Liefde, champagne en plezier in het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel
Radisson Blu Royal Hotel in Brussel viert Valentijn op zaterdag 13 en zondag 14 februari 2010 en opent voor deze gelegenheid uitzonderlijk het Sea Grill restaurant.
Radisson Blu Royal Hotel viert dit jaar zijn 20 jarig bestaan! Van bij zijn opening in 1990 is het hotel bekend voor zijn innovatieve, creatieve en dynamische aanpak. Gezien het feest van de geliefden dit jaar tijdens het weekend valt, beslisten ze dan ook om het Sea Grill speciaal te openen.
Het Radisson Blu Royal Hotel stelt verschillende formules voor om een intieme avond of romantisch weekendje door te brengen. Op zaterdag- en zondagavond verwent het Sea Grill restaurant zijn gasten met een speciale 7 gangenmenu Coup de Coeur met live muziek aan 185 EUR (zonder dranken). In het Atrium kan men terecht voor een 4 gangen Sint-Valentijn menu aan 50 EUR per persoon (zonder dranken). Speciale overnachtingprijzen op zaterdag en zondag aan 129 EUR (dubbele kamer zonder ontbijt), 159 EUR (dubbele kamer met ontbijt). Suites vanaf 229 EUR per nacht. RVH.
De 18de editie van de Asia Fair heeft plaats op zaterdag 20 en zondag 21 februari. Gastland is dit jaar Sri Lanka en eregast de NGO Hospitaal zonder Grenzen (van Rotary België). Asia Fair is een informatiebeurs rond Azië bij uitstek in de Benelux. Nergens vindt de bezoeker zoveel over één continent tijdens één evenement. Aan de Asia Fair nemen officiële delegaties, toeristische diensten, luchtvaartmaatschappijen en touroperators deel.
Er is een stand met boeken rond azië en reisgidsen. Er zijn een 25-tal sociaal-culturele verenigingen en organisaties rond ontwikkelingssamenwerking en wie honger heeft kan terecht aan verschillende eetstandjes. Aan de praatstanden informeren ervaren reizigers de bezoekers over uiteenlopende Aziatische bestemmingen.
In een workshop- en demonstratiezaal kan men terecht voor o.m. origami, henna tattoo, schminken van kinderen, schilderen op glas en het Kamishibai theatertje (Chinese en Japanse sprookjes voor kinderen; in het Nederlands, Frans en Engels).Tijdens de hele fair zijn er video, dia en multimedia presentaties. Conferenties en boekpresentaties zijn er door Catherine Vuylsteke, journaliste bij De Morgen (over China), chef kok Quyên van restaurant Little Asia (Mijn leven, mijn keuken) en Riet Vandenbranden & Ignace Maes (Orissa before monsoon)
ASIA FAIR 2010 Gemeenschapscentrum De Zandloper, Kaasmarkt 75 1780 Wemmel. Openingsuren: zaterdag 20 februari van 13 tot 19 u. en zondag 21 februari van 10 tot 18 u. De toegangsprijs bedraagt 6 en er zijn kortingen voor studenten, senioren, minder validen,Knack Club, Le Vif Club, Plus Magazine Club, Rotary Club leden, houders van een lerarenkaart en Unizo leden. RVH.
Om de feestelijkheden rondom 14 februari, St Valentijn meer kracht bij te zetten, lanceert de juwelenlijn Agatha een collectie mini-uurwerken met een cadran van amper 18 mm. Afwerking en kwaliteit is conform de traditionele uurwerklijn en bieden de keuze uit drie luxueuze juweeltjes. RVH.
Celebrity Cruises viert in 2010 haar 20ste verjaardag. Van de innovatieve schepen en de alomgeprezen keuken tot de stijlvolle bediening en het vernieuwde Captains Club-getrouwheidsprogramma, staat bij de rederij al twee decennia lang alles in het teken van de veeleisende cruiser. Met de ondertitel Designed for you benadrukt Celebrity Cruises vanaf heden deze verbintenis.
In haar streven om nog meer tegemoet te komen aan de wensen van haar klanten, heeft de rederij de voorbije zes maanden bij zon 10.000 cruisers gepolst naar hun wensen en verlangens. Uit dit onderzoek bleek de grote waardering voor de recente Solstice Class-schepen. Daarom heeft de rederij beslist de vijf schepen van de Millennium-klasse meer in lijn te brengen met deze nieuwste generatie vaartuigen.
Zo krijgen de schepen van de Millennium-klasse er de Tuscan Grille (steakhouse) en de Bistro at Five (pannenkoeken) van de Celebrity Solstice en Celebrity Equinox bij. De met ijstoog afgewerkte Martini Bar wordt over de hele vloot uitgerold. Het Cova Café wordt vervangen door het Café al Bacio en Gelateria van de Solstice-schepen. Nieuw meubilair, een aangepaste bedding en vlakschermtvs moeten de suites op het niveau brengen van de modernste Europese hotels. Ook alle overige kajuiten krijgen een upgrading en de publieke ruimtes worden in een fris kleedje gestoken. Samen met een reeks kleinere aanpassingen en de vernieuwing van de Captains Club gaat het om een investering van bijna 200 miljoen USD.
Celebrity Constellation is het eerste schip dat de gedaantewisseling ondergaat. Dat gebeurt tijdens de droogdokperiode in april, vooraleer het schip haar Europees seizoen aanvat. De hele zomer lang verzorgt de dan vernieuwde Celebrity Constellation vanuit Amsterdam cruises naar de Noorse fjorden, Scandinavië en de Baltische staten. RVH.
Lipton Ice Tea, één van s werelds leidende ice tea-merken, heeft een driejarig partnership gesloten met de Hollywood-ster Hugh Jackman. Hiermee is Lipton Ice Tea het eerste internationale merk dat samenwerkt met de filmlegende. De wereldberoemde Jackman, die rollen speelde in kaskrakers als Wolverine, X-Men en Australia, is het gezicht van Lipton Ice Tea. Om dit partnership te lanceren, speelt Jackman zijn eerste hoofdrol in de nieuwe tv-commercial die vanaf maart is te zien.
Jackmans optimistische levensvisie sluit goed aan op de kernwaarden van Lipton Ice Tea en haar credo Drink Positief. Door de positieve manier waarop de steracteur het leven tegemoet treedt, is hij de perfecte match met het merk. Ik ben erg trots op mijn nieuwe rol als ambassadeur van Lipton Ice Tea. Dit is een totaal nieuwe en daarom uitdagende ervaring voor mij, aldus Jackman. Lipton Ice Tea is een zeer positief merk en haar waarden sluiten goed aan bij wat ik in mijn leven belangrijk vind. Ik kan niet wachten om invulling te geven aan al onze plannen.
Hugh Jackman is de perfecte ambassadeur voor Lipton Ice Tea. Hij is positief, vol energie en een gevierd, maar bescheiden acteur en dat is precies de boodschap die wij met ons merk willen uitdragen, zegt Jason Green, Chief Marketing Officer van Lipton Ice Tea. We zijn ontzettend blij om met Jackman samen te werken en kijken uit naar alle activiteiten die in de komende jaren op de agenda staan. RVH.
In juni 2011 voegt de cruisemaatschappij 'The Yachts ofSeabourn' nog een cruiseschip aan zijn vloot toe. De rederij heeft zopasbeslist dat dit nieuwe schip de 'Seabourn Quest' zal heten. Het is het laatsteultraluxueuze yacht in een rij van drie dat door Seabourn op drie jaar tijd inde vaart wordt genomen. Om dit feit te vieren kondigde Seabourn op een aantalvaarroutes superkortingen tot 70% aan.
De Seabourn Quest zal hetzelfde ranke design hebbenals de Seabourn Odyssey, die in juni 2009 in gebruik werd genomen. De Odysseywerd toen door de pers omschreven als een 'echte vernieuwing binnen het segmentvan de luxecruises' Het andere zusterschip, de Sojourn, dat in juni van ditjaar in de vaart wordt genomen, is nu al een succes want de reservaties voorzijn allereerste vaarseizoen lopen vlotjes.
Met de komst van de Odyssey, de Sojourn en de Quest neemt detotale capaciteit van de Seabourn-vloot toe met maar liefst 200%. Seabourn wildaarmee inspelen op de steeds groter wordende vraag naar exclusieve cruises inhet topmarktsegment. Deze drie Seabourn-yachten, die elk 32.000 ton wegen enplaats bieden aan 450 passagiers, behoren daarmee tot de kleinste schepen dieooit door een grote cruisemaatschappij werden gebouwd. Ze passen dan ookperfect in de strategie van Seabourn, die haar klanten een uiterst persoonlijkeservice wil bieden in een ontspannen, luxueuze sfeer. Naast de Odyssey, deSojourn en de Quest telt de Seabourn-vloot nog de Pride, de Spirit en deLegend, drie kleine maar ultraluxueuze cruiseyachten die elk plaats bieden aan208 passagiers.
De naam van de derde nieuwkomer, Seabourn Quest, werdzorgzuldig gekozen 'aldus Rony H. Broun, Managing Director van Seabourn Benelux.' Zowel deOdyssey, de Sojourn als de Quest vertegenwoordigen de passie voor avontuur enontdekkingsreizen, die onze klanten ertoe aanzet om in ware Seabourn-stijl tereizen. RVH.