Inhoud blog
  • Tentoonstelling Icons van Steve McCurry op Brusselse Grote Markt
  • Interkome speelt in op trend met speciale workation-zoekfunctie
  • Alpine extreme automatic
  • Germaine de Capuccini
  • Bang & Olufsen: Beosound level frosted green
  • Met de hand opgewonden historische tropic proof
  • Nieuw design, nieuw uurwerk Classic Perpetual calendrier
  • Vier de lente in stijl: Designer Outlets
  • MSC Cruises: winterpromo 2025-2026
  • Plug in, Grill out
  • Natuurlijke schoonheid in design: De Leaf collectie
  • Quick-Step's groeiambities
  • MSC cruises en Chantiers de l'Atlantique
  • Ter land, ter zee en op de muur
  • Hoe maak je de ultieme smashburger?
  • Juntoo opende eerste concept store in Waver
  • Million Gold for her Pure Jasmine, limited editio,
  • Scandal Intense
  • Carolina Herrera
  • Nina Ricci
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    12-01-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Piano, een harmonieuze mix van elegantie en functionaliteit

    Rarara… wat ben ik? Elegant, functioneel en geïnspireerd door de vele toetsen van de piano. Dat is Piano, een ontwerp van Patrick Séha. De Belgische designer daagt iedereen uit om elke dag op een speelse manier zijn of haar jas op te hangen. Deze unieke wand laat persoonlijke keuzes toe en een vrije wil om het spel elke dag anders te spelen.

    Open laat de kapstok de vele opties zien. Dicht oogt het ontwerp als een gedistingeerde wand. Met oog voor detail gemaakt, en afgewerkt als een uniek designelement die zelfs de kleinste ruimte extra cachet geeft.

    De Piano komt in grote en kleine versie. Groot is hij 147 cm hoog en 81 cm breed, klein is hij 147 cm hoog en 39 cm breed. Groot zitten er 48 haken aan, klein 20.

    De materialen- en kleurenkeuze is divers en houdt rekening met een indoor/outdoor gebruik. Indoor: zwarte eik, walnoot, natuurlijk geoliede eik, ash, witte beuk Outdoor: teak

    Duurzaamheid en vakmanschap

    Per/Use onderscheidt zich door de unieke combinatie van eigentijds design, praktische functionaliteit en een sterke focus op duurzaamheid en vakmanschap. Het merk brengt esthetiek en bruikbaarheid perfect in balans, met meubels en accessoires die niet alleen visueel indrukwekkend zijn, maar ook zeer functioneel in het dagelijks leven. Elk item wordt met grote aandacht voor detail vervaardigd, met uitsluitend materialen van de hoogste kwaliteit. Dankzij de tijdloze ontwerpen, die de tand des tijds doorstaan, biedt Per/Use een duurzame en stijlvolle keuze voor elk interieur.

    www.peruse.be





    12-01-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-01-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Accor's belangrijkste wellness trends voor 2025

    Accor, wereldleider op het gebied van gastvrijheid, presenteert met trots de belangrijkste wellness trends voor 2025. “In 2025 zal wellness niet langer een modegril zijn, maar wetenschappelijk gebaseerd en authentiek. Consumenten zijn op zoek naar de waarheid en hechten steeds minder waarde aan rages: de gezondheid van de toekomst zal een combinatie zijn van technologie, transparantie en vertrouwen in de kwaliteit van de aangeboden diensten. De middelen om echt welzijn te bereiken zijn bekend: doordachte keuzes, gezonde gewoonten en een totale focus op lichaam en geest”, zegt Emlyn Brown.

    1. Voorbij de mode: de afwijzing van biohacking : Tegen 2025 zullen consumenten zich afkeren van de biohacking rages, wonderoplossingen en misleidende gezondheidsinformatie die in overvloed te vinden zijn op sociale netwerken. Een onderzoek heeft aangetoond dat slechts 2% van de voedingsgerelateerde inhoud die op TikTok wordt gepubliceerd wetenschappelijk correct is, dus het publiek wendt zich steeds meer tot professioneel advies.
    2. Prestatie en ontsnapping door sport: de opkomst van transformatieve ervaringen gekoppeld aan sport en natuur: Welzijnsvakanties evolueren van nietsdoen naar dynamische, op sport gebaseerde ervaringen. In de nasleep van de pandemie zijn buitensportactiviteiten erg populair geworden, waaronder fietstochten, wandeltochten, zelfs intensieve sportuitdagingen. Stel je voor dat je lid wordt van een wielerclub met honderd andere enthousiastelingen, een legendarische etappe van de Tour de France aflegt of samen met professionals traint in een grote voetbalacademie. Deze betrokkenheid geeft aanleiding tot een krachtig gevoel van erbij horen en een sterk gevoel van navolging, wat allemaal kan leiden tot transformerende ervaringen.
    3. Functionele dranken: de toekomst van wellnessdranken: Nu de alcoholconsumptie wereldwijd blijft dalen, vooral bij de Z-generatie, nemen functionele wellnessdranken een centrale plaats in en herschrijven ze de codes van gezelligheid. Adaptogene dranken, met toegevoegd collageen, magnesium of planten, winnen aan populariteit vanwege hun vermogen om de concentratie en cognitieve functies te verbeteren.
    4. Cognitieve gezondheid: cognitieve prestaties optimaliseren voor een lang en gezond leven : Met een stijgende levensverwachting wordt cognitieve gezondheid een belangrijke welzijnsprioriteit. Consumenten van alle leeftijden, van 25 tot 75, zijn actief op zoek naar manieren om hun hersenvermogens en helderheid van geest te verbeteren. In reactie hierop richt de markt zich op vier grote trends: voedingssupplementen voor de hersenen, nootropische dranken, hightech hersenversterkers en gepersonaliseerde hersengolfprogramma's die zijn ontworpen om cognitieve prestaties te optimaliseren.

    5. Terug naar de basis: de fundamenten van welzijn : 2025 wordt een jaar van eenvoud, met een terugkeer naar de pijlers van welzijn: beweging, voeding en mindfulness. Consumenten keren zich af van complexe wellnessregimes ten gunste van meer toegankelijke praktijken, zoals wandelen, natuurretraites, saunabezoeken of zwemmen in open water.

    6. Echte fitness in plaats van grote spieren : De trend naar overspannenheid is aan het verdwijnen nu fitnessliefhebbers prioriteit geven aan balans, flexibiliteit en functionele fitheid. Dit wordt bevestigd door de toename van 176% in boekingen voor low-impact sessies sinds 2022 op de website van ClassPass.

    7. Wellness à la carte: de voortdurende opkomst van gepersonaliseerde gezondheidservaringen : Maatwerk en personalisering zorgen voor een revolutie in de wereld van wellness: 82% van de consumenten zegt dat gepersonaliseerde ervaringen van het grootste belang zijn bij hun merkkeuze. Vooruitgang op het gebied van AI en verbonden technologieën maakt het mogelijk om hypergepersonaliseerde wellnessprogramma's aan te bieden, sessies in realtime aan te passen en op maat gemaakte voedingsinformatie te geven. Dit is een opwindende ontwikkeling voor de horeca, die nu hypergepersonaliseerde welzijnsprogramma's kan aanbieden, op maat gemaakte voedingsplannen kan creëren, spabehandelingen kan verbeteren en geïndividualiseerde slaaptherapieën, geleide meditaties en zintuiglijke badervaringen kan aanbieden, allemaal met behulp van de nieuwste technologieën.

    8. Meester-diëtisten: de nieuwe beroemdheden van de culinaire wereld :

    Nu voeding een centraal element van welzijn wordt, halen experts op dit gebied de status van topchef in. De markt voor gepersonaliseerde voeding zal naar verwachting 23,3 miljard dollar bereiken in 2027, waarbij consumenten steeds meer vragen om op maat gemaakte voedingsaanbiedingen om hun lichamelijke en geestelijke gezondheid te verbeteren.

     

    .







    11-01-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hilton's debuut in Republiek Congo

    Hilton Brazzaville Les Tours Jumelles Hotel & Residences

     

    Hilton kondigt de opening aan van het langverwachte Hilton Brazzaville Les Tours Jumelles Hotel & Residences. Met deze opening vestigt Hilton zich in de bruisende Congolese hoofdstad.

    Met een hoogte van bijna 140 meter is Hilton Brazzaville Les Tours Jumelles het hoogste gebouw van het land en biedt het een adembenemend uitzicht op de Congo-rivier en de naburige stad Kinshasa. Het hotel is verbonden met een bruisende kantoortoren en beschikt over 221 gastenkamers, waaronder ruime suites en appartementen. Het hotel is een nieuwe bestemming in de hoofdstad en biedt een aantal spannende toevoegingen aan Brazzaville, waaronder een uniek roterend restaurant op het dak, La Brasserie Mbongui.

    Het hotel ligt in het hart van Brazzaville, op een gunstige locatie met gemakkelijke toegang tot Maya-Maya International Airport, waardoor het een praktische keuze is voor degenen die de culturele en historische bezienswaardigheden van de stad willen verkennen, waaronder de historische Sint-Annabasiliek, een must voor architectuur- en geschiedenisliefhebbers, en het Parc de la Patte d'Oie, een serene groene ruimte om te wandelen, picknicken en gemeenschapsevenementen. Op slechts een klein eindje rijden ligt Marché Central, een authentieke Congolese marktervaring met unieke ambachten, producten en souvenirs.

    Hilton Brazzaville Les Tours Jumelles biedt ook een scala aan voorzieningen voor ontspanning en vrije tijd, waaronder een zwembad, tennisbanen, een fitnessruimte en een spa. Er zijn verschillende eetgelegenheden, waaronder The Kitchen, waar dagelijks ontbijt wordt geserveerd, en Regale Lounge, met een selectie dranken, van koffie in de ochtend tot thee in de namiddag, en cocktails en snacks in de avond. Op de 30e verdieping bevindt zich La Brasserie Mbongui, een uitzonderlijke locatie die de diversiteit en authenticiteit van de Afrikaanse keuken viert. Dit opmerkelijke roterende restaurant biedt een volledig 360-graden panoramisch uitzicht op de omliggende landschappen in slechts 2,5 uur.

    Een ander uniek kenmerk van het hotel is de Art Sans Frontière-galerie op de eerste verdieping, die gasten de kans biedt om de creativiteit van Congolese kunstenaars uit de eerste hand te ervaren. Daarnaast beschikt Hilton Brazaville Les Tours Jumelles over 2.400 m² flexibele evenementenruimte, een conferentiecentrum en acht veelzijdige vergaderzalen - waardoor het een ideale omgeving is voor vergaderingen en evenementen.

    Hilton Brazzaville Les Tours Jumelles maakt deel uit van Hilton Honors, het bekroonde loyaliteitsprogramma voor gasten voor Hilton's 24 hotelmerken van wereldklasse.





    10-01-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-01-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nooit gingen zoveel Belgen op reis met MSC cruises
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Frank Van den Steen blikt terug op 2024:

     

    Frank Van den Steen, Country Manager Benelux MSC Cruises, blikt terug op het afgelopen jaar: “Het was een geweldig boekjaar voor MSC Cruises, het meest succesvolle ooit”. "Value for money" en reiscomfort zijn de grootste troeven waarom steeds meer reizigers kiezen voor deze reisvorm. Er zijn duidelijke trends merkbaar die zich ook in 2025 zullen verderzetten

    “2024 was ons beste jaar ooit,” zegt Frank Van den Steen, Country Manager Benelux MSC Cruises. “Nooit eerder boekten zoveel Benelux-klanten een reis bij ons: tienduizenden Belgen gingen in 2024 met MSC Cruises op reis, een stijging van 13% ten opzichte van het vorige recordjaar, 2023. We merken nu duidelijk dat het brede publiek cruises als ideale vakantiebeleving en als optimale “value for money” ontdekt: de inclusieve prijzen voor accommodatie, maaltijden en faciliteiten aan boord en de mogelijkheid om meerdere bestemmingen leiden tot deze onklopbare prijs-kwaliteitsverhouding. “

    Daarnaast zijn er enkele opmerkelijke trends.

    “In 2024 zien we een stijging van 14% in het aantal boekingen door jonge gezinnen voor 2024 in vergelijking met 2023", merkt Frank Van den Steen op. “Dit is logisch, gezien het steeds uitgebreider aanbod van familie-gerichte faciliteiten aan boord.” - Frank Van den Steen - Country Manager Benelux MSC Cruises

    Een andere opvallende trend in onze boekingen is de stijgende voorkeur voor balkonkajuiten. Vooral gezinnen en koppels zien de waarde van een privébalkon, waar ze in alle rust van de omgeving kunnen genieten. Deze voorkeur sluit aan bij de groeiende vraag naar hoogwaardige reisbelevingen. Zo zijn reizigers bereid meer te betalen voor hun vakantie die verder gaat dan het basis comfort. Dit verklaart ook het succes van de MSC Yacht Club. Dit ‘schip-in-een-schip’-concept biedt exclusieve faciliteiten zoals een privérestaurant, 24-uurs butlerservice en een privézonneterras, met behoud van toegang tot de voorzieningen van het grotere schip.

    De kwaliteitsbehoefte van de klant onderstreept ook de noodzaak van professioneel advies bij de boeking van de cruise. Dit kan zowel direct bij MSC Cruises als via een reisagent. Het overgrote deel van de reizigers boekt via hun vertrouwde reiskantoren en cruisespecialisten, een trend die zich naar verwachting ook in de toekomst zal verderzetten. De bestemmingen die de sterkste stijgingen vertonen zijn tevens de meest populaire. De Caribische bestemmingen laten de grootste groei zien, met een toename van maar liefst 45%, terwijl de boekingen voor de Middellandse Zee en Noord-Europese bestemmingen respectievelijk met 16% en 18% groeien.

    De stijgende populariteit van de Caribische bestemmingen is een belangrijke drijfveer voor MSC Cruises om deze regio verder te ontwikkelen. In 2025 wordt deze groeiambitie ondersteund door de lancering van de MSC World America, het nieuwste World Class-schip, en de opening van de grootste cruise-terminal ter wereld in PortMiami, met een capaciteit van 36.000 passagiers per dag. Deze uitbreidingen vergroten onze capaciteit in de regio met 18%, zodat we de groeiende vraag van Europese reizigers kunnen opvangen.

    Wat brengt 2025 ?

    “We liggen perfect op koers en zien vandaag al dat de stijgende trend van 2024 zich in 2025 zal doorzetten” besluit Frank Van den Steen. “De cijfers spreken voor zich, en 2025 belooft nogmaals een nieuw recordjaar te worden. Op dit moment hebben we al 40% van ons boekingsdoel voor 2025 behaald, waarmee we onze positie als absolute marktleider van cruises in België nog verder verstevigen”.

    09-01-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-01-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mandarin Oriental
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    optie om twee legendarische Europese hotels toe te voegen aan zijn uitzonderlijke portefeuille

     

    Mandarin Oriental Hotel Group heeft de optie aangekondigd om twee iconische toevoegingen aan haar portfolio van uitzonderlijke hotels te tekenen vanaf begin 2025: Hôtel Lutetia in Parijs en het Conservatorium Hotel in Amsterdam. De aanvaarding van het bod is afhankelijk van de afronding van een overlegproces met de relevante ondernemingsraden, dat binnenkort van start gaat.   

    Na afronding van de transactie zal Hôtel Lutetia worden omgedoopt tot Mandarin Oriental Lutetia, Parijs, terwijl het Conservatorium Hotel in januari 2026 zal worden omgedoopt tot Mandarin Oriental Conservatorium, Amsterdam, na een uitgebreide upgrade (het hotel blijft in die periode open). De mogelijkheid om deze twee hotels te beheren markeert een belangrijke mijlpaal in de onlangs onthulde groeistrategie van de Groep, onder leiding van Group Chief Executive Laurent Kleitman, om uitzonderlijke gastgerichte ervaringen te leveren en tegelijkertijd de wereldwijde expansie van het merk te versnellen: het versterken van de aanwezigheid in twee van de meest iconische steden van Europa en een perfecte aanvulling op de huidige portefeuille van Mandarin Oriental.

    Beide gebouwen staan bekend om hun historische betekenis en architecturale grootsheid en Mandarin Oriental is vastbesloten om ervoor te zorgen dat het unieke karakter en de lokale culturele essentie van elk gebouw behouden blijft, terwijl de unieke benadering van luxe gastvrijheid van het merk naadloos aansluit bij de dubbele Aziatische wortels van het merk.

    Laurent Kleitman, Group Chief Executive van Mandarin Oriental, licht toe: “Mandarin Oriental richt zich erop een wereldwijde leider te zijn in luxe gastvrijheid. Deze nieuwe langlopende managementovereenkomsten met twee van Europa's grootste erfgoedhotels vormen de kern van onze strategie om de aanwezigheid van ons merk uit te breiden en te versterken in bestemmingen die onze fans aanspreken.”

     

    08-01-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-01-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Unbound Collectio by Hyatt opent in Zuidoost-Aziƫ
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hyatt Hotels Corporation kondigt de opening aan van Keraton at The Plaza, een luxe hotel en voornaam adres in Jakarta dat de koninklijke paleizen van Indonesië in een nieuw jasje steekt voor de veeleisende reiziger en toegang biedt tot een exclusieve privéclub om te dineren en te socializen. De opening markeert ook het debuut van The Unbound Collection by Hyatt in Zuidoost-Azië. Keraton at The Plaza belooft een verhaalwaardig verblijf gekenmerkt door persoonlijke aandacht en intuïtieve service, evenals luxe voorzieningen geïnspireerd door Javaanse tradities tot culinaire delicatessen.

    Keraton at The Plaza biedt 138 kamers en suites, met royale ruimtes en ramen van vloer tot plafond. Het hotel werkte samen met het gerenommeerde interieur- en ontwerpbureau Hadiprana om moderne Indonesische flair in het ontwerp te verwerken. Voor de bed- en tv-panelen in de gastenkamers werden prachtige weergaven van batik kawung ontwikkeld, een van de oudste batikpatronen die synoniem zijn aan de Javaanse vorsten.

    “Keraton at The Plaza weerspiegelt de schoonheid van de Javaanse koninklijke paleizen en culturen in een moderne, elegante omgeving”, aldus Parveen Kumar, General Manager van Keraton at The Plaza. “We streven ernaar onze gasten te inspireren door middel van tastbare en ontastbare aanrakingspunten, de onderscheidende pracht van het hotelontwerp, de gedenkwaardige service die onze collega's verlenen en de exclusieve toegang tot verschillende gastenprivileges.”

    Keraton at The Plaza dompelt gasten onder in een wereld van luxe en zorg en biedt alle gasten toegang tot The Club op niveau 7, waar een uitgebreide eetruimte is met à la carte aanbiedingen voor ontbijt, lunch, afternoon tea en diner/avond canapés. The Club is meer dan alleen een ruimte om te ontspannen en te dineren, het nodigt gasten uit om kennis te maken met op maat gemaakte theemelanges en thematische kunstwerken van Hadiprana die nationale talenten in de schijnwerpers zetten. Voor gasten die intieme bijeenkomsten organiseren, zijn er ook een verfijnde directiekamer en een exclusieve chef's table beschikbaar, zodat elk evenement uitzonderlijk weelderig en privé is.

    Keraton at The Plaza ligt in het levendige Plaza Indonesia complex en plaatst gasten in het epicentrum van de bloeiende cultuur, entertainment en winkelscene van Jakarta. Naast directe toegang tot het winkelcentrum Plaza Indonesia, kunnen gasten van Keraton at The Plaza genieten van de recreatiefaciliteiten en gerenommeerde eetgelegenheden van Grand Hyatt Jakarta, zoals Sumire, C's Steak & Seafood en Fountain Lounge. De verbindingsgang naar Grand Hyatt Jakarta op de zesde verdieping van Keraton at The Plaza geeft gasten toegang tot het wellness- en ontspanningsgedeelte, met onder andere het Club Olympus fitnesscentrum, een zwembad met zoutchloor, een weelderige Balinese tuin en twee tennisbanen. Bovendien kunnen gasten profiteren van naadloze facturering wanneer ze dineren in Grand Hyatt Jakarta. De benijdenswaardige locatie, in combinatie met het gemak van service, maakt Keraton at The Plaza een ideaal hotel voor de veeleisende reiziger.

    07-01-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Me and All hotel Films- Zwitserland

    Hyatt Hotels Corporation kondigt  aan dat een Hyatt-filiaal een franchiseovereenkomst heeft gesloten met een dochteronderneming van Lindner Hotel Group voor het Me and All Hotel Flims. Me and All Hotel Flims, gelegen in de Alpen van Graubünden, is het eerste hotel van het merk buiten Duitsland en het eerste dat geopend wordt sinds Me and All Hotels een zelfstandig merk werd binnen de wereldwijde Lifestyle-portfolio van Hyatt.

    Me and All Hotel Flims wordt het vijfde Hyatt-hotel in Zwitserland, met 73 kamers verdeeld over 47 kamers en 26 appartementen. Op een toplocatie met een prachtig alpine landschap en het hele jaar door recreatieve mogelijkheden, richt het hotel zich op vakantiegangers en vormt een ideale locatie voor zakelijke retraites en evenementen. Het gebied is de thuisbasis van een van de grootste skibestemmingen van Zwitserland, het Flims-Laax-Falera resort, met 136 mijl aan pistes en 205 mijl aan fietspaden voor avonturen buiten het seizoen. De bestemming is goed bereikbaar per trein en over de weg vanuit de stad Zürich en het vliegveld van Zürich.

    Deze opening is het begin van de uitbreiding van het conversievriendelijke merk Me and All Hotels in Europa en daarbuiten. Met momenteel zes hotels in Duitsland is het merk, dat bekend staat om de combinatie van lokale flair, gemeenschapszin en modern gemak, goed gepositioneerd voor snelle groei in een groeiend lifestyle-segment. Me and All Hotels hebben een slank exploitatiemodel, dynamische openbare ruimtes en een flexibel ontwerp, waardoor ze geschikt zijn voor zowel verbouwingen als nieuwbouw op primaire en secundaire locaties in steden en resorts.

    Het hotel krijgt ruime culinaire concepten, met een mix van Zwitserse, mediterrane, Libanese en Japanse keukens. Bij het ingaan van dit nieuwe hoofdstuk zal de focus op duurzame, lokaal ingekochte ingrediënten de lokale helden achter het vakmanschap van de Alpenkeuken onder de aandacht brengen.

    MICE-faciliteiten voor een echt 360° aanbod: De spa en fitnessruimte beslaan meer dan 9.000 m², evenals flexibele vergader- en conferentieruimten, waaronder de multifunctionele filmzalen. Deze zeer veelzijdige functies en het activiteitenmenu bieden gasten de mogelijkheid om te trainen of te ontspannen na een dag skiën of mountainbiken, terwijl er ook wordt ingespeeld op mensen die op zoek zijn naar unieke locaties voor vergaderingen, incentives, conferenties en tentoonstellingen.

     

    06-01-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 24/03-30/03 2025
  • 17/03-23/03 2025
  • 10/03-16/03 2025
  • 03/03-09/03 2025
  • 24/02-02/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 03/02-09/02 2025
  • 27/01-02/02 2025
  • 20/01-26/01 2025
  • 13/01-19/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 30/12-05/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 16/12-22/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/09-13/09 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!