Dit jaar valt Valentijn op een vrijdag. Ideaal om op die dag voor een weekendje naar de Ardennen te trekken en ’s avonds romantisch te gaan dineren of gezellig samen te kokkerellen. Ontdek enkele mooie vakantiewoningen van Belvilla die nu nog beschikbaar zijn met Valentijn. Het is eens iets anders dan een etentje of bosje bloemen…
Luxueuze loft ‘Oppidum’
Op 3 kilometer van Theux ligt een idyllisch domein. Een charmante loft biedt een cocktail van romantiek en luxe op een discrete locatie. Hier kun je naast tafelen ook samen genieten van wellness met een stoombad, infraroodcabine, jacuzzi, een Nordic bad en een overdekt zwembad… Niet nodig dus om je te verplaatsen naar kuuroord Spa.
Vakantiehuis Les P’Tits Djone in Rouvroy
Dit gezellige vakantiehuis is lekker knus en charmant. Het ligt aan een pleintje in het dorp Rouvroy. Hou je van een heerlijke, romantische slaapplek voor 2, dan vind je hier wat je zoekt. Laat Cupido zijn werk maar doen en alles komt goed! Voor koppeltjes die niet graag koken is er al een restaurantje op 300 meter.
Appartement Les Ecuries in Spa
Dit luxueuze en modern ingerichte appartement is gelegen in het centrum van Spa, maar bevindt zich toch in een groene omgeving. Het maakt deel uit van een groter sfeervol gebouw. In het appartement vind je elementen terug van de oude stallen en de grote erkerramen geven de woonkamer een speciaal cachet. Hier vier je romantiek in stijl.
Villa Athena in Assesse
Deze perfect ingerichte maisonnette ligt dichtbij het pittoreske Namen. Er zijn 2 slaapkamers waar 4 gasten in kunnen verblijven en tot 2 huisdieren zijn ook welkom. Dit is een geschikte locatie voor koppels die graag Valentijn vieren met heel het gezin. Het dichtstbijzijnde restaurant is maar 200 meter verder. Je maakt hier deel uit van het dorp, ’s ochtends haal je lekkers bij de bakker terwijl iedereen je vriendelijk begroet.
Romantisch Valentijnsdag vieren in de Ardennen? Boek dan bij Belvilla met het grootste aanbod van kwaliteitsvolle vakantiewoningen in de Ardennen (met ongeveer 1.300 woningen in de streek).
Schaamteloos je terras verwarmen met Gervi Outdoor…
Volgt na het rookverbod op café nu ook een verbod op terrasverwarmers? In het kader van de ecologische transitie van de stad mogen cafés en restaurants in het Franse Rennes sinds begin dit jaar hun terrassen niet langer verwarmen. Horeca-uitbaters kozen vroeger inderdaad vaak voor klimaatonvriendelijke verwarming zoals gasbranders, maar gelukkig kan het nu met de slimme verwarmers van Gervi Outdoor ook anders.
State-of-the-art elektrische warmte
Wanneer een dekentje niet meer volstaat, kan je met de Heatsail DOME van Gervi Outdoor je eigen terras zonder schuldgevoel verwarmen. Deze 100% Belgische DOME® is waterbestendig en verbruikt 5 keer minder energie dan de klassieke terrasverwarmers op gas: verbruik 3,22 kw/h - infraroodwarmte 3100 Watt - verlichting 120 Watt. Combineer je de DOME® met zonnepanelen op je dak, dan wordt de terrasverwarming zelfs helemaal klimaatneutraal. BLUETOOTH 4.0 aansluiting met twee waterbestendige luidsprekers van elk 80 Watt in de voet en de ingebouwde terrasverlichtig, maken van deze DOME® een high-tech pronkstuk voor je tuin.
Natuurlijke terrasverwarming
Ga je liever back-to-nature, dan biedt Gervi Outdoor met Rocco van Moróro of de buitenhaarden van het Italiaanse AK47 Design ook een volledig natuurlijke manier aan om je terras te verwarmen. Rocco is een multifunctionele bijzettafel die je als buitenhaard, bbq, champagnebar en zitbank kan inzetten. Niets overtreft de charme van een knisperend vuur als natuurlijke verwarming voor koude zomeravonden of de allereerste BBQ van het jaar. www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be
Carrefour maakt het beste toegankelijk voor iedereen
« Gezonde prijzen » : Kleine prijzen met grootse principes
• Carrefour heeft als ambitie een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk te maken voor iedereen - • De gezonde prijzen weerspiegelen inspanningen op de prijs, de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten. - • Een unieke prijs in alle Carrefour-winkels: Hyper, Market en Express en op carrefour.eu
Carrefour lanceerde op 27 januari 2020 de campagne «Gezonde prijzen» in het kader van haar engagement “Act For Food” dat het beste toegankelijk wil maken voor iedereen.
Kleine prijzen met grootse principes… Om leider te worden van de voedseltransitie, heeft Carrefour Act for Food georganiseerd, en engageren we ons elke dag om een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk te maken voor iedereen. De Carrefour-producten staan centraal in dit engagement door niet alleen te werken op de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten, maar ook op de prijs. De campagne Gezonde prijzen wil dit engagement in de kijker zetten… want de Carrefour-producten zijn kleine prijzen met grootse principes.
Voorkeur voor Belgische herkomst
Gezonde producten worden tegen betaalbare prijs aangeboden bij Carrefour. We geven onze voorkeur aan Belgische producten: het beleid van Carrefour is om zich geografisch zo dichtbij als mogelijk te bevoorraden.
Om een respectvolle relatie met producenten te garanderen, onderhoudt Carrefour duurzame partnerschappen. UTZ-producten maken eveneens onderdeel uit van deze campagne en weerspiegelen Carrefour’s inspanningen op het gebied van kwaliteit.
Gezonde prijzen voor Carrefour-producten in alle categorieën
Aan de hand van de campagne « Gezonde prijzen », zet Carrefour zich zowel in voor de prijs als voor de kwaliteit en bieden we betaalbare prijzen voor Carrefour-producten uit alle categorieën. Voorbeelden zijn: Gerookte ham zonder antibiotica van het merk Carrefour, Carrefour Eco vloeibaar wasmiddel met plantaardige zeep, Carrefour smeerpasta zonder palmolie, Carrefour basilicumsaus zonder additieven. De prijs is uniek in alle Carrefour winkels: Hypermarkten, Market en Express.
Geplande uitzending voor de campagne « Gezonde prijzen »
Voor deze campagne doet Carrefour beroep op het agentschap Publicis. De campagne loopt van 27 januari tot 15 februari 2020. De tv-spot en de spot van 15 seconden op sociale netwerken worden gedurende deze periode uitgezonden. In de eerste week van de campagne (27 januari tot 2 februari) zal in bushokjes een atribus van 2m² uithangen. Er zijn vier verschillende versies: de generieke gezonde prijzen (dit zijn lage prijzen met grootse principes), smeerpasta zonder palmolie, gerookte ham zonder antibiotica en basilicumsaus zonder additieven.
Een direct mailing wordt verstuurd naar alle klanten in de Bonus Time mailing van de tweede week (van 3 tot 9 februari). Het Simply You Magazine voorziet 5 speciale pagina’s tijdens de derde en laatste week van de campagne (van 10 tot 16 februari).
Op winkelniveau zijn zowel spotters als posters voorzien voor de abricaddies gedurende de hele campagne.
Carrefour bekleedt een unieke positie in België dankzij haar uiteenlopende winkel formats, haar aanbod en de meer dan10.000 gemotiveerde mannen en vrouwen die klaar staan om de klant te helpen en hem te bieden wat hij nodig heeft om evenwichtig en aangenaam te leven. De ambitie van Carrefour is de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. Haar programma met concrete acties, zoals Act for Food is bedoeld om mensen de mogelijkheid te geven om beter te eten.
Het engagement van Carrefour België op het gebied van haar sociale verantwoordelijkheid werd erkend: de retailer won de prijs ‘CSR Professional of the Year 2018′.
Met 40 Hypermarkten Carrefour, meer dan 440 Carrefour Market supermarkten, ongeveer 300 Carrefour Express buurtwinkels en meer dan 200 afhaalpunten voor Carrefour Drive, is Carrefour België de eerste en enige winkelketen die de klant in elke levens- en consumptiefase begeleidt.
Dankzij de lokale verankering in bijna elke gemeente en een uniek aanbod van meer dan 10.000 lokale en meer dan 4.500 bioproducten is Carrefour België de partner van het dagelijkse leven. Daarom doen dagelijks 700.000 klanten en jaarlijks zo’n 80% van de gezinnen in België hun inkopen bij Carrefour.
Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour groep, een van de belangrijkste food retailers ter wereld met meer 380.000 medewerkers. De groep is met meer dan 12.300 winkels aanwezig in meer dan 30 landen en realiseerde in 2017 een omzet van 88,24 miljard euro onder enseigne.
Spring has finally arrived and we can say goodbye to the thought of a prospective blizzard. Fashion warriors, it's now time to update your wardrobes with some inspiring collabs.
A marriage between two brands brings out the best of both worlds. Yes, another sort of fashion conversation is taking place this Spring.
The sheer volume of collaborative fashion wear that will emerge this season, is a bit overwhelming. With La Redoute it's all about ongoing innovation and creative expression with a little French jus. An overview.
Vanessa Seward (online from 03/03)
Vanessa Seward and La Redoute are a match made in heaven. The idea of affordable style, that is timeless and never goes out of fashion, works perfectly for both parties. The quality of designer clothing, without the price tag makes this collection fabulous value.
Savoar Fer (online from 6/4)
Savoar Fer is a womenswear label by Swiss designer Eliane Heutschi who converts fading savoir - faire into contemporary garments. Based in Paris, France.
Victoria/Tomas (online from 06/04)
VICTORIA/TOMAS is a french ready-to-wear brand, founded by Victoria Feldman and Tomas Berzins in 2012, four years after their first encounter at a Paris fashion school.
After a stint at Alexander Wang in New York, Tomas came back to France to launch VICTORIA/TOMAS, a full-fledged line of wearable separates aimed at a new generation of modern, city-dwelling women, mixing both designers’ sensibilities.
Opvallend meer Belgen kiezen ervoor om tijdens hun vakantie in een vakantiewoning te logeren. Vakantiewoningverhuurder Interhome noteert voor zowel zomer (+20%) als winter (+23%) 2020 een opmerkelijke stijging van meer dan twintig procent. Voor de wintervakanties blijft Frankrijk de absolute nummer een bij de Belgen, gevolgd door Zwitserland. Wat de zomerbestemmingen betreft, spant topper Spanje al jaren onveranderd de kroon. Wel blijken Belgen alsmaar meer belang te hechten aan een villa met zwembad op hun favoriete zonbestemming (+31%). Bovendien gaan ze steeds vroeger op zoek naar hun ultieme vakantiewoning en winnen reiskantoren opnieuw verrassend aan populariteit (+15%).
20 procent meer vraag naar vakantiewoningen
“Dat Belgen ervan houden om tijdens hun vakantie lekker in een privéhuis tot rust te komen is niets nieuws, zegt Thibault Van Look, Country Manager België bij Interhome, “maar de stijging van meer dan twintig procent voor zowel winter als zomer is wel bijzonder opvallend. Ook het aantal vroegboekers ligt dit jaar opmerkelijk hoger dan andere jaren. En terecht, want Belgen gaan alsmaar vaker op zoek naar een unieke vakantiebeleving en in tegenstelling tot een hotel, kun je een speciale vakantiewoning maar één keer boeken voor jouw specifieke reisdata.”
15 procent meer boekingen via reiskantoren
De boekingscijfers van Interhome ontkrachten bovendien de veronderstelling dat vakantiehuizen zich enkel online laten boeken. Zo noteert de vakantiewoningverhuurder een stijging van maar liefst vijftien procent in het aantal boekingen die gemaakt worden in reiskantoren. Thibault Van Look: “Reiskantoren zijn altijd al een voornaam en gerespecteerd verkoopkanaal voor ons geweest, maar deze boost in de verkoopcijfers toont ook het belang van de reisagent aan bij de zoektocht naar een voorkeurswoning.”
Frankrijk, Spanje en shortstays zijn absolute toppers
Qua vakantielanden houdt de Belg vast aan zijn favoriete winter- en zonbestemmingen. Frankrijk blijft de eerste plaats verdedigen in het wintersportlijstje, gevolgd door Zwitserland op nummer twee. Voor de zomervakanties blijft Spanje de absolutie favoriet. Wel opvallend is dat de Belg hier alsmaar vaker op zoek gaat naar een villa met zwembad (+ 31%). Ook de shortstays blijven aan belang winnen. Zo noteert Interhome steeds vaker boekingen voor korte verblijven, zeker in Nederland. Volgens Country Manager Thibault Van Look is dat te wijten aan de sterke uitbreiding van het aanbod de laatste jaren, waardoor Interhome nu zelfs een verdriedubbeling ziet in de boekingen voor Nederland.
Classic blue is dé trendkleur voor 2020, dat maakte het kleurcoderingsbedrijf Pantone bekend. Klassiek blauw is een tint die krachtig en elegant is in al zijn eenvoud. In combinatie met wit krijg je een tijdloos zomers (marine)gevoel.
In een tijdperk vol prikkels en onzekerheid hebben we steeds meer nood aan standvastigheid en rust. En net dat straalt de kleur Classic Blue uit. Studies hebben aangetoond dat personen die blauw dragen competent, overtuigend en betrouwbaar overkomen. Iets waar we allemaal wat van kunnen gebruiken, dus laat je inspireren door de selectie van Mayerline en Améline by Mayerline.
Met een gematigd zeeklimaat en een beperkt aantal neerslagvrije dagen is België niet meteen het Outdoor land bij uitstek. Toch spenderen we graag een flinke duit aan buitenmeubilair, al was het maar om op deze designpareltjes weg te dromen van toekomstige zonovergoten dagen. King George maakt je wegwijs in het bos van de 2020 Outdoor trends.
1/ Back to nature : Wie outdoor zegt, zegt natuur en het weldadige effect ervan op de gezondheid van de mens. Dompel je deze zomer volledig onder in je tuin met een waaier aan groentinten, de comeback van hout, en structuren of prints geïnspireerd op Moeder Natuur.
Productinfo: 1. Gervi Outdoor - Giorgetti - GEA stoel - 2. Gervi Outdoor - Fast - Forest stoel - 3. Gervi Outdoor - Kettal - Zig Zag bijzettafels - 4. Gervi Outdoor - Roda - Leaf bijzettafels - 5. now! by hülsta - moon birdy - l:82 x b:55 x h:48 cm - richtprijs: €199 (warmwitte ledlamp inbegrepen) - 6. Modular L.I. - Branch lifestyle buitenverlichting - 7. Overstock Garden - Lacrima teak tuintafel met volkeramisch blad Strata Argentum - 8. Overstock Garden - Lacrima tuinstoel en All Weather Sunbrella® Luxe kussens Lopi Marble - 9. Royal Botania - Organix lounge - 10. Gervi Outdoor - Roda - Arena zonnebed
2/ Het betere weefwerk : Touw, rotan of wicker – komende zomer vlechten deze materialen zich in elkaar tot een boho chic vibe voor jouw terras. Weefwerk met natuurlijk ogende materialen dat een instant vakantiegevoel bij je thuis creëert en comfortabel aanvoelt doordat het zich aan de vormen van je lichaam aanpast. Staycation deze zomer?
Productinfo : 1. Gervi Outdoor - B&B Italia - Ginestra stoel - 2. Gervi Outdoor - Dedon - Sealine tweezit - 3. Overstock Garden - Toblino loungeset bruine wicker met Weather+ Softtouch kussens en Enna loungetafels met teaken blad - 4. Overstock Garden - Orso stoel - 5. Royal Botania - Lotus zonnebed en parasol - 6. Overstock Garden - Portorivo tuintafel met live edge blad met Pagino armstoel en All Weather Sunbrella® Luxe kussens
3/ Breng kleur in je exterieur : Bij de keuze van tuinmeubilair wordt er vaak op veilig gespeeld met neutrale tinten zoals zwart en wit. Zomer 2020 luidt echter een nieuw tijdperk in, dat van KLEUR! Geef je terras extra pit met vrolijke kleuren zoals geel, blauw en rood of ga voor subtiele kleurtoetsen zoals pasteltinten. De zon begint spontaan te schijnen!
To choose is to lose, so wear both! Inspired by Caroline Biss' 2020 Summer collection...
If you missed the opportunity to rock some neon last Summer, have no fear. It's just as hot this season. This time round, we are mixing in a few shades of pastel.
Why? Together they are such bright, dreamy and flexibly cool shades of colors that almost work with anything. Neutral and calm embraces out-of-the-box and slightly edgy.
Or in other words: "Mrs. Extravagant Neon" teams up with "Lady Discrete but Chic Pastel".
Corendon is één van de officiële nationale partners van het Eurovisie Songfestival 2020. Met meer dan 180 miljoen kijkers is het Songfestival wereldwijd het grootste live TV muziekevenement en daardoor het perfecte platform om bij een groot publiek onder de aandacht te komen. De touroperator organiseert de komende maanden verschillende acties in Nederland en België waarbij klanten van Corendon tickets kunnen winnen voor het Eurovisie Songfestival in Rotterdam in mei 2020.
Dick Gussen, Marketing- en Brandmanager: "We zijn er trots op dat Corendon een bijdrage mag leveren om miljoenen mensen door middel van muziek met elkaar te verbinden. Deze unieke kans om nationaal partner van het Eurovisie Songfestival te zijn, hebben we dan ook met beide handen aangegrepen. Het thema van dit jaar Open Up past goed bij Corendon omdat wij onze klanten door middel van reizen, andere landen en daarmee ook andere culturen laten ontdekken. Daarnaast past deze samenwerking ook goed bij ons vanwege de diversiteit binnen onze eigen organisatie. Een doel dat het Songfestival ook nastreeft."
Sietse Bakker, Executive Producer Event van het Eurovisie Songfestival 2020, is blij met Corendon als nationaal partner: "Corendon heeft het Eurovisie Songfestival 2020 én het thema Open Up met veel enthousiasme omarmd. Daarmee dragen ze bij aan onze ambitie om internationaal een prachtig visitekaartje af te geven namens heel Nederland."
Eurovisie Songfestival-vliegtuig
Via de social media kanalen en de websites maakt iedere Corendon-klant kans op tickets om in Rotterdam één van de negen shows van het Eurovisie Songfestival te bezoeken. Volgens Gussen dé manier om de Nederlandse- en Belgische inzending van dichtbij aan te kunnen moedigen. "Daarnaast zijn de winnaars ook onze gast in het speciale Eurovision Village in Rotterdam om te genieten van bijzondere activiteiten." Niet alleen de touroperator maar ook Corendon Dutch Airlines maakt deel uit van het partnerschap. "Om dit te bekrachtigen zullen wij binnenkort één van onze toestellen omdopen tot een heus Eurovisie Songfestival-vliegtuig," zegt Gussen. Alle activiteiten van Corendon rondom het Eurovisie Songfestival zijn te vinden op corendon.be/eurovision en corendon.nl/eurovision
This summer brings with it a collection bursting with vitality - straight from Beverly Hills, GUESS girls turn heads in their ultra-glam looks in pastel tones and statement silhouettes for guaranteed coastal appeal.
Enter a dream world of sparkling and pastel colours with effortlessly stylish kimonos, pleated skirts and fitted silhouettes, with sports-inspired sweatshirts for a casual twist. Flowers meet tie-dye and coloured python print for even more impact, in this fashion-forward line with a soft, candy edge - just the thing for some fun in the sun.
Licht zoet en romantisch is de limited edition lichaamsverzorgingslijn, geïnspireerd op Valentijnsdag en het aankomende voorjaar. Wil je jouw Valentijn verwennen met een lief cadeau? Of je moeder, vriendin, tante of buurvrouw verrassen met een lief gebaar dit voorjaar, dan zit je met deze collectie goed. De producten zijn 100% vegan en verrijkt met biologisch kersenbloesemextract, perfect om alvast in de stemming van het voorjaar te komen, want kersenbloesem bloeit uitsluitend in dit seizoen. De bloemige geur bevat tonen van roze peper en suikerspin.
De collectie bevat bruisballen, handzeep, douche mousse, bodylotion, handcrème, showergel, body mist, handcrème, body cream en een gezichtsmasker. Mét bijpassende toilettassen.
Duurzaam
De valentijnscollectie is beter voor jou en voor de wereld. Duurzaam, verzorgend en ethisch verantwoord. SLS-vrij en de verpakking van de showergel is gemaakt van 100% gerecycelde materialen en de tube van de bodylotion bevat 35% gerecycelde materialen. Daarnaast zijn de glitters niet gemaakt van plastic maar van natuurlijk materiaal. Het nieuwe assortiment is vanaf nu verkrijgbaar bij de HEMA winkels of via hema.com/nl-be
Set 3 douche mousse
De zacht reinigende 100% vegan douche mousse met biologisch kersenbloesemextract heeft een frisse bloemengeur met tonen van salie & sandelhout, bramen & cacao en roze peper & suikerspin. De douche mousse bevat geen PEG, SLS en SLES. Tenminste 82% van de ingrediënten komt van natuurlijke oorsprong. De verpakking is gemaakt van tenminste 25% gerecyclede materialen.
Shimmer Body Lotion
De 100% vegan shimmer body lotion met biologisch kersenbloesemextract en sheabutter heeft een frisse bloemengeur met tonen van roze peper en suikerspin. De body lotion helpt de vochtbalans van de huid op peil te houden en geeft een prachtige glans. De glitters zijn van natuurlijke oorsprong, net als minstens 90% van de ingrediënten dat ook zijn.
Handcream
De handcream met biologisch kersenbloesemextract en sheaboter hydrateert en verzacht de handen en trekt snel in.
Showergel
De hydraterende douchegel met biologisch kersenbloesemextract heeft een frisse bloemengeur met een vleugje roze peper en suikerspin. Minstens 98% van de ingrediënten komt van natuurlijke oorsprong. De verpakking is gemaakt van 100% gerecyclede materialen. Daarnaast is de showergel 100% vegan en bevat geen kleurstoffen.
Hand soap
Een pompje met 100% vegan handzeep met biologisch kersenbloesemextract. De zeep heeft een frisse bloemengeur met een vleugje roze peper en suikerpsin. De handzeep bevat geen kleurstoffen en bestaat minstens voor 95% uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong.
Shower mousse
Een zacht reinigende 100% vegan douche mousse met biologisch kersenbloesemextract. De mousse heeft een frisse bloemengeur met tonen van roze peper en suikerspin. In dit product zitten zit geen PEG, SLS en SLES. Minstens 82% van de ingrediënten is van natuurlijke oorsprong. Daarnaast bestaat de verpakking uit zo'n 25% gerecyclede materialen.
Body mist
De body mist met biologisch kersenbloesemextract heeft een frisse bloemengeur met een vleugje roze peper en suikerpsin. Minstens 98% van de ingrediënten komt van natuurlijke oorsprong. De body mist is 100% vegan en bevat geen kleurstoffen.
Body cream
Een bodycrème met biologisch kersenbloesemextract en sheaboter. De crème helpt je huid te hydrateren en verzachten.
Badbruisbal
Een roze bruisbal voor in bad met aardbeiengeur. Laat de bruisbal in warm water glijden en ontspan en geniet. Wel even het bad goed naspoelen na afloop.
Toilettas met hartjes
Een witte toilettas met rode en roze hartjes en een roze voering. De tas sluit met een rits aan de bovenkant. De onderkant is 5.5 cm diep, zodat je er veel toiletartikelen of make-up in kwijt kunt.
Make-uptas
Een ronde, roze make-up tas met een ruitjespatroon en een goudkleurige rits. De ruime tas heeft één groot vak waar makkelijk al je kwasten, poeders en lippenstiften in passen.
Hoe vaak moet je je bed verschonen? Vaker dan je denkt!
Maar geen nood: Sleeplife maakt het jou tien keer makkelijker met de burrito-methode..
Wie in een gezonde omgeving wilt slapen, moet één keer per week zijn bed verschonen. Dat is helaas de harde slaapkamerrealiteit. Ons bed is een broeihaard van bacteriën die maar al te graag aan je komen knibbelen. Een goede nachtrust begint met een fris opgemaakt bed! New year, new you, nieuwe slaapgewoontes!
Per jaar produceert de gemiddelde mens zo’n 80 liter zweet in bed. Wanneer het warm en vochtig is, vloeien daar zweetschimmels uit. Die schimmels en bacteriën zijn niet alleen afkomstig van je zweet, maar ook van huidcellen, make-upresten en andere cosmetische restjes zoals bodylotion. Pas ook op als je ziek bent. Zelfs de kleinste infectie kan je bed al besmetten.
Tijd voor een stappenplan dus! Sleeplife helpt ons op weg.
1) Verschoon je bed één keer per week : De meeste mensen wassen hun lakens in de zomer vaker dan in de winter. Logisch, omdat je dan doorgaans meer zweet door de hogere temperaturen ’s nachts. In de winter beperkt het verschonen zich tot één keer in twee weken. Of erger, één keer in de maand! Niet goed voor de hygiëne, laat staan voor je gezondheid. Zeker voor mensen die aan astma of aan een allergie lijden. Maar zelfs als je geen allergie hebt, kunnen vuile lakens ertoe leiden dat je vaker niest of snift. Wil je een gezond slaapklimaat creëren, dan verschoon je je bed best één keer per week.
2) Vergeet de andere delen van je bed niet! Vergeet ook zeker niet je matras, dekbed en hoofdkussen(s) tijdig te reinigen. Dat hoeft niet zo vaak als je lakens, maar wel genoeg om optimale hygiëne te verzekeren. Is het al even geleden dat jouw dekbed grondig onder handen werd genomen? Bij Sleeplife® kan je altijd terecht voor een professionele donsreiniging van je favoriete dekbed. In het geval van een huisstofmijtallergie, is een behandeling met probiotica aan te raden. Om de goede staat van je matras en kussens optimaal te behouden, raden we aan om een matras- en kussenbeschermer te gebruiken. De levensduur van je matras kan je trouwens aanzienlijk verlengen door je matras goed te onderhouden.
3) Huisdieren horen niet in bed! Word je ook zo rustig van de warmte en ademhaling van je huisdier in bed? We begrijpen je echt wel, maar huisdieren zijn huisdieren. Ze horen niet in bed. Ze hebben een eigen plekje op de vloer of in een mand nodig om te slapen. Als ze in bed liggen, stijgt meteen het risico op wormen en vlooien. En bovendien vormen ze een verzamelplek voor allerlei ziektes.
4) Eet niet in bed : Word je graag verrast met ontbijt op bed of knabbel je graag eens een chipje terwijl je tv-kijkt? De etensrestjes zijn een lekkernij voor kleine ettertjes, zoals mieren, bedwantsen of luizen.
5) Probeer eens de burrito methode : Om je het geworstel te besparen, laten we je graag kennismaken met de ‘burrito-methode’. Een techniek waarbij je je dekbed als het ware in je dekbedovertrek rolt.
Zo gaat het in z’n werk: 1.Keer je dekbedovertrek binnenstebuiten en leg hem op je matras met de opening aan het voeteneinde van je bed. 2. Leg je dekbed er bovenop en maak de hoeken van je dekbed vast aan de hoeken van je dekbedovertrek, bijvoorbeeld met wasknijpers of veiligheidsspelden. 3. Ga aan het hoofdeinde staan en rol je dekbed en dekbedovertrek stevig op (als een burrito) tot aan het voeteneinde. 4. Neem de opening van je dekbedovertrek beet en trek het over de volledige rol. Nu zie je de buitenkant van je dekbedovertrek. 5. Rol tot slot terug uit richting het hoofdeinde en voilà: je dekbed zit helemaal perfect in een kersvers jasje.
Dankzij deze effectieve en snelle methode vervang je je beddengoed in een handomdraai. Nog een voordeel van de ‘burrito-techniek’: je kan het perfect in je eentje. Wachten tot je partner thuis is, is dus helemaal niet nodig. Maar omgekeerd is dit ook waar; hij of zij heeft geen excuus meer om dit huishoudelijke taakje uit te voeren. Sweet dreams!
This Spring, the GUESS active wear advertising campaign captures a sequence of photographs featuring model, Natalie Roser in Malibu, CA. Directed by Paul Marciano, Chief Creative Officer for GUESS?, Inc., and snapped through the lens of fashion photographer, Mégane Claire, the campaign features Natalie wearing the seasons most anticipated active wear styles on the breezy Malibu beach.
Iconically retro, irresistibly tropical and playfully sexy – this season, the GUESS Activewear SS20 collection heralds the sunshine with vivid palettes of neon and pastel tones, floral motifs and glam patterning, finished with vintage and contemporary appeal. The result is a vibrant selection of unique, stylish pieces that add a touch of summer sophistication to any look.
Spring’s body-hugging active wear separates includes a variety of matching two-piece sports bra and legging sets in vibrant red and variations of bright floral and camouflage printed silhouettes. A racerback sports bra with a logo-print band offers light support, perfect for yoga and pilates. The collection is rounded out with a cropped light-weight pink track jacket which adds as a perfect layering piece for wherever the day might take you.
The It decade for the spring 2020 fashion trends is definitely the 1970s. 70s-inflected pieces are more wearable than ever before, thanks to an abundance of streamlined suits and easy-to-wear midi dresses. Forget funky colour combinations and embrace geometric-patterned jacquards, sharp disco collars, groovy denim and languid long dresses. These are clothes to last a lifetime. Time to channel your inner stage idol with Jagger-worthy silhouettes — including the perfect pair of flares.
Caroline Biss, La Redoute, Elisabetta Franchi, LolaLiza, Mayerline
When it comes to trouser and footwear trends, history tends to repeat itself. Therefore, the wave of ’70s-inspired pants and flare jeans means platform heels are due to gain momentum in 2020. Expect square-toe loafers, tall boots and open-toe sandals to receive the platform heel treatment.
ONZE VIER BUITENGEWONE INGREDIËNTEN SAMENGEBRACHT IN EEN VEELZIJDIGE BALSEM
We zijn het er allemaal over eens: er zitten nooit genoeg uren in een dag! Daarom is het niet gek dat we soms kiezen voor alles-in-één-producten. En als dat gemak nu eens vanzelfsprekend was? Een veelzijdig product dat tegelijkertijd je huid en je haar verzorgt en ook nog eens kleine schoonheidsproblemen aanpakt? Daarvoor hebben we Le Petit Remède ontwikkeld. Dit kleine product is compact en ontzettend handig. Je neemt het gemakkelijk overal mee naartoe.
EENVOUDIGE SAMENSTELLING, ZICHTBARE RESULTATEN.
Als we je zouden vragen om de vier iconische ingrediënten van L’Occitane op te noemen, welke ingrediënten komen dan het eerste in je op? 1. Immortelle (strobloem), de bloem die nooit verwelkt? 2. Lavendel, de plant die de Provençaalse velden paars kleurt? 3. Amandel, bijna helemaal verdwenen uit de regio en nu toch volop te zien rond Valensole? 4. Of de sheaboter die wordt geproduceerd door vrouwen in Burkina Faso?
We hebben ze allemaal gebruikt in Le Petit Remède. Met één nieuwe toevoeging: arnica. Een eeuwenoud middel tegen spierpijn, blauwe plekken en ontstekingen dat we aan onze Le Petit Remède hebben toegevoegd vanwege de kalmerende eigenschappen.
100% INGREDIËNTEN VAN NATUURLIJKE OORSPRONG - 0% MINERALE OLIËN.
Le Petit Remède is gemaakt met 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De formule bevat geen minerale oliën, kunstmatige kleurstoffen of toegevoegd parfum. Het is een eenvoudige en effectieve formule, een ’klein’ product met een krachtige werking. We vinden de vintage look van de aluminium verpakking geweldig, met prachtige letters en een retro stijl. Het handige meeneemformaat van 15 g laat je zo in je tas glijden en kun je overal mee naartoe nemen. Het formaat van 100 g is een echte musthave voor in de badkamer, om je dagelijkse schoonheidsprobleempjes te verzorgen. Deze ’back to basic’ wordt vast en zeker je nieuwe favoriet!
STEVIGE TEXTUUR, ZIJDEZACHTE OLIE.
Deze zachte balsem verandert bij contact met de warme huid in een zijdezachte olie. Het product trekt binnen een paar seconden in en laat geen vettig laagje achter. De heerlijke en ontspannende geur van het plantenelixer blijft nog lang hangen. Le Petit Remède is een heerlijke balsem.
ÉÉN PRODUCT, MEERDERE TOEPASSINGEN.
We hebben al vijftig verschillende toepassingen gevonden voor Le Petit Remède. Ja, je leest het goed: vijftig! Hieronder noemen we er een paar zodat je kunt zien wat voor grootse dingen dit kleine product allemaal kan doen.
DE HANDEN : Le Petit Remède verzacht, verzorgt en kalmeert droge en beschadigde handen. Het product beschermt de droge huid tegen de kou. Gebruik Le Petit Remède voor of na een manicure om je nagelriemen te verzorgen of gebruik het product nadat je je nagels hebt gelakt om ze te laten glanzen.
HET GEZICHT : Als lippenbalsem, voor gehydrateerde, volle en glanzende lippen. Gebruik het product rond je neusgaten als je verkouden bent om het geïrriteerde gevoel te verzachten. Breng het zachtjes kloppend aan op je jukbeenderen voor een mooie uitstraling.
HET LICHAAM : Masseer je huid ermee om irritaties door droogte te verzachten. Gebruik Le Petit Remède als massagebalsem om het lichaam te herstellen na het sporten. Het product is ook zeer geschikt om droge zones zoals de ellebogen of de voeten te voeden! Om even lekker tot rust te komen, kun je een beetje Le Petit Remède op je polsen smeren en genieten van de heerlijke geur.
HET HAAR : Gebruik Le Petit Remède om droge puntjes te verzorgen, te voeden, te omhullen en weer te laten stralen. Tot slot is Le Petit Remède ook een uitstekend nachtmasker voor het haar.
LE PETIT REMÈDE COSMETISCHE BALSEM
15 g - € 12 & 100 g - € 35 - Verkrijgbaar in de winkel en op www.loccitane.nl
KLEIN PRODUCT, GROTE AMBITIES. AANDACHT VOOR BIODIVERSITEIT
Onze amandelen komen uit Valensole, waar we ook betrokken zijn bij het opnieuw opstarten van de productie ervan. We kopen onze lavendel bij lokale coöperaties in de Provence. Onze immortelle worden biologisch verbouwd op Corsica.
STEUN VOOR PRODUCENTEN
We steunen familieboederijen en helpen hen om op duurzame wijze te produceren. Door middel van meerjarige, niet-exclusieve contracten geven we onze producenten meer zekerheid. Le Petit Remède bevat immortelle, lavendel, amandel en sheaboter, allemaal afkomstig van producenten die we kennen en met wie we al jaren nauw samenwerken.
MINDER AFVAL
Le Petit Remède zit in een aluminium doosje. De verpakking is een alternatief voor plastic en kan worden hergebruikt of gerecycled. www.loccitane.com
» Tournée Minerale is in zicht! - » Water drinken wordt fun & easy met Kambukka
De feestdagen, verplichte familie-etentjes en talrijke parties liggen achter ons. Tijd om te detoxen en ons voor te bereiden op Tournée Minerale! Ook dit jaar drinkt menig Belg een maand geen alcohol. De perfecte bondgenoot hiervoor is zonder twijfel Kambukka. De duurzame en stijlvolle drinkflessen van het Belgische merk maken de uitdaging een stuk leuker (en makkelijker).
Kambukka-waterflessen zijn vervaardigd uit stevig Tritan – of roestvrij staal, zijn vaatwasbestendig, BPA-vrij, verkleuren niet en houden geen geuren vast. Water drinken doorheen de dag houd je makkelijk vol als de fles er knap uitziet én gebruiksvriendelijk is. Ook handig om te weten is dat Kambukka ook 1L drinkflessen heeft. Zo tackle je Tournée Minerale in stijl.
Reno insulated
Drinkfles Reno (insulated) houdt dranken lekker fris doorheen de dag (tot 20 uren lang). De fles is uitgerust met een tweedelig lid waardoor je muntblaadjes, citroenschijfjes of allerhande lekkerheden kan toevoegen aan je water. Dankzij het tweedelig lid is de fles ook eenvoudig te reinigen. Reno is verkrijgbaar in trendy prints, knap design waarvan je spontaan dorst krijgt! - Reno Insulated (300 ml) in print Palms - €27,90
Elton
Elton is net als de gelijknamige artiest een kleurrijke vogel in de Kambukka-familie. De drinkfles is verkrijgbaar in 15 kleuren en drie formaten; 500 ml, 750 ml en 1l. Daarnaast kies je tussen een insulated model (houdt dranken koud) of een Tritanmodel. Elton heeft een 3-in-1 lid, dat wil zeggen dat fles drie standen heeft. Gesloten, push to drink en open, een ingenieus systeem waardoor morsen bijna onmogelijk wordt. - Elton (500 ml) in print Carribean - €18,90
Lagoon
Sportievelingen, chauffeurs of fashionistas. Lagoon bekoort iedereen die houdt van drinken met een rietje. Lagoon heeft een Spout Lid met een ingebouwd gebogen rietje, hierdoor hoef je je hoofd niet te kantelen tijdens het drinken. Net als Elton komt Lagoon in drie formaten (500ml, 750ml en 1l). Er is keuze uit maar liefst 17 kleuren en ook enkele insulated modellen. Lagoon (1000 ml) in kleur Artic Blue - €21,90
Van kamperen in de vrije natuur tot een verrassingsbestemming waar je nog nóóit bent geweest..
Die feestkilo's zijn er nog niet af, je digitale to-do lijstje werkt enkel maar op je zenuwen en de befaamde 'rosé all day' zomerfeestjes lijken nog ver weg. Hello Blue Monday! Ooit in het leven geroepen door slimme marketeers, maar in realiteit: het perfecte excuus om een vakantie te boeken...
Een verrassingstrip naar een stad waar je zééééker nog nooit bent geweest
Srprs.me's formules bieden reizigers de mogelijkheid om een verrassingsreis te maken waar je een paar uur voor vertrek pas ontdekt waar je naartoe gaat. Met 'Explore New Places' overtuigen ze nu ook de eeuwige twijfelaar die "niet nog een keer naar Rome" wilt gaan.
Hoe werkt dat?
Jij vertelt hen welke Europese steden je al gezien hebt. Ze sturen je naar een stad waar je nog nooit geweest bent. Welke stad het wordt, ontdek je uiteraard pas op het vliegveld. Zo zet je letterlijk het onbekende in je agenda.
Je vliegt vanaf Brussel Zaventem
Je vliegt heen tussen 07:00 - 16:00 en je vliegt terug tussen 14:00 - 22:00
Je gaat naar een stad waar je nog nooit geweest bent
Huur eens een camper of caravan en wees pionier in de Belgische deeleconomie
Huur een caravan of mobilhome van een particulier: persoonlijk, prijsbewust én met de hulp van Camptoo.
Camptoo heeft als doel mensen in heel Europa het plezier van kamperen met een camper of caravan te laten delen. Dit doen ze door de betrouwbaarste en meest inspirerende service te bieden waarmee eigenaren en huurders hun caravan of camper kunnen huren of verhuren.
Betty Barclay's Spring/Summer collection shines with a variety of colours, patterns and exciting details that go perfectly with the first rays of spring sunshine. Think playful prints depicting exotic flowers picked from an oriental garden, geometric patterns and linen fabrics. The mix of soft and vivid colours in eye-catching tropical prints and oriental paisleys creates a real summer mood at last.
The season opens with striking pieces in black and blue, becoming more colourful in the second half of the season with plenty of yellow and blue tones. In particular there are a large number of dresses to choose from, which captivate with their comfortable jersey, light viscose, high-quality cotton and linen qualities, which are particularly comfortable to wear. The cuts range from loose and softly falling to flattering with fitted waists. A light dress in rainbow stripes becomes an absolute summer must-have, giving every woman a modern and charismatic aura.
Unisa Supersoft line : be gentle with your feet this year
Unisa SuperSoft line SS20
Everything moves incredibely fast in our everyday lives: we're constantly running to catch our train, get to the office, fetch our children in time,... we are almost always on the move. The rush probably won't change in 2020, but thanks to the SuperSoft line of Unisa, you won't ever have sore feet again from running around! With their new SuperSoft technology, Unisa has set out to revolutionize your day-to-day footwear.
With our busy lifestyle in mind, Unisa created their new SuperSoft technology, which will give you the chance to reconcile your dynamic life with your favorite fashion footwear.
The 'cushioning effect'
With SuperSoft, a new extraordinary comfortable era of footwear is born. The SuperSoft soles have a long-lasting and super flexible 'cushioning effect'. The soles are made out of lightweight materials, have a very low density, are super elastic and they have the ability to return to its original shape. All of these mesures ensure optimal comfort all day long.
Going the extra mile? Easy!
The SuperSoft line doens't only make walking long distances more comfortable, it also makes 'going the extra mile' easier.
The SuperSoft technology generates movement inverse energy due to its high recovery capacity. This helps you while walking through your daily life. Thanks to the technology you are less tired and you experience less muscle and bone wasting.
Invisible to the eye, the SuperSoft system will help you renew your lifestyle with more joy, more fashion, and a lot of technology innovation. Thanks to Unisa SuperSoft, you'll be stylish and comfortable all day long.
Het nieuwe jaar is begonnen. De vakantiesalons komen eraan. Tijd om aan uw volgende reis te denken. Misschien was u van plan om binnen een paar jaar op cruise te gaan?
“Waarom niet nu?” Dat vraagt Holland America Line. Precies op het goede moment lanceert de premiumrederij een onweerstaanbare promotiecampagne met een waaier aan voordelen.
Wie voor 28 februari 2020 een cruise boekt, kan alvast genieten van volpension en mooie kajuit upgrades. Het aanbod geldt voor een grote selectie aan vertrekken in 2020 of 2021.Voor een derde of vierde passagier in dezelfde kajuit zijn er bij deze voordeelactie gereduceerde tarieven.
De gasten die een cruise in Europa maken krijgen een extra cadeau, namelijk een Signature drankenpakket. Dat betekent dat je elke dag tot 15 alcoholische drankjes (met een waarde van maximaal 11 dollar per drankje) en ongelimiteerd non-alcoholische dranken helemaal gratis krijgt.
Passagiers aan boord van cruises buiten Europa krijgen tot 500 dollar boordtegoed per kajuit, ideaal voor bijna alle aankopen aan boord.
Holland America Line biedt ook geweldige excursies aan. Een aantal daarvan staan in promotie met een extra 10% korting als u ze voor 14 maart online boekt.
De uitzonderlijke “Waarom niet nu”-promotie loopt tot en met 28 februari. Wie voor 17 januari 2020 boekt ontvangt een extra $50 drankenkaart per persoon (echter niet beschikbaar op Europa cruises).
De schepen van Holland America Line vindt men terug over de hele wereld: Azië en de Stille Oceaan, Australië en Nieuw-Zeeland, Canada en New England, de Caraïben, Hawaii en Tahiti, Mexico, de Amerikaanse Westkust en Alaska, het Panamakanaal, Zuid-Amerika en uiteraard ook Europa, met in het mooie seizoen heel wat vertrekken dichtbij, zoals vanuit Rotterdam of Amsterdam.
Voor meer informatie over Holland America Line cruises en alle reisschema’s, bezoek de Nederlandstalige website www.hollandamerica.com of bel 0800-7245 425.
Een cruise? Waarom niet nu? www.hollandamerica.com