Inhoud blog
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
  • Aspria: een goede ademhaling, levensbelangrijk!
  • Moederdag
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    02-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 tips om te besparen op je huurauto

    70% van de Belgen huurt weleens een auto op reis om zich flexibeler te kunnen verplaatsen. Door bij het vergelijken van de prijzen goed te letten op alles wat wel of niet is inbegrepen in de huursom, kun je een goede deal vinden. Toch zijn er nog meer manieren om slim een auto te huren. Autohuurspecialist Sunny Cars deelt enkele handige tips.

    1. STEM OPHAAL- EN INLEVERTIJDEN GOED OP ELKAAR AF: Heb je al gehoord van de 24-uursregel? Als je de auto een uurtje te laat inlevert, kan dat je een extra dag autohuur kosten! Zorg er dus zeker voor dat je rekening houdt met je gewenste ophaal- en inlevertijden als je je reis plant.

    2. RESERVEER EEN HUURAUTO MET SHUTTLE SERVICE: Als je op het vliegveld landt, wil je graag zonder veel gedoe in je huurauto stappen en genieten van je vakantie. Toch kun je soms met een korte, extra rit in een shuttlebus veel besparen. Sommige verhuurders hebben namelijk geen duur kantoor op de luchthaven, maar zijn op enkele kilometers gesitueerd en werken daarom met een alternatieve shuttle service. Met tien minuutjes extra, heb je dus in veel gevallen wat meer budget over om aan je vakantie te spenderen.

    3. KIES VOOR EEN ALL-IN SERVICE : Niets zo vervelend als onverwachte kosten voor je huurwagen bij het aankomen op je vakantiebestemming. De twijfel slaat toe, want ben je wel voor alles verzekerd? Om dit soort onaangename extra’s te vermijden, kun je voor een all-in service kiezen. Eén prijs, al het nodige inbegrepen. Geen problemen wanneer je per ongeluk schade maakt, dus. Op dit moment is Sunny Cars de enige die zo’n formule hanteert. Meer info: www.sunnycars.be.

    4. RESERVEER JE AUTO OP TIJD: Net als bij vliegtickets stijgen de prijzen van huurauto’s naargelang je vakantieperiode dichterbij komt. Zodra een groot deel van het aanbod van de verhuurder gereserveerd is, gaan de huurprijzen de hoogte in. Zeker als je een voorkeur hebt voor een bepaald type auto, budget of leuke snufjes kan het hoe later hoe moeilijker worden om je wensen te vervullen. Reserveer dus op tijd!

    5. BOEK EEN TWEEDE BESTUURDER BIJ VOOR JE VERTREKT: Ter plekke een tweede bestuurder toevoegen aan je huurcontract, kan soms duurder uitkomen dan wanneer je dat op voorhand regelt. Boek dus thuis al je extra bestuurder bij of maak gebruik van het AD-pakket van Sunny Cars. Soms is een tweede bestuurder bij de prijs inbegrepen, maar vergeet niet dat die ook altijd het huurcontract moet ondertekenen om verzekerd te zijn!

    6. NEEM ONE WAY-KOSTEN OP IN JE KOSTENRAMING: Als je een roadtrip wil maken, kan het handig zijn om je huurauto op een andere locatie in te leveren dan waar je hem ophaalde. Dikwijls betaal je daar extra kosten voor, maar die lopen nogal uiteen. Soms is het zelfs zo dat een goedkope auto hogere one way-kosten heeft dan een duurder exemplaar. Ga dus zeker na wat jou het voordeligst uitkomt.

    7. STEM JE AUTO AF OP DE ROUTE DIE JE WIL RIJDEN: Afhankelijk van je parcours, is een grotere auto soms voordeliger dan een kleiner exemplaar. In de bergen zorgt een krachtige motor er namelijk voor dat je een stuk zuiniger rijdt en dat je aan het eind van je roadtrip minder aan benzine hebt betaalt maar wel in een grotere auto hebt gereden.

    8. NEEM JE EIGEN GPS MEE: Voor een lange tijd een GPS huren kan best kostelijk zijn, maar een navigatiesysteem is natuurlijk onmisbaar op reis… Neem daarom gewoon je eigen GPS mee of download een van de vele navigatieapps op je smartphone. Denk ook zeker aan je oplader.

    9. KIES VOOR EEN GUNSTIGE TANKREGELING: Sommige autoverhuurders kiezen ervoor om klanten te laten bijbetalen voor een tankbeurt na afloop van de huurperiode. De servicekosten zorgen ervoor dat die regeling voor huurders dikwijls duurder uitkomt. Een full-paid of een vol-vol regeling is dan een betere optie. Vergeet met andere woorden dus niet te controleren welke tankregeling er van toepassing is.

    10. CHECK VOORAF DE WAARBORG EN DE HUURVOORWAARDEN: In vele gevallen loopt de waarborg van een huurauto flink op. Wanneer die waarborg geblokkeerd wordt op je kredietkaart, kan dat soms even slikken zijn. Vergelijk daarom de huurvoorwaarden van verschillende auto’s die jou interesseren. Toch liever die auto met de hoge waarborg? Dan kun je een extra creditcard meenemen. En heb je geen creditcard? Opteer dan voor het Geen waarborg-pakket van Sunny Cars, waarbij zij garant voor de huurauto staan en dus de waarborg van je overnemen.

    Met deze tien tips boek jij voortaan de beste autohuurdeal en met het geld dat je bespaart kun je je misschien een extra verfrissend/verwarmend tussenstopje permitteren. Op zoek naar meer autohuuradvies? Bekijk dan zeker de Sunny Cars blog.

    Bij Sunny Cars huren mensen hun vakantieauto all-in. Een glimlach is standaard inbegrepen! Het bedrijf hanteert een unieke all-in-formule, waarbij all-in ook echt all-in betekent; van boekingskosten tot verzekeringen en van voorwaarden tot afhandeling bij schade. Sunny Cars is in 1991 in Duitsland opgericht en behoort tot de grootste autohuurspecialisten in Europa. Ze biedt haar klanten wereldwijd een breed aanbod all-inclusive huurauto’s op meer dan 8.000 bestemmingen in meer dan 120 landen. Sunny Cars werkt exclusief samen met lokale partners die voldoen aan de hoge kwaliteits- en service-eisen die zij stelt. De onafhankelijke specialist is actief in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg en Zwitserland waar zij haar huurauto´s via reisbureaus en online aanbiedt. Voor meer informatie: www.sunnycars.be.







    02-07-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zin in een buitengewone Logis-vakantie?

    Meer en meer mensen trekken er graag eens tussenuit, weg van de dagelijkse sleur. Ze gaan op zoek naar onbekende, bijna verborgen plekjes om er eens iets heel ongewoons te beleven. Laat je verrassen door de buitengewone vakanties van Logis! Zin om een onbekende activiteit te beoefenen, verbazingwekkende architectuur te ontdekken of op ongelooflijke plekken te logeren? Deze 100% Logis-hotels blijven je verbazen.

    1. Hotel-Restaurant De Tuinkamer - Ruurlo (Nederland)

    Logis-Hotel-Restaurant De Tuinkamer is een vroegere boerderij die heringericht werd tot een charmant hotel met 9 kamers, waarvan er 5 heel ruim zijn. Hier beland je in het hartje van het Nederlandse platteland, vlak bij het dorpje Ruurlo. De site biedt een 360°-uitzicht op de tuin en omgevende bossen. Het restaurant is ondergebracht in de stijlvolle veranda, waar verfijnde gerechten worden geserveerd, bekroond met een Bib Gourmand in de Michelingids en de titel ‘Table Distinguée’ van Logis. De keuken is gespecialiseerd in wild- en kreeftgerechten. En dit hotel vol finesse biedt een onverwachte activiteit aan: op een ezel kun je de streek, haar kasteel, kerken of molen verkennen. Vanaf € 90/nacht in tweepersoonskamer.

    2. Hotel Rocaminori - Louresse Rochemenier (Frankrijk)

    De schitterende regio Pays de la Loire staat bekend om zijn kastelen en … grotwoningen! Insolite by Logis Hotel Rocaminori ligt op amper 23 km van Saumur, te midden van het dorp Rochemenier. Hier groeven de mensen in de loop van de tijd hun woning in de rotsen, waarin boerderijen en bijgebouwen werden ingericht (maar ook een kapel in de 13e eeuw)! De nacht doorbrengen onder de grond is een unieke ervaring. De 12 grot- of halve grotkamers zijn uitgehouwen in schelpmergel. Elk ervan blijkt een echte cocon, waar je volledige kalmte en rust vindt. Je kunt zelfs ondergronds naar het restaurant ernaast gaan en er de specialiteit van de streek proeven: fouaces of de typische broodjes van Anjou! Vanaf € 85/nacht in tweepersoonskamer.

    3. Domaine de la Rhonie - Mevrals (Frankrijk)

    Op het mooie platteland van Périgord Noir bevindt zich Maison by Logis Domaine de la Rhonie, een charmant hoevehotel dankzij onder meer de authentieke materialen zoals natuursteen, eiken balken, houtwerk… De 12 kamers zijn ondergebracht in de oude schaapskooi. Hier proef je de sfeer van een gezellig landelijk gastenverblijf. De kamers kijken uit op het platteland en de tuin, waar je kunt relaxen aan het overdekte en verwarmde zwembad. Maar wat dit adres echt uniek maakt, is zijn ongelofelijke speel-o-theek met meer dan 500 spelletjes voor de gasten! Vanaf € 75/nacht in tweepersoonskamer.

    4. Domaine du Haut Jardin - Rehaupal (Frankrijk)

    De Vogezen met hun overweldigende wouden en gezonde natuur: iedereen is er dol op. En je liefde voor de Vogezen zal alleen nog maar groter worden als je in het Logis d’Exception Domaine du Haut Jardin verblijft, vlakbij Gérardmer. Op dit adres vol charme verblijven de gasten in prachtige, volledig uitgeruste chalets. Stuk voor stuk bezitten ze een privéjacuzzi en sommige zelfs een hamam! Op het overdekte terras tegenover de privétuin kun je er met volle teugen genieten wanneer je maar wilt, verre van nieuwsgierige blikken. Er heerst een aparte sfeer. Kortom, een plek om te cocoonen, die speciaal uitgedacht en ontworpen is voor verliefde tortelduifjes! Vanaf € 89/nacht in tweepersoonskamer.

    Voor meer informatie : www.logishotels.com







    02-07-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anrwerps styling concept als alternatief voor Meir-stream mode

    HIP.TIQUE: Putting the personal back into personal shopping! — Hoewel de trend zich al geruime tijd voordoet in modesteden als Londen en Parijs, bieden ook steeds meer (online) modeketens (met grotere afdelingen) in België een (euheum) personal shopping/styling service aan. Vaak onder het mom van volledig kosteloos te zijn, richten zo’n diensten zich eenzijdig op een meerverkoop van de kleding. Carine Poedts, van modeboetiek HIP.TIQUE laat zich echter niet zomaar van haar stuk brengen: "Mijn klanten weten maar al te goed dat de gepersonaliseerde service én het uitbouwen van een eigen kledingsignatuur niet herleidbaar is tot een online vragenlijst".

    Will the real personal shopper please stand up? Voor alle duidelijkheid: dit is geen betoog tegen vernieuwing of digitale innovatie in de modewereld. Eerder een ode aan de stielman -zeg maar gerust stylisten- onder ons die veel belang hechten aan een “real life” (lees: hoogst persoonlijke) customer service.

    Van hetzelfde laken een broek

    Een van deze aanhangers is Carine Poedts, gecertificeerd personal shopper en sinds februari zaakvoerder van modeboetiek HIP.TIQUE in de Leopoldstraat in Antwerpen. Met een moeder én een tante als coupeuse ontwikkelde zijzelf ook een grote passie voor het modevak. Sinds enkele jaren ging ze steeds actiever aan de slag als zelfstandig styliste (o.a. voor Visit Brussels) tot uiteindelijk de tijd rijp was om de volgende stap te zetten: “Het verlangen naar een inspirerende ruimte waar ik mij kon omgeven door merken waarvan ik weet wat ze waard zijn, was groot. HIP.TIQUE kwam er dus in de eerste plaats als uitvalbasis voor mijn klanten, ik kan ze hier in alle rust uitnodigen voor een intake-en verdere gesprekken. Daarnaast stel ik mijn deuren ook graag open voor alle dames die, los van mijn personal fashion & styling services, geïnteresseerd zijn in het aanbod.”

    De HIP.TIQUE ervaring is van een geheel andere orde als je kijkt naar wat modeketens als Topshop en Zalando aanbieden met hun (online) personal shopping experience. De dienst mag dan wel gratis zijn, als we inzoomen op het aanbod zien we vooral veel van hetzelfde, een eenheidsworst met copy paste gedrag van het echte vakwerk en kwaliteitsverlies op alle vlakken. Thanks but no thanks! “Aangezien ik altijd vertrek vanuit de unieke persoonlijkheid van de klant, is zo’n PERSOONLIJKE kennismaking cruciaal wanneer je zijn/haar identiteit wil vervatten in een eigen stijl. Daarin schuilt ook de kunst van ons vak: het samen op zoek gaan naar die “eigenheid” in kledij. Ik vertrek nog het liefst vanuit de kledingstukken in hun huidige garderobe en werk daarop verder." Een online vragenlijst just doesn't do the trick volgens Carine.

     

    T(ea)-shirts

    Ook de collectiestukken in haar winkel stelt ze op een eigenzinnige manier samen: “Ik hecht belang aan de kwaliteit van de stof en de authenticiteit van de stukken, deze moeten een voldoende hedendaagse uitstraling hebben, wat meteen ook de reden is waarom ik nooit een volledige collectie inkoop maar focus op bepaalde stukken die heel goed combineerbaar zijn. Deze vier criteria leiden onmiskenbaar naar het laatste, namelijk respect voor mens en milieu. Ik opteer voor een eerlijk productieproces, het liefst binnen Europa. En ja, daar hangt al snel een prijskaartje aan!"

    De concurrentie op retail vlak ligt dus niet zozeer op de Meir, maar eerder bij de alom aanwezige multibrand stores, waarvan Antwerpen -aka hét modemekka van België- er reeds dertien in een dozijn heeft. Er is dus nood aan een unique selling proposition, iets aanbieden dat niemand anders heeft. Bij HIP.TIQUE ervaar je een persoonlijke shopping belevenis op maat, dat kan worden aangevuld met een (h)eerlijke tea tasting: "Want concurrentie is ok, het houdt je scherp, of mijn USP voldoende onderscheidend is, zal de toekomst uitwijzen. Ik ga alvast de uitdaging aan.” Go Get ‘em Carine!

    INFO: HIP.TIQUE - Leopoldstraat 9 - 2000 Antwerpen

    Openingsuren : Woe-Vrij: 11u-18u30 // Za: 10u-18u // Antwerp Sunday shopping (eerste zondag vd maand): 13u-18u

    LEUK OM WETEN:

    •Bij elke aankoop van 500 euro krijg je een voucher met een korting van €25 op de volgende aankoop. Je kan de voucher ook gebruiken voor een personal stylingsessie, dan is hij €50 waard in plaats van €25.

    •Enige verdeler in België van Bjørg Jewellery (Noorwegen) en Natalija Jansone (Letland)

    •Personal styling of shopping mogelijk op afspraak









    01-07-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 dingen die Belgen niet kunnen missen wanneer ...

    10 dingen die Belgen niet kunnen missen wanneer ze een vakantiewoning huren

     

    De zomervakantie staat voor de deur. Vele gelukkigen zijn (in gedachte) hun koffers al aan het pakken. Maar wat nemen Belgen zoal mee op reis? Vooral wanneer ze in een vakantiewoning verblijven lijken er veel zaken onmisbaar op vakantie. Vakantiewoningverhuurder Interhome zet de belangrijkste items op een rijtje.

    1. Broodbeleg: Een week zonder je favoriete chocopasta, hagelslag of speculoospasta? Veel Belgen zien dat niet zo zitten en reserveren dus een plekje voor hun typische, onmisbare broodbeleg dat je niet zomaar in het buitenland vindt.

    2. Peper- en zoutvaatje: Als je zelf kookt in je vakantiehuis, heb je graag wat kruiden bij de hand, maar voor een weekje koken lijkt een nieuwe kruidenvoorraad wat te veel van het goede. Vele mensen nemen daarom gewoon hun eigen peper- en zoutvaatje mee.

    3. Speelgoed: Terwijl gezinnen die op hotel gaan meestal slechts een beperkte hoeveelheid speelgoed meenemen op reis, lijken kinderen die met hun ouders naar een vakantiehuis gaan een minder strenge selectie te moeten maken. Zelfs grote dozen Lego of poppenhuizen zijn geen uitzondering.

    4. Sauzen: Belgen die op vakantie barbecueën willen naast de traditionele sauzen als mayonaise en ketchup ook kunnen genieten van enkele Belgische specialiteiten zoals o.a. andalouse of samoerai saus. Die reizen dus mee naar de vakantiewoning.

    5. Vershouddozen: In een vakantiewoning kun je gezellig samen koken, maar wat doe je met de overgebleven restjes? Weggooien is zonde en daarom gaan ook vershoudfolie of vershouddozen vaak mee op reis.

    6. Keukenmes: Je vakantiehuis heeft een uitgeruste keuken, maar thuis snijd jij steevast je groenten en fruit met je favoriete keukenmes. Aangezien het alternatieve vakantiekeukenmes misschien niet aan alle eisen voldoet, kiezen velen onder ons er dan ook voor om hun eigen keukenmesje mee te nemen.

    7. Onderhoudsproducten: Van blokjes voor de vaatwasser tot afwasmiddel, vakantiegangers nemen vaak ook onderhoudsproducten mee naar hun vakantiewoning.

    8. Flessenopener/kurkentrekker: Over het algemeen zijn flessenopeners en kurkentrekkers wel te vinden in vakantiewoningen. Toch nemen veel mensen hun eigen exemplaren mee om het risico van een niet te openen fles wijn of bier uit te sluiten.

    9. Boxen + muziekspeler: De meeste mensen genieten op reis graag van hun favoriete muziek. De radio van de vakantiewoning met lokale zenders biedt soms maar een beperkte oplossing, daarom worden ook een setje boxen met muziekspeler (smartphone, tablet, MP3-speler) dikwijls meegenomen.

    10. Toiletpapier: Hoewel de meeste huizen voorzien zijn van een starterpakket inclusief een rol toiletpapier, nemen mensen graag het zekere voor het onzekere en brengen ze alvast een extra rolletje mee.

    Het meest recente aanbod aan vakantiewoningen van Interhome kun je raadplegen via www.interhome.be







    01-07-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Typhoon ontwerpr capsule collectie voor WE Fashion
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Unieke samenwerking gericht op de jonge man

     

    Met veel trots presenteert WE Fashion haar unieke samenwerking met niemand minder dan…Typhoon! De Nederlandse hiphopartiest, geroemd om zijn inspirerende teksten en muziek, heeft speciaal voor dit najaar zijn visie vertaald naar een exclusieve WE x Typhoon capsule collectie voor mannen. Vanaf september 2017 is de collectie verkrijgbaar bij geselecteerde WE stores in Nederland en België en op wefashion.com.

    Edison Award-winnaar Typhoon legt al jaren ziel en zaligheid bloot met zijn eerlijke en oprechte songteksten. Naast artiest is hij een inspirator en deelt hij regelmatig met veel passie zijn kijk op het leven. Met zijn eigen capsule collectie bij WE Fashion, vol verrassende en contrasterende elementen, inspireert Typhoon de jonge man. Zijn gevoel voor stijl en zijn antwoorden op belangrijke levensvragen vormen de basis voor deze unieke samenwerking. Hoe dit tot uiting komt in de collectie wordt in aanloop naar de lancering duidelijk, maar pakken vormen in ieder geval een belangrijk onderdeel. Het prijsniveau van de items is in lijn met de reguliere Young Men’s wear collectie van WE Fashion.

    De missie van WE Fashion is ‘design to connect’. De maandelijks wisselende collecties voor men, women & kids bieden de mogelijkheid om een persoonlijke stijl te ontwikkelen en daarmee aan te sluiten op de eigen omgeving. De visie van WE Fashion is ‘Life is lived Better Together’ en in de zomercampagne werd de nieuwe tagline ‘Better Together’ gelanceerd. In het najaar wordt er een verdiepingsslag gecreëerd op deze merkroute, met als kick-start de samenwerking met Typhoon.

    Volg WE Fashion op social media om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen rondom de capsule collectie. Members worden als eerste op de hoogte gebracht en hebben in september first access tot de collectie.

    30-06-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exclusieve partnership tussen Seabourn en Unesco wordt voortgezet

    Seabourn biedt dit seizoen nieuwe excursies aan naar UNESCO-werelderfgoed in Europa. Het exclusieve partnership tussen Seabourn en UNESCO (Organisatie der Verenigde Naties voor Onderwijs, Wetenschap en Cultuur) wordt voortgezet: ’s werelds beste ultra luxe cruisemaatschappij kondigt nieuwe UNESCO Partner Tours aan naar werelderfgoed in heel Europa het komende cruiseseizoen. Zoals bij alle excursies sinds de start van het partnership in 2014, krijgen Seabourn-gasten bevoorrechte toegang tot werelderfgoed met een begeleide verkenning. Er wachten hen dus buitengewone ervaringen.

    “Ons partnership met UNESCO is erg de moeite waard voor onze gasten: ze krijgen de kans Europees werelderfgoed te ontdekken zoals maar weinig reizigers dat kunnen,” zegt Rick Meadows, president van Seabourn. “Seabourn-gasten zullen dit seizoen van zich laten spreken na hun ervaringen achter de schermen op belangrijke culturele, historische en wetenschappelijke sites in Europa. Een opportuniteit die maar voor een heel beperkt publiek is weggelegd.”

    De UNESCO Partner Tours zijn beschikbaar op een aantal Seabourn-cruises vanaf deze zomer. Elke excursie focust op één bepaalde UNESCO-werelderfgoedsite, die geselecteerd – en beschermd – zijn voor hun culturele, historische, wetenschappelijke of andere betekenis voor de mensheid.

    • Portland, Engeland: Stonehenge – Geniet het zeldzame privilege voorbij de touwen te stappen die toeristen op afstand houden en tussen de torenhoge stenen van Stonehenge op de Salisbury Plain in Engeland te wandelen. Gasten kunnen een uur lang exploreren, foto’s maken en de majestueuze stenen bewonderen. Beschikbaar op 20 augustus tijdens het bezoek aan Portland van het schip Seabourn Quest.
    • Amalfi, Italië: Buitengewone kookworkshop in Amalfi – Ontdek de tradities en het erfgoed van Amalfi tijdens een praktijkgericht bezoek aan de 13de-eeuwse papiermolen die de verspreiding van de oude wetgeving van Amalfi mogelijk maakte. Salvatore Aceto, de jongste van een familie uit Amalfi die al generaties lang een citroenboerderij uitbaat, vertelt de familiegeschiedenis waarin de citroen de hoofdrol speelt. In een familiale keuken in openlucht met een spectaculair uitzicht leer je traditionele recepten en technieken tijdens een kookworkshop, die eindigt met een traditionele lunch en natuurlijk een glaasje limoncello van de familie. Beschikbaar in Amalfi in 2017 op de cruises met de schepen Seabourn Encore (11 juni, 7 en 27 juli, 26 augustus, 25 september) en Odyssey (7 en 27 juni, 25 juli).

     

    • Valencia, Spanje: De Zijdebeurs – Valencia was de laatste stop op de Zijderoute, waardoor de stad in de 15de eeuw in rijkdom en weelde baadde. Tegenwoordig zijn de vakkundige wevers verdwenen en is er nog maar één man die met het weefgetouw met 5000 draden overweg kan en het laatste echte fluweel volgens deze traditie kan maken. Je wordt getuige van dit ingewikkelde proces, waarvan de vakkennis verloren zal gaan wanneer hij met pensioen gaat. Een bezoek aan het gotische Zijdebeursgebouw eindigt met een marktbezoek en degustatie van horchata. Beschikbaar tijdens de cruisestop in Valencia van Seabourn Encore op 5 september.
    • Gibraltar: De ultieme archeologische ervaring in Gorham’s Cave – Het grottencomplex van Gorham is een van ’s werelds belangrijkste sites om het ‘wereldwijde verhaal’ van de evolutie van de mens te begrijpen. Tijdens deze excursie nemen Drs. Geraldine en Clive Finlayson, wetenschappers die betrokken zijn bij het ‘opgraven’ van deze rijke geschiedenis, je mee naar het hartje van de grot, die zo diep is dat jaarlijks maar 120 mensen ze kunnen betreden. Daarna staat een bezoek aan het Gibraltar Museum op het programma, waar je archeologische vondsten ontdekt die niet toegankelijk zijn voor het grote publiek. Beschikbaar op 11 augustus en 10 september in Gibraltar tijdens de cruise aan boord van Seabourn Encore.
    • Barcelona, Spanje: De wereld van Gaudi – Ontdek de beroemde en briljante architect Antoni Gaudí, die zijn meest ongewone en controversiële werken in Barcelona neerzette. Een deskundige architect neemt je mee tijdens een begeleide rondleiding in de schitterende kathedraal Sagrada Familia – na meer dan een eeuw nog altijd niet afgewerkt – die beschouwd wordt als het modernistische topwerk van Gaudí. Beschikbaar tijdens het bezoek aan Barcelona met Seabourn Encore (20 mei, 3 juni, 16 juli, 5 en 15 augustus, 4 en 14 september) en Seabourn Odyssey (27 april, 17 mei, 16 juli, 4 oktober)
    • Valletta, Malta: Megalithisch Malta & het Nationaal Museum voor Archeologie – Hagar Qim is de oudste vrijstaande megalithische tempel van Europe en vermoedelijk een oud heiligdom voor Moeder Aarde. Een van de bekende nationale archeologen van Malta brengt de geschiedenis van oude beschavingen tot leven. Bovendien vinden de Seabourn-gasten in een kamer, die niet voor iedereen toegankelijk is, meer uitleg over de bewaring van Hagar Qim. Ze mogen ook een kijkje nemen achter de schermen in een privéruimte, waar het team van Directeur Sharon Sultana de waardevolle privéstukken van de ‘verborgen’ collecties van het Nationaal Museum in Valletta onthult. Zo kunnen gasten van dichtbij een blik werpen op de beroemde lange schedels uit de ondergrondse begraafplaats Hal Saflieni Hypogeum. Daarbij worden oude legendes van Malta in verband gebracht met het hedendaagse erfgoed. Beschikbaar tijdens het bezoek aan Valletta op cruises aan boord van Seabourn Odyssey (29 mei, 26 juni, 29 juli en 23 september) en op Seabourn Encore (26 juli, 25 augustus en 24 september).

    Het hele jaar door varen de Seabourn-cruiseschepen de wereld rond langsheen meer dan 170 sites die op de werelderfgoedlijst van Unesco prijken. Dankzij haar meerjarenpartnership met UNESCO biedt Seabourn haar gasten heel wat kennis, inzichten en achtergrondinformatie over de huidige en toekomstige werelderfgoedsites en -projecten. De cruisemaatschappij heeft daartoe speciale ‘World Heritage Discovery Tours’ ontwikkeld met een exclusief programma, in samenwerking met beheerders van UNESCO-werelderfgoedsites en reisdeskundigen. Bij de tarieven voor de facultatieve Seabourn-excursies naar UNESCO-werelderfgoed is een kleine schenking aan het Werelderfgoedfonds van UNESCO inbegrepen.

    Voor boekingen of meer informatie kunt u contact opnemen met een professionele reisadviseur, Seabourn bellen op 1-800-929-9391 of surfen naar www.seabourn.com.

     





    29-06-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pastel paradijs: maak je favoriete buitenplkeje 'summerproof'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Passie voor pastel naturel. Droom je al van die heerlijke, lange zomeravonden in de tuin of op het balkon? Logisch dat het met de huidige temperaturen al begint te kriebelen… Hoog tijd dus om jouw buitenplekje klaar te stomen met Nordic Living: combineer zachte pasteltinten met natuurlijke materialen voor die sublieme Scandinavische ‘summerlook’!

    Pastel x naturel

    Hoewel we poedertinten al een paar jaar in het interieur zien, is het nog steeds een blijvertje. Pastel staat fris en vrolijk, maar zorgt tegelijkertijd voor een rustige sfeer. Een mooie balans dus. Laat de grenzen met je interieur vervagen en hul je terras in zachte pasteltinten en natuurlijke materialen. Voeg nog wat pastel toe. En uiteraard een beetje pastel als toetje. In de Belgische webshop van Nordic Living vind je een overvloed aan 'pastel pareltjes' en deco-spulletjes gemaakt van natuurlijke materialen zoals rotan, zeegrassen en riet.

    Summerparty

    Hang een paar lampionnen in de takken van een boom, een lantaarn in een hoekje en een bijpassend kussen in je luie stoel: zo simpel is het om je eigen tuintje om te toveren in een zomerparadijs. Bij zonsondergang steek je alvast een paar kaarsjes aan in je lantaarn, zet je enkele waxinelichthouders op tafel (een paar met kaarsje aan en een paar met mini vetplantjes of cactusjes erin) of plant je een setje fakkels in het zand zodat je beachparty kan beginnen.

    28-06-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer dan 30 Delhaize Shop & Go 24/7 open
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nog betere service naar de klanten. Shop&Go, de “kleinste” winkelformule van Delhaize biedt sinds kort een extra service aan die tegemoet komt aan een alsmaar stijgende vraag van haar klanten : verse producten van Delhaize die beschikbaar zijn op elk moment van de dag en de nacht. Vandaar dat nu al meer dan 30 Shop&Go’s 24 uur op 24 open zijn voor de klanten.

    32 Shop&Go’s – dat is het exact aantal Delhaize Shop&Go’s dat zijn deuren dag en nacht openhoudt voor haar klanten. De reden daarvoor is eenvoudig – doordat meer mensen op andere dan de klassieke werkuren aan het werk zijn, is er meer en meer vraag naar winkels die vroeger en later open zijn. En nog belangrijker – deze klanten zijn op zoek naar verse producten zoals groenten en fruit, brood, vlees,vis,...

    De 152 Shop&Go’s in België en Luxemburg hebben al de ruimste openingsuren (de meerderheid zijn van 6 u ’s morgens tot 22 ’s avonds geopend) en dit 7 dagen op 7. Nu wordt dat dus nog iets ruimer. Elk van de zelfstandige uitbaters heeft zelf gekozen voor deze ruimere openingsuren en dit op basis van hun locatie en de stijgende vraag van de klanten zelf.

    De Shop&Go winkelformule van Delhaize is aan een stijle opmars bezig. Dat valt te verklaren door de stijgende vraag naar buurtwinkels, zoals kleine winkels langs autosnelwegen, in stadscentra en in trein- of metrostations. De Delhaize Shop & Go is vooral gericht op klanten die onderweg snel kant-en-klare producten willen meenemen of ter plaatse iets willen eten. Daarnaast vind je er basisproducten uit de versafdeling en de afdeling kruidenierswaren, zoals fruit, melk, pasta, ontbijtproducten enz. Het aanbod omvat ongeveer 2.000 producten, waarvan 600 verse producten. Delhaize garandeert zijn klanten ook op elk moment van de dag vers brood. Al de broden worden namelijk ter plaatse gebakken.

    Delhaize zal dit jaar nog 6 nieuwe Shop&Go’s openen.

    Lijst van Shop&Go’s die 24/24 open zijn : Sho&Go Bracquegnies;            Shop&Go E313; Shop&Go Froyennes; Shop&Go Gomzé; Shop&Go Grand-Leez; Shop&Go Kain; Shop&Go Lavu E42; Shop&Go Ranst;            Shop&Go Sprimont; Shop&Go Strepy; Shop&Go Tumulus; Shop&Go Bonetto;             Shop&Go Champion; Shop&Go Dilbeek; Shop&Go Destelbergen; Shop&Go Gretry; Shop&Go Groenenborg (Wilrijk); Shop&Go Jean Jaures (Ans); Shop&Go Le Poeulx; Shop&Go Maleizen;             Shop&Go Malonne; Shop&Go Oudstrijderslaan;        Shop&Go Schijnpoort (Antwerpen); Shop&Go Schonenberg;   Shop&Go Sint-Martens-Latem;    Shop&Go Spoeke (Lokeren); Shop&Go Strombeek; Shop&Go Tervuren; Shop&Go Wellin;     Shop&Go Zelzate; Shop&Go Cappelen en Shop&Go Leudelange.

    27-06-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op een unieke manier herbronnen in Slovenië

    Waarom je deze vijf wellnesscentra moet bezoeken! Slovenië geniet internationale bekendheid door zijn thermale bronnen en unieke wellnesscentra. Wat dacht je van herbronnen in zwart thermaal water? En wist je dat een bier- of honingbad wonderen kan doen voor het lichaam? We geven alvast vijf tips om op een unieke manier te herbronnen in Slovenië

    1. Herbronnen in zwart thermaal water (Terme 3000): Zwart thermaal water, dat is bijzonder en uniek aan deze thermen, water dat helend is voor allerlei reumatische aandoeningen. De bron ligt op meer dan duizend meter diepte en de temperatuur van het water bedraagt 72 °C. Naast de thermen ligt een kampeerterrein en een hotelcomplex met een spa met elf baden, waterglijbanen en een openluchtbad. Het is een topbestemming voor de ganse familie met een kindvriendelijk vakantiepark.

    2. Baden in bier en honing (Thermana Laško) : In dit honderd jaar oude kuuroord kan je genieten van een bierbad. Het Laško bier is zeer voedzaam en goed voor het lichaam. Dat komt omdat het bier vitamine B, magnesium, kalium, ijzer en zink bevat. Derivaten van het lokale bier worden gebruikt voor wellness behandelingen van huid en huidaandoeningen. Thermana Laško geniet ook bekendheid om zijn honingbaden. Het rijke, zoete natuurproduct bevat vitamines, mineralen en enzymen die goed zijn voor de huid. Vandaar de beroemde Honey Spa Pampering in Laško !

    3. Terug naar de Romeinse tijd (Terme Ptuj) : Een van de belangrijkste thermale centra in het oosten van Slovenië is Terme Ptuj dat al in de Romeinse tijd bekend was om zijn helend water dat vooral goed is voor reumatische aandoeningen en de genezing van wonden en kwetsuren bevordert. Ptuj is tevens de oudste stad van Slovenië.

    4. Herbronnen zoals de koninklijke families (Rogaška Health Resort) : Wist je dat het mineraal water met de hoogste magnesium concentratie van de wereld in Slovenië te drinken is ? In Rogaška wordt dat water gebruikt voor moderne lichaam detoxificatie. Het kuuroord bestaat al vierhonderd jaar. Volgens de legende was het een hoef van het paard Pegasus die een gat in de grond sloeg waaruit vervolgens het water opborrelde. Koninklijke families, vooral de Habsburgse monarchie, kwamen er op af en zoveel eeuwen later trekt het kuuroord circa 30.000 toeristen per jaar.

    5. Wellness tussen de zoutpannen van Piran (Lepa Vida – Thalasso Spa) : De thalasso spa van Lepa Vida ligt in het midden van de zoutpannen. Vanuit je ligbed kijk je uit over de prachtige natuur. Je kan zwemmen in het heilzame water maar je laten masseren is ronduit top. Er worden hier alleen natuurlijke producten gebruikt, zoals zout en zeewater, erg voedzaam voor je huid. Lepa Vida ligt aan de kust, en het klimaat zorgt voor een extra helende factor.

    www.slovenia.info







    27-06-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Axor Uni: klare designtaal in een radicaal uitgepuurde badkamer

    Met AXOR Uno introduceert AXOR (www.axor-design.com) een badkamercollectie die teruggrijpt naar de pure stijl van Le Corbusier. Het kraanwerk herken je aan zijn heldere designtaal die een intuïtief gebruik toelaat. De collectie bestaat uit meer dan zeventig producten voor aan het wasbekken, in de douche en aan het bad. AXOR Uno is ontworpen in samenwerking met de Phoenix Design Studio uit Stuttgart en werd bekroond met een iF Gold Design Award 2017.

    Purisme in vorm en functie

    AXOR Uno heeft een consistente opbouw, helemaal volgens de compromisloze designprincipes van de oorspronkelijke puristische beweging. Het kraanwerk bestaat uit twee cilinders die zich tot elkaar verhouden precies zoals de gulden snede het voorschrijft: samengevoegd in een rechte hoek. Dat zorgt voor een elegante en slanke look in elke setting. De bijzondere afwerkingsmogelijkheden, met onder ander keuze uit vijftien kleurafwerkingen dankzij AXOR Manufaktur, maken dan weer dat je kunt kiezen voor een doorgedreven totaalconcept in de badkamer.

    Drie keer bedienen

    Je hebt de keuze tussen een eenvoudige, uitgepuurde of radicaal uitgepuurde kraan, afhankelijk van je smaak, maar ook van de manier waarop je een kraan wil gebruiken. Met de traditionele beugelgreep opteer je voor een klassiek gebruiksgemak met architecturale vormen; met de innovatieve Select-knop kies je voor purisme in vorm en functie. Via één druk op de knop laat je het water namelijk stromen of stoppen. Deze technologie, ontwikkeld door Hansgrohe, herleidt de bediening van een mengkraan tot het essentiële. Tot slot kun je ook kiezen voor de radicaal uitgepuurde Zero-bediening. De cilindervorm wordt visueel amper onderbroken, behalve bij het aanzetten van de kraan. Dan gaat de knop naar boven.

    ‘AXOR Uno is het summum van purisme: strak, minimalistisch en subtiel, zowel in vorm als functie’, zegt Silke Giessler, hoofd brand marketing van AXOR. ‘De reeks belichaamt de meest fascinerende vormen uit het purisme. Elk individueel product weerspiegelt de kwaliteit van het materiaal en is precies en consistent opgebouwd. In deze collectie ontdek je onze toewijding om perfectie in design, vakmanschap en functionaliteit te integreren in elk product.’

    Showerpipe met nieuwe poederregenstraal (PowderRain)

    De showerpipe met regendouche van AXOR Uno laat je genieten van de nieuwe poederregenstraal, die je lichaam omhult met ultrafijne en streelzachte waterdruppels.

    Kraanwerk: AXOR Uno volgt de compromisloze designprincipes van de oorspronkelijke puristische beweging via een consistente opbouw: twee precies vormgegeven cilinders worden samengevoegd in een rechte hoek. De kraanuitlopen en de bedieningsgrepen zijn beschikbaar in een radicaal rechte of in een zacht afgeronde versie.

    Vrijheid in vorm: AXOR Uno laat je kiezen tussen drie bedieningsvormen: met een traditionele beugelgreep, via de Select-knop of met de radicaal uitgepuurde Zero-greep. Kies je voor de Select-bediening, dan kies je zowel in vorm als functie voor een herleiding tot het essentiële: de waterstroom start of stopt door op een Select-knop te drukken, de cilindervorm blijft puur in zijn eenvoud.

    Vrijheid in kleur: Het vrijstaande wasbekken is een statement in de badkamer. Kies voor een persoonlijk accent. Naast de standaardversie van chroom kun je dankzij AXOR Manufaktur ook kiezen uit vijftien metallic-afwerkingen, brushed en polished, gaande van goud tot diepzwart.

    Vrijheid in planning: Het vrijstaande bad keert terug naar de badkamer. Een vrijstaande kraan zorgt hierbij voor ruime planningsmogelijkheden.

    www.axor-design.com

     







    26-06-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!