Inhoud blog
  • Efteling opent Danse Macabre
  • Dries Criel opent The Vault
  • Weleda opent Cradle Campus
  • MSC World America: innvatieve bar- en loungeconcepten
  • Sodastream lanceert enso :
  • Schouwen-Duiveland lanceert nieuwe 'van haven tot haven' -fietsroute
  • Schenk deze feestdagen een dosis warmte met Mepal
  • Kom deze winter opladen in Friesland
  • De renaissance van rustiek
  • BR-X5 Blue lum
  • Jean Paul Gaultier
  • Het leukste houten speelgoed voor onder de kerstboom
  • Het leukste houten speelgoed voor onder de kerstboom
  • Week van de Belgische Mode
  • Bang & Olufsen en Ferrari
  • Citizen viert 100ste verjaardag
  • Weleda: Glowy skin in de winter
  • Bio-Planet wordt nog groener
  • Free Swatch heeft de Coole Moves
  • De badkamer als natuurlijke oase
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    10-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slow cruising

    Slow Cruising met de formule Costa neoCollection

     

    Onder de noemer Costa neoCollection introduceert de Italiaanse rederij een nieuwe stijl van cruisereizen. Aan boord van de Costa neoRiviera en de Costa neoRomantica zal de nadruk komen te liggen op nog meer tijd nemen om te ontspannen, op een nog sterkere persoonlijke benadering van de klant, zodat er van elke reisminuut kan genoten worden.

    De formule slow cruise zal door Costa Cruises op verschillende manieren worden geconcretiseerd en dit is de essentie: tegemoetkomen aan de individuele wensen van elke reiziger op basis van zijn reisritme en zijn wensen, zowel aan boord als aan land. De cruiseroutes zijn bijzonder, weg van de grote, bekende vaarroutes, met kleinere schepen naar nieuwe bestemmingen. Komt daarbij dat men langer voor anker gaat in eenzelfde haven waardoor de reizigers meer mogelijkheden worden geboden om de havensteden en de regio grondiger te verkennen, onder meer het culturele erfgoed en het natuurschoon. Er zullen excursies op maat worden aangeboden, voor kleine groepen. Hiervoor wordt samengewerkt met gespecialiseerde partners zoals de Universiteit van de Gastronomische Wetenschappen in Pollenzo.

    Het project neoCollection gaat van start op 9 februari 2014 met een bijzondere cruise vanuit Dubai aan boord van de Costa neoRiviera. Deze Grand African Tour duurt 62 dagen en combineert de mooiste stranden van de Indische Oceaan met een safari in Zuid-Afrika. De Costa neoRiviera zal ook in de lente en de zomer van 2014 een nieuwe dimensie toevoegen aan cruises, tijdens 12 daagse reizen in de Middellandse Zee, weg van het massatoerisme. De neoCollection stijl zal ook op de Costa neoRomantica worden ingevoerd, met start op 1 juni 2014, tijdens een cruise in Noord-Europa, onder meer naar de Noordkaap en de mooiste Baltische steden.

    Costa Cruises gaat focussen op het gastronomische aspect van de reizen, zowel aan boord als aan land. Inherent aan slow food is de nadruk leggen op lokale producten en gastronomische tradities in de aanleghavens. Vandaar de regionale gerechten op de menukaart en de excursies in het teken van de lokale smaken en geuren.

    De kwaliteit van Costa Cruises wordt nog versterkt door de persoonlijke benadering van de klant en de gepersonaliseerde service. Dat begint reeds op het moment van de boeking waarbij een team van experten de cruise van elke reiziger gaat personaliseren door onder meer de excursies vast te leggen op basis van eigen smaak en interesse. Ook aan boord is er continu assistentie met het oog op het tegemoetkomen aan persoonlijke wensen zoals een romantisch diner onder de sterrenhemel, bij kaarslicht en met een gourmet menu. Aan boord van de Costa neoRiviera en neoRomantica kan men tussen 18.30-22.30 dineren wanneer men wenst zonder vooraf een seating te moeten vast leggen. www.costacruises.be

    10-11-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SunConnect

    NIEUWE BIERBROUWSELS ‘SINGLE’ BIJ DELHAIZE MET FOCUS OP DE GIST

     

    Delhaize bevestigt haar bierexpertise met 4 nieuwe bieren ‘Special Yeast’ in gelimiteerde oplage.

    Na het succes van de Single Hop en de Xtreme Hop, wil Delhaize deze keer de ongelofelijke invloed van gist op de smaak van het bier naar voor brengen. De bieren ‘Special Yeast’ hebben de bijzondere eigenschap dat ze gebrouwd worden met dezelfde hop en dezelfde malt, maar elk bier met een verschillende soort gist die een specifiek aroma aan het bier geeft: fruitig (type trappist), gerookt (type Duits), neutraal (type Engels) of funky (Brett-gist). De bierliefhebbers kunnen zo beter de unieke bijdrage van de gist in elk van hun bieren proeven. Het gaat hier over een beperkte uitgave met slechts 8000 flessen per type bier.

    Gist bepaalt de smaak : Bij Delhaize spelen innovatie en smaakonderricht een primordiale rol bij de ontwikkeling van producten. Daarom heeft de winkelketen twee jaar geleden een reeks bieren gelanceerd met als doel de consument te laten kennis maken met de invloed van verschillende ingrediënten van een bier op zijn aroma. En de liefhebbers waren duidelijk geïnteresseerd want de bieren Single Hop (2011) en Xtreme Hop (2013) (4000 flessen van elk type) die het belang van de hop benadrukken, waren al snel uitverkocht.

    Dankzij dit succes wil Delhaize nu het aspect “gist” in het bier naar voor brengen. De meeste brouwerijen hebben hun eigen ‘huisgist’, die een groot deel van het karakter aan het bier geeft en dus ook de herkenbaarheid van hun bieren verzorgt. Alle bieren van de serie ‘Special Yeast’ zijn met hetzelfde recept gebrouwen, enkel de gist is verschillend. De grondstoffen mout en hop geven de basisstructuur aan het bier terwijl de gist alcohol en een brede waaier aan typische aroma’s produceert. Sommige gisten zullen uit hetzelfde brouwsel meer alcohol en aroma creëren dan andere.

    En om te kunnen voldoen aan de sterke vraag van de liefhebbers van het concept ‘Single’ heeft Delhaize deze keer niet drie, maar 4 bieren gelanceerd. Om de bepalende invloed van gist op het bier te kunnen aantonen, stelt Delhaize haar klanten 4 nieuwe bieren voor, waarvan het aromatisch profiel varieert in fucntie van de gist: fruitig, gerookt, neutraal of funky. Ieder bier bevat eenzelfde hoeveelheid hop en wordt op dezelfde manier gebrouwen maar de gist verschilt, waardoor het gemakkelijker is om de impact van een gist op een smaakaspect in het bijzonder gemakkelijker te kunnen vergelijken.

    De Monk geeft de fruity touch: zeer kenmerkend voor veel Belgische bieren en vooral enkele Trappisten is het fruitige karakter. De gist in dit bier produceert aromacomponenten (esters) die sterk aan banaan doen denken. Opvallend is dat deze gist een lichte troebel in het bier veroorzaakt. 7,2% alcohol.  

    De German geeft de meer gerookte touch: veel Belgische bieren (vooral in de “blond” reeksen) hebben een kruidig en rokerig aroma. Beschrijvingen als kruidnagel en schouwgeur zijn vaak te horen. Deze aroma’s zijn tevens zeer duidelijk te vinden in de Duitse Weizenbieren.(witte bieren). 6,6% alc.

    De Englishman geeft de neutraliteit dat een gist kan hebben weer. Typisch voor de Engelse bieren is hun zeer neutraal karakter. Hierdoor komen de andere grondstoffen (mout en hop) beter tot hun recht. Deze gisten zijn in de loop der tijd geselecteerd door Engelse brouwers omwille van hun sterk uitklarend vermogen. De gist bezinkt heel snel na het fermentatieproces waardoor het bier van nature helder wordt. 6,9% alc.

    De Brett geeft de meer ‘funky’ touch: Een buitenbeentje bij de biergisten zijn de Brettanomyces gisten. In de meeste bieren zou een “Brett” aroma als een infectie gezien worden maar in bepaalde bierstijlen geven deze gisten net het gewenste aroma. De aroma’s zijn zeer organisch en doen denken aan “paard en stal”. 7,5% alcohol.

    De bieren ‘Special Yeast’ worden voorgesteld in flessen van 75cl en vanaf eind oktober verkocht aan een heel aantrekkelijke prijs van € 3,79 per fles. De bieren kunnen worden opgediend op een temperatuur van 6 tot 8 graden.

    Als bierspecialist vindt Delhaize het belangrijk om haar aanbod nieuwe producten regelmatig uit te breiden. Met meer dan 150 bierreferenties in het nationaal assortiment, kan elke bierliefhebber er zijn gading vinden: trappistbieren, abdijbieren, ... Hier wordt nog een assortiment lokale bieren aan toegevoegd, specifiek aan elke streek van het land. Zo kunnen de klanten in hun Delhaize-supermarkt het bier van de brouwerij van hun streek vinden. Een groot aantal bieren zijn bovendien exclusief bij Delhaize beschikbaar.

     





    09-11-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pierre & Vacances in Benidorm

    Nieuwe residentie van Pierre & Vacances in het Spaanse Benidorm

     

    Pierre & Vacances blijft haar aanbod op het Iberisch schiereiland uitbreiden en kondigt de opening aan van residentie ‘Benidorm Levante’, aan de Costa Blanca. De nieuwe residentie opent de deuren op 29 november 2013.

    Deze eigentijdse residentie bevindt zich in de bruisende Levante-wijk, op een boogscheut van tal van winkels, bars en restaurants. Het centrum van Benidorm ligt op amper 650 m afstand, en Playa @evante op 800 m. De 98 ruime en hedendaagse appartementen werden in 2013 volledig gerenoveerd. De appartementen – 2 kamers (4 pers.) of 3 kamers (6 pers.) – beschikken over airconditioning, een volledig uitgeruste keuken en een balkon. In de appartementen met 3 kamers is er naast een badkamer met bad ook een badkamer met douche.

    De residentie biedt een brede waaier aan diensten die in de prijs zijn inbegrepen, zoals het beddengoed, de handdoeken en de schoonmaak na vertrek, om haar gasten een aangename vakantie of een ontspannend weekend zonder zorgen te garanderen. Een Baby Hit, de keuze van de ligging en een wifi-verbinding op het appartement zijn optioneel.

    Benidorm Levante beschikt ook over een buitenzwembad (niet verwarmd) dat het hele jaar door open blijft, en een overdekte parking (betalend).

    Tarieven: (vanaf) € 50 per nacht voor een 2-kamerappartement voor 4 pers. van januari tot mei 2014, € 60 per nacht voor een 3-kamerappartement voor 6 pers. van januari tot mei 2014. In Benidorm gaan natuur en moderniteit hand in hand. Het is bovendien een van de meest feestelijke bestemmingen aan de Costa Blanca. De zonnige regio tussen Valencia en Alicante is gekend voor haar zachte klimaat. Als toeristische bestemming biedt Benidorm een ruime keuze aan sport en ontspanning, op het water of aan wal, zowel in de winter als in de zomer. Elke vakantieganger vindt in deze bruisende badstad ongetwijfeld waar hij naar op zoek is, van het ochtendgloren tot in de vroege uurtjes. Bovendien zijn er in de stad verschillende thema- en waterparken die tot de beste ter wereld worden gerekend: Terra Mitica, Mundomar, Terra Natura, Aqualandia :

    Pierre & Vacances biedt in Spanje 27 bestemmingen en 39 residenties en Village Clubs aan. www.pierreetvacances.be

     

    08-11-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wintersport in Savoie Mont Blanc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Van een riante chalet …naar de kleinste hoekjes van het paradijs! Wintersport in Savoie Mont Blanc, anders bekeken

     

    De Franse departementen Savoie en Haute Savoie, bekend om hun uitgebreide skidomeinen, zijn samen goed voor zo’n 111 skistations. Om de liefhebbers van sneeuw en bergen steeds beter te kunnen ontvangen en maximaal comfort aan te bieden, werden recent een heel aantal accommodaties – chalets en andere verblijfsmogelijkheden – gebouwd of gerenoveerd. De meer dan 38.000 gemeubelde en geclassificeerde gîtes en zo’n 2.700 chalets die het label ‘Gîtes de France’ kregen, vormen het perfecte alternatief voor drukbezochte hotels. Een snelle blik op enkele pareltjes in het aanbod!

    Luxe voor de hele familie. Gelegen in de hoogtes van Megève, biedt de chalet Javen (5 aren Gîte de France) alle pracht van de natuur in een rustige omgeving. Deze oude boerderij van 520 m² groot heeft een capaciteit van 12 personen en bestaat uit 6 slaapkamers en 7 badkamers. Aan comfort is er geen gebrek in dit authentiek decor: een binnenzwembad, spa, sauna én eigen cinemazaal zorgen voor luxueuze ontspanning. Bij een verblijf in Javen zijn ontbijt, butler- en schoonmaakservice inbegrepen en staat een chef-kok tot uw dienst!

    In het hart van het skidomein « Portes du Soleil » ligt de nieuwe chalet Grande Corniche die alles uit de kast haalt wat betreft stijl, luxe en technologie. 12 personen kunnen terecht in deze chalet met 6 slaapkamers, die elk over een plasmatelevisie en badkamer beschikken. In Petite Corniche, een bijgebouw van de chalet, kunnen nog 4 extra personen overnachten. Naast een modern interieur en onovertroffen uitzicht op de bergen, staan in de chalet ook een kok en chauffeur ter beschikking. Alles wordt voorzien om de bezoeker een volmaakte vakantie te laten doorbrengen: ontspanning in de sauna, sterren kijken in de buitenjacuzzi, gastronomisch genieten rond de piano...

    In Houches is het uitzicht op het massief van de Mont-Blanc vanuit de chalet Peter Pan fenomenaal. Deze oude Savoyaardse boerderij werd omgebouwd tot een luxueuze chalet voor 16 personen. Het hoofdgebouw telt 4 tweepersoonskamers en een ingerichte slaapzaal voor 9 personen. Alle kamers hebben een eigen badkamer. Het bijgebouw dat aan het huisje grenst, heeft 7 slaapkamers. Zowel de grote leefruimtes als de bioscoopruimte, sauna en kwaliteit van service maken van een verblijf in Peter Pan een droomvakantie. Voor meer info : www.chaletpeterpan.com

    Als god in Frankrijk… bij de lokale bewoners ! In Beaufortain verbouwden Eliane en Jacques Maurin met de grootste zorg de schuur van de 19e eeuwse familiale boerderij tot een authentieke maison d’hôtes (4 aren). Deze bestaat uit drie ruime en comfortabele kamers, met elk een badkamer. Door de milieu-impact van het huisje zo laag mogelijk te houden, bieden de eigenaars hun gasten een ecologisch verantwoorde vakantie aan. Voor meer info: http://www.lagrangedemonpere.net/

    In Peisey Nancroix, aan de voet van het skigebied Paradiski, ligt de gîte Solan (3 aren Gîte de France) als deel van een typische boerderij uit het eind van de 18e eeuw. Deze werd zorgvuldig gerenoveerd en biedt twee kamers, goed voor 6 personen. Het is mogelijk om de 3 gîtes van het huis te huren, zo kunnen er 10 personen verblijven. De eigenaars bieden een ontbijtservice aan en maaltijden kunnen zowel afgehaald als ter plekke geconsumeerd worden. Solan is de ideale vertrekplaats om volop van wintersport en natuur te genieten. La Ferme des Lombardes in St Jean-de-Sixt (5 aren Gîtes de France) dateert uit 1903 en werd volledig gerenoveerd. De accommodatie straalt charme en karakter uit. De 5 appartementen bieden Savoyaanse charme en moderne luxe en comfort. Le Grenier, het 5-sterren appartement van de gîte, kan 14 personen herbergen op een oppervlakte van 275 m². Deze high class verblijfplaats biedt een excellente service, waaronder bed- en badlinnen (kamerjassen voor kinderen en volwassenen), dagelijkse en eindschoonmaak, huispersoneel en begeleide transfer naar de pistes. Voor meer info: www.lafermedeslombardes.com

    07-11-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'Single' bierbrouwsels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    NIEUWE BIERBROUWSELS ‘SINGLE’ BIJ DELHAIZE MET FOCUS OP DE GIST

     

    Delhaize bevestigt haar bierexpertise met 4 nieuwe bieren ‘Special Yeast’ in gelimiteerde oplage.

    Na het succes van de Single Hop en de Xtreme Hop, wil Delhaize deze keer de ongelofelijke invloed van gist op de smaak van het bier naar voor brengen. De bieren ‘Special Yeast’ hebben de bijzondere eigenschap dat ze gebrouwd worden met dezelfde hop en dezelfde malt, maar elk bier met een verschillende soort gist die een specifiek aroma aan het bier geeft: fruitig (type trappist), gerookt (type Duits), neutraal (type Engels) of funky (Brett-gist). De bierliefhebbers kunnen zo beter de unieke bijdrage van de gist in elk van hun bieren proeven. Het gaat hier over een beperkte uitgave met slechts 8000 flessen per type bier.

    Gist bepaalt de smaak : Bij Delhaize spelen innovatie en smaakonderricht een primordiale rol bij de ontwikkeling van producten. Daarom heeft de winkelketen twee jaar geleden een reeks bieren gelanceerd met als doel de consument te laten kennis maken met de invloed van verschillende ingrediënten van een bier op zijn aroma. En de liefhebbers waren duidelijk geïnteresseerd want de bieren Single Hop (2011) en Xtreme Hop (2013) (4000 flessen van elk type) die het belang van de hop benadrukken, waren al snel uitverkocht.

    Dankzij dit succes wil Delhaize nu het aspect “gist” in het bier naar voor brengen. De meeste brouwerijen hebben hun eigen ‘huisgist’, die een groot deel van het karakter aan het bier geeft en dus ook de herkenbaarheid van hun bieren verzorgt. Alle bieren van de serie ‘Special Yeast’ zijn met hetzelfde recept gebrouwen, enkel de gist is verschillend. De grondstoffen mout en hop geven de basisstructuur aan het bier terwijl de gist alcohol en een brede waaier aan typische aroma’s produceert. Sommige gisten zullen uit hetzelfde brouwsel meer alcohol en aroma creëren dan andere.

    En om te kunnen voldoen aan de sterke vraag van de liefhebbers van het concept ‘Single’ heeft Delhaize deze keer niet drie, maar 4 bieren gelanceerd. Om de bepalende invloed van gist op het bier te kunnen aantonen, stelt Delhaize haar klanten 4 nieuwe bieren voor, waarvan het aromatisch profiel varieert in fucntie van de gist: fruitig, gerookt, neutraal of funky. Ieder bier bevat eenzelfde hoeveelheid hop en wordt op dezelfde manier gebrouwen maar de gist verschilt, waardoor het gemakkelijker is om de impact van een gist op een smaakaspect in het bijzonder gemakkelijker te kunnen vergelijken.

    De Monk geeft de fruity touch: zeer kenmerkend voor veel Belgische bieren en vooral enkele Trappisten is het fruitige karakter. De gist in dit bier produceert aromacomponenten (esters) die sterk aan banaan doen denken. Opvallend is dat deze gist een lichte troebel in het bier veroorzaakt. 7,2% alcohol.  

    De German geeft de meer gerookte touch: veel Belgische bieren (vooral in de “blond” reeksen) hebben een kruidig en rokerig aroma. Beschrijvingen als kruidnagel en schouwgeur zijn vaak te horen. Deze aroma’s zijn tevens zeer duidelijk te vinden in de Duitse Weizenbieren.(witte bieren). 6,6% alc.

    De Englishman geeft de neutraliteit dat een gist kan hebben weer. Typisch voor de Engelse bieren is hun zeer neutraal karakter. Hierdoor komen de andere grondstoffen (mout en hop) beter tot hun recht. Deze gisten zijn in de loop der tijd geselecteerd door Engelse brouwers omwille van hun sterk uitklarend vermogen. De gist bezinkt heel snel na het fermentatieproces waardoor het bier van nature helder wordt. 6,9% alc.

    De Brett geeft de meer ‘funky’ touch: Een buitenbeentje bij de biergisten zijn de Brettanomyces gisten. In de meeste bieren zou een “Brett” aroma als een infectie gezien worden maar in bepaalde bierstijlen geven deze gisten net het gewenste aroma. De aroma’s zijn zeer organisch en doen denken aan “paard en stal”. 7,5% alcohol.

    De bieren ‘Special Yeast’ worden voorgesteld in flessen van 75cl en vanaf eind oktober verkocht aan een heel aantrekkelijke prijs van € 3,79 per fles. De bieren kunnen worden opgediend op een temperatuur van 6 tot 8 graden.

    Als bierspecialist vindt Delhaize het belangrijk om haar aanbod nieuwe producten regelmatig uit te breiden. Met meer dan 150 bierreferenties in het nationaal assortiment, kan elke bierliefhebber er zijn gading vinden: trappistbieren, abdijbieren, ... Hier wordt nog een assortiment lokale bieren aan toegevoegd, specifiek aan elke streek van het land. Zo kunnen de klanten in hun Delhaize-supermarkt het bier van de brouwerij van hun streek vinden. Een groot aantal bieren zijn bovendien exclusief bij Delhaize beschikbaar.

     

    06-11-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nederland, cutuur, sport en ontspanning

    Nederland: tussen cultuur, sport en ontspanning

    Les Logis, het eerste netwerk van zelfstandige hotel-restaurants in Europa, aanwezig in acht landen waaronder België (26 locaties), Nederland (24) en het Groothertogdom Luxemburg (10), stelt enkele van zijn Nederlandse etablissementen voor. Van het idyllische platteland van de Achterhoek tot de pittoreske dorpjes van het Rivierenland biedt Les Logis een selectie authentieke en sfeervolle kwaliteitshotels.

    Les Logis is de partner bij uitstek voor een kort reisje tussendoor, met een groot aanbod van charmante hotels die garant staan voor comfort en een persoonlijk onthaal. Van hieruit zijn de toeristische parels die Nederland rijk is vlot te ontdekken. Cultuur opsnuiven, sporten of gewoon wat genieten aan het water – het ontbreekt er beslist niet aan gezellige en milieuvriendelijke activiteiten.

    Strandhotel Camperduin, op zo’n 50 km van Amsterdam, is een ideale plek voor wie van de natuur en de zee houdt. Het hotel ligt middenin een natuurgebied met stranden, polders en duinen. Kortom, het is een ideale uitvalsbasis voor lange wandelingen of fietstochten. Voor fans van watervogels ligt het vogelreservaat ‘De Putten’ niet ver weg.

    In het hartje van de Achterhoek voorziet Restaurant-Hotel De Tuinkamer 9 rustige kamers en suites, comfortabel ingericht voor een heerlijk ontspannen verblijf. De gastvrouw is een gediplomeerd wijnexpert. Zij geeft dan ook uitstekend wijnadvies bij elke maaltijd in het gastronomisch restaurant van het hotel, dat onlangs een ‘Bib Gourmand’ kreeg in de Michelingids. De talloze paden en wegen rond dit vredige oord vormen het perfecte decor voor wie graag wandelt en/of fietst. Ook de motorrijder kan in dit gebied zijn hart ophalen.

    Het Wildthout Hotel & Restaurant is ideaal gelegen om lange trektochten te maken in Salland, een stukje natuurparadijs in het hart van de provincie Overijssel. Het etablissement biedt dan ook formules gebaseerd op een verblijf van 5 nachten inclusief fiets- of wandeltochten. Sportieve gasten worden verwend met wandelkaarten en lekkere picknicks, met zorg bereid door de chef-kok van het Wildthout Hotel & Restaurant.

    Op enkele kilometers van de Belgisch-Nederlandse grens, in het historische dorpje Thorn, bereidt Hotel-Restaurant Crasborn zijn gasten een warm onthaal voor. De tiende-eeuwse benedictijnenabdij met zijn imposante kerk en de typische witte gevels in het historisch centrum brengen de rijke culturele geschiedenis voor uw ogen tot leven. Van een verandering van omgeving gesproken!

    Hotel - Brasserie De Zwaan in het authentieke stadje Delden is een uitgelezen plek voor cultuurliefhebbers. Enthousiaste wandelaars zullen de straatjes met de vele kunstgalerieën en winkels die ambachtelijke producten verkopen met belangstelling verkennen. Fietsers zijn kilometers lang zoet op de vele paden die zich kriskras over het nabijgelegen landgoed van het kasteel van Twickel uitstrekken. Ook de elegante baroktuinen van het kasteel zijn beslist een bezoek waard. www.logishotels.com

    06-11-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Picard vestigt zich in Vlaanderen

    PICARD Diepvries vestigt zich in Vlaanderen en opent eerste winkel in Antwerpen

     

    Na de geslaagde opening van de eerste 9 winkels in België, opende Picard Diepvries op 23 oktober zijn eerste winkel in Antwerpen. De diversiteit van het gamma – zowel de klaargemaakte gerechten als de basisproducten – en de gezelligheid van de winkels, hebben in minder dan een jaar de Belgische consumenten kunnen overtuigen: het nieuwe concept van de buurtwinkels werd snel aangenomen. Na de ontwikkeling van het concept in Brussel, de hoofdstad van België en Europa, was de strategische volgende stap de producten aan te bieden in Antwerpen.

    Ter gelegenheid van de officiële opening van de winkel “Picard Nationalestraat” verklaart Philippe Pauze, voorzitter en algemeen directeur van Picard Diepvries: “de kwaliteit van onze producten, de originaliteit van onze recepten, de kwaliteit en het unieke karakter van ons gamma, zullen de nieuwsgierige en veeleisende Antwerpse consumenten zeker behagen. Picard is uitermate tevreden dat de keten zich in Vlaanderen kan vestigen. Wij zijn ervan overtuigd dat we hier evenveel succes zullen hebben als in de andere Europese regio’s.

    Na de bijna simultane opening van drie winkels in Antwerpen (onlangs in Brasschaat, in de Nationalestraat op 23/10, en in Mortsel op 06/11), zal Picard op 21 november in Brugge eveneens een winkel openen. Vervolgens zal Picard zijn ontwikkeling in Vlaanderen verderzetten in functie van de resultaten van de eerste vier winkels.

    In de winkel “Nationalestraat” kunnen de klanten in onze buurtwinkel van 150 m2 de 750 diepvriesproducten van Picard ontdekken: van het ontbijt of de lunch tot het avondmaal, voor één persoon of voor de hele familie. U vindt er alles – zowel dagdagelijkse producten als voor feestelijke aangelegenheden. De winkel ligt in de Aalmoezenierstraat 2, op de hoek met de Nationalestraat en is geopend van 13u00 tot 20u00 op maandag, van 09u00 tot 20u00 van dinsdag tot zaterdag en van 09u00 tot 13u00 op zondagochtend.

    Met zijn dynamisch magazijnconcept wil Picard Diepvries met de klanten zijn knowhow delen en culinaire voedingservaringen bieden. Bijzondere aandacht werd geschonken aan de warme oranje kleuren aan het onthaal en van de verschillende diensten. De blauwachtige sfeer begeleidt de klanten doorheen de winkel om het rijke aanbod producten in alle rust te ontdekken. Twee werelden worden hier gecombineerd: “Aan tafel” en “In de keuken”.

    Waarom kiezen voor Picard? Een smaak voor elke dag van de week: Picard tracht zijn bezoekers alle mogelijke smaken en variatie te bieden. Het bedrijf beschikt over meer dan 1.200 producten en 200 recepten, die elk jaar worden vernieuwd. Natuurlijke en verse producten: Groenten worden gekweekt in open veld, het fruit wordt geplukt wanneer het perfect rijp is, en het invriezen gebeurd zo snel mogelijk (zelfs binnen de dag voor delicate groenten zoals spinazie, wortelen, erwten, …) om alle vitamines te bewaren. Alle vis wordt binnen enkele uren na de vangst ingevroren. Grondige kwaliteitscontroles: Elke jaar voert Picard meer dan 50.000 controles uit op zijn producten in zowel eigen als onafhankelijke laboratoria. Sinds maart 2013 worden eveneens DNA-controles uitgevoerd om de conformiteit van de vlees- en visproducten te controleren. Onze planeet respecteren is een dagelijks engagement: De producten van Picard worden niet met het vliegtuig vervoerd en 70% van de producten wordt in Frankrijk geproduceerd. Binnen het assortiment garanderen wij een veertigtal bio-producten. Bij onze visproducten bieden wij 20 producten aan met een MSC-label, wat garant staat voor duurzame visvangst en visbeheer. Door de kwaliteit en de houdbaarheid van onze producten wordt minder dan 1% weggegooid – en dat tegen een gemiddelde van 20% van de voedingsproducten in Frankrijk. U bespaart tijd én geld: Schillen, snijden, in plakjes snijden, pellen, ontbenen, … Stop! Picard doet het voor u. Inkopen doen is zeer gemakkelijk: Met meer dan 900 winkels in Frankrijk, en een steeds groeiend aantal in België, is er altijd wel een Picard in de buurt. U doet uw inkopen in alle rust – in winkels op mensenmaat en zonder lange wachtrijen aan de kassa’s. Goede raad en een glimlach zijn inbegrepen: Onze teams staan steeds met de glimlach klaar om op uw vragen te antwoorden. En onze klantendienst staat te uwer beschikking om te luisteren naar vragen, suggesties en kritiek – zowel per telefoon, post of email.

    De winkels van Picard Diepvries in België: Sint-Lambrechts-Woluwe -Saint-Lambert "Tomberg" – Georges Henrilaan 170 – Brussel; Ukkel "Bascule" – Waterloosesteenweg 670 – Brussel; Sint-Pieters-Woluwe "Stockel" – Hinnisdaellaan  14 – Brussel; Elsene "Fernand Cocq" – Steenweg op Elsene 135 – Brussel; Jette "Spiegel" – Leopold 1-straat 525 – Brussel; Ukkel "De Bue" – Alsembergsesteenweg 646 – Brussel; Waterloo "Faubourg" – Brusselsesteenweg 120 – Waterloo; Wavre – Princeslaan 58 – Waver; Brasschaat – Bredabaan 525 – Brasschaat; Antwerpen “Nationalestraat” – Aalmoezenierstraat 2 – Antwerpen; Mortsel opening 06/11  en Brugge, opening 21/11.

     

     

    05-11-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amateursommelier

    AMATEURSOMMELIER 2013 VAN BELGIE IS EEN BRUSSELAAR

     

    Vincent Deschoenmaeker heeft de tweede editie van de Beste Amateur Sommelier van België gewonnen, een organisatie van Delhaize en Megavino

    Op het internationale wijnsalon Megavino vond de tweede editie plaats van de Beste Amateur Sommelier van België, georganiseerd in samenwerking met Delhaize. In de hoop te kunnen doorstoten naar de finale hebben meer dan 400 personen een aantal westrijdvragen beantwoord op de website van Delhaize. 45 finalisten bleven over en zij hebben het afgelopen zondag tegen elkaar opgenomen in theoretische en praktische proeven. Een jury van experts heeft Vincent Deschoenmaeker uit Brussel uitgeroepen tot Beste Amateursommelier van België 2013.

    Meer dan 400 kandidaten wilden kans maken op de titel van Beste Amateursommelier van België. De wedstrijd, die eind september gelanceerd werd door Delhaize en het grootste internationale wijnsalon van de Benelux, Megavino, was een groot succes bij de wijnliefhebbers. Na een strenge selectie die bestond uit een reeks vragen over de wijnwereld op de website van Delhaize, werden de 45 beste kandidaten uitgenodigd voor de grote finale afgelopen op Megavino.

    Onder toezicht van een jury experts bestaande uit Eric Boschman (Belgische journalist en sommelier met veel onderscheidingen achter zijn naam waaronder “Beste sommelier van België 1988”), Baudouin Havaux (journalist en general manager van Vino Magazine), Dirk Rodriguez (journalist en eindredacteur van Vino Magazine) en Alain Pardoms, aankoper wijnen bij Delhaize, moesten de deelnemers binnen een bepaalde tijd een reeks kennisvragen beantwoorden over de wijnwereld.

    Vervolgens namen de 6 beste halvefinalisten het tegen elkaar op in drie theoretische proeven in de stijl van professionele sommelierwedstrijden, namelijk wijn opdienen, blind degusteren en de juiste wijnen met gerechten combineren.

    Vincent Deschoenmaker uit Brussel heeft zich dus gekroond tot beste Amateur Sommelier van België 2013. De winnaar, die al 15 jaar met wijn bezig is, heeft de jury duidelijk geïmpressioneerd. “Het is de tweede keer dat ik aan deze wedstrijd meedoe en ik ben blij dat ik, omringd door deze professionals; op het hoogste schavot van het podium sta. Als liefhebber van Spaanse wijnen en reizen, kijk ik er nu al naar uit om de regio van Somontano te gaan bezoeken.”

    Diego Mur van het wijnhuis Vinas del Vero (Somontano) overhandigde de trofee van beste Amateur Sommelier van België aan dhr. Deschoenmaker. Daarnaast ontving hij een verblijf in de regio van Somontano (Noord-Spanje) voor twee personen. Tijdens dit verblijf kan hij genieten van de kennis en expertise van de wijnhandelaars en kan hij verschillende wijnhuizen gaan bezoeken. De twee andere finalisten, Philippe Polo Fritz uit Jette en Ludo Cuypers uit Stabroek ontvingen elk ook enkele grote wijnen van Somontano, waaronder de excellente Blueca. 

    05-11-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Traplopen in Sheraton

    STARWOOD HOTELS BRUSSEL EN HELMUT LOTTI WILLEN TRAPPENLOPEN OM UNICEF TE STEUNEN

     

    30 verdiepingen ten voordele van UNICEF! Op 17 november organiseert Starwood Hotels Brussels voor de derde keer een 'Stair Climbing Race': 30 verdiepingen, goed voor 466 trappen en dat allemaal voor het goede doel, met niemand minder dan UNICEF Ambassadeur Helmut Lotti als peter van deze actie!

    Bij de vorige twee edities van deze heel aparte wedstrijd daagden telkens meer dan 130 deelnemers op om de 466 trappen te beklimmen van een van de hoogste gebouwen van de hoofdstad; het Sheraton Brussels Hotel. Een fysieke inspanning voor het goede doel: aan elke deelnemer wordt immers een gift van 15 euro gevraagd. Dit bedrag gaat integraal naar "Road to Awareness". Dit partnership tussen UNICEF en de partners van Starwood Hotels steunt dit jaar de projecten waarmee het Kinderfonds hulp verleent aan kinderen van de nomadenvolkeren in Nigeria en van de Baka-minderheid in Kameroen. Beide worden wegens hun andere cultuur uitgesloten van het recht op onderwijs. Reden genoeg om eens een trap te beklimmen, toch?

    Dit is alleszins een van de belangrijkste motieven van Helmut Lotti: de zanger zal op 17 november van de partij zijn, niet alleen om de deelnemers aan te moedigen, maar ook om zélf de 30 verdiepingen te beklimmen. "Ik probeer goed in vorm te blijven door geregeld op een of andere manier sportief bezig te zijn", vertelt Helmut. "Maar zo'n trap van 466 treden, dat is andere koek. Ik hoop dat veel mensen zich hiervoor geroepen voelen op 17 november. Nu, het helpt wel degelijk hierbij eens te bedenken dat wij voor heel die beklimming nauwelijks meer dan vijf minuten nodig hebben, terwijl je daarmee heel wat helpt te verwezenlijken voor die kinderen in Afrika…"   

    Net zoals in 2011 en in 2012 vormt de Stair Climbing Race een van de belangrijkste Belgische evenementen voor de "Road to Awareness". Dit evenement staat open voor iedereen, bekend of onbekend, die bereid is een inspanning te leveren voor het goede doel. Inschrijven: www.sheratonbrussels.com/stairclimb2013.

    De regels blijven ongewijzigd: na betaling van 15 euro worden de deelnemers uitgenodigd om zich op zondag 17 november tussen 9 en 12 uur aan te melden in het Sheraton Brussels Hotel. Iedereen mag zijn of haar eigen tempo volgen om die 466 treden te beklimmen. Meer dan ooit is deelnemen hier belangrijker dan winnen, al wacht er toch ook wel een beloning voor de snelste dame en de snelste heer.

    De snelste mannelijke deelnemer en de snelste vrouwelijke deelneemster worden uitgeroepen tot "Koning en Koningin van Sheraton Brussels voor één jaar": deze Koning en Koningin mogen elk een jaar lang elke maand gratis één weekendnacht doorbrengen in het Sheraton Hotel in Brussel (vrijdag, zaterdag of zondag, enkel de overnachting, afhankelijk van beschikbaarheid) op een kamer voor maximum twee personen. Als alternatief mogen ze elke maand kiezen voor 1000 SPG-punten (Starwood Preferred Guest) die ze kunnen gebruiken voor verblijven in ons hotel of in het kader van ons klantentrouwprogramma "Starwood Preferred Guest". Dit jaar pakt de Stair Climbing Race ook uit met een prijs voor de "meest originele" en voor de "jongste" deelnemer. "Road to Awareness": www.roadtoawareness.com.

    04-11-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!