Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-08-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Coke & Roll, de unieke klantervaring 'in the mix'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Coca-Cola test nieuwe horecabeleving rond mixdranken

    Coca-Cola test met ‘Coke & Roll’ een innovatief serviceprogramma voor de horeca. Bedoeling is om de beleving rond mixdranken een nieuwe impuls te geven. Zo kunnen consumenten perfect geserveerde mixdranken ontdekken, in evenveel verrassende smaken als verleidelijke kleuren. Het is geen geheim dat de horeca het vandaag niet onder de markt heeft. Enerzijds verwachten consumenten alsmaar meer voor hetzelfde geld, anderzijds maken ze hun favoriete drankje of gerecht steeds vaker thuis klaar met vrienden. De horeca moet dus op zoek naar een originele manier om klanten aan te trekken en te houden.

    Met ‘Coke & Roll’ reikt Coca-Cola de horecasector een inspirerend aanbod mixdranken aan. Klanten beleven zo een unieke ervaring én de uitbater tilt zijn service en kwaliteit naar een hoger niveau. Centraal in het programma staat een eenvoudig, toegankelijk en vernieuwend assortiment. Zo omvat ‘Coke & Roll’ 12 verschillende mixdranken, met en zonder alcohol, volgens één serveerritueel met maximaal 4 ingrediënten (frisdrank, alcohol, siroop, citrusvrucht).

    Cédric Fraeys, Senior Shopper Marketing Manager Horeca bij Coca-Cola: “In enkele eenvoudige stappen maak je van je mixdrank een unieke beleving. Heel toegankelijk, want de klant herkent zijn favoriete frisdrank, en tegelijk ook heel vernieuwend, want je kan verrassende smaakcombinaties creëren. Ook de geur, kleur, sprankeling en frisheid van de “mix” geven de beleving mee vorm. Een meerwaarde die klanten zeker zullen appreciëren.”

    Naast concrete ‘tips & tricks’ voor het ‘Coke & Roll’-programma, biedt Coca-Cola ondersteuning op het vlak van barmateriaal, glazen & menukaarten. De 12 mixdranken van ‘Coke & Roll’ worden gemaakt op basis van Coca-Cola, Coca-Cola life, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, FÏNLEY (Citroen & Vlierbloesem en Pompelmoes & Bloedsinaasappel) en Nordic Mist. ‘Coke & Roll’, uitgewerkt voor meerderjarige consumenten, wordt momenteel uitgetest in pop-upbar Jardim (Antwerpen), bar Havana Lounge (Namen), hotel Marriott (Gent) en restaurant Les Petits Oignons (Brussel).

    ‘Coca-Cola’ bestaat in België en Luxemburg uit verschillende bedrijven. Coca-Cola Services, een filiaal van The Coca-Cola Company, is eigenaar van de merken, staat in voor de consumentenmarketing en verkoopt het basisconcentraat aan Coca-Cola Enterprises Belgium en Coca-Cola Enterprises Luxembourg. Deze produceren, verdelen en/of verkopen Coca-Cola, Coca-Cola life, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Aquarius, Nalu, FÏNLEY, Burn, Minute Maid, Nestea, Nordic Mist, Chaudfontaine, Capri-Sun, Monster, Viva en Rosport. Per dag worden er in België en Luxemburg meer dan 10 miljoen dranken van de verschillende Coca-Cola-merken geserveerd.

     

    Coca-Cola bouwt sterke merken van de hoogste kwaliteit die passen binnen een evenwichtige levensstijl. Voor haar activiteiten heeft Coca-Cola in de Belux ongeveer 2.800 medewerkers verdeeld over 8 sites. Coca-Cola integreert duurzaamheid in haar bedrijfsactiviteiten en focust op die domeinen waar de raakvlakken van haar activiteiten op de omringende leefwereld het grootst zijn. Op milieuvlak betekent dit dat er naast energie ook aandacht wordt besteed aan efficiënt watergebruik en duurzame verpakkingen. www.cocacolabelgium.be

    16-08-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soaked in Bleach
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Niet aan twijfelen: het leven en het oeuvre van Nirvana-frontman Kurt Cobain blijft tot de verbeelding spreken – ook na zijn dood in 1994. Op 5 april van dat jaar zou de zanger/gitarist van wat op dat moment misschien wel de populairste band op aarde was zelfmoord hebben gepleegd. Tijdens het daaropvolgende onderzoek werd echter heel wat bewijsmateriaal genegeerd – bewijsmateriaal dat in de met nagespeelde scènes gekruide documentaire Soaked in Bleach wel de nodige aandacht krijgt. Vorige week werd bekend dat Cobains weduwe, ex-Hole-zangeres Courtney Love, alles in het werk aan het stellen is om deze opzienbarende studie te laten verbieden, maar TDM Entertainment brengt de documentaire toch ongecensureerd uit.

    De dood van Kurt Cobain

    Kurt Cobain ontmoette Courtney Love in 1991 tijdens een concert van de Butthole Surfers en de populaire heavy meidenband L7. Nauwelijks zeven maanden later kondigde het kersverse koppeltje al de verloving aan. De bruiloft volgde reeds in februari. Op dat moment was de aan heroïne verslaafde zangeres al zwanger van dochtertje Frances McKee.

    McKee zou haar vader nooit echt bewust leren kennen. Na een paar incidenten die volgens Cobain zelf niets te maken hadden met zelfmoordpogingen, vond een elektricien het lijk van de muzikant terug met daarnaast een zelfmoordbrief en een shotgun (een hagelgeweer). Niet meteen een logisch zelfmoordwapen voor iemand die ook vertrouwd was met revolvers en andere schietijzers, maar toch concludeerde het haastig geschreven autopsierapport dat Cobain zichzelf van het leven had beroofd.

    Heel wat nabestaanden en vrienden reageerden met ongeloof, maar de voornaamste kritiek kwam uit onverwachte hoek. Niemand minder dan Tom Grant, de privédetective die oorspronkelijk door Courtney Love zelf was ingehuurd om haar echtgenoot te vinden nadat hij zonder dat ze er weet van had was weggelopen uit een afkickcentrum door over het hek te klimmen, bleek er sterk van overtuigd te zijn dat de man was vermoord. Hij gaf zijn gage terug aan Love en maakte zijn theorie wereldkundig: Cobain had teveel heroïne genomen om nog de trekker van een geweer over te kunnen halen, de zelfmoordbrief was niet volledig door Cobain zelf geschreven en op de shotgun en andere voorwerpen in de kamer waar het lichaam van de zanger was ontdekt, waren geen vingerafdrukken terug te vinden.

    Het zijn op zijn minst hoogst merkwaardige feiten die heel wat stof deden opwaaien. Ook Norm Stamper, de voormalige politiechef van Cobains thuisstad Seattle, en forensisch patholoog Cyril Wecht bleken immers heel wat twijfels te hebben over de zogenaamde zelfmoord, maar net nu de documentaire Soaked in Bleach in de Benelux staat te verschijnen, is die stofwolk een heuse storm geworden.

    Soaked in Bleach

    Laten we eerlijk zijn: Soaked in Bleach is niet de eerste documentaire die zich afvraagt of Kurt Cobain wel degelijk zelfmoord heeft gepleegd, al is er een enorm verschil met de erg brave (en door Love goedgekeurde) documentaire Kurt Cobain: Montage of Heck, die door HBO werd uitgezonden. Regisseur Benjamin Statler schreef het script van Soaked in Bleach samen met Richard Middelton en Donnie Eichar, verzamelde zoveel bewijsmateriaal als hij kon en liet sommige gebeurtenissen die zich net voor Cobains dood afspeelden in beeld brengen door acteurs. Daarbij bracht hij heel wat elementen die eerder al in boeken en documentaires waren verschenen samen met de anekdotes en opnames van Tom Grant, die er heel wat voor over heeft om de wereld te laten inzien dat de zaak rond Cobains dood opnieuw moet geopend worden – een conclusie die anderen al voor hem wisten te bereiken, maar nu nog geloofwaardiger is geworden.

    Twee weken geleden, op 11 juni van dit jaar, zorgde Courtney Love zelf voor de nodige ruchtbaarheid rond Soaked in Bleach… en twijfels omtrent de ware omstandigheden rond de dood van haar echtgenoot. Op die dag stuurde een advocatenteam dat de voormalige zangeres rond zich heeft verzameld immers een brief naar de bioscopen die Soaked in Bleach zouden vertonen met daarin de uitdrukkelijke eis om de film niet te draaien.

    ‘Deze film geldt als kennisgeving aan [de bioscoopuitbater] dat de Film mevrouw Cobain in een negatief daglicht uitbeeldt en lasterlijke uitspraken bevat die [de bioscoopuitbater] blootstellen aan aanzienlijke aansprakelijkheid. We eisen dat u onmiddellijk ophoudt met op eender welke manier in te breken op mevrouw Cobains rechten, inclusief, maar niet beperkt, tot het volledig stoppen van de vertoning en promotie van de Film.’ Advocatenteam Courtney Love, 11 juni 2015

    Ondanks de aanmaning, lieten de meeste cinema-eigenaars zich niet intimideren en dienden ook de producers van Soaked in Bleach Courtney Love van repliek. Zij noemden de bewuste brief zelfs ‘een laffe aanval op de rechten van vrije spraak, vrije expressie en vrije keuze’. Daar lieten ze het echter niet bij: ‘Courtney Love en haar advocaten houden er duidelijk niet van dat de film een dwingende zaak presenteert om het onderzoek naar Kurts dood te heropenen. Ze zouden het Eerste Amendement moeten respecteren en mensen voor zichzelf laten beslissen.’ De producers van Soaked in Bleach

    Het is op zijn minst een opmerkelijke demarche van Team Courtney, dat voorbije publicaties die smeekten om de heropening van de Zaak Cobain ongemoeid liet. Dat Soaked in Bleach elementen presenteert die de geloofwaardigheid van een zelfmoord (nog) meer in twijfel trekken dan wat we al wisten, lijkt dus buiten kijf te staan. Ook de vaststelling dat Tom Grant tijdens zijn zoektocht naar de op dat moment verdwenen Cobain ondanks het feit dat hij het ene gat na het andere in Loves verhaal ontdekte niet door haar werd ontslagen, roept vragen op. Dat hij omwille van zijn eigen ontdekkingen alle conversaties met Love en andere getuigen heeft opgenomen, zou wel eens te maken kunnen hebben met de aanval op deze documentaire.

    Op 25 juni 2015 verklaarde Norm Stamper aan Spin Magazine dat het een morele plicht is om de onduidelijkheden rond de ‘zelfmoord’ op te helderen. ‘Als ik nu de leiding zou hebben bij het politiekorps, zou ik de zaak heropenen. Stel je voor dat Kurt Cobain niet zichzelf van het leven heeft beroofd, maar is vermoord. Dan zijn we het aan de nabestaanden verplicht om dat te bewijzen. Als we het destijds niet goed hebben gedaan, hebben we de plicht om het nu wel goed te doen.’

    Op dezelfde dag haalde de inmiddels vijftigjarige Love overigens het nieuws door tijdens een verblijf in Parijs verwikkeld te geraken in de taxi-oorlog die daar momenteel woedt. Het ziet er dus naar uit dat ze nog geruime tijd een persthema zal blijven.

    Technische fiche : Regie: Benjamin Statler - Scenario: Donnie Eichar, Richard Middleton, Benjamin Statler - Productie: Donnie Eichar, Richard Middleton, Benjamin Statler - Muziek: Peter G. Adams - Cinematografie: Ben Kutchins - Montage: Javier Alvarez, David Moritz

    Artistieke fiche : Ryan AIgner: zichzelf - Pat Asanti: zichzelf - Brett Ball: zichzelf - John Ball: zichzelf - Ben Berg: zichzelf - Tor Brown: Duff McKagan - Tyler Bryan: Kurt Cobain - Sarah Scott: Courtney Love

    Soaked in Bleach, mét Nederlandse ondertitels, kan je online op maar liefst drie plaatsen bestellen!

    De documentaire is nu beschikbaar via:

    iTunes: https://itunes.apple.com/be/movie/soaked-in-bleach/id1024203111 - TDM Entertainment: http://www.tdmentertainment.com/shop maar ook Google play:   https://play.google.com/store/movies/details/Soaked_In_Bleach?id=HIhK835dN8s

     

     

     

    16-08-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-08-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Culinaire hoogstandjes 10.000m boven de grond
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op grote hoogte past ons lichaam zich aan aan de atmosferische druk om ons heen en nemen onze zintuigen de wereld anders waar. Studies door het Fraunhofer Instituut, hebben aangetoond dat ons gevoel van smaak met maar liefst 30 % daalt wanneer we ons op grote hoogte bevinden. Wat meteen ook een verklaring biedt waarom zovelen klagen dat wat eigenlijk de mooiste tijd van het jaar zou moeten zijn –vakantie- veel te vaak begint met saai en taai vliegtuigeten. British Airways doet er alvast alles aan om hiermee rekening te houden en onze afgezwakte smaakpapillen ook tijdens de vlucht te laten tintelen!

    Vooral zout en zoet kunnen we in de lucht minder goed onderscheiden. Door de droge omstandigheden in een vliegtuig werkt ook ons reukzin minder goed, een beetje zoals wanneer men een verkoudheid heeft. Maar wat velen niet weten is dat reuk en smaak heel nauw gelinkt zijn en veel van wat wij als smaak waarnemen tijdens het eten eigenlijk de geur van de maaltijd is.

    Alle gerechten bij British Airways worden met uiterste zorgvuldigheid samengesteld. De ingrediënten en drankjes moeten een uitgebreide selectieprocedure doorlopen vooraleer ze op 10 000m hoogte geserveerd mogen worden aan de passagiers.

    Food and Beverage manager Chris Cole legt uit: "Hoogte beïnvloedt al onze zintuigen en in het bijzonder het smaakgevoel. In de lucht lijken rode wijnen bijvoorbeeld minder tannine te bevatten en witte wijnen minder zuur te zijn. Daarom selecteren wij bij British Airways wijnen met een diepere en meer robuuste smaak dan de meeste reizigers in een restaurant op de grond zouden lusten."

    Maar ook andere factoren spelen een rol bij de keuze van drank die in de lucht geserveerd wordt: "We kijken naar trends in diverse markten om ervoor te zorgen dat de keuze aan alcoholische dranken die wij bieden, de steeds veranderende smaak in verschillende regio's van de wereld weerspiegelt. Voor onze wijnselectie werken we samen met Masters of Wine en andere experts om de juiste wijn voor elke reiziger en elke bestemming te kiezen. De Masters of Wine hebben natuurlijk ook toegang tot onze menu's en zorgen ervoor dat de wijn die ze kiezen een perfecte combinatie met het eten aan boord is." legt Cole het selectieproces uit.

    Het feit dat British Airways passagiers in de First en World Club categorie op een jaar tijd 1,3 miljoen flessen wijn drinken, en dat er op korteafstandsvluchten en in de World Traveller categorie 10 miljoen halveliterflessen wijn per jaar geserveerd worden, bewijst dat Chris Coles’ strikte selectiecriteria goed zitten.

     

     

    15-08-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-08-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lancering Nederlands label 'Transnatural' tijdens Design september

    ‘Dutch Reflections’

     

    Tijdens Design September, presenteert Transnatural met zijn kunst en design collectie een eerste exhibitie in België ‘Dutch Reflections’ genaamd. Deze zal plaatsvinden in de nieuwe conceptstore Living Room, in het Europese hart van Brussel. De tentoonstelling omvat onder andere handgemaakte geoxideerde spiegels, lampen met ingebouwde lichtgevende pigmenten en stoelen gemaakt van houtschuim.

    Transnatural is een Nederlands label, gestart in 2012, met een unieke collectie waarin natuur en technologie samen komen. Kunst, interieur en exterieur design maken deel uit van de collectie en heeft een uitzonderlijke esthetiek door het gebruik van innovatieve materialen. De designers besteden heel veel aandacht aan nieuwe alternatieve energieën en materialen. Transnatural onderzoekt manieren waarop leefruimtes kunnen geherdefinieerd worden zodat mensen, natuur en technologie elkaar kunnen aanvullen en verrijken.

    Na een showcase op het Salone del Mobile in Milan in April, lanceert Transnatural nu voor de eerste keer zijn collectie met een exhibitie ‘Dutch Reflections’ in België tijdens Design September Brussels en dit in de Living Room, design & eatery. Een nieuwe conceptstore in het Europese hart van Brussel waar op een originele manier design gecombineerd wordt met een biologisch restaurant. In een huiselijke sfeer kan je genieten van dagelijks vers gemaakte gerechten door foodies Delphine en Mariko. De conceptstore fungeert ook als galerij om het werk van jonge nieuwe designers te promoten.

    Alle stukken in de collectie zijn gemaakt door - en in samenwerking met artiesten en designers, waaronder Gionatto Gatto, Mike Thompson, Lex Pott, David Derksen, Merel Karhof, Arnout Meijer, Jolan van der Wiel, Marjan van Aubel, James Shaw, Tim van Cromvoirt en Maurizio Montalti. Nu ‘arts & crafts’ het centrale thema is van de 10de editie van Design September is dit het perfecte moment om dit kunst en design merk te lanceren in België.

    Exhibitie ‘Dutch Reflections’ met gratis toegang van 10 September tem 30 September 2015.

    Open maandag tot vrijdag van 08:00-18:00 en zaterdag van 10:00-18:00 in Living Room, Place Jean Rey 8 - 1040 Brussels (recht tegenover Aloft Hotel – metro Schumann).

    Living Room is de eerste winkel in België waar het Transnatural label te koop zal zijn. Vanaf oktober 2015 start de verdere distributie in België door lokale agente Margot Muys, in diverse premium design winkels, galerijen en architecten studio’s.





    14-08-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-08-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seabourn onthult ' The Grand Salon' aan boord van nieuwe Seabourn Encore

    Luxe cruiserederij Seabourn licht weer een tipje van de sluier op met de onthulling van ‘The Grand Salon’ aan boord van het nieuwe Seabourn Encore. Het nieuwe ultra-luxe schip wordt momenteel gebouwd en zal in december 2016 in de vaart worden genomen. Topdesigner Adam D. Tihany, die het gehele interieur van Seabourn Encore voor zijn rekening neemt, heeft ‘The Grand Salon’ speciaal ontworpen voor op maat gemaakte shows door ervaren entertainers, culturele producties en interessante gastsprekers van het populaire ‘Seabourn Conversations’ programma.

    Elegant en uitnodigend moet de nieuwe salon worden. Het theater krijgt een intiem karakter met draaibare stoelen die in cabaret opstelling zijn geplaatst, zodat gasten dicht bij het podium zitten. Voor het plafond is een speciaal lichtplan ontworpen dat een warme sfeer creëert. Achter in het theater komt een grote bar waarvandaan gasten worden bediend. ‘The Grand Salon’ komt op dek zes en is bereikbaar via de hoofdtrap.

    "Het bieden van boeiend en interessant entertainment is een kenmerk van Seabourn’s aanbod. ‘The Grand Salon’ wordt de beste plek om te genieten van ons gevarieerde entertainment programma aan boord van 's werelds mooiste ultra-luxe schip," aldus John Delaney, Senior Vice president Marketing & Sales bij Seabourn.

    Net zoals Seabourn Encore zelf, zal de programmering van ‘The Grand Salon’ constant in beweging zijn. Gasten zijn de hele dag welkom om aan te sluiten bij de vele verschillende voorstellingen. Overdag en sporadisch na het diner zal de lounge worden gebruikt voor lezingen, kookdemonstraties, komedie, klassieke recitals en nog veel meer. Gedurende de avonden kunnen gasten ‘dancing before dinner’, en na het diner worden vocale-, cabaret- en vele andere voorstellingen geprogrammeerd.

    De cruisemaatschappij heeft speciaal voor Seabourn Encore een nieuwe microsite ontwikkeld: http://encore.seabourn.com. Alle details, het allerlaatste nieuws, beeldmateriaal en zelfs een aftelklok met ‘Sunsets until launch’ zijn er te vinden. Zo krijgen gasten een kijkje achter de schermen van het schitterende nieuwe luxeschip van Seabourn.

     

     

    13-08-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXKi zet in september de sperziebonen centraal

    EXKi breekt met de regels van het traditionele snelrestaurant door versbereide en natuurlijke producten aan te bieden om ter plaatse te eten of mee te nemen. De kaart biedt een ruime keuze aan gezonde en evenwichtige gerechten op basis van verse en natuurlijke producten van de beste kwaliteit. Elke maand zet EXKi een seizoensgroente in de kijker en creëert hiermee enkele originele gerechten. In september staat de sperziebonen centraal.

    Dit is dé "gezonde groente" bij uitstek! Bonen zijn bijzonder caloriearm (ze bevatten 90% water) en ze behoren tot de eiwitrijkste groenten. Ze bevatten ook heel wat vitamine E en C (zeer doeltreffende antioxidanten ter bescherming van het hoornvlies en de huid) en provitamine A. Noteer ook het uitstekende gehalte aan vitamine B9 dat noodzakelijk is voor de groei en de vermenigvuldiging van cellen. Bonen zorgen voor grote hoeveelheden anorganische zouten, zoals kalium, calcium en magnesium. Ze bevatten eveneens veel sporenelementen, zoals mangaan, zink, koper en selenium. Ten slotte bevatten bonen ook heel wat vezels (meer dan 3 g op 100 g), die een goede darmtransit bevorderen.

    EXKi stelt in september volgende sperziebonenrecepten voor in zijn restaurants: een kleine salade : Witte bio-bonen, rode paprika, erwten...; een warm gerecht: MSC kabeljauw, bio witte bonen, venkel; een trio salade : Krielaardappeltjes, bio-prinsessenbonen, gepocheerd bio-ei, dragon emulsie en een soep.

    EXKi onthult nog een heerlijk recept op basis van venkel om zelf te bereiden: Salade van sperziebonen. Probeer het zeker uit!

    Salade van sperziebonen: in samenwerking met Béatrice Vigot-Lagandré voor EXKi

    Voor 4 personen: voorbereiding: 15 min - kooktijd: 10 min

    Ingrediënten: 300 g sperziebonen, 1 klein blikje maïs, 1 bakje kerstomaten, 1 soeplepel pijnboompitten, 1 soeplepel azijn, 1 soeplepel koolzaadolie, 1 soeplepel olijfolie, enkele blaadjes basilicum en peper en zout

    Verwijder de steeltjes en was de bonen. laat ze gedurende een tiental minuten stomen (ze moeten beetgaar blijven). Laat afkoelen. Laat de maïs uitlekken. Spoel de kerstomaten en snij ze doormidden. Giet de azijn in een kom en kruid met peper en zout. Klop op samen met de olijf- en koolzaadolie. Voeg er de maïs, bonen en kerstomaten aan toe en meng alles. Rooster lichtjes de pijnboompitten in een kleine pan zonder vetstof en strooi ze over de salade; voeg er de fijngesneden basilicum aan toe en dien onmiddellijk op. Variante: Voeg er een paar plakjes parmaham aan toe.

    12-08-2015 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Palm Hop select nodigt je uit in haar hopveld

    Gastronomisch, exclusief, uniek & slechts 2 dagen open: Ladies’ hopnight op 21/8/15 en Hopnight op 22/8/15 & daarenboven gaan we opnieuw samen hop plukken voor PALM Hop Select op 30/8/15 !

    Ladies’ Hopnight: Op 21 augustus nodigt PALM Hop Select bier-minnende vrouwen uit!

    Sofie Van Rafelghem noemt hen ‘witte wijn wijven’; vrouwen die in het uitgansleven steevast voor een glas wijn kiezen in de plaats van voor een degustatiebier van Belgische bodem. Initiatieven als ‘Fier op ons Bier’ worden genomen om onze weg terug te vinden naar die Belgische trots. PALM Belgian Craft Brewers draagt deze zomer haar steentje bij door het hopveld op 21 augustus te reserveren voor de bierminnende vrouwen!

    Wat kunnen de dames van zo’n ladies’ hopnight verwachten? Een heerlijke tafel met beer en foodpairings, tekst en uitleg door bier sommelière Sofie Van Rafelghem zelf, in een idyllisch kader van hop. Je kan je tafel reserveren via www.palmhopselect.be, een plaatsje kost 45€ (all-in) per persoon. Er zijn maar 40 plaatsjes dus wees er snel bij!

    Hopnight: Op 22 augustus nodigt PALM Hop Select je uit op het hopveld

    Een week voordat de hop op het PALM Hop Select hopveld geplukt wordt, nodigt PALM je uit om in een weelderig hopkader te komen dineren. Denk aan lekker tafelen, denk aan veel informatie over hop en bier gegeven door zytholoog, auteur én brouwer Jef Van den Steen, denk aan een gezellige avond met vrienden. Je kan je tafel reserveren via www.palmhopselect.be, een plaatsje kost 45€ (all-in) per persoon. Er zijn maar 40 plaatsjes dus wees er snel bij!

    Hoppluk: Op 30 augustus plukken we samen met jou de hop voor PALM Hop Select

    Palm sluit de hopweek af met het plukken van de hop tijdens het PALM Hop Select Hopfeest op 30 augustus. Naar traditie plukken we de hop samen met onze consumenten, die we die dag ook verwennen met een lunch en enkele consumpties. Meeplukken is meegenieten van het bier, van het vakmanschap van de hopmeester, van brouwmeesterschap. Inschrijvingen hoppluk via www.palmhopselect.be. Er wordt die dag ook gefietst, gewandeld, brouwerijbezoeken georganiseerd, geproefd etc. Niet-plukkers zijn zeker ook welkom! De hoppluk is ook een attractie voor diegenen die niet actief zullen deelnemen aan de pluk! In samenwerking met Kiwanis Londerzeel en ten voordele van Londerzeelse jeugdbewegingen staan tal van activiteiten op het programma. De fietsliefhebbers kunnen deelnemen aan een ‘mountainbiketocht’ van 35 km of 50 km, een ’toertocht’ van 60 km of 100 km en er is ook nog een recreatieve ‘familietocht’ van 26 km. Wandelaars komen aan hun trekken tijdens de ‘familie wandeltocht’ van circa 9 km. In de feesttent wordt varkensragout met PALM Hop Select, bereid volgens een recept van topchef Viki Geunes van het twee sterrenrestaurant ’t Zilte in Antwerpen, geserveerd. Ook Brouwerij DE HOORN opgestart in 2014 en gekend van haar bieren CORNET en ARTHUR’S LEGACY zet de deuren open ! De bezoekers worden tevens uitgenodigd om een kijkje te gaan nemen in Stoeterij Diepensteyn, bekend om de vermaarde vosse trekpaarden.

    Wist je dat ?

    … hoe meer hop een bier bevat, hoe frisser en dorstlessender het smaakt en hoe beter het je palet reinigt? De PALM Hop Select wordt een derde maal gehopt met hop uit de eigen hoptuin van de brouwerij.

    … PALM Hop Select een hogegistingsbier is, fruitig en bitterzacht door het gebruik van eigen geteelde hop – Hallertau Mittelfrüh - in de derde hopfase. De hergisting op fles geeft het bier extra pareling.

    … PALM Belgian Craft Brewers focust op ambachtelijke, authentieke bieren en het bredere, historische verhaal achter het product. Met de brouwerijen Palm, De Hoorn, Rodenbach, De Gouden Boom en Boon is ze de enige brouwerij die de vier authentieke gistingswijzen hanteert.

    … PALM een eigen hopveld heeft ? In oktober 2011 plantte Brouwerij PALM, in haar eigen hoptuin, 800 hopplanten. Het hopveld is 35 are groot, de hopplanten zijn van de Hallertau Mittelfrüh variëteit, deze planten brengen een 3.000-tal hopranken voort. In 2012, werd de eerste oogst binnengehaald. Met deze eigen geteelde hop creëerden de PALM-brouwers PALM Hop Select (*), een complex maar gebalanceerd degustatiebier. Dit jaar wordt de hop voor de derde keer met zo’n 550 consumenten geplukt ! Later op het jaar worden deze hopplukkers uitgenodigd om getuige te zijn van het brouwen van de PALM Hop Select en nadien om het resultaat - het afgewerkte bier - te komen proeven. Geïnteresseerde plukkers worden gevraagd zich vooraf via www.palmhopselect.be registreren.

    Voor de creatie van PALM Hop Select gingen de brouwers niet over één nacht ijs. Dit mooi gebalanceerde degustatiebier ondergaat een hopping in 3 fasen. Traditioneel voegen de brouwers een eerste maal hop toe in de kookketel van de brouwzaal. In deze fase wordt de karakteristieke bitterheid gevormd. In een tweede fase komt de Hallertau Mittelfrüh in beeld, een variëteit met een zeer fijn hoppig en lichtgroen aroma. Deze hop wordt op het einde van het kookproces toegevoegd. In het brouwersjargon heet deze fase ‘late hopping’. Hier blijft het niet bij, want het bier krijgt ook nog een ‘finishing touch’! Op het einde van de hoofdgisting ondergaat het nog een laatste hopgave. Tijdens deze fase, ‘dry hopping’ genaamd, wordt de eigen geteelde Hallertau Mittelfrüh gebruikt. PALM Hop Select is een complex maar gebalanceerd degustatiebier met een alcoholvolume van 6% vol./alc. Om het hopkarakter optimaal te behouden en om het bier extra te laten parelen, hebben de brouwmeesters ervoor gekozen om het bier te laten hergisten op fles. De rijkelijke hopdosering en de hergisting zorgen voor een goede doordrinkbaarheid, een prima verteerbaarheid, een schitterende schuimkraag én daarbovenop een uitstekende bewaring.







    11-08-2015 om 09:23 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!