Deze
winter blijft Little Marcel trouw aan zijn stijl. Speels en tijdloos zijn de
kernwoorden van deze collectie, boordevol kleurrijke streepjes, aansluitende
modellen en een persoonlijke marine look. Mannen, vrouwen en kinderen hebben
allemaal recht op een kleurrijke winter.
Voor
zijn wintercollectie koos Little Marcel Femme voor een brede waaier aan kleur :
gaande van warme herfstkleuren tot pastels en zelfs erg levendige kleuren om de
koude winterdagen op te fleuren. Dit seizoen koos Little Marcel voor een
marinestijl met ludieke details als oranje, gele of blauwe lederen knopen,
geborduurde en kleurrijke army pins of de voering in een contrasterende
print.
Met
Little Marcel Femme lanceert Little Marcel een chique en tijdloze
capsulecollectie die tegelijkertijd stedelijk en vrouwelijk is. De strakke
lijnen maken van de uitgesproken vrouwelijke silhouetten een look die niet
alleen sober maar ook glamoureus en modern is. De kleuren en stoffen vormen samen
een elegante en vlotte cocooning-stijl. Deze winter gaat Little Marcel Femme
gehuld in delicate stoffen als kasjmier, zijde, katoen en linnen.
De
wintercollectie 2013-2014 van Petit Marcel zit boordevol kleur en ideeën ! Je
vindt er alles wat je nodig hebt voor originele en comfortabele outfits. Dit
jaar kan je combineren met de stijlen Preppy London, Héritage, American Life of
Marin Rock. Uiteraard zijn de typische streepjes, de bekende marine
stijl en sterretjes ook van de partij ! Ieder kledingstuk beschikt over een
klein detail (borduurwerk, patch, print, ) die de stijl typeert. De materialen
zijn zacht en erg aangenaam om te dragen. Perfect om onze schatten deze winter
vrolijk warm te houden.
²De
Mister Marcel wintercollectie bestaat uit tijdloze kledingstukken: basistukken
in mooie materialen en een overvloed aan details voor elk deel van de
collectie. Met 80% wol in ieder stuk uit deze kledinglijn, vormen draagcomfort
en materiaalkwaliteit de rode draad. De typische blauw-wit-rode touch bevestigt
de Frenchy inspiratie van Mister Marcel voor deze casual chique-stijl met een
vleugje vintage. Mister Marcel zet de marine look weer op een moderne manier in
Killy,
een stijl met evenveel durf als de ontwerper
Terug
naar de bron, naar het hart van de Alpen dat de nieuwe wintercollectie
2013-2014 van Killy geïnspireerd heeft. De nieuwe wintercollectie 2013-2014 van
Killy verwijst naar de waarden van de atleet Jean-Claude Killy en van zijn
merk: durf, prestaties, engagement, uitmuntendheid en passie. Maar ze
symboliseert vooral zijn techniek van de "katapult"-start. Hij was
immers de enige die deze techniek beheerste aan het begin van zijn carrière. Hij
had twee tot drie jaar nodig om de "katapult"-start te ontwikkelen.
Bij deze aanpak stuwde hij zich vooruit, zowel met de benen als met de armen en
stuurde daarbij zo goed mogelijk de mechaniek van het deurtje dat zijn tijd
startte aan het einde van zijn omwenteling. Dankzij deze techniek won hij toen
een seconde en talrijke wedstrijden. Vandaag kent iedereen deze techniek. Ze
wordt hier gesymboliseerd door de diagonalen die men terugvindt in de volledige
wintercollectie 2013-2014.
Voor mannen heeft Killy
winterkleding ontworpen die de prestaties, de innovatie, de perfectie en het
engagement van het merk en van zijn stichter weergeeft.
De elegantie, de durf, de
uitmuntendheid en de passie van Killy, ook in de collectie voor vrouwen.
Al
meer dan 60 jaar levert Millet kleding en uitrustingen voor fans van het
hooggebergte. En voor ieder wat wils, of je nu houdt van alpinisme, bergsport,
lange-afstandwandeltochten, trekking, skiën of zelfs fast hiking ! De
wintercollectie 2013-2014 staat helemaal in het teken van durf. Je bent een
ware waaghals als je helemaal solo de alpentrilogie beklimt dankzij het
Mountaineering gamma of samen met het limited edition Trilogie gamma, of twee
cols overwint dankzij de Ski-touring selectie of bovendien het aandurft om te
riden langs de mythische Couloir des Cosmiques met de Ride-On collectie. Om dit
allemaal aan te kunnen, heeft Millet verschillende maatschappelijk
verantwoorde, duurzame, innovatieve en design producten ontworpen om iedereen
zijn of haar overwinning te gunnen deze winter!
De
drie mythische Alpenpieken (de Eiger, de Matterhorn, Les Grandes Jorasses)
helemaal solo beklimmen: Eric Escoffier is erin geslaagd. Om deze immense
uitdaging tot een goed einde te brengen, had hij nood aan de juiste dosis
innovatie, prestatie en moed. Millet heeft deze waardes verenigd en waargemaakt
met het mountaineering gamma en de limited edition Trilogie serie. Deze
collectie maakt gebruik van exclusieve materialen als de nieuwe Gore-Tex®Pro,
die uitzonderlijk duurzaam en ademend is. Deze alpinismejassen voor extreme
omstandigheden, de thermische bescherming en de schoenen uit deze collectie
werden vervaardigd in de iconische kleuren die Eric Scoffier droeg tijdens zijn
heroïsche klim.
Dankzij
de Gore-Tex® Pro 3L, is de beschermende jas Trilogy GTX Pro erg duurzaam en
zeer ademend.
De
col du Chardonnet en col du Saleina zijn berucht voor steeds veranderende
weercondities. De Ski-touring is ideaal voor lange afstandswandeltochten omdat
ze nog lichter, vlot en ademend zijn.
De
mannelijke beschermingsvest Touring Neo biedt een 3-lagenstructuur. De
sportieve snit biedt volledige vrijheid van beweging. Deze bestaat uit
NeoShell®3L Stretch van Polartec® voor een uitzondelijke ademend resultaat.
De
mannelijke beschermingsvest Touring Shield ontworpen voor ski touring biedt een
Polartec® Powershield light en stretch bescherming. Deze vest is zeer ademend
en tegelijkertijd biedt hij een perfecte bescherming tegen alle weerelementen.
De
Matrix 30 MBS ski-touring rugzak won de gouden medaille tijdens de ISPO awards
2013. Hij wijkt totaal af van alle regels : zijn asymmetrisch design zorgt
ervoor dat hij in perfect evenwicht is tijdens het diagonaal dragen van skis.
De
mythische couloir des Cosmiques is het embleem van de collectie Ride On. Deze
collectie staat voor extra gewicht, garantie om weerstand te bieden aan de
elementen en bewegingsvrijheid. De mannelijke Cosmic Couloir radicale vest
bestaat uit Gore-tex® 3 lagen en werd ontworpen voor ski mountaineering. Deze
jas beschikt over verstevendige bescherming aan de schouders, ellebogen en
onderkant van de vest.
De Gakona is een vrouwelijke freerider vest vervaardigd uit
Gore-Tex® Soft Shell 3L. Deze jas biedt een ideale temperatuursregeling dankzij
het geborsteld fleece aan de binnenkant.
De
Steep 30 Safety Pack is dé ideale rugzak voor modern ski-mountaineering. Hij
biedt een makkelijk te bereiken veiligheidskit voor lawines met daarin
verschillende onontbeerlijke alpinismefunctionaliteiten.
De
consument van vandaag is op zoek naar authentieke, eerlijke producten, bij
voorkeur van eigen bodem. En toch blijken vele Belgen de delicatessen van eigen
bodem niet altijd te kennen. Zoals de Belgische truffel, de enige echte truffel
met een jasje van chocolade schilfers.
Dat
het begrip Belgische truffel niet zo bekend is, blijkt uit een onderzoek van
het bureau Why5 dat in opdracht van de Belgische truffelfabrikant Duc dO werd
gevoerd. De resultaten brachten aan het licht dat de Belg verlekkerd is op de
schilfertruffel, zonder te weten dat deze truffel behoort tot onze nationale
trots. Uit de antwoorden bleek ook waarom de consument deze truffel zo lekker
vindt, wie hem eet en wanneer en hoe hij genuttigd wordt. Een smakelijke
enquête met verrassende resultaten.
Op
de vraag wat een Belgische truffel is, bleef driekwart van de ondervraagden het
juiste antwoord schuldig. Bij nader inzien had 97 % al een Belgische truffel
geproefd en lekker bevonden. 43 % verwarde hem met de Franse truffel, de
truffel met een laagje cacaopoeder. Drie zaken maken de Belgische truffel zo
bijzonder: het feit dat hij gemaakt is van Belgische chocolade, zijn zachte
romige textuur die smelt in de mond en zijn jasje van chocoladeschilfers.
Dankzij het proces waarbij de truffel gerold wordt in chocoladeschilfers, is
geen enkele Belgische truffel identiek. Dat maakt hem zo uniek.
Gemiddeld
eet de Belg 6,2 keer per jaar Belgische truffels, 46% houdt het dan per
smulmoment bij een paar truffels, beheerste fijnproevers hebben zelfs de
discipline om hun zoete zonde tot één exemplaar te beperken. 15 % eet er naar
eigen zeggen net genoeg en evenveel respondenten vinden dat ze net iets
teveel eten beide uitspraken zijn uiteraard persoonlijk en relatief en 6 %
weet eenmaal begonnen van geen ophouden en kan gerust een hele doos aan.
De
belangrijkste momenten waarop truffels gegeten worden concentreren zich rond
familiemomenten zoals familiefeesten, de feestdagen en familiebezoeken. Er
hoeft ook niet meteen een aanleiding te zijn: velen vinden een gezellig
winteravond al een gedroomd excuus om de truffels boven te halen en 63 %
begeeft zich zomaar aan de truffel, bij wijze van pure zelfverwennerij.
Truffels worden geschonken bij wijze van kleine attentie (61 %), als cadeautje
voor een informele gelegenheid (71 %), bij een formele gelegenheid (58 %) en bij
een verjaardag of moeder/vaderdag (53 %).
Conclusie:
de Belgische truffel is pure emotie
Geven,
delen, genieten, gezellige familiemomenten, feesten het zijn allemaal positieve
emoties die geassocieerd worden met een doosje Belgische truffels. De Belgische
truffel mag dan ook als naam te weinig bekend zijn, het product zelf wordt
algemeen gewaardeerd om zijn authentieke smaak, zijn zachte vulling, zijn
heerlijke chocoladeschilfers en ook omwille van zijn imago: een Belgische
truffel staat voor een nobel, chic en ambachtelijk product. Geven, delen,
genieten, gezellige familiemomenten, feesten het zijn allemaal positieve
emoties die geassocieerd worden met een doosje Belgische truffels.
Consumenten
zijn steeds meer op zoek naar producten die hen een goed gevoel geven. Dankzij dit
gamma verse soepen waait er voortaan een nieuwe, natuurlijke wind door de
Belgische markt. Vanaf september kunnen lekkerbekken smullen van de verfijnde
smaak en smeuïge textuur van de verse soepen van Cully & Sully.
De
bedenkers Cullen Allen en Colum OSullivan uit Ierland werden al van kleins af
ondergedompeld in de wondere wereld van lekker eten. Ze willen maar één ding:
authentieke soepen bereiden die liefhebbers van lekker eten doen watertanden.
Deze veloutés bestaan uit een heerlijke mix van zorgvuldig uitgekozen verse
groenten en kruiden. Die geven elk product zijn typische smaak en
uitzonderlijke textuur.
Het
gamma bestaat uit zes overheerlijke verse soepen: de Velouté met Wortel, Honing
en Koriander, de Romige Velouté met Tomaat en Basilicum, de Velouté met
Groenten, de Velouté met Kip en Groenten, de Champignonsoep en de Thaise
kippensoep zullen heel wat lunchpauzes op kantoor of lichte maaltijden thuis
opvrolijken. De soepen zijn zo samengesteld dat ook vegetariërs of consumenten
met een glutenintolerantie van deze lekkernij kunnen genieten.
Ze
zijn verpakt in leuke zwarte herbruikbare potten van 400g. Je kunt ze dus gewoon
in de microgolfoven opwarmen, wanneer je er maar zin in hebt. Bovendien krijg
je bij één soep alvast 2 van de
5 aanbevolen porties fruit en groenten per dag binnen!
Cully
& Sully heeft Delhaize al overtuigd, deze heerlijke soepen zullen exclusief
verkrijgbaar zijn in alle Delhaize winkels. Wacht dus niet langer en laat u
verleiden door deze smaakvolle soepen die al heel wat Europese smaakprijzen in
de wacht hebben gesleept!
Eider
werd opgericht in 1962, niet ver van het meer van Annecy in de Franse Alpen.
Geen wonder dus, dat het merk gespecialiseerd is in (berg)sport- en
outdoorkledij. Alle Eider-collecties worden ontworpen en vervaardigd in het
atelier in Annecy. De passie voor de bergen gecombineerd met de meer dan 50 jaar ervaring
van het merk zorgen elk seizoen opnieuw voor de meest innoverende collecties,
uitgerust met de beste technologie.
Deze
winter lanceert Eider haar nieuwe kledinglijn « Annecy Living ». Deze staat
voor een authentieke outdoorlevensstijl met een hedendaagse, stedelijke toets.
De collectie met verfijnde snit werd ontworpen vertrekkende van technische
materialen, die de kledij een innoverende look geven.
De
SNOWSPORTS-collectie bestaat uit drie lijnen, en is er voor skiërs van elk
niveau. Het nieuwe en meest exclusieve gamma heet Cross Over Series, een lijn
met de meest veelzijdige skikleding ooit. Ze brengt de noodzakelijke snufjes
voor het skiën samen met een stijlvol design waarmee je zo de winterkou van de
stad in kan. De Kanda-jas en broek zijn hier de perfecte voorbeelden van.
Freeriders en ervaren skiërs die graag grote vlaktes, steile hellingen en verse
sneeuw opzoeken, vinden zeker hun gading in de Wide Anglelijn. De uitrusting
die deze lijn biedt, zoals de Spencer-jas en broek, heeft een ademende werking
en zorgt tegelijk voor een maximale bescherming dankzij de Gore-Tex Pro 3
layers. De Focuslijn is er voor skiërs die van snelheid en slides houden. De
Nagako-jas en Courmayeur-broek, uitgerust met de Defender® Stretch-technologie,
beantwoorden aan de verwachtingen van de meest veeleisende skiërs.
PORTUGEES VIJFSTERRENRESORT
WINT TWEE WORLD TRAVEL AWARDS
Martinhal blinkt uit in luxe
familievakanties
Het Portugese Martinhal Beach
Resort & Hotel heeft twee World Travel Awards gewonnen voor
Europes leading villa resort en Portugals leading family resort. Het is het tweede
jaar op rij dat Martinhal in de prijzen valt bij deze prestigieuze
verkiezingen. Het Portugese vijfsterrenresort biedt families en koppels hoge
vakantiekwaliteit met haar ruim opgezette hotel, vakantiehuisjes, wellness,
outdooractiviteiten, gastronomie én gastvrijheid.
De World Travel Awards, ook wel de Oscars van
de reisbranche genoemd, vonden dit jaar plaats in het Turkse Antalya. Elk jaar
worden er 100 onderscheidingen uitgereikt aan de koplopers van Europas reisindustrie.
De jury bestaat uit de reisindustrie en het publiek. De World Travel Awards
zijn in 1993 opgericht om uitmuntende prestaties in de toeristische industrie
te erkennen, te belonen en te vieren. De award-show bestaat dit jaar 20 jaar
en een WTA wordt beschouwd als de hoogste prestatie die een reisproduct kan
ontvangen.
Aan een 700 meter lang strand in
de Algarve ligt het luxueuze Martinhal Beach Resort & Hotel. Met 300
zondagen, veel luxe en persoonlijke aandacht is dit hotel een oase van ontspanning.
Martinhal beschikt over 37 luxe hotelkamers, 132 stijlvolle huizen in Martinhal
Village opgedeeld in 4 verschillende types: Ocean Houses, Bay Houses, Garden
Houses en Pinewoods Houses, 45 luxe villas met privézwembaden en 23 Vilas
Mimosa huisjes in een meer Portugese traditionele stijl. Het resort is winnaar
van de TripAdvisor Travellers Choice Award 2013 in de categorie
luxehotels in Portugal én winnaar van de World Travel Award 2012 in de categorie
Europes Leading Villa Resort. Het resort ligt in het nationale natuurpark
Costa-Vicentina en heeft drie restaurants: O Terraço, As Dunas en Os Gambozinos
waar (kindvriendelijke) gerechten uit de Portugese keuken evenals versgevangen
vis en zeevruchten worden geserveerd. Er zijn vijf grote zwembaden waaronder
het familiezwembad Village Pool en het sportzwembad Club 98, een eigen spa,
talloze sportvelden, strand van 700 meter en een unieke baai Martinhal Bay
speciaal voor (water)sportliefhebbers om te kajakken, snorkelen, zeilen of
windsurfen. Surfen kan dan weer op één van de 22 andere stranden in een
omgeving. Sagres is ook een trekpleister voor cultuur, met het Fort van de
historische ontdekkingsreiziger Hendrik de Zeevaarder. www.martinhal.com
Viega heeft als eerste een in de hoogte verstelbaar wc-element ontwikkeld
met voorwandmontage. Eco Plus is een grote troef voor ziekenhuizen of
rusthuizen, maar past ook perfect bij de in opmars zijnde meergeneratiewoningen.
Al die verschillende noden vragen om flexibele oplossingen in de
woninginrichting. Het toilet kan telkens met één druk op de knop traploos en
zonder elektronische aandrijving in de hoogte worden versteld.
Een te laag toilet is voor lange mensen al erg oncomfortabel, maar omgekeerd is
het nog een stuk problematischer. Het nieuwe wc-element Eco Plus van Viega past
hier op een elegante manier perfect een mouw aan. Net zoals een bureaustoel kan
de hoogte door middel van een gasveer aangepast worden. Met behulp van het
eigen zelfs heel lichte - lichaamsgewicht kan de gebruiker zelf de hoogte
tussen 40 cm
en 48 cm
aanpassen. Het element kan trouwens met alle gangbare keramiek worden
gecombineerd, en dankzij de gladde binnenzijde van de flexibele afvoerbuis is
de afvoer obstructievrij.
Vertrouwde en eenvoudige montage: De installatie
van het wc-element verloopt volgens hetzelfde principe als bij andere Viega Eco
Plus-modules. Ook de bekende systeemmaat met een breedte van 490 mm en een hoogte van 1.130 mm is hetzelfde.
Nadat het wc-element is gemonteerd, kan de tegelzetter met een speciaal
meegeleverde afdekking tot aan de opening voor de bedieningsplaat doorwerken.
De installateur plaatst vervolgens de kunststof dekplaat met afdichting en
brengt vervolgens de glasplaat aan.
De in hoogte verstelbare WC
werkt met de vertrouwde Viega inbouwspoelkasttechnologie, die met alle gangbare
keramiek kan worden gecombineerd. Met één druk op de knop kan de zithoogte van
de wc individueel worden ingesteld op een hoogte tussen 40 en 48 cm.
Deze
winter heeft Odlo zich laten inspireren door zijn atleten, die zich tijdens hun
training en in wedstrijden, ongeacht het weer, hun grenzen verleggen om hun
sportieve passie te kunnen beleven. Odlo weet dat de passie voor die beweging
niet alleen zijn atleten motiveert om ongeacht de winterse omstandigheden
uitgebreid in de stad te gaan lopen of in de bergen te gaan skiën tot
zonsondergang. Voor dit seizoen heeft Odlo daarom een nieuwe en richtinggevende
technologie ontwikkeld, die het voor actieve mensen mogelijk maakt hun passie
nog langer te beleven. Achter Odlo staan mensen die weten waar het bij de
ontwikkeling van kleding om draait. Mensen die actief onderweg zijn, vol passie
voor de sport en ook graag zelf hun grenzen opzoeken. Dat is de beste
voorwaarde voor een authentiek merk.
Wanneer
de passie oplaait, wanneer de dag niet lang genoeg kan zijn om de skipiste nog
één keertje meer af te dalen, dan komt Muscle Force in het spel. Want langer
skiën is vanaf nu mogelijk. Dankzij doelgerichte spierondersteuning, efficiënte
klimaatregeling en effectieve isolatie. Dit is wat het nieuwe
spierondersteunende ondergoed Muscle Force belooft. Muscle Force is het nieuwe
hightechondergoed, dat ODLO speciaal voor alpineskiën heeft ontwikkeld. De
spieren blijven langer veerkrachtig voor veel langer skiplezier. Het
skiondergoed beschikt over drie specifieke functies, in duidelijk
gedefinieerde lichaamszones: spierondersteuning, een snelle droogtijd en temperatuurregeling.
Enkel op plekken waar het lichaam ze nodig heeft. De doelgerichte
spierondersteuning bevindt zich aan de dijen en aan de boven- en onderarmen.
De
nieuwe Muscle Force collectie bestaat uit een shirt met lange mouwen, een tight
met lange pijpen en een ¾ tight, telkens voor dames en heren, in telkens 2
kleuren. Voor het optimale functioneren door een perfecte pasvorm bestaat
ervoor Muscle Force een eigen maattabel.
Reach
out and feel the Games Olympische Spelen zijn het hoogtepunt in de carrière van
een atleet of atlete: het voelen van deze olympische spirit en op dag X de
beste prestatie afleveren dat zijn onvergetelijke momenten. Opdat de atleten
zich ongestoord kunnen concentreren op hun wedstrijd, heeft Odlo een uniek
renpak en een eigen Olympische collectie ontwikkeld die op de Olympische Spelen
van 2014 in
Sochi voor het eerst zullen worden gedragen: de best mogelijke uitrusting voor
de Spelen.
De
highlights van deze lijn zijn het winddichte langlaufjas Frequency X en de bijbehorende
microvezelbroek Energy X met elastische inzetstukken en de Sochi softshelljas.
De lijn wordt aangevuld door bijbehorend naadloos Evolution ondergoed in een cool
ruitjesdesign, tussenlagen en accessoires. De producten van deze collectie
liggen vanaf 15 oktober 2013 bij de winkelier en biedt een tastbare
merkbeleving dat de fans en de consumenten dichter bij de Olympische Spelen en
de atleten brengt.
Ongeacht
de weersomstandigheden of de intensiteit van de beweging, met het tec
shirt-concept biedt ODLO het perfecte antwoord op elke situatie. De basis is
het temperaturecontrol-system, dat zijn doeltreffendheid reeds bewezen heeft
voor de ondergoedlijn.
Midlayers
(tussenlagen) hebben een klimaatregulerende functie en zijn als tweede laag een
belangrijk onderdeel van het functionele meerlagenprincipe. De Active-lijn werd
ontwikkeld voor wintersporters die naast functionaliteit veel belang hechten
aan kwaliteit. De highlight van deze lijn is de ENERGETIC, een stretch fleece
met opstaande kraag en een halve zip in warm-kwaliteit. De zip is schuin
weggewerkt om meer comfort te geven onder de kin en is voorzien van een pocket
op de borst.
Accessoires
zijn klein van formaat, maar hebben een groot effect. Ze maken een
sportuitrusting niet alleen visueel volledig af. Ze zorgen er ook voor dat de
atleet op vlak van warmteregulatie steeds in zijn ideale comfortzone blijft. Functionele
accessoires voorkomen warmteverlies en beschermen tegen de grillen van het weer
zoals sneeuw, koude, wind, regen en zon. Toppers deze winter zijn de INTENSITY
gloves en hats, en de hat POLYKNIT.
Een huisdier meenemen op reis, is niet altijd
evident, zeker niet als je in een hotel logeert. Belvilla, specialist in
vakantiewoningen, heet de huisdieren welkom, want in niet minder dan
achtduizend vakantiewoningen mogen de viervoeters hun baasjes vergezellen. Naar
aanleiding van Werelddierendag op 4 oktober aanstaande nam Belvilla het
reisgedrag van de Belgen onder de loep en kwam tot een interessante conclusie.
Huisdieren gaan vooral in de zomermaanden massaal
mee met hun Belgische baasjes die vooral een vakantiewoning boeken in België,
Frankrijk, Duitsland, Nederland en Oostenrijk. 46 % van de huisdieren verblijft
in een vakantiewoning in België. Op internationaal vlak zien we in 2013 een
groei van 7% (t.o.v. 2012) van reizigers die hun hond of kat meenemen. Voor de
Belgen gaat het zelfs om een groei van 15%! Een opmerkelijk verschil. Bij één
op de vijf boekingen van een vakantiewoning gaat een huisdier mee.
Of Werelddierendag bovenstaande cijfers beïnvloedt?
Zeker, want dan gaat zelfs bij één op vier boekingen een huisdier mee. Met
andere woorden, dieren krijgen op 4 oktober een fantastisch geschenk: een
verblijf in een vakantiewoning van Belvilla. Dit jaar valt 4 oktober bovendien
op een vrijdag, het mogelijke begin van een leuk weekend aan zee, in de
Ardennen, in binnen- of buitenland.
Het vinden van een geschikte vakantiewoning is
eenvoudig via de door
Belvilla speciaal hiervoor ontwikkelde themapagina www.belvilla.be/vakantiehuis-met-hond. Hier krijgt de bezoeker
een overzicht te zien van vakantiewoningen waar niet één, maar ook twee of drie
huisdieren het weekend van hun dromen gerealiseerd zien.
Honden en wie weet katten, zijn graag bij hun
mensen. Wellicht doet het er niet toe naar waar en voor hoelang ze mee gaan op
vakantie. Alhoewel, het warme haardvuur of het groen rond een vakantiewoning
van Belvilla weten ze wel te appreciëren. En dus blijft je trouwe viervoeter
niet thuis maar hij gaat gezellig mee om samen te
genieten, te rennen, wandelen, stoeien. En je kat, die zal als nooit voorheen
spinnen, met dank aan Belvilla.