Met een schitterend sillage eert Divine Le Parfum de immer prominente muzes van Gaultier: zelfstandige vrouwen die hun durf en kracht veruitwendigen en hun onafhankelijkheid vieren. De nieuwe lancering straalt intense kracht uit en prikkelt de zintuigen met een heldere, lumineuze geurbeleving. Een ode aan gedurfde vrouwelijkheid waarbij elke vrouw nog meer straalt dan ooit tevoren.
I AM A WOMAN, WHAT’S MORE DIVINE?
EEN STRALENDE GODIN
De pracht van de sprankelend gouden flacon, gehuld in het conservenblik van Gaultier Divine Le Parfum, wordt des te meer versterkt dankzij het contrast van helder wit en oogverblindend goud. Het gebeitelde metaal van het iconische korset vangt het licht op en weerspiegelt pure schoonheid. Het keurslijf van weleer, het ondergoed dat ondertussen een sieraad is geworden, belichaamt op dit moment dan ook oneindige vrouwelijke energie.
EEN SCHITTERENDE INTENSITEIT
"Divine bezorgt je de geurbeleving van een stralende huid badend in bloemen met zilte toets”: dit zijn de inspirerende woorden van parfumeur Quentin Bisch ter beschrijving van zijn nieuwste creatie. De weelderig zachte Frangipani bloem heerst temidden romige Heliotroop en zonnige Jasmijn. De zilte meringue, bedwelmd door witte bloemen, treedt naar voor terwijl de amberkleurige warmte van benzoë het sillage versterkt.
Beleef een symfonie van zowel amber en bloemige akkoorden versterkt met zilte tonen. De geurbeleving van Gaultier Divine Le Parfum is voorzien van een zonnig boeket in de hartnoot met gedurfde intensiteit. Een eerbetoon aan alle vrouwen die elke dag zichzelf bewijzen.
Gaultier Divine Le Parfum van Jean Paul Gaultier is verkrijgbaar in alle Jean Paul Gaultier verkooppunten vanaf 26 augustus 2024. - Gaultier Divine Le Parfum Eau de Parfum Spray Refillable 100ml : 176.20 € - Gaultier Divine Le Parfum Eau de Parfum Eau de Parfum Spray Refillable 50ml : 129.55 € - Gaultier Divine Le Parfum Eau de Parfum Eau de Parfum Spray 30ml : 94.60 €
Marriott Intrnational brengt W hotels naar Hangzhou
Marriott International, Inc. kondigt een overeenkomst aan met Zhong An Commercial Group, onderdeel van China New City Group, om het merk W Hotels naar Hangzhou te brengen. W Hangzhou zal naar verwachting in 2031 worden geopend en zal zich bevinden op de noordwestelijke kruising van Minhe Road en Liyi Road in Qianjiang Century City, Hangzhou's zich ontwikkelende nieuwe CBD. Met zijn gedurfde, detailgedreven ontwerp, verhoogde service en boeiende always-on programmering is het hotel klaar om een nieuw symbool van luxe gastvrijheid in Hangzhou te worden.
"We zijn verheugd om samen te werken met Zhong An Commercial Group om W Hotels in Hangzhou te introduceren en gasten uit te nodigen om te genieten van de levendige cultuur en dynamische geest van deze historische stad door een aparte lens van luxe", aldus Gavin Yu, Chief Development Officer, Greater China, Marriott International. We kijken ernaar uit om ons luxeportfolio in Groot-China verder uit te breiden en W Hotels af te stemmen op complementaire bestemmingen om tegemoet te komen aan de steeds evoluerende wereldwijde luxereiziger."
Gepland om te openen in het nieuwe CBD van Hangzhou aan de oostelijke oever van de Qiantang-rivier, zorgt de locatie aan de straatkant van W Hangzhou voor uitstekende zichtbaarheid en toegankelijkheid, ongeveer 15 kilometer van het treinstation Hangzhou East en ongeveer 24 kilometer van Hangzhou Xiaoshan International Airport. Het hotel grenst aan beroemde bezienswaardigheden en attracties, waaronder het Hangzhou Olympic Sports Expo Center, een monumentaal complex in Qianjiang Century City en het grootste winkelcentrum in de omgeving, InCity.
W Hangzhou, ontworpen door het gerenommeerde architectenbureau Kohn Pedersen Fox Associates, zal de bovenste verdiepingen beslaan van een 240 meter lang gebouw dat deel zal uitmaken van het IOC-complex. Het hotel zal beschikken over 270 stijlvol ingerichte kamers en suites, waarbij ongeveer de helft van de kamers direct uitzicht op de rivier biedt voor een serene ervaring voor de gasten. Gasten kunnen genieten van twee kenmerkende restaurants en een bar, een zwembad, een FIT-fitnesscentrum en de AWAY Spa voor verjonging. Voor sociale evenementen en vergaderingen biedt het hotel een balzaal, een junior balzaal en vier vergaderzalen.
"We zijn verheugd om samen te werken met Luxury Group by Marriott International aan dit historische project binnen het IOC-complex in Hangzhou", aldus de heer Shi Guanyu, vice-president van China New City Group van Zhong An Group en president van Zhong An Commercial Group. " Als toonaangevend lifestyle hospitality merk sluit W Hotels perfect aan bij de nieuwe CBD-kern die wordt bepleit door IOC Hangzhou, waar luxe naadloos overgaat in de dynamische hartslag van een internationale hub. Deze samenwerking zal het uitgesproken ontwerp en de levendige energie van het merk in Qianjiang Century City injecteren en een meeslepende luxe-ervaring bieden voor zowel bezoekers als lokale bewoners."
Marriott International heeft nu meer dan 70 luxe hotels in Groot-China. De ondertekening van W Hangzhou versterkt de groeiende luxevoetafdruk van het bedrijf verder, waardoor Hangzhou een van China's belangrijkste bestemmingen voor luxereizigers wordt.