Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    22-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CKS & Wearable stories

    Loredana Falone ontwerpt capsulecollectie voor CKS

    Voor de nieuwste samenwerking van het FW21-seizoen viel de keuze van het Belgische fashionlabel CKS onder meer op designer en entrepreneur Loredana Falone van het duurzame merk Wearable Stories. De langverwachte eco-verantwoordelijke pre-fall damescollectie is te koop vanaf 18 augustus in de CKS-winkels, op de webshop en in geselecteerde wholesalepunten.

    Loredana liet in juni weten dat ze Wearable Stories verlaat, maar ze ontwierp deze collectie samen met CKS volledig volgens de principes van Wearable Stories. De ontwerpfilosofie van de Belgische Loredana Falone ademt sustainability. En dat is ook te zien aan de conscious samenwerking met CKS. Het vrouwelijke en authentieke karakter van Wearable Stories smelt in de capsulecollectie mooi samen met de eigentijdse twist en de frivole touch van CKS.

    De vlotte samenwerking tussen Falone en CKS en de mix van ideeën werd vertaald naar vrouwelijke silhouetten gemaakt in de zachtste stoffen met een fris kleurenpalet. “Deze collectie straalt optimisme uit. Het is een verlangen naar meer vrijheid. Opnieuw sociaal kunnen zijn. De capsule combineert dan ook verschillende stijlen die zich perfect lenen voor vele gelegenheden. In de collectie zit een denim capsule en knitwear capsule die perfect onderling combineerbaar zijn. Aangevuld met enkele layering pieces en jurken is deze collectie perfect om het herfstseizoen in te zetten.”

    Een verrassend spel van bold shoulders, volumineuze mouwen en luxueuze basics vormen het recept voor de key pieces in je herfstgarderobe. De prefall-collab is een tijdloze en erg vrouwelijke capsulecollectie, ontworpen om lange tijd te worden gebruikt en geliefd.

     

     

     

     

                   













    22-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tape à l'oeil: TAO kids winkel in Schote,

    zet het schooljaar in met ‘De kracht van woorden’ collectie

    De Franse kinderkledingketen Tape à l’œil opende zaterdag feestelijk een eerste filiaal van hun nieuwe ‘TAO Kids’ wereld in Schoten, in goed gezelschap van Elisa Guarraci, Jolien Puype en meer. De nieuwste collectie ‘De kracht van woorden’ werd ook meteen voorgesteld. De collectie is gebaseerd op een interactieve workshop van de Brussels poetry slam artieste Joy met vier jonge kids die aan de start van het nieuwe schooljaar staan. Tape à l’œil wil kinderen stimuleren om positieve boodschappen zoals ‘Use your voice’ letterlijk en figuurlijk uit te dragen en zo het schooljaar sterk van start laten gaan.

    #BOOSTTALENT

    Het Franse Tape à l’œil ontstond in 1993 onder de naam ‘0-13 comme des grands’. Anno 2010 opende de eerste winkel in België, in Froyennes (Doornik). In België is het merk intussen een vaste waarde in elke kindergarderobe dankzij het stijlvolle aanbod, de toegankelijke prijzen, de kwaliteitsvolle stuks en een duurzame aanpak. Tape à l’œil heeft als missie kinderen te helpen bij het ontwikkelen van hun talenten: #BOOSTTALENT. Met hun kledij willen ze kinderen vooral een comfortabel gevoel geven, vrij om zichzelf te ontdekken en fantasieën de vrije loop te laten. Ze zijn ervan overtuigd dat we op deze manier de wereld beslist beter, meer verenigd en rijker van kleur kunnen maken.

    De kracht van woorden

    Om het nieuwe schooljaar goed in te zetten, lanceert Tape à l’œil een kleurrijke, speelse collectie die de kracht van woorden benadrukt. Geschreven, geschreeuwd, gezongen, gedragen: woorden laten ons iets voelen, doen ons reageren en stellen ons in staat om te dromen.

    Daarom bracht het merk vier kinderen die staan te popelen om aan het nieuwe schooljaar te beginnen – Gina, Lubin, Lola en Sacha - samen met Joy, een Brusselse artieste in slam en spoken word, een moderne vorm van voordracht van poëzie. Gina, Lubin, Lola en Sacha werden geselecteerd na een oproep op sociale media. Tape à l’œil kiest er resoluut voor om met kinderen samen te werken die rechtstreeks uit hun eigen publiek komen en dus het merk uitdragen als ambassadeurs.

    Met de hulp van Joy, liet Tape à l’œil hen de kracht van woorden zelf ontdekken in een interactieve workshop. Zo schreven ze hun eigen slam en combineerden ze de meest krachtige woorden tot een sterk geheel.

    ‘Slam is voor mij een kunst, die het mogelijk maakt te delen, te manifesteren en te pleiten, met het gebruik van poëzie. Deze kunst te kunnen uitvoeren met vier getalenteerde, jonge kinderen is voor mij enorm leerrijk en inspirerend’, zegt Joy.

    Het resultaat van de slam-workshop werd vertaald in een kleurrijke Back to School collectie. Die bestaat uit stuks voor baby’s, jongens, meisjes en tieners. Positieve boodschappen en krachtige statements zoals ‘Use your voice’, ‘Love yourself’ en ‘Be a legend’ sieren de collectie.

    Tape à l’œil wordt TAO Kids in Schoten

    ‘De kracht van woorden’ collectie is sinds zaterdag ook verkrijgbaar in de gloednieuwe TAO Kids winkel in Schoten. Het gaat om de eerste winkel onder de TAO Kids vlag. Om het merk toegankelijker te maken voor Nederlandstalige klanten werd gekozen voor deze naam.

    ‘De eerste TAO Kids winkel in Schoten is een erg belangrijk pilootproject voor ons,’ zegt Bernard Sombreffe, Europe Retail Director bij Tape à l’œil. ‘Met TAO Kids willen we onze aanwezigheid in Vlaanderen versterken, samen met de band met onze Vlaamse klanten. Op termijn willen we, net zoals in Wallonië, een tiental winkels hebben in Vlaanderen en de go-to winkel worden voor kinderkleding die hip, toegankelijk en elke dag een beetje meer verantwoord is.’

    Duurzame mode is een missie die verankerd is bij TAO. Het merk kan vandaag de helft van zijn producten op een ecologische manier produceren. De babycollectie is daarboven gemaakt met 100% biologisch katoen.

    In de winkel kunnen klanten alle Tape à l’œil collecties shoppen, zoals onder andere TAO Tweens, een collectie speciaal ontworpen voor tieners van 10 tot 16 jaar, en TAO Baby. Centraal in de winkelbeleving staat de persoonlijke connectie tussen merk en klant. Zo zijn er verschillende leuke backdrops in de winkel geïnstalleerd, die ouders toelaten om leuke foto’s van hun kinderen in de Tape à l’œil collecties meteen te delen op sociale media.

    Zaterdag werd de winkel in Schoten feestelijk geopend. Pers en influencers, zoals Jolien Puype en Elisabeth Haesevoets, werden ontvangen met een hapje en een drankje. Voor de kleinsten was er ook een DJ aanwezig, die hen aan het dansen zette. Elisa Guarraci organiseerde een workshop waarbij kinderen zich samen artistiek konden uitleven op een groot doek. Ouders konden ondertussen genieten van een persoonlijke shopping ervaring. Herinneringen aan deze onvergetelijke dag werden vereeuwigd dankzij de photobooth.

    Momenteel heeft Tape à l’œil 26 winkels in België: 19 in Wallonië, 4 in Brussel en met het filiaal in Schoten nu ook 3 in Vlaanderen.

    Praktisch TAO Kids Schoten: Bredabaan 1211, 2900 Schoten. Openingsuren winkel: dinsdag tot en met zondag van 10.00 - 18.00

     











    21-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JBC verwijdert genderlabels

    en lanceert gendergelijke capsulecollectie en kleurboek

    Belgisch familiebedrijf zet nieuwe schooljaar gendergelijk in. Anno 2021 is gendergelijkheid top of mind en tegelijkertijd beseft iedereen dat we nog een lange weg af te leggen hebben. Daarom kiest JBC dit jaar voor een gendergelijke Back to School. Want met bijna 90% van de kinderen die volgens recent VUB onderzoek op 13-jarige leeftijd al een beroep kiest op basis van zijn of haar gender, is er absoluut nog geen sprake van gelijkheid. Met het verwijderen van jongens/meisjes labels in de winkels, een gloednieuwe gendergelijke capsulecollectie en een kleurboek dat kinderen buiten de lijntjes laat dromen, wil JBC alvast het goede voorbeeld geven.

    Uit recent VUB-onderzoek naar stereotiepe beroepsvoorkeuren van jonge tieners in Vlaanderen bleek begin dit jaar nog dat gendernormen zowel voor meisjes als jongens leiden tot stereotiepe beroepsvoorkeuren. Maar liefst 91% van de jongens en 85% van de meisjes werd in de studie ingedeeld in de juiste gendercategorie op basis van hun beroepsvoorkeur. Dat zijn bijvoorbeeld jobs zoals elektricien, software ingenieur, metselaar en brandweerman voor jongens gezien zij verwacht worden technisch, fysiek sterk, dominant en moedig te zijn. Vrouwen zouden dan weer zorgzaam en sociaal zijn en vooral ook bezig met schoonheid. De bijpassende gendernormatieve beroepskeuze is dan traditioneel kleuterleidster, verplegend personeel of bijvoorbeeld kapster.

    “Dat de heersende gendernormen vandaag nog steeds zo’n grote impact hebben op de beroepskeuze van onze kinderen deed ons enkele maanden geleden de ogen openen. Als Belgische ondernemer én familiewinkel hopen wij juist dat kinderen los van hun gender een vrije keuze kunnen maken in de arbeidsmarkt. We willen kinderen buiten de lijntjes laten dromen over wat ze willen worden. JBC wil daarom vanaf nu bewuster omgaan met die heersende stereotypen en ze dan ook actief aanpakken.” aldus Ann Claes, Chief Buying Officer van JBC.

    ‘When I grow up, I wanna be a CEO’

    JBC voegt de daad meteen bij het woord en lanceert vanaf maandag 16 augustus een hele reeks initiatieven om het nieuwe schooljaar gendergelijk in te zetten. Zo verwijdert de keten in haar winkels vanaf heden alle bordjes en verwijzingen naar jongens/meisjes. In plaats daarvan zullen deze vervangen worden door aanduidingen per leeftijdscategorie (baby’s, kinderen en tieners).

    Daarnaast stelt JBC ook vol trots een gloednieuwe gendergelijke capsulecollectie voor. Toffe sweaters met opschriften zoals ‘When I grow up, I wanna be a CEO’, ‘game developer’ of ‘firefighter’ zijn beschikbaar voor alle jongens en meisjes.

    Met het ‘Droom buiten de lijntjes’ kleurboek wil JBC kinderen ten slotte letterlijk maar vooral figuurlijk buiten de (job)lijntjes laten kleuren. Met een leuke mix van onverwachte en gewone beroepskeuzes zoals brandweervrouw, F1-pilote, bouwvakster, ballerino, DJ en game developer wil JBC mee helpen om stereotypen te doorbreken. De tekeningen werden gemaakt door Belgische illustratrice Manon Hermans.

    Oog op de toekomst, samen met expert Steven Gielis

    Naast alle initiatieven in de winkels, wil JBC ook families inspireren om meer bewust stil te staan bij gendergelijkheid. Daarom haakten ze expert Steven Gielis aan bij hun initiatief. Gielis is bekend als lector Orthopedagogie bij AP Hogeschool en de bezieler van ZITDAZO, een online community die ouders samenbrengt rond thema's als weerbaarheid en hoogsensitiviteit.

    “Ook bij JBC laten wij ons, zoals zovelen, nog vangen door stereotypen. Maar we willen hier voortaan actief aan werken en laten ons hiervoor dan ook bijstaan door expert Steven Gielis. JBC wil bovendien steeds verder evolueren en dat doen we met alle initiatieven die we vandaag lanceren.” aldus Katrien Vangrunderbeeck, woordvoerster bij JBC.

    Praktisch: De capsulecollectie is vanaf maandag 16 augustus beschikbaar in de JBC winkels en online. Ze is beschikbaar vanaf maat 92 tot maat 170, prijzen variëren tussen 24.95 euro en 29.95 euro.











    20-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeune Premier FW21

    “From Europe with Love”:

     

    Ontdek Europa vanop de schoolbanken … Van de Danube in Budapest, via de toreadors in Madrid, naar de lichtjes aan Montmarte in het romantische Parijs. Staat jouw (boeken)tas al klaar? High-end schooltassenmerk Jeune Premier neemt je in hun gloednieuwe F/W21 collectie ‘From Europe with Love’ mee op een rondreis doorheen Europa. Ontdek hieronder meer over de collectie, bestaande uit schooltassen en lifestyle gadgets. Enne, vergeet je niet om ons een postkaartje te sturen?

    From Europe with Love

    Jeune Premier brengt ook dit najaar de mode van de catwalk naar de speelplaats. Het Belgische label lanceert hun gloednieuwe collectie van modieuze boekentassen en toffe lifestyle gadgets binnen het thema 'From Europe with Love'. De tassen en gadgets nemen je mee op een ongelofelijk trip doorheen Europa.

    Van sportief tot elegant, van stoer tot girly: voor elke avonturier heeft Jeune Premier een leuke boekentas. Met de Balloon collectie, geïnspireerd op de verhalen van Jules Verne, reis je het avontuur achterna. Monte Carlo (inclusief ingebouwde ledlichtjes in de koplampen van de auto) laat je in gedachten cruisen langs de Franse Riviera van de jaren ‘50. Dankzij Racing Club bevind je je in een wip op de 24 uur van Le Mans. Met de Sharkie collectie schuim je de zeeën af, als een echte piraat. En met Ladybug waant iedere kleine fashionista zich op de catwalk in Parijs.

    Jackie in the picture

    De Jackie-boekentas is de ultieme blikvanger van deze nieuwe collectie. Een stijlvolle ruzgak met afneembaar buideltasje, die bovendien beschikbaar is in twee designs, Icons en Tiara Tiger. Creative Director Hélène Fransen: “Ik stond op de luchthaven van Hong Kong toen mijn oog viel op een groepje dames met een rugzak waarop ze een buideltasje hadden vastgesnoerd met een riem. Niet erg praktisch, leek me, maar het idee op zich was wel leuk. Dit kunnen wij beter, dacht ik!”

    Je kan de Jackie-boekentas door zijn twee handige compartimenten gebruiken als schoolrugzak – het buideltasje doet dan dienst als voorzakje om nog wat extra spulletjes in op te bergen – maar evengoed als cool fashion statement: de tas op je rug en de buideltas cross body.

    Better together: Jeune Premier collabs

    Ik ga op reis en ik neem mee: een drinkbus, een brooddoos en een sleutelhanger. Jeune Premier stoomt je helemaal klaar voor je wereldreis die aan de schoolpoort begint! Het Oostendse label breidt dit seizoen immers het assortiment uit met nog meer bijpassende lifestyle gadgets, zoals drinkbussen, brooddozen, mappen, sleutelhangers en pennenzakken.

    Bovendien werkt Jeune Premier dit jaar ook samen met gevestigde waarde Lannoo Graphics voor coole mappen, binders, stickers, kaftpapier en ander schoolmateriaal. Deze samenwerking ontstond onder het motto ‘schoenmaker blijf bij je leest’. Jeune Premier staat uiteraard gekend als (school)tassenmakers, maar om de papierwaren naar hetzelfde niveau te tillen als de ‘From Europe with Love’ collectie, werden de handen in elkaar geslagen met een echte specialist ter zake! En wie was er beter geplaatst dan de eminence grise van de papierwaren: Lannoo Graphics. Een Belgische collab van de bovenste plank.

    Niet één maar twee collabs dit jaar! Dankzij de samenwerking met Millow komen de kids nooit meer te laat op school. Samen met het Franse horlogemerk lanceert Jeune Premier twee horloges in de Jeune Premier-stijl. Bovendien is een horloge met leuk design de ideale motivatie om te leren kloklezen. “Naast Creative Director van Jeune Premier ben ik in de eerste plaats natuurlijk ook gewoon moeder van twee toffe zonen. Tijdens mijn zoektocht naar een mooi horloge voor mijn jongste zoon die de klok leerde lezen op school, stootte ik op het Parijse merk Millow en was ik meteen verkocht” , aldus Hélène Fransen.

    Een collab kon en mocht dan ook niet uitblijven. Toen Hélène hoorde dat de eigenares van Millow ook een fervente Jeune Premier fan was, werd er niet getwijfeld. "Vanaf 1 september hebben de Jeune Premiertjes dus geen excuus meer om te laat op school te komen."

    Wie gaat er mee op rondrit? Open je hart, ontdek de wereld met een rugzak vol ervaring en boordevol fantasie. En vergeet zeker niet om een postkaartje te sturen!







    19-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marcolin: Brillentrends zomer 2022
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    TOM FORD EYEWEAR, MODEL FT0965 : Cassius. Een prachtig en fascinerend unisex masker met gedurfde lijnen. Het model speelt met rondingen en diktes en werpt zich op als de verfijnde en onderscheidende vertolker van een vintage avant-garde design.

    TOD’S EYEWEAR, MODEL TO0323 : deze retro-geïnspireerde vlinderzonnebril is voor dames. Het profiel aan de voorkant heeft contrasterende kleuren en stevige pootjes die zijn versierd met het iconische 'T'-logo dat de unieke stijl van Tod’s onderstreept. De perfecte keuze voor chique en verfijnde vrouwen.

    GUESS EYEWEAR, MODEL GU7817 : een elegant en vrouwelijk zonnebrilmontuur met een rechthoekig gezicht en metalen pootjes. Het ontwerp van de lichte en open lenzen wordt versterkt door tempels met een opengewerkte metalen driehoek en het GUESS-logo. Als brillenketting heeft dit model een afneembaar stoffen koord met het kenmerkende dierenmotief van GUESS. Verkrijgbaar in glanzend zwart of blauw met gradiëntlenzen of in grijs, licht tortoise, ondoorzichtig bordeauxrood en blauw met tweekleurige gradiëntlenzen, allen met complementaire kleuraccenten.

    GUESS EYEWEAR, MODEL GU2885 : deze vrouwelijke en moderne bril is ontworpen met een ovaal en geëmailleerd gezicht met tempels en email onderbroken door een opengewerkte metalen driehoek en het GUESS-logo. Ze hebben ook een trendy, afneembaar stoffen koord als brillenketting in de iconische GUESS-dierenprint. Verkrijgbaar in effen zwart, grijs, licht schildpad, ondoorzichtig bordeaux en blauw, met accenten van complementaire kleuren.

    Marcolin is een toonaangevend mondiaal bedrijf in de brillenindustrie, opgericht in 1961 in het hart van Veneto. Het onderscheidt zich door zijn unieke vermogen om vakmanschap te combineren met geavanceerde technologieën door het constante streven naar uitmuntendheid en continue innovatie. Het portfolio omvat de huismerken Web, Marcolin en Viva en de gelicentieerde merken Tom Ford, Guess, adidas Sport, adidas Originals, Bally, Moncler, Max Mara, Sportmax, Ermenegildo Zegna, Longines, OMEGA, GCDS, Barton Perreira, Tod's, Emilio Pucci, BMW, Swarovski, MAX & Co., Covergirl, Kenneth Cole, Timberland, GANT, Harley-Davidson, Marciano, Skechers en Candie's. Via zijn eigen directe netwerk en zijn wereldwijde partners distribueert Marcolin zijn producten in meer dan 125 landen. www.marcolin.com

    18-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Explore forbidden colour

    THIS AUTUMN WITH M·A·C TEMPTING FATE

     

    Feast your eyes on the succulent flavours of autumn, dripping in temptation. M·A·C Cosmetics invites you to discover a fall colour collection so decadent, it should be forbidden: Tempting Fate.

    With dramatic decadence and abundance at its heart, this collection is all about channelling self-indulgent Artistry from gleaming glamour to ravishingly undone beauty. “Over-indulgent sparkles and gorgeously rich tones are on the menu this autumn, gilding the features to create breathtaking beauty that feeds all the senses,” says M·A·C Global Senior Artist Dominic Skinner.

    Tempting Fate invites you to surrender to your craving for plush pigments and tantalizing textures – with all- new products enrobed in luxurious special-edition, gilded baroque packaging.

    At the centre of this collection is Eye Shadow x 8: Feast Your Eyes – a palette of saturated shadows featuring decadent colourful hues and three all-new textures.

    “These shadows create an eye look that could sit happily within the palace of Versailles,” says Skinner. Craft a smouldering stare by pairing the palette with Eye Kohl – available in three rich, colourful shades. “Start by applying the gorgeously bold Eye Kohl in Cobalt Kohl all over the lids – stopping at the sockets – and under your lower lash lines. Blend and soften the edges with the 224S Brush,” says Skinner. “Using your finger, press Velvet Vamp and Feast Your Eyes eye shadow shades overtop. Finish off by defining eyes with Brocade Renegade using a 228S Brush and In Extreme Dimension 3D Black Lash for eyes fit for a queen.”

    Pamper your lips with plush berry and neutral pigments, each in tantalizing Matte or Amplified textures – with no rules. Diffuse the edges of your lipstick for a ravished appearance or paint on crisp and controlled colour for full-on decadence. After catering to your eyes and lips, play with three versions of Strobe Face Gaze for luminous, dimensional colour. Finish with a spritz of Fix+ Goldlite to keep the allure in place with an added gold, shimmery glow.

    “More is most definitely more – and more is good!” says Skinner. “Accenting your look with gilded edges, to not just highlight but to add dramatic focus, is inspiration to not hold back but dive straight in.” Are you ready to give in to temptation?

     

     







    17-08-2021 om 09:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knot it!

    Eén van de grote trends de komende winter? De lange mantel, type kamerjas, die ieder vrouwelijk silhouet mooi in de verf zet dankzij de strakke taille en de bewegingsvrijheid tussen de benen die net voldoende zichtbaar zijn. Het Belgische huis 29TH|OCTOBER voert deze evenwichtsoefening met brio uit en stelt mantels en capes voor in natuurlijke en poederroze tinten.

    Het Belgische huis 29TH|OCTOBER werd opgericht in 1992 en ontwerpt kleding voor mannen en voor vrouwen, vooral in leder, daim en duurzame wollen huiden. De confectie van de creaties is in handen van vakmensen die vanuit de ateliers van het merk in hartje Brussel werken. Het is een plaats waar knowhow, passie en oog voor detail hand in hand gaan.

    De 29TH|OCTOBER familie straalt passie voor leder uit alsook respect voor goed uitgevoerd werk!

     







    16-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper FW21

    FW21 collectie: comfortabel cocoonen

     

    Nu de eerste vaccinaties achter de rug zijn, ligt de wereld bijna opnieuw aan onze voeten. We durven weer te dromen van jaarlijkse skitrips en gezellige kerstmarkten, waar we samen met een glaasje glühwein klinken op onze herwonnen vrijheid. De FW21 collectie van het Belgische jeansmerk Lee Cooper, vol cosy knits en statement items, bereidt ons alvast voor op die winterse hygge. Varsity invloeden, samen met speelse opschriften en prints, bepalen de designs van deze collectie voor een casual chique look.

    In de vrouwencollectie van Lee Cooper draait het deze winter rond eigenzinnige looks die er comfortabel en ultra-vrouwelijk uitzien. Leuke kleuraccenten wisselen interessante details af. Jeans kent bij Lee Cooper komend seizoen duidelijke stiksels of een kleurverschil, met een leuke knipoog naar de ‘70s, in een flared model.

    Voor mannen is ‘nonchalant’ het kernwoord van dit seizoen. Stijlvolle, geklede broeken worden gecombineerd met casual truien en flanel hemden. Bring in the Canadian cosiness! Een geruite vest met voering of bodywarmer in winterse tinten houden je warm tijdens de koudste maanden. Een Lee Cooper must-have voor deze winter moet de varsity jas zijn. Een ontspannen bomber in een dieprode tint, afgewerkt met strepen en borduursels.













    16-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!