen en buiten vervagen. Dat wordt steeds duidelijker in het design van buitenverlichting. Staande lampen vormen namelijk steeds vaker echte blikvangers op het terras, als decoratieve accenten die de stijl van je interieur doortrekken naar buiten. Minimalisme voert vaak de boventoon, met strakke, geometrische vormen en materialen zoals staal en teak. Bij Royal Botania schitteren ontwerpen als Club Lounge, Meduz en Luniz met hun hedendaagse elegantie. En ook de gloednieuwe Anamon verrast als stijlvolle parasol overdag, en sfeervolle lichtbron 's avonds. Dit statement piece voorziet je buitenruimte van karakter, van zonsopgang tot lang na zonsondergang.
Modulair, mobiel en duurzaam
Licht op maat van je moment: dat is de essentie van moderne buitenverlichting. In 2025 gaat de voorkeur uit naar oplaadbare en verplaatsbare oplossingen op zonne-energie die, naast functioneel, ook energiezuinig zijn. Denk aan led-technologie met warme lichttinten, zonnepaneeltjes die ook werken bij Belgisch weer, en draagbare lampen die je oplaadt met USB. Ropy is hét voorbeeld: een speelse lamp op zonne-energie die je vindt in de kleuren zwart, groen of zand. Ook Luniz laat zich helemaal personaliseren met verwisselbare lampenkappen en een keramische voet. De Mozaix Lounge integreert verlichting dan weer naadloos in je meubilair. Voor je het weet wordt je lamp, klein of groot, een deel van je tafeltje. Verlichting die verwerkt zit in je modulaire meubels is dus geen toekomstmuziek meer.
Eén met de natuur
Buitenverlichting is er niet alleen om te kunnen zien in het donker, maar ook om te laten zien. Strategisch geplaatste armaturen zetten je tuin, paden en beplanting subtiel in de kijker. Dit jaar draait het om organische vormen en natuurlijke materialen die opgaan in hun omgeving. Met modellen als de paddenstoelachtige Fungy, de warme, houten Septem of de discrete Spotty zorgt Royal Botania voor verlichting die de natuur niet overstemt, maar accentueert. Het resultaat? Een tuin die ook 's avonds haar geheimen blootlegt.
Grootste strik ter wereld aan het nieuwe Efteling Grand Hotel
Ter ere van de feestelijke opening van het Efteling Grand Hotel heeft de Efteling ’s werelds grootste strik aan de façade van het nieuwe luxehotel gehangen. De strik is 16,74 meter breed en 17,15 meter hoog. Tijdens de openingsceremonie werd bekendgemaakt dat de Efteling officieel het Guinness World Record-record van ‘Largest Ribbon Bow’ heeft behaald. Er was een jurylid van Guinness World Records aanwezig om de oorkonde aan Algemeen Directeur Fons Jurgens officieel te overhandigen.
Om de opening van het Efteling Grand Hotel te vieren, doet de Efteling er letterlijk een strik omheen. “We hebben er enorm naar uitgekeken om het Efteling Grand Hotel te openen voor onze gasten”, vertelt Algemeen Directeur Fons Jurgens. “We voegen ons grootste hotel ooit toe aan het verblijfsaanbod, met een bijzonder niveau van verfijning en luxe. Daarnaast is het vanaf vandaag voor het eerst mogelijk om binnen de parkgrenzen van de Efteling te verblijven. Dat verdient natuurlijk een groots openingsmoment en het behalen van het Guinness World Record onderstreept dit.”
Over het Efteling Grand Hotel
Het Efteling Grand Hotel is een residentie met grandeur in het hart van de Efteling, waar klein en groot samen de wonderlijke sfeer van een grand hotel kunnen ontdekken. Het grootste hotel binnen de Wereld van de Efteling telt 7 etages, is 106 meter breed en omvat 140 kamers en suites met in totaal 644 bedden. Hotelgasten kunnen ontspannen in het zwembad met spa-faciliteiten. Twee unieke restaurants, een sfeervolle koffiebar en Arcadeau - een grote souvenirwinkel - zijn toegankelijk voor zowel hotel- als parkbezoekers. Het Efteling Grand Hotel is vanaf vandaag geopend.
Wereld vol Wonderen
Sinds de opening van het Sprookjesbos in 1952 is de Efteling uitgegroeid tot de grootste toeristische bestemming van de Benelux. De Efteling omvat naast het attractiepark ook hotels en vakantieparken: het Efteling Wonder Hotel, Efteling Bosrijk, Efteling Loonsche Land, en vanaf augustus 2025 ook het Efteling Grand Hotel. De Efteling ligt net over de grens bij Breda, nog geen uurtje rijden van Antwerpen, en is elke dag van het jaar open. Kinderen tot vier jaar genieten gratis toegang. Voor informatie of reserveringen: www.efteling.com.