Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    12-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour lanceert

    een assortiment EXTRAordinaire producten voor de feestdagen

     

    De temperaturen dalen en de kerstverlichting betovert onze straten: we tellen officieel af naar de feestdagen! Ter gelegenheid daarvan stelt Carrefour België een nieuw productassortiment voor dat speciaal gewijd is aan de eindejaarsfeesten. Het Carrefour Extra eindejaars-assortiment bestaat uit 200 referenties, van kant-en-klare maaltijden tot uitzonderlijke producten, en volgt de positionering van het merk Extra: gastronomische kwaliteitsproducten tegen lage prijzen... niet alleen voor in het dagdagelijkse leven, maar nu ook voor EXTRAordinaire gelegenheden. Dit jaar vereenvoudigt Carrefour de voorbereidingen voor de feestdagen zonder afbreuk te doen aan de smaak!

    Truffels en feestelijke vormen in de kijker

    Zoals elk jaar doet Carrefour Belgium haar uiterste best om haar klanten tijdens de eindejaarsfeesten producten aan te bieden die de sterren van de avond zijn. Voor een trendy menu in 2021 zetten wij in op truffels... in alle vormen! Of het nu gaat om een subtiele toets truffelolie of truffelzout om je gerechten op te fleuren of hapjes met truffel en ham om te delen als aperitief... Er is voor elk wat wils.

    En omdat zelfs de grootste liefhebbers van de eenvoudige keuken kiezen voor een magische toets op hun feestmenu, heeft Carrefour een reeks heerlijke producten voorzien en dat in leuke en seizoensgebonden vormen. Bladerdeeg met spinazie en gerookte zalm in de vorm van een kerstboom als voorgerecht, stervormige kaaskroketten met truffeltapenade bij het hoofdgerecht of een dessert van roomijs versierd als de Kerstman of een rendier als afsluiting van het feestmaal: de magie is de hele maaltijd aanwezig.

    Een heerlijk, gemakkelijk en... goedkoop feest

    Een heerlijke feestmaaltijd die klaar is in enkele ogenblikken en dat aan een zacht prijsje. Dit jaar vinden de Belgen bij Carrefour wat ze zoeken voor de eindejaarsfeesten.

    Het Carrefour Extra eindejaars-assortiment  omvat bijvoorbeeld een mix van 30 feestelijke bladerdeeggebakjes voor het aperitief aan minder dan 3 euro of 750 g kroketten in de vorm van een kerstboom aan 1,79 euro. Miniprijzen voor een stijlvolle nieuwjaarsmaaltijd!

     







    12-12-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Think Pink helpt ...

    Think Pink helpt nieuwe borstkankerbehandeling door te breken

     

    » Nieuwe behandeling redt tot 20 levens per jaar - » Think Pink wil opleiding in Belgische radiotherapiecentra financieren

    Dankzij donaties en fondsenwervingsacties kon Think Pink de afgelopen jaren onderzoek naar een revolutionaire radiotherapiebehandeling bij borstkanker steunen. De nieuwe techniek kan jaarlijks tot 20 levens redden én zware hartaanvallen of longkankersymptomen bij tot wel 100 patiënten helpen voorkomen. Crawlbuikbestraling is een feit. Think Pink wil zich blijven inzetten voor deze revolutionaire behandeling. Daarom financiert de nationale borstkankerorganisatie de komende twee jaar de opleidingen voor zorgpersoneel in Belgische radiotherapiecentra.

    Na een borstingreep krijgt meer dan 70 % van de patiënten radiotherapie. Het halveert de kans op herval en verhoogt de overlevingskansen. Vandaag worden bijna alle borstkankerpatiënten in ons land in rugligging bestraald. Buikligbestraling wordt bijna nergens toegepast, maar heeft veel voordelen.

    Uniek in België

    Sinds 2016 steunt Think Pink het onderzoek naar buikligradiotherapie aan Universiteit Gent, UZ Gent en CHU Namur. Tijdens een zesjarig project ontwikkelden onderzoekers een therapietafel voor radiotherapie van borstkanker in crawlpositie. Daarna bestudeerden ze de groep van patiënten voor wie borst- en lymfeklierbestraling in buiklig uiterst moeilijk is met andere therapietafels.

    Meer gerichte bestraling, minder bijwerkingen

    Hun studies vergeleken de crawlbuikligtechniek met de beste standaard rugligtechniek. Daaruit blijkt dat de crawlbuikligtechniek verschillende voordelen heeft. Zo zorgt ze voor een kleinere stralingsdosis op longen, hart, schildklier, slokdarm en op de andere zijde van de borst. Daarnaast stellen onderzoekers dat patiënten de helft minder kans hebben om te overlijden aan longkanker of hartfalen veroorzaakt door de straling.

    Nieuwe techniek redt levens

    Op dit moment staat de gespecialiseerde tafel voor crawlbuikligtherapie helemaal op punt. Het Jules Bordet Instituut in Brussel is het eerste externe centrum waar de nieuwe techniek wordt toegepast. Andere centra kunnen volgen. ‘Als alle centra in ons land op deze nieuwe techniek overschakelen, dan redden we elk jaar 15 à 20 levens en blijven 60 tot 100 patiënten per jaar gespaard van zware hartaanvallen of longkankersymptomen,’ vertelt Think Pink-voorzitter Heidi Vansevenant.

    Think Pink investeert in opleiding zorgpersoneel

    ‘Maar overschakelen betekent investeren. Investeren in therapietafels en in de opleiding van zorgpersoneel. Dat kost geld. En niet alle ziekenhuizen beschikken over de nodige budgetten hiervoor. Think Pink wil de best mogelijke zorg voor alle patiënten en daarom financieren wij de komende twee jaar de opleiding van het zorgpersoneel in de radiotherapiecentra die de overstap willen maken’, besluit Heidi Vansevenant. www.think-pink.be

    THINK PINK vraagt aandacht voor borstkanker en financiert wetenschappelijk onderzoek dat de meest voorkomende kanker bij vrouwen bestrijdt. Think Pink heeft vier duidelijke doelstellingen: informeren, sensibiliseren, wetenschappelijk onderzoek financieren en zorg- en nazorgprojecten ondersteunen. Die doelstellingen maakt Think Pink waar via drie fondsen. Zo helpt het Geef om Haar Fonds vrouwen bij de aankoop van een pruik. Met een klein gebaar of extra steun wil het Share your Care Fonds van Think Pink het leven met of na borstkanker makkelijker maken, in en buiten borstklinieken. En het SMART Fonds van Think Pink financiert wetenschappelijk onderzoek naar nieuwe methodes voor opsporing, behandeling en nazorg van borstkanker in België.







    12-12-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom Portugal ...

    Waarom Portugal de ideale bestemming is om de feestdagen te vieren

     

    Wie denkt aan winterse gezelligheid heeft mogelijk niet spontaan Portugal bovenaan zijn lijstje staan. En dat blijkt toch enigszins onterecht te zijn. Want Portugal heeft wel degelijk een aantal stevige troeven in handen om het de kerstfanaten onder ons naar hun zin te maken.  Het eindejaarsvuurwerk op Madeira stond namelijk jarenlang in het Guinness Book of Records en de kerststallen van de Alentejo vind je terug op de UNESCO Werelderfgoedlijst. Ook de kerstmarkten van Óbidos, Cascais en Sintra zijn een unieke beleving. En wie graag de skilatten aantrekt kan naar beneden razen in de Serra da Estrela waar ieder jaar een wit tapijt uit de hemel valt. Nog niet overtuigd? Lees dan zeker verder waarom jij dit jaar naar Portugal moet tijdens de kerstperiode.

    Omdat de kerststallen van Unesco-formaat zijn

    Bijna ieder Portugees gezin heeft tijdens de feestperiode een kerststal in huis, iets waar de Portugezen veel belang aan hechten. De kerststallen die worden gemaakt in Alentejo (Estremoz) zijn zelfs zo bijzonder dat ze een plaats hebben veroverd op de Unesco Werelderfgoedlijst. Het vakmanschap waarmee de typerende kleifiguren gemaakt worden, dateert uit de 17de eeuw. Die figuren dragen regionale kledij van Alentejo of worden aangekleed volgens de religieuze christelijke iconografie.

    Omdat het vuurwerk op Madeira onevenaarbaar is

    Als er één plaats is op aarde waar je eens nieuwjaar gevierd moet hebben, dan is het Madeira. De traditionele kersttradities mengen zich met intense vreugde en uiten zich in een gevarieerd programma met culturele, etnografische en artistieke evenementen. Zo wordt het amfitheater van Funchal omgetoverd tot een ware kerststal en vullen straten zich met eetkraampjes en livemuziek. Op oudejaarsavond varen tal van cruiseschepen de haven binnen en vullen de heuvels van Funchal zich met locals en toeristen. Dit alles voor het hoogtepunt van oudejaar in Madeira: het magische vuurwerk dat het schopte tot in het Guinness Book of Records.

    Omdat je er kan flaneren op kerstmarkten in je t-shirt

    De Portugezen zijn momenteel ook bezig met het voorbereiden van hun uiterst charmante kerstmarkten. Zo huisvest het heuveldorp Óbidos een kerstmarkt binnen haar stadsmuren. Virtual reality-simulators mengen zich met echte skihellingen en schaatsbanen en je vindt er kersttreinen, doolhoven, een reuzenrad en draaimolens in overvloed. In Cascais wordt het Parque Marechal Carmona dan weer helemaal opgesmukt met lichtjes en kraampjes. Een absolute must-do is ook een bezoek aan Quinta da Regaleira in Sintra. In dit prachtige kasteel worden verschillende kerstige liveconcerten gegeven. Ook op de Azoren worden de steden rijkelijk versierd.

     

    Omdat je er kerst kan vieren vanuit de lucht

    Ook in de Algarve beleef je zinderende actie rond de kerstdagen. Daar vindt ieder jaar namelijk de X-MAS BOOGIE plaats. Vanuit de hele wereld strijken parachutisten neer op het vliegveld van Portimãovoor een reeks van spectaculaire shows in het teken van Kerstmis. Niet spannend genoeg? Dan kan je zelf je sprong wagen bij Skydive Algarve.

    Omdat je er ook kan skiën

    Alsof het nog niet genoeg is, heeft Portugal nog een winterse troef achter de hand. Serra da Estrela (Centro de Portugal) huisvest de hoogste berg van Portugals vasteland en kent daarom een overvloedige sneeuwval in de winter. Wintersporters kunnen er dus genieten van een ski- of snowboardsessie. Het kleine maar uiterst kwaliteitsvolle skigebied telt vier liften die je vlekkeloos naar 2000 meter hoogte brengen. Dan is het een van de 19 skipistes kiezen waar je van afdaalt.

    Omdat je er kan smullen van kerstige lekkernijen

    Terwijl op kerstavond bij ons de kamer zich vult met de geur van gevulde kalkoen, smullen alle Portugezen van bacalhau cozido: gekookte kabeljauw. Maar het meest indrukwekkende zijn de traditionele desserten op de kersttafel. Zo is de kerstronk van Portugal de Bolo Rei, meer bepaald: koningscake. Het lijkt een reuze gekristalliseerde bagel met gedroogd gekonfijt fruit. Daarnaast is zoete aardappel ook een gegeerd ingrediënt rond de kerstperiode. Daarmee worden de kerstkoekjes broas castelares gemaakt die je vindt in iedere pastelaria. Bolo de Mel is dan weer de typerende cake van Madeira met specerijen die passen bij de koudere maanden van het jaar: kaneel, anijs en kruidnagel. Heb je een zwak voor oliebollen? Goed nieuws want ook die vind je terug op tafel onder de naam filhoses.





    11-12-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scotch & Soda

    SCOTCH & SODA EXPANDS ITS ACCESSORY CATEGORY.

     

    Amsterdam-based fashion brand Scotch & Soda launches three new bag styles to celebrate its new brand identity:  The Jordaan – offered in two versions – a faux leather shoulder bag and a crossbody flap bag, as well as The Centraal, a functional foldable tote made with recycled nylon.

    Inspired by the free spirit of Amsterdam, the new bags combine functionality with modern design, and display Scotch & Soda’s iconic new ampersand logo. Embracing the symbol of unity at the heart of the brand’s name, the ampersand follows the delicate movement of a thread attached to the eye of a needle, nodding to the craftsmanship that goes into the collections. Scotch & Soda’s new brand identity is featured across the brand’s collections, starting with the new line of bags and the Spring 2022 collection. This follows the launch earlier this year of the Scotch & Soda’s new “Free Spirit” store design concept and the re-designing of the brand’s online store.

    Celebrating an iconic district in Amsterdam’s historical canal ring, The Jordaan is the brand’s new go-to bag available in two versions: a small shoulder bag, as well as a medium-sized crossbody flap bag, both characterized by the bold chrome chain featuring the brand’s newly redesigned ampersand.

    The Jordaan shoulder bag offers a versatile, edgy day-to-night option. Thanks to its small size and design, it will easily fit on-the-go essentials. Made from faux leather, the reporter bag features a double zip closure, an adjustable shoulder strap and the bold chrome chain. The brand’s new logo is also subtly embossed on the front of the bag. Available in five colourways (black, bordeaux, cognac, beige, and fuchsia), it will retail for €119,95

    The Jordaan also comes as a crossbody flap bag – a modern take on a classic style. Easily transitioning from day to night, the bag makes a statement with its bold logo chain. Also made from faux leather, it features an envelope flap closure with the brand’s new logo subtly embossed and a removable shoulder strap. The crossbody bag will be available in three colourways (black, grey, and black/grey) and will retail for €149,95.

    The Centraal, the brand’s new foldaway tote bag, offers a uniquely functional option for everyday use. Named after Amsterdam Centraal – the central train station at the heart of the city – The Centraal evokes practicality wherever you need to go. Its two short handles, zipper, small inside pocket and structured, padded base make it suitable for both daily wear and weekend trips. The bag’s functional design allows it to be easily rolled up, when not in use, and secured with a special snap button on the faux leather bottom, which displays Scotch & Soda’s embossed logo. The tote bag will be available in six colourways (black, midnight blue, army green, brown, yellow, and pink), made with 50% recycled nylon, and will retail for €79,95.

    Launched on December 6th, the three new bags are available exclusively in Scotch & Soda stores as well as on www.scotch-soda.com for the first season.

     









    10-12-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour: winnaars European Food Transition awards

    Alexandre Bompard, voorzitter en CEO van de Groupe Carrefour, heeft de prijzen uitgereikt aan de winnaars van de eerste editie van de European Food Transition Awards. Deze online internationale wedstrijd die vorig jaar in oktober werd aangekondigd erkent de leveranciers van het bedrijf die volgens klanten uitblinken op het vlak van maatschappelijk verantwoord ondernemen

    Van 16 oktober tot en met 1 november konden de klanten van Carrefour in Europa stemmen voor de meest symbolische producten van de Food Transition via een daarvoor bestemd platform. Tijdens de eerste stemmingsronde kregen de 250 deelnemende producten meer dan 410.000 stemmen. Op 19 november heeft een jury van internationale experts de winnaars gekozen. De producten werden geselecteerd omdat ze 4 belangrijke thema’s van de voedingstransitie respecteren: gezonde producten, verpakking, klimaat en biodiversiteit.

    Er werden 9 prijzen uitgereikt die overeenkomen met 9 categorieën: Zoute kruidenierswaren: Barilla - Spaghetti n°5, duurzaam geproduceerd, met een kartonnen verpakking - Zoete kruidenierswaren: Kellogg's - Special K, voor een verpakkingsreductie die 70 ton plastic en karton per jaar bespaart. - Bereide gerechten, vers en diepvries : McCain - French Fries Tradition, voor zijn locale oorsprong met productie in Frankrijk waarbij aardappelen van duurzame landbouw gebruikt worden - Zuivel en desserts: Lactel – Biologische halfvolle melk, voor een fles biologische melk die bijdraagt tot het behoud van de biodiversiteit, betere beloning voor boeren en dierenwelzijn. - Dranken: Alvalle - Gazpacho Original, voor zijn 100% natuurlijke ingrediënten en met de hand geplukte verse groenten van lokale coöperaties - Babyproducten: Luiers - Harmonie Hybrid pampers, de eerste half herbruikbare en half wegwerpluier die 20% minder afval genereert - Huishoudelijke artikelen en schoonmaak: Ariel - Pods All in 1 Koud Wassen, efficiënte tabletten voor lage temperaturen die koud wassen mogelijk maken waardoor de CO2-voetafdruk verminderd wordt - Parfumerie: Garnier – Honing shampoo bar van Ultra Doux, vanwege het plantaardige recept en de verpakking zonder plastic afval - Dierenvoeding: Sheba – Kip- en Tonijnfilets, met 100% MSC duurzame vis, met een koraalrestauratieproject

    Tijdens de ceremonie reikte de jury ook een nationale prijs uit voor elk van de zes deelnemende Europese landen: BELGIË: Edgar & Cooper - hondenvoer met natuurlijke ingrediënten en biologisch afbreekbare verpakking - FRANKRIJK: Sous Le Pommier - Puur onbehandeld appelsap, van Franse productie en biologische landbouw zonder pesticiden - SPANJE: Burgo de Arias - Originele kaas, vanwege de korte ingrediëntenlijst, de lokale oorsprong en de verpakking gemaakt van gerecycled materiaal - ROMENIË: Agricola - Antibioticavrije kip - ITALIË: Vallelata - Mozzarella Fior Di Latte, met innovatieve verpakking - POLEN: Planton - Plantaardige yoghurt gemaakt van kokosmelk, een plantaardig alternatief voor dierlijke eiwitten en volledig recyclebare verpakking.

    De winnende producten genieten een jaar lang van veel zichtbaarheid in de Carrefour-catalogus en worden online en in winkels gepromoot. Met deze eerste Europese wedstrijd mobiliseert Carrefour haar partners in haar missie van de voedseltransitie voor iedereen. Dit engagement, dat de kern vormt van de strategie van de Groupe Carrefour, is gebaseerd op een collectieve en lange termijn ambitie zowel op het gebied van het assortiment met duurzame en gezonde producten, het klimaat met als doel om tegen 2040 koolstofneutraliteit te bereiken, de biodiversiteit met de strijd tegen ontbossing en het milieu met de strijd tegen afval en het recyclen van verpakkingen.

     







    09-12-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEST introduceert nieuwe tafels en verlichting

    Hexagon, Orb, Pia & special edition Plateaus

    FEST breidt haar collectie uit met de Hexagon bijzettafel ontworpen door de Nederlandse designer Thomas Eurlings en twee nieuwe hanglampen: Orb en Pia. Daarnaast zijn de bestseller Plateau bijzettafel en eettafel verkrijgbaar in twee nieuwe special editions.

    Plateau special editions

    De Plateau bijzettafel is in 2019 ontworpen door de twee Duitse zussen Silvia en Antonia van Studio Terhedebrügge. Een jaar later volgden de ronde en ovale Plateau eettafels. De Plateau heeft een sterk grafisch maar ook zacht karakter door een spel van afgeronde vormen en het open onderstel. De nieuwe special edition van de Plateau bijzettafel (€ 279,-) is in Nederland geproduceerd en gemaakt van hoogwaardig acrylaat in de kleur coral cloud en volledig transparant. Bij de eettafels is de halfopen ronde basis van acrylaat afgewerkt met een eikenhouten blad (rond € 1.979,- en ovaal € 2.059,-). Beide zijn vanaf medio januari 2022 verkrijgbaar.

    Hexagon

    De geometrische zeshoekige bijzettafel, Hexagon, is ontworpen door designer Thomas Eurlings. In vorm en design oogt de Hexagon simpel, maar het is een knap staaltje vakwerk. Zo zijn de verbindingspunten van het glas vrijwel onzichtbaar maar is de tafel supersterk, en is het glas door en door gekleurd voor een heldere en rijke kleur. De Hexagon is vanaf medio december verkrijgbaar in de kleuren grijs en brons en in een lage (€ 349,-) en hoge variant (€ 299,-). Als single eyecatcher of meerdere samengesteld tot honingraat in je interieur.

    Ontwerper Thomas Eurlings is de oprichter van de internationale creatieve studio ThomasE.creations in Amsterdam. De studio ontwerpt complete interieurs, maar ook meubelen en sieraden. O.a. de Fading Mirror voor ENO studio en het Gradient Wallpaper voor NLXI komen uit de koker van ThomasE.creations. De karaktereigenschappen van het materiaal waarmee hij werkt zijn sinds zijn opleiding als textielontwerper het uitgangspunt gebleven in zijn ontwerpen. Zo zorgt een combinatie van de geometrische vormen van de Hexagon, het transparante glas en het zonlicht voor een oneindig lichtspel.

    Orb en Pia

    De Orb en Pia zijn twee nieuwe hanglampen uit FEST’s eigen design koker. De ronde, wit met zwarte hanglamp – Orb – is minimalistisch en toch speels. De golden Pia doet denken aan een hi-hat aan een snoer en geeft de ruimte een warm en zacht sfeerlicht. De Orb (€ 149,-) en Pia (€ 299,-) zijn vanaf januari 2022 verkrijgbaar.









    08-12-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scotch & Soda
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SCOTCH & SODA GAAT EEN SAMENWERKINGSVERBAND AAN MET TIPA® EN INTEGREERT COMPOSTEERBARE VERPAKKINGEN IN ZIJN SUPPLY CHAIN.

     

    Het merk doet de toezegging om tegen midden 2022 een miljoen polyzakken te vervangen. Ter ere van Wereld Bodem Dag kondigt het Amsterdamse modemerk Scotch & Soda zijn samenwerking met TIPA® aan, een bedrijf dat composteerbare en biologisch afbreekbare verpakkingsoplossingen creëert. Scotch & Soda streeft ernaar om tegen 2025 af te zien van conventionele plastic polyzakken voor alle productcategorieën en het integreren van bioplastic TIPA®-zakken is daarvoor een belangrijke stap in de goede richting. Deze doelstelling is een onderdeel van de duurzaamheidsmissie van het merk om zijn steentje bij te dragen aan de bescherming van het milieu.

    In 2022 zullen minimaal een miljoen kledingstukken van Scotch & Soda verpakt worden in bioplastic zakken van TIPA®. Voor de Lente en de Zomer, de eerste twee collecties van het jaar, zullen TIPA®-zakken gebruikt worden voor 21% van de totale hoeveelheid productverpakkingen.  Items waar veel vraag naar is zullen in deze zakken verpakt worden, zoals T-shirts, jeans, sweaters, truien, overhemden en blouses uit de heren-, dames- en kindercollecties.

    Modemerken verpakken hun afgewerkte kledingstukken om deze te beschermen tegen water en beschadigingen tijdens verwerking en transport. Dankzij de verpakkingen kunnen ze er zeker van zijn dat klanten hun bestellingen in de best mogelijke staat ontvangen. Polyzakken gemaakt van polyethyleen (PE, een polymeer dat gewonnen wordt uit fossiele brandstoffen) waren traditioneel de beste verpakkingsopties omdat ze maximale bescherming bieden. Daarbij moet echter opgemerkt worden dat gemiddeld 58%* van de wereldwijde plasticconsumptie (m.u.v. plastic vezels) op stortplaatsen en in natuurlijke ecosystemen terechtkomt. Het duurt honderden jaren voordat deze materialen volledig zijn afgebroken en er kunnen mogelijk giftige stoffen lekken in het water en de bodem.

    De innovatieve verpakkingsoplossingen van TIPA® bieden een net zo betrouwbare bescherming als de conventionele polyzakken, maar zijn minder afhankelijk van fossiele brandstoffen en kunnen gecomposteerd worden als ze niet meer gebruikt kunnen worden. De vuilnisbelt en de verbrandingsoven zijn dan dus niet meer de enige opties. Biogebaseerd plastic wordt geheel of gedeeltelijk gemaakt van hernieuwbare biologische bronnen, zoals suikerriet of maïszetmeel. Door meer gebruik te maken van hernieuwbare grondstoffen streeft Scotch & Soda ernaar zijn afhankelijkheid van fossiele brandstoffen te verminderen. 

    In de woorden van Daphna Nissenbaum, CEO en medeoprichtster van TIPA®: “Consumenten beseffen meer dan ooit tevoren dat plastic verpakkingsafval een enorme impact heeft en talrijke onderzoeken die we binnen Europa hebben uitgevoerd tonen aan dat zij van de bedrijven waar ze bij kopen, verwachten dat deze composteerbare verpakkingen gebruiken. TIPA® is er trots op om Scotch & Soda een oplossing te kunnen bieden die hun kledingstukken beschermt en bovendien na gebruik veilig afbreekt tot compost.”

    Jelle de Jong, Directeur Duurzaamheid bij Scotch & Soda, voegt hieraan toe: “Wij geloven dat er ruimte voor verbetering is voor wat betreft de implementatie, inzameling en compostering van bioplastic verpakkingen binnen de mode-industrie. Door samen te werken met TIPA® en lokale afvalverwerkingsbedrijven hopen we dat een product dat traditioneel gezien wordt als afval via het composteringsproces voedingsstoffen terug zal geven aan de bodem.”

    TIPA®-zakken worden geproduceerd in Duitsland. Ze zijn gemaakt van 20% biogebaseerd plastic (gewonnen uit maïszetmeel en suikerriet) en 80% fossielgebaseerd plastic. TIPA®-zakken, een alternatief voor conventioneel plastic, zijn biologisch afbreekbaar en composteerbaar. De zakken zijn geschikt voor thuis- en industrieel composteren, zoals aangegeven door de OK compost HOME- en Seedling-logo’s op de zakken. Ze zijn ontworpen om binnen drie tot zes maanden volledig af te breken.

    Als onderdeel van de missie van Scotch & Soda om biologische recycling wereldwijd aan te moedigen, streeft het merk ernaar om klanten de mogelijkheid te bieden hun TIPA®-zakken in te leveren in geselecteerde winkels, om het zo makkelijker te maken voor mensen die in een stad wonen en wellicht geen ruimte hebben om te composteren. Het merk zal samenwerken met lokale afvalverwerkingsbedrijven om te garanderen dat de zakken gecomposteerd worden. Dit initiatief gaat van start in de twee winkels in Londen en in 2022 zullen enkele belangrijke locaties in Amsterdam, Parijs en New York volgen. Middels deze samenwerking met TIPA® hoopt Scotch & Soda dat ze klanten zullen inspireren om met composteren te beginnen. Het merk wil op deze manier ook meer bewustzijn creëren over de impact op het milieu van de productie van conventionele verpakkingen, evenals wat ermee gebeurt als ze niet meer bruikbaar zijn. 

    07-12-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Demain, il fera jour

    SUPPORTS FOOD BANKS - Take me away

    In 2020 lanceert ‘Demain, il fera jour’ een T-shirt midden in de eerste pandemigolf om de acties van de Voedselbanken voor ontelbare gezinnen in moeilijkheden te steunen. Er worden 175.402 mensen geholpen.

    2021 Hetzelfde programma, even dringend: de pandemie heeft veel neveneffecten en de Belgische Federatie van Voedselbanken helpt mensen met dezelfde problemen. Om snel te kunnen reageren en goed te kunnen organiseren schenkt Demain, il fera jour de volledige winst op de verkoop van zijn T-shirt Take me away.

    Het verhaal achter Take me away? Een sterke en beeldschone verpleegster, een patiënt die haar doet twijfelen, een nipte ontsnapping of misschien zelfs een vlucht, en een hervonden vrijheid. Of een illusie. Je weet maar nooit. Alles moet nog op punt worden gezet, maar een iets is zeker: het is meer dan romantiek, het is een mentaliteit! David Carette, knappe kop bij Demain, il fera jour, kwam met het idee van zijn verpleegster Marie op de proppen, met eightiesdetails, zoals de verwijzing naar de New Yorkse studio Chung King waar de Beastie Boys hun albums hebben opgenomen.

    T-shirts Take me away in biokatoen en fairtrade, met de hand gezeefdrukt in België. Heren- of damesmodel, van XS tot XL, 42 euro. 100% van de winst op de verkoop gaat naar de Belgische Federatie van Voedselbanken.







    06-12-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een feestelijk eindejaar met DIM

    Maak je feestoutfit af met opvallende panty's of sokken!

    Knallende champagneflessen, bulderend gelach en ovenhapjes waar je minstens 5x op moet blazen om je tong niet te verbranden. Het eindejaar komt op kousenvoeten dichterbij. We mogen weer hartelijk vieren met familie en vrienden.

    Party season betekent ook keuzestress in je kleerkast. Een oogverblindend jurkje voor oudjaar, een feestelijke trui om je grootouders in te bezoeken, een edgy jumpsuit waarin je bij je ouders op de koffie kan gaan,… Met DIM’s EOY hosiery collectie maak je in een oogwenk van elke party look een pareltje. Weg met de outfittwijfels! En geen cold feet meer voor de volgende feestelijke gelegenheid.

    Een kwalitatieve panty geeft je niet alleen het nodige comfort en warmte tijdens het koude eindejaar, maar tilt bovendien je feestelijke outfit naar een hoger niveau. Laat je inspireren door de stijlvolle patronen en toffe prints van DIM’s party collectie van panty’s en sokken.













    06-12-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!