Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    24-09-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Starttomer Pilot Quartz

    verwelkomt zijn eerste Worldtimer

     

    Een nieuwe complicatie treedt binnen in de Startimer-collectie: de Worldtimer. Met deze functie, die bijzonder op prijs wordt gesteld door reizigers en piloten, weet men direct hoe laat het is in een van de 24 tijdzones die de aarde verdelen, naast de lokale tijd en datum. De Worldtimer is ideaal voor een globetrotter als de Startimer, omdat er slechts één centrale wijzer en een extra kroon nodig zijn om de tijdzones in te stellen. Het horloge wordt aangedreven door een quartz uurwerk en er zijn drie nieuwe 41 mm modellen verkrijgbaar, met een blauwe of groene wijzerplaat en een stalen armband, of zwart met een leren band.

    De Startimer is een collectie in beweging, ontworpen als eerbetoon aan de pioniers van de luchtvaart. Tegenwoordig wordt het horloge gedragen door hedendaagse ontdekkingsreizigers, die de eigentijdse identiteit en de outdoor spirit waarderen, geheel in lijn met het DNA van het huis Alpina.

    Na de versie met drie wijzers van het basismodel, werd de collectie later uitgebreid met een complicatie voor het meten van korte tijden (de chronograaf) en vervolgens de tijd van de dag (de datum en de grote datum). Nu komt het model met een nieuwe complicatie voor het meten van reistijd (de Worldtimer). Deze nieuwe complicatie maakt optimaal gebruik van het nieuwe ontwerp van de kast. Deze is twee jaar geleden in 2021 volledig vernieuwd en krijgt nu een nerveuzere diameter van 41 mm, om plaats te bieden aan de Worldtimer-functie. Het horloge behoudt zijn belangrijkste doel: het moet functioneel, goed afleesbaar en robuust zijn.

    Een wijzerplaat die gemakkelijk af te lezen is

    Met dit in gedachten is de wijzerplaat van de Startimer Pilot Quartz Worldtimer verdeeld in drie zorgvuldig ontworpen concentrische delen. In het midden, tegen een zonovergoten achtergrond, bevinden zich de essentiële functies van het horloge: de uren, minuten en datum, met lichtgevende Arabische cijfers, evenals de twee belangrijkste wijzers en de secondewijzer, die altijd is afgewerkt met zijn rode driehoekige contragewicht, het Alpina-logo. Alle wijzers zijn met de hand gepolijst. Het horloge is uitgevoerd met een typische ‘sector dial’-minutenwijzer in spoorstijl uit de jaren 20 en 30, toen pilotenhorloges ontstonden.

    Daaromheen zit een tweede zone: de 24 uur die de aarde verdelen. De helft heeft een witte (of rode) achtergrond, voor de uren overdag. De andere helft bevindt zich op een blauwe (of groene) achtergrond, voor de nachtelijke uren. Dit eenvoudige chromatische onderscheid maakt een dag/nacht-indicator overbodig, die onnodig afbreuk zou hebben gedaan aan de esthetiek van de wijzerplaat.

    Tot slot de derde cirkel: de 24 belangrijkste tijdzones ter wereld, gekoppeld aan hun referentiestad. Met in het rood de 0-tijdzone, die van Greenwich, of GMT, waar Alpina schalks ‘Genève’ in plaats van ‘Parijs’ heeft geplaatst, om zijn Zwitserse wortels te benadrukken. Deze 24 steden draaien op hun schijf dankzij een speciale kroon op 4 uur, waarmee de tijdzone van uw keuze kan worden gesynchroniseerd met de centrale wijzer met rode punt.

    Blauw, groen of zwart: dezelfde wijzerplaat voor drie verschillende stijlen

    De kast van deze nieuwe modellen is van staal en bestand tegen de dagelijkse risico's, net als het antireflecterend saffierglas. Alpina lanceert drie versies tegelijk met een groene, blauwe of zwarte wijzerplaat. De gesatineerde afwerking van de kast is zorgvuldig aangepast aan de verschillende onderdelen: cirkelvormig voor de bezel en de lugs, verticaal voor de buitenste schakels van de stalen band. De derde schakel in het midden is spiegelgepolijst. Dit geeft het horloge een stralende touch en sluit mooi aan bij de gepolijste afwerking van de twee kronen. De doorgestikte band van zwart kalfsleer sluit met een gesp, en de twee stalen banden zijn voorzien van vouwsluitingen.

    Elk horloge is waterbestendig tot 100 m dankzij een dichte achterkant gegraveerd met het Startimer-motief en biedt 45 maanden autonomie - genoeg om bijna twee maanden in elke tijdzone door te brengen !

     

     

     

     

     

     

     





    24-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anita's care lingerie

    onoverwinnelijkheid voor borstkanker survivors

     

    Ontdek de FW23/24-collectie van Anita Care, een viering van vrouwelijkheid in al haar facetten: van romantisch en elegant tot verleidelijk, rebels en sterk. Deze collectie legt de focus op functionele bh's met slimme, innovatieve kenmerken die essentieel zijn voor vrouwen na een borstoperatie. Ze bieden niet alleen bescherming, maar ook het vertrouwen om zichzelf te zijn.

    Ontworpen met oog voor comfort en detail

    Anita care heeft al meer dan zestig jaar ervaring op het gebied van Breast Care. Alle beha's worden exact afgestemd op de behoeften van vrouwen die werden getroffen door borstkanker. Dankzij speciale materialen en snitten zijn de comfortabele prothesebeha's van Anita care functioneel en modieus tegelijkertijd.

    De speciale pasvorm, het hogere decolleté en de hogere brug geven de borst-of deel prothese een betrouwbare steun. De prothesebh's van Anita care hebben aan beide zijden een zacht ingewerkt prothesehoesje van bijzonder comfortabele materialen. Om de schouders optimaal te ontlasten, zijn de verstelbare schouderbandjes breder bij de grotere cupmaten. De zachte borstband is breder en zorgt voor een goede ondersteuning en een voelbaar draagcomfort. Een hoog afgewerkt armsgat bedekt eventuele littekens.







    23-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Matras per matras naar een circulaire wereld
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    » CIRCULAR COLLECTIE: 100% DUURZAME EN CIRCULAIRE MATRASSEN VAN REVOR

    Ieder jaar komen er meer dan één miljoen matrassen bij het grofvuil terecht. Traditioneel opgebouwde matrassen bestaan uit verschillende lagen die niet gemakkelijk te recycleren zijn – lagen die meestal schuim of latex bevatten. Deze varianten verhogen na gebruik de afvalberg of worden gerecycled tot minderwaardige producten, zoals judomatten. Revor wil dit patroon doorbreken en engageert zich in het ontwerpen en ontwikkelen van duurzame en 100% recyclebare matrassen die vooral ook niet minder comfortabel zijn. Het resultaat? De Circular-reeks, bestaande uit vier verschillende varianten die niet alleen een ergonomische topkwaliteit hebben maar ook volledig circulair zijn.

    Full circle moment

    Wat maakt dit matrassenmodel anders dan de rest? Ten eerste wordt het opgebouwd met slechts twee recycleerbare grondstoffen. Van de matraskern tot de ritssluiting: alles bestaat uit polyester of metaal. Het gebruik van monomaterialen - ofwel materialen die bestaan uit één stof - is belangrijk aangezien het de recycleerbaarheid garandeert. Daarnaast werkt Revor voor de ontwikkeling van zijn Circular-matrassen nauw samen met het bedrijf Niaga®, dat instaat voor het gepatenteerde ‘click-unclick adhesive’. Deze verlijming tussen de verschillende matraslagen verliest zijn kracht door opwarming waardoor ze gemakkelijk te scheiden zijn. Elke laag kan nadien apart gerecycled worden tot nieuwe grondstoffen om een nieuwe matras, van dezelfde kwaliteit en ergonomie, te maken.

    Identiteitskaart, alstublieft.

    Een duurzame verlijming is niet het enige voordeel dat de samenwerking met Niaga® met zich meebrengt. Zo krijgt iedere Circular-matras het Niaga®-label, waarop steeds een unieke QR-code te vinden is. Na het scannen word je doorverwezen naar het unieke productpaspoort van de matras. Op een transparante manier krijg je hier inzicht in de verschillende grondstoffen die gebruikt werden en waar ze juist vandaan komen. Daarnaast wordt er ook in detail uitgelegd hoe je deze na gebruik (de matras gaat gemiddeld zo’n 10 jaar mee) kan terugsturen naar de Revor-fabriek. Hier worden ze opnieuw gerecycled en omgevormd tot een volledig nieuwe matras.

    Het Circular-assortiment

    Naast de ‘Circular Original’ bracht Revor een tweede 100% circulaire matras uit: de ‘Circular Softtech’. Deze heeft een extra laag minipocketveren boven op de circulaire matraskern. Dit zorgt voor verbeterde zoneverdeling en lichaamsondersteuning. De Circular Latex- en Circular Visco-matrassen werden ook aan de reeks toegevoegd en zijn door het gebruikte latex of visco iets minder recyclebaar. Toch is het een perfecte eerste stap voor consumenten en retailers om kiezen voor een circulair product, waarmee zo bovendien de matrasafvalberg beperken. Dat ze ten slotte dezelfde kwaliteit en hetzelfde comfort hebben als een klassieke matras, maakt de overstap alleen maar gemakkelijk. www.revor.be

     

     

    23-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eden Park - Licence France rugbu

    In 1999 werd Eden Park partner van 'XV de France' het nationale rugbyteam, een match die voorbestemd was sinds de oprichting van het merk. Beide partijen dragen immers dezelfde waarden (Franse roots, ode aan de rugbysport, elegantie...) hoog in het vaandel. Het merk met de roze strik is dan ook de trotse kleder van een mythisch team! In de maand september 2023 zal je trouwens de French Flair aan het werk kunnen zien tijdens één van de grootste rugbyevenementen!

    Eden Park geeft kleur aan de winter

    Naast deze Licence France rugby maakt Eden Park komaf met de monotone winterse sfeer en pakt uit met een gedurfde collectie vol levendige en heldere kleuren. Het Franse merk laat zo een zwoele wind waaien doorheen het koudste seizoen. Iedere creatie straalt optimisme uit en verlicht de meest sombere dagen. De tinten zorgen voor een stroom van energie in je kledingkast en staan garant voor een boeiende en moderne esthetische uitstraling.

    Eden Park is het eerste premium modemerk ter wereld dat de rugbysport als inspiratiebron heeft. Eden Park is tegelijk authentiek, hedendaags, uniek en stijlvol. Het ingenieuze merk komt verrassend uit de hoek en is een voorvechter van de Franse savoir-faire en creaties die pure French Flair uitstralen. Eden Park is aanwezig in 34 landen met bijna 550 verkooppunten. Het modehuis blijft groeien..

    https://www.eden-park.com









    22-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zie ginds komt de stoomboot

    Wat staat er op jouw Trixie-verlanglijst? Nog heel even, en het is weer zover. Het schoentje wordt opnieuw klaargezet, de winkelkar wordt gevuld met extra wortels en kinderen schrijven een brief aan Sinterklaas en zijn trouwe kompanen. Dit jaar klopt de Sint ook aan bij Trixie, want met een uitgebreid aanbod aan inspirerend speelgoed heeft het merk alles in huis om ieder kind gelukkig te maken. Van houten speelgoed tot kartonnen leesboeken of zachte knuffels: alles is gemaakt om je kleintje eindeloos te doen dromen en hen te ondersteunen in hun groei en verbeeldingskracht. En jij, wat vraag jij aan de Sint?

    Het eerste Sinterklaasfeest

    Voor jonge ouders met een baby is het vieren van een eerste Sinterklaasbezoek vaak één van de meest memorabele momenten. Het is dan ook de perfecte gelegenheid om je kleine spruit te verwennen met speelgoed dat hen verwonderend doet opkijken en hen de wereld op een speelse manier laat ontdekken. Prikkel alle zintuigen van je baby met speelgoed in felle kleuren en zachte, voelbare materialen – wat dacht je van een ritselende rammelaar? De vrolijke knuffeldieren van Trixie staan bovendien te springen om het allereerste dierenvriendje van je baby te worden.

    Je peuter op ontdekkingsreis

    Peuters zetten hun eerste stappen en ontdekken de wereld plots op een andere manier dan voorheen. Hun sterker wordende verbeelding doet hen bovendien steeds het volgende avontuur opzoeken. De Sint wil je kindje hierbij helpen en motiveren met het inspirerende  speelgoed van Trixie. Wat dacht je van een kleurrijke blokkentoren of houten brandweerwagen van Trixie? Niet alleen stimuleert het je peuter in motorische vaardigheden, maar het geeft je kindje ook de kans om zijn of haar omgeving zelf vorm te geven! Of misschien verkent je kleintje de wereld het liefst  met eerste woordjes en verhalen ? Dan is een kartonnen boekje een fijner cadeau.

    Kinderspel

    Spelen kan op ieder moment en op iedere plek. Wanneer de verbeelding op volle toeren draait, is het favoriete speelgoed van je kleuter een perfecte metgezel tijdens spannende avonturen – waar ze ook heen gaan. Bovendien geven kleuters steeds meer betekenis en vorm aan hun leefwereld, en vullen ze het in met fantasie en spel. In het houten keukentje van Trixie komt de verbeeldingskracht tot leven en wordt het verder gestimuleerd door Trixie’s oog voor detail – zitten er nu écht zoutkorrels in m’n speelgoedzoutvat?! En wat is er nu leuker dan fijn samen spelen? Trixie en de Sint slaan alvast de handen in elkaar en geven je kleuter speelgoed om met andere kindjes te delen. Is je vriendje plots ziek? Met de dokterset van Trixie is hij zo weer beter!

     Eindeloos speelplezier

    Trixie staat voor het onbegrensd spelen, waarbij de fantasie en verbeelding van je kind steeds verder kunnen gaan. Daarbovenop wil het merk zorg dragen voor de kinderen en speelplaats van morgen. Ieder stuk uit het speelgoedassortiment is dan ook made to last, en ontworpen met uitsluitend duurzame materialen. Zo bestaan de knuffelbare dierenvriendjes uit biologisch katoen en worden de grijpspeeltjes en bijtringen gemaakt van een natuurlijk rubber. Daarnaast wordt er enkel FSC®-hout gebruikt voor het houten speelgoed en is de inkt op de kartonnen leesboeken op basis van soja. Dat het speelgoed ten slotte een tijdloze look heeft, maakt dat ze nog jarenlang gebruikt kunnen worden. www.trixie-baby.com

     







    22-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eames collection autumn/winter 23
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Developed by Vitra in Switzerland

    Voor het komende seizoen herziet Vitra de stoelen van de Eames Aluminium Group met hun onmiskenbare silhouet en de nauw verwante Soft Pad Group. Lang alleen verkrijgbaar in leder worden ze nu ook aangeboden met nieuwe opties voor stofbekleding. De iconische Lounge Chair krijgt ook een make-over aangezien het ook verkrijgbaar is in de zachte bouclé stof Nubia.

    Charles en Ray Eames worden gerekend tot de belangrijkste figuren van het twintigste-eeuwse design. Hun werk omvat meubelontwerp, filmmaken, fotografie en tentoonstellingsdesign. Charles en Ray Eames hebben een diepgaande en blijvende invloed op Vitra gehad. Het was de ontdekking van hun werk dat de aanzet gaf tot de oprichting van het bedrijf als meubelfabrikant. Toch zijn het niet alleen de producten van Charles en Ray Eames die een stempel op Vitra hebben gedrukt. Tot op de dag van vandaag blijft hun ontwerpfilosofie de waarden, oriëntatie en doelstellingen van het bedrijf bepalen.

    Eames Lounge Chair in Stof, Charles & Ray Eames, 1956

    'Waarom maken we geen nieuwe uitvoering van de traditionele Engelse clubfauteuil?' Met dit voornemen gaf Charles Eames de aanzet tot de ontwikkeling van de Lounge Chair, een proces dat jaren in beslag nam. Het doel was om met de beste materialen en het hoogste vakmanschap een ruime stoel met optimaal zitcomfort te creëren. De fauteuil ontworpen door Charles en Ray Eames in 1956 legde de lat hoger dan ooit: deze zetel is niet alleen lichter, eleganter en moderner dan de gewone, plompe clubstoel, maar ook nog eens comfortabeler. Dankzij deze kwaliteiten ontpopte de Lounge Chair zich tot een van de beroemdste ontwerpen van Charles en Ray Eames en bereikte hij de status van klassieker in de geschiedenis van het moderne meubeldesign.

    Optimaal comfort was een van de belangrijkste doelen van Charles en Ray bij het ontwikkelen van de Lounge Chair. Bij hun zoektocht naar zachte, aangename materialen experimenteerden ze met verschillende lederen en stoffen bekledingen. Na de lancering in 1956 was er heel even een met stof beklede versie beschikbaar, waarvan er slechts een klein aantal stuks geproduceerd werden.

    In 2023 introduceert Vitra de Eames Lounge Chair opnieuw met een stoffen bekleding. Nubia is een zachte boucléstof met een levendige uitstraling, wat het meubelicoon een warme, gezellige uitstraling geeft. De hoezen zijn verwijderbaar.

    Eames Aluminium Group, Charles & Ray Eames, 1958

    De Aluminium Chair is een van de grote meubeldesigns van de twintigste eeuw. Charles en Ray Eames ontwikkelden deze stoel in 1958 voor de privéwoning van een kunstverzamelaar in Columbus, Indiana (USA). Voor de constructie liet het ontwerperspaar het idee van de zitschaal varen en spande een stoffen of lederen paneel tussen twee L-vormige aluminium profielen, waardoor een stevige maar flexibele zitting werd verkregen.

    Naast de reeds verkrijgbare stof Hopsak breidt Vitra de stofkeuze voor de Aluminium Chair nu uit met Track en Cosy 2. Deze verschillende geweven stoffen zijn verkrijgbaar in een uitgebreid aanbod kleuren. Ze geven de verschillende modellen van de Aluminium Group een moderne en uitnodigende uitstraling – vooral in combinatie met metalen onderdelen met een zwarte poedercoating.

    Eames Soft Pad Group, Charles & Ray Eames, 1969

    Terwijl de stoelen van de Eames Soft Pad Group qua vorm en constructie lijken op die van de Aluminium Group, vormen hun opgenaaide kussens een opvallend contrast met de slanke aluminium profielen. De Soft Pad Chairs zijn luxueuzer dan de modellen uit de Aluminium Group, maar behouden toch dezelfde strakke vorm, en bieden luxueus zacht comfort.

    Vitra produceerde de iconische stoelen tientallen jaren lang uitsluitend met lederen bekleding, maar introduceert nu ook verschillende stoffen: Laser RE, Track en Cosy 2 creëren niet alleen een gevoel van superieur comfort, maar geven de Soft Pad Chairs ook een ontspannen en uitnodigende, huiselijke uitstraling – vooral wanneer de stoffen bekledingen worden gecombineerd met metalen, zwart gepoedercoate onderdelen.

    21-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIKON #tide KOTC

    Succes uitgedrukt in een duurzame vorm

    Maurice Lacroix keert opnieuw terug naar het stedelijke landschap in zijn rol als Officiële Tijdwaarnemer van de Koning van het Hof. Aan de vooravond van de Koninklijke Kampioenschappen in Rotterdam onthult het merk uit de Franches Montagnes de AIKON #tide KOTC, een special edition horloge met innovatieve #tide technologie.

    Voortbordurend op zijn partnerschap met King of the Court (KOTC), verenigt Maurice Lacroix zijn urban-thema designtaal met de dynamische sport Beachvolleybal en #tideduurzaamheid, allemaal gedistilleerd in één baanbrekend pakket.

    Maurice Lacroix werd de officiële tijdwaarnemer van King of the Court in 2021. KOTC organiseert beachvolleybaltoernooien over de hele wereld en brengt strandspektakel naar enkele van de meest prominente steden ter wereld. Dit zeer toegankelijke sportformaat nodigt toeschouwers uit om bijna op aanraakafstand te komen van de adrenalinevolle actie, dankzij de skyboxen die rondom het veld zijn opgesteld. In deze moderne Colosseum strijden de beste mannelijke en vrouwelijke beachvolleybalteams ter wereld om de eer op het podium.

    In 2021 kondigde Maurice Lacroix een ander innovatief initiatief aan, de inaugurele AIKON #tide. Het horloge met stadsthema is gemaakt van uit de oceaan afkomstig gerecycled plastic. Er zijn 17 flessen nodig om één AIKON #tide en zijn gebruiksvriendelijke verpakking te maken, wat betekent dat er 17 flessen minder de oceaan vervuilen. De AIKON #tide heeft dezelfde kenmerken als andere leden van de AIKON familie, namelijk Zwitserse kwaliteit, precisie, opmerkelijk draagcomfort en, zoals alle modellen van Maurice Lacroix, een hoge gepercipieerde waarde. Door plastic flessen uit de oceaan te halen, draagt Maurice Lacroix bij aan een schonere en betere wereld voor iedereen.

     De nieuwe AIKON #tide KOTC is uitgevoerd in een stealthy tint zwart met gouden accenten, een stijlvolle combinatie geïnspireerd op het KOTC-kleurenschema. Nadere bestudering van de wijzerplaat onthult een motief dat bestaat uit verschillende versies van het KOTC-kroonembleem. De uur- en minutenwijzers, evenals de indexen, zijn uitgevoerd in wit Super-LumiNova®. Een minutentrack wordt gepresenteerd op een gouden flens die de wijzerplaat omringt, terwijl de heersende datum wordt weergegeven op 3 uur. De kast en de bezel zijn ingetogen, ontworpen om een eerbiedige rol te spelen ten opzichte van de gedetailleerde wijzerplaat in het midden. De zwarte rubberen band is voorzien van een gouden Maurice Lacroix 'M' logo en het horloge is uitgerust met het Easy Strap Exchange systeem van het bedrijf, waarmee eenvoudig en zonder gereedschap de ene band voor de andere kan worden verwisseld.

    Stéphane Waser, Managing Director van Maurice Lacroix: "De AIKON #tide KOTC vat perfect samen wie we allebei zijn. Maurice Lacroix is urban, toegankelijk en viert succes, waarden die we delen met King of the Court. Bovendien wilden we ook de AIKON #tide laten zien, een duurzame benadering van horlogevervaardiging die plastic uit onze oceanen verwijdert en tegelijkertijd Zwitserse precisie-timing levert. Het is een win-win."

    Wilco Nijland CEO & Founder Queen & King of the Court voegt hieraan toe "Onze samenwerking met Maurice Lacroix voelde vanaf het begin veel meer dan alleen een samenwerking. Het voelt alsof we deel uitmaken van de ML-familie en dat we één team zijn. Toen ik het eerste King of the Court-horloge zag dat Maurice Lacroix voor ons creëerde, was het zo'n speciaal gevoel om dit horloge te zien: een geweldige pure mix van beide merken in een juweel.

    Met de introductie van het tweede KOTC-horloge voegen we zo'n prachtig horloge toe aan de 'collectie'. Een horloge met een waar verhaal erachter. Gemaakt van plastic uit de oceaan en gemaakt voor liefhebbers van beachvolleybal." en houdt onze reputatie hoog voor het leveren van hoge gepercipieerde waarde."

     





    20-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bell & Toss BR 03-A

    De subtiele metamorfose van een icoon

    CONTINUÏTEIT DOOR VERANDERING : Blijvende verandering. Deze paradox vat perfect het proces samen dat leidde tot de creatie van het nieuwe Bell & Ross BR 03-A horloge. Maar wat maakt het nieuw? Ondanks de gelijkenis met de originele BR 03, maakt dit horloge in werkelijkheid meerdere vorderingen. Het is een discrete metamorfose die een diepe verschuiving markeert.

    EEN LUCHTVAART ERFENIS : De BR 03 collectie, het middelpunt van het Bell & Ross assortiment, is een synthese van de identiteit van het Maison en symboliseert haar stijl. Sinds 2006 is de BR 03 een vaste pijler van het merk Bell & Ross. Het iconische ontwerp is rechtstreeks geïnspireerd op de cockpit van een vliegtuig, met het Maison voortbouwend op haar grondbeginsel van functionaliteit door middel van het iconische "afgeronde vierkant, vier-schroef" ontwerp dat voor het eerst verscheen in 2005 met de BR 01. Of het nu gaat om het omarmen van een vintage look, het cultiveren van eenvoud, het nemen van de hoge weg van verfijning of het verkennen van nieuw esthetisch terrein, de BR 03 heeft zijn status als icoon verdiend.

    EEN INSTRUMENT VOOR PROFESSIONELE PILOTEN : Vanaf het begin, sinds het begin in 1994, heeft Bell & Ross ervoor gekozen om deel uit te maken van de luchtvaartwereld, door te werken aan de behoeften van professionals als het ging om precisie, leesbaarheid en functionaliteit door middel van echte instrumenten horloges.

    EEN ICONISCH ONTWERP : Tien jaar later, nadenkend over het snelgroeiende succes van het merk, nam Bell & Ross de beslissing om een model te ontwerpen dat deze filosofie op zichzelf kon belichamen, met een stijl die gemakkelijk herkenbaar was. De BR 01 werd gelanceerd in 2005: het eerste Bell & Ross horloge met een vierkante kast met een imposante breedte van 46mm. Met zijn strakke design geïnspireerd op de cockpit van een vliegtuig, verankerde dit iconische stuk het merk meteen in een terrein van tijdloze expressie. Om de Bell & Ross identiteit toegankelijk te maken voor iedereen, namelijk door kleinere afmetingen aan te nemen, kreeg de BR 03 collectie in 2006 vorm in een 42mm formaat. In 2023 is de nieuwe BR 03-A opnieuw uitgevonden met een 41mm kast zodat alles evolueert, maar niets verandert.

     EEN NIEUWE DIMENSIE : In de wereld van het ontwerpen van horloges betekent het vergroten of verkleinen van een kast met een enkele millimeter een belangrijke ontwikkeling. Wanneer de esthetiek van een icoon wordt veranderd, bestaat altijd het risico dat de essentie van het ontwerp verloren gaat, samen met de kwaliteiten die de kracht en het succes ervan uitmaken. Elke millimeter telt. Het hermodelleerproces vormt een echte uitdaging, en nog meer als het gaat om een iconisch stuk: ontwerpers beginnen vaak liever met een lege lei dan een iconisch model aan te passen. "Met de BR 03-A hebben we de proporties van de collectie veranderd in plaats van de codes", legt Bruno Belamich, medeoprichter en creatief directeur van Bell & Ross, uit. "Onze ambitie was om de identiteit te behouden die de BR 03 zo succesvol maakte, terwijl we hem aanpasten aan de tijd en zijn wenselijkheid behielden."

    HET VERSCHIL VAN 1MM : Bell & Ross besloot het horloge te herzien zodat het volledig zou voldoen aan de verwachtingen van de horlogeliefhebbers van vandaag. Door van 42mm naar 41mm te gaan, verandert de kleinere kastmaat resoluut de visuele afwerking van het horloge. In staat om schijnbaar onbelangrijke details te detecteren, neemt het oog deze kleinere afmetingen onmiddellijk waar. Hetzelfde geldt voor de dunnere lugs: 4 mm in vergelijking met 4,5 mm voorheen, met een nieuw faceteffect. De verandering komt ook tot uiting in de afgeronde hoeken van de kast die zachter zijn gemaakt en de wijzers die zijn aangepast.

    ONTWERP EN TECHNIEK : Naast deze designveranderingen wordt de evolutie van de BR 03 benadrukt door een smallere, meer verfijnde rubberen band en vooral door de keuze voor een automatisch uurwerk met betere prestaties. Dankzij het BR-CAL.302 kaliber kan de drager genieten van een verlengde gangreserve van 52 uur. Dit langere venster betekent dat het horloge het hele weekend kan blijven liggen en dat de drager het twee dagen later nog steeds perfect functioneert en de exacte tijd aangeeft.

    DE NIEUWE BR 03 COLLECTIE : Het nieuwe BR 03 horloge voegt zich bij een complete collectie die al verschillende modellen omvat, allemaal aangedreven door het nieuwste BR-CAL.302 automatische uurwerk en waterbestendig tot 100m.

    De nieuwe BR 03-A collectie presenteert 6 iconische ontwerpen die in een nieuw jasje zijn gestoken: drie modellen met een zwarte keramische kast en drie versies in gepolijst staal. De collectie wordt gecompleteerd door twee nieuwe uurwerken: een model met een koperen wijzerplaat en een versie in kakikleurig keramiek.

    EEN ZWARTE KERAMISCHE KAST : Drie van de modellen cultiveren de wortels en originele esthetiek van het merk, met een zwarte kast met professionele (Black Matte), volledig zwarte (Phantom) en neo-retro (Heritage) versies die trouw zijn aan de principes van luchtvaartinstrumenten.

    EEN METALEN KAST : Drie versies in gepolijst staal - Black Steel, Blue Steel en Golden Heritage - spelen de moderniteitskaart met respectievelijk een zwarte, blauwe en bruine wijzerplaat (de laatste is een nieuwe tint voor Bell & Ross), en bieden een on-trend, neo-retro look.

    EEN KOPEREN WIJZERPLAAT : De BR 03-A Copper presenteert een verleidelijke koperen wijzerplaat, verkregen door galvanisatie en onderbroken door gegraveerde en zwart geschilderde cijfers en indexen die een subtiel diepte-effect creëren. De wijzerplaat wordt versterkt door twee metallic blauwe wijzers die deze versie van de BR 03-A een ultramodern retro tintje geven.

     EEN MILITAIR GROENE WIJZERPLAAT : Tot slot combineert de BR 03-A Military Ceramic een matzwarte keramische kast met een kaki wijzerplaat. Dit krachtige stuk is gedurfd en dynamisch gepositioneerd in het kielzog van de militair geïnspireerde uurwerken die de stijl van Bell & Ross horloges hebben bepaald sinds het ontstaan van het merk.





    19-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juttu brengt mentaal welzijn in kaart(jes)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Juttu steunt Vlaamse organisatie Te Gek!? en wil samen geestelijke gezondheid bespreekbaar maken

    Juttu zet niet alleen hoog in op feelgood en authenticiteit, maar ook op het creëren van verbinding en bewustzijn. Daarom steunt het Belgische multibrand winkelconcept voortaan Te Gek!?, een organisatie die ijvert voor een geestelijk gezond Vlaanderen. Juttu legt daarom haar kaarten op tafel, letterlijk. Van 1 t.e.m. 10 oktober kun je er dankzij postkaartjes tijd schenken aan iemand die het nodig heeft.

    Tijd voor elkaar vind je bij Juttu

    Te Gek!? is een organisatie die zich inzet om het stigma rond geestelijke gezondheid te doorbreken en ijvert voor een geestelijk gezond Vlaanderen. Een belangrijk onderdeel daarvan is ruimte maken om een gesprek aan te gaan, samen te komen en je gevoelens te delen. Net daarom wil Juttu bewustwording creëren met een actie die aanzet om tijd te maken voor elkaar. Tijd voor een diepgaand gesprek.

    In de Juttu-winkels en op de website vind je van 1 tot en met 10 oktober, tijdens de 10-daagse van de Geestelijke Gezondheid, niet enkel mode, deco, food en gifts, maar ook Tijd. Je eigen, waardevolle tijd. Tijd om af te spreken met iemand die het nodig heeft. Tijd om te luisteren, om bij te praten en te checken hoe het écht met hen gaat. Kosteloos. Want tijd … is onbetaalbaar.

    Tijd schenken aan iemand, hoe werkt dat?

    Met postkaartjes. Want een kaartje ontvangen van iemand die om je geeft doet wonderen wanneer het allemaal even niet mee zit. In de winkels en via de website kun je op kosten van Juttu een postkaartje laten versturen naar die speciale persoon. De voorgefrankeerde kaartjes, waarop je een persoonlijke boodschap kan schrijven, worden door Juttu op de post gedaan.

    Een nieuw engagement voor Juttu

    Te Gek!? zet zich al bijna twintig jaar in om geestelijke gezondheid bespreekbaar te maken. Ook Juttu vindt die missie erg belangrijk, daarom steunt de retailer deze bijzondere organisatie. Juttu wil actief meehelpen om het bewustzijn bij Belgen te helpen vergroten, en zal zich daarom ook engageren om Te Gek!? financieel te ondersteunen.

    Te Gek!? organiseert op 7 en 8 oktober 2023 ook de eerste Open Geestdagen en lanceert sleutelhangers met daarop telkens een ondersteunende boodschap van ambassadeurs Dirk De Wachter, Mathias Vergels, Guy Swinnen en Selah Sue. De Open Geest-sleutelhangers zullen ook bij Juttu te koop zijn.

    Juttu is zoveel meer dan een winkel, Juttu is a way of living. Een lifestyle waarbij hoog ingezet wordt op feelgood en authenticiteit, maar ook op verbinding en bewustzijn. Juttu wil een inclusief bedrijf zijn waar iedereen zichzelf mag zijn. Deze samenwerking is een eerste stap in een groter geheel van mental health awareness door en binnen het bedrijf zelf.

    Eén op vier Belgen krijgt te maken met psychische problemen. Hoewel geestelijke gezondheid de laatste jaren meer bespreekbaar werd, is het onderwerp helaas nog te vaak taboe. Te Gek!? probeert dat taboe al bijna twintig jaar te doorbreken. De Vlaamse organisatie zet acties op om onze veerkracht of psychische weerbaarheid te versterken én geestelijke gezondheid bespreekbaar te maken.

     

    18-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juttu brengt mentaal welzijn in kaart(jes)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Juttu steunt Vlaamse organisatie Te Gek!? en wil samen geestelijke gezondheid bespreekbaar maken

    Juttu zet niet alleen hoog in op feelgood en authenticiteit, maar ook op het creëren van verbinding en bewustzijn. Daarom steunt het Belgische multibrand winkelconcept voortaan Te Gek!?, een organisatie die ijvert voor een geestelijk gezond Vlaanderen. Juttu legt daarom haar kaarten op tafel, letterlijk. Van 1 t.e.m. 10 oktober kun je er dankzij postkaartjes tijd schenken aan iemand die het nodig heeft.

    Tijd voor elkaar vind je bij Juttu

    Te Gek!? is een organisatie die zich inzet om het stigma rond geestelijke gezondheid te doorbreken en ijvert voor een geestelijk gezond Vlaanderen. Een belangrijk onderdeel daarvan is ruimte maken om een gesprek aan te gaan, samen te komen en je gevoelens te delen. Net daarom wil Juttu bewustwording creëren met een actie die aanzet om tijd te maken voor elkaar. Tijd voor een diepgaand gesprek.

    In de Juttu-winkels en op de website vind je van 1 tot en met 10 oktober, tijdens de 10-daagse van de Geestelijke Gezondheid, niet enkel mode, deco, food en gifts, maar ook Tijd. Je eigen, waardevolle tijd. Tijd om af te spreken met iemand die het nodig heeft. Tijd om te luisteren, om bij te praten en te checken hoe het écht met hen gaat. Kosteloos. Want tijd … is onbetaalbaar.

    Tijd schenken aan iemand, hoe werkt dat?

    Met postkaartjes. Want een kaartje ontvangen van iemand die om je geeft doet wonderen wanneer het allemaal even niet mee zit. In de winkels en via de website kun je op kosten van Juttu een postkaartje laten versturen naar die speciale persoon. De voorgefrankeerde kaartjes, waarop je een persoonlijke boodschap kan schrijven, worden door Juttu op de post gedaan.

    Een nieuw engagement voor Juttu

    Te Gek!? zet zich al bijna twintig jaar in om geestelijke gezondheid bespreekbaar te maken. Ook Juttu vindt die missie erg belangrijk, daarom steunt de retailer deze bijzondere organisatie. Juttu wil actief meehelpen om het bewustzijn bij Belgen te helpen vergroten, en zal zich daarom ook engageren om Te Gek!? financieel te ondersteunen.

    Te Gek!? organiseert op 7 en 8 oktober 2023 ook de eerste Open Geestdagen en lanceert sleutelhangers met daarop telkens een ondersteunende boodschap van ambassadeurs Dirk De Wachter, Mathias Vergels, Guy Swinnen en Selah Sue. De Open Geest-sleutelhangers zullen ook bij Juttu te koop zijn.

    Juttu is zoveel meer dan een winkel, Juttu is a way of living. Een lifestyle waarbij hoog ingezet wordt op feelgood en authenticiteit, maar ook op verbinding en bewustzijn. Juttu wil een inclusief bedrijf zijn waar iedereen zichzelf mag zijn. Deze samenwerking is een eerste stap in een groter geheel van mental health awareness door en binnen het bedrijf zelf.

    Eén op vier Belgen krijgt te maken met psychische problemen. Hoewel geestelijke gezondheid de laatste jaren meer bespreekbaar werd, is het onderwerp helaas nog te vaak taboe. Te Gek!? probeert dat taboe al bijna twintig jaar te doorbreken. De Vlaamse organisatie zet acties op om onze veerkracht of psychische weerbaarheid te versterken én geestelijke gezondheid bespreekbaar te maken.

     

    18-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACX

    Ontwerp: Antonio Citterio, 2023

    De huidige hybride en collaboratieve werkmethoden stellen nieuwe eisen aan ruimtes en producten. Bureaustoelen worden de hele dag door verschillende mensen gebruikt voor een verschillende tijdsduur. Gebruikers verwachten dat stoelen onmiddellijk klaar zijn voor gebruik – een ‘sit & work’-principe waarbij geen tijd wordt verspild aan het aanpassen van instellingen. Al die behoeften worden beantwoord door ACX: de tiende bureaustoel die Vitra samen met Antonio Citterio heeft ontwikkeld. De constructie, de materialen, de productie, de logistiek en het onderhoud van ACX werden ontworpen met een sterke focus op duurzaamheid om een lange levensduur te bereiken met een zo klein mogelijke ecologische voetafdruk.

    Al decennialang ontwikkelt Vitra kantoorstoelen in samenwerking met toonaangevende ontwerpers. Gaandeweg werden er een aantal mijlpalen bereikt: Vitramat transformeerde het hele genre in 1976 met het eerste succesvol geïmplementeerde gesynchroniseerde mechanisme, Persona in 1984 was de eerste bureaustoel met automatische gewichtsaanpassing, Axion in 1992 was de eerste die rechtop zitten ondersteunde dankzij de voorwaartse kantelingen MedaPal kreeg in 2008 als eerste het milieulabel ‘Blaue Engel’, terwijl het ID Chair Concept van Citterio het meest uitgebreide voorbeeld is van een modulaire stoel met vrijwel oneindige configuraties. Nu heeft Vitra opnieuw de handen ineen geslagen met Antonio Citterio om ACX te creëren, zijn tiende bureaustoel voor Vitra.

    De dertig jaar lange samenwerking tussen Vitra en Antonio Citterio heeft geleid tot een hecht partnerschap, gedeelde knowhow en inzicht in de huidige kantoorbehoeften. Onder het motto ‘less is more’ speelt ACX in op de verwachtingen van klanten, op het gebied van  prijs, duurzaamheid, comfort en uitstraling.. "Het idee was een ingetogen stoel, met een slanke rugleuning en warme bekledingskleuren, geschikt voor zowel thuiskantoren als landschapskantoren", aldus Citterio.

    Het ACX-mechanisme past zich automatisch aan het gewicht van de gebruiker aan: zelfs zeer lichte of zwaardere personen kunnen zitten en genieten van onmiddellijk comfort en optimale ondersteuning. Het enige wat ze hoeven aan te passen, is de zithoogte. De bedieningselementen voor alle functies zijn naadloos geïntegreerd in het paneel onder de zetel, wat bijdraagt tot het compacte design en de ongecompliceerde uitstraling van de stoel. Het mechanisme is verkrijgbaar met of zonder voorwaartse kanteling, terwijl de andere kenmerken – hoogte, zitdiepte, vergrendeling van de rugleuning en twee contragewichten –standaard geïntegreerd zijn.

    Het ontwerp van ACX bestaat uit een beperkt aantal componenten, wat service en onderhoud vergemakkelijkt. De onderdelen zijn zoveel mogelijk gemaakt van gerecyclede materialen en kunnen gemakkelijk worden gescheiden en opnieuw worden gerecycleerd als het product het einde van zijn levensduur heeft bereikt. Afhankelijk van het gekozen model is ACX dus tot 100 % recyclebaar. Citterio licht toe: "Het gebruik van tot 100 % recyclebaar materiaal was de belangrijkste factor in het ontwerpproces."

    De rugleuningen van de modellen ACX Mesh en ACX Soft zijn bekleed met een driedimensionale, aansluitend gebreide stof, die over het frame wordt getrokken, waardoor hij indien nodig gemakkelijk kan worden vervangen. De gebreide bekleding is gemaakt van 100 % gerecycled polyester. De ingetogen kleuren van de stoffen dragen bij tot een subtiele natuurlijke uitstraling met een licht gemêleerd effect en zijn perfect te combineren met zowel de donkere als lichtgekleurde frames.

    De compacte ACX heeft een ongedwongen en ontspannen uitstraling: met zijn strakke lijnen en keuze uit gebreide stoffen in een breed scala aan kleuren en functioneert hij op kantoor als designelement – in plaats van een noodzakelijke toevoeging die er puur is omwille van de ergonomie. ACX is de ideale stoel in elke omgeving  die vraagt om gezond en ergonomisch zitmeubilair met een ingetogen uitstraling en een focus op een lange levensduur en naleving van strenge ecologische normen.

    ACX is verkrijgbaar in drie versies: ACX Light, ACX Mesh en ACX Soft.

    ACX Light  : ACX Light is het instapmodel in het assortiment bureaustoelen en is alleen verkrijgbaar in het zwart. De rugleuning is standaard bekleed met een netweave die uitstekende ergonomische ondersteuning biedt. Gecombineerd met een zitting in de technische spacer-stof Silk Mesh biedt het stoelontwerp aangenaam comfort en vergemakkelijkt het de luchtcirculatie.

    ACX Mesh : De rugleuning van ACX Mesh is bekleed met gebreide stof. Die semitransparante mesh-stof zorgt voor ergonomische ondersteuning en een optimale luchtcirculatie. Hij is gemaakt van gerecycled polyester en is verkrijgbaar in zeven kleuren, wat in combinatie met een donker of licht frame talloze varianten mogelijk maakt. De zitbekleding is ook verkrijgbaar in dezelfde gebreide stof of in de stof Plano.

     ACX Soft : De rugleuning van ACX Soft is bekleed met een gewatteerde, gebreide stof. Dit zachte comfortabele textiel van gerecycled polyester geeft de bureaustoel een bijzonder uitnodigende uitstraling. De gebreide stof is verkrijgbaar in zeven kleuren en kan worden gecombineerd met een licht of donker stoelframe, waardoor tal van configuraties mogelijk zijn. De zitbekleding is verkrijgbaar in dezelfde gebreide stof of in de stof Plano.

    ACX is beschikbaar sinds 7 september. www.vitra.com/office.

     

     

     





    18-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!