Inhoud blog
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
  • Aspria: een goede ademhaling, levensbelangrijk!
  • Moederdag
  • Peugeot lanceert nieuwe stijlvolle Boreal molen
  • Freedom Moses
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    21-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais & Châteaux

    Relais & Châteaux viert alle moeders en vaders met geschenkkoffers op maat.

     

     

     

    Wat is het allermooiste cadeau? Een unieke, onvergetelijke, intense belevenis. En dat is precies wat de charmehotels en gastronomische restaurants van Relais & Châteaux overal ter wereld bieden. Dat is onze belofte, die we kunnen waarmaken dankzij onze familiegeest, ons streven naar uitmuntendheid, onze band met de omgeving en ons vermogen om van het leven te genieten en te feesten. Schenk uw ouders een van onze geschenkkoffers en breng ze in verrukking … Vanaf half april introduceert Relais & Châteaux zijn collectie Lys-arrangementen Lente/Zomer.

     

    Voor elke gelegenheid is er een cadeaubon: een uitzonderlijk etentje (lunch of diner) Lys de Cristal (€249) ; even heerlijk ontspannen met een massage, toegang tot de spa-en wellnessfaciliteiten, en een lichte maaltijd Lys Pause bien-être aan 229€ (Serenity Lys); een magische overnachting op een unieke locatie, in een tweepersoonskamer, inclusief romantisch diner en droomontbijt Lys d’Argent (€489)

     

    Het beste van Relais & Châteaux wordt gebundeld in 14 Lys-arrangementen, in een speciale gelegenheidsverpakking voor Moederdag en Vaderdag. Veertien doosjes met een cadeaubon geldig voor twee personen, te gebruiken tot twee jaar na de aankoopdatum, geldig in meer dan 300 van onze vestigingen, en inwisselbaar of verlengbaar onder voorwaarden. Op zoek naar een cadeau? Schenk onvergetelijke emoties!

     

    Waar vindt u deze cadeaubonnen? Online via www.relaischateaux.com/gift (levering binnen 72 u.) Voor inlichtingen: Europa*: 00 800 25 82 52 00 (gratis nummer)

     

    Relais & Châteaux bestaat uit meer dan 520 weergaloze charmehotels en gastronomische restaurants in ruim 60 landen. Sinds de oprichting in 1954 streeft deze Franse organisatie ernaar wereldwijd een unieke vorm van vrijetijdsbesteding aan te bieden door vooraanstaande etablissementen van topformaat te selecteren.

    Tegelijkertijd is Relais & Châteaux een grote familie van hotelhouders en chef-koks van allerlei pluimage die zich met hart en ziel inzetten om hun gasten onvergetelijke ervaringen vol zinnenprikkelend genot te bezorgen.

    Van de wijnvelden van Napa Valley tot de stranden van Fiji en van de olijfgaarden in de Provence tot de natuurreservaten in zuid-Afrika zet Relais & Châteaux u op het spoor van de mooiste verrassingen in elke streek en in elk land. Niet voor niets luidt het credo van Relais & Châteaux "OVERAL TER WERELD, UNIEK IN DE WERELD."

    www.relaischateaux.com -Relais & Châteaux Benelux: Louizalaan 65 – 1050 Brussel

     

     

    21-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Huishoudelijke hulpjes! Moederdag !!!

    Huishoudelijke hulpjes gezocht?

    Brabantia viert Moederdag in stijl met kleurrijke cadeautips

     

     

     

    Allemaal goed en wel, dat ontbijt op bed, die rode rozen en die schattige knutselwerkjes. Maar op het einde van de dag tekent meestal toch mams voor de was en de plas. En dat kan maar beter in stijl, vindt Brabantia, al jarenlang een trouwe bondgenoot in het huishouden. En dus verrast het merk alle papa’s en kinderen met enkele praktische tips: van kleurrijke wastas tot vrolijke strijktafel.

     

    Kleurrijke wastassen…

    Geen mama die geen uren doorbrengt voor de wasmachine! Daarom zorgt Brabantia voor een vrolijke toets met de nieuwe wastassen in vijf felle kleuren: Lemon Yellow, Lipstick Red, Pansy Purple, Warm Grey en Caribbean Blue. In elke kamer staat hij even goed – van badkamer over bijkeuken tot slaapkamer.

    En uiteraard is het concept erg mamavriendelijk: vouw de magnetische handgrepen van de tas naar beneden, en je krijgt een slimme ‘Quick-drop’-opening voor alle vuile was. De tas is ruim en kan gemakkelijk een complete wasmachinelading tot 10 kilo aan. Dankzij de grote handgrepen kan je hem gemakkelijk in de hand nemen of over je schouder slaan.

     

    Leuk idee ook: kies verschillende kleuren, één voor de witte was en één voor de bonte was. Of een kleurtje extra voor de speelkamer, om al het kinderspeelgoed op te bergen. Wedden dat zoon- of dochterlief sneller een handje toesteekt in het opruimen? De tassen van Brabantia zijn gemaakt van stevig materiaal en kan je met de hand wassen.

     

    Vrolijke strijktafels

     

    Strijken saai? Toch een stuk minder met de nieuwe tafels en overtrekken van Brabantia. Er zijn drie nieuwkomers, elk met hun eigen stijl. De meest stoere variant is ‘City’ met bestemmingen als New York, Chicago en Washington. De opdruk in zwart, rood en grijs op een witte achtergrond geeft een strakke ‘urban look’. Ook het frame is trendy in metallic zwart.

     

    Meer fan van een zachte uitstraling? Dan is er de bloemrijke charme van ‘Pink Santini’. Dit design in roze met gele accenten, met een frame in metallic grijs, past even goed in een modern als traditioneel interieur. Ook ‘Purple Anemone’ zoekt zijn inspiratie in de natuur. De combinatie van blauwpaars met geelgroen, en een ivoorkleurig frame, straalt een zomerse frisheid uit. Deze strijktafel is er in drie uitvoeringen: compact, middelgroot met een solide strijkijzerhouder, en een extra stevige strijktafel met een stoomunithouder.

    Alle designs hebben een overtrek van 100% katoen en een veerkrachtige laag van zachte foam, de ideale ondergrond om gemakkelijk glad te strijken. Ook zijn alle strijktafels uitgerust met een framevergrendeling en antislip-vloerdoppen.

     

     





    20-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaasmarkt groeit verder

    De kaasmarkt groeit verder door

     

     

     

    Vorig jaar kocht de gemiddelde Belg ruim 12 kg kaas (excl. plattekaas) en besteedde er zo’n 112 euro aan. Voor de totale kaasmarkt noteert men een plus 2,4% in volume én in besteding per capita. Binnen deze markt wordt meer dan de helft van het volume ingenomen door de harde kazen maar het zijn vooral de verse en de halfharde kaas (type abdijkaas) die terrein winnen. Ook het kleinere segment van de geiten- en schapenkaas groeide in 2012 verder door.

     

    De Belgische kazen volgden vorig jaar de stijgende markttrend waardoor het volumeaandeel stabiliseerde op 18,2%. Het marktaandeel van deze kazen is hoger in het noorden dan in het zuiden van het land. De Waal koopt meer kaas dan de Vlaming maar de Vlaming is relatief gezien een grotere liefhebber van Belgische kazen. In Vlaanderen groeide het marktaandeel van de Belgische kazen vorig jaar lichtjes verder door en steeg dit van 21,2 naar 21,3%. Het marktaandeel van Belgische kazen is het grootste binnen het halfharde segment. In dit segment is bijna 60% van de gekochte kazen van bij ons. Bij zachte kazen is het aandeel ‘Belgisch’ slechts 5%.

     

    De crisis heeft de consument naar de hard discount gedreven. Zo ook voor kaas. Dit kanaal steeg, na enkele mindere jaren, tot boven de 30% marktaandeel. De klassieke supermarkt blijft wel marktleider met 46,7% marktaandeel. Binnen het segment van de Belgische kazen is het aandeel van hard discount met bijna 21% beduidend lager dan voor de totale kaascategorie maar ook hier groeit dit kanaal ten nadele van de marktleider ‘de klassieke supermarkt’.

     

    Op lange termijn is kaas (excl. plattekaas) een stevige groeier. Er lag vorig jaar 1,5 kg kaas meer op de plank van de gemiddelde Belg dan elf jaar geleden. Vorig jaar kon kaas, na een minder 2011, opnieuw aanknopen met een groei. Zowel het gekochte volume als de besteding per capita stegen met 2,4%.

    In 2012 kocht de gemiddelde Belg ruim 12 kg kaas en besteedde er respectievelijk 112,30 euro aan. Het aantal kaaskopers bleef t.o.v. 2011 quasi stabiel op 99,6 op 100. De aankoopfrequentie van kaas steeg wel van 47,6 naar 48,1 keer op jaarbasis. De gemiddelde kaasprijs bleef stabiel op 9,28 euro per kg.

     

    Binnen de kaasmarkt wordt meer dan de helft van het volume ingenomen door de harde kazen maar het zijn de verse en vooral de halfharde kaas (type abdijkaas) die op lange termijn terrein winnen. Ook het kleinere segment van de geiten- en schapenkaas zit in de lift.

    De hardekorstkaas is de absolute nummer één in de kaasrayon. Na een aantal jaren van druk stabiliseert het volumeaandeel van deze categorie net onder de 53%. Op de tweede plaats staat de zachte kaas met een aandeel van 18,3%, gevolgd door de gesmolten kaas met 9,4%, de halfharde kaas met eveneens 9,4% en de verse kaas met bijna 7%. De kleinere segmenten van de geiten- en schapenkaas (3,2%) en de voorverpakte kaasassortimenten (0,3%) sluiten de rij.

     

     

     

    ’Kazen van bij ons‘ volgden de markttrend

    De Belgische kazen volgden vorig jaar de stijgende markttrend waardoor het volumeaandeel stabiliseerde op 18,2% en het bestedingsaandeel op 21,4%. Het marktaandeel van Belgische kazen is het hoogste binnen het halfharde segment. In dit segment is bijna 60% van de gekochte kazen van Belgische origine. Bij zachte kazen is dit aandeel slechts 5%. Het aantal kopers van Belgische kazen bleef vorig jaar stabiel op iets meer dan 87% maar de aankoopfrequentie groeide lichtjes. Ze bedraagt nu 11,5 keer op jaarbasis of met andere woorden de Belg koopt ongeveer maandelijks Belgische kazen aan.

     

    De Vlamingen zijn weliswaar kleinere kaaseters dan de Walen maar het zijn wel grotere liefhebbers van ‘Kazen van bij ons’. Zowel de absolute consumptie als het marktaandeel van de Belgische kazen ligt in het noorden van het land beduidend hoger dan in het zuiden van het land.

    Zo behalen de Belgische kazen in Vlaanderen een marktaandeel van ruim 21% in volume en 25% in bestedingen. In Vlaanderen groeide dit volumeaandeel vorig jaar nog lichtjes verder door, met een stijging van 21,2 naar 21,3%. Wallonië scoort met een volumeaandeel van 15% en een bestedingsaandeel van 18% heel wat lager dan het noorden van het land.

     

    Vorig jaar kocht de Waal 3,4 kg en de Brusselaar 2,5 kg kaas meer dan de Vlaming. Onder de Vlaamse stolp liggen ook andere kazen dan onder de Waalse of de Brusselse. Het assortiment in Vlaanderen bestaat relatief meer uit hardekorstkazen (58% van het kaasvolume) en minder uit zachte kazen (15%). De Brusselaar en de Waal houden relatief meer van zachte kaas (23%) en relatief minder van hardekorstkaas (48%).

     

     

     

    18-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boretti

    Boretti presenteert de nieuwe Carbone: houtskool barbecue met een twist

     

     

     

    Wanneer de zomer eraan komt, wil iedereen zo snel mogelijk achter de barbecue gaan staan. Toppunt van gezelligheid is natuurlijk de klassieke houtskool barbecue. De barbecue-chef anno 2013 wil echter niet alleen traditie, maar ook een toestel dat uitermate functioneel is, én dat er bovendien nog eens goed uitziet ook.

     

    Het Italiaanse merk voor luxe keukenapparatuur Boretti heeft dit perfect begrepen. Het presenteert daarom de gloednieuwe Outdoor Kitchen ‘Carbone’, een ideale mix van traditie en innovatie.  De Carbone is elegant vormgegeven, maar behoudt toch een stoer en robuust karakter dat degelijkheid uitstraalt. Enkele subtiele nieuwigheden verhogen bovendien aanzienlijk het gebruiksgemak. Het vlak waarop de kolen liggen kan met een handige zwenkhendel eenvoudig in de hoogte versteld worden. Zo kan de temperatuur continu aangepast worden, zonder aan comfort te moeten inboeten.

     

    Dankzij het deksel met ingebouwde precisiethermometer kan het toestel ook dienst doen als (pizza)oven. Het onderhoud – een zeer belangrijk aspect bij elke barbecue – is daarenboven geen lastige klus. Integendeel, nadat de kolen zijn afgekoeld, kan de aslade simpelweg uitgeschoven worden om te ledigen. Het toestel laat zich zeer makkelijk verplaatsten dankzij een trolley voorzien van een opklaptafel en een handvat. Kortom, met de ‘Carbone’ van Boretti staat niets een geslaagd barbecue-feestje in de weg.

    Adviesprijs Boretti Carbone: € 299 inclusief BTW

     

    Boretti is een Italiaans merk van luxe keukenapparatuur voor de particuliere consument. Het assortiment elektrische toestellen en gastoestellen valt op dankzij een hoogwaardige afwerking, vooruitstrevende productontwikkeling en een hoge graad van personalisatiemogelijkheden. Boretti wordt in België ingevoerd door de firma Boretti nv. www.boretti.be

     

    18-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastaiola Piu
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Pastaiola Più, de heerlijke smaak van een pastaschotel voor elke gelegenheid.

     

     

     

    Zin in de authentieke smaak van pasta, ook in een klein gezelschap? Vanaf nu geniet u ook met z'n tweeën dankzij de Pastaiola Più. Het leine broertje van de Set La PASTA bevat alle elementen die van één van de pijlers van de "Linea Patrimonio" een succes maakten, maar met een aangepaste omvang. Deze klassieker van Lagostina is nu verkrijgbaar in een nieuw formaat (18 cm), ideaal voor 2 personen of als cadeau voor Moederdag!

     

    De Pastaiola Più heeft een diameter van 18 cm en is gebaseerd op de combinatie van 3 complementaire elementen:

    De kookpot: het centrale element van de Pastaiola Più, precies op maat zodat de pasta niet overkookt. Zodra de pasta klaar is, wordt de kookpot een pan om de ingrediënten van de saus aan te bakken of een bolognesesaus of een lamsstoofpotje te laten sudderen. Dankzij het stevige, duurzame 18/10 roestvrij staal waarmee de pot bekleed is, komen de smaken van uw gerecht perfect tot hun recht, ongeacht de bereidingsduur.

    Het vergiet: specifiek ontworpen om pasta in te koken, met gaten van verschillende diameters voor een snel en gelijkmatig resultaat. Na afloop van de kooktijd wordt het

    water optimaal afgevoerd en krijgt u perfect uitgelekte pasta.

    Het deksel: brengt niet alleen het water sneller aan de kook en houdt de pasta warm, maar kan bovendien gebruikt worden als serveerschotel of voor bereidingen au bain-marie dankzij de afgeronde bodem.

    Aanbevolen verkoopprijs: € 200

     

    16-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trajector intermezzo

    Trajector Intermezzo ‘Single Occupancy & Double Dates’ Art’n BLOOM! 

    Zaterdag 20 april 2013 – 11:00 tot 21:00.

     

     

     

    Na de eerste verschijning in de Belgische hoofdstad in 2010 keert Trajector terug naar Brussel.  Trajector Intermezzo is een initiatief van  Hotel BLOOM! en Centrifugal Projects en vindt plaats op zaterdag 20 april 2013, en in samenwerking Art Brussels.

     

    Op 20 april 2013, biedt Trajector Intermezzo een platform voor 22 internationale opkomende en in de bloei van hun carrière artiesten die in de gastenkamers Hotel Bloom! één- of tweepersoonsprojecten realiseren, en daarmee een hoog niveau van moderne kunst aan het Brusselse publiek presenteren.

     

    Trajector Art Fair’s oorspronkelijke focus is nooit op de commerciele gallerijen sector geweest, maar eerder op de project ruimtes, initiatieven van artiesten en onafhankelijke projecten van curators die  belangrijke platformen en experimentele basis vormen voor opkomende moderne artiesten in de internationale arena. Eigenlijk een soort feestelijk en speels spel samen met non-profit organisaties, project ruimtes en onafhankelijke curatoren wordt deze Trajector eigenlijk een soort Art’n BLOOM .

     

    Vaak hebben de deelnemende artiesten de titel van Trajector Intermezzo, ‘Single Occupancy & Double Dates’ letterlijk vertaald en zullen werken en presentaties tentoonstellen die specifiek aan het unieke sociale en culturele karakter van hotels beantwoorden.

     

    Trajector Intermezzo presenteert werken van Australische, Belgische, Spaanse, Duitse, Nederlandse, Britse, Koreaanse, Amerikaanse, Libanese, Italiaanse, Deense en Franse kunstenaars. Een reflectie van onze wereld van vandaag, wonen en werken deze artiesten in Berlijn, Parijs, Cardiff, Londen, Manchester, Antwerpen en de Azoren. Dat Londen de centrale rol van artistieke hub heeft is duidelijk merkbaar in het aantal deelnemende artiesten  die in Londen woonachtig zijn. Een aantal bekende artiesten van de vorige Trajector editie maar ook veel nieuwe gezichten.

    Trajector Intermezzo, met gratis toegang is open voor het publiek van 11 tot 21 uur.  

    Adres: Hotel BLOOM! Koningsstraat 250, 1210 Brussel – België

    T: +32 (0)2 220 66 11 www.hotelbloom.com  www.artnbloom.com

    16-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gini 2013. ben jij de ultieme ice-breaker?

    Gini 2013, ben jij de ultieme Ice Breaker?

    Word één van de nieuwe gezichten van Gini 

     

     

     

     

    Zeg niet langer ‘verleider’ maar wel ‘Ice Breaker’! In 2013 spreekt GINI heel België aan via het interactieve forum en de Facebookpagina. Hoe breken we het ijs? Is de jurk die je aan hebt ‘Ice Breaker’? Of is het jouw humor? En in het dagelijkse leven? Kan aardappelen schillen sexy zijn? Deel jouw foto’s online, beantwoord de vraag ‘Ice Breaker or not?’ en voed het debat zonder waardeoordeel. De meest verleidelijke onder jullie wordt dan één van de iconen van de GINI ‘Ice Breaker’ campagne.

     

    Het ‘The Ice Breaker’ concept werd in 2012 gelanceerd en sloeg meteen zeer goed aan: meer dan 70.000 fans vonden zich in nauwelijks een jaar op Facebook en gaan dagelijks een dialoog aan. Geen wonder dat de beelden van het merk de verbeelding stimuleren. Gini nodigt ons met ondeugende, grappige of provocerende foto’s uit om na te denken over het natuurlijke instinct van het menselijke ras: het verlangen om te behagen, om te verleiden. Wat moet je doen om het ijs te breken? De macho uithangen? Provoceren? Een bepaalde houding aannemen? Vragen die het debat aanvuren. De leden zijn zeer (re)actief, wisselen dagelijks weetjes uit en debatteren over wat sexy, plagerig, grappig is... of net niet. Een echte fanclub dus. En dit is nog maar het begin!

     

    Verleiding is dagelijkse kost, zelfs in de meest eenvoudige dingen. En het internet is een gedroomde speeltuin: 7,1 miljoen Belgen zijn verbonden met het internet (81% van de bevolking), 64% van de Belgen surft met een smartphone en 30% is dagelijkse gebruiker, iedere dag worden 300 miljoen foto’s gedeeld via de sociale media, 54% van de mensen neemt foto’s met het idee ze nadien te delen, 58% van de internetsurfers deelt foto’s online.

     

    Meer dan ooit is de foto een item dat je wilt laten zien en dus delen. Het goede oude fotoalbum in een stoffige kast behoort tot het verleden. Foto’s circuleren razendsnel op het net. Het is dan ook geen toeval dat 70% van de mobiele telefoons is uitgerust met een fototoestel. Deze trend wordt ‘self marketing’ genoemd... of een andere definitie van het woord verleiding! De foto wordt dan ook zo het centrale element in de nieuwe campagne van Gini.

     

    Ice Breaker or not? De alledaagse verleiding in beeld

    De nieuwe campagne van het merk doet een beroep op een bekende en getalenteerde Belgische fotograaf. Deze zet mensen in dagdagelijkse, op het eerste gezicht banale situaties. Maar een kleine sexy twist maakt het meteen veel interessanter en opwindender. Kortom, de enige echte Gini’s touch! En het merk stelt de vraag ‘Are you Ice breaker or not?’.

     

    Gini gaat met het concept nu nog een stapje verder en vraagt iedereen aan de campagne deel te nemen. Voel je je een verleider? Ja, toch? Iedereen kan een ‘Ice Breaker’ zijn ongeacht het moment of de situatie: tijdens een avondje uit, ’s morgens vroeg, in de auto of in een vergadering... Het concept kan ver gaan want verleiding komt voor in veel vormen en kent geen grenzen. Is mijn jurk Ice Breaker? Is mijn nieuw kapsel Ice Breaker?...

    Deelnemen kan via verschillende mogelijkheden, o.m. via het platform op de website: www.gini.be

     

    Gini, geen drank als de andere

     

    Als er een drank is die niemand onbewogen laat, dan is het Gini wel. Vurig en licht bitter zoals de liefde. Gini laat sinds het ontstaan een tegelijk bloedhete en verfrissende wind waaien. De bubbels winden de smaakpapillen op dankzij de aroma’s met citroenextracten. De natuurlijke frisheid nodigt uit om het ijs te breken. Durf je de verleiding te weerstaan? De unieke groene kleur van het logo en de lekkere ingrediënten zijn een uitnodiging om een wereld met oneindige mogelijkheden, zintuiglijk genot en wellust te ontdekken. Gini wordt verdeeld in de warenhuizen maar ook op grote schaal in de horeca en is de verfrissende drank bij uitstek. Het verbaast niet dat deze drank een piekmoment beleeft tijdens de zomermaanden. De liefhebbers van de ‘lokale economie’ zullen blij zijn om te weten dat de flesjes van 20cl en de 150cl PET-flessen in Genval worden geproduceerd.

     

    Gini Regular

    Verfrissende bruisende drank met citroen- en kinine-extracten. De unieke smaak brengt een oneindige frisheid met zich mee. Laat je meeslepen door de intensiteit van de bubbels. De klassieker van de verleiding en sinds 40 jaar nooit uit de mode!

    Verkrijgbaar in blik van 33cl, 20cl glazen flesje, 50cl & familieformaat  1,5l PET-fles.

     

    Gini Passion

    Gini Passion kwam in 2008 op de Belgische markt en bekoorde meteen dankzij de onweerstaanbare smaak met sinaasappelextracten en aroma’s van pompelmoes, ananas en citroen. Verkrijgbaar in een flesje van 20cl en familieformaat 1,5 l PET-fles.

     

    Gini Zero

    Zonder suiker en zonder aspartaam maar steeds even verleidelijk. Ontdek deze unieke en verfrissende citroensmaak, zonder suiker! De formule is perfect afgestemd voor wie op de lijn let en op diabetici. Verkrijgbaar in blikje van 33 cl en familieformaat 1,5 l PET-fles.

     

    Vergroot je verleidingskracht met Lady Paname

    Gini flirtte als frisse en tegelijk vurige drank altijd met de grenzen. Veel verleiding, een vleugje provocatie en een beetje sensualiteit die niemand onbewogen laten. Dat Gini zou samenwerken met Lady Paname, de eerste charmewinkel van Brussel, stond dan ook in de sterren geschreven. Je liefdesleven kan er alleen maar nog vuriger van worden. Geniet ervan! Met volle teugen!

     

     





    16-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P&V Vakantiepark Bonavista

    Vakantiepark Bonavista de Bonmont nieuw Vakantiepark in Spanje:

    In Catalonië, ten zuiden van Barcelona, opent Pierre & Vacances deze zomer het nieuwe vakantiepark Bonavista de Bonmont. Dit is het tweede vakantiepark in Spanje na Terrazas Costa del Sol in Andalusië.

     

    Het vakantiepark ligt aan de kustplaats Bonmont, op 7 km van het strand, met uitzicht over de baai en op 20 minuten met de auto van Port Aventura, middenin een typisch mediterraans en bergachtig landschap. Het vakantiepark ligt tussen Sierra en de Middellandse Zee, vlakbij het pittoreske dorpje Mont-Roig del Camp, en niet ver van Tarragona, Cambrils. Niet onbelangrijk is dat de geografische ligging goed is voor gemiddeld 300 zonnige dagen per jaar.

    Bonavista de Bonmont ligt in een uitgestrekt gebied en heeft een typisch Mediterraanse architectuur. het vakantiepark bestaat uit 215 appartementen, van 2-kamerappartementen voor 4/5 personen tot 3-kamerappartementen voor 6/7 personen. De appartementen uit het select aanbod zijn ruim en uitgerust met moderne apparatuur, airconditioning en beschikken over een terras.

     

    Tijdens de zomervakantie zijn kinderen en jongeren van 3 t/m 17 jaar in Bonavista de Bonmont gratis welkom in de animatieclubs, die enkel met gediplomeerde animatoren werken. Voor de kleinsten staan veel verschillende thematische activiteiten (sportief, avontuurlijk of wetenschappelijk…) en stages (zoals de “geheim agent”- of circusstage) op het programma. De jongeren kunnen op hun beurt genieten van een speciaal programma waarbij vrienden centraal staan.’s Avonds trekt iedereen naar Le Spot, dé hotspot van de vakantie.

    Voor volwassenen worden er ook verschillende animatieprogramma’s aangeboden, voornamelijk tijdens de schoolvakanties, zoals fitnesslessen, wandeltochten om de omgeving te ontdekken, sportieve toernooien, familieavonden…

     

    Bonavista de Bonmont heeft een zwemparadijs van 400m2 met een bubbelbad, een wildwaterbaan, hydromassagematrassen en een kinderspeelbad. Naast het vakantiepark ligt de 18 holes golfbaan van Bonmont die net als het clubhuis een weids uitzicht over zee heeft. De unieke locatie van de golfbaan leidt tot een ontspannende golfervaring en het terrein staat bekend als een van de meest prestigieuze golfbanen van Spanje. Er is een speciaal tarief voor de green voor gasten van het vakantiepark. Tennis en padel zijn ook in de buurt beschikbaar, net als verschillende wateractiviteiten die op en rond het strand van Miami Playa kunnen worden uitgevoerd.

     

    Door het brede aanbod van verschillende bestemmingen in Frankrijk en daarbuiten, flexibele verblijfsperiodes en versimpelde tarieven per periode en per regio, biedt Pierre & Vacances op maat gemaakte vakanties die bij ieder budget passen. Ook zijn er het hele jaar door interessante aanbiedingen.

    Pierre & Vacances biedt vakantiegangers, ongeacht hun leeftijd of specifieke wensen, altijd een interessante vakantie. Een weekje genieten van de rust op het platteland, twee of meer 100% zonnige weken in Spanje, een romantisch weekendje of midweekje weg, spontaan een nachtje weggaan zonder ver te moeten reizen… Bij

    Pierre & Vacances kan het allemaal.

     

    Pierre & Vacances heeft altijd gekozen voor de meest uitzonderlijke locaties voor de residenties en vakantieparken. De Pierre & Vacances residenties en vakantieparken gaan, dankzij het gebruik van de lokale architectuur, altijd volledig op in de omgeving. Ideaal om maximaal te profiteren van de activiteiten in de streek.

     

     

    15-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Campari krijgt nieuwe look

     

    Een lange hals, smalle schouders, ranke taille… Aan charme moet de nieuwe Campari alvast niet inboeten. En aan stijl evenmin. Met zijn felrode kleur, intense aroma en inspirerende smaak blijft het aperitief zijn Italiaanse passie trouw. Vandaag zet een nieuw flesdesign de ‘bittere vondst’ van Gaspare Campari in de kijker.

     

    Aan de smaak is nooit geraakt: Campari wordt vandaag nog altijd gemaakt zoals in 1860, toen Gaspare Campari in zijn bar in Novara voor het eerst een bitter, kruidig aperitief serveerde. De looks van het merk gaan wel met hun tijd mee. Zo heeft Campari sinds zijn lancering een eigen identiteit en grafische stijl, los van alle trends.

    Het nieuwe flesdesign houdt die reputatie hoog en zet de icoonstatus van Campari in de kijker. Het elegante ontwerp vat de passie en het charisma samen; eigentijds en authentiek. Concreet kreeg de fles een langere hals, smallere schouders en een ranke taille – voor een nog verfijndere uitstraling.

     

    Ook de goudkleurige draaidop en het logo in reliëf geven de nieuwe Campari instant stijl. Het label werd versmald en verkleind, de tekst en grafische details kregen een frisse look. Zonder uiteraard enkele typische elementen te vergeten die het merk hebben grootgemaakt: het Campari-logo, de vermelding ‘Bitter’, het wapenschild en de naam Milaan, de stad die onlosmakelijk verbonden is met Campari. Vanaf mei kan je de nieuwe Campari-fles ontdekken.

     

    Campari is een hedendaagse en charismatische klassieker. Het recept, dat vandaag nog altijd op dezelfde manier gemaakt wordt als in 1860 in Novara, fungeert ook als basis voor heel wat andere bekende cocktails in de wereld. Campari is een alcoholische drank waarbij de typische bitterzoete smaak wordt verkregen uit planten, fruit en kruiden, aangevuld met suiker en gedestilleerd water.

    Met zijn typische, vibrerende rode kleur, intens aroma en smaak staat Campari symbool voor intrige en plezier, wat vanzelf leidt tot een drinkervaring die de zintuigen prikkelt. Deze waarden maakten het merk Campari dan ook beroemd over heel de wereld. Campari is uitgegroeid tot een icoon van Italiaanse passie, stijl en uitmuntendheid

     

    Praktische info

    De nieuwe Campari-fles is verkrijgbaar vanaf mei. Zowel verkrijgbaar in 0.70L (richtprijs 13,39 euro) als in 1L formaat (richtprijs 18,19 euro).

    www.camparigroup.com

     

     







    15-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bordeaux, zonnetje in huis

    Na een paar valse starts lijkt het eindelijk zover: de dagen worden wel degelijk langer, de temperaturen zachter en de zon laat zich af en toe zien. Het is natuurlijk nog niet meteen stralend weer, maar je kan toch al reikhalzend beginnen uitkijken naar een zomerseizoen vol terrasjes, aperitiefjes en barbecues onder vrienden. En wat is er op die momenten van puur plezier beter dan een glas bordeauxwijn? En met rood, wit en rosé is er voor ieder wat wils.

     

    Wit, de voor de hand liggende keuze

     

    Een frisse en en fruitige wijn nuttigen tijdens een zomerse dag aan de kust? Je kiest zonder twijfel voor witte wijn. De droge witte wijnen van Bordeaux combineren balans, rondheid en het explosieve aroma van sauvignon in een frisse en smakelijke afdronk met noten van citrus. Een droomaperitief, dus. Maar de witte wijnen van Bordeaux houden ook mooi stand bij andere gerechten, van het voorgerecht tot het dessert: schaaldieren, gevogelte, salades, fruit, chocolade, ... Kort samengevat: deze zomer steelt wit de show. Bovendien bevat wit minder calorieën dan rood of rosé, zeker niet onbelangrijk tijdens het bakpakkenseizoen!

     

    Rosé, de frisse optie voor warme dagen

     

    Als het kwik stijgt, stijgt de verkoop van roséwijn mee. Niet verwonderlijk, in de lente wordt de keuken immers lichter en eten we graag gegrilde gerechten, koude soepen en groentenschotels. We verkiezen frisse aroma’s op frisse temperaturen in de keuken, maar ook in ons glas. Roséwijn past helemaal in deze ‘lentewending’. De rosés uit Bordeaux, stuk voor stuk wijnen met robijnen reflecties en een intens aroma, zullen je blijven verbazen met hun levendigheid en rondheid. Toetsen van bes, kers, framboos en citrus zijn de perfecte aanvulling van je zomerse maaltijden.

     

    Rood, de zomerse verrassing

     

    Rood roept dan misschien niet meteen een ongedwongen zomers gevoel op, toch wordt deze wijn vaak onterecht verbannen tot winterse of zeer feestelijke avonden. Een jonge rode bordeaux gaat nochtans perfect samen met een lome zomerdag. Met zijn mooie evenwicht tussen tannines, zuurtegraad en zachtheid is een jonge bordeaux heerlijk bij een bord Italiaanse antipasti of een groentenquiche.

     

    Jezelf verfrissen, niet je glas

     

    Als de temperaturen in de zomer stijgen, hebben we vaak de neiging om onze drankjes extra te koelen. Maar wijn mag je niet te koud drinken. Lage temperaturen laten wijnen immers niet toe om zich ten volle te ontplooien. En dan is er nog een groot verschil tussen witte en rode wijnen. Voor jonge rode bordeauxs geldt 13 tot 15° als de ideale drinktemperatuur. Een witte bordeauxwijnen moet dan weer fris zijn, maar zeker niet koud of zelfs bevroren want een te koude witte wijn verliest zijn aroma’s. Daarom serveer je een droge witte bordeaux, een rosé of een clairet best tussen de 7 en de 11°.

    Geen inspiratie? Check even de tips van Bordeaux om jouw gerechten nog zonniger te maken. Een Capri-salade is een subtiele balance act tussen de zuurtegraad van de tomaat en het olieachtige van de mozzarella, geaccentueerd door de intense smaak van basilicum.

    Bij dit typische zomergerecht horen zomerwijnen, aromatisch wit of fruitig rosé. Dankzij hun frisse smaak zijn bijvoorbeeld een witte Entre-deux-Mers of een rosé Castillion de perfecte partners voor een Capri-salade.

     

    Sushi en wijn zijn dé gastronomische ambassadeurs van hun respectievelijke culturen. Van de vele heerlijke combinaties springt er één extra in het oog: een witte bordeaux met de explosieve smaak van sauvignon!

    Eenvoudige menu’s, ongecompliceerde wijnen; dat vraagt om een wijn uit de Coups de Coeur-selectie! Een zacht stukje entrecote gaat perfect samen met krachtige wijnen: een Médoc schrikt bijvoorbeeld niet terug voor een stoere steak. Merguez en rosé, een match made in heaven! Om de kruidige worst te evenaren ga je best voor een rosé met karakter, denk bijvoorbeeld aan een Clairet. In de categorie vis is het belangrijk om een levendige, droge en frisse wijn te kiezen die de grilsmaak van de vis kan verzachten. Onze tip? Een Graves.

     

    15-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gini, meer dan 40 jaar verleiding

    Gini, meer dan 40 jaar verleiding

    De evolutie van verleiding doorheen reclame

     

     

     

     

    Publivoren zijn het er over eens: het merk Gini is gewoon anders. Sinds de lancering op de Belgische markt in 1971, heeft de reclame van Gini voortdurend geflirt met plagerijen, met sensualiteit en met humor. Weinig merken hebben zo lang hun eigen originele rode draad gevolgd.

     

    Gini werkt al 4 decennia rond het thema van de verleiding, in al zijn vormen. Het merk verlaagt zich echter nooit tot vulgariteit en behoudt altijd die kenmerkende “twist”. Het is interessant om eens terug te gaan in de tijd omdat iedere reclamecampagne de tijdsgeest weergeeft en bijgevolg een evolutie van de verleiding. Ieder van ons denkt wel spontaan aan een bepaalde campagne van Gini. En u? Door welke reclamecampagne werd u het meest... verleid?

     

    Gini lanceerde de eerste reclamecampagne in 1979 en legde toen al de basis voor de rode draad, de verleiding. De geest van die tijd heeft alles weg van een romantische zonsondergang maar doet ook vandaag nog mensen wegdromen: een koppel op een verlaten eiland. Wie goed kijkt, ziet dat op het einde van de reclamespot de man zijn mooi gebruinde billen ontbloot en dat de vrouw slechts een klein slipje draagt. Pikant. En gedurfd voor die tijd!

     

    Pas in 1983 gaat Gini een gewaagde stap verder en slaat een grote slag door beroep te doen op de grootste Franse ster van die tijd. De seksuele revolutie van de jaren 70 laat haar sporen na. De provocerende Serge Gainsbourg regisseerde en maakte de muziek voor de 3 spots van de reclamecampagne “Gini, ik hou van jou”. De zanger aarzelt niet om het thema van de verleiding uit te werken met in het achterhoofd zijn film “Je t’aime moi non plus” uit 1976. Iedere spot zet een koppel in scène dat vergezelt wordt door een derde man van wie men niet weet of hij geïnteresseerd is in de vrouw, in de man of in beiden ! Een ménage à trois die tot stand komt. Had men in die tijd al de onderliggende betekenis door? Een open vraag... maar zeker is dat de verleiding de ketens van het traditionele gezin doorbrak.

     

    Het einde van de jaren 80 wordt jammer genoeg gekenmerkt door de opkomst van het virus Aids. De reclame van Gini geeft de bezorgdheid van de tijd weer in een scène waar een koppel zich consensueler gedraagt dan in voorgaande spots. Deze gedachtegang duurt voort in 1990 met de nieuwe reclamecampagne. Liefde is soms passioneel, soms zacht of bitter (zoals de niet te evenaren smaak van Gini) wanneer een liefdesverhaal een einde kent. De reclamecampagnes van Gini zijn een perfecte weergave van de tijdsgeest en zijn een opmerkelijk luik in de marketinggeschiedenis van de drank.

     

    In 1995 keert Gini terug met een ondeugende knipoog naar de bevrijde verleiding. Maar het merk speelt vooral in op de opkomst van de “girl power” en zet het ondernemende vrouwelijke ras in de kijker. De vrouw die niet wacht om verleid te worden maar zelf de touwtjes in handen neemt.

    Onvergetelijk: in een trendy bar benadert een man een jongedame die aan de bar leunt. Maar zij laat niet zomaar met zich flirten en gooit zich letterlijk op haar verleider. Ze ontknoopt zijn hemd, gaat naar de broek en trekt de riem er bruusk uit. Shocking! Maar verrassing, de jongedame gebruikt de gesp van de riem om haar flesje Gini open te doen. Deze 100% Belgische reclamespot is één van de sterke momenten van het merk en kondigt ook de komst aan van de bekende slogan “Vurig fris”. Humor wordt voor het eerst gebruikt als element van verleiding.

     

    Het decennium daarop is uit hetzelfde hout gesneden: gedurfde reclame die de lusten van het vlees in de kijker zet, maar altijd wel opgefleurd met een vleugje humor. Het verbaast niet dat spots “op het balkon” en “in de auto” deel uitmaken van de parels van het merk. Deze twee zijn meteen ook de laatste want in 2007 stopt Gini met televisiespots en begint zich toe te leggen op affiches (het glanspapier met een reflectie van ijsblokjes voor de vurigste frisdrank is een logisch gevolg).

     

    Steeds vaker vinden digitale ontmoetingen plaats en wordt er online verleid. De dating- en ontmoetingssites zijn niet meer op één hand te tellen. Een goed voorkomen is hier een absolute must. Gini heeft als referentiemerk de digitale weg ontdekt en werkt dit luik dieper uit met de start van een Facebook-pagina. Het succes bleef niet uit: enkel in 2011 groeide het aantal “Like’s” van 400 naar 10.000.

    Gini schakelde in 2012 een versnelling hoger en lanceerde de campagne “The Ice Breaker”. Het principe is eenvoudig: Gini richt zich op de internetsite en via affiches in bars met vragen naar iedereen: Hoe moeten we de dag van vandaag verleiden? Hoe spreken we iemand aan? Hoe breken we het ijs? Nogmaals, Gini maakt ontmoetingen toegankelijker en is het voorwerp van verleiding bij uitstek. En het werkt! De Facebook-pagina Icebreaker is een gigantisch succes met meer dan 70.000 fans in minder dan een jaar. De volgers debatteren over de verschillende verleidingstactieken: hoe belangrijk is uiterlijke schoonheid? Charme? Humor? Moet je sexy zijn?... Dit succes zet Gini op de tweede plaats in de categorie soft drink op gebied van engagement en in de top-3 op gebied van grootte.

     

    Nieuw in 2013: Gini sneed gedurende 40 jaar vragen rond verleiding aan maar laat nu de consument aan het woord. Wat moet men doen om Icebreaker te zijn? Aan de internetsurfers om daarover te beslissen. Meer dan ooit is het merk mee met de tijd!

     





    15-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chelsea Flower show

    100-jarig bestaan van Chelsea Flower Show, 21–25 mei

     

    In 2013 bestaat de Chelsea Flower Show van de Royal Horticultural Society (RHS) 100 jaar. Dit is een van de meest geliefde jaarlijkse evenementen ter wereld geworden, een schitterende vertoning van tuinbouw op z’n best, en ook een geweldige gebeurtenis van de RHS. Het aantal deelnemers is inmiddels van 244 in 1913 gestegen tot ruim 500, terwijl er elk jaar wel 157.000 bezoekers op af komen.

    Maar Chelsea is niet het enige evenement op dit gebied, want in heel Groot-Brittannië vindt een scala aan bloemen- en tuinenshows plaats, waaronder het ‘zusje’ van Chelsea bij Hampton Court in juli, en een nieuwkomer dit jaar bij Blenheim Palace, een UNESCO-werelderfgoedlocatie en het enige ‘paleis’ in het Verenigd Koninkrijk waar geen leden van het koninklijk huis hun residentie hebben.
    www.rhs.org.uk

    15-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!