Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    23-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC World Europa

    's werelds meest milieuvriendelijke cruiseschip, start seizoen in de Middellandse Zee

                                           

    • MSC World Europa, het eerste schip van MSC Cruises dat op vloeibaar aardgas (LNG) vaart, is in Europa aangekomen na haar openingsseizoen in de Arabische Golf. •   Als het best presterende grote cruiseschip ter wereld op het gebied van CO2-uitstoot, vormt MSC World Europa een belangrijke stap voorwaarts tijdens de reis van MSC Cruises op weg naar een netto nuluitstoot in 2050. • MSC World Europa is ook een van de eerste moderne cruiseschepen met brandstofceltechnologie, waarvan de testresultaten veelbelovend zijn. •          MSC World Europa biedt cruises van 7 nachten aan die aanmeren in de Italiaanse havensteden Genua, Napels en Messina, en ook in Valletta op Malta, Barcelona in Spanje en Marseille in Frankrijk.

    Het innovatieve nieuwe schip van MSC Cruises – MSC World Europa – is in Europa aangekomen om aan haar eerste zomerseizoen in het Middellandse Zeegebied te beginnen. MSC World Europa, die in oktober 2022 werd opgeleverd door de Franse scheepsbouwer Chantiers de l'Atlantique, is het grootste schip van MSC Cruises en het eerste dat wordt aangedreven door vloeibaar aardgas (LNG). MSC World Europa is het best presterende grote cruiseschip ter wereld op het gebied van CO2-uitstoot.

    Het schip zal het hele zomerseizoen op LNG varen, waarbij de eerste bunkering zal plaatsvinden in Marseille op 15 april 2023. LNG is de schoonste scheepsbrandstof die momenteel op grote schaal verkrijgbaar is. In vergelijking met standaard scheepsbrandstoffen is er met LNG vrijwel geen uitstoot van plaatselijke luchtverontreinigende stoffen – zoals zwaveloxiden en fijne deeltjes – en is de uitstoot van stikstofoxiden tot wel 85 procent lager. LNG speelt ook een belangrijke rol bij de beperking van de klimaatverandering, aangezien het de uitstoot van broeikasgassen tot wel 20 procent vermindert en de weg effent voor de invoering van duurzame niet-fossiele brandstoffen zoals bio- en synthetisch LNG. MSC World Europa is het eerste moderne cruiseschip ter wereld met de gloednieuwe technologie van vaste-oxidebrandstofcellen (SOFC), aangedreven door LNG. Het schip bevat een SOFC-demonstratiemodel van 150 kilowatt dat LNG gebruikt om aan boord op zeer efficiënte wijze elektriciteit en warmte te produceren via een elektrochemische reactie.

    Een nog betere cruise-ervaring

     Tijdens dit eerste zomerseizoen in de Middellandse Zee kunnen gasten aan boord van MSC World Europa kennismaken met de buitengewone kenmerken en indrukwekkende ruimtes van het baanbrekende schip. Hiertoe behoren de spectaculaire World Promenade, meeslepende culinaire ervaringen, entertainmentopties van een nog hoger niveau en de grootste, meest actiegerichte kinderzone binnen de vloot van MSC Cruises. 

    23-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fleuramour

    'Flowers & Music'

     

    Muziek en bloemen, als dat geen perfecte symfonie is voor een nieuwe spetterende editie van Fleuramour! Het internationale bloemenfestival op het kasteeldomein van Alden Biesen in Bilzen belooft van 22 tot en met 25 september 2023 opnieuw duizenden dagdromers en selfiejagers te lokken. Tickets zijn vanaf vandaag verkrijgbaar op www.fleuramour.be.

    Bloemen & muziek : een gedroomde combinatie

    Op Fleuramour pakken 's werelds beste bloemstylisten uit met verbluffende bloemencreaties, dit jaar met een stevige muzikale toets. Met de keuze voor het thema muziek trekt de organisatie resoluut de kaart voor een divers maar zeker ook jong publiek, want wie houdt nu niet van muziek? Van David Guetta tot Harry Styles en van Mozart over The Beatles tot Clouseau. Muziek biedt voor ieder wat wils.

    Of we ons mogen verwachten aan bloemendesigns geïnspireerd door Tomorrowland of het Eurovisiesongfestival, dan wel aan florale voorstellingen van populaire hits, zangers of componisten, dat blijft een goed bewaard geheim. Wel zeker is dat ook deze 26ste editie garant zal staan voor een dromerige daguitstap vol bloemenpracht, fantasie en muziek. Het wereldwijde succes van de monsterhit 'Flowers' van Miley Cyrus deed zelfs de bloemenverkoop pieken: bloemen zijn superhip, ook bij jongeren.

    Florale tournee, shows & pop-upmarkt

    Op het vierdaagse bloemenfestival kan je probleemloos een hele dag ronddwalen langs meer dan honderd magnifieke bloemencreaties, van lieflijk klein tot majestueus groot. Naast de florale tournee doorheen het prachtige kasteeldomein en de historische tuinen van Alden Biesen, kan je genieten van een spetterende modeshow met bloemenjurken, een gezellige pop-upmarkt, demonstraties en workshops bloemstylen, live muziek, eten en drinken.

    Geef muzikaal optreden

    Met muziek als thema mag live muziek natuurlijk niet ontbreken. Daarom roept de organisatie van Fleuramour talentvolle zangers, zangeressen, bands en instrumentspelers op om zich kandidaat te stellen voor een vrij podium. Meer info vind je op www.fleuramour.be

    Draag zelfgemaakte bloemenhoed

    Op vrijdag 22 september 2023 opent Fleuramour met de traditionele Hoedjesdag. Bezoekers die een zelfgemaakte bloemen- of plantenhoed dragen met verwijzing naar het thema muziek, krijgen een gratis glaasje cava en kunnen leuke prijzen winnen.

    Tickets & info : Koop je dagticket online en bespaar 2 euro. 28 euro per persoon op www.fleuramour.be - 30 euro per persoon aan de kassa - In groep betaal je vanaf 10 personen nog iets minder. 27 euro per persoon

    Data & locatie

    Fleuramour : 22-25 september 2023, dagelijks van 10 tot 18 uur - Landcommanderij Alden Biesen  - Kasteelstraat 6 - Bilzen (België) - www.fleuramour.be

     





    23-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Daily dose of Nature

    Ook een microdosis natuur (zelfs in de stad!) heeft een positieve invloed op mentale en fysieke gezondheid: tips en tricks voor jouw ‘Daily Dose of Nature’

     

    ‘Daily Dose of Nature’ manifest: een oproep aan alle Belgen om deze makkelijke én krachtige gewoonte op te nemen in hun dagelijkse routine: •   Dagelijks de natuur opzoeken – of het nu een boswandeling is of een wandeling in een naburig park – verbetert algemeen welzijn. • Wetenschappelijk onderbouwd manifest geschreven door vijf gezondheids- en milieu-experten belicht de positieve effecten van een dagelijkse portie natuur. • Een oproep aan alle Belgen om deze makkelijke én krachtige op te nemen in hun dagelijkse routine en levensstijl. • A.S.Adventure biedt een gratis motivatieprogramma aan om daadwerkelijk dagelijks even die wandelschoenen aan te trekken.

    Tijd doorbrengen in de natuur is niet enkel goed voor je fysieke, maar ook voor je mentale welzijn. Het zorgt voor positieve emoties, een beter geheugen en concentratievermogen, minder stress. Er zijn ook sociale voordelen: we voelen ons meer verbonden als we buitenshuis zijn. Het mooiste van al is dat onderzoek aantoont dat zelfs een microdosis natuur voordelig is. Tien minuten buiten heeft al effect! En je hoeft ook niet speciaal een weelderig bos of adembenemend landschap op te zoeken. Want de natuur bevindt zich om elke hoek. Daarom lanceerde A.S.Adventure samen met vijf gezondheids- en milieu-experten “Daily Dose of Nature”: een sensibiliseringscampagne die de positieve effecten van een dagelijkse portie natuur belicht. Het doel? Zoveel mogelijk Belgen motiveren tot een dagelijkse dosis natuur. Om de Belgen dat – soms nodige – extra duwtje in de rug te geven heeft A.S.Adventure ook een motivatieprogramma waar iedereen vanaf 17 april op kan intekenen. Wie zich inschrijft, krijgt 12 weken lang tips om zo de natuur daadwerkelijk op te nemen in zijn dagelijkse routine en levensstijl.

    Neen tegen de zitcultuur: gezondheidsvoordelen van dagelijkse dosis van natuur

     A.S.Adventure, de Belgische outdoor retailer, sloeg voor deze sensibiliseringscampagne de handen in elkaar met een team van vijf gezondheids- en milieu-experten: Prof. dr. Tim Nawrot, Prof. dr. Dirk Avonts, Prof. dr. Lode Godderis, Ing. Nolwenn Lécuyer en dra. Tania Noël. Samen creëerden ze een wetenschappelijk onderbouwd manifest, dat het bewustzijn over de voordelen van een wandeling in de natuur wenst te vergroten.

    Met de campagne en het manifest wil A.S.Adventure de Belg sensibiliseren en tegelijkertijd het gesprek aanwakkeren over de positieve effecten van een dagelijkse dosis natuur:

    “Dit initiatief is nodig, omdat we met de uitdagingen van de zitcultuur worden geconfronteerd. Dagelijks krijgen we heel wat cijfers mee rond de gezondheid van de Belgen: we bewegen te weinig, burn-out cijfers stijgen, obesitas neemt toe, etc. Wetenschappelijk onderzoek toont echter aan dat het bewust opzoeken van natuurelementen de gezondheid ten goede komt. De ‘natuur opzoeken’ hoeft ook niet per se het bos te zijn, dat kan evengoed de stad zijn als je maar oog en oor hebt voor de natuur in je omgeving. En geen enkele fysieke activiteit is zo eenvoudig als wandelen. Ziedaar de kracht van een dagelijkse dosis natuur om ons fysieke, mentale en emotionele welzijn te bevorderen.” zegt Bea De Beuckelaer, CEO bij A.S.Adventure.

    Natuurlijk microdosen – ook in de stad

    Het gaat dus om meer dan uitsluitend het goed gevoel dat we overhouden na het wandelen. Zo suggereert wetenschappelijk onderzoek steeds vaker dat eropuit trekken in de buitenlucht een gunstig effect heeft op onze mentale en fysieke gezondheid. Om deze positieve effecten te bekomen hoef je ook niet urenlang het bos in te trekken. Onderzoek toont aan dat een kleine dagelijkse dosis of ‘microdosis natuur’ al een positieve invloed kan hebben op je welzijn.

    “Een dagelijkse dosis natuur - of het nu een lange boswandeling is, of een ontspannen ommetje in een naburig park - het is een makkelijke én krachtige manier om ons algemene welzijn te verbeteren”,vertelt Tania Noël, Doctoranda in de sociale- en omgevingspsychologie, ULiège, PsyNCog, in het manifest.

    Een dagelijkse dosis natuur betekent in dat opzicht ook voor iedereen iets anders. Voor de ene is dat een verkwikkende boswandeling, voor de andere dan weer een ommetje in het stadspark. Er bestaat dus niet zoiets als dé juiste manier om je batterijen dagelijks op te laden. De sleutel tot succes?

    Die ligt in het nemen van tijd om ons te verbinden met de omgeving en ons bewust te zijn van het contact met de natuur,” zegt Tania Noël, Doctoranda in de sociale- en omgevingspsychologie, ULiège, PsyNCog.

    Tips & tricks om erop uit te trekken voor jouw Daily Dose of Nature

    Hoewel we ons bewust zijn van de gezondheidsvoordelen, is regelmatig naar buiten soms makkelijker gezegd dan gedaan. A.S.Adventure helpt de Belg daarom graag op weg via het “Daily Dose of Nature” motivatieprogramma. Wie zich inschrijft krijgt vanaf 17 april 12 weken lang wekelijks een verse dosis inspiratie en tips via e-mail.

     We geven alvast graag enkele eerste tips & tricks mee:

     TIP 1: Zet kleine stapjes

     Wandelen kan je perfect een plekje in je dagelijks leven geven zonder dat je het merkt. Parkeer je auto wat verder van je werkplek of eet je boterhammen al wandelend op. Voor wie nooit beweegt, is elke inspanning een verbetering die meteen gezondheidswinst oplevert. Heb hierbij oog en oor voor de natuur om je heen – bijvoorbeeld de vogeltjes die fluiten op de parking – zo neem je die dagelijks dosis natuur binnen.

     TIP 2: Zoek een wandelbuddy

     Niets zo doeltreffend als een beetje gezonde sociale druk om in beweging te komen. Bovendien is het de ideale gelegenheid om nog eens bij te praten met die ene vriend(in) of collega. De vele gezondheidsvoordelen van het wandelen krijg je er gratis bij.

    TIP 3: Heb oog en oor voor de natuur om je heen

    Vind je wandelen moeilijk of saai? Integreer het dan in een activiteit die je wél leuk vindt, zoals een museum bezoeken, een dagje shoppen, of een citytrip maken. Liefst met een beetje groen in de omgeving. Wedden dat je zo heel wat kilometers aflegt zonder het te merken?

    Praktisch

    Wil je meer weten over de fysieke en mentale voordelen van een dagelijkse dosis natuur? Lees dan zeker het wetenschappelijk onderbouwd manifest geschreven door vijf gezondheids- en milieu-experten, en onderschreven door verschillende organisaties en relevante experten, via asadventure.com/dailydoseofnature. Iedereen kan vanaf 17 april inschrijven op he motivatieprogramma” “Daily Dose of Nature”.









    22-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Unisa

    Mediterraans geïnspireerde nachten met Unisa

     

    Droom jij van een zomer vol trendy feestjes op Ibiza of ontspanning op de adembenemende stranden van de Costa Brava? Het Spaanse accessoirelabel Unisa brengt je alvast in de juiste stemming. Laat je betoveren door de warme kleuren van de zonsondergang en de helderblauwe tinten van de Middellandse zee.

    Duik in het diepe

    Het Middellandse zeegebied zit in het DNA van Unisa en dat is zichtbaar in hun nieuwe SS23-collectie. Het kleurenpalet is geïnspireerd op de kristalheldere wateren die zo kenmerkend zijn voor deze regio. Kan je niet wachten op een plons in het water? Dompel je dan onder in deze felblauwe stuks.

    Twee meisjes op het strand

     Met de nieuwe collectie van Unisa waan je je in een droomwereld van eindeloze wandelingen op adembenemende zandstranden. Dankzij deze prachtige goudgele stuks voel je bijna het zand tussen je tenen en vingers.

    La dolce vita

    Laat je inspireren door de dynamische kleuren van het mediterraanse binnenland met zijn eindeloze wijngaarden en olijfboomvelden. Deze kleurrijke items gebaseerd op het zuiderse platteland brengen je meteen in de zomerse sfeer. Hallo Italië, we komen eraan!

    Ik heb de zon zien zakken

    Unisa haalde inspiratie uit het meest spectaculaire natuurlijke schouwspel van het Middellandse zeegebied - de zonsondergang. De levendige tinten rood en oranje nemen je mee op een reis naar verre oorden. Heb je behoefte aan warmte? Draag dan vurige items.

     

     

               

               











    22-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Durf jij je in roze vertonen?

    Eden Park blaast dit jaar 36 kaarsjes uit. Het is het eerste premium modemerk ter wereld dat de rugbysport als inspiratiebron heeft. Eden Park is tegelijk authentiek, hedendaags, uniek en stijlvol. Het ingenieuze merk komt verrassend uit de hoek en is een voorvechter van de Franse savoir-faire en creaties die pure French Flair uitstralen. Eden Park is aanwezig in 34 landen met bijna 550 verkooppunten. Het modehuis blijft groeien.

    Collectie:

    1. Eden Park - Hemdje met korte mouwen en print - 159€ - 2. Eden Park - Hemd - 135€ - 3. Eden Park - Gestreepte zwembroek - 105€ - 4. Eden Park - Lichtroze polo met korte mouwen - 110€ - 5. Eden Park - Gestreepte polo met korte mouwen - 145€ 6. Eden Park - Zwembroek met print - 135€ - 7. Eden Park - Donkerroze polo met korte mouwen - 110€ - 8. Eden Park - Bermuda - 149€

    https://www.eden-park.com/





    21-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verstevigende gezichtsverzorging

    met granaatappel en maca-peptiden

     

    Weleda lanceert Verstevigende Gezichtsverzorging met granaatappel en maca-peptiden! De gezichtsverzorgingslijn is speciaal ontwikkeld voor de 40+ huid en gaat tekenen van huidveroudering op een natuurlijk manier tegen. Zo bevat Verstevigende Gezichtsverzorging uitsluitend natuurlijke ingrediënten en heeft het een bewezen werkzaamheid. Het resultaat? Een stevige en stralende huid!

    INNOVATIEVE ANTI-AGE FORMULE

    In de gloednieuwe formule staat de unieke combinatie van bio granaatappelpitolie en peptiden van bio macawortel centraal. Maca, ook bekend als ‘Peruaanse ginseng’ is rijk aan vitamine C, zink, ijzer en calcium. Een echte energiebooster voor de huid dus. Maca wordt al gebruikt als superfood, maar Weleda slaagt er als één van de eerste cosmeticamerken in om dit ingrediënt in haar gezichtsverzorging te integreren. Samen vormen de ingrediënten een krachtig duo.

    BIO & 100% NATUURLIJK

    Daarnaast bevat de lijn ook extract van olijfblad, voor het verminderen van de tekenen van huidveroudering. Verstevigende Gezichtsverzorging is bio en 100% natuurlijk, met bewezen effectiviteit. De nieuwe lijn verstevigt de huid, verbetert elasticiteit, vermindert rimpels en ondersteunt natuurlijke regeneratie.

    DUURZAME VERPAKKINGEN

    Duurzaamheid is al meer dan 100 jaar onderdeel van de identiteit van Weleda. Het cosmeticamerk streeft ernaar om nóg toekomstbestendiger en duurzamer te worden. Dat geldt niet alleen voor de ingrediënten, maar ook voor de verpakkingen. Zo is Verstevigende Gezichtsverzorging in een duurzamer jasje gestoken. Neem bijvoorbeeld de dag- en nachtcrème: beiden koop je in een groene glazen pot van gerecycled glas, die je vervolgens weer eindeloos kunt recyclen.

    +110% celenergie: voorziet cellen van nieuwe energie - 69% ervaart minder rimpels

    STAP 1: Verstevigende Oogcontourcrème : Vermindert rimpels - Vermindert donkere kringen en wallen -             Geschikt voor dragers van contactlenzen - € 26,99 - 12 ml

    STAP 2: Verstevigend Serum  : Vermindert rimpels - Activeert de celvernieuwing - Onmiddellijke hydratatie-boost die lang aanhoudt - € 29,99 - 30 ml

    STAP 3.1: Verstevigende Dagcrème (optie ochtend) : Vermindert rimpels - Hydrateert langdurig - Beschermt tegen blauw licht - € 26,99 - 40 ml

    STAP 3.2: Verstevigende Nachtcrème (optie avond) : Vermindert rimpels - Activeert de celvernieuwing - Onmiddellijke hydratatie-boost die lang aanhoudt - € 27,99 - 40 ml

    TIP : Meng wat druppels Verstevigende Gezichtsolie door je dag- of nachtcrème voor een nóg intensievere verzorging.

    STAP 3.3: Verstevigende Gezichtsolie (alternatief) : Vermindert rimpels - Voedt intensief - Anti-pollution formule - € 27,99 - 30 ml

     

     









    21-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag van de Aarde (22 april)

    SodaStream bespaarde 5 miljard flessen voor eenmalig gebruik in 2022. SodaStream-gebruikers helpen wereldwijd miljarden wegwerpflessen vermijden. Het grootste bruiswatermerk ter wereld zet strijd voor een betere planeet verder.

    Naar aanleiding van de Dag van de Aarde (22 april) maakt SodaStream, het toonaangevende bruiswatermerk, bekend dat dankzij consumenten over de hele wereld 5 miljard plastic flessen voor eenmalig gebruik in 2022 zijn bespaard. 

    De 5 miljard plastic wegwerpflessen werden in 2022 door SodaStream-gebruikers vermeden door de duurzame producten van SodaStream te gebruiken voor hun perfect bruisende drankjes. Bovendien zijn de bruiswatertoestellen van SodaStream gemaakt van hoogwaardige en duurzame materialen, die jarenlang meegaan. De koolzuurcilinders zijn herbruikbaar, hervulbaar en recycleerbaar.

    "De visie van SodaStream is om de manier waarop de wereld drinkt te veranderen, door te inspireren tot ‘Push for Better’ en mensen aan te moedigen om betere keuzes te maken. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor de planeet", aldus de CEO van SodaStream, Eyal Shohat. "Eén SodaStream bespaart tot duizenden plastic wegwerpflessen. Dankzij onze toegewijde gebruikers over de hele wereld zijn we erin geslaagd om het afgelopen jaar meer dan 5 miljard plastic flessen voor eenmalig gebruik te besparen." SodaStream streeft continu naar verduurzaming in élk aspect – van productieprocessen tot bedrijfsvoering.

    Sodastreams inzet om plastic afval te vermijden:

    De strijd tegen plastic afval wordt doorgezet in elke fase van het productieproces. Sinds 2022 wordt tot 25% van de plastic onderdelen van de nieuwe generatie bruiswatertoestellen van SodaStream gemaakt van gerecycleerd materiaal. Bovendien bespaarde het bedrijf in 2022 11 ton plastic door plastic zakken opnieuw te gebruiken in de productielijnen en werd het plastic afval in de productieprocessen met 20% verminderd.

    Sodastreams continue duurzaamheidsinitiatieven:

    Sinds 2022 zijn de verpakkingen van de koolzuurcilinders van SodaStream volledig recycleerbaar, door het gebruik van recycleerbaar karton en recycleerbaar plastic. De smaakflessen zijn vervaardigd van helder gerecycleerd plastic (rPET), waardoor ze 100% recycleerbaar zijn. Het bedrijf is er ook in geslaagd om 82 ton karton en 21,6 ton papier in zijn verpakkingen te besparen in 2022.

    Vanaf 2023 werken de operationele faciliteiten van SodaStream in Nederland, Duitsland en Australië volledig op hernieuwbare energiebronnen. Vanaf dit jaar wordt ongeveer 15% van het jaarlijkse elektriciteitsverbruik van de moederfabriek in Israël (Lehavim) geleverd door zonnepanelen, die meer dan 75% van het dak van de fabriek bedekken. Daarnaast wordt 8,3% van het jaarlijkse waterverbruik van de fabriek bespaard door hergebruik van water uit het koelwatersysteem.

    Vermindering van de ecologische voetafdruk:

    De SodaStream ART, Terra, de vaatwasbestendige herbruikbare flessen en ruilcilinders zijn gecertificeerd door Carbon Trust. Deze toonaangevende certificering bewijst dat SodaStream zich voortdurend inzet voor het milieu en duurzaamheid.

    In de nieuwe fabriek in Tilburg (Nederland) worden vanaf 2023 bruiswatertoestellen verpakt en koolzuurcilinders (na)gevuld voor de meeste Europese landen. Ook dat heeft een positief effect op de ecologische voetafdruk.

    20-04-2023 om 09:50 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Efteling eert grondlegger Anton Pieck

    Vanaf 19 april: poppenkastvoorstellingen, tijdelijke expositie en zweefmolen met muzikale aapjes

    Op 19 april opent de Efteling als eerbetoon aan haar grondlegger Anton Pieck het vernieuwde Anton Pieck Plein. Nog steeds laten de ontwerpers van het zuid-Nederlandse attractiepark zich inspireren door het nostalgische, romantische gedachtegoed waarmee de tekenmeester in 1952 de basis legde voor de Efteling. De sfeer van weleer wordt weer voelbaar op het plein uit 1954, waar ook nieuwe muziek te horen zal zijn. Het poppenkasthuisje wordt in ere hersteld en de dagelijkse voorstellingen keren terug, net als het zo herkenbare ballonnenvrouwtje. De kleine zweefmolen is geheel gerestaureerd en wordt uitgebreid met vier muzikale aapjes, naar een originele schets van Anton Pieck. Tot slot is er in het Efteling Museum, in het attractiepark, een tijdelijke expositie over Anton Pieck. Hierin is ánder werk te zien van de verrassend veelzijdige kunstenaar uit Den Helder. Op woensdag 19 april, de verjaardag van Anton Pieck, is het vernieuwde plein voor het eerst in volle glorie te beleven.

    Cultureel erfgoed

    “In het jaar waarin flink gebouwd wordt aan de twee grote projecten Danse Macabre en Efteling Grand Hotel past het ons om aandacht te schenken aan een van de grondleggers van ons zo belangrijke cultureel erfgoed,” zegt Sander de Bruijn, hoofdontwerper van het park. “Het Anton Pieck Plein vormt samen met het Sprookjesbos het hart van ons park. Het wordt de komende weken met oog voor detail opnieuw ingericht in de geest van haar oorspronkelijke functie: een dorpsplein waar mensen samenkomen. Veel bezoekers zullen zich levendig de poppenkastvoorstellingen van toen herinneren. Het is waardevol om die ervaring in datzelfde huisje terug te brengen in het nu. Ook is er ruimte voor nieuwe elementen. Zo reserveren we een apart plekje voor een waterput die ooit door Anton Pieck werd getekend. Daarmee zou het plein helemaal compleet zijn.”

    Tijdelijke expositie in het Efteling Museum

    Samen met het Anton Pieck Museum in Hattem creëert de Efteling een tijdelijke expositie over Anton Pieck (1895-1987). In het Efteling Museum kunnen bezoekers kennismaken met kunstwerken van Anton Pieck, zoals etsen, houtsneden en inkttekeningen. Zo blonk Pieck tot ongeveer 1930 uit in grafisch werk en maakte hij rond de honderd olieverfschilderijen. Er zijn 26 kunstwerken te zien, zoals een potloodtekening uit zijn academietijd (1909-1912) en gedetailleerd uitgewerkte houtsneden uit de jaren twintig van de vorige eeuw. Maar er worden ook kleurrijke voorstudies en illustraties uit latere decennia getoond.

    Putje van Assisi

    De kleine houtsnede uit 1930, Het Putje van Assisi, is het verbindende kunstwerk in de expositie in het Efteling Museum. De put die Pieck op een van zijn reizen naar Italië tekende, liet hij in 1984 op het binnenplaatsje achter het Anton Pieck Museum bouwen. De Efteling zou het putje waar Pieck zo van gecharmeerd was graag willen adopteren en een bijzonder plekje geven op het vernieuwde Anton Pieck Plein in het attractiepark.

    Wereld vol Wonderen

    Sinds de opening van het Sprookjesbos in 1952 is de Efteling uitgegroeid tot de grootste toeristische bestemming van de Benelux. De Efteling omvat naast het attractiepark ook het Efteling Hotel, de vakantieparken Efteling Bosrijk en Efteling Loonsche Land, en het Efteling Theater. De Efteling ligt net over de grens bij Breda, nog geen uurtje rijden van Antwerpen, en is elke dag van het jaar open. Kinderen tot vier jaar genieten gratis toegang. Voor informatie of reserveringen: tel. +31 (0)416 537 777 of www.efteling.com

    20-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC foundation en Unicef
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    MSC Foundation en UNICEF vieren mijlpaal van 12 miljoen euro donaties aan levensveranderende programma’s wereldwijd

     

    Dertien jaar partnerschap in programma's, belangenbehartiging en noodhulp heeft miljoenen gasten van MSC Cruises geïnformeerd en gemotiveerd om talloze jonge levens wereldwijd te verbeteren.

    De MSC Foundation en UNICEF vieren een partnerschap dat gedurende 13 jaar ontelbare jonge levens heeft veranderd. Op dit historische moment zijn de totale donaties uit de fondsenwervingsactiviteiten van MSC voor UNICEF-programma's de 12 miljoen euro overschreden.

     Als partner in zes levensveranderende programma's in acht landen heeft de MSC Foundation sinds 2009 UNICEF geholpen om onderwijs te ondersteunen voor 8.000 kinderen in 126 kwetsbare gemeenschappen in Brazilië, malaria te bestrijden in Afrika en levensreddende kant-en-klare therapeutische voedselbehandelingen te leveren aan meer dan 115.000 kinderen met ernstige acute ondervoeding in Ethiopië, Zuid-Sudan, Somalië en Malawi.

     In 2019 stapte de MSC Foundation in als de eerste partner in het programma "Plastic Waste Goes to School" in Ivoorkust. Dit baanbrekende drieledige initiatief ondersteunt tegelijkertijd gemarginaliseerde vrouwelijke afvalverzamelaars, recycleert het verzamelde plastic afval tot innovatieve stenen en gebruikt deze stenen om milieuvriendelijke moderne klaslokalen te bouwen.

    Dankzij de niet-aflatende steun van de MSC Foundation heeft het programma al een aanzienlijke impact gehad op het leven van duizenden kinderen en hen toegang gegeven tot onderwijs en een betere toekomst. Maar het effect ervan reikt ook verder, omdat het vele tonnen plastic afval van vuilnisbelten heeft verwijderd en kwetsbare vrouwen de kans heeft gegeven een opleiding tot afvalinzamelaar te volgen. MSC speelde zelfs een rol bij de oprichting van de door UNICEF gesteunde fabriek waar het plastic afval wordt gerecycled tot deze duurzame moderne bakstenen.

    Daarnaast zorgt de MSC Foundation voor uitzonderlijke publieke zichtbaarheid, door UNICEF te betrekken bij meer dan 20 internationale evenementen met een wereldwijd publiek en uitgebreide media-aandacht. Door de initiatieven en impact van UNICEF onder de aandacht te brengen, vergroot de Foundation het bewustzijn en helpt zij UNICEF verder bij haar missie om het leven van kinderen wereldwijd te verbeteren.

    De brede steun van de Foundation voor noodhulpinitiatieven van UNICEF omvatte onlangs nog hulp aan gemeenschappen die werden verwoest door overstromingen in Malawi, door de cycloon Idai in Mozambique en Zimbabwe, door ebola in de Democratische Republiek Congo en door de COVID-19-pandemie wereldwijd.  

    19-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B corp-certificering

    MR Marvis, Weleda en illy behalen een B corp-certificering

     

    MR Marvis, Weleda en Illy zijn een voorbeeld voor de maatschappij want deze drie bedrijven hebben een B Corp-certificering behaalt. Een B Corp-certificering vertegenwoordigt een belangrijke stap in de missie van deze merken om mensen over de hele wereld een positief gevoel te geven. Maar daar blijft het niet bij. De certificering biedt een waardevol kader dat helpt om verdere verbeteringen door te voeren in alle aspecten. Deze ondernemingen zullen zich in blijven zetten om hun impact te verbeteren. De afkorting B Corp staat voor Benefit Corporation en is in het leven geroepen door de Amerikaanse non-profitorganisatie genaamd B Lab. De ‘B’ staat voor het voordeel wat bedrijven de maatschappij en het milieu bieden. De B Corp-certificering is hét bewijs dat je een positieve impact hebt op het milieu en de maatschappij.

    Wat is B Lab nu juist? B Lab transformeert de wereldeconomie ten voordele van alle mensen, gemeenschappen en de planeet. Als leider in de verandering van economische systemen, creëert ons wereldwijde netwerk normen, beleid, tools en programma's voor het bedrijfsleven, en we certificeren bedrijven - bekend als B Corps - die voorop lopen. Tot op heden omvat onze gemeenschap 400.000 werknemers in meer dan 6.300 B Corps in 80 landen en 155 industrieën, en meer dan 200.000 bedrijven beheren hun impact met de B Impact Assessment en de SDG Action Manager. Ga voor meer informatie en om deel te nemen aan de beweging naar Home - B Lab Europe (bcorporation.eu)

    Mr Marvis

    Als B Corp maakt het in Amsterdam gevestigde shorts- en broekenmerk deel uit van een wereldwijde gemeenschap van ondernemingen die voldoen aan hoge normen op het gebied van sociale impact en duurzaamheid. Sinds de lancering van de eerste shorts in 2016, maakt het Amsterdamse shorts- & broekenmerk MR MARVIS bewuste keuzes in elk aspect van de onderneming. Van een goede werkgever zijn tot de keuze voor productie in Portugal en van donaties aan goede doelen tot het gebruik van duurzamere materialen. Als B Corp maakt MR MARVIS nu deel uit van een gemeenschap van ondernemingen die een wereldwijde beweging vormen voor een inclusieve, rechtvaardige en duurzamere economie.

    “Het behalen van de B Corp-certificering is een belangrijke mijlpaal voor MR MARVIS. We heten hen van harte welkom in onze B Corp-gemeenschap en wensen hen het beste bij hun verdere reis naar duurzaamheid.” - Tessa van Soest, Executive Director B Lab Benelux.

    Illy

    Illycaffè is het eerste Italiaanse koffiebedrijf dat het B Corp-certificering wordt toegekend. B Corp gecertificeerde bedrijven werken om hun positieve impact op werknemers, hun gemeenschap en het milieu te optimaliseren. Ethiek en duurzaamheid maken deel uit van het DNA van illycaffè: sinds de oprichting in 1933 heeft illycaffè zich ten doel gesteld om de levenskwaliteit van mensen te verbeteren. Duurzaamheid is bij illycaffè altijd een operationeel principe geweest. Het wordt toegepast op de hele  toeleveringsketen, die gebaseerd is op een systeem van directe relaties met leveranciers op basis van vier pijlers: selectie van en rechtstreekse samenwerking met de beste Arabica telers, overdracht van kennis en expertise aan de telers door hen op te leiden aan illycaffè's University of Coffee (UdC) en door direct, hands-on werk in koffievelden met gespecialiseerde landbouwkundigen om een duurzame productie van hoge kwaliteit te bereiken met respect voor het milieu.

    "Wij werken er elke dag aan om onze principes toe te passen en economie en ethiek met elkaar te verzoenen", aldus Massimiliano Pogliani, illycaffè CEO.

    Weleda

    Weleda maakt sinds 2021 deel uit van een internationale groep bedrijven die zich inzetten voor een betere wereld, gericht op sociale en duurzame impact. Met maar liefst 106,9 punten oversteeg Weleda het verplichte minimum van 80 punten en behoort daarmee tot de hoogste in de branche. De producten van Weleda worden gemaakt met biologische en 100% natuurlijke ingrediënten. Weleda heeft wereldwijd eigen teeltprojecten waarbij het uitgangspunt altijd is dat ze nooit meer van de natuur neemt dan dat ze teruggeeft.

    "Van de tuin, productie, apotheek tot de keuze voor duurzame partners. In elke afdeling staat duurzaamheid centraal. Het B Corp-certificaat is een team effort!"

     

     

     

     







    18-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lady Million Royal

    DE NIEUWE GEUR VAN UITDAGENDE VROUWELIJKHEID DOOR PACO RABANNE

    12 jaar geleden creëerde Paco Rabanne Lady Million om de vrouwelijke persoonlijkheid te vangen: glamoureus, vrijpostig, een golden girl die de aandacht trekt overal waar ze verschijnt. Het is sindsdien meerdere keren opnieuw geïmplementeerd en geïnterpreteerd, en elke keer vertegenwoordigt de nieuwe versie een frisse kijk op wat het is om een vrouw te zijn – zonder beperking.

    Dit jaar gaat het verhaal verder met een zeer bedwelmende geur voor zelfverzekerde vrouwelijkheid. Maak kennis met Lady Million Royal.

    Aangedreven door uw innerlijke zelfvertrouwen, betreedt u het Lady Million koninkrijk waar uitdagende vrouwelijkheid in alle vrijheid heerst. Bereid u voor om ongehinderd door conventies te leven, volgens niemands regels, behalve die van uzelf. Het is tijd om op te staan en uw podium op te eisen. Het is tijd om Lady Million Royal te zijn.

    EEN UITDAGENDE MIX GEMAAKT OM UW MEEST ZELFVERZEKERDE IDENTITEIT TE ONTSLUITEN

    Lady Million Royal is een manifest voor ongeremde vrouwelijkheid, gemaakt door de wereldberoemde neuzen Anne Flipo en Domitille Michalon-Bertier, om glamoureuze sensualiteit te ontketenen via een uiterst zelfverzekerde fruitige en bloemige mix.

    De sappige granaatappel geeft de essentie van het nu weer om uw authentieke identiteit te bevrijden en ongebreideld plezier uit te lokken en verleidt met zijn frisse accent, terwijl het bloemenboeket in het hart zich ontvouwt als een teken van uiterst sensuele vrouwelijkheid. In de basisnoot blijft gedurfde Cashmeran hangen, die u uitnodigt om te leven – uitdagend – als uw eigen unieke zelf.

    EEN KONINKLIJKE CAMPAGNE : SIMONA KUST KEERT TERUG ALS LADY MILLION

    Simona Kust is nog maar 20 jaar oud maar heeft al veel succes geboekt als een van de opkomende baanbrekers in de modellenwereld. Als ambassadrice voor Lady Million vertegenwoordigt en omarmt Simona alles wat het betekent om volgens je eigen regels te leven en jezelf te uiten zonder beperkingen.

    Dit jaar is Simona de ster in een nieuwe campagne voor Lady Million Royal, samen met Joey Bada$$ in een uitnodiging om los te breken, mee te doen met de pret – en te leven als je meest glamoureuze, ongegeneerde zelf.

    'Lady Million zijn is de grootste eer. Het leert me hoe ik mezelf moet opstellen; dapper en zelfverzekerd. Vooral op momenten dat ik me verlegen voel of de illusie heb een bedriegster te zijn. Het leert me ook mijn vrouwelijkheid te verwelkomen. Ik bewonderde altijd het bijna mythologische beeld van een dame, een vrouw die met de wolven rent.’ – Simona Kust

    DUURZAAMHEID BLIJFT DE ESSENTIE VAN LADY MILLION ROYAL

    Paco Rabanne zet zich in voor een meer inclusieve, creatieve en verantwoordelijke toekomst. In het kader van deze belofte is Lady Million Royal veganistisch en bestaat het voor 79% uit plantaardige ingrediënten

    LADY MILLION ROYAL 80ml - Eau de Parfum Spray € 138,35

    LADY MILLION ROYAL 50ml - Eau de Parfum Spray € 108

    LADY MILLION ROYAL 30ml - Eau de Parfum Spray € 75,90

    LADY MILLION ROYAL is vanaf 17 april beschikbaar bij bekende Paco Rabanne verkooppunten.

     

     

     

     

     

     







    17-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 million royal

    : DE UITDAGENDE NIEUWE GEUR VAN PACO RABANNE

     

    15 jaar geleden heeft Paco Rabanne de tijdgeest vastgelegd en een nieuwe toekomst in de parfumerie ingeluid met de lancering van 1 Million: een ongegeneerde brutale houtachtige, kruidige mix In de jaren ertussen is de geur heel vaak vernieuwd, maar elke opvolger heeft de moderne mannelijkheid in een context geplaatst en mannen overal opgeroepen om hun meest stoere, flamboyante identiteit te uiten. Dit jaar is de legende opnieuw uitgevonden en zijn de grenzen van de geur opnieuw verlegd met 1 Million Royal parfum.

    De nieuwe 1 Million Royal is een erkenning van de heropleving van de mannelijkheid en geeft u de kracht om de codes van de maatschappelijke conventie te trotseren en uitdagend te leven – als uw eigen unieke zelf. Versterkt door uw innerlijke zelfvertrouwen; voor u gemaakt door Paco Rabanne.15 jaar na de oorspronkelijke geur is er een nieuw icoon verschenen. Betreed het koninkrijk van1 Million Royal. Het is tijd om over het leven te heersen, op uw manier.

    EEN BEDWELMENDE MIX GEMAAKT OM JE MEEST UITDAGENDE KARAKTER TE VERSTERKEN.

    1 Million Royal, een meesterlijke compositie van Quentin Bischen Christopher Raynaud, wordt gedragen door je innerlijke zelfvertrouwen en is ontwikkeld als een katalysator voor een meer creatieve, ongedwongen toekomst waarin je onvoorwaardelijk kunt leven zoals je bent.

    1 Million Royal is een sensationele nieuwe visie op een frisse houtachtige geur voor mannen. In de topnoot zorgt energieke lavendel voor een flamboyant karakter om het succes te doen stijgen. In de hartnoot schittert levendig cederhout. In de basisnoot ontvouwt zich het complexe karakter van mannelijkheid met een sensueel accent van benzoë, net zo onweerstaanbaar als u.

    EEN KONINKLIJKE CAMPAGNE

    JOEY BADA$$ KEERT TERUG VOOR 1 MILLION ROYAL

    Als een onverschrokken vernieuwer die het leven – uitdagend – volgens zijn eigen regels leeft en zijn volgelingen inspireert en aanspoort hetzelfde te doen, is hij de verpersoonlijking van 1 Million Royal die het engagement van Paco Rabanne voor onverschrokken zelfexpressie volledig laat zien.

    Als ambassadeur voor 1 Million Royal, is Joey de ster van een nieuwe campagne, naast Simona Kust. Joey, helemaal in het wit gekleed tegen een rode achtergrond, vertegenwoordigt de tijdgeest en gaat hij voorop in de strijd voor een nieuwe mannelijkheid die niet beperkt wordt door conventies en flamboyant vertrouwen en succes ontketent.

    DUURZAAMHEID BLIJFT DE ESSENTIE VAN 1 MILLION ROYAL

    Paco Rabanne zet zich in voor een meer inclusieve,creatieve en verantwoordelijke toekomst. In het kader van deze belofte is 1 Million Royal veganistisch en bestaat het voor 79% uitplantaardige ingrediënten.

    1 MILLION ROYAL 100ml - Eau de Parfum Spray € 138,35 // 1 MILLION ROYAL 50ml - Eau de Parfum Spray € 104,50

    ONE MILLION ROYAL is vanaf 17 april 2023 beschikbaar bij de bekende Paco Rabanne verkooppunten

     







    17-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!