Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    06-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vijf Vlaamse traditionele strekproducten krijgen erkenningslabel

    De eerste erkenningsronde van Vlaamse streekproducten in 2019 levert vijf producenten het Vlaams erkenningslabel STREEKPRODUCT.BE op: Vlaamse streekhoning van BIJ De Honingmaker uit Gistel, Boerenpaté uit de Westhoek van De Beauvoorder uit Veurne, Oost-Vlaamse graanjenever van Stokerij-Eenvoud uit Zelzate, Oost-Vlaamse lekstok van Confiserie Thijs uit Sint-Niklaas en Trappistenkaas uit Westmalle van Kaasmakerij Abdij der Trappisten Westmalle.

    Drie keer per jaar komt de Beoordelingscommissie streekproducten samen om de Vlaamse erkenningsaanvragen voor traditionele streekproducten te evalueren. Wie een erkenning bekomt, mag het Vlaams erkenningslabel STREEKPRODUCT.BE gebruiken op zijn verpakking en in zijn communicatie. Zo is duidelijk voor de consument dat dit product aan alle erkenningscriteria voldoet en bijgevolg een traditioneel Vlaams streekproduct is. Voor de producent is deze erkenning een hart onder de riem.

    De eerste erkenningsronde van 2019 gaf groen licht aan de dossiers van vijf producten. Het is een mengelmoes van tradities: zowel bedrijven met lange tradities dienden een dossier in als bedrijven die een oude traditie opnieuw oppikten. Ook een abdij diende een dossier in.

    Vlaamse streekhoning: Aangeboden door BIJ De Honingmaker uit Gistel

    Daniël De Rycker heeft met “Bij De Honingmaker” een mooi project om zich bezig te houden na zijn pensionering. Na het doorlopen van een imkeropleiding heeft hij nu een 19-tal productieve bijenvolken. De bijenkasten worden vanaf de lente uitgezet. De bijen zorgen dan onder andere voor een zachte, vrij donkere lentehoning van bloeiende bomen uit de Houtlandse bossen, Praatbos en Koekelaere bos. Later volgt de zomerhoning van bijvoorbeeld zomerlinde en liguster uit de Snaaskerkse polders. Duinenhoning oogst Daniël in het provinciaal domein van Raversijde met bijvoorbeeld bloeiende duindoorn, egelantier, enz.

    Boerenpaté uit Westhoek: Aangeboden door De Beauvoorder uit Veurne

    Reeds in de jaren ’20 van de vorige eeuw was paté een favoriet in de Westhoek. De Beauvoorder boerenpaté of paté van te Boere zag het daglicht in Wulveringem en heeft de typische kenmerken van een paté uit de Westhoek: grof en toch smeuïg, rijkelijk gekruid en met een duidelijke leversmaak. Het productieproces is gemoderniseerd maar volgt de traditionele werkwijze met lokaal varkensvlees.

    Oost-Vlaamse graanjenever : Aangeboden door Stokerij-Eenvoud uit Zelzate

    Stokerij-Eenvoud is een jonge warme stoker in het Meetjesland. De Zelzaatse jenever bevat een ruim deel moutwijn, namelijk 20%, aangelengd met graanalcohol en water. Hij heeft een alcoholgehalte van 38° en heeft heel wat pit. Frederik Buyens maakt zijn moutwijn op basis van rogge, gerst en spelt.

    Oost-Vlaamse lekstok : Aangeboden door Confiserie Thijs uit Sint-Niklaas

    Confiserie Thijs, opgericht in 1931, specialiseerde zich in Sint-Niklaas in de productie van lekstokken. Grootvader Arthur Thijs ontwikkelde in 1952 zelfs de allereerste “lollyproductiemachine”, waarbij stokje en snoep automatisch werden samengevoegd. Arthur Thijs creëerde ook een eigen lekstok die uitgroeide tot een Oost-Vlaamse lekkernij te vinden in de meeste dorpswinkels van Oost-Vlaanderen.

    Trappistenkaas uit Westmalle: Aangeboden door Kaasmakerij Abdij der Trappisten Westmalle

    De trappistenabdij van Westmalle heeft binnen haar muren, en dit sinds de stichting in 1794, een boerderij. Sinds 1932 concentreren de paters zich op de veeteelt met als summum de huidige volledig vernieuwde stal met plaats voor 400 dieren. De melk voor de trappistekaas komt dan ook 100% van eigen koeien die mogen grazen rondom de abdij. De trappistenkaas van Westmalle is een harde kaas die zowel jong als belegen verkocht wordt.











    06-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."En dan?"

    DE ZALANDO-CAMPAGNE VOOR LENTE/ZOMER 2019 IS EEN LOFZANG OM VOORAL JEZELF TE ZIJN EN TE BLIJVEN.

     

    Vrijheid, echtheid en zelfbewustzijn: Zalando’s campagne voor Lente/Zomer 2019 viert authenticiteit en moedigt iedereen aan om vooral zichzelf te zijn en zich niets aan te trekken van vooroordelen. Zalando maakt deze boodschap duidelijk via tv, digitale kanalen en out-of-home. Europa’s grootste online mode- en lifestyleplatform focust verder op gemak en betrouwbaarheid, en wil zo iedereen inspireren om te genieten van online shoppen waarbij stijl kan worden vormgegeven zonder toegevingen.

    "Te lui. Te besluiteloos. Te voorzichtig. En dan?”: Zalando vertrekt vanuit een paar pittige kritieken en nodigt iedereen uit om sterk in zijn schoenen te staan en trouw te zijn aan zichzelf. Met het grootste mode-assortiment van Europa, gratis en makkelijk retourneren, veilige betaling en meer dan 2500 merken, wil Zalando een unieke shopervaring aanbieden waarbij iedereen volop zichzelf kan zijn en alles kan vinden om zijn/haar stijl vorm te geven.

    Zalando focust volledig op zijn klanten en wil een shopervaring op maat presenteren, op een manier die zo praktisch is dat online shoppen veilig, makkelijk en plezierig aanvoelt.

    Spontaniteit typeert de tv-spot die werd geregisseerd door Jan Gleie. De camera brengt mensen in allegdaagse situaties in beeld: onderweg in de bus, thuis relaxend en tijdens het passen van allerlei items voor de spiegel. Het resultaat is een levendige mix van verschillende types personen, stijlen en internationale merken.

    Stereotypes doorbreken en innovatieve waarden uitdragen is wat Zalando wil met deze campagne. Of zoals Johny NG, Director Marketing Strategy & Campaign bij Zalando, zegt: “Sinds de laatste tien jaar helpt Zalando zijn klanten hun stijl te creëren en zich goed te voelen. Met deze campagne willen we nog een stap verder gaan en iedereen inspireren om zijn/haar identiteit te vieren”.

    De campagne zal zowel op televisie, digitale kanalen als out-of-home te zien zijn. De foto’s werden gemaakt door Sacha Maric. Er volgen ook nog persevenementen en lokale activaties. Informatie hierover volgt later. De campagne promoot het idee van mode als een manier om jezelf te uiten, de eigen identiteit te onderzoeken, te veranderen en te verklaren. Stijl gaat verder dan het uiterlijk en wordt een demonstratie van eigenheid die geen goedkeuring nodig heeft.

    “En dan?” gaat live op zalando.be vanaf 24 februari 2019.









    06-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Coral is the new pink

    Marie Méro SS19 - Coral is the new pink, but with ambition.

    Pantone has awarded this powerful shade of pink ‘pantone color 2019’. Good for them, but even better for us!

    This shade gives va-voum to almost every skintone. And even better, it’s a killer combo color in your dressing. You can combine it with beautiful greens, blues, and greys…

    In other words; these coral pieces will update your basic garderobe instantely.

    As we said, pink with ambition.







    06-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Desert dreaming

    Mayerline SS19

    In een wereld die ons overlaadt met indrukken gaan we op zoek naar gesofistikeerde elegantie en naturelle tinten die een discrete vrouwelijkheid naar buiten brengen. Zandkleuren en offwhite, versterkt voor het begin van het seizoen door zwart, brengen rust en stille klasse. Two-tone prints, summertweeds, plissé en glanseffecten zorgen voor de finishing touch.

    De collectie biedt het ideale evenwicht tussen modetrends en maximaal draagcomfort. Dit steeds met doorgedreven aandacht voor pasvormen, materiaalkeuzes, kwaliteiten en snits. De collectie-items laten zich eindeloos combineren tot een sterke outfit, voor elk moment van de dag en elke gelegenheid







    06-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 tips voor een duurzaam verblijf op de Waddeneilanden

    DOE WAD: nieuwe campagne focust op duurzaam reizen! Heb je zin om dit jaar een tripje te maken dicht bij huis waar je tegelijk je steentje kunt bijdragen voor de natuur? Dan zijn de Waddeneilanden de perfecte bestemming voor jou. Van strandjutten tot oesters plukken en op eco-safari gaan, de Wadden zetten in 2019 volop in op duurzame activiteiten. Als een van de meest kwetsbare gebieden in West-Europa zit duurzaamheid in het DNA van de Wadden met tal van groene initiatieven. Die lijn wil men nu ook doortrekken naar toerisme met de campagne Doe WAD.

    Begin dit jaar werden de Waddeneilanden opgeschrikt door een containerramp. Bijna 300 containers vol jassen, speelgoed, televisies, meubels en plastic tuimelden van een enorm vrachtschip en meerdere van die containers spoelden aan op de eilanden. Eilanders en vakantiegangers staken de handen uit de mouwen en intussen is het merendeel gelukkig weer opgeruimd. Het geeft aan hoe kwetsbaar de natuur op de Waddeneilanden is. Met de campagne Doe WAD zet de toeristische dienst in op activiteiten waarbij natuurbehoud en – bescherming centraal staan.

    Top 5 Doe WAD-momenten:

    1.Eco-safari op Ameland : Ga samen met een van de natuurgidsen van Ameland op safari. Beleef de prachtige natuurgebieden van het eiland op een verantwoordelijke manier met eco-wagentjes die 100% elektrisch zijn. Tijdens deze rit rij je bijna geruisloos door de unieke gebieden en geniet je optimaal van de fauna en flora.

    2.Strandjutten op Terschelling : Wist je dat de Waddeneilanden de breedste stranden van Europa hebben? Terschelling is dan ook een uitstekende plek om te wandelen en lekker uit te waaien. Combineer je wandeling met strandjutten en neem alles mee wat niet bij de natuur hoort.

    3.Ontdek Vlieland met een elektrische tuk-tuk : Om in een Tuk Tuk te rijden hoef je geen uren in het vliegtuig te zitten! Minder CO2-uitstoot, check! Ontdek Vlieland op een unieke én duurzame manier met een elektrische Tuk Tuk. Mét als gids een echte Vlielander die je de strafste verhalen vertelt.

    4.Oesters plukken op Texel : Lekker eten smaakt nog beter als het lokaal is. Op de Waddeneilanden staat de zee centraal, ook in de keuken. Oesters proeven is dan ook een echte must do als je een van de eilanden bezoekt. Daarvoor kun je bijvoorbeeld terecht bij de Tesselse Oesterman. Je kunt de lokale delicatesse niet alleen proeven maar je kunt ze ook zelf zoeken samen met een gids op het wad. Wedden dat de oesters dubbel zo lekker smaken als je ze zelf geplukt hebt?

    5.Op pad met natuurliefhebber Kees op Schiermonnikoog : Kees van der Wal, natuurliefhebber én kenner neemt je graag mee naar de allermooiste plekjes van Schiermonnikoog, al fietsend of al wandelend. Ondertussen vertelt hij spannende en leerzame verhalen over het eiland. Want, niemand kent het eiland beter dan Kees.

    Doe eens Wad jutterstasje

    Bij elke boeking die je maakt via het VVV-kantoor (via www.wadtodo.nl/doewad) krijg je een jute jutterstasje “Doe eens Wad” cadeau. Dat krijg je bij aankomst op het eiland. Tijdens je bezoek kun je dan naar hartenlust rondslingerend plastic opruimen. Een goed gevoel verzekerd!

    De Wadden bestaan uit vijf eilanden: Texel, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog en Vlieland. De Waddenzee is een erkend biologisch ecosysteem dat je alleen vindt aan de Nederlands-Duits-Deense Noordzeekust. Op de Waddenzee wisselen eb en vloed elkaar elke zes uur af, waardoor het landschap van moment tot moment verandert. Een uitgebreid stelsel van geulen wordt afgewisseld door drooggevallen zandplaten. Deze variatie aan landschappen maakt de Waddenzee tot een uniek leefgebied voor meer dan 10.000 vaak zeldzame plant- en diersoorten, wat een uitzonderlijk grote voedselrijkdom voortbrengt. Daarnaast is het een onmisbare tussenstop voor miljoenen vogels tijdens hun trektocht. Sinds juni 2009 behoort de Waddenzee bovendien tot UNESCO Werelderfgoed. Aan de wieg van dit succes staat de jarenlange goede samenwerking tussen de Waddenzeelanden. In 2016 werd het gebied ook verkozen tot mooiste natuurgebied in Nederland.

    Duurzame ambities : De Waddeneilanden zijn vooruitstrevend op het gebied van duurzaamheid; initiatieven om zelfvoorzienend te zijn op vlak van energie en water spelen een grote rol, er wordt veel gebruik gemaakt van zonne-energie en er zijn projecten om de straatverlichting om te zetten naar Ledverlichting.

    Voorbeelden van duurzame projecten: Texel geeft energie -> zelfvoorzienend op het gebied van energie https://www.texelgeeftenergie.nl/ - Lab Vlieland -> aanjager van duurzame projecten waaronder de ambitie voor een circulair festival Into the Great Wide Open https://labvlieland.nl/ - Terschelling energie -> collectief voor lokale, duurzame energiebronnen http://www.terschellingenergie.nl/ - Ameland als hotspot voor duurzame energie -> http://www.duurzaamameland.nl/ - Schiermonnikoog: biodivers boeren en eigen kaas maken https://nos.nl/artikel/2232658-boeren-op-schiermonnikoog-krimpen-veestapel-vrijwillig-in.html

    Meer info ? Kijk op www.wadtodo.nl/doewad







    05-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Camino, camino, camino

    Think Pink gaat Europees met Camino-project. "Bij de Camino is de weg het doel. Je bent 26 dagen in een andere wereld. Het is moeilijk te beschrijven, maar het verandert je kijk op het leven." Nathalie (lotgenote)

    Reizen is een nieuwe manier van zelfverwezenlijking

    Als opvallende reistrend voor 2019 zien we dat reizigers zich meer gaan focussen op het maken van betekenisvolle keuzes, waarbij ze kijken naar de zingeving achter de reis. Meer dan de helft (56%) van de reizigers wereldwijd zegt dat reizen ze nieuwe vaardigheden van onschatbare waarde heeft bijgebracht. In 2019 zien we bij alle generaties een stijging in de wens om op reis iets nieuws te leren, evenals een groei in vakanties met focus op vrijwilligerswerk en leren.

    Er wordt gereisd om te ontsnappen, gereisd om te beleven, gereisd om grenzen te verleggen en er wordt gereisd op zoek naar zingeving. Think Pink Europe bundelt met het Camino-project alle goede redenen om te reizen in één aanbod :

    Aanbod

    Santiago de Compostela, beter gekend onder de Spaanse naam 'The Camino', is sinds de Middeleeuwen een populair bedevaartsoord en wereldwijd één van de oudste wandelingen. Vandaag wordt deze weg niet alleen door bedevaarders bewandelt, maar is het ook de sportieve uitdaging bij uitstek. Verleg je grenzen zowel fysiek als mentaal met deze bucket list challenge.

    Via www.thinkpinkeurope.org kan je een deel van of de volledige weg naar Compostela wandelen, lopen of fietsen en zo je steentje bijdragen aan de strijd tegen borstkanker. Think Pink Europe helpt je jouw reis te plannen.

    Wat het met je doet

    Lotgenote Nathalie droomde al jaren van de Camino-uitdaging en na het afronden van het grootste deel van haar behandeling maakte ze haar droom waar.

    Hoe ga je te werk?

    Think Pink Europe lanceert voor het eerst een platform boordevol informatie waarop ze onder andere alle belangrijke Camino routes over heel Europa hebben verzameld. Dit stellen ze ter beschikking voor iedereen die fondsen wil helpen werven voor een borstkanker organisatie naar keuze. In Europa telt Think Pink Europe ondertussen 16 landen die meewerken aan het platform. Ook al wandel of fiets je in je eentje, je bent nooit echt alleen op deze reis!

     







    05-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.48 hours in ...

     

    A short city trip with Caroline Biss

    A sweet short getaway is sometimes all we need. If you are leaving for a citytrip for the weekend, it's wise to pack light. We do however want to blend in with the exotic flavors, the nice weather and the beautiful surroundings.

    This asks for easy to wear palazzo pants, wrinkle free dresses and a comfortable slip-on. Also take one statement necklace that goes with all your outfits and a pretty scarf for the chillier evenings.

    For the dinner al fresco at night, you can opt for a stylish yet fun jumpsuit or a long-sleeved shirt dress. Don't forget to pack your favourite platform sandals because the distance between your hotel and the Michelin star restaurant that you just booked, might be longer than expected..









    05-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.As seen on ... NYFW!

    New York Fashion Week Trends SS19

    Grab those highlighters! Neon yellow-green, pink & blue hues have swept the New York Fashion Week Spring/Summer 2019 runways & sidewalks adding a touch of optimism and fun. But the fun didn't stop there... The main message from NYFW's street style was to not take yourself too seriously which resulted in unexpected and experimental outfits; think fanny packs, clothes with sprinkles of neon, snakeskin prints & progressive sneakers.

    NYFW is sure to deliver when it comes to inspiration for next season's show-stopping wardrobe choices from the fashion elite.









    05-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interhome noteert sterke stijging in luxe vakanteiwoningen

    Spanje en Frankrijk blijven meest populaire bestemmingen. Uit cijfers van vakantiewoningverhuurder Interhome blijkt dat Belgen in 2019 steeds vaker kiezen voor een exclusieve vakantiewoning. Vooral de ligging, het uitzicht en een privézwembad zijn belangrijke pijlers voor Belgen die tijdens hun vakantie vooral willen genieten van rust. Populaire bestemmingen zijn onder andere Kroatië, Zwitserland en Italië, maar bovenaan het lijstje blijven Spanje en Frankrijk dé topbestemmingen voor Belgische vakantiegangers. Ter inspiratie zet vakantiewoningexpert Interhome voor die twee klassiekers de meest luxueuze woningen op een rijtje.

    Vakantiewoningen in Spanje

    De meest exclusieve vakantiewoningen in Spanje zijn te vinden aan de Costa Blanca, de Costa Brava, de Balearen of de Canarische Eilanden. Droom even weg met deze pareltjes:

    1. Kom tot rust in je eigen privé bioscoop en wellness aan de Costa Blanca : Villa “Las Nubes” is één van de mooiste woningen aan de Costa Blanca met adembenemende uitzichten over de stad, de haven van Jávea, de vallei en de bergen. Daarnaast is de vakantiewoning voor 10 personen voorzien van alle luxe en comfort met onder andere een binnen-en buitenzwembad, een mini bioscoop en fitnessruimte met sauna en aparte hammam. Prijs per week voor 10 personen: vanaf €10.221,00

    2. Geniet in dit zwem- en golfparadijs aan de Costa Brava: Gelegen op een heuvel op 3 km van Platja d’Aro waan je je de koning te rijk in vakantiewoning “Suites Mas nou”. Vanuit je privézwembad geniet je van een oneindig uitzicht en op nog geen 4 kilometer ligt één van de breedste en langste zandstranden in de regio. Wie graag een balletje slaat, kan zich uitleven op het 18 holes golfterrein op wandelafstand van de vakantiewoning. Prijs per week voor 10 personen: vanaf €1.689,00

    3. Verblijf in het Witte Huis van Mallorca : Heb je er altijd al van gedroomd om eens in “The White House” te overnachten? Dan is dit je kans! Vakantiehuis “Whitehouse” is gelegen in Portals Nous, een beroemd vakantieoord in het zuidwesten van het eiland. De villa heeft vrijwel alles wat je je maar kan inbeelden: een openluchtzwembad en sauna, verschillende terrassen, een fitnessruimte, een jacuzzi, een kinderspeelplaats in de vorm van een boot, een biljarttafel, etc. Als kers op de taart is er ook nog het zicht op zee, de baai en het dorp. Prijs per week voor 10 personen: vanaf €6184,00

    Vakantiewoningen in Frankrijk: Naast Spanje is ook Frankrijk nog steeds een van de populairste vakantiebestemmingen voor Belgen. En ook hier vind je vakantiewoningen om U tegen te zeggen.

    1. Wakker worden en petanquen met zicht op de Côte-d’Azur : In Le Lavandou, een vakantieplaats die zich 12km uitstrekt langs de Middellandse Zeekust, vind je vakantiewoning “La Panoramique”. Hier kun je in alle luxe en comfort met 12 personen verblijven en genieten van een groot openluchtzwembad en een jacuzzi. Verder kun je er ontbijten of dineren op de een van de vele ruime terrassen of een balletje gooien op de petanquebaan. Prijs per week voor 12 personen: vanaf €6300,00

    2. Relax met de hele familie én je trouwe viervoeter in de Provence : Vakanthiehuis “La Villebague” is de ideale plek om volledig tot rust te komen. De gezellige en charmante vakantiewoning voor 11 personen straalt het ultieme vakantiegevoel uit. Start de dag met een lekker ontbijt, trek een paar baantjes in je privézwembad, lees een goed boek in de hangmat of geniet van een aperitief in één van de gezellige zithoekjes. Breng gerust je huisdieren mee, ook zij hebben af en toe nood aan een deugddoende vakantie! Prijs per week voor 11 personen: vanaf € 2.957,00

    3. Vakantie vieren als God in Frankrijk in een statige herenboerderij in de Provence: Te midden van boomgaarden kom je langs de mooie oprijlaan bij vakantiehuis “Coucourel”. Het vakantiehuis voor 9 personen is een herenboerderij gelegen op een landgoed van 50 ha. Je kunt er onder andere genieten van het verwarmde zwembad, ontbijten op het ruime terras of eropuit trekken met de fiets. Daarnaast is je trouwe viervoeter ook altijd welkom om zich samen met jou uit te leven op het uitgestrekte domein. Prijs per week voor 9 personen: vanaf €2139,00

    Interhome is gespecialiseerd in de verhuur van meer dan 32.000 hoogwaardige vakantiehuizen, -appartementen en chalets in 31 landen wereldwijd. In 2018 regelde de kwaliteitsleverancier huurovereenkomsten voor 730.000 vakantiegangers en genereerde het Zwitserse bedrijf een gefactureerde omzet van CHF 215,4 miljoen. De holding Holiday Home Division (HHD AG), met de merken Interhome en Inter Chalet, is gevestigd in Glattbrugg / Zürich en is volledig in handen van Hotelplan Group. Dit is op zijn beurt een 100% dochteronderneming van Migros, het grootste retailbedrijf van Zwitserland, gevestigd in Zürich. www.interhome.be









    04-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vilbrequin & Castelbajac

     

    Soms is 1 + 1 gewoon 3. Omdat een samenwerking voor nieuwe inspiratie zorgt, en vooral tot een geweldige ambitie om te scheppen leidt. De Vilebrequincollectie door Jean-Charles de Castelbajac is daarvan het perfecte voorbeeld.

    Zowel het merk uit Saint-Tropez als de Parijse ontwerper begonnen aan hun opmars in het begin van de jaren zeventig. Deze laatste besloot om opnieuw dit tijdperk in te duiken en de spirit ervan te laten herleven. Niet uit nostalgie, maar omdat de frisheid van deze zorgeloze jaren hem nog steeds aanspreekt. Roland Herlory, CEO van het merk, verklaart dit als volgt: “De Vilebrequin-vrouw combineert te allen tijde kwaliteit, fun en elegantie. Dit fragiele evenwicht kan alleen worden behouden door voortdurend de grenzen af te tasten. Wat mij betreft is Jean-Charles daar de absolute meester in.”

    Wanneer hij kijkt naar de roots van het merk, ziet Jean-Charles de Castelbajac in Vilebrequin eerst en vooral een verleidelijk verhaal. In 1971 ontwerpt een man op een van de stranden van Saint-Tropez een zwemshort voor zichzelf, met als doel een vrouw te behagen. Een gedroomd vertrekpunt om in 2019 een vervolg op te schrijven. Het wordt opnieuw een verhaal over vrijheid, dat even leuk en luchtig is als een zomeridylle met zijn twee.

    De ontwerper geeft de vrouw die verleid moet worden een hoofdrol in deze buitengewone capsulecollectie, waarin elk stuk de uitstraling heeft van wat men in het Italiaans zo mooi omschrijft als ‘il particolare’, een detail dat het verschil maakt. Voor haar ontwerpt hij sportieve, sexy badpakken, mantelpakjes in trompe l’oeil, een ensemble met doorkijkstukken en maillots voor amazones. Hij verzint er jurken bij die zowel op het strand als in de stad kunnen gedragen worden, aangesnoerd in de taille en met stevige schouders, oversized of getailleerd, allemaal ondersteund door gedurfde accessoires. Hij ziet het zo: “Deze collectie is vernieuwend, ze straalt présence uit. Alles draait hier om kledingstukken waar je van alles mee kan doen, om zo jezelf heruit te vinden. Casual chic!” Ook de man werd niet vergeten, en de kleurrijke prints van de damescollectie zijn eveneens te zien op de zwemshorts.

    Het resultaat is een poppy vestiaire, sensueel, kleurrijk en doordrenkt van de sportieve geest die voor de ontwerper zo belangrijk is. De functionaliteit zet hier de toon voor zijn ongebreidelde creativiteit. Met deze collectie, die kan worden gecombineerd en uit elkaar gehaald als legoblokjes, is het altijd mooi weer. De zeldzame kleine witte wolkjes die te zien zijn moeten de blauwe lucht beter doen uitkomen en zorgen voor een regenboog hier en daar.

    Deze capsule bestaat uit een veertigtal stuks (een tiental voor mannen en een dertigtal voor vrouwen). Het exclusieve gamma zal beschikbaar zijn vanaf april 2019 in een selectie van boetieks en via www.villebrequin.com, en vanaf mei in de pop-up van de Galeries Lafayette Haussmann. Verkoopprijzen van 45 tot 350 euro.

    Sinds zijn overweldigende debuut in de mode in 1968 op de prille leeftijd van 17 jaar, is Jean-Charles de Castelbajac altijd vooruit geweest op zijn tijd. Een van zijn opmerkelijkste wapenfeiten is dat hij in 1997, ter gelegenheid van de Wereldjongerendagen, de hele clerus kleedde in de kleuren van de regenboog envoor paus Johannes-Paulus II een kazuifel ontwierp die was bezaaid met net zo fel gekleurde kruisen. Hij noemt het zelf zijn ‘allergrootste défilé’. Verder heeft hij gedanst met de Sex Pistols, bracht hij lange nachten door in club Palace en kleedde hij Andy Warhol, Farah Fawcett, Lady Gaga, Daft Punk en Beyoncé. Hij herschilderde ook de luchthaven van Orly in zijn typische kleuren. Afgelopen herfst werd hij benoemd tot artistiek directeur van United Colors of Benetton. Deze onvermoeibare en veelzijdige designer, artiest en ontwerper, die nooit om inspiratie verlegen lijkt te zitten, heeft de wereld van de mode helemaal dooreengeschud met zijn combinaties van poëzie en pogo, filosofie en prêt-àporter, hiphop en popart, middeleeuwse toestanden en cartoons, haute couture en creaties voor het grote publiek.

    Sinds meer dan 40 jaar draait Vilebrequin rond raffinement en fantasie. Het merk is altijd trouw gebleven aan de ontspannen charme van zijn begindagen in Saint- Tropez. De duurzame en tijdloze Vilebrequin-zwemshorts worden al generaties lang gedragen van vader op zoon, en gelden als de absolute referentie wat swimwear betreft. Als ambassadeur van de levenskunst en strandcultuur brengt het merk tegenwoordig ook damesmode onder de vorm van badpakken, prêt-àporter en accessoires. Vilebrequin staat voor zon, zee en verre oorden, en laat ons het hele jaar door genieten van de zomer.









    04-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frie jonge poolvossen nemen hun intrek in het Wildpark

    Goed nieuws: nieuwe bewoners hebben hun intrek genomen in het Wildpark van het Domein van de Grotten van Han! Het gaat om drie kleine poolvossen, twee mannetjes: Jackson en Tjarek, en een wijfje: Speedy. De jonge dieren zijn super nieuwsgierig en heel speels!

    De nieuwkomers zijn de ambassadeurs van een iconische soort, die slachtoffer is van de klimaatverandering. Door de opwarming van de aarde, waardoor de rode vossen naar de Noordse contreien trekken, maar ook door het verdwijnen van de wolf, de natuurlijke vijand van de rode vos, neemt de populatie poolvossen in Scandinavië af. Het aantal rode vossen neemt daarentegen toe. Zij zijn immers sterker en vallen niet alleen de natuurlijke prooien van de poolvossen aan, maar jammer genoeg ook de poolvossen zelf.

    De drie welpen zijn geboren op 10 mei 2018 in de zoo van Rijsel en zijn op 27 september 2018 in Han-sur-Lesse aangekomen. Sindsdien brengen ze hun dagen door met hun nieuwe leefgebied te verkennen, te spelen of de bezoekers gade te slaan die op de bladerdakbrug wandelen. Hun terrein bevindt zich onder deze prachtige wandelbrug door de boomtoppen, die in het hoge gedeelte van het Park te vinden is aan het wandelpad.

    Het Domein van de Grotten van Han, hartje Ardennen, ligt op 1u rijden van Brussel. Het Domein heeft het grootste onderaardse grottencomplex van Europa en bestaat al meer dan 200 jaar. Het Domein van de Grotten van Han is ook bovengronds een toeristische topper met een uniek Wildpark waar je op safari kan gaan om o.a. de big 5 van Europa te ontdekken. Je vindt er een uitstekende toeristische infrastructuur met bars, restaurants, musea en unieke logiesmogelijkheden, zoals de Tree Tents.

    www.grotte-de-han.be/nl







    04-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 going on 30

    Whatever milestone you are celebrating, do it in style with Vera Mont

    Don't even think about skipping birthday celebrations this year, no matter what age! A birthday is a time to celebrate birth itself, the joy of life. It is also an occasion to rethink your life: how can I become even more fabulous in the next few years? ;-)

    Let's start of that birthday month with finding the right look. This Summer we go for sequins, soft satins and layers. Colorwise think the prettiest pastels and sexy cherry red and for the fashion daredevils we suggest emerald green, in combination with cheeky pink.

    And in case you still are not convinced: J Lo is turning 50 this year. Those dance moves are definitely the fountain of youth. Let's get loud, let's get lou-u-u-u-d...







    04-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laminaat voor vochtige ruimtes

    Dit is geen droom: laminaat kan ook in een badkamer gelegd worden! BerryAlloc heeft een uniek productgamma ontwikkeld op basis van de HydroPlus® technologie die het laminaat tegen vocht en water beschermt. Het is voortaan dus mogelijk om ook in de badkamer een realistische hout- of steenlook toe te passen zonder de nadelen die vocht met zich meebrengen.

    HYDROPLUS®, EEN WERELDWIJDE PREMIERE!

    BerryAlloc is wereldwijd het eerste merk van vloerbekleding dat waterbestendige laminaat produceert. Het Belgische merk heeft ruim 10 jaar ervaring en heeft een uniek vakmanschap opgebouwd doorheen twee collecties die speciaal voor deze toepassing werden ontwikkeld.

    De planken worden waterdicht gemaakt door middel van een bijkomende behandeling waarbij randen een waterafstotende laagje krijgen. De vloerbekleding geeft zo een dubbele zekerheid dat er geen enkel druppeltje water langs de vellingkanten door kan. Er zijn ook geen beperkingen: met of zonder vellingkanten, standaard of lange planken, hout- of steenlook, alles is mogelijk. Spring dus gerust met natte voeten uit de douche!

    TWEE SPLINTERNIEUWE COLLECTIES EN DECORS

    Deze twee collecties spelen helemaal in op de nieuwste trends en maken van een hout- of steenlook het nieuwe normaal in de badkamer.

    BerryAlloc is een wereldwijd actieve Europese onderneming en specialist in de productie en verdeling van vloerbekleding. Door het uitgebreide productgamma is het één van de bekendste huizen in de wereld van de binnenhuisinrichting en decoratie. Door zijn voortrekkersrol in de sector, komt BerryAlloc regelmatig op de proppen met nieuwigheden die beantwoorden aan de verwachtingen van vandaag op het vlak van techniek en esthetiek: oppervlaktekwaliteit, verschillende afwerkingen, weerstand, levensduur, installatiegemak, ...

    Ocean

    Ocean is een minimalistische collectie die design in haar puurste vorm uitstraalt. De verschillende afwerkingen zorgen voor een grote variatie in de decors: steen, echt hout en authentiek hout. BerryAlloc gaat een serieuze stap verder in de details en creëert zelf barstjes om de natuurlijke nerven van hout na te bootsen.

    Eternity

    De Eternity collectie is het neusje van de zalm. De laminaat uit deze HydroPlus® collectie heeft een dikte van 12 cm en bestaat in heel wat decors en afwerkingen. Eternity werd speciaal ontwikkeld voor een intensief gebruik. Door de extra lange en extra brede planken is dit een collectie die niet zomaar onopgemerkt blijft. Eternity is zowel geschikt voor woningen als voor commerciële ruimtes.

    BEAULIEU INTERNATIONAL GROUP

    Beaulieu International Group is een internationale groep met hoofdzetel in België. Deze industriële groep heeft een sterke marktpositie dankzij de productie van grondstoffen en half afgewerkte producten alsook dankzij het uitgebreide aanbod van afgewerkte en gebruiksklare vloerbekleding.

    Beaulieu International Group bestaat uit drie Business Units. De eerste, 'Flooring Solutions', is de Europese leider van de vloerbekleding (vast tapijt, getouw, kunstgras, vinylrol, vinylplaten, laminaat, parket en muurpanelen). De tweede unit is ‘Polymers’ en produceert polypropyleenkorrels voor verscheidene toepassingen. De derde, ‘Engineered Products’ omvat de activiteiten vezels, garens, technisch textiel en technische platen. Beaulieu International Group heeft ook een divisie die gespecialiseerd is in de productie en de ontwikkeling van hoogwaardige meubelstoffen, vooral voor de zetelindustrie.

     

     







    03-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.juwelen in al hun intimiteit

    Esquisse Jewels is een boetiek en atelier dat volledig in het teken staat van op maat gemaakte juwelen, ontworpen door de sympathieke Sergiu Lom. Esquisse Jewels is een intiem universum waarin de verbeelding, het menselijk wezen en de edele metalen samen een bijzonder geheel creëren.

    Esquisse Jewels is zowel een juwelenboetiek als -atelier. Het gezellige stulpje ligt in een mooie woning in de Atrebatenstraat, niet ver van Montgomery (Brussel) en opende in september 2018 de deuren. De boetiek is een elegante en inspirerende ruimte waar rust en zachtheid zegevieren. Ieder meubelstuk en iedere toonbank werd persoonlijk door Sergiu Lom gekozen. Daarbij hield hij vooral rekening met de mogelijkheden tot recyclage. De meeste meubelstukken komen dan ook uit het tweedehandscircuit en krijgen een tweede leven met toetsen van corian die de stukken opwaarderen.

    Het atelier bevindt zich in de kelder van de woning en is de plaats waar de juwelenkunst helemaal tot leven komt. Het is ook de plaats waar elke creatie ontworpen en gemaakt wordt. Het atelier wil echter meer zijn dan een werkplaats, ook de klant is hier welkom voor een kennismaking en een ontmoeting met de vakman. «De schets is de kern van de zaak in een tekening» Sergiu Lom.

    JUWELEN OP MAAT

    De creatie van een juweel is het resultaat van een ontmoeting, van een persoonlijk contact. Sergiu Lom hecht dan ook veel belang aan een individuele ontmoeting om het verhaal en de wensen van die persoon mee in het juweel te kunnen verwerken. Na de ontmoeting volgt een schets, een ontwerp dat met veel creativiteit door de vakman wordt getekend. Bij Esquisse Jewels past de creatie zich aan iedere situatie aan: de klant kan een volledig nieuw juweel laten ontwerpen of oude juwelen een tweede leven geven. De klant heeft ook keuze uit een breed aanbod van edelstenen die het juweel een unieke toets geven.

    INITIATIE JUWELEN MAKEN/WORKSHOPS

    De edelsmeedkunst is een kunst die ervaring, geduld en vaardigheid vereist maar ook veel passie! Die passie is de belangrijkste drijfveer van Sergiu Lom en passie is iets wat je met anderen deelt. Esquisse Jewels organiseert dan ook workshops ‘initiatie juwelen maken’.

    Tijdens drie sessies van drie uur lang of gedurende een volledige dag stappen de deelnemers in de schoenen van een edelsmid. Ze creëren hun eigen juweel in het atelier in de kelders van de boetiek. Sergiu Lom begeleidt de ‘juweliers’ tijdens het volledige creatieproces, hij geeft tips als expert en helpt waar nodig tijdens de meest cruciale fases. Voor één initiatie kunnen tot 4 deelnemers inschrijven. De prijs is 470 euro per persoon. Op het programma staat een onvergetelijke en aangename ervaring waarbij de deelnemer op het einde van de workshop naar huis gaat met zijn of haar eigenhandig gecreëerd juweel.

    DE EVENEMENTEN

    Esquisse Jewels organiseert ook regelmatig evenementen in de eigen boetiek. Sergiu Lom tracht hierbij steeds een aparte toets te geven aan het concept en de bezoeker blijvend te verrassen... denk maar aan een unieke traiteurformule met nieuwe hapjes, de voorstelling van nieuwe ontwerpers... Esquisse Jewels is een boetiek die graag verrassend uit de hoek komt. Laat u meevoeren en verbluffen!

    SERGIU LOM

    Sergiu Lom is een polyvalente autodidact die sinds 2000 in België woont. Dankzij zijn ontembare nieuwsgierigheid, wervelende creativiteit en pluridisciplinaire parcours (architectuur, tatoeages, artisanaal design, industrieel design en uiteraard juwelen) heeft hij een onuitgegeven concept ontwikkeld waarbij menselijke waarden altijd op de eerste plaats komen.

     







    03-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roaring Ruffles!

    ANONYMEdesigners SS19

    Ruffles made a statement for Spring as designers amped up the frequency! Whether you’ve become a seasoned ruffles wearer or you’re still yet to embrace this trend, the ruffles for this spring aren’t overbearing and will not make you resemble a Spanish flamenco dancer - instead they’re small, soft, delicate and impeccably feminine. Flirty hems and new romantic ripples are how we should embrace our girly sides for Spring/Summer!

    It’s clear that frou-frou frills aren’t going anywhere this season, but if you’re not a particularly feminine dresser don’t let that put you off. With ANONYMEdesigners there’s a perfect ruffle for everyone!







    03-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karité bébé - zo zacht als een tedere aanraking

    De band tussen een moeder en haar baby is zowel fysiek als emotioneel. Woorden zijn overbodig, alle communicatie verloopt via de zintuigen, en dan met name de aanraking.

    DE BABYHUID

    De huid van een baby is heel anders dan die van een volwassene. De opperhuid van een pasgeborene is 30% dunner en gevoeliger voor uv-straling, de barrièrefunctie van de huid is minder krachtig en de huid is meer doordringbaar, gevoeliger en kwetsbaarder. Deze huid heeft speciale verzorgingsproducten nodig.

    ZACHT EN KRACHTIG

    Sheabutter staat bekend om de hoge concentraten vetzuren, waarvan vooral omega 6 en 9 de barrièrefunctie van de huid versterken. Het bevat een hoog gehalte lipiden om de huid te voeden en te verzachten en is rijk aan onverzeepbare elementen met beschermende eigenschappen. Voor een ontzettend zacht gevoel!

    ZACHTJES REINIGEN

    Cuddles & Bubbles Foaming Cream - 300 ml - Dit product is perfect voor het wassen van de kwetsbare huid, hoofdhuid en haren van de baby. De crème verandert in een heerlijke, zachte mousse die niet prikt in de ogen. De flacon beschikt over een handige oranje pomp, waardoor je gemakkelijk het verschil ziet met de Moisturizing Milk.

    ZACHTJES KALMEREN

    Lovely & Gentle Moisturizing Milk - 300 ml - Deze lichte en romige melk hydrateert en voedt direct om de barrièrefunctie van de huid te ondersteunen en zo de natuurlijke hydratatie te behouden. De flacon beschikt over een gele pomp die je gemakkelijk met één hand kunt bedienen terwijl je je baby met je andere hand vasthoudt.

    EEN ZACHTE GEUR

    Perfumed Water - 50 ml - Dit geparfumeerde water zonder alcohol is net zo zacht en licht als een liefkozende aanraking. De zachte oranjebloesem mengt zich met een subtiel vleugje neroli en wordt vervolgens onderstreept door lindebloesem en mimosa. Het geparfumeerde water zit in een mooie flacon met een dop van hout dat afkomstig is uit duurzaam beheerde bossen.

    VEILIGHEID VOOR ALLES

    Bij de ontwikkeling van deze productlijn was voor L'OCCITANE één ding zeker: de producten moesten aan strikte veiligheidseisen voldoen. Alle gebruikte ingrediënten zijn grondig getest en met zorg gekozen vanwege hun verzachtende eigenschappen. Meer dan 87% van de ingrediënten is van natuurlijke oorsprong. Alle producten zijn getest onder pediatrische controle en de verfijnde geur is hypoallergeen, zonder allergenen en zorgvuldig samengesteld zodat deze zo veilig mogelijk is voor de babyhuid. Bovendien bevatten de formules geen fenoxyethanol, parabenen, ftalaten of siliconen.

    De nieuwe producten zijn verkrijgbaar in de winkel en op www.loccitane.be.

     









    02-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100% Nederlandstalige cruises : All-Ways cruises

    All-Ways Cruises, de touroperator met verschillende kantoren in Vlaanderen en Brussel, is al vele jaren bekend voor zijn 100% Belgische cruises. Nu gaat All-Ways nog een stap verder door een mooi aanbod aan cruisevakanties uit te werken enkel en alleen in het Nederlands.

    Dat betekent dat alle medepassagiers Nederlands als moedertaal hebben, en dat alle begeleiding, aan boord en tijdens de excursies, in het Nederlands gebeurt. Ook de gastsprekers spreken de taal van de passagiers, en als er een lokale gids onze taal niet machtig zou zijn, dan wordt er door iemand van het All-Ways team vertaald.

    All-Ways kan dit doen omdat het gespecialiseerd is in het exclusief charteren van kleine zeeschepen een rivierschepen. Naast het voordeel van het taalcomfort is er een belangrijk sociaal aspect. Aan boord nieuwe vrienden maken is veel makkelijker dan op een schip met een paar dozijn nationaliteiten.

    Enkele voorbeelden van 100% Nederlandstalige cruises:

    Kroatië per yacht voor maximaal 36 personen. (8 dagen/7 nachten, vanaf €2390/ persoon) - 100% NL vertrek: 18 – 25 mei 19, 08 - 15 juni 19, 03 – 10 augustus 19, 07- 14 september 19

    Kanalen en rivieren van Nederland (7 dagen/6 nachten, vanaf €990/ persoon) - 100% NL vertrek: 6 - 12 mei 2019

    De Douro, rivier van goud (8 dagen/7 nachten, vanaf €1750/ persoon) - 100% NL vertrek: 04 – 11 juni 19, 02 – 09 juli 19, 22 – 29 oktober 19

    De Keizerlijke Donau (8 dagen/ 7 nachten, vanaf €1670/ persoon) - 100% NL vertrek: 25 juni – 02 juli 19

    Pracht en praal langs de Donau (11 dagen/ 10 nachten, vanaf €2290/ persoon) - 100% NL vertrek: 03 – 13 augustus 19

    Tussen de Moezel en de Rijn (5 dagen/ 4 nachten, vanaf €790/ persoon) - 100% NL vertrek 15 – 19 september 19

    Zuiderse schoonheid van Cadiz tot Sevilla (8 dagen/7 nachten, vanaf €1890/ persoon) - 100% NL vertrek: 17 – 24 oktober 2019

    De Koninklijke Mekong (13 dagen/ 12 nachten, vanaf €3980/ persoon) - All-Ways organiseert er een 100% Nederlandstalige cruise op de machtige Mekongrivier, met Vietnam en Cambodja, en natuurlijk de wereldberoemde Tempels van Angkor Wat. - 100% NL vertrek: 26 november – 8 december 19

    In de voetsporen van de Tsaren

    Tijdens het beste seizoen organiseert All-Ways een cruise in het land van de Tsaren. Inderdaad, tijdens de zogenaamde ‘witte nachten’ is het nooit donker, ideaal voor een cruise tussen Moskou en Sint-Petersburg. Op 29 juni schepen maximaal 147 Nederlandstaligen in aan boord van ‘hun’ schip, m/s Tchekhov, voor een Wolgacruise. 100% NL vertrek: 29 juni – 10 juli 2019, 12 dagen/ 11 nachten, vanaf €2750/ persoon

     





    02-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Five travel proof outfits

    Start packing now with Betty Barclay. We all pack differently according to our personal taste and the final holiday destination. Our five travel proof outfits signed Betty Barclay are there for only a guideline with an inspirational edge to it. Let's have a closer look.

    • The good old T-shirt or sweater and jeans combo. You can't go wrong with it. We also prefer a boyfriend jeans over jogging pants while air travelling because it is more stain friendly.
    • A fancy dress in a lightweight fabric is also on our list. I mean, you never know in which stars filled restaurant might up right?
    • Ah the cotton shirt dress. Perfect for short walks on the beach, moving on to the Happy Hour at the Tiki bar. Effortless, comfortable and fun!
    • The loose, long pants. Wrinkle proof, elegant and ideal for those visits where you need to cover up your legs or for the long air-conditioned rides (who can relate??).
    • Last but not least a jacket to keep you warm during those cold desert nights or the not so elegant boat trip you signed up for. Light, warm, easy to wear and even more easy to pack!

    Mexico here we come! Caliente!







    02-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La redoute collextions X Kenta Matsushige

    Japanese precision is key ! Ah Japan you stole my heart, even though I have never visited you! I love the contrast in the streets between extreme, creative Harajuku looks and simple, pure silhouettes. And this season the latter is getting even more popular as it is all about putting a contemporary twist to classic elements this season.

    Kenta Matsushige is a young Japanese designer who is trained at the École de la Chambre Syndicale de la Couture Parisienne. He has worked for prestigious fashion houses including the likes of Givenchy and the Haute Couture Studio of Christian Dior. Not bad right?

    He was named winner of the Grand Prix at the Festival International de Mode et de Photographie d’Hyères in 2014. Kenta cultivates discipline, calm, silence and precision. His designs are simple, functional and supremely elegant. What more do you need?







    02-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een riviercruise met het gezin of met vrienden. Heerlijk slow!

    Een pleziervaart op rivieren met een boot waarvoor je geen vaarbewijs nodig hebt ! Je moet het eens proberen want er wacht jou een rustige vakantie zonder stress. Daarenboven zien heel wat bestemmingen er vanop het water nog mooier uit.

    Vakantie en ontspanning

    Riviercruises worden alsmaar populairder want steeds meer reizigers willen rust en verlangen naar een unieke combinatie van vakantie en ontspanning. Je hoeft overigens geen vaarervaring te hebben en bijgevolg ook geen vaarbrevet. Voor je vertrekt leren ze je omgaan met de boot.

    Bij wie kan je terecht voor zo’n heerlijk rustige slow riviercruise ? Dé specialist is het Franse bedrijf Nicols, bouwer en verhuurder van boten zonder vaarbewijs, met een vloot van 300 boten en met verhuurcentra in Frankrijk, Duitsland, Nederland, Portugal. In het kader van duurzaam ondernemen heeft Nicols ook een boot in zijn vloot die volledig door elektriciteit worden aangedreven, de Estivale Sixto GREEN.

    Veel meer dan varen !

    Een van de grote voordelen van een riviercruise is dat je zelf het reisritme bepaalt. Er is altijd en overal tijd genoeg, voor een lang ontbijt in het zonnetje op het achterterras van je boot, voor een barbecue op een warme zomeravond die kan uitlopen tot de sterren aan de hemel fonkelen. Je kan ook fietsen meenemen of huren om varen en fietsen te combineren. Ook voor wandelingen is je boot de perfecte uitvalsbasis. Zo ga je voor een op en top slow vakantie ! Een uniek extraatje is het Nicols-zwembadje dat je kan aanhaken achteraan de boot. Het water wordt verwarmd en gefilterd en dat maakt je reis nog leuker.

    Vaarroutes voor paasvakantie en zomervakantie

    Met Nicols kan je alle kanten op want er zijn maar liefst 24 bestemmingen van waaruit je de Europese binnenwateren, kanalen en rivieren, kan ontdekken. Hier komen enkele toppers, ideaal voor tijdens de komende paasvakantie of tijdens de zomermaanden. Kinderen, familie en vrienden reizen graag mee !

    - Het departement Charente-Maritine aan de Franse westkust is een uitgelezen bestemming voor riviercruises. Nicols heeft er langs de rivier Charente een centrum voor bootverhuur in Sireuil. Er is bijvoorbeeld het programma voor één week, een vaarroute van 198 km, door 30 sluizen, tot in Saint-Savinien. De reis is een aaneenschakeling van hoogtepunten met natuurschoon, abdijen, archeologische sites en veel culinair genot want dit is Le Pays du Cognac !

    - Tussen de kastelen van de Loire en Bretagne kan je varen op de rivieren in de Anjou. Er zijn hier 300 km bevaarbare waterwegen, bestemd voor de pleziervaart. Naast de natuur en het cultureel erfgoed kan je ook hier genieten van gastronomie en van ‘la douceur de vivre’. Van uit het Nicols-centrum voor bootverhuur in Sablé-sur-Sarthe vaar je langs de gelijknamige rivier, een ideale route voor beginners met sluizen die altijd open blijven en met veel pittoreske dorpjes langs het water.

    - Nederland is niet alleen een land van molens en tulpen maar ook van waterwegen en dus is het een top bestemming voor een bootvakantie met Pasen of tijdens de grote vakantie. Je kan een boot ophalen op de Nicols basis in Kerkdriel en van daaruit naar Amsterdam, Gouda of Maastricht varen. Onderweg zie je ze, de windmolens, de tulpen en nog veel meer typisch Hollands.

    NEW! Nicols breidt zijn aanbod riviercruises voortdurend uit. Vanaf de lente van 2020 zullen er ook vakanties in Hongarije worden aangeboden. www.nicols.com

     

     

     

     







    01-03-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!