Inhoud blog
  • Efteling opent Danse Macabre
  • Dries Criel opent The Vault
  • Weleda opent Cradle Campus
  • MSC World America: innvatieve bar- en loungeconcepten
  • Sodastream lanceert enso :
  • Schouwen-Duiveland lanceert nieuwe 'van haven tot haven' -fietsroute
  • Schenk deze feestdagen een dosis warmte met Mepal
  • Kom deze winter opladen in Friesland
  • De renaissance van rustiek
  • BR-X5 Blue lum
  • Jean Paul Gaultier
  • Het leukste houten speelgoed voor onder de kerstboom
  • Het leukste houten speelgoed voor onder de kerstboom
  • Week van de Belgische Mode
  • Bang & Olufsen en Ferrari
  • Citizen viert 100ste verjaardag
  • Weleda: Glowy skin in de winter
  • Bio-Planet wordt nog groener
  • Free Swatch heeft de Coole Moves
  • De badkamer als natuurlijke oase
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    07-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuid West Vlaamse bieren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Zuid-West-Vlaamse roodbruine bieren gaan voor een Europese erkenning

     

     

     

    Na de Vlaamse erkenning als streekproduct, kiezen de producenten van de Zuid-West-Vlaamse roodbruine bieren ervoor om ook voor een Europese erkenning te gaan.VLAM-Steunpunt Streekproducten ondersteunt en begeleidt de kandidaten.


    De Zuid-West-Vlaamse roodbruine bieren komen in aanmerking voor het Europese label van de Beschermde Geografische aanduiding (BGA). Een streekproduct met een BGA is befaamd in een bepaalde streek.

    De Zuid-West-Vlaamse roodbruine bieren zijn bieren van gemengde gisting die geheel of gedeeltelijk rijpen in rechtopstaande eiken houten vaten, foeders genoemd. Ze hebben een roodbruine kleur door het gebruik van gekleurde gerstmouten. Ze zijn bekend onder de namen Zuid-West-Vlaams roodbruin bier, West-Vlaams roodbruin bier of Vlaams roodbruin bier.


    Tot het einde van de negentiende eeuw werden in België uitsluitend bieren gebrouwen van spontane gisting (in Brussel en het Pajottenland), van gemengde gisting (in Oost- en West-Vlaanderen) en vooral van hoge gisting. Nadien volgde de opkomst van de pilsbieren (lage gisting), die een bedreiging vormden voor de vele kleine traditionele Belgische brouwers.

    In enkele regio’s hield men vast aan zijn oude brouwtradities, lokale brouwers bleven naast de nieuwe modebieren ook hun streekbier brouwen. Samen met de lambiekbrouwers zijn de Zuid-West-Vlaamse roodbruine bierbrouwers de énigen die vastgehouden hebben aan het rijpen in houten vaten. In Zuid-West-Vlaanderen, met name de arrondissementen Roeselare, Tielt en Kortrijk, heeft zo het unieke Vlaams roodbruine bier van gemengde gisting gerijpt in foeders overleefd. In Oost-Vlaanderen worden er ook andere bieren van het type gemengde gisting gebrouwen. Men noemt ze meestal oud bruin of bruin bier. Deze bieren rijpen echter in metalen lagertanks en niet op houten vaten of foeders zoals de Zuid-West-Vlaamse roodbruine bieren.


    Succesvolle biertypes, zoals de witbieren of lambiekbieren, worden traditioneel in heel België door verschillende brouwers gekopieerd. Aan het Zuid-West-Vlaamse roodbruine bier heeft men zich buiten het geografische gebied van Roeselare, Tielt en Kortrijk nooit succesvol gewaagd. Zelfs niet in het vlakbij gelegen Frans-Vlaanderen, dat heel wat gastronomische tradities deelt met Zuid-West-Vlaanderen (bv potjesvlees, boter, rode rundras, …) Ook in andere landen heeft dit biertype vroeger nooit bestaan. Sinds kort is er echter een enorme interesse voor deze productiewijze bij microbrouwerijen over heel de wereld. Dat het bier stand kon houden in een zeer beperkt gebied is te danken aan de knowhow van de lokale brouwers.

    Het Vlaamse roodbruine bier heeft een zeer eigen smaakpalet met een typische zure smaak. In het buitenland spreekt men dan ook vaak over “Flemish sour Ales” of “barrel aged sour beer”. Oorspronkelijk werd er in Zuid-West-Vlaanderen enkel bier gebrouwen met kruiden of “gruyt” in plaats van met hop. Langzamerhand werden de kruiden vervangen door een klein beetje hop, omdat deze een betere bacteriostatische werking heeft en vooral een betere houdbaarheid en kleefkracht aan het schuim geeft. De hoeveelheid hop blijft echter zeer beperkt zodat de meeste hopbitterheid onder de smaakdrempel blijft. Als kruiden bleef vooral zoethout behouden.

    Het gebruik van gekleurde gerstmouten verleent de typische roodbruine kleur aan het bier maar zorgt ook voor de complexe smaak en het karamelaroma. Om de zure smaak in evenwicht te brengen voegen sommige brouwers zoetstoffen toe.

    Roodbruin bier van Zuid-West-Vlaanderen is het bier dat het meest aanleunt bij wijn. Het rijpen in houten foeders is hiervoor verantwoordelijk.


    Met dit zeer mooie bierdossier hoopt het Steunpunt Streekproducten nog meer de aandacht te vestigen op ons Vlaams gastronomische erfgoed. Traditionele streekbieren verdienen meer erkenning als vaste waarden in het glas en in de keuken en vinden terecht hun weg naar de gastronomie. RVH.




    07-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soyjoy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SOYJOY VEROVERT BELGIE

    Nieuwe fruitreep op basis van soja: een onverwachte sensationele ervaring!

     

     

     

    Nutrition & Santé (N&S), Europese leider in gezondheidsvoeding, lanceert Soyjoy op de Belgische markt. Deze nieuwe fruitreep op basis van soja biedt een antwoord voor wie meer energie zoekt, met al het goede van fruit en een verrassend smaakpallet, voor een onverwachte sensationele ervaring. SOYJOY bewijst hoe sexy soja wel kan zijn.

     

    Youkoso SOYJOY!

    Het idee achter SOYJOY is het concept Soylution. Sojabonen bieden een oplossing voor de gezondheids- en voedingsproblematiek van de toekomst. Soja is immers goed voor het milieu: de sojaboon is eenvoudiger te cultiveren dan andere grondstoffen, met minder water en zonder meststoffen, zodat de natuurlijke ecosystemen en -reserves gerespecteerd worden.

     

    Daarnaast is soja ook gezond. De sojaboon is een bron van plantaardige proteïnes, weinig (onverzadigde!) vetten en een lage glycemische index, zodat de energie traag vrijgegeven wordt. Bovendien bestaat de SOYJOY fruitreep uit 34 tot 40 procent vruchten: rozijnen voor de zachte structuur, zeven verschillende vruchten met intense smaak voor zeven verschillende varianten, volle sojabloem voor de hoge nutritionele waarde, zonder GGO’s en zonder kleur- en bewaarstoffen.

     

    SOYJOY wordt in België in zeven variaties aangeboden: Meidoorn & Goji bes, Sinaasappel, Aardbei, Banaan, Appel, Pruim en Bosbes. SOYJOY is verkrijgbaar in healthy snackbars en krantenwinkels tegen de aanbevolen verkoopsprijs van 1.69 €. RVH.

     

    07-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stella Artois

    Brouwerij Stella Artois open voor publiek tijdens toeristisch seizoen

     

     

     

    Van 1 mei tot en met 31 oktober kan je elke zondag de brouwerij van Stella Artois bezoeken onder begeleiding van een gids. Maak kennis met zes eeuwen brouwtraditie en de modernste brouwtechnologie.

     

    Leuven is onlosmakelijk verbonden met het bier Stella Artois. De brouwerij straalt een grote aantrekkingskracht uit op Leuvenaars, maar ook op binnen- en buitenlandse bezoekers van de stad. De balie van Toerisme Leuven krijgt dagelijks aanvragen om de brouwerij te bezoeken.

     

    Al sinds geruime tijd stelt de Stella Artois-brouwerij de poorten open voor groepsrondleidingen op afspraak. Vanaf 1 mei zijn ook individuele bezoekers welkom op zondag. AB InBev speelt hiermee in op de groeiende interesse voor de biersector. Het is een kans om de brouwtraditie en -processen van Stella Artois naar het publiek toe te ontsluiten.

     

    Naast de Belgische bierliefhebbers zijn ook buitenlandse bezoekers meer en meer benieuwd naar de bakermat van dit befaamde pilsbier. Als één van de drie wereldmerken van de groep AB InBev heeft Stella Artois ondertussen consumenten in meer dan 80 landen kunnen overtuigen van zijn unieke smaak en kwaliteit.

     

    Je maakt kennis met zes eeuwen brouwtraditie en de modernste brouwtechnologie. Samen met de gids bezoek je de brouwzaal, leer je over de filtering van de bieren en zie je hoe flessen en vaten worden gevuld tegen een duizelingwekkende snelheid. Het bezoek duurt één uur met een aansluitende proeverij in het brouwerijcafé Den Thuis. Na het bezoek kan je een kijkje nemen in de Stella Artois fanshop.

     

    Praktische informatie: Elke zondag van 1 mei tot en met 31 oktober. De rondleidingen starten stipt om 14.00 uur (Nederlands) en om 15.30 uur (Engels) voor maximaal 30 personen.

    Waar? Ingang Brouwerij Stella Artois, Vuurkruisenlaan, 3000 Leuven. (Parkeren kan op de parking van de brouwerij)

    Tickets, 7€,  worden verkocht aan de balie van Toerisme Leuven, Naamsestraat 1, 3000 Leuven, tel 016 20 30 20. RVH.

     

     

     

    06-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Black Mountain
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Black Mountain Cabernet Sauvignon 2009

     

     

     

     

    De Bulgaarse wijngaard blijft groeien en heeft steeds nieuwe verrassingen in petto.
    Zo bijvoorbeeld de terugkeer, onder bescherming van Domaine Boyar -de eerste producteur van het land- van een zeer mooi merk dat speciaal voor Delhaize werd ontwikkeld: Black Mountain. Zo vindt men vandaag van dit merk in de winkelrekken een zeer interessante Cabernet Sauvignon 2009.

     

    Deze wijn bevat minimum 85% cabernet sauvignon druiven die met een goed rendement van 45hl/ha op een stenige grond geteeld worden en die met de hand geplukt zijn. Het persen wordt gevolgd door een afkoeling op ongeveer 18 – 20°C terwijl de gisting, zowel in klassieke als in roterende tanken, onder strenge controle gebeurt en versterkt wordt door het toevoegen van speciaal geselecteerde gisten. Een werktemperatuur van 20 tot 25°C zorgt voor een optimaal contact met de schillen. Na deze alcoholgisting wordt de wijn in een inox tank overgegoten waar de malolactische gisting gebeurt.

    70 % van de opvoeding gebeurt op het fruit, zonder contact met hout; de overige 30% van de opvoeding gebeuren op Franse en Amerikaanse eikspaanders.

     

    Deze wijn wordt tot op het moment van de botteling op lage temperatuur en met inert gas in tanken van roestvrij staal bewaard en heeft een mooie robijnrode kleur. De neus herinnert aan rijpe rode en zwarte vruchten en is aangevuld met een subtiele houtige toets. Zijn smaak is fris en sappig met een mooie structuur en zachte tannines. Deze wijn past bijzonder goed bij harde kazen en stoofpotjes. RVH.

     

    05-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vivabox moederdag

    Vivabox: verrassend veel cadeau voor Moederdag

     

     

     

    Dankzij vivabox zet je mama op gepaste wijze in de bloemetjes. Figuurlijk dan want bloemen gaf je het voorbije jaar al. Tijd voor iets anders dus: een cadeau waarmee je mama echt een plezier doet. Of ze nu houdt van lekker eten, een avondje uit, zalig ontspannen, parfum, wijn of chocolade, viva-box heeft werkelijk voor elke mama een geschikt cadeau.

     

    Vivabox relaxed

    Prachtig en happy vanbinnen en vanbuiten: bevat een cadeaubon voor een verwenarrangement voor twee personen in één van de voorgestelde Wellnesscentra. Met dit cadeautje scoor je trouwens twee keer want de geschenkdoos bevat ook nog eens twee paar unieke teenslippers om thuis te dragen én tijdens het relaxmoment.

     

    Vivabox What Women Want

    Uitvissen van welk geschenkje vrouwen nu echt dromen, is op zijn zachtst gezegd een echte uitdaging. Daarom maakt vivabox je het leven gemakkelijk met de geschenkdoos “What Women Want”. Met daarin de DVD van Sex and the City, een flesje bubbels van Jacobs Creek én een bon om zichzelf mee te verwennen bij één van de voorgestelde Wellnesscentra, beautysalons of restaurants.

     

    Vivabox Relax Weekend

    Een weekendje ertussenuit kan wonderen doen. Zeker als het gekoppeld is aan een arrangement in een spa, is het een echt vertroetelcadeau. Het genieten begint al zodra je deze box opent want hij bevat ook drie zalige verzorgingsproducten van Rituals.

     

    Vivabox Italian@home

    Liefde gaat door de maag. Geen betere manier dus om keukenprinsessen en liefhebsters van La Bella Italia plezier te doen dan met de smakelijke Vivabox Italian@home. Alle ingrediënten voor een overheerlijke Italiaanse maaltijd zijn al inbegrepen: een zakje pasta van De Cecco, een potje saus Primavera van Sacla, een pastaschep annex parmezaanrasp van Sagaform. Vivabox zou Vivabox niet zijn, mocht het niet meer verrassingen in petto hebben. Dus zit er in de geschenkdoos ook een cadeaubon om bij Delhaize in te ruilen voor een flesje Montepulciano d’Abruzzo. Dankzij het kookboek La Cuccina Italiana heeft mama nog lang plezier aan haar cadeau. RVH.

    Vivabox is te koop bij Delhaize, ECI, Free Record Shop, Fun, Happyland, Standaard Boekhandel en www.vivabox.be

     

    05-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sigma Studio

    Sigma opent nieuw winkelconcept in Leuven: SigmaStudio

    Consument krijgt unieke totaalaanpak: verfproducten, inspiratie en technisch advies

     

     

     

    Een inspirerende kleurenwand. Demonstraties van verftechnieken. En een ‘experience corner’ waar je zelf producten kan uittesten. Met SigmaStudio krijgt Leuven de primeur van het gloednieuwe winkelconcept van Sigma. De verfspecialist reikt de veeleisende consument een uniek totaalpakket aan: professioneel advies, technische tips en uiteraard alle verfproducten en toebehoren. Op vrijdag 29 april hield Sigma de eerste SigmaStudio in Herent boven de verfvont.

     

    Veeleisende interieurliefhebbers kunnen zich in de handen wrijven. Want met SigmaStudio krijgt de consument er een unieke winkel bij. Het concept combineert inspiratie en informatie, met de kwalitatieve Sigma-producten als uitgangspunt.

    Veronique De Broeck, shopmanager: “Sigma blijft in eerste instantie een verfmerk voor de professionele schilder. Maar we willen ook de veeleisende consument begeleiden in zijn verfzoektocht. SigmaStudio staat daarom voor een totaalpakket aan kwalitatieve producten – van verf over vliesbehang tot verfrollen en andere verftoebehoren. Uiteraard krijg je ook alle technische ondersteuning en advies op maat, troeven waarvoor we in de sector bekendstaan. We willen de consument inspireren en tegelijk de professionele kwaliteit van Sigma laten ervaren.”

     

    Herent wordt de thuishaven van de eerste SigmaStudio. De winkel is praktisch ingedeeld in een aantal modules. Zo krijg je allereerst een overzichtelijk beeld van het ruime assortiment Sigmaproducten. En dat is breed: van de verf zelf (waaronder ook het decoratieve merk Histor One) over aanverwante producten zoals afplak- en schuurmaterialen tot alle verftoebehoren van het ProGold-gamma (borstels, rollen, white spirit…). Kortom, een totaalpakket met gericht advies als meerwaarde. Zo kan je je laten adviseren over je persoonlijk kleurenpalet of over hoe je schilderwerk het best aanpakt. In de ‘academy corner’ kan je een demonstratie bijwonen of praktijkfilmpjes volgen. In de ‘experience corner’ kan je dan weer zelf aan de slag: probeer verschillende producten uit, vergelijk met andere materialen of volg een praktijkgerichte workshop. RVH.

    SigmaStudio - Brusselsesteenweg 6A  - Herent.

    www.sigma.be/verkooppunten 

     

     





    04-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Postscriptum
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Postscriptum

     

     

     

    Successchrijver Pieter Aspe duikt in het koloniale verleden van België.

    In Frankrijk wordt een pelgrim die te voet onderweg is naar Santiago de Compostela vermoord.

     

    De boeteling blijkt afkomstig uit Brugge en zo raakt de onvolprezen commissaris Pieter Van In bij de moordzaak betrokken. Via het onderzoek komt Van In in contact met een bekende Brugse familie met een verleden dat teruggaat tot het Belgische koloniale tijdperk. De recent overleden grootvader was namelijk de leider van een huurlingenleger dat de zelfstandigheid van de rijke provincie Katanga moest bevechten. Het gerucht gaat dat hij voor zijn militaire prestaties meer dan rijkelijk beloond werd door het Katangese regime.

     

    Toch leefde onze held in Brugge zeker niet in grote welstand en sterft hij veeleer in eenzaamheid. Dan duiken er documenten op die gewagen van een goudschat. De hebzucht van de familie kent geen grenzen meer … Wordt de schat gevonden en wat is het verband met de raadselachtige moord op de Brugse pelgrim?

     

    Pieter Aspe schrijft met zijn 28ste avontuur schijnbaar moeiteloos en onvermoeibaar voort aan zijn successaga met Van In, Martens en Versavel in de hoofdrollen. RVH.

     

    Postscriptum Pieter Aspe

    Uitgeverij Manteau

    Paperback blz. 290 - € 21.95 – ISBN 978 90 223 2606 0

    Gebonden – blz. 290 - € 24.95 – ISBN 978 90 223 2607 7

    04-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rosés Castel

    “ Rosés Castel”»

     

     

     

     

    De roes van de lente, de geur van de zomer… De Châteaux et Domaines Castel gommen met hun rosés het wintergrijs weg, en helpen de weemoed te verjagen. Wat wekt meer energie dan dromen van vakantie, uitkijken naar            een zonovergoten terrasje? Een glaasje rosé brengt alles al wat dichterbij, en voert je mee naar het zonnige zuiden…

    De Châteaux et Domaines Castel hebben een uitnodiging voor licht en  ontspanning, verkrijgbaar in twee versies.

     

    De versie 'Zonsopgang'

                                                                                                         

    Dit domein, genesteld in Vidauban in het departement Var,     kwam in 2000 in handen van de familie Castel en werd geleidelijk heherstructureerd en gemoderniseerd .

                                                  

    Met zijn 140 hectare behoort het vandaag tot de parels van de appellation Côtes de Provence (zelf, met 38% van de nationale productie, absoluut koploper van de rosé in Frankrijk).

    Château Cavalier is kristalhelder, met een lichte tonaliteit, zowel voor zijn zalmkleur als voor zijn geur van aalbes. Hij krijgt echter zijn echte dimensie dankzij zijn diepgang en persistentie in de mond.

    Grenache (30%), cinsault (25%) en syrah (20%) – die het hart  van deze assemblage vormen – vinden elkaar harmonieus op de goed drainerende bodems, net zoals een bos rozen: allemaal dezelfde kleur maar met uiterst kleine nuances.

     

    De versie 'Zonsondergang'

     

    Meer naar het westen, op een zestigtal hectare bij Montagnac (tussen
    Montpellier en Béziers), ligt Domaine de la Clapière. Hoewel de rosé wat volume betreft niet het gewicht van het productiecentrum van het domein vormt, incarneert de Jalade toch wel de meest zomerse aspecten ervan: een parel van frisheid! De familie Castel legt hier al haar vakkennis aan de dag, met zeer bijzondere aandacht voor de wijnbouwpraktijken (certificatie Terra Vitis' verkregen in 2010).

     

    Deze rosé, met een groter gewicht van cinsault, heeft een wat diepere tint en een onmiddellijke charme, en voelt zich prima thuis in een mediterrane keuken. Ook de meest smakelijke vis (denk aan de poon) vindt in deze rosé veel meer dan een vage echo: veeleer een volwaardige gesprekspartner!

     

                                                  

    'Zonsopgang' en 'Zonsondergang': Twee versies uit eenzelfde familie die drijven op een identieke productiefilosofie en een prijs-kwaliteitverhouding die goed aansluit bij de uitdagingen van de huidige conjunctuur. RVH.

     

     

     

     





    03-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonidas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leg vader en moeder in de watten met chocoladecreaties van Leonidas !

     

     

     

    Al bijna 100 jaar is de beroemde meesterchocolatier van Leonidas een bevoorrechte getuige van gelukkige familiemomenten, zoals Moeder- en Vaderdag. En ook dit jaar pakt Leonidas uit met lekkernijen die onze toegewijde ouders in verrukking zullen brengen.

     

    Op 8 mei mogen gelukkige moeders de nieuwe coupe citron van Leonidas ontdekken. de combinatie van zachte chocolade en frisse citroen is een streling voor de zintuigen! Dit is ook de uitgelezen kans om de subtiele geheimen van alle coupes van Leonidas te herontdekken. Deze heerlijke, verfijnde traktaties van zo’n 11 gram bestaan in nog vijf andere smaken (Coupe Tiramisu, Coupe Praliné Croquant, Coupe Lait d’Amande en Coupe Lait de Coco), met een afwerking die zonder enige schroom artistiek kan worden genoemd..

     

    En wat dacht u voor vaderdag op 12 juni van een doosje met de beroemde studentenhaver van Leonidas? Deze overheerlijke pralines van melk-, fondant of witte chocolade met gedroogde vruchten beloven bij elke hap een explosie van sensaties! Er is geen mooiere manier om hulde te brengen aan vader en moeder dan met Leonidas!

     

    Leonidas, de beroemdste Belgische chocolatier ter wereld, in 1913 opgericht door Leonidas Kestekides, telt vandaag de dag meer dan 1400 verkooppunten, verdeeld over 40 landen en 5 werelddelen. In de vier windstreken staan er elke dag 10.000 mensen borg voor de versheid en kwaliteit van de Leonidas producten, of ze nu in Parijs, Rome, Sydney, Tokyo of New York zijn. RVH.

    www.leonidas.com

    03-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Accorhotels.com

    Accorhotels.com viert 10-jarig bestaan

    Gasten maken online kans op round-the-world trips

     

     

     

    Ter gelegenheid van de 10e verjaardag van accorhotels.com geeft Accor 10 ‘round-the-world-trips’ weg. Ook maken bezoekers van de website tot aan het einde van dit jaar kans op een gratis verblijf van vier nachten in één van de 4.200 Accor-hotels.

     

    Voor Accor is 2011 een feestelijk jaar, want afgelopen maand viel accorhotels.com in de prijzen en won de “Travel d’Or” award voor de beste ‘hotel chain website’. Deze prijs wordt toegekend aan Franse reiswebsites op basis van stemmen van duizenden internetgebruikers. Het tienjarig bestaan van Accor’s online portal biedt accorhotels.com de mogelijkheid om zijn groeiende aantal trouwe bezoekers te belonen. Op www.accorhotels.com/birthday maakt iedere bezoeker tot aan het einde van het jaar kans op het winnen van één van de prijzen. RVH.

     

    03-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etap Leuven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Etap Hotel opent 9de vestiging in België :

    Etap Hotel Leuven Centrum

     

     

     

     

    Met meer dan 400 hotels is Etap Hotel Europees leider op het vlak van budgetvriendelijke hotels. Het merk biedt "het allerbeste tegen de laagste prijs" en gaat actief verder met haar ontwikkeling in België. Zo opent ze vandaag haar 9de vestiging in Leuven, en dit na de opening van Etap Hotel Ruisbroek, Charleroi, Brussel, Luik, Antwerpen, Raeren en Brugge.

     

    Het Etap Hotel Leuven Centrum ligt naast het station en is een uitgelezen uitvalsbasis om deze mooie stad en de omliggende regio te verkennen. Drie keer per uur kan men per trein, op 12 minuutjes tijd, in Brussel geraken en het hotel is uiterst makkelijk bereikbaar met de wagen en ligt naast een openbare parking van 930 plaatsen. Het hotel is de ideale plaats voor een zakenreis of een toeristisch weekendje in Leuven en telt 139 kamers van de allernieuwste 'Cocoon' generatie. De combinatie tussen functionaliteit, optimaal gebruik van de ruimte en comfort, geeft het Etap Hotel een eigentijdse designlook.

     

    139 'Cocoon' kamers

    Rustgevende, zachte kleuren en een opwaardering van licht, volume en materialen liggen aan de basis van het gevoel van welzijn dat men meteen krijgt wanneer men een 'Cocoon' kamer binnenkomt. Door de vele led-lichtbronnen kunnen verschillende sferen gecreëerd worden. Zelfs de douche beschikt over een wisselende en veelkleurige verlichting.

     

    Een ander pluspunt van dit concept: een flatscreen televisie met multimedia-aansluiting en satellietzenders, een dekbed en een fleece deken, een ruime douchecabine, een grote spiegel met ingewerkte kapstok, een antislip vloerbedekking, extra stopcontacten en een apart toilet.

     

    Het Etap Hotel Leuven Centrum biedt twee types 'Cocoon' kamers, met twee of drie comfortabele bedden, en drie kamers voor personen met beperkte mobiliteit. Het hotel heeft een 24/24 service en dat alles vanaf € 49 per nacht (tijdelijk openingstarief) . Dat is het allerbeste tegen de laagste prijs!

     

    De ontbijtzaal baadt in een moderne, kleurrijke en slim verlichte sfeer en biedt een kwaliteitsvol buffet à volonté voor de prijs van 7 euro per persoon. De ontvangstruimtes zijn uitgerust met een gratis WIFI-verbinding, een drank- en snackautomaat, comfortabele zetels en een infohoek.

     

    Het Etap Hotel Leuven Centrum stelt - met het ontvangstpersoneel, een technieker en een externe kuisploeg -12 mensen tewerk onder de leiding van Jan Vlaminck die al een 5-tal jaar voor de Accorgroep werkt. RVH.

    Etap Hotel Leuven Centrum - Martelarenlaan, 10 - 3010 Leuven

    Tel. +32 (0)16 47 98 80

     

     

    02-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filip Deslee mare collection

    Filip Deslee pakt op 2 mei uit met de eerste collectie van Styled By 

     

     

     

    De Belgische Interieurarchitect Filip Deslee, bekend van het VT-4 televisieprogramma Huizenjacht en auteur van Haal de sleur uit je interieur, bijt voor Styled By de spits af. Voor het verrassend betaalbare nieuwe designermerk tekende hij zijn eerste textielcollectie en noemde die Mare. De Mare-collectie is vanaf 2 mei in een gelimiteerde oplage exclusief verkrijgbaar bij Casa.

     

    Het Styled By-concept was voor Filip een kolfje naar zijn hand. ‘Ik zou aan Styled By nooit hebben meegewerkt mocht het niet in min filosofie passen’, vertelt hij. ‘Met mijn bureau ontwerp ik concepten. Elk concept draait rond drie kernelementen. De structuur: de functionele ruimte en het vast meubilair dus. Ten tweede het los meubilair. En ten derde de decoratie. In vast en los meubilair zijn we heel actief, maar niet in de finishing touch. Voor mij betekende het een uitdaging om ook op dat vlak creatief te kunnen zijn. Ik was daarom heel blij, zelfs vereerd toen ik het voorstel kreeg.’

     

    Het handelsmerk van Filip Deslee is minimalisme, wit en strak. De Mare-collectie is dat allesbehalve. ‘De opdracht ging immers veel verder dan één type interieur’, zegt Filip. ‘Hij ging zelfs verder dan de mentaliteit van een welbepaald land. De collectie moest niet alleen Belgen of Nederlanders kunnen bekoren, maar ook Spanjaarden, Portugezen en noem maar op. Bovendien werd de collectie gelanceerd in het voorjaar. Daarom heb ik gekozen voor frisse kleuren en zuiders geïnspireerde motieven.  De naam heb ik bedacht in samenspraak met Styled By. Mare doet denken aan zon, zee, een mediterrane sfeer... Ik ben er echt ongelooflijk fier op. Zowel op de kleuren als op de motieven.

     

    De collectie is gebaseerd op 6 kleuren en 3 motieven: effen, lijntjes en een golfpatroontje. Mare is speciaal ontworpen om naar hartenlust creatief te kunnen zijn. Je kan de kleuren van de kussens van in je woonkamer laten terugkomen in het tafellaken in je keuken en in je bedovertrek. Dat zijn drie verschillende ruimten in je huis, maar door dezelfde kleuren te herhalen, creëer je een eenheid.  

    Voor buiten brengt Mare zowel plaids als dikke en dunne kussens. Voor de tafel zijn er tafellakens, lopers, vierkante en rechthoekige placemats, en servetten in diverse formaten. Voor de keuken omvat de collectie ovenwanten, schorten, pottenlappen en keukenhanddoeken. Voor de living heeft Mare vierkante en rechthoekige kussens,  en voor 1- en 2-persoonsbedden zijn er lakens en hoeslakens.

     

    De Styled By-collectie heeft tevens een hoge aaibaarheidsfactor, een stokpaardje van Filip Deslee. ‘De stoffen voelen bijzonder goed aan. Helemaal anders dan het doorsnee goedkoop katoen. Dat zorgt ervoor dat de kwaliteit van Styled By gerust de vergelijking met de kwaliteit van luxe boetiekmerken kan doorstaan. Maar de collecties zijn veel lager geprijsd. Waardoor iedereen ze kan betalen. Voor een ontwerper is dat echt een droom, voor iedereen mogen ontwerpen…’   RVH.

     

     

     





    02-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!