Inhoud blog
  • The Cleansing expert
  • Van home tot office
  • E.L.F. skin
  • Wellness keuken
  • Magic Moonshine
  • Laatste zomeruren
  • Efteling: guinness world record
  • MSC duurzaamheidsverslag
  • Dry-Korn pre-fall 2025
  • Las teresitas op Tenerife, beste strand van Europa
  • Nescafé Dolce Gusto stelt baristamachine NEO voor
  • Customisez-Moi
  • Floris van Bommel
  • Knott so Mad
  • Anita presenteert FW25-collectie
  • LingaDore
  • Slow travel in ferrara
  • Thoughtful maximalism, karaktervol wonen met een persoonlijke twist
  • Zomerse tinten met Adoré
  • Vero Moda in volle expansie, 9 nieuwe winkels in België
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    15-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Cleansing expert

    Germaine's nieuwe gezichtshygiënelijn met prebiotische technologie voor bewuste reiniging. Een collectie die dermatologische doeltreffendheid, respect voor de microbiota en unieke zintuiglijkheid combineert om een nieuw tijdperk in gezichtshygiëne in te luiden.

    Reinigen is niet alleen de eerste stap naar een gezond uitziende huid, het is de basis voor al het andere werk. Met The Cleansing Expert wil premium cosmeticamerk Germaine de Capuccini reiniging weer de plaats geven die het toekomt, te beginnen bij de salon en de sleutelrol van de schoonheidsspecialist haar professioneel advies.

    "Het is tijd om te stoppen met het onderschatten van reiniging. Met The Cleansing Expert begint de huidverzorging hier: schoon, vernieuwd en in balans. Je beste huid begint met de eerste stap, die het meest over het hoofd wordt gezien, dus we willen de waarde ervan herstellen als de essentiële eerste stap naar een gezonde, verjongde huid. We willen een cultuur van bewuste en effectieve reiniging creëren. Een gepersonaliseerde, hoogwaardige, effectieve zintuiglijke ervaring," zegt Lorena Ricarte, Education & Development Manager voor het merk. "Feit is", vervolgt ze, "dat er een fundamentele dermatologische waarheid is en dat is dat de huid niet gezond, jong of ontvankelijk voor behandeling kan zijn als ze niet goed gereinigd is. Reinigen is niet alleen de eerste stap: het is de basis waarop al het andere werkt. Daarom hebben we een lijn ontwikkeld die niet alleen reinigt, maar ook de huid verzorgt, respecteert en versterkt, waarbij we ons laten inspireren door de dubbele reiniging, die in de loop der jaren door Koreaanse cosmetica is geperfectioneerd en die zich heeft gevestigd als de sleutel tot succes."

    Met The Cleansing Expert krijgt gezichtshygiëne een nieuwe dimensie. Een complete, natuurlijke en duurzame lijn die reinigingseffectiviteit combineert met bescherming van het microbioom van de huid.

    DIEPTEREINIGING PLUS MICROBIOOM-VERDEDIGING

    Een dubbele reiniging is de meest complete en effectieve methode om alle onzuiverheden grondig te verwijderen. Een perfect gereinigde huid vernieuwt zichzelf effectiever, wat resulteert in een gezondere, evenwichtigere huid die beter oud wordt.

    EEN REINIGINGSRITUEEL DAT OOK BEHANDELT

    De Cleansing Expert gaat verder dan reinigen: het is een behandeling op zich. Dankzij de bescherming van het microbioom beschermen de formules de huidbarrière, voorkomen ze ongemak, verbeteren ze de textuur en voorkomen ze zichtbare tekenen van huidveroudering.

    • Samengesteld om het evenwicht van het microbioom van de huid te bevorderen. - Helpt de barrièrefunctie en natuurlijke pH van de huid te behouden. - Hydrateert, voedt en geeft comfort. - Verbetert zichtbaar de textuur en glans. -          Verzacht tekenen van ongemak bij een gevoelige of reactieve huid. - Helpt de huid te beschermen tegen invloeden van buitenaf, zoals het weer of vervuiling. - Geschikt voor de gevoelige huid.

    PREBIOTICA UIT HAVER, HET HOOFDINGREDIËNT

    Het gebruik van producten met prebiotica in gezichtsreiniging verwijdert niet alleen onzuiverheden zonder het microbioom van de huid te veranderen, maar het gebruik ervan wordt vooral aanbevolen in specifieke situaties. Ze zijn ook bijzonder heilzaam voor de gevoelige huid en bieden verlichting en ondersteuning voor de natuurlijke balans in geval van irritatie of verschillende aandoeningen.

    Het belangrijkste ingrediënt in deze lijn is een botanisch prebiotisch complex uit haver, dat haverextract en -olie combineert om een synergetische werking op de huid en haar microbioom te bieden. Haver is een van de rijkste graansoorten aan essentiële vetzuren, waardoor het een natuurlijke bondgenoot is in het helpen versterken van de huidbarrière en het behouden van de balans van het huidmicrobioom. Deze prebiotische werking helpt de huid te beschermen tegen agressieve invloeden van buitenaf, waardoor de huid er gezond blijft uitzien. Het heeft ook bewezen antioxiderende en hydraterende eigenschappen.

    Regelmatig gebruik van prebiotisch verrijkte producten in gezichtsreiniging helpt om: • Een gezond microbioom te stimuleren • De huidbarrière te versterken •    rengt de pH van de huid in balans

    MAAK VAN REINIGEN EEN DAGELIJKS PLEZIER, MET UNIEKE TEXTUREN EN AROMA'S

    Een collectie van 11 producten voor thuisgebruik en 9 professionele producten, ontworpen om de huid te reinigen en de geest te kalmeren, waardoor het ritueel verandert in een authentieke zintuiglijke ervaring.

    Elk product verrast vanaf de eerste aanraking met omhullende, smeltende en evoluerende texturen: gels die veranderen in zacht schuim, oliën die veranderen in emulsies. Formules die je uitnodigen om te masseren, te ademen en opnieuw contact te maken met jezelf, en die de huid schoon en gezond laten aanvoelen.

    De geur is het kenmerk. Geparfumeerd met een unieke, zachte en frisse geur die het gevoel van reinheid en verzorging versterkt. Speciaal geselecteerd om zijn groene en fruitige nuances, met een zoet en ontspannend vleugje vijg. Een subtiele geur die ons omhult en onze routine verandert in een gedenkwaardig moment.

    CLEAN BEAUTY COMMITMENT

    De Cleansing Expert heeft formules die vriendelijk zijn voor de huid en het milieu. De ingrediënten zijn zorgvuldig geselecteerd. Ze zijn vrij van kunstmatige kleurstoffen en sulfaten en in sommige gevallen parfumvrij, veganistisch en glutenvrij. Daarnaast bevatten de meeste formules ongeveer 90% of meer ingrediënten van natuurlijke oorsprong.

    EEN VERNIEUWD EN EFFECTIEF PORTFOLIO VOOR THUIS EN IN DE SALON

    De lijn, die Options vervangt, omvat meer dan 20 producten verdeeld over drie basiscategorieën: Reinigen (Cleanse), Exfoliëren (Renew) en Tonifiëren (Tone), verkrijgbaar in professionele en winkelformaten, met nieuwe of opnieuw samengestelde formules en een uniforme verpakking.

    Exfoliating Foam : 150 ml - € 44,00 - Nourishing Cleansing balm: 100 ml - € 48,00 - Renew Night Peeling - 30 ml - € 49,00 - Micellar Water Gel - face & eyes 200 ml - € 38,50 - Beschikbaar bij je GdC Skin Expert. Vind het dichtstbijzijnde salon op www.germainedecapuccini.com/bx_nl

    Het Spaanse cosmeticamerk Germaine de Capuccini werd meer dan 60 jaar geleden opgericht en staat wereldwijd bekend om haar geavanceerde skincare die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek en innovatieve technologieën. Het merk wordt gebruikt en aanbevolen door professionele schoonheidsspecialisten in meer dan 90 landen.

     

     

     







    15-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van home tot office
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    de nieuwste kantoortrends

     

    » TREND ALERT

    Thuiswerken blijft populair, maar de nood aan menselijk contact op kantoor blijft bestaan. Een spontane babbel aan het koffieapparaat of een creatieve brainstormsessie doet vaak wonderen. Toch is het kantoor van vandaag meer dan vier muren en een bureau. De nieuwste kantoortrends focussen op flexibiliteit, comfort en slimme technologie: van modulaire lay-outs tot kleurenpsychologie en spraakgestuurde systemen.

    Slimmer indelen = slimmer werken

    Vaste bureaus en hokjesdenken horen tot het verleden. Het moderne kantoor is een levendige ruimte waar mensen samenkomen om te creëren, te focussen en samen te werken. Flexplekken en modulaire meubels vervangen de traditionele opstelling en passen zich moeiteloos aan je werkdag aan. Vergaderruimtes zijn hybride geworden, en dus even geschikt voor digitale brainstorms als voor fysieke meetings. De boodschap is duidelijk: minder afbakening, meer connectie.

    Thuis of op kantoor?

    De grens tussen werk en privé vervaagt, en dat zie je ook aan het interieur. Kale muren, felle TL-lampen en grijze tapijten maken plaats voor warme kleuren, huiselijke materialen en zachte verlichting. Een comfortabele loungehoek of een speelse koffiebar zijn geen overbodige luxe meer maar een logische uitbreiding van de werkplek. Het kantoor wordt een plek waar je niet alleen werkt, maar ook graag bent.

    Slimme technologie die meedenkt

    Technologie maakt het verschil. Een modern kantoor biedt meer dan wifi en stopcontacten. Denk aan verlichting die zich aanpast aan het daglicht, sensoren die ruimtes energiezuinig beheren en spraakgestuurde systemen die je werkdag ondersteunen. JUNG speelt hierop in met subtiele USB-C-poorten in de A550- en LS 990-reeksen. Deze elegante stopcontacten integreren naadloos in de ruimte en bieden een snelle, slimme oplossing voor het opladen van laptops en smartphones. Minder zichtbaar, maar met des te meer impact.

    Kleur op kantoor

    Kleur beïnvloedt meer dan je denkt. Heldere tinten geven energie aan vergaderruimtes en creatieve zones, terwijl zachte kleuren zoals groen en blauw zorgen voor rust en focus. De sleutel? Evenwicht. Combineer levendige accenten met neutrale materialen en verwerk de huisstijl van je organisatie in het kleurenpalet. Zo voelt het kantoor als een verlengstuk van je merk én je mensen. Want wie zich thuis voelt op het werk, presteert beter.

    Meer info op de website van JUNG 

     

    14-08-2025 om 20:41 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E.L.F. skin

    E.L.F. SKIN HOLY GRAILS

     

    Ontdek de e.l.f. Skin holy grails! e.l.f. Skin heeft alles in huis voor een uitgebreide huidverzorgingsroutine. De producten zijn gericht op zowel hydratatie als zonbescherming zonder witte waas.

    Deze e.l.f. Skin holy grails zijn ontwikkeld om je huid te reinigen, verzorgen en te laten stralen. Deze producten, geschikt voor alle huidtypes, zorgen ervoor dat je op een eenvoudige manier een complete skincare routine kan uitvoeren. Ontdek hoe deze essentials kunnen bijdragen aan jouw dagelijkse routine voor een mooie glowy skin!

    Holy Hydration! Face Cream (Fragrance Free)

    Deze voedende gezichtscrème biedt intensieve hydratatie zonder toegevoegde geurstoffen. Met hyaluronzuur en peptiden ondersteunt het de stevigheid en vochtbalans van de huid. Geschikt voor alle huidtypes. Holy Hydration! Face Cream - Fragrance Free, €15

    Holy Hydration! Daily Cleanser

    Deze zachte reiniger verwijdert onzuiverheden en overtollige olie zonder de huid uit te drogen. Dankzij het hyaluronzuur blijft de huid gehydrateerd en voelt deze schoon aan na gebruik. Holy Hydration! Daily Cleanser, €7

    Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm

    Een reinigingsbalsem die make-up en vuil oplost zonder de huid te irriteren. Verrijkt met hyaluronzuur en ceramiden om te hydrateren en verzorgen tijdens het reinigen, zelfs bij waterproof make-up. Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm, €13

    Suntouchable! All Set for Sun SPF 30

    Een setting spray en zonnebrandcrème in één. Deze lichte spray biedt bescherming met SPF 30 tegen UV-stralen en helpt je make-up langer te laten zitten, zonder een zwaar gevoel. Suntouchable! All Set For Sun SPF30, €16

    Suntouchable! Invisible Sunscreen SPF 30

    Een transparante zonnebrandcrème die brede bescherming biedt met SPF 30, zonder een witte waas achter te laten. De lichte formule is geschikt voor dagelijks gebruik en werkt goed onder make-up. Suntouchable! Invisible Sunscreen SPF30, €16

    Holy Hydration! Hydrated Ever After Skincare Mini Kit

    Deze kit bevat mini's van de Cleanser, Cleansing Balm, Face Cream en Eye Cream om de Holy Hydration! producten te proberen of mee te nemen onderweg. Holy Hydration! Hydrated Ever After Skincare Mini Kit, €21

    e.l.f. Skin is verkrijgbaar bij Kruidvat en op elfcosmetics.com/eu







    09-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    08-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wellness keuken

    Well-Living is on Show: welzijn krijgt een hoofdrol in de keuken

     

    » WELL-LIVING IS ON SHOW : Wat maakt van een huis een thuis? Voor Franke is het duidelijk: het zijn details die comfort brengen, technologie die het leven makkelijker maakt en oplossingen die bijdragen aan je gezondheid. Met de nieuwe wereldwijde campagne Well-Living is on Show zet Franke welzijn in de schijnwerpers. Want een plek waar je je goed voelt, waar je creëert, verbindt en echt tot leven komt, mag gezien worden.

    Thuis is waar je je goed voelt : In een wereld waarin we rust, verbinding en balans zoeken, biedt Franke doordachte oplossingen die daar naadloos op inspelen. Niet alleen functioneel, maar ook met een feelgoodfactor. Als expert in lucht- en wateroplossingen ontwikkelt Franke keukensystemen die samenwerken als een harmonieus geheel en ontworpen zijn om het dagelijkse leven net dat tikkeltje aangenamer te maken. De nieuwe campagne Well-Living is on Show is dan ook veel meer dan een visuele show: het is een manifest van Franke’s overtuiging dat welzijn en technologie hand in hand gaan.

    Puur water, puur comfort : Wat je in je glas giet, heeft invloed op een goed en gezond leven. Gelukkig brengt de Mythos Water Hub wellness tot aan de keukenkraan. Deze bekroonde 6-in-1 wateroplossing geeft je met één druk op de knop toegang tot optimaal gefilterd water: bruisend, plat, gekoeld of op kamertemperatuur. Geen gesleur met flessen en geen twijfel over de kwaliteit. Gewoon helder en zuiver water, helemaal naar jouw smaak. De slimme technologie filtert het water rechtstreeks bij de bron, voor een zorgeloze drinkervaring die comfort en gezondheid vooropstelt.

    Frisse lucht, helder hoofd : Welzijn zit ook in de lucht die je inademt. De Mythos 2gether combineert krachtige afzuiging met een geavanceerde inductiekookplaat, en doet dat in stijl. Geen aparte dampkap die de ruimte onderbreekt, maar een gestroomlijnde oplossing die werkt én mooi oogt. Damp, geur of rook? Die verdwijnen nog voor ze zich kunnen verspreiden, zodat je keuken niet alleen open oogt, maar ook zo aanvoelt. De vier inductiezones zijn flexibel en kunnen per twee worden samengevoegd tot twee ruime kookoppervlakken. Ideaal voor grotere pannen en voldoende ruimte voor creativiteit en comfort.

    Alles onder controle : Om je goed te voelen in de keuken, moet je kunnen koken zonder constant te zoeken. De Box Center is daarom de ultieme combinatie van design en efficiëntie. In deze dubbele spoelbak zitten je belangrijkste keukenaccessoires, zoals een snijplank, afdruipbakje en keukenmessen, netjes opgeborgen. Alles ligt dus meteen binnen handbereik. Geen last van chaos op het aanrecht, maar een geordende werkplek die elke bereiding moeiteloos maakt. Het slimme design verandert de spoelbak in een volwaardig werkstation waar alles klopt: van het recept tot de indeling





    08-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Magic Moonshine

    MAGIC MOONSHINE GOLD IS TERUG -

     

    MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD, is het nieuwe uurwerk in de Bioceramic MoonSwatch Collectie dat vanaf 9 augustus, de dag van de volle maan, exclusief verkrijgbaar is bij geselecteerde Swatch-winkels wereldwijd. Met de nieuwste aardfase-innovatie van Swatch, een maanfase-indicator versierd met OMEGA’s Moonshine™ Gold en illustraties uit de wereld van Snoopy, herinnert deze uitgave ons eraan dat verbeelding en groot durven dromen de eerste stap is om verder te gaan dan iemand voor mogelijk hield

    Een innovatieve complicatie die vorig jaar door Swatch werd geïntroduceerd. De aardfase laat zien hoe de aarde eruitziet als je ernaar kijkt vanaf de maan. Net als de maanfasen volgen de aardfasen een cyclus van 29,5 dagen, maar dan omgekeerd. Bij volle maan zien we een nieuwe aarde en bij nieuwe maan zien we een volle aarde. Deze omgekeerde relatie zorgt ervoor dat de aarde op de aardfase tegen de klok in beweegt, tegengesteld aan de richting van de maan op de maanfase-indicator. Het is een poëtische herinterpretatie van de retrograde functie die je ziet in bepaalde high-end uurwerken.

    Onder de aardfase-indicator staat een afbeelding van Snoopy, de geliefde beagle en beroemde vlieger, samen met zijn altijd trouwe vriend en vaste co-piloot Woodstock zittend op de maan, terwijl hij zich verwondert over het betoverende schouwspel van de aarde, de mooiste planeet van allemaal. De illustratie is voorzien van een zin die alleen verschijnt onder uv-licht, een speelse knipoog naar de pioniersgeest van de Moonwatch, het eer ste horloge op de maan, en een eerbetoon aan degenen die als eersten dingen anders voorstellen.

    De subdial op 2 uur, MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD, heeft een maanfase-indicator. Met twee stralende volle manen, één ontworpen in de kenmerkende stijl van de wereld van Snoopy en beide bedekt met OMEGA’s Moonshine™ Gold, is deze maanfase-indicator geïnspireerd op de Steurmaan, de volle maan die verschijnt tijdens de maand van de release van dit horloge. Met een speelse knipoog naar de oorsprong van de naam volle maan is één maan op de indicator gedrapeerd in een netachtig patroon

    Net als alle modellen in de Bioceramic MoonSwatch Collectie is MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD gemaakt van Bioceramic, de innovatieve, gepatenteerde mix van tweederde keramiek en eenderde biosourced materialen, geproduceerd uit ricinusolie. Het heeft een kleur die exclusief voor deze collectie is gemaakt, een kenmerkend donker marineblauw dat de eindeloze diepten van de ruimte oproept. Het horloge heeft ook veel van de iconische kenmerken van OMEGA’s legendarische Speedmaster Moonwatch, zoals de asymmetrische kast en de kenmerkende verzonken Speedmaster-uurs weergave.

    De OMEGA X Swatch-logo’s staan trots op de wijzerplaat en de kroon, en de missie staat gegraveerd op de achterkant van de kast. Het batterijklepje heeft een op de aarde geïnspireerd ontwerp, terwijl het marineblauwe VELCRO® rubberen bandje doet denken aan de stoere stijl van astronauten.

    MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD is een viering van wat er gebeurt als de verbeelding op hol slaat. Het combineert Snoopy’s fantasierijke universum met hemelse innovatie en nodigt iedereen uit om hun verbeelding de vrije loop te laten en groots te dromen. Dit model is vanaf 9 augustus verkrijgbaar bij geselecteerde Swatch-winkels wereldwijd. Net als bij de hele Bioceramic MoonSwatch Collectie kan er maar één horloge per persoon en per winkel worden gekocht

     

     







    07-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste zomeruren

    De laatste zomeruren: 3 x buitenverlichting in de kijker

     

    Wanneer de zomerdag op z’n einde komt, willen we het liefst nog wat langer buiten blijven. Gelukkig brengt buitenverlichting niet alleen licht in de duisternis, maar ook sfeer, stijl en persoonlijkheid op je terras. Royal Botania zet drie trends van 2025 in de schijnwerpers met luxueuze buitenarmaturen: van sculpturale sfeermakers tot slimme zonneoplossingen. Spot on!

    Recht uit de woonkamer

    De grenzen tussen binnen en buiten vervagen. Dat wordt steeds duidelijker in het design van buitenverlichting. Staande lampen vormen namelijk steeds vaker echte blikvangers op het terras, als decoratieve accenten die de stijl van je interieur doortrekken naar buiten. Minimalisme voert vaak de boventoon, met strakke, geometrische vormen en materialen zoals staal en teak. Bij Royal Botania schitteren ontwerpen als Club Lounge, Meduz en Luniz met hun hedendaagse elegantie. En ook de gloednieuwe Anamon verrast als stijlvolle parasol overdag, en sfeervolle lichtbron 's avonds. Dit statement piece voorziet je buitenruimte van karakter, van zonsopgang tot lang na zonsondergang.

    Modulair, mobiel en duurzaam

    Licht op maat van je moment: dat is de essentie van moderne buitenverlichting. In 2025 gaat de voorkeur uit naar oplaadbare en verplaatsbare oplossingen op zonne-energie die, naast functioneel, ook energiezuinig zijn. Denk aan led-technologie met warme lichttinten, zonnepaneeltjes die ook werken bij Belgisch weer, en draagbare lampen die je oplaadt met USB. Ropy is hét voorbeeld: een speelse lamp op zonne-energie die je vindt in de kleuren zwart, groen of zand. Ook Luniz laat zich helemaal personaliseren met verwisselbare lampenkappen en een keramische voet. De Mozaix Lounge integreert verlichting dan weer naadloos in je meubilair. Voor je het weet wordt je lamp, klein of groot, een deel van je tafeltje. Verlichting die verwerkt zit in je modulaire meubels is dus geen toekomstmuziek meer.

    Eén met de natuur

    Buitenverlichting is er niet alleen om te kunnen zien in het donker, maar ook om te laten zien. Strategisch geplaatste armaturen zetten je tuin, paden en beplanting subtiel in de kijker. Dit jaar draait het om organische vormen en natuurlijke materialen die opgaan in hun omgeving. Met modellen als de paddenstoelachtige Fungy, de warme, houten Septem of de discrete Spotty zorgt Royal Botania voor verlichting die de natuur niet overstemt, maar accentueert. Het resultaat? Een tuin die ook 's avonds haar geheimen blootlegt.

    www.royalbotania.com

     











    06-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Efteling: guinness world record

    Grootste strik ter wereld aan het nieuwe Efteling Grand Hotel

    Ter ere van de feestelijke opening van het Efteling Grand Hotel heeft de Efteling ’s werelds grootste strik aan de façade van het nieuwe luxehotel gehangen. De strik is 16,74 meter breed en 17,15 meter hoog. Tijdens de openingsceremonie werd bekendgemaakt dat de Efteling officieel het Guinness World Record-record van ‘Largest Ribbon Bow’ heeft behaald. Er was een jurylid van Guinness World Records aanwezig om de oorkonde aan Algemeen Directeur Fons Jurgens officieel te overhandigen.

    Om de opening van het Efteling Grand Hotel te vieren, doet de Efteling er letterlijk een strik omheen. “We hebben er enorm naar uitgekeken om het Efteling Grand Hotel te openen voor onze gasten”, vertelt Algemeen Directeur Fons Jurgens. “We voegen ons grootste hotel ooit toe aan het verblijfsaanbod, met een bijzonder niveau van verfijning en luxe. Daarnaast is het vanaf vandaag voor het eerst mogelijk om binnen de parkgrenzen van de Efteling te verblijven. Dat verdient natuurlijk een groots openingsmoment en het behalen van het Guinness World Record onderstreept dit.”  

    Over het Efteling Grand Hotel

    Het Efteling Grand Hotel is een residentie met grandeur in het hart van de Efteling, waar klein en groot samen de wonderlijke sfeer van een grand hotel kunnen ontdekken. Het grootste hotel binnen de Wereld van de Efteling telt 7 etages, is 106 meter breed en omvat 140 kamers en suites met in totaal 644 bedden. Hotelgasten kunnen ontspannen in het zwembad met spa-faciliteiten. Twee unieke restaurants, een sfeervolle koffiebar en Arcadeau - een grote souvenirwinkel - zijn toegankelijk voor zowel hotel- als parkbezoekers. Het Efteling Grand Hotel is vanaf vandaag geopend.

    Wereld vol Wonderen

    Sinds de opening van het Sprookjesbos in 1952 is de Efteling uitgegroeid tot de grootste toeristische bestemming van de Benelux. De Efteling omvat naast het attractiepark ook hotels en vakantieparken: het Efteling Wonder Hotel, Efteling Bosrijk, Efteling Loonsche Land, en vanaf augustus 2025 ook het Efteling Grand Hotel. De Efteling ligt net over de grens bij Breda, nog geen uurtje rijden van Antwerpen, en is elke dag van het jaar open. Kinderen tot vier jaar genieten gratis toegang. Voor informatie of reserveringen: www.efteling.com.





    05-08-2025 om 09:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC duurzaamheidsverslag

    De cruisedivisie van de MSC Group presenteert haar duurzaamheidsverslag 2024, een jaar van tastbare vooruitgang en aangescherpte ambities

     

    De cruisedivisie van MSC Group heeft haar duurzaamheidsverslag 2024 (Sustainability Report) gepubliceerd, waarmee zij haar toewijding bevestigt om tegen 2050 netto nul broeikasgasemissies te bereiken. Dit gaat gepaard met een onafhankelijk geverifieerd Energie Transitieplan (ETP), dat duidelijk laat zien hoe zij aan deze ambitie werkt.

    Het rapport, dat inmiddels aan zijn zesde editie toe is, belicht mijlpalen op het gebied van milieutechnologische innovaties, verantwoord toerisme en maatschappelijke impact. Het weerspiegelt de geïntegreerde duurzaamheidsaanpak van de cruisedivisie van MSC Group voor haar merken MSC Cruises en Explora Journeys. Pierfrancesco Vago, Executive Chairman, cruisedivisie MSC Group, stelt: "Als familiebedrijf exploiteren we onze schepen niet alleen met het oog op morgen. We laten ze varen voor toekomstige generaties – ontworpen met brandstofflexibiliteit, geleid door innovatie en gedragen door mensen die onze langetermijnvisie delen.

    In 2024 heeft de cruisedivisie haar toewijding herbevestigd aan het ontwikkelen van een gedurfde en transparante duurzaamheidsstrategie, die milieuzorg, maatschappelijke verantwoordelijkheid en economische veerkracht in balans brengt."

    Hoogtepunten uit het rapport zijn onder andere:

    • Lancering van het Energie Transitieplan voor de vloten van MSC Cruises en Explora Journeys, waarin tussentijdse doelstellingen voor absolute emissiereductie worden uitgelijnd. Dit is een gepubliceerde roadmap naar het bereiken van netto nul broeikasgasemissies uit maritieme operaties tegen 2050.

    • Het voorkomen van 50.000 ton CO₂-uitstoot door middel van optimalisatietools (OptiCruise en Oceanly Performance), die real-time operationele efficiëntie en optimale routeplanning ondersteunen.

    • Een toename van het aantal verbindingen met walstroom van 44 in 2023 naar 142 in 2024, verspreid over 13 havens. Alle nieuwe schepen sinds 2017 zijn klaar voor walstroom en de retrofit wordt voortgezet in de gehele vloot. De cruisedivisie blijft zich inzetten om walstroom te gebruiken waar deze beschikbaar is.

    • Een stijging van het behoudpercentage van bemanningsleden naar 89%, ten opzichte van 83% in 2023, wat de betrokkenheid van de cruisedivisie bij medewerkers en hun ontwikkeling onderstreept.

    • De oprichting van een Adviescommissie Diversiteit & Inclusie, waarmee een sterke inzet voor gelijke kansen op de werkvloer wordt bevestigd, met meer dan 140 nationaliteiten binnen het personeelsbestand.

    • Het continu blijven investeren in bestemmingen zoals Ocean Cay, waar milieubeheer heeft geleid tot een bloeiende mariene biodiversiteit en herstel van het koraal plaatsvindt.

    • Training ter preventie van aanvaringen met walvissen voor 469 belangrijke bemanningsleden, in samenwerking met de natuurbeschermingsorganisatie ORCA. Deze training helpt hen meer te leren over de bedreigde walvissoorten, hoe ze deze kunnen herkennen en welke stappen ze kunnen nemen om het risico te verminderen.

    • Meer dan 4.500 excursies aan wal aangeboden in 84 landen, waaronder 284 “Protectours” — ervaringen met een lage impact.

    Het rapport laat ook zien dat de vloten van MSC Cruises en Explora Journeys in 2024 samen 4,6 miljoen gasten hebben vervoerd en 341 routes in 90 landen hebben bevaren.

    Vooruitblik

    Terwijl de cruisedivisie van MSC Group vooruitkijkt, blijft zij zich richten op het opschalen van schone energieoplossingen, het aanpassen van bestaande schepen, het pleiten voor investeringen in haveninfrastructuur en het samenwerken binnen de maritieme sector om de wereldwijde energietransitie te versnellen.

    "Er is geen kant-en-klaar eenduidige oplossing voor decarbonisatie. Het is een puzzel die we stukje bij beetje oplossen — met nieuwe technologie, operationele uitmuntendheid, sterke samenwerkingen en een gedeelde toewijding om vooruit te gaan," voegde de heer Vago toe.

    De cruisedivisie van MSC Group, het wereldwijd opererend, in familiebezit zijnde en marktleidend bedrijf in transport en logistiek, heeft haar hoofdkantoor in Genève, Zwitserland, en omvat twee aparte merken: MSC Cruises, gericht op het hedendaagse en premium segment, en Explora Journeys, dat zich toelegt op het luxesegment.

    MSC Cruises is ’s werelds op twee na grootste cruisemaatschappij en marktleider in Europa, met een sterke en groeiende aanwezigheid in Noord-Amerika. Als een wereldwijd cruisemerk met 23 moderne schepen die cruises aanbieden op vijf continenten, kunnen gasten meer dan 100 landen bezoeken met ruim 300 bestemmingen, waarbij ze onvergetelijke herinneringen creëren en genieten van de allerbeste gastvrijheid. Voor meer informatie: www.msccruises.be

     

     

     

     

     

     

     

     





    03-08-2025 om 08:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    02-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dry-Korn pre-fall 2025

    Van campus cool tot thrift shop edge

     

    DRYKORN presenteert Pre-Fall 2025: een capsulecollectie die balanceert tussen klassieke preppy charme en ruige retro-nonchalance. Onder de noemer PREPPY VIBES voor vrouwen en THRIFT SHOP voor mannen, brengt het Duitse label een vernieuwende mix van nostalgie en moderniteit. Comfort, stijl en attitude.

    Preppy Vibes

    Denk aan het Amerikaanse campusleven met een Europese streetstyle twist. Polo’s, geplooide rokken, baseball-jacks en A-lijn jurken domineren het silhouet, met sportieve details zoals colour blocking, contrasterende boorden en logoborduursels. De materialen blijven luchtig en zomers, maar het kleurenpalet hint alvast naar de herfst: van barberry en blueprint tot donker groen, gecombineerd met zwart, beige, olijf en khaki.

    De key looks kenmerken zich door een combinatie van zachte volumes en soepele beweging. Een zwierige A-lijn jurk in een lichte viscoseblend zorgt voor vrouwelijke elegantie met een preppy knipoog. Gehaakte blousons met een lichte structuur worden moeiteloos gecombineerd met soepelvallende geplooide rokken met elastische tailleband, voor ultiem comfort en nonchalance. Gehaakte tops met een ontspannen pasvorm ronden de look af, ideaal voor warme dagen waarop stijl moeiteloos moet zijn. Een speelse collectie met een vleugje nostalgie – licht, luchtig en klaar voor het nieuwe seizoen.

    Thrift Shop

    Voor de man staat Pre-Fall 2025 in het teken van laid-back tailoring met een vintage edge. De ‘Thrift Shop’ esthetiek komt tot leven via composés, cargodetails, corduroy, gewassen structuren en grafische jacquardprints. Matching sets, tonale strepen en bijpassende caps zorgen voor een uitgebalanceerde, gelaagde look.

    De silhouetten zijn relaxed, met een sterke nadruk op materiaalbeleving. De silhouetten zijn nonchalant en draagbaar, maar met een verfijnde rand. Zo is er de moderne overshirt met rits, uitgevoerd in een luchtige zijde-katoenmix – ideaal voor het tussenseizoen waarop stijl en comfort samenkomen.

    Korte mouwhemden met een klassieke kraag en gladde finish geven een verzorgde, cleane uitstraling, terwijl de zomerse polo’s – zacht, ademend en licht glanzend – perfect passen bij zowel ontspannen weekends als informele diners. Van nonchalante resortwear tot doordachte total looks met karakter – dit is een mannelijke capsule die authenticiteit ademt.

    Pre-Fall 2025 van DRYKORN is vanaf nu verkrijgbaar bij de verkooppunten van het merk en online via drykorn.com.

    Het Duitse modemerk DRYKORN werd in 1996 opgericht met slechts één broekencollectie en biedt nu een breed scala aan collecties voor zowel mannen als vrouwen. DRYKORN staat voor hoogwaardige, duurzame mode in het vooruitstrevende hedendaagse segment. Het merk vindt zichzelf voortdurend opnieuw uit om de tijdgeest te weerspiegelen, maar altijd met de unieke schoonheid van haar klanten als kern. Mensen die op zoek zijn naar eigentijdse stijlen met een duidelijke, onafhankelijke signatuur. De slogan ‘FOR BEAUTIFUL PEOPLE’ lijkt misschien polariserend, maar is in werkelijkheid een basisverklaring over hoe het mode ziet: als een hulpmiddel waarmee klanten hun eigen persoonlijkheid kunnen uiten en hun eigen beeld van schoonheid kunnen creëren. www.drykorn.com









    02-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Las teresitas op Tenerife, beste strand van Europa

    Met de recente bekroning van Las Teresitas tot beste strand van Europa en de heropening van het iconische Playa Jardín staat Tenerife opnieuw in de schijnwerpers als veelzijdige en aantrekkelijke strandbestemming. De kustlijn biedt een indrukwekkend contrast tussen goudgele baaien, zwarte vulkanische stranden en natuurlijke zwembaden. Of je nu op zoek bent naar ontspanning, watersport of de unieke natuur wilt ervaren, de stranden van Tenerife zijn veelzijdig en stuk voor stuk bijzonder. Met deze nieuwe erkenningen en verbeteringen onderstreept het eiland zijn imago als paradijs voor strandliefhebbers en een van Europa’s topbestemmingen. 

    Las Teresitas: Europa’s nieuwe nummer één

    Aan de rand van Santa Cruz ligt Playa de Las Teresitas, een uitgestrekt strand van bijna anderhalve kilometer lang. Het goudgele zand werd in de jaren zeventig geïmporteerd uit de Sahara, wat Las Teresitas een tropisch karakter geeft dat je nergens anders op het eiland vindt. Dit jaar werd Las Teresitas door het reisplatform Omio bekroond tot het beste strand van Europa. Deze erkenning kwam er op basis van verschillende criteria: de waardering van reizigers, de aantrekkelijke prijzen van voorzieningen, de aangename watertemperatuur en de nabijheid van comfortabele accommodaties. Naast het prachtige strand is Las Teresitas dan ook bijzonder praktisch: ruime parkeergelegenheid, gezellige strandbars en een beschutte ligging maken het ideaal voor gezinnen en iedereen die wil genieten van een ontspannen dagje aan zee.

    Playa Jardín: Het meest kunstzinnige strand van Tenerife

    Na een jaar aan renovaties is Playa Jardín in Puerto de la Cruz weer klaar om bezoekers te ontvangen. Dit zwarte zandstrand is in de jaren negentig ontworpen door de beroemde Canarische kunstenaar César Manrique, die de baai omvormde tot een beleving waarin natuur en kunst samenkomen. Bezoekers bereiken het strand via paden die tussen kleurrijke bloemen, stenen muren en watervallen slingeren, met op de achtergrond het imposante silhouet van de Teide. Dankzij de recente renovaties waaronder vernieuwde badzones, verbeterde toegangen en extra faciliteiten, is Playa Jardín weer helemaal klaar om liefhebbers van rust en authenticiteit te ontvangen.

    Natuurlijke zwembaden en ruige kustlijnen in het noorden

    Het noorden van Tenerife is beroemd om zijn ruige kustlijn en ongerepte natuur, waar je naast Playa Jardín ook de spectaculaire natuurlijke zwembaden van Garachico vindt. Deze zwembaden zijn ontstaan uit oude lavastromen en vormen vandaag een netwerk van kristalheldere poelen, waar je veilig kunt zwemmen terwijl de golven van de Atlantische Oceaan op de zwarte rotsen beuken. Nog wat verder richting het Anaga-gebergte ligt Playa de Benijo, een aanrader voor wie van ruige natuur houdt. Het donkere zand, de hoge golven en grillige rotsformaties creëren een spectaculair decor dat geliefd is bij wandelaars, surfers en fotografen.

    Zuid-Tenerife: Sportieve hotspots en stijlvolle stranden

    Wie de voorkeur geeft aan een warm en levendig klimaat, vindt in het zuiden van Tenerife enkele van de populairste stranden van het eiland. Playa de las Américas en Los Cristianos trekken jaarlijks duizenden bezoekers dankzij hun bruisende boulevards, watersportactiviteiten en breed aanbod aan restaurants en winkels. Hier kun je surfen, duiken of simpelweg genieten van een cocktail met uitzicht op zee. Wie liever een meer ongerept landschap ervaart kan terecht in El Médano, een uitgestrekte baai die bekend staat als hotspot voor wind- en kitesurfers. Verder zuidelijk ligt Playa del Duque, een elegant strand met stijlvolle beachclubs waar de sfeer exclusief en ontspannen is. Illustraties toeristische diensten tenerife









    01-08-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nescafé Dolce Gusto stelt baristamachine NEO voor

    : een echte koffiebar bij je thuis met één druk op de knop

     

     » LANCERING NEO - » NEO POP-UP COFFEE LOFT  - » 6 & 7 SEPTEMBER, ANTWERPEN

    Na vijf jaar intensief onderzoek lanceert NESCAFÉ Dolce Gusto de revolutionaire NEO-machine: een geavanceerde koffiemachine die de koffiebarervaring naar je keuken brengt. De combinatie van slimme technologie, thuiscomposteerbare* koffiepads en uitgebreide opties zorgt met één druk op de knop voor koffie van baristakwaliteit, gewoon bij je thuis. Om deze revolutie voor te stellen kan iedereen komen proeven en testen in de NEO pop-up koffieloft op 6 & 7 september in hartje Antwerpen.

    Barista bij je thuis : De liefde voor comfort én kwaliteit thuis groeit. Brunchen met familie in eigen huis, koffiedrinken met vrienden en zelfs intieme feestjes vinden vaker plaats rond de keukentafel of in de woonkamer. De gezelligheid van koffiebars inspireert ons interieur, en de filosofie van de Scandinavische fika sijpelt binnen in onze levensstijl. NEO speelt perfect in op deze ‘barista @ home’-trend, waarbij consumenten verlangen naar variatie, gemak en beleving.

    NEO: de koffierevolutie in je keuken : De twee nieuwe NEO-machines markeren een nieuwe standaard in koffie-innovatie. Hoogwaardige kwaliteit, geavanceerde technologie en gebruiksgemak komen samen om een uitzonderlijke koffiebarervaring in huis te bieden. Met NEO introduceert NESCAFÉ Dolce Gusto namelijk een baristamachine met een uitgebreid koffiemenu, van espresso tot slow brew en romige latte’s.

    De NEO Latte-machine biedt gebruikers de mogelijkheid om te genieten van een uitgebreid koffiemenu, variërend van verschillende zwarte koffies tot heerlijke melkdranken zoals latte’s, cappuccino’s en romige, warme chocolademelk. Daarbij zit het geheim in de innovatieve AirFoam™-technologie. De NEO Caffè-machine richt zich dan weer op de liefhebbers van zwarte koffie, intense espresso’s, authentieke americano’s en slow brew filterstijl koffie. NEO is het resultaat van vijf jaar onderzoek in Zwitserland en vormt meteen het meest geavanceerde systeem dat het merk ooit lanceerde.

    Om de lancering te vieren opent NESCAFÉ Dolce Gusto op 6 en 7 september de deuren van een unieke pop-upkoffieloft in Antwerpen. Van 13u tot 18u kunnen bezoekers in een stijlvolle en huiselijke setting kennismaken met NEO en zijn koffies. Bezoekers leren er meer over de styling van de ideale koffiehoek, de optimale barista-ervaring thuis en hoe je de innovatieve koffiepads composteert.

    SmartBrew™ & AirFoam™-technologie: een kopje innovatie

    NEO’s automatische receptherkenning detecteert de koffiepad en past voor de bereiding onder andere het volume, de temperatuur en de extractiemethode automatisch aan. Alles wat je hoeft te doen, is één knop indrukken. De innovatieve SmartBrew™-technologie combineert drie bereidingsmethoden, waardoor consumenten genieten van hoogwaardige en authentieke Italiaanse koffies zoals espresso en americano. De unieke AirFoam™-technologie van de NEO Latte-machine perfectioneert dan weer het schuim van je latte macchiato of cappuccino.

    Composteerbaar en circulair : NEO presenteert niet alleen een machine die is gemaakt van 50% gerecycled plastic (in niet-voedselcontactdelen volgens de regelgeving), maar ook met thuiscomposteerbare koffiepads. Dat ligt in lijn met de doelstelling van NESCAFÉ Dolce Gusto om het gebruik van virgin plastic met een derde te verminderen tegen eind 2025. Dat wil zeggen: 52% minder plasticgebruik wanneer je een middelgroot sachet vergelijkt met de huidige capsules. Meer nog, je verbruikt 64% minder plastic wanneer je de nieuwe middelgrote koffiepad vergelijkt met de huidige NESCAFÉ Dolce Gusto-capsules. De thermoblock die het water verwarmt, is bovendien gemaakt van 85% gerecycled aluminium. Die is gemakkelijker te demonteren en te repareren, heeft een A++ energieklasse en een eco-modus voor uitschakeling.

    De NEO-koffiepads zijn thuis composteerbaar en gecertificeerd met het OK Compost Home-label door TÜV Austria. Alle NEO-koffies zijn verantwoord ingekocht. De koffie kan dus worden herleid naar een geïdentificeerde boerengroep die voldoet aan erkende duurzaamheidsnormen en geverifieerd of gecertificeerd is door een onafhankelijke derde partij. Die duurzaamheidsnormen zijn ontwikkeld door externe partijen en staan gelijk aan onze Responsible Sourcing Standard. Bovendien verifiëren andere onafhankelijke organisaties, zoals 4C Services of Rainforest Alliance, de traceerbaarheid en naleving. Die bedrijven zetten geaccrediteerde lokale auditors in om de praktijken ter plaatse te beoordelen. Dat gebeurt aan de hand van de standaardcriteria, inclusief sociale, milieutechnische, economische en gezondheids- en veiligheidsvoorwaarden op de boerderijen.

    Slimme connectie voor persoonlijke koffie : Met de smartphoneconnectiviteit kunnen consumenten hun drankjes vanop afstand personaliseren. Bijvoorbeeld het volume en de temperatuur aanpassen en die instellingen opslaan voor de volgende keer. Daarnaast is het PREMIO loyaliteitsprogramma van NESCAFÉ Dolce Gusto afgestemd op de NEO-machines. Gebruikers ontvangen dus beloningen en aanbevelingen op maat die aansluiten bij hun smaak.

    "Bij NESCAFÉ Dolce Gusto zijn we voortdurend op zoek naar manieren om consumenten nieuwe ervaringen, afwisseling en kwaliteit in hun koffie te bieden, en dat op een duurzame manier. Onze inspiratie vonden we in koffiebars, waar de nieuwe trends ontstaan. Met NEO spelen we verder in op die trends en combineren we kwaliteit, personalisatie en variatie zonder in te leveren op gebruiksgemak. Bij het ontwikkelen van dit systeem hebben we ons intensief beziggehouden met elk detail: de machinetechnologie, de gebruikersinterface, de koffie zelf en onze eerste papieren koffiepads en sachets. Zo creëerden we iets dat de toekomst van ons merk vertegenwoordigt en waarde levert voor de retailkoffiecategorie.” - Nicolas Tack, Business Lead bij NESCAFÉ Dolce Gusto Benelux

     









    31-07-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Customisez-Moi

    Wedstrijd voor creatievelingen, oproep kandidaten.

    Ter gelegenheid van de Brusselse Fashion Days die van eind november tot half december plaatsvinden in de zeer elegante Vanderborght-ruimte van 6000 m². Op uitnodiging van Brussels Fashion Days maakt Customizes-Moi zijn comeback op zaterdag 13 december 2025. Customisez-Moi presenteert de creaties van scholen, de autodidacts en enthousiastelingen van UpCycling! Naast de wedstrijd die niet meer hoeft voorgesteld, zal er een fotoreprospectief zijn van de eerste 10 edities en een uitzonderlijke tentoonstelling van vintage creaties van 1900 tot 1990 ter gelegenheid van de 30 jaar carrière BernardGavilanSince1994.

    De jury van de wedstrijd is samengesteld uit Elisabeth Clauss (elle Be); Dimitri Jeurissen (Base; Laurent Dombrowicz (Cityzen K); Didier Vervaeren (La Cambre); Elspeth Jenkins (Marie Claire Be); Jesse Brouns (journaliste Mode); Jean-Paul Lespagnard (Créateur); Pascale Delcor (Delvaux/Fondatrice d’Assume – Conseil stratégique pour le luxe, la culture et la création); Anne-Françoise Moyson (Le Vif); BVARDK (Artist & Creative directeur Glenn Sestig Architects) en MK // GOOSE (singer).

    Bernard Gavilan baseert zijn expertise op de kledinggeschiedenis van eind 19e eeuw tot begin 2000 en is zijn tijd altijd ver vooruit geweest. Als organisator van modeshows komt zijn passie voor vintage kleding voor uit zijn jeugd in de Parijse wijk Marolles. Als autodidact heeft hij sinds de jaren 90 een aantal boetieks geopend in de “Bas de la Ville” die retrokleding en accessoires verkopen. Alles wat hj weet over mode leerde hij op vlooienmarkten. Jagen is een manier van leven, een leertijd. Daarom leek maatwerk me een noodzaak, om beschadigde kleding niet weg te gooien. In het begin van de jaren 2000 opende hij op verzoek van zijn klantenkring, voornamelijk jonge creatieveling op zoek naar een uitdrukking van hun tijd door middel van milieubewuste mode, wat een feestelijk evenement in Brussel zou worden: “Customisez-Moi”, een herstel-naaiwedstrijd voor liefhebbers. Met de energie van hoop en een beetje institutionele stem bood Bernard Gavilan een nieuwe generatie die bezorgd was over haar ecologische en sociologische impact een springplank om haar talenten te ontwikkelen.

    De bevestigde prijzen voor dit initiatief zijn: Stof en stage aangeboden door de maker Jean Paul Lespagnard; fotostudio voor een opname aangeboden door de Fabrique22A;  fotoshoot uitgevoerd door de fotograaf Ralfagram; tijdens de finale-avond van 13 december 2025 worden de collecties tijdens een parade aan professionals en het grote publiek kunnen worden getoond. Illustraties ralfagram

    Hoe het werkt : Alle informatie en details voor de wedstrijdaanvragen staan op @customisezmoi_official

     

     





    28-07-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-07-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floris van Bommel

    verrast met najaarsdesigns in een natuurlijk kleurenpalet

     

     

    Ontdek de FW25 mannencollectie … Schoenen maken je outfit compleet, maar je wil er natuurlijk ook vlot en comfortabel mee kunnen stappen. Dat heeft Floris van Bommel helemaal begrepen met de nieuwe najaarscollectie voor mannen. Niet alleen krijgen enkele bestaande ontwerpen een nieuwe look, maar je mag je ook verwachten aan drie gloednieuwe designs waarin stijl en comfort moeiteloos samenkomen, en dit alles in aardse tinten.

    Natuurlijk kleurenpalet

    Dit modeseizoen kiest Floris van Bommel voor een warm, aards kleurenpalet. Zachte bruin- en beigetinten staan dit seizoen centraal en worden moeiteloos gecombineerd met het herkenbare, comfortabele design van het merk. Kortom, de nieuwe collectie zit boordevol tijdloze stukken die niet mogen ontbreken in je garderobe.

    Comfort ontmoet stijl in een gloednieuw design

    Dit najaar heeft Floris van Bommel verschillende extra's in petto. Naast een aantal verfrissende designs ontwierp het merk ook een volledig nieuwe schoen die luistert naar de naam Magma. Dit ontwerp is de opvolger van de iconische Altra en combineert de klasse van een geklede schoen met het comfort van een sportschoen. Dankzij de lichte, dempende phylon-middenzool loop je moeiteloos de dag door.

    Hiking, maar maak het stijlvol

    Een andere nieuwkomer is De Gripper. Deze praktische schoen verenigt het comfort van een hikingschoen met de casual look van een klassieke sneaker. Naast de gewone vetersluiting kreeg één van de modellen ook een praktische hiking-sluiting, ideaal voor wie stijl en functionaliteit wil combineren. Naast een aantal stuks in natuurlijke kleuren wordt De Gripper ook uitgebracht in de felle tinten die Floris van Bommel zo typeren.

    Klassiekers met een twist

    Voor wie het liever klassiek houdt, is het gloednieuwe exemplaar genaamd De Braver de ideale schoen. Deze korte enkellaars is net zoals de naam al doet vermoeden iets 'braver'. Toch is deze schoen allesbehalve saai. Zowel het design op de zool als de quote op de tong van de schoen toveren instant een glimlach op je gelaat.





    27-07-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knott so Mad

    An Immersive Retrospective at MAD Brussels celebrating 25 years of JEANPAULKNOTT

    Ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van het merk JEANPAULKNOTT, wordt er een evenement georganiseerd in MAD Brussels. Meer dan een hommage, wordt dit een interactieve beleving, toegankelijk voor een breed publiek, aan de hand van performances, mode, kunst en ontdekkingen. De tentoonstelling: Een unieke scenografie Een zintuiglijke reis doorheen het universum van Jean-Paul Knott, waarin mode, design, fotografie, architectuur, dans en film elkaar ontmoeten in een hedendaagse scenografie.

    Jean-Paul Knott, Belgishe ontwerper geboren in 1966, , richt zijn eigen label op in 2000 na een prestigieuze internationale carrière. Voormalig medewerker van Yves Saint Laurent, werkte hij ook bij Krizia, Louis Féraud, Cerruti 1881, en ontwierp talrijke collecties en samenwerkingen voor ballet, couturehuizen en prêt-àporter. Vandaag staat JEANPAULKNOTT voor tijdloze, pure en duurzame mode, verdeeld in meer dan 30 verkooppunten in Europa, meer dan 200 in Japan, en met flagshipstores in Brussel en Tokio. Het merk kiest bewust voor lokale productie in België en gebruikt uitsluitend Europese materialen.

    Location: MAD Brussels (Mode And Design center), Place du Nouveau Marché aux Grains 10, 1000 Brussels - public days 25.11.25  till  31.01.26

     

     

     

     

     

     

     

     

     









    26-07-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-07-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anita presenteert FW25-collectie

    nieuwe stijlen, vernieuwde klassiekers en een gouden jubileum

     

    Met de FW25 collectie zet Anita opnieuw in op comfort, inclusiviteit en eigentijdse designs, verspreid over de verschillende lijnen van het merk. Dit najaar worden vertrouwde favorieten in een nieuw jasje gestoken én worden er frisse stijlen aan het assortiment toegevoegd, telkens met aandacht voor kwaliteit, pasvorm en moderne kleuren die aansluiten bij het dagelijkse leven van vrouwen.

    Anita since 1886: comfort en stijl voor elke dag

    Binnen de hoofdcollectie van Anita wordt de gloednieuwe Claire-lijn gelanceerd. Deze ademende spacer-beha is uitgevoerd in een lichte, rekbare stof met subtiele glans, afgewerkt met brede tailleband en zachte, omgevouwen schouderbandjes voor extra draagcomfort. De collectie is beschikbaar in stijlvol zwart en zachtroze. Ook de bekende Safina- en Orely-lijnen verschijnen dit seizoen in een nieuwe blauwe kleur, terwijl de populaire Essential- en Essential Lace-lijnen uitgebreid worden met een warme roodtint en een tijdloze zandkleur.

    Rosa Faia: moderne elegantie, moeiteloos gestyled

    Ook Rosa Faia pakt dit najaar uit met vernieuwing. De nieuwe Selma Pure combineert een naadloos gevormde spacer-stijl met een moderne, cleane uitstraling. Deze dagelijkse must-have is verkrijgbaar in zwart, zachtroze en zandkleur. Daarnaast krijgt de iconische Selma-beha een opvallende rode uitvoering en wordt de Bobette-lijn uitgebreid met een ivoorwitte variant.

    Anita Care: comfort en zelfvertrouwen na een borstoperatie

    Nieuwkomer dit seizoen bij Anita Care is de Eloise-lijn. De ondercups en tailleband bestaan uit zachte charmeusestof met stippenmotief, terwijl de bovenkant afgewerkt is met elegante florale kant uit gerecycleerd garen. De prothesehoesjes zijn vervaardigd uit katoen en fijne tule, voor een ultiem gevoel van comfort. De lijn is verkrijgbaar in klassiek zwart of een zachte nudetint. Ook andere Anita Care-klassiekers kregen een seizoensupdate, met nieuwe kleuren voor Lynn, Essential Lace, Selma, Bobette, Leni, Safina en Tonya.

     Anita Active: sportieve primeurs en jubileumeditie

    Anita Active viert dit najaar de vijftiende verjaardag van de Momentum-sportbeha met een speciale gouden uitvoering. Daarnaast worden de sportleggings gelanceerd in diverse nieuwe uitvoeringen, gaande van limited edition prints tot effen zwart en zandkleur. Ook de Air Control DeltaPad- en Extreme Control Plus-sportbeha's verschijnen in een nieuwe blauwe kleur, en de PanAlp Wool-lijn is vanaf dit seizoen verkrijgbaar in de kleurcombinaties roze-grijs en zwart-grijs.

     

     













    25-07-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-07-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LingaDore

    Laat je verleiden door de sensuele najaarscollectie van LingaDore

     

    Ontdek de FW25 collectie

    Vrouwen zijn stuk voor stuk uniek, en hun stijl laat zich niet in één hokje stoppen. Soms wil je je op en top verleidelijk voelen in een elegante babydoll top met kanten details en op andere dagen kruip je liefst weg in de zetel in een zachte, fluffy pyjama. Voor deze momenten, en alles daartussen, heeft LingaDore een comfortabele en luxueuze collectie ontworpen om het najaar goed in te zetten.

    Charmante lingerie in 4 variaties

    LingaDore vindt dat vrouwelijkheid gevierd mag worden en daarom lanceert het merk dit najaar niet 1, maar 4 sensuele lingerielijnen. Laat je verleidelijke kant zien met de Black-serie, afgewerkt met rond geweven kant, of ga voor de Port-serie in bordeaux, met elegante geborduurde bloemen. Mag het nog een tikkeltje mysterieuzer? Kies dan voor de donkerblauwe Midnight-lijn of gooi het volledig over een andere boeg en spring ertussenuit met de felroze Pink-serie.

    Praktisch voor elke dag

    Af en toe een gewaagd setje is zeker welkom, maar soms wil je er toch vooral comfortabel bijzitten. Om die reden werd de Daily-lijn, met lingerie voor elke dag, uitgebreid met 5 nieuwe limited edition kleuren. Kies uit het groene Aloe, het delicate paarse Mauve Shadows, het stoere Dark Denim, of 2 zwarte tinten: de ene met een subtiel patroon en de andere met kleurrijke details. De collectie werd bovendien aangevuld met praktische basics zoals een T-shirt bh, bandeautop en singlet, ideaal om de dag praktisch door te komen.

    Stijlvol en comfortabele pyjama's

    De nieuwe limited edition kleuren werden ook doorgetrokken naar de nachtmode. Denk aan pyjama's in een zijdezachte stof met een subtiele opdruk van het LingaDore-logo. Ideaal om als een roosje in te slapen en stiekem ook de hele dag in te snoozen.

    Loungewear om in te cocoonen

    Op koudere dagen vertoef je liefst in comfortabele loungewear thuis. Fleece, velvet en andere fluffy materialen werden samengebracht in een aantal heerlijke comfy fits om urenlang in te cocoonen. Maar ook als je liever kiest voor een vleugje elegantie, heeft LingaDore iets voor jou. Wat dacht je bijvoorbeeld van een comfortabele broek in tie-dye motief met bijpassende kimono?

     

     











    24-07-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-07-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slow travel in ferrara

    Van fietsen door de Po-Delta tot kanotochten bij maanlicht in Comacchio

    Wie op zoek is naar rust, natuur en authentieke ervaringen, vindt in de Po-Delta een waar paradijs. Deze unieke regio is een van Europa’s grootste wetlands en nodigt uit tot traag en puur genieten. Fiets over dijken doorheen het stille waterlandschap, vaar met een elektrische boot de zonsondergang tegemoet of laat je betoveren tijdens een kanotocht bij volle maan. De Po, Italië’s langste rivier, meandert door de Povlakte en mondt uiteindelijk uit in een indrukwekkend stelsel van waterwegen aan de noordelijke Adriatische Zee.

    Fietsen door de Po-Delta

    Het vlakke landschap van de Po-Delta is perfect voor ontspannen fietstochten zoals de “Argine degli Angeli”, in de lagune van Comacchio (ook wel “Engelendijk” genoemd). Deze fietsroute werd enkele jaren geleden zelfs uitgeroepen tot een van de mooiste van Italië. Een smalle, met gras begroeide dijk slingert zich kilometerslang richting de horizon als een pad naar de hemel. De fietstochten zijn makkelijk te combineren met een vaartocht en kun je verspreiden over 1 of meerdere dagen. Onderweg kunnen fietsers een culturele stop maken in prachtige steden als Venetië en Ravenna.

    Onder begeleiding van professionele natuurgidsen worden tochten in de delta extra boeiend. Zoals de tien kilometer lange fietstocht door de lagune van Comacchio. Deze route loopt over een dijk langs de zoutpannen. Hier leven duizenden vogels, waaronder roze flamingo’s, die zorgen voor prachtige beelden. In het nieuwe archeologische park leert de gids je over de mensen die zich duizenden jaren geleden in de delta vestigden.

    Elektrische boottours en mini-cruises

    Liefhebbers van rust en natuur kunnen het gebied ook geruisloos per boot verkennen. Zo kunnen kleine groepen een excursie met een elektrische boot maken door het landschap van de lagune van Comacchio. Deze zijn het mooist tijdens zonsondergang, wanneer geen enkel motorgeluid de magie van deze natuurlijke oase verstoort. Er zijn boottochten te boeken binnen verschillende thema’s. Denk aan vogelspotten, traditionele vistechnieken of het kweken van paling. Tussen het riet, de zandbanken en de open zee valt er namelijk veel te beleven.

    Natuurbeleving en gezelligheid gaan ook samen tijdens diverse mini-cruises die vertrekken vanuit Porto Garibaldi. Afhankelijk van het tijdstip van de dag wordt er tijdens de tochten lunch, aperitief of diner geserveerd. Op het menu staat versgevangen vis, bereid volgens traditionele recepten en met de authentieke smaak van de delta.

    Kanotochten bij volle maan

     De locals noemen de lagunemeren van Comacchio “Valli”. Deze waterrijke valleien kunnen worden verkend tijdens begeleide kanotochten. Wie mee wil, kan aan boord gaan van een van de comfortabele kano's bij Stazione Foce, ten zuiden van Comacchio. Met een gids glij je door de stille waterwereld, luister je naar de wind in het riet en de roep van vogels. Van juni tot september worden er ook kanotochten aangeboden bij volle maan, wat zorgt voor een betoverende ervaring.

    Gastronomie en cultuur

    Voor of na je tocht zijn Comacchio en Ferrara prachtige plekken om te verkennen. Comacchio, gebouwd op eilandjes en doorsneden door kanalen, krijgt vaak de naam “mini-Venetië”. Slenter door de steegjes, bezoek kleine musea en proef lokale gerechten. Vooral vis en zeevruchten zijn hier een must. Ferrara, met zijn renaissancepaleizen en historische centrum op de UNESCO-Werelderfgoedlijst, straalt charme uit. Fietsen is hier dé manier om je te verplaatsen, zelfs over de stadsmuren heen. Dat zorgt voor een panoramische route rondom het hart van de stad.

    Vanuit de nieuwe haven van Ferrara kun je een bijzondere boottocht maken over de Po Grande. Deze route verbindt de stad met de rivier waaruit hij ooit is ontstaan. Onderweg vaar je door een groen landschap waar reigers, bijeneters en schildpadden samenleven met vissers. De tocht door het Pantelagoscuro-bekken biedt prachtige panorama’s van de Po, terwijl idyllische plekken zoals Isola Bianca als een filmdecor voorbijglijden.

    De activiteiten zijn te boeken via www.visitcomacchio.it - www.inferrara.it - www.ferraraterraeacqua.it -illustraties po delta tourism

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     









    23-07-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thoughtful maximalism, karaktervol wonen met een persoonlijke twist

    In een wereld waarin digitale perfectie en uniformiteit de norm lijken, ontstaat er een frisse tegenbeweging: een bewuste keuze voor authenticiteit, karakter en gelaagdheid. Deze beweging, omschreven als thoughtful maximalism, biedt ruimte voor persoonlijke expressie. Het resultaat is een eclectisch interieur waarin de vloer de verbindende basis vormt.

    Express yourself

    Na jaren van strak en rationeel design nodigt thoughtful maximalism uit om je hart te volgen en je persoonlijkheid te laten spreken.  Een uitnodiging die zich vertaalt in een interieur boordevol nostalgische souvenirs en vintagedesign. Op het eerste gezicht lijkt het een tikkeltje chaotisch, maar in essentie gaat het om een zorgvuldig samengestelde combinatie van kleuren, texturen en objecten — elk met een eigen verhaal, samen resonerend in één geheel. In tegenstelling tot de klassieke overdaad is er nu sprake van een weldoordachte chaos. Elk element in het interieur krijgt betekenis door contrast en context: een erfstuk naast een designklassieker, glanzend glas naast ruwe steen, retro-elementen in dialoog met innovatieve materialen.

    Retro-replay: een vleugje nostalgie

    De warme, nostalgische sfeer van thoughtful maximalism wordt gecreëerd door natuurlijke materialen en vintage-invloeden. Denk aan ronde vormen en tactiele stoffen zoals ribfluweel en bouclé in rijke roodtinten, diepbruine kleuren of oranjeaccenten. Gecombineerd met sfeervolle retroverlichting en robuuste materialen ontstaat een sfeervol interieur met een nostalgische toets. Tweedehands en upcycled objecten voegen dan weer een speelse authenticiteit toe aan een interieur dat niet gestileerd aanvoelt, maar authentiek en doorleefd. Thoughtful maximalism is dan ook geen trend om te volgen, maar een uitnodiging om jezelf uit te drukken.

    Vloer als fundament

    Quick-Step vertaalt de filosofie van thoughtful maximalism naar een breed aanbod aan vloeren die elk op hun manier ruimte bieden voor persoonlijke interpretatie. Zo is de klassieke, naturel eik uit de Impressive- laminaatcollectie bijzonder geschikt voor ruimtes met veel kleur, speelse prints of uitgesproken vintage-elementen. Wie een statement wil maken, vindt in de warme terracotta laminaatsteentegels uit de Muse-collectie een krachtige tegenpool. Deze uitgesproken, karaktervolle decors zijn perfect combineerbaar met retro-invloeden en natuurlijke texturen. Hetzelfde geldt voor de donkere houtdecors uit de Bloom-vinylcollectie, zoals de botanische karamel eik of een herfstbruine eik. Deze sluiten naadloos aan bij het warme kleurpalet van rijke aardetinten. Voor een meer serene, minimalistische interpretatie van het nieuwe maximalisme, zijn er ook andere opties. Zoals de elegante, brede parketplanken in lichte eik uit de Cascada-collectie. Of de vinyltegels uit de Illume-collectie. Naast de meer neutrale betondesigns bevat deze laatste collectie trouwens ook een karaktervolle vloer met speels terrazzo-design. Wie daarentegen behoefte heeft aan meer ritme en structuur, vindt in de parketcollectie Disegno een verfijnd alternatief. Dankzij het slimme ontwerp kan Disegno op drie manieren geplaatst worden: visgraat, dubbele visgraat of tegelpatroon. Het enige wat je hoeft te doen is je persoonlijkheid laten spreken.

    Conclusie

    In het ruime aanbod van Quick-Step is er altijd wel een vloer die perfect aansluit bij ieders smaak en persoonlijkheid. Bovendien zijn zowel de laminaat- als vinylcollecties van Quick-Step duurzaam, slijtvast én waterdicht, waardoor ze ook geschikt zijn voor keuken, badkamer en inkomhal. Dit geldt trouwens ook voor de parketcollecties Cascada, Cala en Amato. Daarmee is Quick-Step wereldwijd de enige vloerproducent die waterdicht parket aanbiedt.

    Vanuit de overtuiging dat authenticiteit en comfort hand in hand kunnen gaan, neemt het R&D-team steeds opnieuw het voortouw om via innovatie het leven niet alleen mooier, maar ook gemakkelijker te maken. Want een huis wordt pas een thuis als iedereen zichzelf mag zijn. Ziedaar meteen ook de essentie van thoughtful maximalism.

     

     

     

     

     









    22-07-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomerse tinten met Adoré

    ADORÉ, dat is de zomer in een flesje. Het label werd in 2024 opgericht door Aurélie Casteels en biedt een gezond, natuurlijk en efficiënt alternatief aan voor de klassieke bruiningsproducten. ADORÉ wordt gedreven door de ambitie om te stralen en heeft een Bronzing Water ontwikkeld met 99% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De opzet? Een onmiddellijk bruinend effect en een huid die verwend én beschermd wordt.

    ADORÉ gaat volop voor een zomer die zacht inclusief en verantwoordelijk is. Het merk viert alle huidtinten, ontwikkelt unisex verzorgingsproducten en staat voor een veilige, sensuele en elegante manier van bruinen. In 2025 gaat het avontuur verder, met nieuwe producten en een duidelijke missie: de wereld laten stralen, zonder UV.

    Aurélie Casteels droomde er altijd al van om te ondernemen en een project tot leven te brengen dat haar waarden weerspiegelt. Dankzij prachtige kansen die ze besloot te grijpen, stortte ze zich vol passie in dit avontuur.

    Voor haar was het oprichten van ADORÉ een vanzelfsprekende keuze: welzijn, schoonheid en huidbescherming combineren, en tegelijkertijd iedereen een oplossing bieden om zich het hele jaar door stralend te voelen.

     

     









    21-07-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vero Moda in volle expansie, 9 nieuwe winkels in België

    VERO MODA opent de komende maanden zeven nieuwe locaties en heropent twee winkels na een volledige verbouwing. Met deze negen winkels in evenveel maanden tijd realiseert het Deense modemerk één van de grootste uitbreidingen in zijn Belgische geschiedenis en versterkt het zijn retailaanwezigheid aanzienlijk. De expansie strekt zich uit van Wallonië tot Vlaanderen en omvat zowel stores in strategische stadskernen als populaire winkelcentra.

    VERO MODA, één van de grootste BESTSELLER brands, kondigt een ambitieus groeiplan aan in België. In de periode van juni 2025 tot februari 2026 (her)opent het merk negen winkels verspreid over het hele land, van Messancy tot Roeselare.

    De expansiegolf startte op 19 juni met een opening in Designer Outlet Luxembourg in Messancy, gevolgd door Turnhout (10 juli) en de volledig vernieuwde winkel in Wijnegem (28 augustus). Het najaar brengt Genk (18 september), Antwerpen Meir (16 oktober), gevolgd door Hasselt en Oostende. Begin 2026 volgen nog Roeselare, en een heropening in Brugge.

    De groei komt op een moment dat de Belgische fashion retailmarkt zich herstelt en consumenten opnieuw investeren in mode. VERO MODA speelt in op deze trend door tegelijkertijd aanwezig te zijn in gevestigde winkelstraten als opkomende retaillocaties. Van de prestigieuze Antwerpse Meir tot regionale winkelcentra kiest het merk bewust voor een gevarieerde locatiemix.

    Tegelijk stuurt de grootschalige investering van VERO MODA een positief signaal naar de Belgische retailsector. Terwijl veel internationale merken voorzichtig blijven, toont BESTSELLER met deze uitbreiding vertrouwen in de lokale markt.

    “We zien een sterk potentieel voor VERO MODA op de Belgische markt, vooral omdat we geloven dat de vrouwen hier op zoek zijn naar moderne, toegankelijke mode”, zegt Thilde Mynte Andersen Skovgård, International Brand Identity Manager van VERO MODA. “De afgelopen jaren hebben we een solide online aanwezigheid in Europa opgebouwd, en nu richt onze focus zich op België. Tot nu toe is de respons op VERO MODA zeer bemoedigend geweest, wat ons het vertrouwen geeft om onze fysieke retail aanwezigheid te versterken en de volledige brand experience nog dichter bij onze klanten te brengen.”

    De beelden in dit persbericht zijn van de nieuwe VERO MODA Turnhout.

    VERO MODA, sinds 1987 het eerste modelabel van het Deense familiebedrijf en modehuis BESTSELLER, biedt al meer dan 30 jaar nieuwe trends, toegankelijke mode en fashionable musthaves aan de trendy vrouw. De collecties bieden keer op keer eyecatching items met een moderne twist en met een hoge kwaliteit, met als perfecte aanvulling essentiële basics die onmisbaar zijn in elke garderobe. Dat alles met hoge kwaliteit tegen een zachte prijs: precies wat de VERO MODA-vrouw wil.

    More info: www.veromoda.com.  en www.bestseller.com

     









    20-07-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/08-17/08 2025
  • 04/08-10/08 2025
  • 28/07-03/08 2025
  • 21/07-27/07 2025
  • 14/07-20/07 2025
  • 07/07-13/07 2025
  • 30/06-06/07 2025
  • 23/06-29/06 2025
  • 16/06-22/06 2025
  • 09/06-15/06 2025
  • 02/06-08/06 2025
  • 26/05-01/06 2025
  • 19/05-25/05 2025
  • 12/05-18/05 2025
  • 05/05-11/05 2025
  • 28/04-04/05 2025
  • 21/04-27/04 2025
  • 14/04-20/04 2025
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 24/03-30/03 2025
  • 17/03-23/03 2025
  • 10/03-16/03 2025
  • 03/03-09/03 2025
  • 24/02-02/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 03/02-09/02 2025
  • 27/01-02/02 2025
  • 20/01-26/01 2025
  • 13/01-19/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 30/12-05/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 16/12-22/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 15/06-21/06 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 07/09-13/09 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!