Inhoud blog
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    19-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeune Premier FW21

    “From Europe with Love”:

     

    Ontdek Europa vanop de schoolbanken … Van de Danube in Budapest, via de toreadors in Madrid, naar de lichtjes aan Montmarte in het romantische Parijs. Staat jouw (boeken)tas al klaar? High-end schooltassenmerk Jeune Premier neemt je in hun gloednieuwe F/W21 collectie ‘From Europe with Love’ mee op een rondreis doorheen Europa. Ontdek hieronder meer over de collectie, bestaande uit schooltassen en lifestyle gadgets. Enne, vergeet je niet om ons een postkaartje te sturen?

    From Europe with Love

    Jeune Premier brengt ook dit najaar de mode van de catwalk naar de speelplaats. Het Belgische label lanceert hun gloednieuwe collectie van modieuze boekentassen en toffe lifestyle gadgets binnen het thema 'From Europe with Love'. De tassen en gadgets nemen je mee op een ongelofelijk trip doorheen Europa.

    Van sportief tot elegant, van stoer tot girly: voor elke avonturier heeft Jeune Premier een leuke boekentas. Met de Balloon collectie, geïnspireerd op de verhalen van Jules Verne, reis je het avontuur achterna. Monte Carlo (inclusief ingebouwde ledlichtjes in de koplampen van de auto) laat je in gedachten cruisen langs de Franse Riviera van de jaren ‘50. Dankzij Racing Club bevind je je in een wip op de 24 uur van Le Mans. Met de Sharkie collectie schuim je de zeeën af, als een echte piraat. En met Ladybug waant iedere kleine fashionista zich op de catwalk in Parijs.

    Jackie in the picture

    De Jackie-boekentas is de ultieme blikvanger van deze nieuwe collectie. Een stijlvolle ruzgak met afneembaar buideltasje, die bovendien beschikbaar is in twee designs, Icons en Tiara Tiger. Creative Director Hélène Fransen: “Ik stond op de luchthaven van Hong Kong toen mijn oog viel op een groepje dames met een rugzak waarop ze een buideltasje hadden vastgesnoerd met een riem. Niet erg praktisch, leek me, maar het idee op zich was wel leuk. Dit kunnen wij beter, dacht ik!”

    Je kan de Jackie-boekentas door zijn twee handige compartimenten gebruiken als schoolrugzak – het buideltasje doet dan dienst als voorzakje om nog wat extra spulletjes in op te bergen – maar evengoed als cool fashion statement: de tas op je rug en de buideltas cross body.

    Better together: Jeune Premier collabs

    Ik ga op reis en ik neem mee: een drinkbus, een brooddoos en een sleutelhanger. Jeune Premier stoomt je helemaal klaar voor je wereldreis die aan de schoolpoort begint! Het Oostendse label breidt dit seizoen immers het assortiment uit met nog meer bijpassende lifestyle gadgets, zoals drinkbussen, brooddozen, mappen, sleutelhangers en pennenzakken.

    Bovendien werkt Jeune Premier dit jaar ook samen met gevestigde waarde Lannoo Graphics voor coole mappen, binders, stickers, kaftpapier en ander schoolmateriaal. Deze samenwerking ontstond onder het motto ‘schoenmaker blijf bij je leest’. Jeune Premier staat uiteraard gekend als (school)tassenmakers, maar om de papierwaren naar hetzelfde niveau te tillen als de ‘From Europe with Love’ collectie, werden de handen in elkaar geslagen met een echte specialist ter zake! En wie was er beter geplaatst dan de eminence grise van de papierwaren: Lannoo Graphics. Een Belgische collab van de bovenste plank.

    Niet één maar twee collabs dit jaar! Dankzij de samenwerking met Millow komen de kids nooit meer te laat op school. Samen met het Franse horlogemerk lanceert Jeune Premier twee horloges in de Jeune Premier-stijl. Bovendien is een horloge met leuk design de ideale motivatie om te leren kloklezen. “Naast Creative Director van Jeune Premier ben ik in de eerste plaats natuurlijk ook gewoon moeder van twee toffe zonen. Tijdens mijn zoektocht naar een mooi horloge voor mijn jongste zoon die de klok leerde lezen op school, stootte ik op het Parijse merk Millow en was ik meteen verkocht” , aldus Hélène Fransen.

    Een collab kon en mocht dan ook niet uitblijven. Toen Hélène hoorde dat de eigenares van Millow ook een fervente Jeune Premier fan was, werd er niet getwijfeld. "Vanaf 1 september hebben de Jeune Premiertjes dus geen excuus meer om te laat op school te komen."

    Wie gaat er mee op rondrit? Open je hart, ontdek de wereld met een rugzak vol ervaring en boordevol fantasie. En vergeet zeker niet om een postkaartje te sturen!







    19-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marcolin: Brillentrends zomer 2022
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    TOM FORD EYEWEAR, MODEL FT0965 : Cassius. Een prachtig en fascinerend unisex masker met gedurfde lijnen. Het model speelt met rondingen en diktes en werpt zich op als de verfijnde en onderscheidende vertolker van een vintage avant-garde design.

    TOD’S EYEWEAR, MODEL TO0323 : deze retro-geïnspireerde vlinderzonnebril is voor dames. Het profiel aan de voorkant heeft contrasterende kleuren en stevige pootjes die zijn versierd met het iconische 'T'-logo dat de unieke stijl van Tod’s onderstreept. De perfecte keuze voor chique en verfijnde vrouwen.

    GUESS EYEWEAR, MODEL GU7817 : een elegant en vrouwelijk zonnebrilmontuur met een rechthoekig gezicht en metalen pootjes. Het ontwerp van de lichte en open lenzen wordt versterkt door tempels met een opengewerkte metalen driehoek en het GUESS-logo. Als brillenketting heeft dit model een afneembaar stoffen koord met het kenmerkende dierenmotief van GUESS. Verkrijgbaar in glanzend zwart of blauw met gradiëntlenzen of in grijs, licht tortoise, ondoorzichtig bordeauxrood en blauw met tweekleurige gradiëntlenzen, allen met complementaire kleuraccenten.

    GUESS EYEWEAR, MODEL GU2885 : deze vrouwelijke en moderne bril is ontworpen met een ovaal en geëmailleerd gezicht met tempels en email onderbroken door een opengewerkte metalen driehoek en het GUESS-logo. Ze hebben ook een trendy, afneembaar stoffen koord als brillenketting in de iconische GUESS-dierenprint. Verkrijgbaar in effen zwart, grijs, licht schildpad, ondoorzichtig bordeaux en blauw, met accenten van complementaire kleuren.

    Marcolin is een toonaangevend mondiaal bedrijf in de brillenindustrie, opgericht in 1961 in het hart van Veneto. Het onderscheidt zich door zijn unieke vermogen om vakmanschap te combineren met geavanceerde technologieën door het constante streven naar uitmuntendheid en continue innovatie. Het portfolio omvat de huismerken Web, Marcolin en Viva en de gelicentieerde merken Tom Ford, Guess, adidas Sport, adidas Originals, Bally, Moncler, Max Mara, Sportmax, Ermenegildo Zegna, Longines, OMEGA, GCDS, Barton Perreira, Tod's, Emilio Pucci, BMW, Swarovski, MAX & Co., Covergirl, Kenneth Cole, Timberland, GANT, Harley-Davidson, Marciano, Skechers en Candie's. Via zijn eigen directe netwerk en zijn wereldwijde partners distribueert Marcolin zijn producten in meer dan 125 landen. www.marcolin.com

    18-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Explore forbidden colour

    THIS AUTUMN WITH M·A·C TEMPTING FATE

     

    Feast your eyes on the succulent flavours of autumn, dripping in temptation. M·A·C Cosmetics invites you to discover a fall colour collection so decadent, it should be forbidden: Tempting Fate.

    With dramatic decadence and abundance at its heart, this collection is all about channelling self-indulgent Artistry from gleaming glamour to ravishingly undone beauty. “Over-indulgent sparkles and gorgeously rich tones are on the menu this autumn, gilding the features to create breathtaking beauty that feeds all the senses,” says M·A·C Global Senior Artist Dominic Skinner.

    Tempting Fate invites you to surrender to your craving for plush pigments and tantalizing textures – with all- new products enrobed in luxurious special-edition, gilded baroque packaging.

    At the centre of this collection is Eye Shadow x 8: Feast Your Eyes – a palette of saturated shadows featuring decadent colourful hues and three all-new textures.

    “These shadows create an eye look that could sit happily within the palace of Versailles,” says Skinner. Craft a smouldering stare by pairing the palette with Eye Kohl – available in three rich, colourful shades. “Start by applying the gorgeously bold Eye Kohl in Cobalt Kohl all over the lids – stopping at the sockets – and under your lower lash lines. Blend and soften the edges with the 224S Brush,” says Skinner. “Using your finger, press Velvet Vamp and Feast Your Eyes eye shadow shades overtop. Finish off by defining eyes with Brocade Renegade using a 228S Brush and In Extreme Dimension 3D Black Lash for eyes fit for a queen.”

    Pamper your lips with plush berry and neutral pigments, each in tantalizing Matte or Amplified textures – with no rules. Diffuse the edges of your lipstick for a ravished appearance or paint on crisp and controlled colour for full-on decadence. After catering to your eyes and lips, play with three versions of Strobe Face Gaze for luminous, dimensional colour. Finish with a spritz of Fix+ Goldlite to keep the allure in place with an added gold, shimmery glow.

    “More is most definitely more – and more is good!” says Skinner. “Accenting your look with gilded edges, to not just highlight but to add dramatic focus, is inspiration to not hold back but dive straight in.” Are you ready to give in to temptation?

     

     







    17-08-2021 om 09:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knot it!

    Eén van de grote trends de komende winter? De lange mantel, type kamerjas, die ieder vrouwelijk silhouet mooi in de verf zet dankzij de strakke taille en de bewegingsvrijheid tussen de benen die net voldoende zichtbaar zijn. Het Belgische huis 29TH|OCTOBER voert deze evenwichtsoefening met brio uit en stelt mantels en capes voor in natuurlijke en poederroze tinten.

    Het Belgische huis 29TH|OCTOBER werd opgericht in 1992 en ontwerpt kleding voor mannen en voor vrouwen, vooral in leder, daim en duurzame wollen huiden. De confectie van de creaties is in handen van vakmensen die vanuit de ateliers van het merk in hartje Brussel werken. Het is een plaats waar knowhow, passie en oog voor detail hand in hand gaan.

    De 29TH|OCTOBER familie straalt passie voor leder uit alsook respect voor goed uitgevoerd werk!

     







    16-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper FW21

    FW21 collectie: comfortabel cocoonen

     

    Nu de eerste vaccinaties achter de rug zijn, ligt de wereld bijna opnieuw aan onze voeten. We durven weer te dromen van jaarlijkse skitrips en gezellige kerstmarkten, waar we samen met een glaasje glühwein klinken op onze herwonnen vrijheid. De FW21 collectie van het Belgische jeansmerk Lee Cooper, vol cosy knits en statement items, bereidt ons alvast voor op die winterse hygge. Varsity invloeden, samen met speelse opschriften en prints, bepalen de designs van deze collectie voor een casual chique look.

    In de vrouwencollectie van Lee Cooper draait het deze winter rond eigenzinnige looks die er comfortabel en ultra-vrouwelijk uitzien. Leuke kleuraccenten wisselen interessante details af. Jeans kent bij Lee Cooper komend seizoen duidelijke stiksels of een kleurverschil, met een leuke knipoog naar de ‘70s, in een flared model.

    Voor mannen is ‘nonchalant’ het kernwoord van dit seizoen. Stijlvolle, geklede broeken worden gecombineerd met casual truien en flanel hemden. Bring in the Canadian cosiness! Een geruite vest met voering of bodywarmer in winterse tinten houden je warm tijdens de koudste maanden. Een Lee Cooper must-have voor deze winter moet de varsity jas zijn. Een ontspannen bomber in een dieprode tint, afgewerkt met strepen en borduursels.













    16-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwitserland verovert hart van reizende Belg

    37 % meer boekingen dan voor corona. Vorig jaar zagen we het al: meer Belgen kozen voor een reis naar de Alpen, daar waar natuur, ruimte en rust de bovenhand nemen. Maar bij vakantiewoningverhuurder Interhome springt er één bestemming met kop en schouders bovenuit: Zwitserland. In 2021 telt het groene wandelwalhalla 25% meer boekingen dan in 2020 en zelfs 37 % meer dan in de zomer van 2019.

    Wanneer er opnieuw perspectief voor de reissector kwam piepen van achter een dosis grijze wolken, werd het al snel duidelijk: de bergen zouden het goed doen bij de reizende Belg. En dat was niet onberedeneerd. Zo zijn berglandschappen zeer weids en zijn wandelen, fietsen en een frisse duik in de bergmeren coronaproof activiteiten. Ook zijn de bergbestemmingen makkelijk te bereiken met de auto, wat ook al de drempel van het vliegen wegneemt.

    Gele trui voor Zwitserland : De gps wordt vooral genavigeerd richting Zwitserland. Dat blijkt uit cijfers van vakantiewoningverhuurder Interhome. Met 25 % meer boekingen dan in 2021 en zelfs 37 % meer boekingen dan in 2019, behaalt Zwitserland mooie cijfers. Ook de wintersport voor 2021-2022 staat terug op de radar van vele Belgen. “Momenteel zien we hier ook al boekingen vlot binnen komen, met een stijging van maar liefst 38 % tegenover vorige winter. Als we dit vergelijken met de winter van 2019-2020 zitten de winterboekingen voor Zwitserland zelfs al terug op het niveau van voor de pandemie”, aldus Thibault Van Look, Country Manager Benelux bij Interhome.

    Waarom Zwitserland wint : Hoe komt het dat Zwitserland beter scoort dan de andere Alpenlanden? Daar zijn een aantal redenen voor. Zo is er allereerst het ruime aanbod aan prachtige woningen en chalets. Van moderne woningen tot authentieke Zwitserse chalets. Verder doet Zwitserland er alles aan om gasten een zo prettig mogelijk verblijf te bieden. Strenge hygiëne- en veiligheidsvoorschriften gelden voor de gehele toeristische sector, van restaurants en hotels tot musea en het openbaar vervoer. Meer dan 4000 bedrijven hebben het keurmerk “Clean & Safe” gekregen, als bewijs voor het toepassen van uitvoerige veiligheidsmaatregelen. Zwitserlandreizigers weten het Alpenland niet alleen te waarderen voor de weidse natuur en pure berglucht maar eveneens voor zijn goede organisatie, veiligheid en netheid. Daarnaast is de bereikbaarheid van Zwitserland ook een voltreffer: op slechts een kleine 8 uur ben je al van Brussel in Zwitserland.

    Hoogtepunten in Zwitserland : Ontdek de Zwitserse natuurpracht en kies voor een ‘Swisstainable’ vakantie, vol authentieke, duurzame belevenissen. Via deze website kunnen de verschillende ‘Swisstainable’ activiteiten geboekt worden.

    Wie graag het beste van Zwitserland wil zien én beleven kan de Grand Tour of Switzerland afleggen. Deze ultieme roadtrip door de Zwitserse Alpen van ruim 1600 kilometer voert door vier taalregio’s, over vijf alpenpassen, langs elf Unesco Werelderfgoedsites en 22 meren.

    Informatie over inreisregels en geopende voorzieningen in Zwitserland: www.MySwitzerland.com/open













    15-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess Jeans

    FW21 menswear takes us from the ski slopes to the race track

    GUESS JEANS FW21 MENS COLLECTION

    Future Commuter

    Look to the future with this city-ready collection inspired by the racing world. Urban tech wear meets puffer jackets, on-trend sweatshirts and knitwear with clean lines and sleek silhouettes. Clip art graphics, patch detailing, functional pockets and acid wash are complemented with reflective fabrics, bonded nylons and taping in a palette of cold, natural ecru, mint and white with hot red and pink accents.

    The Outsider

    Escape to the great outdoors in style with this line of hiking-inspired garments. Borrowing vintage style codes from the USA national parks, the wilderness awaits with shirt jackets, puffers and cozy layers. Applied patches, vintage washes, new camo and faded multicolored graphics create a look that connects with nature. A range of materials brings together pigment bonded nylons, tech fabrics and varied textures, enhanced by an earthy color palette of burnt yellow and orange with pop tones of lime.

    Off the Grid

    Head to the mountains with this line of urban athletic pieces inspired by vintage ski style. Chunky layers and understated technical design are given a retro vibe twist. The colder months ahead are taken care of thanks to bonded knits and quilted activewear, teamed with technical puffers and duvet coats. Vintage ski patches and black and white graphic detailing complement print check and an All American flavour. Tones of grey are accented with irridescent fabric, bamboo yellow and primary tones.

     

     











    14-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seductive lingerie Rosa Daia

    During the pandemic, we saw a rise in people looking for sexy lingerie. A charming set of lingerie makes you feel beautiful and confident, even when staying in, and that's exactly what Rosa Faia stands for. Because Rosa Faia knows better than anyone that well-fitting, comfortable underwear is the foundation of your look and, more importantly, of how you feel, these sets are designed with the highest care and the most qualitative materials. Introducing Colette, Selma and Eve.

    Vive la Femme: Colette

    Inspired by the French writer Colette, who was rebellious and self-confident in both life and love, Rosa Faia introduces a line that is sensual and lush, expressive and electrifying. The black set was made of Japanese lace. Precious gold and delicate lilacs draw beautiful flowers on the mesh fabric.

    Refined sensuality: Selma

    Graceful lace meets with modern nonchalance and sensual colors in the Selma set. The set now comes in a romantic rose color as a limited edition. Beautiful on all skin tones and subtle underneath transparent tops. A modern design and high-quality functionality characterize Selma.

    Urban sexiness: Eve

    Stylish and functional, puristic and elegant, airy and supportive: Eve unites opposites to create a new look. The transparent checked net over the soft rose tulle makes for a surprising effect, even in the classic soft rose and black color combination. The cleavage is central, with simple soft cuffs and a cheeky bow between the cups.

    Practical : Eve is already available in stores. - Selma is expected in stores end of August. - Colette is expected in stores end of September.

     

     













    13-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eden Park

    Dit seizoen zijn prints alom tegenwoordig in de nieuwe herfst-wintercollectie van Eden Park. De ruitjesmotieven en bloemenprints geven je winteroutfits een vrolijke toets mee. Speciaal voor mannen met lef die op zoek zijn naar originele stukken.

    De tabakkleurige mantel met ruitjesmotief warmt ons meteen op en de dandy's kiezen voor katoenen hemden met gevarieerde motieven en looks. Deze sterke stukken zijn veelzijdig, stijlvol en kunnen perfect gecombineerd worden met een effen broek of een jeansbroek.

    Eden Park is het eerste premium merk ter wereld met de rugbysport als inspiratiebron. De creaties zijn authentiek, hedendaags, elegant en met een duidelijke signatuur. Het merk straalt die typische doordachte Franse knowhow uit alsook die typische French Flair. Het huis Eden Park is aanwezig in 34 landen en heeft ondertussen ruim 534 verkooppunten.

    https://www.eden-park.com/





    13-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sodastream:verfrissende metgezel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Onderzoek: wie bruiswatertoestel in huis heeft, drinkt méér water… Het is zomer en vooral nu is hydradatie belangrijk, wanneer we veel lichaamsvocht verliezen door transpiratie. Uitdroging is een reële bedreiging voor ons lichaam om de eenvoudige reden dat ongeveer 60% van het menselijke lichaam uit water bestaat. En als dat daalt, heeft dat een grote impact. SodaStream is het perfecte antwoord hierop.

    Uit onderzoek blijkt dat wie een SodaStream-bruiswatertoestel in huis heeft meer water drinkt: gemiddeld meer dan 50% méér water per dag. Ongeveer 80% van de huishoudens geeft aan de waterconsumptie te zien stijgen na aankoop van een SodaStream-bruiswatertoestel. En bovendien beginnen SodaStream-gebruikers vaak vanzelf een gezondere levensstijl te volgen. Ruim 60% doet meer aan sport en lichaamsbeweging, en 50 tot 60% kiest voor betere eetgewoonten.

    Van fruit drop tot Pepsi

    Met SodaStream maak je kraantjeswater in een handomdraai bruisend, maar je kan ook een SodaStream-smaakje of fruit drop toevoegen voor een verkwikkende frisdrank. Met de nieuwe Pepsi by SodaStream-smaken maak je de populaire PepsiCo-frisdranken zélf, zoals de klassiekers Pepsi, Pepsi Max, 7UP en 7UP Free. Niet alleen makkelijk maar ook milieuvriendelijk, want zo spaar je een heleboel plastic wegwerpflessen uit.

    Vergeet je My Only Bottle niet

    Ben je onderweg of aan het sporten? My Only Bottle van SodaStream is de eerste herbruikbare fles to-go (met handige draagkoord) waarmee je bruiswater kan maken. De halveliterfles past op een SodaStream-bruiswatertoestel, is superlicht en vaatwasbestendig. Het draagbare flesje is beschikbaar in verschillende kleuren en ook met een speciale sportdop. www.sodastream.be

     

    12-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Youth day

    top teen outfits

     

    We often talk about children and adults, but we frequently forget the oh-so-important age group when it comes to fashion that falls in between: the youth. To celebrate these young people and the importance they have for our world, August 12 is entirely dedicated to inspire cool teenagers.

    And what is important on a day that celebrates them? A good outfit of course! That's why we've gathered the coolest outfits for our teens to glow all day long.

    Wear that hat

    In schools and at home, an eternal battle rages between teachers and parents who consider a cap in the classroom or at the table impolite and these young people who consider their carefully chosen headgear part of their identity. Well today (and only today) they make the rules and are allowed to wear their caps, hats or beanies with pride.

    Get comfy

    Today they make the rules and for some that means having the TV all to themselves the whole day. So let them put on those sweatpants, make it cosy and let them binge those Netflix series while they can. Did someone say popcorn?

    Glam it up

    Feel more like celebrating? The youth is our future so show the world how bright it's going to be. Let them put on their best outfit and celebrate like it's their birthday!

     

               

               















    11-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opening soon: Juttuwinter store Leuven

    It's beginning to look a lot like Juttu! Het is wat vroeg om aan de winter te denken, maar wij stappen met veel voorpret al in onze warme schoenen en kunnen eindelijk delen: Juttu opent op 27 september haar Juttu Winter Store op de Bondgenotenlaan in Leuven!

    Na het succes van de Summer Store in Knokke kijkt Juttu naar de hippe, multiculturele studentenstad Leuven om er haar nieuwe, tijdelijke vestiging te openen. Een positief signaal van en voor het Belgische multibrand winkelconcept, zeker in deze - nog steeds - uitdagende tijd. Het wordt de ultieme go-to shopping destination voor al wie klaar is om deze ongewone zomer achter zich te laten en de sfeer wil opsnuiven van een veelbelovend, nieuw seizoen.

    Wat? Juttu Winter Store is een tijdelijke winkel met een unieke mix van Belgische en internationale items: fashion voor dames en heren, deco, beauty en gifts.

    Waar? Bondgenotenlaan 59 – 61, 3000 Leuven

    Wanneer? Open vanaf 27 september '21 tot en met 29 januari '22

    Voor wie? Voor ruimdenkende, positieve, hippe, kritische en bewuste shoppers. Vrouwen én mannen, with great taste.





    11-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FW21 it-items

    Het najaar van CKS is all about de key items die een statement vormen in je wintergarderobe. En wat maakt een it-stuk een key item? Als je ze met minstens vijf andere kledingstukken kan combineren om zowel dressed-up als dressed-down killer looks te creëren.

    Key style 1 - jumpsuit

    Maximum stijl, minimum effort. De jumpsuit is hét stuk van het moment, want het is ultra- veelzijdig. Met een minimale stijlingreep creëer je in no-time verschillende looks. Met dit key item wordt je layering game pas echt strong.

    How to mix & match?

    1 - Met wit T-shirt : Draag de jumpsuit met een wit T-shirt voor een casual look. Combineer het met sneakers voor ultiem comfort en coolness, of draag het net met leuke glittersokken en een hakje voor een portie je-ne-sais-quoi.

    2 - Met truitje en jas : Layer it up! Op koude dagen draag je de jumpsuit met een knit onder en creëer je een extra laagje met een coole padded coat met teddy voering. Gecombineerd met stoere boots ben je zo klaar voor die winterwandeling.

    3 - Met blouse en cardigan : Herfsttemperaturen? Dat vraagt om een gezellige, zachte look. Combineer je jumpsuit met een blouse met volumineuze mouwen. Extra laagje nodig? Dan is een lange cardigan in oudroze een echte topper.

    Key style 2 - the dress to impress

    In een jurk hoor je te blaken van zelfvertrouwen. De subtiele pofmouwen geven je look een chique en krachtige uitstraling. Speel met laagjes. Combineer je jurk bijvoorbeeld met een spencer of mouwloze blazer.

    How to mix & match?

    1 - Jurk met mouwloze blazer : Combineer de jurk met een mouwloze blazer en je hebt de ideale outfit voor het tussenseizoen en ware Indian Summer-vibes. Een riempje centreert je silhouet.

    2 - Jurk met denim broek : Mix it up! Speel met verhoudingen, volumes en laagjes. Combineer een lange jurk eens met een jeans. Je zal zien dat het speelse van de denim broek onder je jurk, je look een verrassende twist geeft. Een trendy alternatief voor de panty.

    3 - Jurk tout court : Een CKS-jurk schittert in haar eenvoud. Soms is less more, of telt die uitspraak niet bij een blitse drukke print?

    Key style 3 - the red coat

    Een rode mantel is hét item bij uitstek om je outfit een eigenzinnige twist te geven. Hij geeft kleur aan je look zonder 'all the way' te gaan, maar je kan ook net wel 'all the way' gaan met uitzinnige colorblockcombo's.

    How to mix & match?

    1 - Met textured knit en faux leather broek : Mix en match texturen en materialen voor een verfijnde look. Het kleurenpalet zorgt voor een prachtige harmonie en de rode mantel vormt de absolute finishing touch van deze statement look.

    2 - Met faux leather pencil skirt en truitje : Color therapy en instant happiness. Breng kleur in je wintergarderobe met deze girly combo. De lila faux leather rok is de showstopper van deze look en wordt extra in de verf gezet door de complementaire kleuren van de lichte knit en de rode mantel.

    3 - Met jurk voor colorblock effect : Combineer de rode jas met een stijlvolle grijze faux leather jurk voor een waanzinnige en stijlvolle poging tot colorblocking.

    Key style 4 - the re-invented suit

    Dit seizoen stopt CKS het tweedelige pak in een nieuw en creatief jasje. Mouwloze blazers en bermuda's stelen de show!

    How to mix & match?

    1 - Mouwloze blazer met bermuda : De mouwloze blazer is verrassend trendy en laat het toe om te spelen met volume in de mouwen en op de schouders. Mix it up met een blouse of chunky knit, en off you go!

    2 - Jurk + pak : Het winterseizoen is de uitgelezen periode voor laagjes. Durf wat meer en combineer je broekpak met een lange jurk. De mouwloze blazer zet je jurk extra in de kijker en de laagjes creëren extra lengte voor een langer silhouet.

    3 - Matching pak met T-shirt : Het broekpak in een meer casual vorm. Het jasje kan je los dragen of met het bijpassende riempje voor extra focus op de taille. De brede pantalon geeft de look een coole vibe.

    Key style 5 - print madness

    De combo van print en kleur
    is hélemaal CKS. De unieke prints van deze collectie bieden je garderobe dan ook heel wat keuze, uit verschillende trendy pops of color. Deze warme kleuren geven energie en stralen optimisme uit. Hul jezelf in warm brights, wapen jezelf tegen een kil seizoen.

    How to mix & match?

    1 - Print blouse met coltrui en ribfluwelen broek : Spelen met print en kleur is wat CKS het liefste doet. Leef je uit en combineer een printblouse met een pantalon in een contrasterende print. Draag er een jas op in alweer een andere print of speel het wat subtieler en voeg een gestreepte sjaal toe.

    2 - Print jurk met oversized knit : Een zachtroze jurk is stijlvol op elk onverwacht moment. Til je outfit naar een hoger niveau met een oversized knit. Speel met volumes en creëer zo een vrouwelijke, edgy look.

    3 - Print rok met geometrische trui : Een contrasterend kleurenpalet en geometrische vlakken maken van de basic trui een musthave voor je garderobe.

    Key style 6: the little black dress

    Let’s go on a mini adventure. De klassieker onder de klassiekers, de LBD, krijgt een signature CKS twist. Het is tijd om ons weer op te kleden en daar hoort een killer dress bij.

    How to mix & match?

    1 - Met statement truitje : Ga voor de ultieme colorblocking en geef je LBD met print een funky twist met een truitje, in een statement kleur.

    2 - Met T-shirt en denim broek : De LBD hoef je niet enkel uit je kast te halen voor een speciale gelegenheid. Ook na de feestdagen kan je dit jurkje perfect doordragen. Draag het open als vest op een jeansbroek en T-shirt, voor een nonchalante look.

    3 - Met blouse : Combineer je LBD met een frivole blouse met statement mouwen. Speel met texturen, prints en contrasten en draag de jurk volgens jouw specifieke stijl.

     

     













    10-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B2 Supermarkt Broekmans
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mooiste Kaastoog 2021 - categorie Buurtsupers

     

    Op 13 juli werd B2 Supermarkt Broekmans uit Heusden-Zolder, de winnaar van de Mooiste Kaastoog 2021 in de categorie buurtsupers. Ze werden op 5 augustus gelauwerd vanwege de verlofperiode van de medewerkers. De wedstrijd is een onderdeel van de Beste Versspecialist 2021 en is een initiatief van VLAM om versverantwoordelijken te belonen voor hun dagelijkse inspanningen om Kazen van bij ons in de kijker te zetten. Alle zelfstandige buurtsupers konden deelnemen.

    Een uitnodigende versrayon is het beste lokmiddel voor een zelfstandige onderneming, want consumenten associëren kwalitatieve versproducten met een kwaliteitsvolle zaak. Met een aantrekkelijke versrayon krik je dus meteen het imago op van je hele winkel. En door producten van bij ons in de kijker te zetten, speel je bovendien in op de groeiende vraag van consumenten naar lokale producten. Met de wedstrijd ‘Mooiste Kaastoog’ wil VLAM versverantwoordelijken en hun team hiervoor motiveren en hen belonen voor hun dagelijkse inspanningen om Belgische kazen in de kijker te zetten.

    Alle zelfstandige buurtsupers konden zich inschrijven voor de wedstrijd Mooiste Kaastoog. Een expertenjury beoordeelde de kandidaturen. Wie naar de volgende ronde mocht, kreeg enkele mystery shoppers over de vloer. Die beoordeelden de kandidaten op een tiental criteria, zoals de aantrekkelijkheid van hun rayon en het aanbod van Kazen van bij ons. De vijf overgebleven finalisten in de categorie buurtsupers kregen vervolgens de opdracht om een creatieve promotieactie te bedenken met Belgische kazen.

    De winnaar van de Mooiste Kaastoog krijgt naast een cheque van 1.000 euro, een luxe kaasplank, promotiemateriaal om de overwinning in de kijker te zetten op het winkelpunt én media-aandacht.

    B2 Supermarkt Broekmans uit Heusden-Zolder is de winnaar van de Mooiste Kaastoog 2021, de jury is van mening dat de kaasliefhebber hier een klein paradijs ontdekt. Er is zowel vers afgesneden kaas ter beschikking in de bedieningstoog als voorverpakte kazen in zelfbediening. Met veel aandacht voor de kwaliteit en herkomst van de kazen, hebben de klanten een enorme selectie aan kazen om uit te kiezen. Zo is er een grote keuze aan kazen van bij ons. Meer zin in een lekkere kaasschotel? De kaasdames maken de mooiste schotels voor je klaar. In de bediening hebben ze twee koelingstogen: een toog met de zachte en harde kazen die met de hand gesneden worden, ideaal voor een kaaspuntje of op een kaasschotel. Als tweede hebben ze een grote toog met tal van heerlijke kaasbollen om te snijden en raspen. De prijskaartjes van de kazen zijn bovendien altijd voorzien van de bijhorende allergenen en de melksoort (gepasteuriseerd/rauw, koe, schaap…).

    Ingeborg: “Ons kaastoogje is misschien niet zo groot, maar blinkt uit in het divers aanbod, de kwaliteit van de kazen en de beste service. Het mag getoond worden hoe onze werknemers met de nodige passie de kazen elke dag opnieuw knap presenteren. Broekmans heeft een groot hart voor lokale producten en staat gekend om het streven naar de beste kwaliteit. Voor ons, zijn Kazen Van Bij Ons dus onmisbaar in het assortiment.”

    In deze categorie werden twee winnaars geselecteerd. De andere winnaar is Alvo Tessenderlo. Het welverdiende zilver gaat naar Proxy Declercq Sint-Joris-Weert die in hun kaasatelier kiest voor gezellige tafelmomenten met familie en vrienden en daar hoort kaas bij: van apero naar hoofdschotel tot dessert. Spar Express Middelkerke, veroverde brons, hier doet men er alles aan om kazen aan te bieden volgens de seizoenen. De klanten appreciëren hun aanpak en kunnen altijd terecht voor een kaasplank of een sneetje kaas voor de boterham dat met zorg wordt afgesneden met een warm kaasmes.

    09-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Smart at work SUN68

    SUN68 is all about comfort and functionality, without ever being conventional. Every piece is unique because of its details, while all items are still equally accessible for everyday life. Ideal if you're still searching for the perfect work-from-home or back-to-the-office look. Workwear doesn't necessarily have to look dull, and with SUN68 you'll look anything but.

    The SUN68 FW21 men’s collection was created for daily use with pieces that are perfectly suitable for layering and to feel secure in. But saying goodbye to the loungewear after a year of working from home, does not mean giving up on comfort for SUN68. SUN68 offers a collection of informal leisurewear that stands out, even from behind your desk.

    Brighten the season

    With surprising fabrics and cuts and fabrics, this SUN68 women's collection is one to remember. Autumnal hues alternate with bright colors that immediately bring some light to the dark season. Wear them to bring some color to your Zoom meetings, or to make a great impression back at the office. Combine with a pair of SUN68's finest sneakers and off you go.

     













    08-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Unbridled optimism

    Looking for something to put a smile on your face? You are not alone. Color, print and positivity reign supreme throughout FW21/22’s collections as brands are looking to the future. We’re all in desperate need of some color therapy. Because we believe in a better tomorrow. Because we will re-emerge from these dark times as closer together and happier. This feeling is translated in bright hues, joyful prints, quirky cuts and a whole lot of millennial nostalgia.

    So don't be afraid to mix it up, add some spice and be bold. This autumn you will find your own look brightening up the day. These next MMBSY brands embody the 'Unbridled optimism' trend for FW21/22.

    CKS

    CKS is a Belgian label that creates on-trend items for women and kids that can be put together into one-of-a-kind looks. Think of high-quality, easy-to-wear items with powerful prints, colors and surprising eye-catchers. The collections consist of reinvented wardrobe-essentials. From essentials with a twist to unique items that you dare to mix and match according to your style: looks that boost your self-confidence at any time.

    The key styles for FW21/22 are inspired by nature and its colors. Layering is key. Large focus is put on belted jackets to wear with matching pants or a skirt.

    Cybex

    From driving to skiing

    Cybex, the German award-winning brand of baby gear, launches exciting new products for FW21. Starting with the Pallas G, which is the first i-Size 2-in-1 car seat with an impact shield that grows with your child and can be used until about 3 years of age. Cybex has also thought about parents who want to work out with their child nearby. The AVI running carrier and the versatile ZENO multi-sport carrier make it possible to walk, cycle, run and even ski with your child carrier. There is an ideal model for every sports enthusiast.

    Also in their range this season is Cybex’s collaboration with DJ Khaled. The American rapper, DJ and producer chose a colorful design inspired by the exotic jungle. Every product carries a ‘We The Best’ logo, referring to the importance of family and Khaled’s hit single. To Khaled, this collection reflects the importance of love and family.

    La Redoute

    French love brand La Redoute is all about that “je ne sais quoi” look, focusing on local design and stepping up their style game with their own in-house designers.

    Let’s talk La Redoute Intérieurs and La Redoute Collections: when fashion meets design. A limited edition collection inspired by two iconic ‘Maison’ prints. A floral collection made out of ecovero* viscose. Did you know that these fibres are produced using pulp, which is derived from the renewable resource wood as a raw material? La Redoute’s Blooming Garden theme matches perfectly within the embrace/escape trend. It embodies our urban escapes to our favorite city garden or park and our weekend getaways to greener pastures.

    LolaLiza

    A desire to indulge women of all ages with affordable fashion. That is how this 100% Belgian family-owned company, that exudes a pure lust for life, came into being. It's a brand that is an expert in dresses, and that inspires women in all of their forms to be who they really want to be. Sexy, comfy, elegant or simply extra festive – LolaLiza knows who women are and what they need. For both those everyday times and special moments. For work and leisure alike. For their daughters, their girlfriends, mothers-in-law and colleagues. For their feeling of style and keen eye for detail. For women who love life and who enjoy going out with their friends.

    Because women are multi-faceted, intriguing and unbelievably close to one another. And that’s something to be celebrated and seen. Speaking of celebrations: LolaLiza is blowing out 20 candles in FW21! Their birthday will be celebrated with a capsule collection and a new collab. More info to come…

    UNOFFICIAL

    Unleash your true self

    UNOFFICIAL is a new brand of eyewear, that launched early this year, back in May. This eyewear label offers a wide range of trendy, fashionable, fresh optical frames and sunglasses at affordable prices. The brand empowers the wearers to explore, experiment and show the world whoever they want to be.

    Meet your UNOFFICIAL you. Each frame is an invitation for self-expression. The first (SS21) UNOFFICIAL collection is made of accessible fashion frames for the bold. For people who aren’t afraid to display new facets of their personality to the world and embrace their freedom. At its core, UNOFFICIAL champions individuality over conformity, with the spotlight on loud colors and shapes, whose standout vibe expresses each and every style tribe.

     

     















    07-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Silver linings

    Caroline Biss - FW2122: Time to sparkle again

    The challenging times finally seem to come to an end. Our social schedule is filling up slowly but steadily. Let’s go out. Let’s celebrate life again. Toss those worn out track pants back into the closet for darker days.

    It feels like forever since the last time we’ve dressed up for a special occasion. Trouble figuring out what to wear? Let us inspire you with elegant, festive outfits to embrace our newly won freedom. Hello, new you!

    CarolineBiss FW2122 - The bright side

    One of this season’s fashion trends: Unbridled optimism. As writer Martin Charnin once quoted so wisely: "You’re never fully dressed without a smile". We want to see the world again, and we want the world to see us. While lively colours are mostly reserved for spring, they’re now moving on to fall as well. Colourful trends are awaiting us. Allow them to shine brightly!

    Go for glamour

    If you got it, flaunt it. This season’s collection will turn heads. Belgian brand Caroline Biss dresses you for all festive occasions, from long lost birthday parties ‘till the mandatory family gatherings. Smarten up in timeless attire in which subtle colours and vivid tones are perfectly matched to balance out your party look.

    All set for that fancy garden party? Or fully prepared for endless chitter-chatter during an afterwork with the colleagues? Top off your glamorous outfit with these accessories below. The magic is in the details.  

    Ignite that fire

    Getting ready to go out is half the fun. Put on your favourite tunes and dress up boldly by adding a touch of leather. Why not go full out? Expand your horizon by trying some new, daring looks. After a period of being caged in your house, it’s time to paint the town red looking flawless. You deserve it!

     















    06-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLASSISSIMO 2021
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    WELKOM OP DE 15de EDITIE - CLASSISSIMO 2021 - "Verrasend en kleurrijk"

    Na lange lockdown-maanden hebben de schepen van Cultuur van de Stad Brussel en de organisatoren het genoegen te kunnen aankondigen dat de editie 2021 van het Classissimo Festival plaatsvindt van 5 tot 13 augustus 2021.

    Dit jaar viert Classissimo zijn 15de verjaardag. Om deze verjaardag te vieren, stelt het festival een explosie van kleurrijke, eclectische en multiculturele muziek voor.

    Klassieke muziek, grote opera-aria's, uitbundig cabaret, filmmuziek... Bijzondere muzikale verkenningen en unieke ervaringen op het programma!

    Dit jaar staan uitzonderlijke artiesten, jonge talenten, onverwachte ontmoetingen met Belgische auteurs en componisten in de kijker, maar ook grote namen uit de filmmuziek en andere verrassingen! Tijdens het festival kunnen muziekliefhebbers genieten van 8 concerten met onder andere Marc Grauwels, Eliane Reyes, Jean-Claude Vanden Eynden, Jean-Luc Votano, Julie Mossay, Sophie Karthäuser...

    “Ik ben bijzonder blij met de viering van de 15de verjaardag van dit evenement dat draait rond klassieke muziek. Het sluit aan bij een fantastisch rijk zomerprogramma en toont dat de Stad Brussel de waaier aan culturele activiteiten ten volle steunt,” zegt Delphine Houba, schepen van Cultuur, Toerisme en Grote Evenementen. “Ik ben des te meer tevreden omdat deze 15de editie volledig gratis zal zijn voor jongeren onder de 18 jaar. De tarieven voor studenten zijn ook verlaagd om de toegankelijkheid van dit evenement te vergroten,” voegt de schepen nog toe.

    Wie niet naar het Théâtre Royal du Parc kan komen om van dit mooie programma te genieten, kan bij BX1 en Musiq'3 terecht, die verschillende concerten opnemen en uitzenden.

     

     

    05-08-2021 om 09:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nina Rouge extra

    Hartstochtelijke Nina

    In 2006 verrast Nina Ricci met Nina, een sprookjesparfum dat betoverende beelden oproept vanwege de unieke appelvormige flacon en accenten van de zoete lekkernij pomme d’amour. Het eerste bloemenwater met een vleugje kermissnoep.

    In 2019 lanceert het huis Nina Rouge. Rood als in passie. Rood als in gedurfd. Nina Rouge durft het aan om de zoetigheid ten top te drijven: tonen van citrus, framboos, gardenia en gemberbloesem in combinatie met bourbon-vanille en knapperige karamel vormen samen een onweerstaanbaar ensemble. Gewoonweg verslavend ...

    Extra Rouge-alert

    Na Nina Rouge zet Nina Ricci vandaag haar handtekening onder een nieuw, verleidelijk en uitermate intens parfum. Nina Extra Rouge is de overtreffende trap van parfum, intense bloemengeuren vermengd met de meest verrukkelijke geuraccenten. Gedurfd? Een snoepje dat buiten alle lijntjes kleurt. Het toppunt van lekker.

    Het leven in Extra Rouge

    Het sensationele karmijnrood van Nina Extra Rouge belichaamt dat waar de Nina Ricci-mode voor staat. Onder leiding van de artistiek directeurs van het huis, Rushemy Botter en Lisi Herrebrugh, ontstaan uit de combinatie van couture-knowhow en zuivere tinten, zeer eigentijdse vormen. Kleur als middel om je eigenheid uit te drukken. Meer nog met een rood dat zo uitgesproken is.

    Een fluweelachtig flacon

    De iconische, rood gekleurde Nina-flacon in de vorm van een appel is wereldberoemd.

    Voor Nina Extra Rouge wordt hij volledig bekleed in matrood met fluwelen afwerking ... zelfs op de plaats waar het lijkt alsof erin gebeten is. Een gedurfde zet. Onder het rode omhulsel … nog meer rood.

    Extravagant, extravert, overheerlijk

    Kijk uit voor de ultieme lekkernij ... Zelden waagde een geur zich zo ver op het pad van de zoete zonde.

    Nina Extra Rouge, een oosters bloemenparfum met intens snoeparoma, opent op een toon van zwarte bessen die de zure frisheid van framboos en de zoetzure dartelheid van pompelmoes versterkt. En dan openbaart zich de florale kern die de subtiliteit van rozenknoppen verenigt met licht kruidige tonen van thee en die de sensualiteit verheerlijkt van vanille en praline die samen de onweerstaanbare fluweelzachte basis vormen.

    Roder dan rood!

    Het Nederlandse model Estella Boersma, in hart en ziel Nina, blijft de hoofdrol spelen voor Nina Ricci.

    Voor Nina Extra Rouge doet ze dat nog schalkser, speelser en gedurfder. In de 'total red' look van Nina Ricci, ontworpen door Rushemy Botter en Lisi Herrebrugh, leeft ze zich uit met de reuzegrote appelflacon, het XXL-symbool van vreugde, vrijheid en onbezonnenheid ... Bij Nina Ricci rijmt extravagant wel degelijk op elegant. Zo is nu eenmaal het leven in Extra Rouge!

    Nina Ricci's Nina Extra Rouge is: vanaf 19 juli 2021 exclusief verkrijgbaar bij Planet Parfum - vanaf 18 augustus 2021 overal verkrijgbaar

    Nina Extra Rouge Eau de Parfum 30ml –   59,40€ - Nina Extra Rouge Eau de Parfum 50ml –   86,40€ - Nina Extra Rouge Eau de Parfum 80ml – 109,60€

     

     

     

     

     









    05-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Holland America Line

    Holland America Line neemt langverwacht nieuw schip Rotterdam in ontvangst van scheepswerf Fincantieri

    Holland America Line heeft het nieuwe schip de Rotterdam in ontvangst genomen waarmee het officieel het 11e schip in de vloot is. In de avond van 29 juli vond een overdrachtsceremonie plaats op de Marghera-werf van scheepswerf Fincantieri in Italië. De ceremonie werd bijgewoond door de kapitein van het schip, Werner Timmers en Cyril Tatar, vice-president nieuwbouwdiensten van de Holland America Group. Giuseppe Bono, CEO van de Fincantieri scheepswerf en verschillende andere leidinggevenden waren ook aanwezig. Videogelukwensen werden uitgesproken door Jan Swartz, president van de Holland America Group en Gus Antorcha, president van Holland America Line.

    "Rotterdam ziet er prachtig uit en zal zeker zijn iconische naam waarmaken als het nieuwe vlaggenschip van onze vloot. Hiermee zetten we een traditie van uitmuntendheid voort waar onze gasten al bijna 150 jaar van houden", aldus Antorcha. “Dank aan onze partners bij Fincantieri en onze eigen teamleden die onvermoeibaar hebben gewerkt om het schip op tijd af te leveren in deze enorm uitdagende tijd. Het schip ziet er prachtig uit, is onberispelijk afgewerkt en is een ongelooflijke toevoeging aan ons merk. We kunnen niet wachten om later dit najaar gasten aan boord te verwelkomen.”

    De eerste afvaart van de Rotterdam met gasten is de trans-Atlantische oversteek op 20 oktober 2021, van Amsterdam, Nederland, naar Fort Lauderdale, Florida. Hier zal het schip zijn eerste seizoen in het Caribisch gebied beginnen. De doopceremonie is nog niet definitief en wordt op een later tijdstip bekend gemaakt.

    De Rotterdam is het derde schip in de Pinnacle klasse-serie en het zevende schip dat de naam Rotterdam draagt in de vloot van Holland America Line, gaat 2.668 gasten vervoeren en beschikt over zeer succesvolle voorzieningen en noviteiten die je ook kunt vinden op de zusterschepen Koningsdam en Nieuw Statendam. Rotterdam toont op het hele schip typische Holland America Line-kenmerken die ervoor zorgen dat gasten steeds terugkeren. Bij Holland America Line kun je genieten van voortreffelijke gerechten begeleid door acht van 's werelds meest toonaangevende chef-koks; gracieuze, bekroonde service en prachtig ingerichte hutten en suites, inclusief gezins- en eenpersoonshutten.

    De Rotterdam levert de beste livemuziek op zee met een exclusieve collectie van optredens van wereldklasse. In Rolling Stone Rock Room klinken iedere avond klassieke rockhits; Lincoln Center Stage biedt ontspannende kamermuziek aan; bij Billboard Onboard, vermaken muzikanten de gasten live met bekende nummers uit de hitlijsten en de populaire B.B. King's Blues Club brengt het beste van Memphis-muziek ten gehore op zee. Met de 270 graden LED-schermen op de World Stage dompelt Rotterdam de gasten onder in panoramische visuele en geluidseffecten met verbluffende optredens.

    Naast de indrukwekkende Dining Room kunnen gasten genieten van specialiteitenrestaurants als Rudi's Sel de Mer, een Franse zeevruchtenbrasserie; de Tamarind, een restaurant dat de tradities van Zuidoost-Azië, China en Japan verkent; Nami Sushi met heerlijke sushi en Aziatische spirits; Pinnacle Grill, stijlvol en intiem met uitzonderlijke gerechten; Canaletto met Italiaans dineren in familiestijl en Club Orange exclusief voor gasten van het Club Orange-programma.

    Andere locaties waar gasten culinair kunnen genieten, zijn onder meer Grand Dutch Café met traditionele Nederlandse koffie, lekkernijen en Europees bier; Dive-In, waar gastronomische hamburgers en frietjes aan het zwembad worden geserveerd; New York Deli and Pizza, met op bestelling gemaakte sandwiches en taarten; en Lido Market, met thematische uitserveer-balies die een revolutie teweegbrengen in de buffetervaring.

    Het eerste schip van Holland America Line werd tot Rotterdam gedoopt. Het zette op de eerste reis van Nederland op 15 oktober 1872 koers naar New York. Dit leidde tot de oprichting van het bedrijf op 18 april 1873. Rotterdam II werd in 1878 gebouwd voor British Ship Owners Co en in 1886 gekocht door Holland America Line. Rotterdam III kwam in 1897 en behoorde tot de vloot tot 1906. De vierde Rotterdam trad in 1908 toe tot Holland America Line en diende ook als troepentransporteur toen de Eerste Wereldoorlog ten einde kwam. Na de oorlog maakte het schip regelmatig cruises van New York naar de Middellandse Zee.

    Rotterdam V, ook wel bekend als 'The Grande Dame', vertrok in 1959 en begon met transatlantische overtochten met twee serviceklassen. Later werd het in 1969 omgebouwd tot een schip met één klasse. Rotterdam V heeft tot 1997 38 jaar met Holland America Line gevaren. Het schip maakte verschillende Grand World Voyages en doet momenteel dienst als een hotel en museum in de stad Rotterdam. Rotterdam VI, het meest recente cruiseschip van Holland America Line, werd in 1997 geïntroduceerd en was het eerste schip in de R-klasse en was tot en met halverwege 2020 in dienst van de rederij. Rotterdam VII is het 17e schip dat voor het merk is gebouwd door de Italiaanse scheepswerf Fincantieri.

     





    04-08-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!