Inhoud blog
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
  • Aspria: een goede ademhaling, levensbelangrijk!
  • Moederdag
  • Peugeot lanceert nieuwe stijlvolle Boreal molen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    23-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Café Wiltchers.

     

     

     

    Weliswaar een onderdeel van het Brusselse Conrad Hotel, biedt het Café Wiltchers een aantal eigen formules aan voor groepen en meetings. Dit alles in een erg aangenaam kader met boven op een kwaliteitsservice.

    Groepen tot 40 personen kunnen hier probleemloos terecht en o.m. genieten van een lunch of diner à la carte. De buffetformule ‘Le Grand Classique’ is nu ook ’s avonds beschikbaar en omvat naar keuze uit enkel koude of koude en warme gerechten. Van 17 november tot 31 januari 2008 biedt het Café Wiltchers ook een cocktail ”le Grand Frisson”. Deze cocktail wordt georganiseerd langs de ijsbaan van het hotel met voor de deelnemers, toegang tot de ijsbaan en wordt gevolgd door een buffet en/of wame gerechten. Belangstellende groepen kunnen er evenzeer in de Nieuwjaarsperiode terecht voor de organisatie van hun eigen Eindejaarsevenement. RVH.

     

     

    Café Wiltchers – Louizalaan 71 – 1050 Brussel – tel 0499/56 56 01

     

    23-09-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlm viert feest in manchester

     

    VLM Airlines viert feest in Manchester

     

     

     

     

    Dit jaar viert VLM Airlines de vijfde verjaardag van haar vluchten tussen Manchester en London City. De maatschappij ondervindt momenteel een sterke vraag voor haar rechtstreekse vluchten naar de Britse hoofdstad en naar Antwerpen en Rotterdam. 

     

    VLM Airlines startte zijn activiteiten in Manchester in september 2002 met twee vluchten per weekdag.  Minder dan vijf jaar later hebben de klanten in het noordwesten van het Verenigd Koninkrijk nu een keuze uit zeven terugvluchten iedere weekdag, tussen Manchester en London City.  De uitbreiding van het aantal vluchten is een erkenning voor het toenemend belang van de stad Manchester als grote Europese zakenbestemming. 

     

    Ondertussen heeft VLM Airlines zijn activiteiten in Manchester verder uitgebreid door de introductie van rechtstreekse vluchten naar het Europese vasteland. In oktober 2006 begon VLM Airlines met een rechtstreekse verbinding van Manchester naar Antwerpen en introduceerde in februari 2007 rechtstreekse vluchten naar Rotterdam. Passagiers hebben een keuze uit twee vluchten per weekdag op beide routes, alsook een vlucht op zondag. Verder wordt er ook een uitstekende verbinding aangeboden van Luxemburg naar Manchester, via London City.

     

    “Als innovatieve en dynamische luchtvaartmaatschappij zoeken we steeds naar nieuwe opportuniteiten. De keuze om vanuit Antwerpen rechtreeks naar Manchester te vliegen was dan ook een goede strategische zet, wij kregen 20% meer passagiers op deze route dan onze aanvankelijke verwachtingen.” zegt Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines.  “Manchester is een belangrijke schakel in de groeiplannen van VLM en met elf vluchten per weekdag naar drie bestemmingen bevestigen we onze positie als dé maatschappij voor zaken- en vrijetijdsreizigers in het noordwesten van het Verenigd Koninkrijk.” voegt Vanneste eraan toe. RVH.

    www.flyvlm.com 

     

     

    23-09-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.chez stans
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CHEZ STANS

     

     

     

    Met het overlijden van Paul Vanderkeerssen, sloot het restaurant “Chez Stans” de deuren. Meteen verdween een mythisch oord waar vooral acteurs, schrijvers en kunstenaars en zeer zeker de doorsnee Brusselaar mekaar terugvonden. Ook de erg typische Brusselse keuken verdween. Een vluchtige, maar amateuristische heropening liet het gemis nog veel sterker aanvoelen. Gelukkig daagde zakenman Daniel Verhoeft op die het etablissement ‘Chez Stans’ nieuw leven inblies, niet alleen qua traditie en inrichting maar voornamelijk mbt de typische Brusselse keuken.

     

    ‘Chez Stans’ ontleent zijn naam aan de voornaam van de eerste bazin, Constance, de moeder van Paul Stans, die in werkelijkheid Joseph Vanderkeerssen heette. In die tijd was dit een eenvoudig buurtcafé met geverniste banken, houten tafeltjes en een lange bar waar een vaste groep van stamklanten aanschoof. De bazin troonde altijd midden in het café, onveranderlijk gekleed in een stofjas van zwart satinet. Constance, gewoonlijk Stans genoemd, was een echte Brusselse met een bloemrijke woordenschat en veel gevoel voor humor. Omdat het Théâtre des Galeries en het Théâtre du Vaudeville vlakbij waren liepen er vanzelfsprekend veel acteurs binnen na de voorstelling. Deze toeloop bracht de zoon des huizes op het idee ook enkele schotels met streekgerechten te serveren. Een briljant idee want ‘Chez Stans’ werd een populair adres van heel uitgaand Brussel.

     

    Met de heropening heeft Daniel Verhoeft weliswaar het aantal couverts lichtjes opgetrokken, zonder daarbij de behaaglijke sfeer verloren te laten gaan. Daarvoor staan het rustiek meubilair, de karmijnrode tegelvloer en de geruite tafelkleedjes garant. De gelambriseerde wanden zijn authentiek en dragen het nodige bij aan de warme uitstraling, zeker nu er ’s avonds romantische kaarsen op de tafels staan. De rode gordijnen herinneren ons eraan dat deze plek nauwe bindingen heeft met het theater en het toneel. Trouwens, boven de bar zien we een muurschildering die een scène uit ‘Le mariage de Mademoiselle Beulemans’ voorstelt, met Jacques Lippe en Christiane Lenain in de hoofdrollen. In de zaal die uitkijkt op de trappen van de Prinsengalerij, ontdekken we een fresco met personages van de Commedia dell’arte en onze beroemdste poppenspeler José Géal alias Toone VII, zonder twijfel een van de authentiekste hoeders van de geest van deze wijk. Een ander beeld roept clown Footitt opnieuw tot leven in het programma ‘Le mariage’ uit de rolbezetting ‘Chocolat’.

     

    Daniel Verhoeft behaalde zijn diploma industrieel ingenieur en startte een bouwonderneming met accenten op ontwerp en renovaties. Met zowat 200 werknemers in dienst en actief in meerdere landen verwerft hij in 1985 door een associatie met de firma Blaton, de eerste horeca-ervaring. In februari 2002 leerde hij Lucilène kennen, een aantrekkelijke Braziliaanse met wie hij huwt. Samen openen ze het restaurant ‘Show Brasil!’. In 2005 verkrijgt Daniel een Braziliaanse diplomatieke functie in België en dit jaar startte hij “Chez Stans”. Zijn relaties met kunstenaars en de wereld van het toneel hebben hem zeer duidelijk geholpen om het originele decor maximaal te bewaren.

     

    Als specialist van de streekkeuken is Cootie, troetelnaam van chefkok Jean-Claude Vankriekenveldt, een groot liefhebber van de Belgische streekgerechten. Zijn bijnaam heeft hij te danken aan zijn bewondering voor de trompettist uit het orkest van Duke Ellington: Cootie Williams. Op het gemeenteplein in Linkebeek verrichtte hij wonderen als chef van Le Chevalier. Cootie was begonnen in de slagerij ‘Ferdinand’ van zijn ouders Felix en Rosa op het Alfons Lemmensplein in Anderlecht. In 1980 zette hij een traiteurdienst op poten die nadien tot Le Chevalier uitgroeide. De laatste jaren leidde hij een hotel-restaurant-bar in Costa Rica, terwijl hij ook kooklessen gaf in het Marriott Hotel in San José. Nu staat hij aan het hoofd van de keuken in ‘Chez Stans’.

     

    Tot de nostalgische en mythische gerechten van dit restaurant behoort de befaamde ‘steak Nergal’. De samenstelling van deze kunstenaarssaus is een zeer goed bewaard geheim dat momenteel enkel wordt gedeeld door de baas, de chef-kok en dit op aangeven van gastronoom Marc Danval.

     

    Deze saus is een geesteskind van acteur Jean Nergal die in 1962 de toneelprijs ‘Eve du Théâtre’ in ontvangst mocht nemen. Hij leidde aan het eind van zijn loopbaan het Théâtre Royal du Parc, waar zijn borstbeeld trouwens de hal siert. In de samenstelling van de saus verwijst Nergal naar het geheimzinnige van de godenwereld, het onsterfelijke en het intense genot van de gastronomie.

     

    Wie deze saus, maar ook tal van andere Brusselse streekgerechten wil ontdekken vindt in het restaurant ’Chez Stans’ meer dan zijn gading. Bovendien worden er tal van culturele manifestaties georganiseerd die de aantrekkingskracht aanzienlijk vergroten. RVH.

     

    Chez Stans – Predikherenstraat 12-14 – 1000 Brussel -  tel 02-502 05 30

     

     zie ook www.6minutes.be

     

     

    23-09-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sfeermakers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     

    Sfeermakers & Creaties met wol en garen

     

     

     

    KVLV lanceert twee nieuwe boeken voor iedereen die graag knutselt of met de handen bezig is en bovendien zijn interieur met een eigen decoratieve toets wil verrijken.

     

    “Sfeermakers” is een prachtig boek inderdaad vol met ‘sfeermakers’.  Bloemstukken, originele decoraties in metaalfolie, kunstwerken met Powertex, creaties met snoeiafval en – ook leuk voor kinderen – een ‘leuke-spullen-gordijn’. Het zit boordevol ideeën en suggesties, soms met verrassende presentaties, maar vooral de eigen inbreng in bloemstukken en tal van decoraties is uiterst belangrijk. Bijzonder typerend is de snoeiafval. De meeste mensen zijn snoeiafval liever kwijt dan rijk.  Tenzij je er iets waardevol kunt mee doen.  Eens je ontdekt wat de mogelijkheden zijn, wordt het zelfs zonde om over afval te spreken.

     

    De redactie is in handen van Lieve Herremans, Marie-Jose Maasen en Christine Van Soom terwijl Veronique De Walsche en Carl Vandervoort zorg dragen voor de fotografie.

    Paperback ca 147 pag, formaat 21 x 24 cm

    Prijs: € 20, KVLV-leden € 15, verzendingskosten € 3

     

    “Creaties met wol en garen” is een doe-boek met trendy creaties met wol en garens in de hoofdrol.  Luchtige sjaaltjes gebreid in ajourmotieven, wollig gebreide en vervilte handtasjes, trendy interieurobjecten omhuld met textiel en geborduurde naadverbindingen en prachtig gevilte bloemen.  Je kunt dadelijk aan de slag met de duidelijke werkbeschrijvingen of je laten inspireren door de prachtige foto’s.

    Gevilte bloemen geven je interieur een warm accent.  Een in zuivere wol gebreide tas tover je in een handomdraai om tot een elegante gevilte handtas.  Met ‘ajoursjaaltjes’ brei je in een luchtig ajourpatroon een leuke poncho, puntsjaal of romantische omslagdoek. RVH.

     

    Redactie Christine Van Soom – fotografie Veronique De Walsche

    Paperback 119 pag. - Formaat: 21 cm X 24 cm

    Prijs: € 20, KVLV-leden € 15, verzendingskosten € 3

    KVLV, Rémylaan 4b, 3018 Wijgmaal-Leuven – tel 016/24 39 99

     

     

    23-09-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hotel bloom!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HOTELBLOOM

     

     

    De lobby en de receptie ondergingen de metamorfose: nieuw, modern, fris en licht. Vanaf half september kent u de 12 vergaderzalen het ontbijtrestaurant evenmin teug.

     

    Van de 306 kamers van het hotel kregen er reeds 57 een door jonge Europese kunststudenten geschilderde muurbeschildering. Het voormalige Royal Crown Hotel Brussels, nabij de botanische tuinen, kreeg een nieuwe naam: HotelBLOOM.

     

    Net als in het verleden garandeert de directie nog steeds een vlekkeloos verloop van elk verblijf, van ontbijt tot residentiele meeting, van excursie-uitstap tot intense zakenreis.

    Nu trouwens online.

    www.hotelbloom.com

     

     

    22-09-2007 om 18:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hotel bloom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Café Wiltchers.

     

     

     

    Weliswaar een onderdeel van het Brusselse Conrad Hotel, biedt het Café Wiltchers een aantal eigen formules aan voor groepen en meetings. Dit alles in een erg aangenaam kader met boven op een kwaliteitsservice.

    Groepen tot 40 personen kunnen hier probleemloos terecht en o.m. genieten van een lunch of diner à la carte. De buffetformule ‘Le Grand Classique’ is nu ook ’s avonds beschikbaar en omvat naar keuze uit enkel koude of koude en warme gerechten. Van 17 november tot 31 januari 2008 biedt het Café Wiltchers ook een cocktail ”le Grand Frisson”. Deze cocktail wordt georganiseerd langs de ijsbaan van het hotel met voor de deelnemers, toegang tot de ijsbaan en wordt gevolgd door een buffet en/of wame gerechten. Belangstellende groepen kunnen er evenzeer in de Nieuwjaarsperiode terecht voor de organisatie van hun eigen Eindejaarsevenement. RVH.

     

     

    Café Wiltchers – Louizalaan 71 – 1050 Brussel – tel 0499/56 56 01

     

    22-09-2007 om 18:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bcd travel

    BCD TRAVEL VERWERFT MEERDERHEIDSPARTICIPATIE IN AUSTRALISCH AGENTSCHAP INTERNATIONAL EXPRESS

     

     

    BCD Travel kondigt de verwerving van een meerderheidsparticipatie in haar huidige Australische netwerkpartner aan. Dit is een nieuwe belangrijke stap in de verdere versteviging van de strategische eigendomspositie van de onderneming in de regio Azië/Stille Oceaan. De Australische partner in kwestie, de toonaangevende full-servicereisonderneming International Express, voorheen actief als Sydney Express, Brisbane Express en Melbourne Express, nam eerder dit jaar in Australië al de merknaam BCD Travel over.

     

    Mike Buckman, CEO van BCD Travel: “BCD Travel is vastbesloten om overal actief te zijn, waar onze klanten ons nodig hebben. Het is dan ook onze strategie om te blijven investeren in strategische markten op één lijn met de reisprogramma¹s van onze belangrijkste klanten. Deze investering in onze Australische activiteiten toont duidelijk aan hoeveel belang we hechten aan een versterking van ons lokaal aanbod op de Australische markt, ons regionaal aanbod in de regio Azië/Stille Oceaan en ons wereldwijd aanbod voor onze grote multinationalklanten. De synergie van onze gedeelde visie voor de toekomst van reismanagement zorgt er bovendien voor dat onze klanten bij hun beheerde reisprogramma's van een superieure kwaliteitsservice en ongeëvenaarde meerwaarde zullen kunnen blijven genieten.”

     

    In het kader van haar meerderheidsparticipatie zal BCD Travel trouwens ook een multinationaal servicecenter in Brisbane implementeren om haar klanten in deze sleutelmarkt en -regio naadloze service aan te bieden. RVH.

     

     

     

    22-09-2007 om 18:17 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson sas spa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     


    Cathy Vander Eecken en Séverine Philippin

    aan het hoofd van de Radisson SAS hotels in Spa.

     

    Cathy Vander Eecken en Séverine Philippin werden zopas benoemd tot respectievelijk General Manager van het Radisson SAS Palace Hotel en General Manager van het Radisson SAS Balmoral Hotel in Spa.

     

    Cathy Vander Eecken, Sint-Niklaas 1976, behaalde een graduaatdiploma Hotelmanagement aan de Erasmus hogeschool in Brussel. In 1997 begon ze haar professionele carrière in het Astrid Park Plaza hotel in Antwerpen. In 2000 kwam ze bij de Rezidor Hotel Group als Sales Manager voor de Radisson SAS Hotels in Antwerpen en Brussel. In 2002 werd ze Assistent-Verkoopsdirecteur in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel.

    In 2003 verhuisde ze naar Spa als City Director of Sales & Marketing. Ze opende er het nieuwe Radisson SAS Palace Hotel in het centrum van Spa. Sinds januari 2006 werd ze gepromoveerd tot Assistent-Algemeen Directeur in het Radisson SAS Palace Hotel, functie die ze combineerde met de verantwoordelijkheid over de verkoop en marketing voor beide hotels. Cathy is Nederlandstalig van afkomst, praat heel goed Frans en Engels en heeft noties van het Duits.

     

    Séverine Philippin, Rocourt (B) 1975, behaalde een graduaatdiploma in Toerisme aan de Hogeschool van de Franse Gemeenschap in Luik. Zij begon haar carrière in 1997 in het Crowne Plaza hotel in Brussel. In 1999 keerde ze terug naar haar geboortestreek en begon als receptioniste in het Balmoral Hotel in Spa. Sinds de overname door Radisson SAS in 2000, deed ze ervaring op als Front Office Manager en Revenue Manager in het Radisson SAS Balmoral. Sinds 2004 stond ze mee aan de wieg van het Radisson SAS Palace Hotel en werd ze City Revenue Manager voor beide hotels. In januari 2006 tenslotte werd ze gepromoveerd tot Assistent-Algemeen Directeur van het Radisson SAS Balmoral Hotel. Séverine’s moedertaal is Frans, ze praat ook Engels en Nederlands.

     

    Cathy en Séverine maken deel uit van het interne promotie programma van Rezidor. Met als resultaat hun benoeming tot General Manager van de Radisson SAS Hotels in Spa. Ze zijn er verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van de hotels.

     

    Cathy Vander Eecken en Séverine Philippin: « Wij zijn heel blij beide Radisson SAS hotels in Spa te mogen vertegenwoordigen. Wij zullen via ons sterk lokaal en wereldwijde verkoop- en marketingnetwerk er dan ook alles aan doen om Spa bij het grote publiek te promoten als geliefkoosde bestemming. Beide hotels hebben hun specificiteiten: het Radisson SAS Balmoral Hotel, gelegen midden de bossen, is een uitstekende locatie voor de organisatie van conferenties en incentives of om een weekendje in familiegezelschap door te brengen. Het Radisson SAS Palace Hotel, in het centrum van Spa, is ook uiterst geschikt voor de organisatie van vergaderingen of incentives en is bovendien rechtstreeks verbonden met de Thermen van Spa. » RVH.

    22-09-2007 om 18:12 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zen'itude
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zen’itude bij Zarza:

     

    Op 27 september is het bijzonder creatief kooktalent en voortrekker van de nieuwe Waalse keuken, Sang-Hoon Degeimbre van L’Air du Temps als sterrenchef te gast bij Zarza Leuven.

     

    Sang-Hoon is zonder meer een Belgisch openbloeiend kooktalent. In Knack restaurantgids wordt hij geprezen met niet minder dan 5 kloppers (grootste onderscheiding met felicitaties van de jury). De Michelingids 2007 citeert hem als enige om volgend jaar een 2de ster te veroveren en bovendien is hij één van de weinige Belgische chef met internationale faam. Samen met het Hof van Cleve van Peter Goossens was L’Air du Temps een van de weinige restaurants die Martin Berasategui, de sublieme Baskische 3-sterrenchef, tijdens zijn Belgische studiereis begin dit jaar bezocht. Enkele maanden terug werd hij uitgenodigd om een 10-daagse kookdemo in Azië te presenteren.

     

    Niet enkel de spijs, maar ook de drank zullen op 27 september zeer bijzonder zijn: de wijnen worden geselecteerd door Maxim De Munck sommelier van L’Air du Temps, die op het gala van de Gouden Garde werd uitgeroepen tot Sommelier van het jaar 2007. Ook op 27 september kunnen Champagnekenners nog steeds ‘au prix d’ami’ genieten van Zarza’s Icoon champagne Pol Roger, favoriet van wijlen sir Winston Churchill en door Robert Parker opgenomen in zijn select topgroepje van ‘outstandig producers’.

    Sang-Hoon’s Zen’itude x Zarza’s ZENsacion = ZENsacioneel². Brigitte en Ben zorgen meteen voor een uniek staaltje van culinaire samenwerking over de (taal)grenzen heen en dit op de feestdag van de Franse Gemeenschap. RVH.

     

    22-09-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wijnfestival carrefour gb

    Het Wijnfestival 2007 bij Carrefour en GB:

     

     

     

    Vanuit een jarenlange traditie slaan Carrefour en GB opnieuw de handen in elkaar om hun klanten de beste selectie grand crus en appellations aan te bieden, zodat elke wijnliefhebber z'n gading vindt. Zoals elk jaar stelt het Wijnfestival bij Carrefour en GB een zeer rijke selectie voor: wijnen, champagnes en schuimwijnen van uitstekende kwaliteit tegen een zeer interessante prijs. Een selectie die hoofdzakelijk bestaat uit wijnen van de jaren 2003, 2004, 2005 en 2006. De 'appellations' uit alle Franse wijnstreken (nog altijd goed voor 3/4 van de Belgische markt) zijn goed vertegenwoordigd, maar ook de andere wijnlanden worden in dit festival weergevonden. Het festival vertegenwoordigt 12% van het jaarlijkse zakencijfer in de afdeling Wijn bij Carrefour en 10% bij GB.

     

    Om aan de vraag van elke klant te kunnen beantwoorden, hebben Carrefour en GB - die respectievelijk 300 en 200 wijnen aanbieden - een mooie selectie niet-Franse wijnen in petto, afkomstig uit verschillende Europese en niet-Europese landen. Iedereen kan heerlijke Duitse, Italiaanse, Spaanse en Portugese wijn ontdekken, naast de Zuid-Afrikaanse, Australische of Californische wijnsoorten. Ook Zuid-Amerikaanse wijn - de Argentijnse en Chileense op kop - verdient een plaats in dit rijke assortiment.

     

    Het Wijnfestival bij Carrefour vindt plaats van 19 september t.e.m. 6 oktober 2007. Carrefour stelt een selectie van 300 wijnen, champagnes en schuimwijnen voor, tegen prijzen tussen 2,99 en 300 EUR. Het gaat om wijn uit het hoge gamma, speciaal geselecteerd op kwaliteit. Ook  bij GB loopt het wijnfestival van 19 t.e.m. 30 september 2007. GB stelt een selectie van meer dan 200 wijnen voor, met wijnen specifiek geselecteerd voor het noorden en het zuiden van het land. Zo zal het aanbod witte wijn in het noorden groter zijn, terwijl in het zuiden rode wijn een grotere rol speelt. Prijzen variëren van 2,99 tot 40 EUR.

     

    De rijkdom van dit Wijnfestival ligt enerzijds in de diversiteit van de voorgestelde wijnen en anderzijds in de kennis van de experts die ze selecteren: een selectie die hun beroep en passie alle eer aandoet. Want kwaliteit, dat is waar de selectie van het Wijnfestival voor staat: onze wijnexperts hebben duizenden flessen gedegusteerd om enkel de beste wijnen te kunnen aanbieden. Kortom, ze gingen niet over één nacht ijs, maar dat was ook nodig om tot dit kwalitatieve eindresultaat te komen.

     

    Tussen de exclusieve aanbiedingen van Carrefour en GB vinden we andermaal de ‘Ongelofelijke’ als 'pièce de résistance' van het Wijnfestival, een selectie van minder bekende wijnsoorten tegen een zeer interessante prijs. De "bekroonde" wijnen genieten van een bevoorrechte status. Het gaat om wijn die een gouden, zilveren of bronzen medaille behaalde op een van de grote concours in Frankrijk of andere Europese landen. De "aanbevolen" wijnen behaalden een onderscheiding of een aanbeveling in een van de prestigieuze, internationaal erkende publicaties, zoals Le Guide Hachette, La Revue du Vin de France en de Parker-gids. Tenslotte worden talrijke “kwaliteitswijnen” van het wijnjaar 2005, waarnaar de vraag zeer groot is, aangeboden.  RVH.

     zie ook www.6minutes.be

    22-09-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leonidas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LEONIDAS VERWENT JONG EN OUD

     

     

     

    Met ‘COUPES’ presenteert Leonidas een onweerstaanbaar dessert dat je in al haar zachtheid moet proeven !

     

    Met het einde van de vakantie en het begin van een nieuw schooljaar en werkjaar, zorgt Leonidas voor een plezierige noot en een gezonde dosis passie.  COUPES is een innovatie in de wereld van de chocolade. Deze kleine maar verrukkelijke desserts van 11 gram stralen een ongeziene schoonheid uit, laten zich in al hun fijnheid proeven en zijn bovendien de perfecte partners voor gezellige momenten tussen vrienden of fijnproevers.

    Het assortiment van de Coupes bestaat uit vijf smaken - twee Coupes in pure chocolade en drie Coupes in melkchocolade  – elk met een uiterst fijne afwerking die het geheel een artistieke uitstraling meegeeft.

    Coupe Tiramisu : melkchocolade met vulling van praliné met speculoos en ganache met Tiramisu-en Amarettosmaak, versierd met korreltjes Amaretti. Coupe Truffé Maracuja : melkchocolade met een ganachevulling van pure en melkchocolade met passievruchtenaroma, versierd met viooltjes van suiker.  Coupe Praliné Croquant : melkchocolade met een opgespoten vulling van melkpraliné met gekarameliseerde noten. Coupe Lait d’Amande : pure chocolade, gevuld met een ganache van amandelmelk met marsepein en witte chocolade, en versierd met geglaceerde pailletten van melkchocolade en tot slot de Coupe Lait de Coco : pure chocolade, gevuld met kokosmelk en witte chocolade, versierd met kokosschaafsel.

     

    De Coupes worden aangeboden in een vierkante doos met blister van 25 coupes en een liniaaltje met blister 7 coupes. RVH.
    zie ook www.6minutes.be

    21-09-2007 om 22:15 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tex by max azria
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tex by Max Azria

     

     

     

     

     

    De Carrefour-groep lanceert in Europa het prêt-à-portermerk “Tex by Max Azria” dat tot stand kwam via een samenwerkingsovereenkomst met de ontwerper Max Azria. Carrefour bevestigt daarmee dat de groep een nieuwe weg inslaat wat het textielaanbod betreft. Het eerste seizoen van het gamma “Tex bij Max Azria” ligt in de rekken van alle hypermarkten, ruim 600, in Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland en België.

     

    Sinds 2006 ondergaat het non-foodaanbod een grondige evolutie. De bedoeling is om beter te kunnen beantwoorden aan de verwachtingen van de klant en de verkoop te dynamiseren. Het gaat om een programma op lange termijn, waar dit eerste seizoen van de collectie ‘Tex by Max Azria’ deel van uitmaakt.

     

    Max Azria, de beroemde ontwerper uit Hollywood die o.a. de garderobe van de sterren uit Desperate Housewives en Sex in the city uit z’n mouw schudde, mag nu de eerste prêt-à-porterdamescollectie op zijn naam schrijven. Moderne en comfortabele snitten, soepele, vloeiende en zachte stoffen in dégradé of ton-sur-ton vormen een collectie die voor alle vrouwen toegankelijk is. Kortom, ‘fashion voor haar’ ten voete uit. RVH.

    www.carrefour.eu

     

    21-09-2007 om 15:19 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delhaize care

                                    

                                           

                 

    DELHAIZE CARE:             

    NIEUW HUISMERK VOOR NON-FOOD & VERZORGINGSPRODUCTEN                 

     

    De ontwikkeling en promotie van het Delhaize-huismerk is een cruciaal element in de strategie en commerciële politiek van Delhaize. De laatste jaren kennen de producten van het huismerk een groeiend succes. Delhaize heeft vandaag ongeveer 6.500 huismerkproducten in de rekken, goed voor 46,8% van het zakencijfer. Deze producten zijn een echte aanrader voor de klant: ze zijn kwalitatief, vernieuwend en goedkoper dan de nationale merken. Delhaize van haar kant kan zich via haar huismerken duidelijk van de concurrentie onderscheiden.

     

    Om de groei van haar huismerken verder te ondersteunen, lanceert de onderneming twee nieuwigheden: Delhaize Care, een gloednieuw Europees huismerk voor non-food en verzorgingsproducten en een nieuwe verpakking voor de producten van het Delhaize-merk.

     

    Delhaize Care, een nieuw huismerk voor non-food en verzorgingsproducten, is na  “365” het tweede huismerk dat ook in de andere uithangborden van Delhaize Groep in Europa (België, Luxemburg, Duitsland, Roemenië en Griekenland) te koop zal zijn. Alle non-food en verzorgingsproducten van het eigen merk, zoals keukengerei, servietten, zeep, parfumerie, papierwaren, textiel, ... (zo'n 500 producten) zullen tegen eind 2008 het huismerk Delhaize Care dragen.

     

    De Delhaize Care-producten hebben dezelfde prijspositionering als de producten van het Delhaize-merk in de voeding: voor dezelfde kwaliteit als de nationale merken zijn ze minstens 10 à 15% goedkoper. Aangezien het om een Europees merk gaat, kan Delhaize betere aankoopvoorwaarden bedingen. De producten vormen dus een waardig alternatief voor de nationale merken. Doelstelling is om tegen 2010 met het merk Delhaize Care 14% marktaandeel te halen in de afdeling non-food-parfumerie-verzorging.

     

    De voedingsproducten van het Delhaize-merk worden erkend voor hun  kwaliteit. Maar ze waren tot nog toe weinig herkenbaar in het rek en er bestond een grote verscheidenheid aan verpakkingsstijlen, waarbij het logo niet altijd goed zichtbaar was. Daarom krijgen de producten van het Delhaize-merk geleidelijk aan een nieuw design. De leeuw krijgt een uniforme plaats linksbovenaan op het product en verschijnt steeds in een kleurvlak.

     

    Dit jaar viert Delhaize een dubbele verjaardag. De onderneming bestaat 140 jaar en 50 jaar geleden opende Delhaize de eerste supermarkt met zelfbediening in België. RVH.

     

    21-09-2007 om 15:12 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wijnbeurs match
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wijnbeurs bij Match

     

     

    De wijnoogst 2007 lijkt bijzonder beloftevol, alle supermarkten Match fungeren van 19 september tot 16 oktober als voorloper. Gedurende deze periode organiseert de supermarktketen een uitzonderlijke wijnbeurs met ruime selecties. Een wijnbeurs die trouwens de weerkaatsing is van de smaken en keuzes van de trouwe klanten die de consumptietendensen van heden weergeven. Deze barometer bevestigt de beroemde spreuk "in Vino Veritas" die Match zich eigen gemaakt heeft.

     

    De Belg is een echte wijnkenner, hij  is heel prijsbewust en maakt dan ook veel vergelijkingen, maar is te vinden voor nieuwe ontdekkingen, vooral om ze achteraf met naasten en vrienden te delen. Aan tafel toont hij interesse voor volkomen nieuwe smaken en aarzelt niet risico's te nemen. Uiteraard belet dit hem niet zijn voorkeuren te hebben, zoals de Bordeaux-wijnen. Hij staat ook open voor wijnen uit de Nieuwe Wereld, waarvan het marktaandeel blijft toenemen (+30% in vergelijking met 2006).

    Deze onweerstaanbare invloed laat hem toe zijn blik te verruimen en zijn drang naar nieuwe ontdekkingen te bevredigen. We kunnen bijgevolg stellen dat van zodra zijn portefeuille gerust is gesteld, zijn smaakpapillen klaar zijn om zonder a-priori te proeven, ruiken en appreciëren.

     

    Als antwoord op de wens naar betere kwaliteit, naar nieuwe ontdekkingen en meer originaliteit, maar met behoud van hetzelfde prijsniveau, is de herfstcollectie 2007 gebaseerd op: een ruimer assortiment, een aangepaste reactie op de nieuwe wensen van het kliënteel, onder meer door de tussenkomst van meer wijnen uit de « Nieuwe Wereld » met drempelprijzen voor een erkende kwaliteit.

    Naast de benadrukking van de met een medaille bekroonde wijnen en de laureaten van de voornaamste gidsen; Hachette, Revue des vins de France, Parker…  dankzij een aangepaste signaletiek, is er eveneens een spectaculaire tariefstrategie met tal van voordeelcombinaties.  Maar liefst 13 topwijnen fungeren als uitgesproken juweeltjes van de wijngids 2007 en verrassen ongetwijfeld menig wijnliefhebber. RVH.

    21-09-2007 om 15:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw Zeeland

     

    Nieuw onderdeel campagne 100% Pure New Zealand:

     

     

     

    ‘Welkom in het jongste land op aarde’. Tourism New Zealand voegt een nieuwe dimensie toe aan de succesvolle, toeristische campagne 100% Pure New Zealand. Met de focus op het door historici onderschreven feit dat Nieuw-Zeeland het laatste bewoonbare stukje aarde was waar de mens bezit van nam.

     

    “We maken graag gebruik van deze unieke situatie en geloven dat reizigers die ons vriendelijke, ongerepte en ‘jeugdige’ land bezoeken het leven kunnen ervaren zoals het zou moeten zijn”, verklaart Barry Eddington (regional manager Europe) van Tourism New Zealand in Londen. Dat Nieuw-Zeeland het jongste bewoonde land ter wereld is, wordt bevestigd door onderzoek van historici, zoals professor James Belich van de Auckland University. Sir Keith Sinclair maakte er melding van in de Oxford Illustrated History of New Zealand en Michael King in A History of New Zealand. De eerste bewoners, de Maori, vestigden zich circa 1000 jaar geleden in Nieuw-Zeeland.

     

    Een adembenemende animatie vertelt de legende van de mythische Maori-held Mauri die het Noordereiland van Nieuw-Zeeland uit de zee omhoog heeft getrokken. Met de nieuwe invalshoek hoopt Tourism New Zealand het toeristische imago van het land verder te versterken. Uiteraard gebeurt dat onder de paraplu van 100% Pure New Zealand, omdat dat in het buitenland inmiddels na de All Blacks (het nationale rugbyteam) het bekendste merk van Nieuw-Zeeland is.

     

    Tourism New Zealand voegt niet alleen een dimensie aan de campagne toe, maar verlegt ook de koers als het gaat om de middelen die worden ingezet. Zo zal de nadruk meer dan ooit komen te liggen op rechtstreeks contact met de consument via internet, mobiele telefoons, weblogs, podcasts en andere moderne technologieën.

     

    De website, www.newzealand.com, bevat tal van bruikbare informaties voor mensen die naar Nieuw-Zeeland willen, o.m. gedetailleerde reisinformatie, accommodatiemogelijkheden, transportmogelijkheden, een route planner met zeer gedetailleerde plattegronden en een online boekingsysteem. RVH.

    21-09-2007 om 15:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!