Nieuwe Philips LED-serie LCD TVs biedt de ultieme bioscoopervaring thuis
Met de nieuwe 7000, 8000 en 9000 LED-serie zet Philips nog een stap verder als het gaat om het leveren van de ultieme bioscoopervaring in de huiskamer. De verschillende beeldverbeterende technologieën maken een nog scherper en vloeiender beeld mogelijk, welke film u ook bekijkt. Daarnaast beleeft u de film optimaal door de unieke Ambilight functie dat het beeld buiten het scherm met licht uitbreidt, zelfs aangepast aan de kleur van uw muur.
Met Net TV komt een directe verbinding met het internet tot stand waarbij u kunt genieten van een grote hoeveelheid speciaal aangepaste informatie en entertainment. Om de beleving echt optimaal te maken is de 8000 en 9000 serie 3D compatibel waardoor men 3D kan kijken met het optionele 3D upgrade pack. En ook aan uw energieverbruik is gedacht, want door de LED technologie besparen deze TVs tot 40% ten opzichte van klassieke LCD TVs.
Beschikbaarheid
De 9000 serie in schermformaat 32 inch is vanaf april in België beschikbaar en in de schermformaten 40 en 46 inch vanaf juli. De 8000 serie is vanaf mei beschikbaar. De 8000 serie in 32 inch schermformaat is vanaf augustus beschikbaar. De 7000 serie is vanaf april beschikbaar. RVH.
Het Raindance E douchegamma verzekert een wonderbaarlijke douche-ervaring
Douchen is essentieel voor het persoonlijk welzijn. We houden ervan ons lichaam elke dag te verwennen en genieten van een echt direct contact met het element water. Als algemene regel geldt: hoe groter de douchekop, des te groter het douchegenot. Het nieuwe Raindance E douchekopgamma, dat Hansgrohe heeft ontwikkeld in samenwerking met de bekende studio Phoenix Design, is niet alleen indrukwekkend door zijn buitengewone stijl, maar ook door zijn groot formaat. De bovengeplaatste douchekoppen met hun innovatief rechthoekig ontwerp zijn leverbaar in afmetingen van 251 x 151 millimeter over 360 x 190 millimeter tot 430 x 220 millimeter.
Bij het ontwerp van de Raindance E douchekoppen werd prioritair aandacht geschonken aan de douchegebruiker. De rechthoekvorm is ergonomisch ontworpen en komt overeen met de afmetingen van de schouders, zodat echt douchegenot over de volledige breedte verzekerd is. De zachte regenstralen lopen direct over het hoofd en de schouders en omsluiten het lichaam volledig.
Het grote formaat van de XXL douchestralen heeft een elegant en discreet uitzicht:de douche richt haar straal op een grote afstand van de muur, maar blijft toch uiterst vlak. Dit creëert een gevoel van lichtheid, alsof de douche zweeft. Ondanks de ruime afmetingen zorgen de zachte, licht afgeronde randen van de douchekop voor een wonderbaarlijk delicaat uitzicht. Het innovatieve ontwerp combineert geometrische vormen met ruim geproportioneerde oppervlakken.
Het ShowerPower-pakket kan heel snel en eenvoudig worden geïnstalleerd. Dit betekent dat ook bestaande badkamers kunnen worden omgetoverd tot ruimten voor echt douchegenot. De Raindance E Showerpipe heeft een dynamisch gevormd profiel, met precieze randen en vloeiende verchroomde oppervlakken en vormt de perfecte partner voor de hedendaagse trendy XXL douchesystemen.RVH.
Pittig nieuwtje: multifunctionele ontpitter van Cuisipro
Ontpit kersen en olijven in een handomdraai dankzij slim systeem. Om straks volop te genieten van dat heerlijke zomergevoel, heeft Cuisipro een pittige nieuwigheid ontwikkeld: een multifunctionele knijper waarmee je in één beweging de pitten uit kersen of olijven haalt. Klaar om je kids te verrassen met een verleidelijk kommetje kersen? Of je vrienden te trakteren op zomerse olijventapas? Hou de ontpitter al maar in de aanslag!
De nieuwe Cuisipro is een slimme keukenhulp. In één vloeiende beweging schep je olijven of kersen op en ontpit je ze. Het schepje vooraan zorgt er ook voor dat sap wordt opgevangen en dat je werkblad proper blijft. Binnenin de ontpitter zit een siliconen cupje met ribbels. Zo glijdt de vrucht niet weg bij het ontpitten én is ze tegelijk beschermd tegen kneuzingen.
Cuisipro ontwikkelde de ontpitter ook zo dat hij ergonomisch in de hand ligt en dat je hem makkelijk kan opbergen beide zijden tegen elkaar duwen, vastzetten en klaar!
PIERRE & VACANCES - CENTER PARCS GROUP HEEFT VOORNEMEN PARTNERSHIP MET ALBRON EN ELIOR TE SLUITEN VOOR HORECA EN RETAIL FOOD FORMULES VAN CENTER PARCS EN SUNPARKS
De Pierre & Vacances - Center Parcs Group - Europees marktleider in vakanties dichtbij huis - heeft het voornemen partnerships aan te gaan voor de Horeca- en Retail food-formules van Center Parcs en Sunparks. Deze voorgenomen samenwerking is onderdeel van de missie gasten unieke ervaringen te bieden door een verrijking en verdieping van het bestaande full service-concept. Voor de Nederlandse en Belgische parken van Center Parcs en Sunparks wil zij de krachten bundelen met Albron, de grootste onafhankelijke cateraar van Nederland.
Voor Frankrijk en Duitsland heeft zij de intentie een partnership te sluiten met cateringspecialist Elior. De voorgenomen samenwerking gaat vergezeld van een forse investering door deze twee partners van zon 38 miljoen in Horeca- en Retail food-formules ontwikkeld voor Center Parcs Europe.
Albron en Elior zijn de aangewezen partners om de restauratieve voorzieningen in de parken in nauwe samenwerking met het management van Center Parcs Europe te verrijken met nieuwe eigentijdse concepten. Door hun jarenlange ervaring in Horeca- en in Retail food beschikken deze partijen over het vermogen om het bestaande aanbod te versterken met nieuwe (internationale) formules en voorstellen voor verbeteringen. Het beoogde partnership met Albron omvat in totaal 81 outlets in de Nederlandse en 26 in de Belgische parken. De samenwerking met Elior behelst 41 outlets in Duitsland en 36 in Frankrijk. Als gevolg van de overeenkomst treden ongeveer 1800 medewerkers in dienst van Albron en ongeveer 1000 personen bij Elior. Center Parcs Europe heeft inmiddels in de diverse landen de medezeggenschapsprocedures gestart en verwacht voor de zomer in de Nederlandse parken te gaan samenwerken met Albron. De parken van Center Parcs in België volgen naar verwachting in het najaar, terwijl de parken van Sunparks in België voor 2011 op de planning staan. De voorgenomen samenwerking met Elior in de parken in Duitsland en Frankrijk staat voor juni 2010 op het programma.
De partnerships onderstrepen de ambitieuze ontwikkelingsstrategie van Center Parcs Europe. Met twee complementaire en elkaar versterkende merken -Center Parcs en Sunparks - is Center Parcs Europe leidend in de Europese markt voor korte vakanties. In de komende jaren staan talrijke projecten op stapel. Zo opent in mei 2010 Le Domaine des Trois Forêts - het vierde park van Center Parcs in Frankrijk - in de bosrijke omgeving van Moselle-Lorraine zijn deuren. Een vijfde park in de regio Isère (bij Lyon) staat in 2013 op het programma. In Duitsland oriënteert Center Parcs Europe zich op de ontwikkeling van twee nieuwe parken;Sunparks in Bostalsee (Saarland) en van Center Parcs in Allgau (Baden-Württemberg). RVH.
Enkele pittige selecties uit de kindercollectie zomer 2010. Topper is een aansluitende blouse met vichyruitjes voor 7,00, in de winkel vanaf begin april, mooi in combinatie met trendy korte ballonbroek voor 8,00, canvas veterschoenen voor 3,00 en Trilby-strohoedje voor 3,00.(illustratie 1).
Lief gestreept longshirt met "opa"-kraagje voor 9,00, in de winkel vanaf eind maart, met gekleurde broek in keperstof voor 8,00 en stoere canvas sneakers voor 5,00.
Schattig jurkje met strik en denim vest voor 12,00, in de winkel vanaf eind april, met eenvoudige ballerina's voor 3,50.
Kies je een geruit jurkje met asymmetrisch geknoopte onderzijde voor 9,00, in de winkel vanaf eind maart met legging in washed denim voor 5,00. Juweelsandaaltjes voor 5,00 en retro plastic zonnebril, voor 1,50. (illustratie 2). RVH.
Na een strenge en koude winter is eindelijk het voorjaar weer in aantocht. Veel mensen kijken dan ook reikhalzend uit naar het moment dat ze op het terras, in de tuin of in het bos weer heerlijk kunnen genieten van de lentezon. Een goede verzorging en bescherming zijn daarbij uiteraard erg belangrijk. Dat is mogelijk met het uitgebreide assortiment producten van Kruidvat.
Of het nu gaat om de verzorging van ons lichaam, haarstyling of zonnecosmetica, Kruidvat heeft voor elk wat wils. Ook in de komende lente en zomer biedt Kruidvat haar klanten weer volop keuze uit een gevarieerd aanbod van hoogwaardige producten tegen de bekende lage Kruidvatprijzen, Steeds verrassend, altijd voordelig. RVH.