Inhoud blog
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
  • Aspria: een goede ademhaling, levensbelangrijk!
  • Moederdag
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    19-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blanc japan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Blanc Japan

     

     

     

     

    Net als elders in Azië is het schoonheidsideaal in Japan, in tegenstelling tot de gebruinde teint bij ons, een zeer lichte, heldere teint. En wel zodanig, dat het Japanse woord – Bihaku – speciaal dit type porseleinen schoonheid aanduidt. In lang vervlogen tijden drong men zelfs aan op het nuttige van het poeder van parels.

    Tegenwoordig biedt de cosmetica aanzienlijk beter uitgedachte oplossingen om Bihaku te realiseren. En in deze tijd, waarin de zon ons bang maakt en een lichte teint weer is, vallen steeds meer westerse vrouwen voor de Bihaku. Annayake heeft nu een productlijn die u weer een stralende heldere rteint geeft: Blanc Japan.

     

    Het serum Eclaircissant Blanc Japan is één van de basisproducten van de aan de witte teint gewijde productlijn van Annayake. Het oefent een meervoudige controle uit op de vorming van melanine op alle niveaus van het productieproces. Subliem voor een stralende doorzichtige en zuivere helde teint.

     

    Parelvoile, het serum Eclaircissant Blanc Japan heeft net zo’n frisse en lichte doorschijnenende textuur als de dauw. Dit zachte, niet-plakkende product laat een hydraterende en verlichtende voile achter op de huid.

    Het serun Eclaircissant Blanc Japan kunt u dagelijks gebruiken, ’s ochtends voor uw dagcrème en ’s avonds voor uw nachtcrème. Geleidelijk aan wordt uw teint lichter en uw huid helder. RVH.

    19-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slank en gezond

    Slank & gezond met “Eco-Atkins”

     

     

     

     

    Uit een recent wetenschappelijk onderzoek blijkt dat een vermageringsdieet arm aan koolhydraten en rijk aan plantaardige eiwitten en plantaardige vetten, in de studie het ‘Eco-Atkins’ dieet genoemd, een extra gunstig effect heeft op het cholesterolgehalte en de bloeddruk.

     

    Het onderzoek werd uitgevoerd bij 18 mannen en 26 vrouwen met overgewicht (BMI > 27) en een licht verhoogde LDL-cholesterol (>131 mg/dl). De helft van de onderzoeksgroep volgde gedurende 4 weken het Eco-Atkins dieet, arm aan koolhydraten en rijk aan plantaardige eiwitten en plantaardige vetten, afkomstig van soja, noten, fruit, groenten, granen en plantaardige olie. De andere helft volgde een controle dieet, een lacto-ovo vegetarische voeding, rijk aan koolhydraten en arm aan vet en met de aanwezigheid van dierlijke eiwitten uit eieren en zuivel. De calorie-inname bedroeg voor beide groepen 60% van de caloriebehoefte. Voor de aanvang van de studie volgde niemand van de deelnemers een vermageringsdieet.

     

    Na 4 weken bleek het gewichtsverlies in beide groepen gelijk, gemiddeld 4kg. In vergelijking met de controlegroep zag men in de Eco-Atkins-groep een sterkere daling van het totaal cholesterolgehalte, LDL-cholesterol en de triglyceriden (bloedvetten) alsook een sterkere daling van de bloeddruk.

    Hieruit besluiten de onderzoekers dat een plantaardige voeding arm aan koolhydraten en rijk aan plantaardig eiwit en plantaardig vet meer bescherming biedt tegen hart- en vaatziekten dan een lacto-ovo vegetarische voeding met de aanwezigheid van dierlijke eiwitten, rijk aan koolhydraten en arm aan vet.

     

    Enkele tips om soja in te schakelen in de dagelijkse voeding: voor het ontbijt kan je bij je ontbijtgranen sojadrink in plaats van gewone melk gebruiken, als tussendoortje is soja yofu of een sojadrink een lekker alternatief en slaatjes met tofu reepjes vormen een perfecte lichte lunch. RVH.

     

    19-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Josien

    Aerts presenteert kunstservies: wijsheid tot de laatste slok

    Josien zegt het met koppen

     

     

     

     

    De kleurrijke ontwerpen van kunstenares Josien Broeren prijken op een set glazen en kopjes met bijpassende schoteltjes. Josien zette niet alleen haar handtekening op haar eigen kunstwerken, maar ook onder een samenwerkingsverband met de Belgische firma Aerts, bekend van lifestyleconcept Salt & Pepper.

     

    Aerts haalt met Josien een nieuwe kunstenares in huis. Onder haar eigen label brengt de kunstenares vier kunstglazen en dito kopjes met schoteltjes op de markt. Voor Josien is het glas altijd halfvol, en dat is te zien in haar vrolijke, kleurrijke ontwerpen. Tijdens het drinken hebben de nieuwe Josienkopjes nog een extra verrassing in petto. Met elke slok komen dan woorden in zicht. Eenmaal leeg staat er een  poëtische tekst te lezen. Zo is het kopje leeg en tegelijk het gemoed vol. Een nieuwe manier om van koffie en thee te genieten. Deze kopjes vol wijsheid zijn per vier verpakt in een cadeaudoos in Josienstijl. Kunstig en kleurrijk, dus. 

     

    Dit is het eerste samenwerkingsverband tussen firma Aerts en Josien Broeren, en daar blijft het niet bij… Een tipje van de sluier: er wordt al gesproken over een totaal kunst-/lifestyleconcept. Alleen de naam is geen kunst. Dat wordt natuurlijk Josien Broeren lifestyleconcept.

    “Josien” kunstglazen en “wijze koppen” zijn vanaf eind september te koop in zaken in huishoudelijke artikelen en warenhuizen. RVH.

    Advies verkoopprijs: 6 kopjes en schoteltjes € 19,90 euro, 4 glazen € 9,90.

    www.aertsnv.be

    .







    19-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.green pan wok

    Dubai, Kyoto, Stockholm & Montreal:

    de wereldse wokken van GreenPanTM

     

     

     

    Nu steeds meer Belgen de groene pannen van GreenPanTM lusten, kon een vervolg niet langer uitblijven. Daarom heeft GreenPanTM zijn ecologische pannenreeksen aangevuld met een wok. Met Dubai, Kyoto, Stockholm of Montreal wok je voortaan lekker, gezond én met oog voor het milieu.

     

    Het Belgische bedrijf GreenPan™ staat bekend om zijn milieuvriendelijke missie: geen design zonder ecologie. En dat uit zich in enkele innovatieve pannenreeksen die wereldwijd een groene referentie vormen. Zo bevat de PTFE-vrije antiaanbaklaag Thermolon™ geen schadelijke stoffen en komt er geen PFOA in het milieu terecht. Ook komen er geen giftige gassen vrij bij het bakken op hoge temperatuur én wordt er minder energie verbruikt in het productieproces.

     

    De wokken Dubai Black, Stockholm, Kyoto Black en Montreal delen eenzelfde innovatieve kwaliteit: een materiaaldikte van 5 mm (aluminium) en een Thermolon™-antikleeflaag. Wel hebben ze elk hun specifieke designkenmerken. Als enige in het assortiment heeft de Stockholm-wok ook een deksel. RVH.

     

    Richtprijzen:

    awok Dubai Black Ø 30 cm ( geschikt voor inductie en oven) : 99 euro

    awok Stockholm met deksel Ø 30 cm (geschikt voor inductie en oven): 85 euro

    awok Montreal Ø 30 cm (niet geschikt voor inductie en oven): 75 euro

    awok Kyoto Black Ø 30 cm (niet geschikt voor inductie en oven:) 51,99 euro





    19-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radission royal moscou
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Rezidor kondigt Radisson Royal Hotel, Moskou aan

     

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group, één van ‘s werelds snelst groeiende hotelbedrijven, kondigt het Radisson Royal Hotel, Moskou aan. Het hotel, beter gekend onder de naam “Hotel Ukraina”, zal het nieuwe vlaggenschip worden van Rezidor in de Russische hoofdstad. Het nieuwe Radisson Royal Hotel ondergaat momenteel een diepgaande renovatie en zal bij heropening op 1 december 2009, 507 gastenkamers en 38 appartementen met hotelservice voorzien.

     

    “Dit hotel betekent een nieuwe mijlpaal in onze geschiedenis”, merkt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor op. “Rezidor, internationale pionier op de Russische hotelmarkt, is vandaag internationale hotelmarktleider in Rusland en de CIS landen. Dit nieuwe hotel is één van de meest opmerkelijke hotelstructuren in Europa. We zijn heel opgetogen met het professionalisme en de kwalitatieve richting die de eigenaar en de bouwprofessionals aan dit historische en monumentale hotel geven.”

     

    “We kozen de Rezidor Hotel Group als lange termijn partner met de bedoeling om het Ukraina om te vormen in een hotel van wereldklasse, het beste in de stad, met behoud van de unieke geest van deze historische site. We vertrouwen op het Rezidor team dat zij het hotel goed zullen leiden en een uitstekende dienstverlening zullen bieden zodat we meer en meer internationale reizigers in de stad kunnen verwelkomen en tegelijkertijd ook de inwoners van Moskou het hotel laten herontdekken,” voegt Aleksey Mikushko, Algemeen Directeur van JSC Ukraina Hotel hieraan toe.

     

    De renovatiewerken zijn een huzarenwerkje – de combinatie van het behoud van het uitzicht en de ziel van het originele Ukraina Hotel en het voorzien van de faciliteiten en moderne standaarden op gebied van dienstverlening en veiligheid is niet altijd even eenvoudig.

     

    Het Radisson Royal Hotel, Moskou ligt vlak in het stadscentrum – aan de Moskva River, op het kruispunt van Kutuzovsky Prospect en Novy Arbat, twee van de meest prestigieuze commerciële verkeersaders. Verschillende opmerkelijke locaties bevinden zich op wandelafstand, zoals Het Huis van de Regering van de Russische Federatie (het Russische Witte Huis) en het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Het Rode Plein, geflankeerd door de muren van het Kremlin, ligt dicht bij het hotel en de internationale luchthavens van Moskou zijn gemakkelijk bereikbaar met de belangrijkste spoorverbinding tot aan Vnukovo Airport.

     

    Het gebouw maakt deel uit van de legendarische “Zeven Zusters” – de Sovjet wolkenkrabbers gebaseerd op een idee van Stalin en gebouwd tussen 1949 en 1957 in neoclassistische Sovjet architectuurstijl. Het 34 verdiepingen tellende gebouw is 206 meter hoog (inclusief de 73 meter hoge spits) en werd getekend door de bekende Sovjet architecten Arkady Mordvinov en Vyacheslav Oltarzhevsky. Het is het hoogste Europese hotel van toen, de Sovjet architecten baseerden zich op de technieken die gebruikt werden voor het bouwen van wolkenkrabbers in Manhattan. In totaal werkten ongeveer 2.000 architecten, ingenieurs en ambachtslieden aan de details van dit grandioze project. Vanaf de late jaren 1950 werden enkel de meest bekende burgers en gasten van de Sovjet-Unie bij hun bezoek aan Moskou ontvangen in het hotel.

     

    De klassieke en elegante interieurs worden volledig heringericht en voorzien van de meest modern technologieën. Elk van de 507 kamers en suites en alle 38 appartementen met hotelservice en kitchenette, bedoeld voor langere verblijven, met kamers van gemiddeld 32 m² en suites variërend van 50 tot 260 m² bieden de typische Radisson diensten zoals gratis hoge snelheid en draadloze internettoegang. Een ander hoogtepunt is de kunstcollectie met meer dan 1.000 originele schilderijen van de meest belangrijke artiesten van het socialistisch realisme. De publieke ruimtes bieden verschillende authentieke muurschilderijen en fresco’s.

     

    Het Radisson Royal Hotel, Moskou zal vier restaurants bieden: een ontbijtruimte, een typisch Russisch restaurant, een gastronomisch restaurant met zomerterras, uitgebaat door de bekende Russische restaurateur Arkady Novikov die er een Franse en Aziatische keuken zal presenteren en tenslotte een speciale gelegenheid op de 30ste en 31ste verdieping waar een gastronomisch Italiaans en gesofisticeerd Japans restaurant gehuisvest zullen zijn. De bar op de 31ste verdieping met adembenemend zicht over Moskou zal “the place to be” worden!

     

    Bovendien zal het hotel een ultramoderne conferentieruimte bieden met een capaciteit tot meer dan 1.000 gasten: 9 vergaderzalen, een balzaal van bijna 450 m², een businesscentrum en een bibliotheek. Het Wellness Centrum & SPA met een totale oppervlakte van 4.000 m² biedt een 50 meter zwembad, jacuzzi’s, een Turks bad, een Finse sauna, uitgebreide fitness faciliteiten, een spa, en een Kid’s club. De luxe boetiek galerij biedt plaats aan de meest exclusieve mode en juwelenmerken. De vijf rivier cruise lijnen met restaurants, special getekend voor het hotel, bieden de mogelijkheid om Moskou te ontdekken op een culinaire boottrip. RVH.

    www.rezidor.com

     

     

     

     

     

     

     

     

    18-07-2009 om 10:52 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Radisson Blu Dubrovnik

    Rezidor opent het Radisson Blu Resort & Spa, Dubrovnik Sun Gardens, Kroatië

     

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group opende op 1 juli zijn eerste resort in Kroatië, en meteen raak! Het Radisson Blu Resort & Spa, Dubrovnik Sun Gardens is het nieuwste en meest luxueuze juweel langs de mooie Dalmatische kust. Het 201 kamers en 207 appartementen tellende etablissement ligt midden de Dubrovnik Sun Gardens; direct aan de kustlijn en op een tiental kilometer van Dubrovnik, de parel van de Adriatische Zee. De internationale luchthaven van Dubrovnik ligt op 17 kilometer.

     

    “We zijn blij dit fantastisch hotel aan onze steeds groeiende luxe resort portefeuille te kunnen toevoegen”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor. “Momenteel hebben we meer dan 35 hotels met 8.700 kamers in beheer of onder ontwikkeling doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika.”

     

    Radisson Blu Resort & Spa, Dubrovnik Sun Gardens is het grootste resort aan de Kroatische kust en is gebouwd als een mediterraans dorp. Het volledige resort werd gebouwd met lokale materialen zoals o.m. „sadre“-steen van Dubrovnik en het Brač eiland. Het resultaat is een heerlijke fusie van hedendaagse architectuur, moderne schoonheid en functionaliteit. 

     

    Dit chique lifestyle resort biedt 13 restaurants en bars. Heerlijke maaltijden uit internationale en lokale keuken maken van de romantische restaurants “Origano”, “Tartufo” en “Maraska” een waar paradijs. De cocktail lounge bars serveren koude en warme dranken en heerlijke snacks, en de mediterraanse tavernes zijn kleine paradijzen om niet vlug te vergeten. Het dakterras met bar en spectaculair zicht op de blauwe hemel van Dubrovnik zijn de ideale plaats om de dag af te sluiten.

     

    De unieke “versmarkt” brengt een speciale sfeer in het resort – gasten kunnen er terecht voor het proeven, kopen en bereiden van verse producten in de bakkerij, viswinkel, slagerij, wijnshop en patisserie afdeling. RVH.

    www.radissonblu.com/resort-dubrovnik of www.rezidor.com.

     

     





    18-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Croisic

    Le Croisic, nieuwe bestemming van Maeva in de Loire streek.

     

     

     

    Tot en met half november nodigt Maeva u uit in Le Croisic. Deze badplaats staat bekend voor de charme van z’n vissershaven, z’n traditionele huisjes en smalle steegjes. Gelegen op zo’n 10 km van La Baule en Guérande, geniet de residentie Maeva ‘Saint Goustan’ van een ideale ligging : fijn zandstrand vlakbij, jachthaven en oude stad op 500m en het Ocearium ligt juist tegenover de residentie.

     

    Deze residentie vlakbij het strand van Saint Goustan biedt volledig ingerichte appartementen met terras of balkon met zicht op zee of op de tuin. De klanten kunnen verblijven in studio’s van 2 tot 4 personen of in 2-kamerappartementen voor 6 personen.

     

    Voor wie in de ban is van watersport, is er de zeilschool in Batz sur Mer en de ‘Cercle

    Nautique’ in La Baule en Le Pornichet. Wie liever een partijtje tennis speelt met vrienden of familie, zijn er tennis courts beschikbaar op slechts 2 km. Op gebied van golf is er de 9-holes golfbaan en voor de pro’s is er de internationale Golf van La Baule. Ook paardensportliefhebbers vinden vlakbij hun gading.

    Tegenover de residentie bevindt zich het Ocearium van Le Croisic waar men meer dan 2000 vissoorten kan bewonderen waaronder de Australische haaien, …Tijdens de maanden juni & augustus vinden volgende evenementen plaats: Fête Nautique (Feest van de watersport), Marché Médiéval (middeleeuwse markt).

     

    In Le Croisic, net zoals in alle overige Maeva residenties, worden de klanten uitgenodigd om vakantie ervaringen uit te wisselen en kennis te maken met de andere vakantiegangers en dit dankzij het concept ‘Les Clés de vos vacances’. RVH.

    Informatie & Reservations : www.pv-holidays.be tel : 0900 00 009

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.greenbag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De greenbag: stylish én verantwoord

    Hunkemöller loves green!

     

     

    Wie zegt dat ‘being green’ en ‘fashionable’ niet samen kunnen? Volgens Hunkemöller kunnen deze lifestyles juist prima door één deur. Het bewijs hiervoor wordt geleverd met de nieuwe greenbag. Deze greenbag is speciaal ontwikkeld, zodat klanten ook voor een milieuvriendelijk én stylish alternatief kunnen kiezen om hun mooie lingeriesetjes mee naar huis te nemen. De greenbag gaat langer mee, is goed te recyclen en ziet er ook nog eens fabulous modisch uit! Dus ook perfect voor op het strand, het terras of een dagje shoppen.

     

    Met de greenbag wijst Hunkemöller haar klanten op een subtiele en vriendelijke manier op een milieuverantwoorde lifestyle. En draagt het een steentje bij om het verbruik van het aantal pastic tassen terug te dringen. De greenbag is sinds 7 mei in alle winkels van Hunkemöller ter verkrijgen, wereldwijd. Door hem als eyecatcher te presenteren in de etalage en in de winkels is hij niet te missen.

     

    Om de actie extra krachtig te maken, wordt het gekoppeld aan het Wereld Natuur Fonds. Klanten hebben de greenbag al voor € 1,50. Een deel van de opbrengst gaat naar dit prachtige fonds dat zich al bijna 50 jaar inzet voor de natuur. In projecten over de hele wereld maakt zij zich sterk voor het behoud van onmisbare natuur voor mensen, planten en dieren. Voor nu en toekomstige generaties. Met de greenbag steunt de klant dus twee goede doelen! Daarmee is het een volwaardige ‘groene musthave’, die je gewoon moet hebben. RVH.

    Info Consumenten : 03.232.66.50

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stassen over ice is hot

    Dé nieuwigheid voor deze zomer: Stassen OVER ICE is HOT !

     

     

    Een raadseltje… Ik ben een nieuwe, verfrissende dorstlesser. Deze zomer maak ik furore op hippe terrasjes en de meest trendy after work parties van het land. Ik ben een resoluut nieuw concept. Ik ben… …Stassen Over Ice.

     

    Stassen Over Ice is een nieuwe generatie cider, gepresenteerd in een nieuw longneck flesje, maar dat gedronken wordt in een glas met ijsblokjes.

    Ongezien in België… Deze nieuwe, verfrissende drank met lichte alcoholgraad is dé rage in de Angelsaksische en Scandinavische landen en maakt deze zomer zijn debuut in België. Het concept is volstrekt uniek: een eigenzinnige dorstlesser die breekt met sociale conventies.

     

    Stassen Over Ice werd ontwikkeld om het ijs te breken, nieuwe ontmoetingen in te leiden en om in alle gezelligheid gedegusteerd te worden. In een eerste fase wordt Stassen Over Ice exclusief verdeeld in selecte bars en cafés en op trendy after work parties. De eerste "Over Ice After Work Parties" in Gent, Luik, Waterloo… waren een overtuigend succes.

     

    Logisch, want wie smelt niét meteen voor zijn verfrissende effect, zijn unieke fruitige smaak en zijn moderne "look & feel"? En deze ijsbreker is bovendien een natuurproduct… De hele zomer lang brengt Stassen sfeer op supercoole parties in de "ambassadeurlocaties" verspreid over heel België (lijst van ambassadeurcafés en Over Ice After Work Parties op www.stassenoverice.be).

     

    Stassen Over Ice wordt in België ontwikkeld en geproduceerd in de Stassen-ciderfabriek die in 1895 door Léon Stassen werd opgericht in Aubel. Het nieuwe merk steunt dus op de jarenlage expertise en de unieke knowhow van de onderneming. De moderne en originele vormgeving van het flesje en het glas, speciaal ontwikkeld voor deze nieuwe stijl, reflecteren de vaste waarden van de naam Stassen: appels, gezelligheid en Belgische herkomst.

     

    Stassen Over Ice -Apple wordt bereid met een selectie van diverse appelvariëteiten. De typische smaak en het lichte alcoholpercentage zijn het resultaat van de natuurlijke gisting van de appels dankzij de gisten met "champagne"-effect.

    Stassen Over Ice -Pear wordt bereid met een selectie van peren die voornamelijk in België en Zuid-Europa geteeld worden. Tijdens de gisting ontstaan aroma's van banaan en abrikoos, net zoals we die in de betere witte wijn vinden, wat deze drank een uitgesproken karakter geeft.

     

    Het alcoholpercentage bedraagt 6%, dus ongeveer net zoveel als een speciaalbier. Naarmate de ijsblokjes smelten en afhankelijk van de hoeveelheid ijs, zakt dit percentage naar 5% of zelfs 4,5%. Stassen Over Ice is dus bijzonder licht, zodat je zonder problemen nog een volgende rondje kunt bestellen. RVH.

     

     





    16-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de koelers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Screwpull : de koelers

     

     

     

    De Screwpull koeler is onmisbaar om uw mousserende en niet-mousserende wijnen te koelen en kan ook voor water of frisdrank worden gebruikt. Nadat ze eerder beschikbaar waren in zwart, biedt Screwpull nu ook koelers in frisse zomerkleuren zoals verfrissend groen, zomers geel of klassiek Bordeaux.

     

    De Screwpull koeler is plat en neemt een minimale ruimte in, bovendien is hij ideaal van vorm en voelt zacht aan. Dankzij de elastische band sluit de koeler nauw aan op de fles. Enkele minuten volstaan om de koeler ijskoud te maken zodat de fles haar koelte gedurende lang tijd bewaart.

     

    Screwpull biedt nu ook een mini koeler, ideaal voor het koelen van kleinere flessen, 30 of 50 cl en dit zowel voor wijn, water als frisdrank. Het handige formaat maakt hem tot een geschikte partner voor alle zomerse momenten. RVH.

     

     

     

    16-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Katima'A

     

    Katima’A

     

     

     

    De lichaamsmelk

    Een hemelse streling die de droge huid overstelpt met voedende weldaden. De lichaamsmelk van Katima’A is een hydraterend concentraat die uw huid voedt en haar soepelheid teruggeeft, zorgt voor een fluweelzacht gevoel en een geraffineerd parfum.

    Deze hydraterende en voedende lichaamsmelk bevat trio van tijdloze schoonheidsgeheimen : Arganolie / Aloë Vera / karité boter. De frisse en zachte textuur, niet-klevend, dringt onmiddellijk in en zorgt voor een opvallend soepele en tonische huid, subtiel geparfumeerd.

    Prijs : 29 € / 200 ml

     

    De Lichaamspeeling

    Een satijnen geheim voor het lichaam.

    De Lichaamspeeling is een lichaamsverzorging uitgewerkt rond een vernieuwend principe, dat de gladmakende en verfijnende eigenschappen van de fragmenten van microverpulverde Argannoten combineert met een complex rijk aan Arganolie, zelf een bron van jeugdigheid. Gewijd aan het lichaam, satineert en uniformiseert deze peeling de huid. Voor haar Lichaamspeeling, gebruikt Katima’A een exclusief procédé om polijstende korrels te bekomen via fijne vermaling (microverpulvering) van de schalen van Argannoten.  Deze verzorging werkt gelijktijdig diepgaand in om de celvernieuwing te stimuleren en de hydrolipidische film te behouden en te herstellen.

    Prijs : 36 € / 200 ml

    Het duo-pack : 49 € (i.p.v. 65 €)

    16-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinnering

    Dinnering

     

     

     

    Laat je verleiden door het mysterie en maak kennis met de exclusieve wereld van de juweelkunst.

     

    Elke Peeters wist als kind al dat ze later juwelen zou ontwerpen. Het was immers haar grootvader die haar de schoonheid van diamanten en juwelen liet ontdekken. Na de middelbare school trok Elke naar Antwerpen om er aan de Academie voor Schone Kunsten de opleiding juweelontwerpen te volgen. Lange tijd combineerde ze het ontwerpen met lesgeven, maar enkele jaren geleden koos ze resoluut voor haar eigen merk en atelier. Naast de jaarlijkse collecties stelt ze nu ook DinnerinG voor, een uniek concept waarin ze haar kennis en ervaring bundelt en haarfijn uit de doeken doet hoe jij je droomjuweel zelf kan realiseren.

     

    DinnerinG meent dat een juweel pas echt persoonlijk wordt als je het zelf bedenkt én maakt. DinnerinG ontdoet een eeuwenoude techniek van zijn goedbewaarde geheimen en biedt je de mogelijkheid om het juweel van je dromen te realiseren met behulp van enkele uiterst eenvoudige, maar zeer doeltreffende handelingen. De individuele begeleiding, het maatwerk en de hoogstaande kwaliteit zijn standaard. Redenen genoeg om speciaal voor jou een uitgebreid aanbod unieke formules samen te stellen.

     

    Welke formule je ook kiest, voorkennis is nooit vereist. Met een flinke portie enthousiasme kom je al een heel eind. Uiteraard zijn een goed gezelschap en een sfeervolle omgeving onontbeerlijk. Daarom komt DinnerinG graag naar je toe. Een stemmige huiskamer of leefkeuken vinden we best geschikt, voor een namiddag in een idyllische tuin zijn we meteen te vinden. Daarnaast selecteerde DinnerinG een aantal locaties die deze filosofie met de nodige ruimte en culinaire egards ondersteunen.

    Dinnering, treasures to create, to wear and to cherish. RVH.

    www.dinnering.be

     

    16-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomerstages

     

     ZOMERSTAGES VOOR KINDEREN : THE LITTLE GYM

     

     

     

    Kinderen hebben tijdens de vakantie, meer dan ooit de behoefte om zich uit te leven. Ouders gaan dan op zoek naar een geschikte zomerstage met een flexibele en creatieve formule. Zij hebben immers ook nood aan een pauze en dan is een boeiende stage ideaal voor kinderen. Daarom heeft The Little Gym een programma uitgewerkt met sportactiviteiten en stages die de ontwikkeling van uw kind bevorderen.

     

    The Little Gym houdt zich ver van de klassieke ideeën van agressieve competitiviteit en bouwde zijn goede reputatie op dankzij een methode voor de ontwikkeling van kinderen van 4 maanden  tot 12 jaar. In het kader van een evoluerend programma met lessen voor de motorische (0-3 jaar) en psychomotorische (3-6 jaar) ontwikkeling en lessen recreatieve gymnastiek (6-12 jaar) volgen  de begeleiders de ontwikkeling van elk kind. Zij zorgen ervoor dat uw kind zelfstandig wordt en zijn eigen exploratieruimte ontdekt.

     

    Dankzij dit “evolutieve” programma kan uw kind zich elke week wat meer ontplooien.                  De instructeur houdt zich tijdens elke les ook individueel bezig met uw kind om de doelgerichte oefeningen af te stemmen op uw kind. Bij The Little Gym is elk kind een unieke en volwaardige persoon! Dit is ongetwijfeld ook de reden waarom de centra van The Little Gym steeds meer succes hebben over heel de wereld en bij ons in België.

     

    Tijdens de vakantieperiodes bieden de centra van The Little Gym uiteenlopende stages aan waarbij kinderen een aangepast stageprogramma krijgen met een combinatie van lichaamsbeweging, gymnastiek en creatieve workshops. Deze stages zijn voor de kinderen en hun ouders een ideale pauze tijdens de vakanties en lange zomermaanden.

    The Little Gym werkt elke week rond een specifiek thema om de fantasie van de kinderen te stimuleren. Iedereen mag zich verkleden of een voorwerp meebrengen dat te maken heeft met dat thema (pirateneiland, beach party, prinsen en prinsessen, reis door de tijd). RVH.

    The Little Gym België : Annette Eckhardt : 010/ 23 17 90

    www.thelittlegym-eu.com

     





    15-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Storynations

    De wereld van Flair komt tot leven via storynations.com

     

     

     

     

     

    Navitell, het Belgisch technologiebedrijf dat gespecialiseerd is in mobiele software en storytelling, en het magazine Flair lanceren 'Flair World' een geheel van mobiele verhalen, die men via www.storynations.com kan downloaden op een mobiel toestel (gsm, iPod, mp3, PDA,...). In de Flair World kan men een aantal Flair-redactrices horen of zelfs zien tijdens de mobiele belevingen. Zij worden in de mobiele verhalen bijgestaan door chefkoks, ervaren masseurs en coaches, die tips geven voor de barbecue, massages en reizen en lichaamsverzorging. Zelfs een volledige coaching tijdens een intensieve tienduizend-stappen-wandeling behoort tot de mogelijkheden.

     

    Storynations.com werd op 1 juli 2009 opengesteld voor het publiek. Via dit internetplatform kan iedereen verhalen uploaden, downloaden, te koop aanbieden of aankopen, die nadien kunnen worden afgespeeld via mobiele toestellen (gsm, PDA, mp3, iPhone, navigatietoestellen, enz.). Samen met andere ondernemingen, mediabedrijven, steden en gemeenten, en allerhande organisaties wil Navitell het onlineplatform verder uitbouwen en mobiele belevingen op het vlak van toerisme, gezondheid en vrije tijd tot bij het grote publiek brengen.

     

    Flair World ingedeeld in 4 segmenten (Body, Food, Travel & Surprises), is een primeur voor het verhalenplatform StoryNations. Flair-lezeressen kunnen alle verhalen van de Flair World gratis downloaden, dankzij de unieke code in de eerste interactieve Flair, die nu in de winkel ligt. RVH.

    www.navitell.com

    15-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vispan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Onnodig te hengelen naar complimentjes…

    met de vispan van Demeyere

     

     

     

    Geef toe: een grote vis in mootjes hakken, dat is zonde. Daarom heeft Demeyere een ovale vispan ontwikkeld met royale afmetingen, 45 cm lang, 24 cm breed. Zo kan je gemakkelijk een grote vis in zijn geheel bereiden. De antikleeflaag en de zijdelings geplaatste handvatten zorgen voor extra gebruiksgemak.

    Resultaat is een indrukwekkende vis, gebakken, gepaneerd, met groenten gegarneerd… Onnodig om bij je tafelgasten naar complimentjes te hengelen!

     

    De ovale vispan van Demeyere is vervaardigd van een 7 lagenmateriaal, 3 mm dik, tot aan de rand voor een optimale warmtegeleiding over de ganse oppervlakte van de pan. Met de ingenieuze excalibur®-antikleeflaag is het heel gemakkelijk om zeer zachte of gepaneerde vissen in hun geheel te bakken. Bovendien heb je weinig of geen margarine of olie nodig voor een prachtig én gezond resultaat.

     

    De vispan van Demeyere is geschikt voor alle vuren, inclusief inductie. Bij het bakken op een fornuis, kan je de pan op twee bekken zetten. Je kan de vispan ook probleemloos in de oven gebruiken tot 250°C. Alleen moet je erop letten dat je de pan niet onder de grill plaatst, omdat je dan de antikleeflaag kan beschadigen. De zijdelings geplaatste handvatten zijn een even slimme als handige innovatie: je kan de grote vispan nu gemakkelijk in en uit de oven nemen. RVH.

    Adviesverkoopprijs: 169 euro

    15-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.supermarkten delhaize

    ALLE DELHAIZE SUPERMARKTEN OPEN OM 8U

     

     

     

    Sinds 13 juli openen alle Delhaize supermarkten in België om 8u00 hun deuren. Delhaize komt hiermee tegemoet aan de veranderende behoeften van de klanten. Aangezien mensen steeds vroeger vertrekken naar het werk of om de kinderen naar school of de opvang te brengen, is het handig als men dit direct kan combineren met een bezoek aan de supermarkt. Ook voor klanten die van een heerlijk vers ontbijt wensen te genieten, is de opening om 8u00 een ideale oplossing. Het nieuwe openingsuur kadert in de strategie van Delhaize België waarin versheid, klantvriendelijkheid en convenience centraal staan.

     

    Delhaize vindt het belangrijk dat iedereen gemakkelijk toegang heeft tot een Delhaize-winkel. Daarom streeft Delhaize er niet alleen naar om in gans België over een dicht netwerk van winkels te beschikken, tevens hebben de winkels ruime openingsuren. In de strategie van Delhaize staat de klant centraal. Behalve een ruim aanbod van verse en andere producten tegen competitieve prijzen, zijn openingsuren een belangrijk onderdeel van de klantenservice.  Alle klanten die op 16, 17 en18 juli tussen 8u en 8u30 een Delhaize supermarkt bezoeken, zullen er kunnen genieten van een gratis, ovenverse croissant.

     

    Tijdens de zomermaanden zijn de Delhaize supermarkten ook op zondag open aan de Kust en in de Ardennen. Meerbepaald zijn de supermarkten in Blankenberge, Knokke en Oostende (Oostende stad en Mariakerke) in juli en augustus open op zon- en feestdagen van 9u00 tot 13u00. Ook de Delhaize supermarkt in Sint-Pieters Brugge is vanaf nu zondag open van 9 tot 13u in het zomerseizoen. De supermarkten te Aywaille, Dinant en Marche zijn in juli, augustus en september open op zondag. De winkel in Aywaille is ook open op feestdagen in deze periode. RVH.

     

    14-07-2009 om 22:04 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IBIS Belux trakteert

     

    Ibis BeLux trakeert op 1000 kamers aan 1€

     

     

     

    Op zaterdag 18 juli wordt vanaf 11u in het Centraal Station in Antwerpen een reuze KUSSENGEVECHT georganiseerd! Een pyjama aantrekken en een kussen in het rond gooien, kan deze zomer zijn vruchten opleveren bij Ibis…

     

    Ibis, het internationale netwerk van voordelige hotels van de groep Accor presenteert zijn promotionele zomercampagne en biedt aantrekkelijke voordeeltarieven aan.  Naar aanleiding van deze actie, organiseert Ibis Belux een reuze kussengevecht. De eerste 1000 slaapkoppen die naar het Centraal Station van Antwerpen komen vallen in de prijzen.

     

    De 1000 eerste volwassenen die zich in pyjama in het Centraal Station aanmelden, als deelnemer van het kussengevecht, krijgen een bon. Hiermee betaalt u voor een overnachting in een dubbele kamer met ontbijt slechts 1 €, geldig tot 31 december 2009 in de 24 Ibis-hotels in België en in het Groothertogdom Luxemburg.

     

    Dit kussengevecht is onderdeel van de promotionele zomercampagne van Ibis, waarbij er 10 tot 15€ kortig wordt gegeven op een overnachting in de periode van 10 juli tot 6 september 2009. Deze verblijven kunnen uitsluitend gereserveerd worden op de websites : ibishotel.com of accorhotels.com.

    Deze aanbieding is geldig vanaf vandaag in bijna 700 deelnemende Ibis-hotels in 30 landen wereldwijd[1], waarvan 24 hotels in België en het Groothertogdom Luxemburg. Een gedroomde kans om te genieten van het comfort en de kwalitatieve dienstverlening van Ibis :  een compleet uitgeruste kamer, een dienstverlening die 24 uur op 24 beschikbaar is, een bar en een snackservice die elke dag onafgebroken beschikbaar is en ontbijt dat geserveerd wordt vanaf vier uur tot ‘s middags. RVH.

     

     

     



     

    14-07-2009 om 22:01 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wandeltalkshows

    Verhalenplatform StoryNations lanceert sportieve wandeltalkshow voor trajecten van 10.000 stappen

     

     

     

     

    Navitell, het Belgisch technologiebedrijf dat gespecialiseerd is in mobiele software en storytelling, lanceert vandaag op het verhalenplatform StoryNations de Walking Talkshow, een nieuw verhaal dat sportievelingen tijdens een traject van 10.000 stappen zowel informatie als entertainment bezorgt. Tijdens de Walking Talkshow krijgt de wandelaar heel wat infotainment van een paar virtuele vrienden en deskundigen. Naast trends inzake sport, beweging, coaching, informatie over de juiste wandelschoenen en correct bewegen, komen ook straffe wandelmuziek, leuke weetjes en zelfs een sessie met een lachcoach aan bod.

     

    Een Gents idee: De Walking Talkshow is een nieuwe manier om mensen op een belevingsvolle manier aan het bewegen te krijgen aldus Isabelle Maenhout, CEO van Navitell. De idee ontstond tijdens een creatieve brainstormingsessie met Christophe Peeters, Schepen van Sport van de stad Gent. Hij wou de Gentenaars op een originele manier aansporen om meer te bewegen. De idee groeide al gauw uit tot een overal toepasbaar concept. Hierdoor kan deze Gentse uitvinding vanaf vandaag eender waar beleefd worden: in het bos, in een park, op de wandelpiste zelfs in de tuin.

     

    Voor Gent werd trouwens nog iets speciaals ingebouwd: ‘Wie de Walking Talkshow wil ervaren aan de Gentse Watersportbaan, krijgt een leuk extraatje onder de vorm van plaats-gelinkte informatie: namelijk een verlengstuk van 3 km, waarmee je tijdens de wandelshow heel wat over de Blaarmeersen te weten komt’ RVH.

    www.storynations.com

    14-07-2009 om 21:11 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.residences MGM

    Résidences MGM, een ander licht op de bergen.

     

     

     

     

     

    Een vakantie in volle natuur, ver weg van alle drukte van de zandstranden in Zuid-Frankrijk? Daar zorgt Résidences MGM voor, tot recentelijk uitsluitend gevestigd in de Savoie. Tijdens de zomer zorgt de zon voor een nog mooiere wilde natuur, een groen en gevarieerd landschap en de fauna die totaal herleeft na de dooi.

     

    Voor de allereerste keer vestigt het prestigieuze merk van de Groep Pierre & Vacances zich aan zee, meer bepaald in Houlgate gelegen op 15km van Deauville en in de buurt van Cabourg, aan de Normandische kust. Gelegen op 600 meter van het strand, opent Résidences MGM & Spa Houlgate voor het eerst z’n deuren halfweg juli. Zoals de naam het al aanduidt, kunt u hier profiteren van een prachtige spa van 600m2 en 126 logementen, waaronder 44 cottages.

     

    Puur natuur, sensatie en welzijn in de bergen, mountainbike, wandelroutes, bergbeklimmen, watersporten : dit is maar een beperkte opsomming van alle activiteiten die er te ontdekken vallen deze zomer. Résidences MGM biedt u allerlei vrijetijdsactiviteiten aan. De appartementen bevinden zich in het hartje van de resorts en aan het vertrekpunt van de wandelroutes.

     

    Dankzij een samenwerking met enkele lokale partners, heeft Résidences MGM het genoegen om een voordelige en gevarieerde activiteitenkaart aan z’n klanten voor te stellen. Deze wordt opgesplits in 3 categorieën: SENSATIE: canyoning, rafting, via ferrata; ONTDEKKING: avonturenparcours, wandeltochten, mountainbike, … en ONTSPANNING: bowling, schaatsen

     

    Alle kinderen ontvangen ook een welkomstgeschenk aangepast aan hun leeftijd. In Meribel, Chamonix en Les Menuires, is er een kinderhoekje voorzien waar kinderen elkaar kunnen ontmoeten en evolueren, genieten van spelletjes en televisie.

    Les Résidences MGM stellen dagelijks en kosteloos een aantal diensten ter beschikking: nationale en regionale pers, gezelschapsspelletjes, Playstation Portable Consoles, boeken, stripverhalen, huishoudtoestellen zoals raclette of fondue. RVH.

    www.pv-holidays.be  tel 0900 00 009

     

    14-07-2009 om 21:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hot spots

    "Hot Spots Autumn 2009"

    In de winkel verkrijgbaar vanaf augustus 2009

     

     

     

     

    "Casual Feeling"

    De stijl voor de herfst en winter van 2009 wordt gedomineerd door de ongecompliceerde 'casual feeling' die in de mode onmisbaar is geworden. Sportiviteit vertoont in het nieuwe modeseizoen vele nuances. Technische kwaliteiten, compacte wollen stoffen, materialen met stretch en diverse denim stoffen spelen een belangrijke rol en worden op een interessante manier met elkaar gecombineerd. Hierdoor ontstaat een spannende stijlmix.

    Een 'zuivere stijl' bestaat niet. De nieuwe look is ongedwongen, ongecompliceerd en geschikt voor alledag. Door zorgeloosheid ontstaat iets nieuws. Nog steeds staat het individuele combineren op de voorgrond. Broeken, gebreide mode, shirts en sportieve jacks behoren tot de toppers van het seizoen.

    www.charles-voegele.be

     

     

    14-07-2009 om 20:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.active lifestyle in hd

    Active LifeStyle in HD

     De nieuwe robuuste onderwatercamera's maken de zomer!

     

     

    SANYO lanceert twee nieuwe active lifestyle dual camera's: de VPC-CA9 en de VPC-WH1. Stevig van buiten maar flexibel in gebruik. Met deze camera's legt u handig alle vakantiepret vast in high definition. Beide camera's zijn waterdicht, maar ook zand en stofbestendig waardoor u zich geen zorgen hoeft te maken aan het zwembad, in de sneeuw of op het strand. De CA9 en de WH1 zijn beide YouTube® en iTunes® compatible waardoor uw herinneringen superhandig over het internet te delen zijn met vrienden en familie.

     

    Met de introductie van de WH1 wordt er een geheel nieuwe onderwater camera       geboren. Deze horizontale "camcorder style" dual camera filmt in 1280x720p high definition en door het gebruik van de populaire MPEG4 AVC/H.264 codering past er op een SD kaartje van 8GB bijna twee uur HD film! Met 30x optische zoom en waterproof tot maar liefst 3 meter diep kan de snorkelpret niet op. Via de HDMI uitgang speelt u de opnames in de beste kwaliteit af op de televisie. De camera is uitgerust met een extra krachtige lithium batterij die een autonomie heeft van meer dan drie uur filmen!

     

    De CA9 is de opvolger van de reeds bekende CA8. Deze verticale "pistol-grip" dual camera filmt ook in 720p HD formaat en neemt tevens oto's van maar liefst 9 megapixels. De CA9 maakt ook gebruikt van de MPEG4 AVC/H.264 compressie om lekker lang te kunnen filmen op een SD kaartje. Hij is uitgerust met een 5x optische zoom en een 2,5" LCD scherm dat 285° kan kantelen.

     

    Beide camera's hebben heel wat in hun mars. Met de slimme "reverse sequential shooting" mist u nooit nog een foto momen. De dual-shot functie laat u tijdens het filmen nog fotograferen, zonder het filmen te onderbreken. RVH.

    www.sanyo.be

     







    14-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.camille & lucie

    CAMILLE  LUCIE

    REPLICA VAN LUXEJUWELEN TOEGANKELIJK VOOR IEDEREEN !

     

     

     

    Camille Lucie, replica’s van luxejuwelen, met meer dan 80 winkels in de wereld, voelden zich genoodzaakt een verkoopsruimte in Brussel te openen. Een juweel kiezen is kiezen om zich mooier te maken en een deel van de vrouwelijkheid onthullen. Daarom biedt Camille Lucie een uitgebreide collectie van trendy sieraden aan tegen zachte prijzen.

     

    Zichzelf een plezier doen met een droomjuweel, zonder zich te ruineren, is mogelijk geworden! In deze lumineuze winkel biedt Camille Lucie meer dan 200 modellen van ringen aan die bewerkt zijn volgens de trends van de internationale juwelen… En dit alles voor de bescheiden prijs van 30 € voor één ring of 60 € voor 2 ringen.

     

    Hier schittert de collectie langs alle kanten, zonder vulgair of opzichtig te zijn.
    Verzilverde en vergulde thema’s alsook de meest ongewone creaties; ringen in de vorm van een bloem of stralende hartjes,… De ringen bevatten geen nikkel en zijn omhuld met rodium (zilverkleurig) of met een fijn laagje van 18 karaats goud
    en hebben kristallen of synthetische stenen. Camille  Lucille inspireert zich
    op de grote trends en creaties van de haute joaillerie, maar het gaat nooit om exacte kopieën van de merken.

    Camille Lucie is tevens een concept van privé-verkopen, zowel in bedrijven als aan huis. Op basis van een uitnodiging komt Camille Lucie het geheel van de collectie aan huis voorstellen en kan alle mogelijke evenementen animeren. 

     

    Voortaan kan je een ring kiezen voor elke gelegenheid. Een tête-à-tête, een avondje
    op stap of een dag op kantoor, de Camille Lucie creaties verwennen alle vrouwen
    die houden van schoonheid. RVH.

    CAMILLE  LUCIE - Jourdanstraat 13 – 1060 Brussel (Louizawijk)

    www.camille-lucie.be

    13-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aurigalijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BergHOFF breidt eigenzinnige Aurigalijn uit met een messenblok

     

     

     

     

    BergHOFF, producent van hoogwaardige keukenuitrusting aan betaalbare prijzen, breidt de Aurigalijn lijn verder uit met een 11-delige messenblok. De set bevat 6 messen, een trancheervork en een universele schaar. Een slijpstaaf en een snijplank die handig in het messenblok past vervolledigen de set. De messen worden veilig opgeborgen in het stabiele messenblok.

     

    Met de nieuwe messenblok wordt de Aurigalijn verder uitgebouwd. De set bestaat uit een mes voor elke kookklus: een koksmes, een broodmes, een schilmesje en een universeel mes. Verder is er een flexibel uitbeenmes en de combinatie van trancheermes en -vork. De universele schaar en de slijpstaaf maken de set compleet. De gebruiker kan direct met de messen aan de slag op de snijplank die handig in het messenblok wordt opgeborgen. Ook de universele schaar en de slijper passen in het blok.

    De messen zijn gesmeed uit hoogwaardig staal en liggen, dankzij het ergonomische ontwerp, prettig uitgebalanceerd in de hand. De metalen, matte afwerking van het messenblok geeft het geheel een geraffineerde uitstraling. RVH.

    Beschikbaar vanaf juli. Verkoopspunten vindt u op www.berghoffwordwide.com

     

    13-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!