Inhoud blog
  • Restyling BR03 Diver
  • B&O: Charles Leclercq global brand ambassadeur
  • Efteling: langere openingstijden in zomermaanden
  • Prinses op de Erwt
  • Regent Seven seas cruises
  • Unieke Aalto-vazen
  • Jullie zijn het waard
  • Bell& Ross: the 05 Artline steel & gold
  • dnata zorgt voor een vlotte en veilige reis
  • High season, high dining
  • Time to barbacue!
  • Le Male pride 2024
  • Nina Illusion
  • Highlife Chronograph Automatic
  • Yves Rocher : wij keren het tij
  • Unisa AW24
  • Ducati
  • Fresh 'n rebel
  • I'll tell yoy what I really want
  • Zomersolden
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    25-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wintervakantie

    WINTERVAKANTIE VOOR IEDEREEN

     

     

     

    Bij vele gezinnen staat er jaarlijks een wintervakantie gepland. Een reis om naar uit te kijken, soms meer dan een zomervakantie. Wie met de familie richting Alpen reist, wil ongetwijfeld een bestemming waar groot en klein, ouders en kinderen vanalles kunnen beleven. Iedereen is welkom het Noord-Italiaanse Valle d’Aosta, ook minder valieden die evenveel sneeuwpret zullen beleven.

     

    De toeristische diensten van Valle d’Aosta pakken uit met ‘family building packages’. Het zijn all-in vakantiepakketten voor families met kinderen in wintersportplaatsen met veel recreatiemogelijkheden. Overnachtingen, skipassen en activiteiten voor het ganse gezin zijn inbegrepen. Dat is niet alleen makkelijk maar ook tijdbesparend want je hoeft zelf niets meer uit te zoeken.

     

    Het doel van de ‘family building’ pakketten is om families dichter bij elkaar te brengen. Ver weg het werk, huishoudelijke taken, school of andere stresserende activiteiten uit het dagelijkse leven.

    De vakantie wordt gezamenlijk doorgebracht maar elk gezinslid kiest een activiteit die hij of zij het meest past. Op die manier geniet iedereen met volle teugen, op eigen ritme, wat ook de groepssfeer ten goede komt. Kinderen neem deel aan skilessen of amuseren zich in een sneeuwpark. Er is gezamenlijke familiepret in het zwembad, op de schaatspiste of tijdens het bobsleeën. Terwijl de kinderen op stap zijn met een professionele monitor genieten de ouders van lokale gastronomie, van relaxen in een wellness center of van winkelen in de hoofdplaats Aosta.

     

    Iedereen welkom, ook minder valieden

    Je zou denken dat een wintervakantie voor mensen met  een geestelijke of lichamelijke handicap niet weggelegd is. Niets is minder waar in Valle d’Aosta want daar zijn ook minder validen meer dan welkom.  Speciaal opgeleide monitoren van de skischool in Courmayeur wachten hen op in diverse skistations voor een professionele begeleiding. Op basis van de beperking van de persoon wordt speciaal aangepaste apparatuur voorzien. Een kruk als steun bij het skiën of een  bijzonder snowboard (BASS systeem) met metalen constructie waar de persoon aan wordt vastgehecht, om samen met de monitor naar beneden te glijden. Zo kunnen ook mensen met lichamelijke beperkingen aan de onderste ledematen ook een snowboard ervaring beleven. In Val Ferret en Arpy kan men Nordic skilessen volgen en in andere stations kan men tevens op aanvraag snowboarden, alpine skiën of langlaufen. www.sicuramentevacanze.it en scrivi@sicuramentevacanze.it.

     

    www.visitaosta.be, www.lovevda.it: officiële websites van de autonome regio Valle d’Aosta met informatie over accommodaties, actieve vakanties, bereikbaarheid, kant en klare arrangementen én evenementen.

     

    25-11-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Patisserie Delhaize

    DELHAIZE INNOVEERT IN HAAR PATISSERIEASSORTIMENT IN SAMENWERKING MET PIERRE MARCOLINI EN ROGER VAN DAMME

     

     

    Delhaize onderhoudt al jaren een nauwe band met met de grootste chefs uit België en kondigt een nieuwe samenwerking aan met twee grootheden van de Belgische chocolade en gebak : Pierre Marcolini en Roger van Damme. Met de lancering van het nieuwe chocoladegamma ‘Pierre Marcolini passionately created for Delhaize’ en gebakgamma ‘Roger van Damme passionately created for Delhaize’ bevestigt Delhaize zijn status als expert van de grote Belgische gastronomie en en meer specifiek in haar zoute en zoete creaties. Deze samenwerking zet de nieuwe, meer trendgerichte aanpak van het patisserieassortiment bij Delhaize extra in de verf. Deze nieuwe producten zullen vanaf eind november in de Delhaizewinkels verkrijgbaar zijn.

     

    Het patissierieassortiment van Delhaize ondergaat permanent een zekere revolutie, geïnspireerd door de wens om de trends voor te zijn en in te spelen op de evoluerende smaken van de consumenten. Hoewel de grote klassiekers nog steeds een groot succes zijn, gaan klanten vandaag steeds meer op zoek naar minder gesuikerde producten, gevarieerde vormen en texturen en kleinere porties. Deze evolutie van het patisserieassortiment bij Delhaize, die al in gang werd gezet door de recente lancering van taart op basis van stevia of yoghurt, gaat vandaag de gastronomische toer op door de samenwerking met Pierre Marcolini en Roger van Damme, twee van de grootste ambassadeurs van chocolade en gebak in België.

     

    Deze twee grote vakmannen delen een creatieve en kwalitatieve visie op zoete lekkernijen: de oorsprong van de producten, uitgebalanceerde smaken, de originaliteit van de bereidingen en de gebruikte producten.

     

    Pierre Marcolini passionately created for Delhaize - Lancering op 3 december

    Pierre Marcolini, de beroemde chocolatier-patissier van de Zavel die de wereld rondreist op zoek naar de beste cacaobonen, is één van de weinige chocolatiers die zijn chocolade nog zelf maakt, in zijn Brusselse atelier, en er een kwaliteit aan geeft die een voorbeeld is voor de rest. Als meester-chocolatier en onverbeterlijke vernieuwer creëert hij de allerfijnste chocolade, met subtiele aroma’s en originele texturen. Zijn chocoladecreaties sluiten aan bij de hedendaagse trends, zijn dus minder gesuikerd en hebben een mooie, frisse smaak.. Marcolini creëerde voor Delhaize drie variëteiten van chocoladebolletjes van elk 6 gram beschikbaar vanaf 3 december: een smaakbom in de mond.

     

    Roger van Damme passionately created for Delhaize - Lancering op 28 november

    Roger van Damme is één van de creatiefste chefs-patissiers van het moment en één van de chefs bij de kookzender njam. Hij leidt zijn Antwerpse restaurant Lunch Lounge ‘Het Gebaar’ en ontwikkelt originele recepten van een grote finesse. Deze grote gebakexpert heeft school gelopen bij Ferran Adria, de beroemde chef van El Bulli in Spanje. Sinds 2010 heeft Het Gebaar een Michelinster. De creaties van Roger van Damme zijn zowel een feest voor de smaakpapillen als voor de ogen en zijn een mix tussen originechocolade, fruit en originele texturen.

     

    Roger van Damme wenste samen te werken met Delhaize omdat het bedrijf staat voor hoge kwaliteitsstandaarden, waar de patissier veel belang aan hecht, maar ook omdat hij zoveel mogelijk mensen wil laten kennismaken met zijn creatieve aanpak van gebak. Het succes van Het Gebaar is namelijk zo groot dat je soms wat geduld moet uitoefenen om een tafel te pakken te krijgen.

    Roger van Damme ontwikkelde voor Delhaize verschillende producten. Een aantal zijn permanent verkrijgbaar, andere enkel tijdens de eindejaarsfeesten en beschikbaar vanaf 28 november.

     

     







    24-11-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fanna collection

    Exclusief, gesofistikeerd én met een unieke persoonlijke toets

    De nieuwe Fanna-collectie van Mirabel Slabbinck

     

     

     

    De eindejaarsperiode: hét moment bij uitstek om vrienden en familie heerlijk in de watten te leggen met een zorgvuldig uitgezocht geschenk dat precies past bij die ene persoon. Wat dacht je van zijdezacht bed-, bad-of tafellinnen met een verfijnde persoonlijke toets? Op de nieuwste collectie Fanna van het Belgische merk Mirabel Slabbinck prijkt een bekoorlijk barok medaillon, met daarin in sierlijk sierschrift… het initiaal van jouw keuze!

     

    Mirabel Slabbinck combineert moeiteloos frisse designs met levendige kleuren en een verfijnde kwaliteit. Ze staat gekend om haar exclusieve elegantie, pure eenvoud en gesofistikeerde klasse. Voor al haar collecties gebruikt Mirabel zuiver kwaliteitsmateriaal, rijkelijke stoffen en zorgvuldig gekozen kleurtinten. Maar enkel de tekening of het patroon ligt vast: de stof, de tint en de kleur van het boorduurwerk, die kiest de klant.

     

    Met de Fanna-collectie gaat Mirabel nog een stapje verder. Op het bed-, bad-én tafellinnen van deze collectie prijkt een sierlijk medaillon, geïnspireerd op de barokke tekening die Mirabel ontdekte in de oude dressoirspiegel op de kamer van haar dochtertje. Jij kiest welke initiaal in sierschrift binnen in het medaillon wordt geborduurd. Voor een geschenk met een wel érg verfijnde persoonlijke toets…

    www.mirabelslabbinck.be  

     

     

     

     





    24-11-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Visitbrussels

    VISITBRUSSELS heeft officieel de bevestiging gekregen van zijn engagement om van Brussel een duurzame stad te maken!

     

     

     

    Bij beslissing van de jury op datum van 08/10/2012 werd het label “Ecodynamische onderneming” (twee sterren) verleend aan VISITBRUSSELS voor zijn site in de Koningsstraat (BIP).

    Het label “Ecodynamische onderneming” wordt toegekend door Leefmilieu Brussel en is een officiële erkenning in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Het label wordt verleend aan Brusselse ondernemingen, grote of kleine, openbare of particuliere, verenigingen en non-profitorganisaties die er goede praktijken op nahouden op het vlak van milieubeheer. Het gaat o.m. over afvalbeheer, rationeel energieverbruik, maatregelen inzake energiebesparing, faciliteiten voor de werknemers op het vlak van zachte mobiliteit enz. Ondernemingen kunnen op die manier één, twee of drie sterren krijgen, afhankelijk van de geleverde inspanningen.

    Voor VISITBRUSSELS is dit een mooie beloning en een extra motivatie om blijvend aandacht aan deze milieuaspecten te blijven schenken.

     

    Ecodynamische acties:

    Ecobeheer = besparen : Realisatie van een energie-audit van het gebouw en toepassing van de aanbevelingen; tussen 2009 en 2011: daling van het gasverbruik met 27,95% (een vermindering van de temperatuur met 1°C, zoals bepaald in het protocol van Kyoto, vervanging van enkelglas door dubbelglas enz.) en van het elektriciteitsverbruik met 17,13%; geleidelijke vervanging van lampen door spaarlampen en vermindering van papierafval.

     

    Ecobeheer = goede gewoonten : gebruik van het openbaar vervoer of alternatieven in plaats van de auto voor de verplaatsingen van en naar het werk, gedeeltelijke terugbetaling van de kosten van het openbaar vervoer en een vergoeding voor de verplaatsingen met de fiets; parkeerplaats voor fietsen en douches voor de fietsers; gebruik van het VILLO!-systeem door de werknemers; gebruik van gerecycleerd papier en toepassing van afvalpreventie en het sorteren van afval.  

     

    Ecobeheer = creativiteit : sensibilisering van de toeristische sector voor een milieuvriendelijk beleid; ontwikkeling van de Sociale Verantwoordelijkheid van Ondernemingen (CSR); keuze voor recyclagebedrijven en ondernemingen uit de sociale economie; kiezen voor bedrijfswagens met een lage CO2-uitstoot; vermindering van het aantal brochures en toeristische stadsplannen en ze betalend maken om verspilling tegen te gaan; keuze voor traiteurs en leveranciers die rekening houden met milieucriteria en verbetering van de toegankelijkheid van de site voor personen met een beperkte mobiliteit (PBM).

     

     

     

     

     

     

    23-11-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Canard Duchêne

    Canard-Duchêne - Een grote, ontegensprekelijk authentieke Champagne

     

     

    De eindejaarsfeesten naderen met rasse schreden… samen met een onweerstaanbaar verlangen naar bubbels en plezier, naar vrolijkheid en lichtheid, naar afstand nemen van de dagelijkse zorgen met een glas in de hand. We willen genieten van zeldzame momenten met vrienden of familie, van een goedgevulde tafel en de finesse van een goede Champagne, een Champagne van een mooi en groot huis : Canard-Duchêne.

     

    Authentiek: ongetwijfeld de beste betiteling van de persoonlijkheid van een huis zoals

    Canard-Duchêne. Het is de derde meest verkochte champagne in Frankrijk en heeft in de loop van haar lange geschiedenis nooit toegegeven op kwaliteit. Het is het enige merk, samen met Roederer, dat toebehoort aan een familiale en private aandeelhouder, niet beursgenoteerd is en dus in alle sereniteit kan werken. Canard-Duchêne heeft vanaf de oprichting door Victor Canard en Léonie Duchêne, nu 140 jaar geleden, steeds met argusogen gewaakt over uniekheid en identiteit. Ver verwijderd van de producten van coöperatieve kelders, heeft Canard-Duchêne nog steeds sterke wortels in het hart van de champagnewijngaarden, op de oevers van de Ludes, tussen Reims en Epernay.

     

    Fijn, uitzonderlijk, elegant, Canard-Duchêne is een feestchampagne bij uitstek. Een jaarlijks herhaald « edelsmeedwerk » dat toch steeds bereikbaar blijft, gezien de zeer redelijke tarieven die het huis hanteert en de voor het grote publiek toegankelijke distributie.

     

    Toen men besloot om het imago te vernieuwen, tot leven te brengen en nog beter aan te bieden aan de consument, maakte de directie van Canard-Duchêne de logische keuze om de Champagne voortaan voor te stellen met de term Authentique. Een « appelation » die dit eindejaar meer dan ooit onmisbaar zal zijn bij het aperitief of bij een feestmaaltijd.

     

    De champagne Canard-Duchêne Authentique Brut wordt u gedurende de maand december aangeboden met een uitzonderlijke promotie. De cuvée Authentique Brut wordt voorgesteld aan 26,99 euro per fles. Maar bovendien krijgt u bij aankoop van twee flessen een derde gratis ! Deze 2+1 formule is verkrijgbaar bij alle vestigingen van Carrefour Planet, Hyper en Market, evenals bij Match, Champion en Mestdagh. Bovendien is Canard-Duchêne Brut dit jaar voor het eerst ook verkrijgbaar bij Colruyt,

    eveneens aan de uitzonderlijke prijs van 17,99 euro per fles.

     

    Een kistje als kleinood. Ontdek de sensualiteit van de Canard-Duchêne Rosé. Nog een schitterend idee voor de eindejaarsfeesten: de uitgave van een prachtig verguld kistje, voorzien van de koninklijke tweekoppige adelaar, gezien Canard-Duchêne sedert 1890 hofleverancier was van het Russische hof. Een waar kleinood met een fles Champagne Authentique Rosé en twee champagneglazen. Perfect geschikt om te genieten van de heldere robijnrode kleur van deze prachtige champagne, haar frisheid en fijne noten van aardbei, framboos en rode bessen. Dit kistje is heel de maand december verkrijgbaar bij Carrefour aan de prijs van 34,90euro BTW incl.

     

    De samenstelling van de Champagnes Canard-Duchêne is een schitterende evenwichtsoefening! Authentique Brut : een verhouding van 45% Pinot Noir, 35% Pinot Meunier en 20% Chardonnay. Suikergehalte : 10 g/l. Authentique Rosé : een verhouding van 45% Pinot Noir, 25% Pinot Meunier en 30% Chardonnay. Suikergehalte : 10 g/l.

     

    De Champagne Canard-Duchêne wordt in België vertegenwoordigd door La Route du Vin – www.larouteduvin.com  

     

     









    22-11-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Upignac: Een feest van nieuwigheden boordevol traditie

     

     

    Een nieuwe verpakking: Iets donkerder, eleganter en meer in lijn met de eigenheid van het merk: de nieuwe verpakking van Upignac is in perfecte harmonie met het concept van vernieuwing en respect voor de traditionele waarden.

     

    Nieuwe producten - Koud: Een nieuwe waaier aan topproducten onder de naam “Upignac Prestige” met nog meer gastronomische recepten, een delicate foie gras met vijgen, een eendenterrine en een rol foie gras waarvan u een vijftiental sneetjes kunt snijden, ideaal voor het maken van hapjes. Warm: Ontbeende en gevulde kwartels, in volgende versies: met foie gras, met rozijnen en cognac, met tomaten en olijven en tenslotte met bospaddestoelen.

     

    In de feestperiode nodigt Upignac u uit op een uitzonderlijke ontdekkingsreis via hun gastronomische “Kerstmarkt”. Alle dagen, van 1 tot 31 december, van 9u tot 18u30 ontvangt Upignac u voor een smakelijke en fascinerende reis in haar land van producten en nieuwigheden. De schitterende schuur van de boerderij is voor de gelegenheid omgetoverd tot een onvergetelijke hal vol lekkernijen.

     

    De onovertroffen vedette is uiteraard de eendenlever, maar ook alle producten met gans kunnen geproefd worden en worden gebruikt in boeiende culinaire demonstraties. De markt, die een rustieke omgeving combineert met een hedendaagse opstelling, biedt de gelegenheid om een reeks smakelijke nieuwe bereidingen te ontdekken die via het netwerk van Upignac worden voorgesteld.

     

    De bezoekers, die ontvangen worden met een glaasje warme wijn, kunnen ook rustig flanerend kennis maken met de fijne producten van de voortreffelijke partners van het huis, zoals de schitterende champagne Drappier, de opmerkelijke Sauternes Château Grillon, de fantastische truffels van Urbani of de uitzonderlijke kaviaar Caspian Tradition. Het is een unieke gelegenheid om in avant-première de kleine mirakels te ontdekken die de feesttafels sieren, maar ook om ideeën te verzamelen voor lekkernijen voor het hele jaar.

     

    De reeks “Geschenken voor Lekkerbekken” beantwoorden perfect aan de verlangens van fijnproevers. Deze dozen met lekkernijen zijn er in vier variëteiten : “Degustation” (Degustatie) (25 €), met een Prestige eendenlever «façon torchon» en echte uienkonfijt met Espelettepeper; “Tentation” (Verleiding) (39 €), met een Prestige eendenlever «façon torchon», echte uienkonfijt met Espelettepeper en een halve fles Gewurztraminer René Meyer; “Saveur” (Smaak) (49 €), met een Prestige ganzenlever «façon torchon», eendenlever «façon maison», een traditionele eendenrillette, een echte vijgenkonfijt en een fles Crémant d’Alsace René Meyer en tot slot “Gourmand” (Lekkerbek) (79 €), met een Prestige ganzenlever «façon torchon», een wildpaté met foie gras, een traditionele eendenrillette, uienkonfijt, vijgenkonfijt, een fles champagne Drappier en een fles Sauternes Château Grillon.

    UPIGNAC S.A. - Route de la Bruyère 100 – 5310 Upigny

    Tel.: 081 51 20 05 - www.upignac.com  

     

     

    22-11-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Upignac, feest vol traditie

    UPIGNAC : Een feest van nieuwigheden boordevol traditie

     

     

     

    Het verhaal begint in 1984, in Upigny – een dorpje in het hart van Brabants Haspengouw. Het Belgische filiaal van een Franse foie gras fabrikant neemt contact op met de familie Petit, die een prachtige boerderij bezit temidden van de rijke glooiende landschappen. Zij zijn op zoek naar eendenkwekers. Deze specialisten hadden immers terecht opgemerkt dat de kwaliteit van ons gras superieur is aan dat in het zuidoosten van Frankrijk, waar de velden minder rijkelijk overgoten worden dan in ons kleine landje.

     

    Wat eerst slechts een experiment is wordt al snel een succes. Het bedrijf komt op kruissnelheid en bewijst dat ook België een foie gras land kan zijn. Vanaf 1985 wordt de suffix “ac” toegevoegd aan de naam van het dorp om het merk een zuidoostelijk tintje te geven. Zo groeit in de loop der jaren het bedrijf uit tot haar huidige betekenis in ons land: synoniem voor zeer smakelijke foie gras van de hoogste kwaliteit. Alle producten zijn op basis van eenden gekweekt op de boerderij, maar ook bij een groeiend aantal onafhankelijke kwekers. De productie gebeurt in moderne en performante installaties. In 1993 wordt effectief een verwerkingsatelier gebouwd dat beantwoordt aan de meest strenge Europese normen.

     

    In gelijke tred met de groei van de bekendheid van het merk ontwikkelt zich een netwerk van Upignac boetieks, parallel met het restaurant van de boerderij: “La Table d’Upignac”. Particulieren kunnen zo ontdekken hoe ze de producten optimaal presenteren. Een groot keerpunt komt er in 2005. Upignac neemt het bedrijf «Les Foies Gras de Strasbourg» over. Om die stap te begrijpen moet men weten dat een groot deel van het Belgische publiek meer specifiek van ganzenlever houdt. Tot dan toe werd dit bij Upignac niet vervaardigd. Ganzenlever vereist immers andere technieken en materialen dan deze voor de verwerking van eend. Bovendien had «Les Foies de Strasbourg» een uitstekende reputatie opgebouwd op het gebied van de verwerking van ganzenlever, vooral voor horecaklanten. De overname van de activiteiten van dit bedrijf geeft Upignac de mogelijkheid het aanbod te diversifiëren en actief de professionele én de particuliere markt aan te pakken.

     

    Particulieren kunnen immers vanaf 1996 de producten van Upignac ontdekken via de grootwarenhuizenketen Delhaize. In dat jaar wordt het bedrijf van Upigny voor de eerste keer vertegenwoordigd door het teken van de Leeuw via het bekende duoblok van foie gras.

     

    Het avontuur gaat verder op regionaal niveau, met de overname van twee andere gastronomisch gerichte bedrijven, "Le Repaire des Gourmets" in 2009 en "Le Close de Charlemagne" in 2010. Elke uitbreiding brengt kennis van zaken en zeer gerichte en kwalitatieve distributienetwerken met zich mee. Bij de partnerschappen van Upignac kunnen we de samenwerking met Urbani, een onovertroffen speler in de wereldhandel van truffels, niet onopgemerkt laten voorbijgaan. Upignac verkoopt alle producten van dit bedrijf in de meeste van haar verkooppunten en in de horeca, zowel vers als in blik. Het is een opmerkelijke prestatie, die de hele sector een zetje heeft gegeven. De jaarlijkse consumptie van foie gras per inwoner in België is gestegen van 50g in 1990 naar meer dan 150g vandaag.


    De ateliers van Upignac in Upigny en in Huldenberg streven steeds naar de top qua vereisten rond voedselveiligheid. Ze beantwoorden aan de meest strikte Europese normen. Upignac behaalde bovendien eind oktober 2012 de ISO22000 norm, de strengste norm die kan worden toegekend op het gebied van voedselverwerking. Deze verbeteringen maken deel uit van een stap naar totale kwaliteit met respect voor de traditionele verwerkingsmethodes.

     

    Geniet van een waaier aan presentaties van de specialiteiten van Upignac in het restaurant La Table d’Upignac. Gans en eend worden perfect klaargemaakt in een warm en gastronomisch decor, onder leiding van de getalenteerde en innovatieve chef Diego Valdes. Het cliënteel krijgt er niet genoeg van en keert overtuigd terug. Geplaatst tegen de fantastische achtergrond van de Upignac boerderij is dit een onmisbaar moment in de ontdekking van alle facetten van de gastronomie volgens Upignac.

    Naast de aanwezigheid bij grootdistributeur Delhaize worden de producten van Upignac vandaag verdeeld via een 20-tal boetieks die de naam van het merk dragen of via verkoopspunten in voedingsspeciaalzaken. www.upignac.com  

     

     

     

     






    21-11-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Malaysian airlines

     

     

    Malaysia Airlines wordt lid van oneworld op 1 februari 2013

     

     

     

    Op vrijdag 1 februari 2013 wordt Malaysia Airlines een volwaardig oneworld-lid. Hiermee zal de luchtvaartmaatschappij, die al tal van awards in de wacht sleepte, voortaan tot ’s werelds meest toonaangevende kwaliteitsalliantie behoren. De Maleisische nationale luchtvaartmaatschappij heeft toestemming gekregen om zich aan te sluiten na het succesvol afronden van een grondig onderzoek uitgevoerd door het centrale team van oneworld en door Qantas, dat het peterschap op zich heeft genomen.

     

    Hoewel het implementatieprogramma voor op schema ligt en een van de volgende weken voltooid kan worden, werd beslist om de officiële toetreding, wegens de vakantieperiode op het einde van het jaar en een aantal administratieve redenen, uit te stellen tot begin 2013. Malaysia Airlines zal vanaf 1 februari 2013 alle oneworld-diensten en -voordelen aanbieden. Het zal het tweede alliantielid zijn dat met de Airbus A380 vliegt, net zoals zijn oneworld-peter Qantas.

     

    Vanaf dat moment worden de frequent flyer-voordelen uitgebreid van de 2 miljoen leden van Enrich, het getrouwheidsprogramma van Malaysia Airlines, wanneer ze met een ander oneworld-lid vliegen (airberlin, American Airlines, British Airways, Cathay Pacific Airways, Finnair, Iberia, Japan Airlines, LAN Airlines, Qantas, Royal Jordanian, S7 Airlines en zo’n 25 andere aangesloten luchtvaartmaatschappijen). Dit geldt ook voor het verdienen en inwisselen van mijlen en het verdienen van tierstatus-punten wanneer met de andere alliantieleden gevlogen wordt. Enrich Platinum-kaarthouders krijgen de Emerald-status bij oneworld.  Enrich Gold wordt gelijkgesteld met oneworld Sapphire en Enrich Silver met oneworld Ruby.

     

    Vanaf 1 februari zullen de Enrich Platinum- en Gold- kaarthouders toegang krijgen tot de meer dan 550 lounges van de oneworld-leden. Hetzelfde geldt voor de Malaysia Airlines-passagiers, die in First en Business Class reizen. Vanaf 1 februari zullen ook de 125 miljoen frequent flyer-kaarthouders van de reeds gevestigde oneworld-carriers mijlen kunnen verdienen en verzilveren wanneer ze met Malaysia Airlines vliegen.

     

    Malaysia Airlines neemt al deel in Global Explorer, het rond-de-wereld-tarief dat wordt aangeboden door de oneworld-leden en enkele luchtvaartmaatschappijen die geen officieel lid zijn van de alliantie.  Vanaf 1 februari wordt het netwerk van Malaysia Airlines, dat meer dan 60 bestemmingen in bijna 30 landen telt, geïntegreerd in de alliantietarieven en commerciële producten van oneworld.

    De toetreding van Malaysia Airlines zal ervoor zorgen dat het alliantienetwerk in Zuidoost-Azië flink uitbreidt. Op de oneworld-kaart zullen er 14 nieuwe bestemmingen en een extra land (Brunei) bijkomen. Nog belangrijker is het versterken van de alliantie op het vlak van verbindingen tussen heel wat belangrijke zakensteden in Azië en in andere delen van de wereld.

     

    Dankzij de toetreding zal oneworlds wereldwijde dekking stijgen naar ruim 840 bestemmingen in 156 landen, met ongeveer 9.000 vluchten per dag. De gezamenlijke vloot van ongeveer 2.500 toestellen zal jaarlijks bijna 340 miljoen passagiers vervoeren en een omzet genereren van 110 miljard dollar. Met de kandidaat-oneworld-leden Qatar Airways en Sri Lankan Airlines erbij zal het alliantienetwerk 856 bestemmingen in 159 landen bestrijken.

     

    Momenteel vliegen drie oneworld-leden naar Maleisië: Cathay Pacific, Japan Airlines en Royal Jordanian vliegen naar Kuala Lumpur, Cathay Pacific vliegt ook naar Penang

    20-11-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!