Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    23-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bernard François - Rond het juweel - Seneffe 9 okt tot 31maart 19
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor zijn kleurrijke, avant-gardistische werken maakt de zilversmid, juwelenontwerper, beeldend kunstenaar en “designer” Bernard François gebruik van technieken uit de industriële en technologische wereld.

    Bernard François heeft een nieuwe kijk ontwikkeld op de taal van het juweel, dat een volwaardig kunstvoorwerp is geworden waarin de maker zich kan uitdrukken en zijn creativiteit kan uitleven. In zijn ogen moet voor een juweel aan het evenwicht van de volumes en de vormen evenveel aandacht worden besteden als voor een beeldhouwwerk.

    Als maker van hedendaagse juwelen maakt hij gebruik van nieuwe combinaties van materialen, voornamelijk staal, plexiglas, reflecterend plastic, aluminium en zelfs titanium. Zijn creaties gaan doorgaans uit van een grafische vorm die hij kan realiseren in zijn object-sculpturen, maar ook in zijn textielsculpturen, zijn zeefdrukken, … Hij geeft de voorkeur aan het technologische beeld en houdt van precisiewerk wanneer hij met een lasersnijmachine werkt.

    “Mijn creaties zijn vooral het resultaat van een werkwijze die op verschillende manieren concreet tot uiting kan komen, in objecten/sculpturen, in stoffen, in zeefdrukken…. Ze verbindt ook tal van disciplines met elkaar.”

    Nieuw

    Een tentoonstelling in de tentoonstelling. App voor tablets en smartphones in het Frans. Deze app biedt toegang tot unieke documenten over Bernard François, de mens, de kunstenaar, de creatieve geest. De bezoeker krijgt eveneens zicht op het werk dat achter elke creatie schuilgaat. Dit is een ideale aanvulling op de tentoonstelling.

    Openluchttentoonstelling in het Park van het Domein van Seneffe - Gratis toegang. www.chateaudeseneffe.be

    23-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Redoute - une touche d'ocres

    Deze winter moet een interieur een warme gloed uitstralen die je meteen omarmt en waar je telkens weer graag in thuiskomt. Haal dus het zonnetje in huis door een aantal okergele accessoires toe te voegen aan je interieur. Deze aardse kleur is namelijk dé deco trendkleur van het moment. Combineer oker in vrolijke patronen voor een moderne en contrasterende look.







    23-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalando viert 10e verjaardag in samenwerking met verschillende internationale merken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hoe je feestviert in stijl weet Zalando als geen ander en daarom viert de online-modebestemming zijn tiende verjaardag in de vorm van een campagne in samenwerking met verschillende partners. Met een tv-commercial met Calvin Klein (lanceerdatum: 9 september), Puma (lanceerdatum: 23 september) en Mango (lanceerdatum: 21 oktober) en een online campagne met Vans en J.Crew presenteert Zalando een exclusief aanbod in heel Europa ter gelegenheid van zijn jubileum. Naast deze collaboraties brengen ook meer dan 100 merken een mix van exclusieve en limited-edition looks op de markt - allemaal ter ere van Zalando’s 10 e verjaardag.

    10 jaar geleden brachten Robert Gentz en David Schneider hun gewaagde en ambitieuze idee tot leven toen ze met Zalando begonnen vanuit een gedeeld appartement aan de Torstrasse in Berlijn. Wat begon met een start-up die slippers verkocht, ontwikkelde zich tot Europa’s grootste online-modeplatform. Tegenwoordig bedient Zalando meer dan 24 miljoen bezoekers in 17 landen. Dit alles wordt mede mogelijk gemaakt door een groep van meer dan 15.000 medewerkers met meer dan 100 nationaliteiten, van wie er 6.000 werken vanuit het hoofdkantoor in Berlijn.

    In de beginfase streefde Zalando er vooral naar om naamsbekendheid te verwerven en het publiek bewust te maken van de mogelijkheden van onlineshoppen. Niet alleen voor Zalando zelf, maar ook om ervoor te zorgen dat mensen zich vertrouwd en comfortabel voelden bij het concept van online kleding bestellen. Toendertijd was Zalando de eerste die het 100-dagen-retourrecht introduceerde, net als gratis verzending en retour op alles – een concept dat inmiddels door de meeste onlinewinkels is overgenomen. Al snel was Zalando een gevestigde waarde in de e-commercewereld en groeide het bedrijf uit tot de grootste online moderetailer van Europa. Zalando vestigde naam in de modewereld met innovatieve campagnes en samenwerkingen, zoals Topshop x Cara Delevingne (2015), Tommy Hilfiger x Gigi Hadid (2016), de eerste multi-brand samenwerking met Marni (2016) en de meest recente, duurzame samenwerking: RE:CYCLE, van Viktor&Rolf voor Zalando (2017).

    Nu, ter gelegenheid van zijn tiende verjaardag, slaat Zalando de handen in elkaar met verschillende partnermerken. Alle samenwerkingen worden gekenmerkt door exclusieve items en worden in dezelfde setting aan het publiek gepresenteerd – vanuit een witte box. Dit is een terugkeer naar de stijl van de tv-campagne van Are You Ready? (2015), waarin Arizona Muse zich direct tot de camera richtte. Deze keer betreden Kaia en Presley Gerber het podium in de nieuwe Calvin Klein Jeans-collectie. Deze is in zijn geheel ontworpen door de Chief Creative Officer van het merk; de Belg Raf Simons, en bevat items die exclusief bij Zalando te krijgen zullen zijn. Twee weken later neemt PUMA de estafettestok over om zijn exclusieve collectie voor Zalando te presenteren, met in de hoofdrol Cara Delevingne, een sport-capsulecollectie voor vrouwen én de limited edition “Muse Satin” sneaker. Als laatste in rij presenteert Mango een selectie van vier influencers met elk een eigen, exclusieve Mango x Zalando-collectie. Ter gelegenheid van Zalando´s jubileum dragen #mangogirls Diletta Bonaiuti (Italië), Pernille Teisbaek (Denemarken), Blanca Miro (Spanje) en Maja Wyh (Duitsland) een exclusieve look die ze zelf hebben ontworpen. De tv-spots worden aangevuld met een digitale campagne met Vans en J. Crew.

    David Schneider, mede-oprichter en lid van het management van Zalando: “De behoeften van zowel onze klanten als onze partnermerken zijn altijd de reden geweest voor alles wat we doen en daarom willen we hen op een speciale manier bedanken met deze geweldige samenwerkingen ter gelegenheid van onze tiende verjaardag.”

    Zalando’s vernieuwende start-upgeest blijft de verbindende factor tussen talloze initiatieven die erop gericht zijn om te blijven groeien en verbeteren. Deze instelling laat zien hoe het modeplatform zijn eigen richting heeft gevonden en de basis heeft gelegd voor onlineshoppen. Met de samenwerkingen met merken blijft Zalando erop gefocust om klanten één bestemming te bieden voor het vinden van hun complete look.

               

    22-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza DW18: een nieuw hoofdstuk

    Een nieuwe hoofdzetel, een nieuwe CEO, een nieuwe directrice aankoop en sourcing, een versterkte directie medewerkersgroep: deze herfst wordt een mijlpaal in de geschiedenis van de Belgische keten LolaLiza. Met dit nieuwe hoofdstuk wil LolaLiza zich nog duidelijker positioneren op de markt om zo de brand toekomstproof te maken. Met de komst van Joachim Rubin als CEO haalt PP Retail Group, het familiebedrijf achter LolaLiza, voor het eerst een externe CEO binnen. Hij volgt Henri Appelstein op die het bedrijf samen met zijn broer Jacques en zijn schoonbroer Stéphane Jeger uitgebouwd heeft. De familie Appelstein blijft wel actief in de raad van bestuur.

    Joachim Rubin (43) heeft een boeiend parcours afgelegd als marketingstrateeg in de voedingssector. Hij werkte onder meer voor Bel, Danone en Delhaize. Vooral een carrière als marketeer, met daarnaast ook activiteiten in aankoop, digitalisering, innovatie, ontwikkeling van winkelconcepten, acquisities … Voor hij aan zijn professionele carrière begon, heeft hij achtereenvolgens gestudeerd aan de ULB, Solvay en executive programma’s in het buitenland. Zijn grote uitdaging bestaat erin om het merk LolaLiza sterker te maken door nog beter en sneller in te spelen op de wensen van de doelgroep van het merk. Zijn missie: “to empower women in their femininity”.

    Sterke focus op de doelgroep: Vrouwelijkheid heeft altijd al centraal gestaan bij LolaLiza. De collectie onderscheidt zich door de kleurige prints, de verfijnde details en de positieve vibes. Die identiteit wil LolaLiza in de toekomst nog versterken dankzij een grondige rebranding. De collecties zullen sneller inspelen op de trends en nog scherper gefocust zijn op de doelgroep: actieve vrouwen die op zoek zijn naar de “easy chic with a twist”. Het aanbod voor deze vrouwen zal nog uitgebreid en verdiept worden terwijl de kinder- en jeugdcollecties geleidelijk zullen afgebouwd worden.

    Nieuwe kantoren: it’s all about connectivity: De hoofdzetel van LolaLiza verhuist van de Brusselse Markiesstraat naar de Bisschopsstraat 26, vlakbij het Muntplein. De nieuwe kantoren bevinden zich in het hart van Brussel en dus midden in de commerciële activiteit. Alle medewerkers zijn op dezelfde verdieping gehuisvest, en dat moet de communicatie tussen de verschillende afdelingen verbeteren en de interactie versterken. De rebranding van het bedrijf zal dus zowel extern en intern doorgevoerd worden.

    LolaLiza werd in 2001 opgericht en maakt deel uit van de PP Retail Group, het bedrijf van de dynamische familie Appelstein die een jarenlange ervaring heeft in de textielwereld. In 2001 startte het bedrijf met 7 winkels, toen nog onder de naam L&L. Momenteel telt LolaLiza 110 boetieks, waarvan 93 in België, 11 in Frankrijk, 3 in Luxemburg en 3 in Nederland en stelt zo’n 700 mensen te werk.







    21-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFA 2018: AEG zet in op consumentenervaring met innoverende oplossingen

    Op IFA 2018 pakt AEG vooral uit met innovaties voor in huis: toestellen en accessoires ontworpen om de ervaring van consumenten thuis aanzienlijk te verbeteren. Alle nieuwste snufjes werden er gepresenteerd: van multifunctionele ovens over geconnecteerde wasmachines tot de ComfortLift vaatwasser.

    Nieuwe smaakervaringen

    De SteamPro-stoomoven beheerst drie kooktechnieken: verwarmen, stomen en een combinatie van beide. De oven maakt van iedere maaltijd een heuse ervaring. In de combistand bewaart de oven automatisch het evenwicht tussen warmte en stoom. Het toestel leent zich perfect om vlees te braden of te grillen, om brood te bakken, om desserts te bereiden of om vacuüm te garen (zoals in professionele restaurants). Gebruikers kunnen voortaan intuïtief koken: de oven stelt bij specifieke gerechten een kooktijd voor, en de manuele bediening laat toe het kookproces op de voorkeuren van de gebruiker af te stemmen.

    De SensePro-kookplaat beschikt over een draadloze, batterijloze sensor die in een kookpot kan worden gestopt, die ultrasone communicatie met de kookplaat mogelijk maakt. Deze innovatie houdt voedingsmiddelen perfect op temperatuur, zodat die tot op de graad nauwkeurig worden gegaard. Deze temperatuursonde zorgt, in combinatie met verschillende functies (zoals sous-vide koken) voor de beste ervaring in kookassistentie.  

    De MultiSpace-koelkast is uitgerust met een uitneembare ontbijtlade en SpinView-lade. Dankzij de hoogte, de flexibele bakken en de specifieke temperatuurzones, zijn bewaring en bereiding van voedingsmiddelen makkelijker dan ooit. De uitneembare lade maakt alles vlot toegankelijk en waarborgt een efficiënte bereiding, waarna de voedingsmiddelen rechtstreeks terug in de koelkast geplaatst kunnen worden. De SpinView-lade kan 360° draaien en helpt de gebruiker voedingsmiddelen makkelijker in de koelkast terug te vinden en voedselverspilling te voorkomen.

    De AEG ComfortLift-vaatwasser met QuickSelect werd geoptimaliseerd dankzij de intuïtieve schuifknoppen die de selectie van programma’s vergemakkelijken. De ComfortLift maakt het in- en uitladen extra eenvoudig, terwijl nieuwe spitstechnologie zorgt voor een SprayZone-functie die tot vijftig procent beter schoonmaakt dan standaardprogramma’s.

    De AEG Salt Block zoutsteen bevat zout uit de Himalaya en biedt de gebruiker een dynamische manier om voedingsmiddelen te bereiden en te proeven. De zoutsteen brengt op een gezonde manier voeding op smaak (het roze zout uit de Himalaya bevat meer dan tachtig mineralen). Door een betere spreiding van de warmte (dankzij de kristalstructuur van het zout) krijgt de hele steen dezelfde temperatuur: de voedingsmiddelen garen/koelen af op hetzelfde ritme. De zoutsteen kan worden gebruikt op de kookplaat, in de oven, in de koelkast en zelfs in het vriesvak.

    Beter zorg dragen

    De autoDose-functie op de wasmachine 8000, 7000 en 6000 kan worden ingesteld dankzij de My AEG Care-app, die aan wasgoed een gepersonaliseerde behandeling geeft. Sensoren detecteren het gewicht van de lading en voorzien automatisch de juiste hoeveelheid water, energie en duur van de wascyclus. De precieze hoeveelheid wasmiddel wordt gedoseerd en op het juiste moment vrijgegeven. Daardoor is de consument niet alleen zeker van een schone was, maar worden ook de vezels in de stoffen beschermd. Die voelen daardoor zachter aan en blijven langer fris ruiken.

    De AEG Tumble Dryer 9000-droogkast is geschikt voor uiteenlopende textielsoorten. Een unieke vochtigheidsscanner meet nauwkeurig hoe nat de kledingstukken zijn om de meest uiteenlopende stoffen met een grotere nauwkeurigheid te kunnen drogen. Daardoor blijft kledij er langer als nieuw uitzien: buitenkledij blijft waterafstotend, wol houdt langer zijn vorm, zijde blijft langer zacht en thermische eigenschappen blijven langer intact. Zo kan u nóg beter zorg dragen voor uw garderobe!

    De ultrasone pen die vlekken verwijdert pakt vlekken moeiteloos aan, zodat kledij en textiel vóór een wasbeurt efficiënt kan worden behandeld. In combinatie met water en wasmiddel, stuurt de ultrasone technologie minuscule trillingen door de vezels. Daardoor komen de vlekken in kleine deeltjes los, waardoor ze tijdens het wassen makkelijker verdwijnen. De pen verwijdert gangbare vlekken als die van rode wijn, koffie en thee, maar ook die van blauwe inkt en modder.

    Electrolux is een wereldleider in huishoudtoestellen, ontwikkeld op basis van een grondig inzicht in de behoeften van de consument, in nauwe samenwerking met professionele gebruikers. We bieden onze klanten slim bedachte, innovatieve oplossingen voor huishoudelijk en professioneel gebruik, met producten zoals koelkasten, vaatwasmachines, kooktoestellen, stofzuigers, airconditioners en kleine huishoudtoestellen. De Groep is aanwezig op meer dan 150 markten en verkoopt jaarlijks meer dan 60 miljoen producten onder befaamde merken zoals Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire en Electrolux Grand Cuisine. In 2015 liet Electrolux een omzet optekenen van zo’n € 13 miljard en stelde de onderneming 58.000 mensen te werk.







    20-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frankrijk: 7 niet te missen events in oktober 218

    In oktober staan er heel wat culturele en gastronomische events op het programma. Terwijl in Parijs nieuwe tentoonstellingen lopen over Miró en het kubisme, zet Auvergne-Rhône-Alpes een weekend de wijngaarden van de regio in de kijker. Op zoek naar een mix van cultuur en gastronomie? Het event “Tous au restaurant” biedt deze editie culturele gerechten in musea!

    Van 1 tot 14 oktober – Tous au restaurant

    « Uw gast is onze gast » is het motto van Tous au Restaurant. Het principe? Voor elk menu dat je koopt, krijg je een tweede zelfde menu gratis. Het event is deze herfst al aan zijn 9e editie toe en is zoals steeds een unieke kans om de Franse gastronomie op een betaalbare manier te ontdekken. In 2017 namen meer dan 1.500 bistro’s en sterrenrestaurants deel aan Tous au Restauran”. Nieuw dit jaar zijn de pop-up restaurants in musea in Parijs, Lyon, Toulouse en Marseille. Chef-koks halen hun inspiratie uit de kunstwerken en bieden je zo een cultureel menu aan in onder andere het Louvre en het MuCEM. Eet smakelijk!

    Van 3 oktober tot 4 februari - Miró in het Grand Palais in Parijs

    De Spaanse schilder, beeldhouwer en keramist Joan Miró is een van de belangrijkste kunstenaars van de 20e eeuw. Het Grand Palais in Parijs organiseert dan ook een unieke retrospectieve om zijn werk te eren. De tentoonstelling telt bijna 150 werken en geeft een mooi overzicht van de 70-jarige carrière van de kunstenaar. Kubisme, surrealisme, fauvisme, ... In de expo komen alle verschillende invloeden aan bod, in een scenografie vol mediterrane accenten.

    6 en 7 oktober - De Normandische Feesten

    Fêtes Normandes: Volksmarkten, optredens in de straten, tentoonstellingen en ontmoetingen met Normandische chef-koks en bierbrouwers... Twee dagen lang viert de stad Evreux in Eure op uitbundige wijze het Normandische erfgoed! Dit jaar nemen de ‘Fêtes Normandes’ je terug mee naar de tijd van de Vikingen. Speel mee historische gebeurtenissen na, kijk naar een van de vele spektakels en laat je kinderen op speelse wijze het dagelijkse leven van de Vikingen ontdekken. Mis zeker het hoogtepunt van het weekend niet: een groot vreugdevuur met een indrukwekkende vuurwerkshow. Een must!

    Van 10 tot 20 oktober - 45e editie Nancy Jazz Pulsations

    Nancy Jazz Pulsations is een festival waar 10 dagen lang alle muziekstijlen aan bod komen, zoals pop, rock, electro, soul, hip hop, blues, reggae, folk en... uiteraard ook jazz! Voor deze speciale 45e edtie hebben de organisatoren weer voor een mooie affiche gezorgd, met onder andere Stacey Kent, Jimmy Cliff, Charlie Winston en Eddy de Pretto. In het verleden heeft het festival in Lorraine al bewezen dat het diverse aanbod in de smaak valt. Vorig jaar trok Nancy Jazz Pulsations maar liefst 30.000 toeschouwers.

    Van 17 oktober tot 25 februari - Het kubisme in het Centre Pompidou

    Wat hebben Picasso, Braque, Delauney en Picabia met elkaar gemeen? Ze hebben allemaal een duidelijke invloed gehad op het kubisme, een stroming binnen de moderne kunst. Het Centre Pompiou organiseert deze herfst een unieke overzichtstentoonstelling van deze kunstbeweging. Voor de allereerste keer kan je er bijna 300 bekende en onbekende werken van de belangrijkste kunstenaars van het kubisme bewonderen. Met deze expo wil het museum de evolutie, populariteit en invloed van het kubisme tonen. Misschien wel de grootste tentoonstelling in Frankrijk deze herfst!

    Van 18 tot 21 oktober – "Un Fascinant Weekend" in Auvergne-Rhône-Alpes

    Drink je graag eens een glaasje wijn? Dan is in oktober Auvergne-Rhône-Alpes de place to be. Vier dagen lang kan in tien bestemmingen met het label “Vignobles & Découvertes” de wijngaarden gaan verkennen. In totaal voorziet de regio meer dan 120 activiteiten, waaronder degustaties, muziekoptredens, rondleidingen en leuke gezinsactiviteiten. Zo kan je in Beaujolais des Pierres Dorées zelf een dagje wijnboer zijn, brunchen in een traditionele hut in een wijngaard in Bugey en het prachtige landschap van de Coeur de Savoie bewonderen terwijl je de ‘Chemin des Vignes’ wandelt. Het wordt ongetwijfeld een “fascinerend” weekend!

    Van 24 oktober tot 4 november - 40 jaar "Route du Rhum" in Saint-Malo

    In 1978 kwamen meer dan 100.000 mensen naar Saint-Malo om de start mee te maken van een nieuwe transatlantische zeilwedstrijd, de « Route du Rhum ». Een solozeilwedstrijd naar Guadeloupe die elke vier jaar georganiseerd wordt. 40 jaar later is de magie er nog steeds. Om deze verjaardag te vieren pakt de stad Saint-Malo het groots aan. Vanaf 24 oktober, dus 11 dagen voor de officiële start, kunnen bezoekers rondwandelen in het wedstrijddorp, deelnemen aan waterspelen, de tradities van Guadeloupe ontdekken en prachtige zeilschepen bewonderen. Want 40 jaar, dat moet gevierd worden!

     

     

     





    19-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Binnenkort komr "Peur zsur le Parc" terg in Parc Astérix

    Tussen 6 oktober en 4 november 2018 zullen er onvergetelijke animatie en spektakel georganiseerd worden in Parc Astérix nabij Parijs, met 4 buitengewone nocturnes op 31 oktober, 1st, 2 en 3 november en dagen met verlengde openingsuren op 13, 20, 27 en 30 oktober.

    De animaties vinden plaats in de straten van het park. Monsters, griezels, mysterie in alle hoeken van het park !

    Animaties ook voor de kleinsten :

    In het hele park wordt aangeduid hoe eng de verschillende attracties zijn: ‘petit frisson’ of ‘kippenvel’ voor de allerkleinsten, ‘frayeur modéré’ of ‘gematigd beangstigend’ voor het hele gezin en ‘grosse terreur’ of ‘je grootste nachtmerrie’ voor de meest onbevreesde bezoekers.

    Nieuw in 2018 : Aerolaf : een bar in de hoogtes om een andere zicht op het park te krijgen !











    18-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste dermo-cosmetische filter bestemd voor privé-gebruik

    Rimpels opvullen en meer volume geven aan bepaalde delen van het gezicht, zoals de jukbeenderen en lippen, is een onderwerp dat momenteel veel aandacht krijgt. Zowel mannen als vrouwen zoeken innovatieve en effectieve oplossingen bij de esthetische geneeskunde en het cosmetisch onderzoek. Dankzij de nieuwe, 2 weken durende, Fillerina® behandeling bestaat er een fillerbehandeling voor thuisgebruik. Exclusief verkrijgbaar bij de apotheek.

    Filler

    Fillerina® is een revolutionaire, no-needle, dermo-cosmetische filler voor thuisgebruik. Het maakt gebruik van 6 verschillende soorten hyaluronzuur. Deze moleculen hebben dankzij hun verschillende gewichten en structuren de mogelijkheid om de huidlagen te gaan opvullen zonder de huid te moeten doorprikken.

    Drie graden

    De Fillerina® Dermo-cosmetische Behandeling voor Thuisgebruik komt in 3 verschillende graden. Alle graden bevochtigen, vullen op en verzachten de huid. Met behulp van de “Fillerimeter” kies je de graad die het beste bij je past. Zo ben je zeker van de meest effectieve en gepaste behandeling voor gezicht en hals.

    De drie graden (1, 2 en 3) bevatten verschillende concentraties hyaluronzuur. Graad 1 heeft een hogere concentratie van grote moleculen voor het opvullen en hydrateren. Graad 2 heeft de perfecte mix van alle molecuulgroottes. Graad 3 heeft een hogere concentratie van kleinere moleculen, die nodig zijn om tot de diepere lagen van de huid door te dringen en rimpels op te vullen.

    Gebruik

    De Fillerina® Dermo-cosmetische Behandeling voor Thuisgebruik bestaat uit 2 stappen: de gel filler en de voedende film. De 14-daagse behandeling moet éénmaal per dag gebruikt worden; in de ochtend of de avond, gedurende twee weken. Bij voorkeur voor het aanbrengen 2 grote glazen water te drinken, om zo voldoende gehydrateerd te zijn.

    Fillerina 1 - Het aanbrengen van Fillerina® 1 (Gel filler) gebeurt via de speciale applicator. Deze laat toe om telkens 1 ml van het product op te trekken en precies aan te brengen op de gewenste plekken.

    Fillerina 2 - Fillerina® 2 (Voedende film) wordt aangebracht om voldoende hydraterende en voedende bestanddelen toe te voegen.

    Fillerina® dagelijkse behandelingen

    De Fillerina® producten voor dagelijks gebruik zijn eveneens beschikbaar in drie graden. Ze zijn specifiek ontwikkeld voor dag en nacht enerzijds, en de ogen en lippen anderzijds.

    Fillerina® Dagcrème - De dagcrème bevat dezelfde actieve bestanddelen als de gel filler in lagere dosissen. Op die manier kan de dagcrème de werking van de filler behandeling onderhouden en verderzetten.

    Fillerina® Nachtcrème - De nachtcrème bevat eiwitten en hyaluronzuur in een lagere concentratie ten opzichte van de gel filler. Daarnaast bevat het voedende ingrediënten die huidregeneratie bevorderen zoals Shea boter, tarwekiem olie, zoete amandelolie, rozenbottel olie, vitamine E en boomvaren extract.

    Fillerina® Oog- en lippencrème - Naast de onderhoudsconcentratie aan hyaluronzuur is de oog- en lippencrème verrijkt met olies zoals rijstzemelen olie, zoete amandelolie en vitamine E om de delicate huid rond de ogen te versterken.

     

     

     

     

     

     







    17-09-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!