Inhoud blog
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
  • Aspria: een goede ademhaling, levensbelangrijk!
  • Moederdag
  • Peugeot lanceert nieuwe stijlvolle Boreal molen
  • Freedom Moses
  • Door de gordijnen het licht zien
  • De gevelbekleding maakt de architectuur
  • Belgische labels
  • Juttu-winkel in Luik
  • Koning Comfort troont op het terras
  • Magic drops glow
  • Ontdek de Oostkantons in de lente
  • Unisa
  • Swatch X Tate gallery collection
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    13-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tik & tak

    Vögele najaar 2009 - Kids

    Kleine kinderen

     

     

     

    De kleuren en dessins van het ’Brit Club’ thema voor de kleine meisjes stemmen grotendeels overeen met die van de grote meiden. De belangrijkste kleur – rood – wordt vlot gecombineerd met roze, felroze en diverse grijze tinten. De look wordt gekenmerkt door een veelzijdige dessinmix. Applicaties of borduursels met hondenmotieven zijn geliefde details. Kleine versieringen met ruitdessin of pied-de-poule sieren broeken, rokken, shirts, vesten en spencers.

    De kleine jongens voelen zich erg stoer in een bikerjack in lederlook en een donkere jeans. Sweatshirts met streep-, ruit- of fantasieprints zijn belangrijke combinatie-items. Ruit- en rombusdessins spelen ook bij de kleine jongens een centrale rol. Deze motieven vinden we dan ook op flanellen voeringen van jacks, aan de binnenkant van broekbanden en als applicatie op sweatshirts, truien en spencers. De sterkste kleur is rood in combinatie met ‘electric blue’ en grijs. RVH.

    2009





    13-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage

    Thee voor twee

     

     

     

     

     

    Ben je een fervente thee-drinker en hou je van de heerlijke aroma’s van Twinings? Dan zijn de ‘Tea for Two’ T-shirts van het Italiaanse merk Vintage 55 een absolute must!

    Prince of Wales, Earl Grey, Lady Grey, English Breakfast en Darjeeling zijn de heerlijke geuren waarmee de T-shirts geparfumeerd zijn. Ook de prints verwijzen naar een typische “Tea for Two”-time. Een leuk detail is dat de labels van de T-shirts theezakjes zijn. RVH.

    Verkoopsprijs per T-shirt : 78€

    Consumenten info : 03/231 98 78





    13-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Asagio city aparthotel

    Adagio City Aparthotel vestigt zich in België

    Opening te Brussel voorzien op 1 december 2009

     

     

     

    Voor de locatie van zijn eerste vestiging koos Adagio de buurt van het Koninklijke Munttheater uit, in het centrum van Brussel. Het Aparthotel van 140 appartementen wordt ondergebracht in de grondig gerenoveerde Anspachgalerij, die in het najaar van 2009 klaar zal zijn. Er is een ruim aanbod zijn van diensten, zoals opgemaakte bedden bij aankomst, handdoeken, dagelijkse schoonmaak, internetaansluiting. Andere diensten worden à la carte aangeboden: ontbijt, wasserij, droogkuis, …

    Door de unieke ligging tussen de Grote Markt, de Nieuwstraat en het Sint-Katelijneplein is Adagio Brussels Centre Monnaie het gedroomde adres voor professionele reizen en culturele uitstappen.

     

    Onze levensstijl verandert, en daarmee ook het consumptiepatroon en de noden van de klanten. Het zakelijk cliënteel heeft steeds meer nood aan verblijven van langere duur; bij het vrijetijdscliënteel stijgt de vraag naar herhaalde korte verblijven. Er is dus een groeiende vraag naar verblijfplaatsen die ‘woonklaar’ zijn. Om aan deze vraag te beantwoorden, biedt Adagio volledig ingerichte appartementen aan met ‘à la carte’ hoteldienstverlening.

    Deze gemakkelijk bereikbare verblijfplaatsen zijn echte, comfortabele leefruimtes, waar de gasten ‘net als thuis’ in alle vrijheid en autonomie kunnen verblijven. Tegelijkertijd zijn hun rust en veiligheid gegarandeerd dankzij de Adagioteams en hoteldiensten ter plaatse.

     

    Het zakelijk cliënteel zal de centrale ligging in Brussel weten te waarderen, op een boogscheut van het internationale station Brussel-Zuid en van het Europese kwartier. De cultuurtoerist zal genieten van de nabijheid van de Grote Markt, het Magritte-museum, het Paleis voor Schone Kunsten en de karakteristieke buurten zoals de Vismarkt. De shopaholic vindt zijn gading in de Anspachgalerij, de Koningsgalerij of de Nieuwstraat. ’s Avonds zorgen het Grand Casino Brussels en de overvloed aan restaurants en bars in de omgeving voor de nodige animatie.

    Adagio City Aparthotel Brussel biedt degressieve tarieven, die afnemen met de lengte van het verblijf. Adagio Brussels Centre Monnaie biedt bovendien speciale openingsprijzen per appartement die geldig blijven tot eind 2010.

     

    Adagio City Aparthotel is de nieuwe keten van Aparthotels die in oktober 2007 ontstond met een joint venture tussen de groepen Pierre & Vacances en Accor. Het merk staat voor standingvolle (driesterren) appartementen met ‘à la carte’ hoteldiensten, voor middellange en lange verblijven in het hart van de grootste Europese steden. Adagio City Aparthotel telt momenteel 23 Aparthotels met meer dan 3000 appartementen, van studio tot driekamerappartement, in Aix-en-Provence, Annecy, Toulouse, Bordeaux, Marseille, Monaco, Parijs, Straatsburg,Basel en Rome. Tegen 2012 wil de keten meer dan 100 Aparthotels omvatten, dit en volgend jaar staan openingen in Berlijn, Brussel, Marseille, München, Nantes et Wenen op het programma. RVH.

     

     





    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Philips wint Eisa award

     

     

     

     

    PHILIPS WINT 2 EISA-AWARDS VOOR ZIJN INNOVATIE

    IN TV EN HOME-ENTERTAINMENT

     

     

     

    Philips werd bekroond met twee prestigieuze productawards van de European Imaging & Sound Association (EISA). De Philips 9704 lcd-televisie van 46” werd uitgeroepen tot European LCD TV 2009-2010. De combinatie van de Philips Cinema 21:9 lcd-televisie en de Philips blu-raydiscspeler BDP9100 werd bekroond met de prijs van European Home Theater Innovation 2009-2010.

     

    Robert Smits, executive vice president & business unit leader Television, Philips Consumer Lifestyle: “Philips is ontzettend blij en trots met deze prijzen in twee EISA-categorieën dit jaar; deze awards bevestigen de reputatie die we al jaren genieten voor onze uitstekende beeldkwaliteit en onze innovaties die geïnspireerd zijn op de consument en zijn noden. De Cinema 21:9 televisie, gekoppeld aan de blu-raydiscspeler, vormt een heuse innovatie in de sector. Deze combinatie voldoet immers aan de wens van de consument om thuis die bijzondere ervaring van een bioscoopzaal te herscheppen. Onze 9704 lcd-tv biedt een beeld van topkwaliteit plus internetconnectiviteit in een fraai design.”

     

     

    Met zijn 9704 lcd-televisie van 46” heeft Philips de hoogste prijs in de categorie van de televisies weggekaapt dankzij de adembenemend scherpe beelden. De 9704 lcd-televisie van 46” biedt het beste prestatieniveau in termen van scherpte, vloeiende beelden en contrast. Dit model pakt ook uit met andere baanbrekende Philipstechnologieën, waaronder internetconnectiviteit met Net TV, Perfect Pixel HD engine, Perfect Natural Motion, en het meeslepende Ambilight Spectra-systeem.

    De Philips 46PFL9704 is beschikbaar in België vanaf september 2009 voor de prijs van 2799 €.

     

    European Home Theater Innovation: Philips Cinema 21:9 & blu-raydiscspeler BDP9100

    In de EISA-categorie Home Theater Innovation, is Philips bijzonder trots op de prijs die het in de wacht heeft gesleept voor de ultieme thuisbioscoopbeleving van ’s werelds eerste lcd-televisie in cinemaverhouding, en bijbehorende blu-raydiscspeler. Met Cinema 21:9 kijk je thuis naar films net als in de bioscoop en precies zoals de regisseur ze bedoeld had en biedt thuis dé meeslepende cinematografische kijkervaring bij uitstek. De films worden afgebeeld in een breedte-hoogteverhouding van 21:9 op het Full HD-scherm van 56 inch. De Philips blu-raydiscspeler BDP9100 optimaliseert deze cinemabeleving door een prachtige beeld- én klankkwaliteit te bieden, naast een nieuwe functie voor ondertitelverschuiving, wat garandeert dat de schermverhoudingen gevrijwaard worden en de ondertitels op de ideale plaats op het scherm verschijnen.

    De Philips Cinema 21:9 is beschikbaar in België voor de prijs van 3999 €. De blu-raydiscspeler BDP9100 is beschikbaar voor de prijs van 399 €. RVH.

     

     

     

    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delta light

    Delta Light brengt designoplossingen voor een sfeervolle badkamer

     

     

     

     

    Baden in licht... Delta Light brengt designoplossingen voor een sfeervolle badkamer. De badkamer een rustoord bij uitstek? Absoluut. Een sfeervolle plek waar je écht kan genieten? Helemaal. Als specialist in architecturale verlichting maakt Delta Light je badkamer nog aantrekkelijker met een nieuw assortiment verlichtingsarmaturen. Stuk voor stuk technisch geavanceerde designproducten die je doen baden in de juiste lichtsfeer.

    Net als de keuken is de badkamer een meer dan functionele plek geworden in huis. Je rust er uit van een drukke dag of verwent jezelf met een uurtje wellness. Kortom, sfeer mag vandaag niet meer ontbreken in de badkamer. En geen sfeer zonder het juiste lichteffect natuurlijk.

     

    Specifiek voor de badkamer ontwikkelde Delta Light een nieuwe reeks verlichtingsarmaturen ontwikkeld met een IP-waarde van minstens 44. Het accent ligt op eenvoud en essentiële vormen, met pure kleuren en materialen: chroom, wit en aluminium gecombineerd met polycarbonaat. Naast elegante vormen is ook het lichteffect belangrijk, niet alleen voor de juiste sfeer, maar ook aangepast om alle functionele taken uit te oefenen. Voornaamste licht is de verlichting aan de spiegel, douche en bad. Daarna kan je aanvullen met lichtarmaturen die de badkamer extra warmte geven.

     

    LED-verlichting is niet meer weg te denken uit de badkamer. Zo kan je met LEDs in en rond de douche of het bad, of met LED-strips als indirecte lichtlijn subtiele accenten en extra cachet aanbrengen in de ruimte. Via dimming het lichtniveau laten dalen, verzekert ook altijd gezelligheid en intimiteit, te vergelijken met het effect van kaarslicht. Ook indirecte verlichting via uplighting draagt bij tot een aangenaam en warm effect.

    Wat de algemene verlichting betreft, moet je letten op voldoende hoge verlichtingssterkte. Spots uitgerust met halogeenlampen met een brede lichtbundel zijn ideaal. Inbouwspots kan je makkelijk boven het bad of de douche plaatsen. Bij spiegelverlichting is het dan weer belangrijk om schaduwwerking te vermijden en de persoon te verlichten, niet de spiegel. Met het uitgebreide designaanbod van Delta Light ben je alvast zeker van een functionele, sfeervolle én aantrekkelijke verlichting. RVH.

     

     

     





    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casablanca men

    Vögele Najaar 2009 - Men

    Casablanca

     

     

     

     

    De Casablanca-collectie biedt modebewuste mannen perfect op elkaar afgestemde combinatiemode, bestaande uit vrij combineerbare kledingstukken met een bijzonder styling. Een ontspannen, nonchalante casual look, ingebonden in een trendy modethema, geeft de afzonderlijke outfits een bijzonder flair. De slank afkledende en nauwsluitende silhouet van Casablanca en de afwerking van de kledingstukken met liefde voor details, onderscheidt de collectie van de overige herenmode.

     

    Het Casablanca modethema ‘Very British‘ heeft zijn oorsprong in het ‘swinging London‘ van de jaren tachtig. Opgestikte clubemblemen, een nieuw geïnterpreteerde vlag van Engeland als print op shirts, en klassieke rombusdessins voor fijn gebreide truien behoren tot de typische kenmerken van dit thema.

    Tot het kleurenbeeld behoren mokkabruin, chilirood, zwart, zilver, donkerblauw, wit, gemêleerd grijs en bordeaux. RVH.







    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Award kookpottenlijn

    Award-winnende kookpottenlijn NEO wordt uitgebreid met een wok

     

     

     

     

    BergHOFF, producent van hoogwaardige keukenuitrusting aan betaalbare prijzen, breidt de NEO lijn verder uit met een wok met deksel. De kenmerken van de Neo lijn zijn perfect terug te vinden bij de wok: blinkende afwerking, de typische rechte handvaten en de minimalistische look.

     

    De wok met deksel is de nieuwste aanvulling bij de succesvolle award-winnende kookpottenlijn Neo. De kookpotten zijn een mooi voorbeeld van innovatie. Design experten van heel de wereld werden gecharmeerd door deze lijn en honoreerde deze 18/10 kookpottenlijn met prijzen zoals de "Red Dot Design Award", de "Design Preis Deutschland", de "Good Design Award" en het "Henry van de Velde Label".

     

    Dezelfde uitstraling kan nu ook teruggevonden worden in de nieuwe wok. De wok en het deksel zijn vervaardigd uit 18/10 roestvrij staal. De vernieuwende look zet creatieve geesten aan het denken...De 14cm vlakke bodem verhit zeer snel. De Neo kookpot is geschikt voor in de vaatwasser en alle soorten warmtebronnen, ook inductie..RVH.

    www.berghoffworldwide.com

     







    12-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Napkin cool

    Napkin Cool

     

     

     

    Het lijkt op het eerste zicht op een goocheltruc, maar schijn bedriegt in dit geval niet. Giet een beetje water op een compacte Napkin® Cool en in een paar seconden verschijnt een aangenaam zacht vochtig reinigingsdoekje. De samengeperste viscose absorbeert in geen tijd water en wat op een dik pepermuntje leek, ontrolt zich als een verfrissingdoekje van 25 op 25 centimeter.

    Bijzonder handig voor het restaurant en een stijlvolle vervanger voor de al te vaak gebruikte citroendoekjes die onfrisse geuren nalaten en bij herhaling in talloze restaurants niet op hun plaats zijn.

     

    Het Italiaans ontwerp is ditmaal sant in eigen land en een hype in vele restaurants. Bij het begin of einde van de maaltijd krijgen de gasten een dergelijk doekje aangeboden. De restaurantverpakking bevat 500 stuks, 10 geurflesjes en een 12-tal schoteltjes. Op een elegante manier wordt er al dan niet aromatisch water over gegoten.

     

    Sinds kort zijn de Napkin® Cool ook in een blisterverpakking voor particulier gebruik beschikbaar. Een blister bevat 8 stuks en is een handig middel om zich met weinig water intens te verfrissen. Een compacte set, 3.19€, voor de handtas, de auto of gewoon voor onderweg. RVH.

    www.bongiorno.be





    11-09-2009 om 17:47 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Champagne Bollinger
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bollinger Champagne

     

     

     

     

    Bollinger is één van de enige huizen die zijn productie volledig controleert. Het aankopen van kant en klare wijnen ‘sur lattes’ zoals commerciële merken, is volledig uitgesloten.

    Met 157 ha wijngaard kan Bollinger 2/3de van zijn behoefte aan druiven dekken, tegen gemiddeld 11% voor andere Champagnehuizen. De rest wordt rechtstreeks beleverd door wijnboeren, die sinds lang een partner van Bollinger zijn. Bollinger zweert bij een ‘culture raisonnée’ en een strenge selectie van de druiven bij de oogst. Een goede kennis van de oorsprong van de druiven is een prioriteit en staat borg voor kwaliteit.

     

    De Pinot Noir ligt aan de basis van de assemblages Bollinger. Deze druivensoort brengt vinositeit, complexiteit en kracht. De gemiddelde samenstelling van de assemblages voor de Special Cuvée voor la Grande Année en RD is 60 tot 65% Pinot Noir, 25 tot 35% Chardonnay en 15% Pinot Meunier.

     

    Bollinger houdt eraan kurk te gebruiken tijdens de rijping voor La Grande Année, R.D. en de magnums de réserve. De kurk geeft de mogelijkheid een uitwisseling te krijgen met zuurstof die in het voordeel is van de ontwikkeling van de aroma‘s. Deze eigenschap van de kurk komt pas goed tot zijn recht na 3 à 4 jaar bewaring in de kelder. Deze manier van werken is evenwel uitzondering geworden in Champagne.

     

    Bollinger past een kleine dosering toe, in het algemeen 7 à 9 gram suiker per liter voor de Special Cuvée en La Grande Année en slechts 3 à 4 gram suiker per liter voor R.D. ( categorie Extra Brut). De wijnen rusten gedurende drie maanden na de dégorgement. Bollinger maakt bovendien zijn wijnen pas vrij als ze echt klaar zijn om gedegusteerd te worden.

    Een nauwgezet respect voor de 10 Champagnegeboden zorgt ervoor dat de wijnen Bollinger als een hoogstaande kwalitatieve Champagne wordt geroemd. RVH.

    11-09-2009 om 17:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bouillon du chef

    Gesmaakte innovatie: Lacroix Bouillon du Chef

    Ver­fijn je dagelijkse bereidingen met de nieuwe liquide bouillons van Lacroix

     

     

    Een boeiende bouillon, de nieuwe Lacroix. De kunst van het toevoegen, proeven, nog een beetje erbij Met Lacroix Bouillon du Chef ben jij de chef-kok, elke dag opnieuw. Verken de drie smaken - groenten, kip en kalf - en breng je eigen persoonlijke smaak in al je gerechten: van soep en stoofpotje over wok en pasta tot quiche en marinade. Klaar om deze gesmaakte innovatie te proeven?

     

    Lacroix, culinaire innovatie

    Met een marktaandeel van 64% staat Lacroix al jaren synoniem voor kwalitatieve fonds. Met Bouillon du Chef bewijst het culinaire merk opnieuw dat gastronomie en gemak hand in hand kunnen gaan. Waar fonds, als culinaire basis voor een saus, onmisbaar zijn bij de bereiding van een feestelijk diner, kan je met Bouillon du Chef elke dag aan de slag.

    Lacroix Bouillon du Chef is een verfi­jnde bouillon, gemaakt op basis van de beste ingrediënten. Een smaakverfi­jner die al je bereidingen extra pit geeft. Zo pak je op een doordeweekse dag moeiteloos uit met een culinaire creatie, chef-waardig. Ideaal dus om je thuis elke dag chef te voelen!

    Bouillon du Chef: handig, lekker én leuk. Lacroix Bouillon du Chef is er met groenten, kip en kalf. Drie smaken maar oneindig veel toepassingen: om gerechten op smaak te brengen, wokbereidingen te verfijnen, pasta-en rijstschotels te kruiden of je quiches en marinades een meer uitgesproken accent te geven. Bouillon du Chef is vrij van kunstmatige smaakversterkers en heeft een lager zoutgehalte dan de gemiddelde bouillonblokjes.

     

    Bovendien is Bouillon du Chef even handig als leuk. Je kan de smaakverfi­jner rechtstreeks toe voegen aan het gerecht, zelfs in koude bereidingen zoals eieren bij quiche of tortilla of vers gehakt bij balletjes in tomatensaus. Lacroix stelt twee soeplepels bouillon per 500 ml voor, maar geeft de chef uiteraard carte blanche om te doseren naar eigen creativiteit. En laat nu net dat zo leuk zijn: beetje toevoegen, proeven, nog een beetje erbij tot het perfect is! Met Bouillon du Chef geniet je volop van de kunst van het proeven. RVH.

    Richtverkoopprijs: Bouillon du Chef Lacroix, 180 ml: 3,29 euro

    Diverse recepten op www.lacroix.be

     

     

     







    11-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flexibel dineren

    Flexibel dineren met Celebrity Select

     

     

     

     

     

    Celebrity Cruises schuwt de vernieuwingen niet. Zo introduceerde de maatschappij destijds als eerste een wellnesscentrum op haar schepen, kajuittypes die het midden hielden tussen een stijlvolle hut en een suite, en restaurants waar gerechten aan tafel werden bereid. Vorig jaar nog stelde de rederij met de Celebrity Solstice het eerste cruiseschip met een versgemaaid grasveld voor.

     

    Met Celebrity Select Dining lanceert de rederij vandaag een nieuw programma van flexibel dineren. Daarbij kunnen de gasten dag per dag beslissen hoe laat ze tussen 18 u en 21u30 het avondmaal in het hoofdrestaurant wensen te gebruiken. Meer nog, ze kunnen al minstens een maand vóór het inschepen online het tijdstip van hun voorkeur doorgeven. Daarbij is het perfect mogelijk dat ze de ene dag vroeg dineren om een show bij te wonen en de volgende dag langer van de bestemming willen genieten en een later tijdstip kiezen, eventueel in het gezelschap van vrienden of kennissen.

     

    Het reserveren gebeurt via www.celebritycruises.com/celebrityselectdining tot vier dagen vóór het vertrek van de cruise. Ook aan boord kunnen de gasten nog steeds hun voorkeur te kennen geven, uiteraard op basis van de beschikbaarheid.

    Celebrity Select Dining wordt vanaf 26 september 2009 ingevoerd aan boord van de Celebrity Equinox. In de daaropvolgende maanden wordt het programma geleidelijk uitgerold naar de andere schepen. Vanaf eind februari is Celebrity Select Dining beschikbaar over de hele vloot, met uitzondering van het megayacht Celebrity Xpedition dat het jaarrond in de Galapagoseilanden vaart. RVH.

    www.cruiseconnection.be

     

    11-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am de stoerste

    I AM de stoerste!

     

     

     

     

     

    I AM, het Belgische designermerk brengt voor de tweede keer exclusief met JBC een zeer bijzondere kindercollectie. Deze tweede I AM Boys&Girls-collectie barst opnieuw van de creatieve details en brengt topkwaliteit aan zeer democratische prijzen. RVH.

    De  I AM Boys&Girls-collectie is in alle JBC-winkels aanwezig.

    Consumenten info :  0800/179 82











    11-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Viage

     

     

    VIAGE, een opmerkelijk nieuw entertainmentconcept voor Brussel!

    Het recent geopende Anspach wordt vanaf begin 2010 de thuishaven van VIAGE, een uniek entertainmentcomplex

     

     

     

     

    Managing Director Andrew Webb presenteert het nieuwe 'VIAGE' entertainmentcomplex dat begin 2010 zijn deuren zal openen in het recent geopende Anspach, als een baanbrekend nieuw concept. Niet alleen voor Brussel en België, maar voor heel Europa.

    In aanwezigheid van de Brusselse Burgemeester Freddy Thielemans, verklaarde Andrew Webb in zijn toespraak: "Wij lanceren een fantastisch nieuw concept en een nieuw merk dat we kunnen onderbrengen in een aantrekkelijk entertainmentcomplex onder de naam VIAGE. Het zal gaan om een veelzijdig complex, het eerste in een nieuwe generatie van dergelijke centra en daardoor een primeur voor België en de stad Brussel."

    De om en bij de 14.000 m2 zullen worden ingenomen door een zeer verscheiden vrijetijdsaanbod met cafés en restaurants voor het hele gezin, plaatsen om te onstpannen en om te spelen. Daarnaast komt er een evenementenzaal met een capaciteit van 1.000 personen, waar weldra nationale en internationale artiesten zullen worden verwelkomd.

    "De gekleurde bollen in ons logo staan symbool voor een sprankelende ervaring, bijna zoals de bubbels in een glas champagne. De verschillende kleuren verwijzen naar de diversiteit in het aanbod van VIAGE", aldus nog Andrew Webb.

    VIAGE Brussels wordt het eerste van een nieuwe generatie van entertainment- en gamingcomplexen voor de eigenaars C.A.I.. VIAGE Brussels zal in de stad zorgen voor honderden arbeidsplaatsen en een belangrijke bijdrage leveren tot de openbare financiën van de Stad en het Gewest. RVH.

    www.viage.be.

     





    11-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niuewe toeristische projecten

    Nieuwe toeristische projecten voor actieve vakanties aan zee

     

     

     

     

     

    Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois investeert 1,4 miljoen euro in zes nieuwe toeristische projecten aan de kust. Het gaat om een eerste reeks projecten die dit jaar een impulssubsidie krijgen in het kader van het Kustactieplan van de Vlaamse overheid. Samen met de financiering door de initiatiefnemers zorgt dit voor een nieuwe injectie in het kusttoerisme van in totaal ruim 4,5 miljoen euro. De geselecteerde projecten maken de kust aantrekkelijker als bestemming voor actieve vakanties en stimuleren er het verblijfstoerisme. Meest in het oog springend is de bouw van een nieuw bezoekerscentrum in het Zwin.

     

    Het mooie weer brengt al een zomer lang heel veel toeristen naar de Vlaamse kust. Een sterke zomer betekent echter niet dat de toeristische sector aan de kust op haar lauweren kan rusten. "Om op te boksen tegen de groeiende internationale concurrentie moet de kwaliteit van het toeristisch aanbod aan de kust permanent blijven verbeteren", zegt toerismeminister Bourgeois. "We moeten blijven streven naar innovatieve en creatieve toeristische projecten die de Vlaamse kust op de kaart zetten als een attractieve vakantiebestemming voor jong en oud, het hele jaar lang. Enkel zo kunnen we zorgen voor een bloeiende toeristische sector aan de kust, die zorgt voor welvaart en jobs in eigen streek."

     

    Met de impulssubsidies in het kader van het Kustactieplan maakt de Vlaamse overheid daar werk van. De projectoproep 2009 focuste op het verruimen van het verblijfstoerisme en het creëren van een actieve, belevingsvolle kust. Die doelstelling uit zich ook in de zes geselecteerde projecten:

    Met een nieuw bezoekerscentrum versterkt het Provinciaal Natuurpark Zwin zijn onthaalfunctie. Het centrum wordt de grote toegangspoort voor bezoekers van het Zwin en een tegelijk smaakmaker voor toeristen aan de Vlaamse kust. Een masterplan voor de renovatie van het Bloso-centrum en een studie voor de ontwikkeling van 'alle weer'-infrastructuur rond water en yachting leggen de basis voor ambitieuze toeristische projecten in Nieuwpoort. Er komt met financiële steun uit het Kustactieplan ook een kustwandelroute met knooppuntenbewegwijzering, een permanente erfgoedzoektocht langs het traject van de kusttram en een grondig toegankelijkheidsonderzoek van het bestaande fietsnetwerk aan de kust. RVH.

     

     

    10-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.men's sin care

    Men’s Skin Care:

    break the rules! have fun, be sexy, and feel luxurious.

    distinct men have the attitude.

     

     

     

    Een gezonde huid en een energieke look in een mum van tijd, aangepast aan de noden en het drukke professionele leven van elke man? Het kan!

     

    De “4VOO Business treatment” (uitspraak “for vous”) is een ideale break voor de man met een gevulde agenda. De aangepaste anti-stress behandeling (30 minuten ontspannen) geeft hem in “NO-TIME” een fysieke en mentale opkikker. Mooi meegenomen is een energieke en gezonde huid. De “Business treatment” bekoort elke hedendaagse man!

     

    Men’s skin care centra: Snel en effficiënt, de nieuwste trend! In een aantal gerenommeerde mannensalons kan hij tijdens de middagpauze of voor/na het werk, zelfs zonder afspraak binnenwandelen voor een supersnelle “touch up” behandeling. Kleine ongemakken zoals rokershuid, wallen en kringen, vermoeidheidstekenen, vale, doffe, ongezonde en bleke huid, nefaste gevolgen van een jet-lag zijn in 10 minuten verleden tijd. Deze krachtige en korte mannenverzorging geeft de huid een energieboost, een sportieve, gezonde en mannelijke look en brengt de huid terug in balans. Geen loze reclamebeloftes, maar onmiddellijk zichtbaar en duurzaam resultaat. Time is money! Wil hij zijn afspraak perfect timen kan hij in een aantal centra 24/24u online in de agenda van de skincoaches reserveren.

     

    4VOO Skincoach: Dé specialist in mannenverzorging. De skincoaches kennen als geen ander de behoeftes van de mannenhuid. Met de nodige wetenschappelijke kennis passen deze specialisten de vereiste technieken en innovaties toe die de mannenhuid nodig heeft. De behandelingen worden steeds individueel aangepast aan zijn persoonlijke levensstijl en de producten bevatten enkel ingrediënten van de allerhoogste kwaliteit.

     

    Menevents: Don’t be the last to know! De men’s skin care centra zijn regelmatig partner op allerlei evenementen en speciale acties die op de website worden aangekondigd. RVH.

    www.4VOO.eu - www.cosmentis.com 

     

     

     





    10-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casablanca dames

    Vögele Najaar 2009 - dames

    Casablanca

     

     

     

    De Casablanca collectie heeft een moderne uitstraling, die zich vanaf de herfst van 2009 maandelijks in verschillende trend- en kleurthema’s presenteert. Perfect op elkaar afgestemde kledingstukken en modieuze basics – over het algemeen casual, maar wel met een vrouwelijke uitstraling – vormen harmonische outfits, die telkens op een thema betrekking hebben. Om spanning te creëren is het belangrijk dat sportieve en vrouwelijke kledingstukken onderling gecombineerd worden.

     

    Een modieuze ‘Bohemian look‘ met invloeden uit de Oost-Europese folklore drukt zijn stempel op het modebeeld van dit ‘Folk thema‘. Het spelen met diverse prints, zoals ornamentele minimals, borduurprints met Russische invloeden, Paisley- en ruitdessins, en ton sur ton ornamenten staan in het middelpunt.

     

    ‘Forest Walk‘ presenteert een natuurverbonden en outdoor deugdelijke weekendlook van intens groene kleuren en warme bruine tinten in combinatie met lila en seringenpaars. Als inspiratiebron dienen het bos, houtstructuren, bladeren en plantversieringen. De warme, licht glanzende jas met de smalle jeans en de bijpassende coltrui zijn perfect voor een heerlijke wandeling in het bos. Bij de dessins zien we vooral bij de multicolour streepdessins op pullovers spannende verbindingen tussen alle kleuren van dit thema. RVH.







    10-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Walibi
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Walibi maakt een mooie zomer mee

     

     

     

     

    Dankzij een aangename zomer kende Walibi Belgium een toename van het aantal bezoekers. Tijdens de maanden juli en augustus steeg het bezoekersaantal met 8% in vergelijking met de zomer van 2008.

     

    De topdag van de zomer “15 augustus” piekte zelf tot 20.200 bezoekers. Een record sinds het ontstaan van het park. De gunstige weersomstandigheden voor openluchtactiviteiten, het succes van de 5 nocturnes en de BIG7 campagne die de 7 populairste attracties in de verf zet, zorgde voor een aanzienlijke stijging van het aantal bezoekers in deze attracties.

     

    Het pretparkseizoen zal traditiegetrouw in oktober met Halloween worden afgesloten wanneer de befaamde Draco, directeur van het monstercircus, zijn terugkeer maakt. RVH.

    www.walibi.be

     

     

    10-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Neo kookpot
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BergHOFF's Neo kookpot is 1 van de 100 mooiste objecten ter wereld

     

     

     

     

     

    De Neo kookpot van BergHOFF Worldwide, ontwerper en producent van keuken- en tafeluitrusting, maakt deel uit van de selectie van 100 mooiste objecten ter wereld. Op de website www.pulchra.org  kan iedere bezoeker zijn favoriete 10 objecten uit de selectie van 100 aanduiden. De 10 objecten die uiteindelijk de meeste stemmen krijgen, worden als getuigen van onze tijd in een metalen capsule bewaard en begraven in een designerpark. De competitie is een initiatief van diverse internationale interieurmagazines.

     

    Internationale designexperts waren reeds eerder door het ontwerp en de functionaliteit van de Neo lijn gecharmeerd. Zij kenden het product een "Red Dot design award", de "Designpreis Deutschland" en de "Henry van de Velde Award" toe. Onlangs werd de Neo lijn uitgebreid met een wok waarin dezelfde vormelijke elementen zijn terug te vinden.

     

    Stemmen kan nog tot 30 juni 2010. De Neo kookpot heeft nummer 75. In de lijst is ook nog een tweede Belgische ontwerp te herkennen: brilmontuur Mameluke van Theo. RVH.

    www.berghoffworldwide.com

    10-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sarah bettens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sarah Bettens akoestisch - Antwerpen, Lokeren, Genk en Mons

     

     

     

     

    In 2006 en 2008 wist Sarah Bettens ons reeds aangenaam te verrassen met haar ingetogen  theatershows ‘From Scream to Whisper’  en ‘Never Say Goodbye’.

     

    Deze laatste tournee leende dan ook zijn naam aan Bettens’ meest recente album dat perfect kan worden omschreven als een mix van beide theaterprogramma’s : een combinatie van nieuwe nummers, covers met een nostalgisch tintje en akoestische bewerkingen van ouder materiaal.

     

    Met deze plaat trekt de frontvrouw uit Kapellen in oktober door Europa: Engeland, Ierland, Frankrijk, Oostenrijk, Nederland, Duitsland om uiteindelijk dit akoestisch avontuur in België af te ronden.

    Met Reinout Swinnen (Venus in Flames, k’s Choice, Woodface) aan de  toetsen komt La Bettens eind oktober naar Antwerpen, Lokeren, Genk en, voor onze Franstalige vrienden, naar Mons (al is dit laatste concert reeds  uitverkocht). RVH.

    Concerten:

    Antwerpen 20 oktober – 20 uur – De Roma – tel 03/292 97 40 - www.deroma.be

    Lokeren 21 okter – 20 uur – CC Lokeren – 09/340 56 56 - www.lokeren.be

    Genk 22 oktober – 20 uur – Casino Modern Genk – 089/65 38 70 - www.genk.be/cultuur

     

    09-09-2009 om 10:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BA 90
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BRITISH AIRWAYS VIERT 90-JARIG BESTAAN

     

     

     

     

    British Airways viert haar 90-jarig bestaan aan de top van de reisindustrie. Op 25 augustus 1919 werd 's werelds eerste internationale luchtdienst gelanceerd tussen Londen en Parijs door Air Transport & Travel Ltd, de voorganger van British Airways.

     

    De luchtvaartmaatschappij heeft sindsdien meer dan 1,2 miljard passagiers vervoerd via haar uitgebreide netwerk en werd erkend als een van 's werelds elitemaatschappijen. Eerste Minister Gordon Brown zei: "British Airways verloor nooit de geest en visie van een pionier sinds de eerste internationale vlucht tussen Londen en Parijs in 1919. Negentig jaar later is deze iconische luchtvaartmaatschappij nog steeds een fantastisch Brits merk. Van harte gefeliciteerd aan alle medewerkers."

     

    British Airways' voorzitter Martin Broughton zei: "De laatste 9 decennia heeft British Airways een rol gespeeld op verschillende historische momenten. We verzorgden de eerste vluchten naar verafgelegen hoofdsteden tijdens het imperium, we vervoerden Winston Churchill over de Atlantische Oceaan tijdens oorlogstijden, we brachten Queen Elizabeth terug naar Groot-Brittannië na het overlijden van George VI, we brachten geregeld innovaties en hebben met trots onze sportploegen naar huis gebracht na successen in het buitenland. We hebben een rijke geschiedenis in het ondersteunen van Groot-Brittannië en zullen dit blijven doen."

     

    De luchtvaartmaatschappij viert haar verjaardag op verschillende manieren. Swarovski, 's werelds meest vooraanstaande producent van precisiegeslepen kristal, heeft een gigantische en met juwelen getooide Britse vlag uitgeleend aan de maatschappij. Het adembenemende kunstwerk van 1,2 m op 60 cm bevat meer dan 126.000 kristallen Swarovski Elementen(tm) en zal tot september te zien zijn in de aankomsthal van British Airways in Terminal 5.

     

    Een tentoonstelling brengt memorabilia van 9 decennia reizen onder de aandacht en klanten krijgen in Terminal 5 vintage uniformen te zien tijdens de verjaardagsweek gedragen door het cabinepersoneel en tv-persoonlijkheid Kristy Gallacher. RVH.

     

     

    09-09-2009 om 10:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paul Anka

    Paul Anka op 21 november 2009 in Vorst Nationaal Club, Brussel

     

     

     

     

     

    De in Canada geboren Libanees Paul Anka is amper zestien als hij in 1957 een wereldhit scoort met het nummer Diana. De single gaat meer dan 9miljoen keer over de toonbank en is nog steeds één van de grootste klassiekers aller tijden. Het geweldige succes van Diana krijgt een vervolg met hits als You Are My Destiny, Lonely Boy en Put Your Head On My Shoulder. Eind jaren ‘50 is hij dan ook hét tieneridool van Amerika.

     

    Paul Anka is niet alleen een excellente zanger, maar ook een getalenteerde componist. Zo schreef hij Buddy Holly’s hit It Doesn’t Matter Anymore en Tom Jones’ She’s A Lady. Zijn grootste verdienste is ongetwijfeld de Engelstalige versie van Claude Francois ‘Comme d’Habitude, beter bekend als Frank Sinatra’s lijflied My Way.

     

    In de jaren ‘60 legt hij zich toe op acteerwerk en blijft het een tijdje stil rond hem op muzikaal vlak. In ‘74 maakt hij een meer dan geslaagde comeback met (You’re) Having My Baby, een duet met zijn protegee Odia  Coates. Met (You’re) Having My Baby scoort hij ook meteen zijn derde nummer 1-hit en breekt een volgend hoofdstuk aan in zijn carrière. Hij toert regelmatig de wereld rond met grote bigband orkesten en blijft ondertussen platen maken en hits scoren.

     

    Ondertussen kan hij terugblikken op een al meer dan vijftig jaar durende carrière en en nog steeds groeiende fanbase. In 2007 bracht hij nog ter gelegenheid van zijn gouden jubileum het album Classic Songs, My way uit, waarin hij de hoogtepunten uit zijn repertoire herneemt. Maar het is vooral tijdens zijn live concerten dat Paul Anka laat zien wat voor een klassebak hij is, bijgestaan door een bigband en omringd door  grote videoscreens, rijgt hij al zijn hits en klassiekers aan elkaar tot een wervelende show. Een absolute must voor fans van het genre. RVH.

    Kaarten: www.sherpa.be- FNAC, tel 070-25 20 20

    www.musicmail.be

     

     

     

     





    09-09-2009 om 09:18 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sora

    SORA by Christina Julsgaard Copenhagen – najaar 2009

     

     

    Het gaat om attitude!

    “De Sora-vrouw houdt van eigentijdse kleren met een scherp kantje. Ze balanceert tussen vrouwelijk en sportief, tussen luxueus en sober. Ik wil kleren maken waarmee elke vrouw haar eigen look kan samenstellen. Ik heb mij niet gefocust op een bepaalde klant of leeftijd. Het gaat om attitude en persoonlijkheid.”

    Vanaf 2 september in de JBC-winkels. RVH.

    Consumenteninformatie: JBC – 0800 179 82 – www.jbc.be

     







    09-09-2009 om 09:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Krachtpatser
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    krachtpatser in ultra kleine behuizing

     

     

     

    Na de succesvolle WiFi N USB mini-stick slaat Hercules nogmaals toe met een nog kleinere stick en introduceert het bedrijf de kleinste op dit moment beschikbare WiFi G USB-stick - en ook nog de meest veelzijdige, dankzij de nog uitgebreidere compatibiliteit met 11n-routers (op basis van op dit moment verkrijgbare producten).

    De nieuwe Hercules Wireless G Ultra-mini-stick (HWGUm-54) krijgt daarom het predicaat "Favourite Picks": hoe kan dit apparaat met zijn ultracompacte vormgeving en een prijs van slechts 24,99€ incl. btw, namelijk geen favoriet zijn?

               

    Aangesloten op de USB-poort van een computer valt de stick nauwelijks op: hij steekt slechts 13 mm uit! De ongelooflijk kleine afmetingen (14,5 x 25 mm) maken dit de kleinste WiFi G-stick momenteel op de markt. Het is de ideale oplossing tegen het overbelasten van de USB-poorten van de computer en zorgt er voor dat de andere poorten prima toegankelijk blijven. 

     

    Maximale compatibiliteit met de WiFi-N-standaard. De Hercules Wireless G Ultra-mini-stick beschikt over de krachtigste WiFi 802.11g-technologie die zorgt voor maximale compatibiliteit met routers gebaseerd op de nieuwste WiFi N-standaard en levert een bandbreedte tot 150 Mbps. De stick heeft een 802.11g-certificatie van de Wi-Fi Alliance en is daarmee optimaal compatibel met alle internetboxen en 11g en 11n-oplossingen op de markt, erg handig en geruststellend voor de gebruiker.

     

    Met deze nieuwe Wireless G Ultra-mini-stick blijft Hercules trouw aan haar "WiFi for all"-concept: met een simpele klik op de WPS-knop in de meegeleverde Hercules WiFi Station-toepassing wordt direct een veilige verbinding met het netwerk gemaakt. De snelstartgids in het Nederlands biedt stapsgewijze instructies hoe gebruikers een WiFi-verbinding met internet kunnen maken. Een maximale gegevensbeveiliging is gegarandeerd dankzij WPA- en WPA2-versleuteling.

    De nieuwe Hercules Wireless G Ultra-mini-stick is leverbaar in oktober 2009. RVH.

    www.hercules.com

     

     

     

    09-09-2009 om 09:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paris hilton

    Paris Hilton Clothing Line

     

     

     

     

    Graziano Moro en Renato Pigatti, bezielers van ‘Magazzini del Sale’, de design studio van de Collectie Paris Hilton Clothing Line, willen met de nieuwe collectie een breder publiek bereiken zonder de jonge, vrolijke en zelfverzekerde consument uit het oog te verliezen.

    De stilisten haalden hun inspiratie uit de suggesties van Paris Hilton en een grondige analyse van de huidige trends. Zo konden ze met deze collectie ook voldoen aan het meer volwassen, sober en gesofistikeerd publiek.

    De Chihuahua-prints konden uiteraard niet ontbreken. RVH.

    Consumenten-info: 03/289 95 75

     









    09-09-2009 om 09:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.galeria inno festival

    Galeria Inno festival.

     

     

     

     

    Naar aanleiding van zijn vijfde verjaardag organiseert Galeria Inno een festival vol activiteiten en evenementen. Van 21 tot en met 26 september 2009 laat Galeria Inno zijn klanten meevieren en creeërt een echte feestsfeer in de merken ruimtes.

     

    Het groene logo met witte letters verscheen in 2004 in het hart van diverse centrumsteden. Al snel wist Galeria Inno een veeleisend klantenpubiek, uit op een aangename shoppingervaring, te verleiden. De vijftien winkels die het commerciële stadsleven opfleuren, bundelen met meer dan zeshonderd merken het betere aanbod op het gebied van kleding, lingerie, accessoires, interieurinrichting en cosmetica. Een shoppingsensatie in alle vrijheid, waar luxe toegankelijk wordt.

     

    Vijf jaren van vooruitgang en aantoonbare successen vormen een te mooie gelegenheid om de extra’s niet te onderstrepen waarvan de klanten nu kunnen genieten. Evenementen, modeshows en geschenken vallen het publiek ten deel.

    www.inno.be





    09-09-2009 om 09:03 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.O'Neil for kids

     

    O’Neill collectie voor kids van 2 tot 8 jaar!

     

    O’Neill Belgium is trots de nieuwe uitbreiding van hun zomercollectie aan te kondigen. De Junior collectie (Boys & Girls) wordt al jaren succesvol verkocht in maten 116 t/m 176.  Vanaf maart 2010 brengt O’Neill Belgium een aparte collectie voor kinderen van 2 tot 8 jaar.

     

    O’Neill Belgium staat al meer dan 25 jaar bekend om hun surfy imago, mooie prints, kleurrijke, stoere collecties en goede kwaliteit. De kleintjes onder ons kunnen hier binnenkort ook van meegenieten.

     

    De nieuwe O’Neill Kids collectie omvat een compact maar compleet assortiment voor Little Boys “Groms”.en voor Little Girls “Lil’ surfer girls”. Onder invloed van het kleur en ontwerp van de tienercollectie voegt de nieuwe kindercollectie meer speelse details en helderdere kleuren toe aan de outfits, terwijl ze nog steeds het “coole” behouden.

    De collectie past perfect in de avontuurlijke, speelse houding van de little surfergirls en groms die niet bang zijn nieuwe dingen te proberen via de harde weg. Met 100% katoen zijn deze aangenaam en makkelijk te dragen, de kledij is tevens sterk en “cool”.

     

    Naast boardshorts en bikini's hebben we ook UV beschermende lycra’s in onze collectie. Voor de kleintjes op het strand, in de zee, zon en op het zand is dit de perfecte kledij waarin ze zich kunnen amuseren. RVH.







    09-09-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!