Het ideale verwenmoment Special T helt je de kou trotseren
Nu de temperaturen zakken en de winter om de hoek staat te piepen, is er niets heerlijker dan een warme tas thee. SPECIAL.T biedt je net dat, en zoveel meer. Ze helpen je de winter te overbruggen met onder andere nieuwe winterse smaken, feestelijke limited editions, een vernieuwde theemachine, ... Tea time was nog nooit zo rustgevend. Met het succes van thee en vooral-thee infusies is de voorbije tien jaar een slapende reus ontwaakt. De kruidige drank heeft zijn plekje in onze drankcultuur nu definitief verworven. Thee expert SPECIAL.T speelt hier op in.
Heerlijk winters: Amaretti Divino
SPECIAL.T laat een nieuwe theesmaak op de wereld los, of eerder: op de feestdagen. De limited edition 'Amaretti Divino' is speciaal gefinetuned voor deze periode van het jaar. De zwarte thee is een mix van amandel, mandarijn en een zachte carameltoets. Lekker kruidig en heerlijk winters. Almond Amaretti van SPECIAL.T. €3,90 per doos van 10 capsules.
Biologische opkikker: Winter Thyme
Ook het biologische WELLBEING gamma krijgt er een winterse nieuwkomer bij. Het biologische kruidenmengsel van Winter Thyme concentreert zich op de kracht van de natuur met een subtiele toets van bloemen, pittige tijm en eucalyptus. Aangezien tijm en eucalyptus traditioneel gebruikt worden voor het genezen van een winterdipje, komt Winter Thyme op het perfecte moment! Winter Thyme van SPECIAL.T. €3,90 per doos van 10 capsules.
De MASTER.T theemachine
SPECIAL.T brengt eind oktober de innovatieve MASTER.T theemachine uit. Hun iconische theemachine is nu nóg efficiënter en voorzien van nieuwe functies zoals een latte-optie en de mogelijkheid om zelf de intensiteit van je thee te bepalen aan de hand van 5 sterktes. Daarnaast heb je de keuze tussen een grote of kleine tas, en kan thee zelfs mee in een travel mug. Kortom, een de MASTER.T heeft oog voor detail en comfort.
Thee in capsules, kan dat? Ja! Hele theeblaadjes zijn bewaard in hermetisch gesloten capsules om ze te beschermen tegen licht, lucht en vocht en om hun aromatische rijkdom volledig te behouden. De SPECIAL.T-machine herkent elke theecapsule en past de infusie aan tot op de graad en de seconde nauwkeurig met één druk op de knop. In alle eenvoud het perfecte kopje thee! MASTER.T by SPECIAL.T. Zal enkel op de webshop beschikbaar zijn vanaf eind oktober; voor een RSP: €129
SPECIAL.T Christmas Box
Verras een bijzonder iemand met de originele SPECIAL.T Christmas box! De box bestaat uit 24 verschillende theecapsules, waar je elke dag met plezier eentje kunt uithalen. Het verrassingseffect is groot: je weet niet op voorhand welke smaak je krijgt. SPECIAL.T Christmas Box. Te verkrijgen op de website van Special.T. Prijs: €26
Ook het vaste WELLBEING-assortiment breidt uit
Detoxpauze : De allernieuwste toevoeging aan het WELLBEING-gamma, DETOX, is zonder twijfel de perfecte break dit najaar. Maar ook op alle andere dagen van het jaar is dit een onweerstaanbaar lekkere en frisse groene theemengeling. De blaadjes en wortels van de paardenbloem hebben namelijk een helende en vochtafdrijvende werking. Het sublieme detoxmoment is compleet dankzij de zuiverheid van gember evenwichtig gemengd met citroengras en brandnetel voor een plantaardige toets. Detox van SPECIAL.T. €3,90 per doos van 10 capsules.
Wat is jouw vaste wellbeing favoriet?
Good Night Kiss: rijke melange van melisse, roos en vanille voor een rustgevende slaap. – Harmony: lindebloesem met een vleugje salie en tijm, ideaal voor een ontspannende pauze tussendoor. After Meal: heerlijke combinatie van venkel, anijs en zoethout om de spijsvertering te bevorderen. Happy Fruity: subtiele mix van rozenbottel, granaatappel en accenten van bloemen met alle weldaden van supervruchten en antioxidanten. Good Night Kiss, Harmony, After Meal, Happy Fruity. €3,90 per doos van 10 capsules
SPECIAL.T van Nestlé combineert de beste theesoorten ter wereld met een perfecte infusie voor elke thee. Het resultaat: een overheerlijk kopje thee, op de juiste temperatuur, in een oogwenk.
Sinds het ontstaan van SPECIAL.T is het hun doel om de beste theesoorten van over de hele wereld te selecteren. China, India, Japan, Ceylon, Zuid-Afrika… In elk van die landen selecteerde SPECIAL.T de meest prestigieuze tuinen met respect voor de seizoenen, want amper 1% van de wereldwijde theeproductie voldoet aan de selectiecriteria. Daarom ziet SPECIAL.T het als haar missie om theeën van origine voor te stellen, geselecteerd om hun topkwaliteit, zonder kleurstoffen of smaakversterkers. Ze oogsten uitsluitend de theeblaadjes aan het uiteinde van elke tak voor een natuurlijke smaakexplosie.
In het engagement om de kwaliteit en de natuurlijkheid te verbeteren, is kiezen voor biologische thee vanzelfsprekend. Vandaag telt SPECIAL.T al meer dan 12 theevariëteiten die biologisch geteeld zijn. En morgen worden dat er nog meer. Want dat is het ultieme doel: elke dag het plezier gunnen van zo een natuurlijk mogelijke thee. www.special-t.com
Animal prints are here to stay... — Het wordt deze winter een beestenboel, maar dan wel met humor en smaak! De dierenprint vind je overal dit seizoen; van luipaard tot zebra! Sexy, elegant, modern of eerder bohémien? De animal look is volledig aanpasbaar. Een ding is zeker: it’s an urban jungle out there!
Felinity - Een houding van gratie en sierlijkheid. De onderscheidende elegante bewegingen, de zachte tred, katachtige behendigheid en een instinctieve kracht.
LolaLiza maakt zich op voor een gezellige herfst met de Felinity collectie. De ontwerpers lieten zich inspireren door zowel jungle als dieren : denk aan uitbundige animal prints en kleuren zoals zandgeel, aardebruin en baksteenrood. Laat je alvast warm maken voor de komende herfst met onderstaande Felinity items
Een appartement met een geraffineerde look, spciale objecten en beelden, organische vormen en geometrische motieven. Fluweel, ambermarmer en massief notenhout, nobele materialen en pastelkleuren voor een intiem en warme stijl.
Holland America Line start samenwerking met Rolling Stone
Holland America Line introduceert de Rolling Stone Rock Room, een nieuw klassiek rockpodium ontwikkeld samen met Rolling Stone magazine, ’s werelds toonaangevende muziekautoriteit. De Rolling Stone Rock Room geeft cruisegasten een unieke ervaring met een live-band die rockgeschiedenis brengt door het spelen van iconische hits van populaire rocksterren.
De Rolling Stone Rock Room maakt zijn debuut als onderdeel van de innovatieve Music Walk op Holland America Line’s Nieuw Statendam wanneer deze komende december aan de vloot wordt toegevoegd. In dezelfde maand wordt hij ook op de Koningsdam gelanceerd.
“We zijn ontzettend blij dat we de enorme expertise van Rolling Stone kunnen gebruiken om een nieuwe entertainment locatie te creëren die al onze gasten aanspreekt,” aldus Orlando Ashford, President van Holland America Line. “Innovatieve en authentieke muziekervaringen vormen het hart van ons entertainmentaanbod en dit onderscheidt ons binnen de cruisewereld. Klassieke rock spreekt mensen van alle generaties aan omdat de muziek universeel is en de Rolling Stone Rock Room brengt opnieuw een geweldig livemuziek podium op onze schepen.”
De Rolling Stone Rock Room kent een vijfkoppige band die hits speelt geïnspireerd op de hitlijsten van het magazine. “Rolling Stone en Holland America Line zijn twee beeldbepalende merken die allebei de beste muziek naar cruisegasten willen brengen,” aldus Meng Ru Kuok, CEO van Rolling Stone International. “We kijken uit naar deze unieke merkbeleving en het eerste van een dergelijke samenwerking voor ons door het tot leven brengen van Rolling Stone op een ultieme live locatie op zee.”
Sinds zijn oprichting 50 jaar geleden heeft Rolling Stone zich vandaag de dag ontwikkeld als een multi-platform merk met ongeëvenaarde toegang en autoriteit waarmee het een wereldwijd publiek van meer dan 60 miljoen mensen per maand bereikt. Rolling Stone is een autoriteit op het gebied van muziekrecensies, diepgaande interviews, keihard politiek commentaar en prijswinnende journalistiek in print, online, mobile, video, social media en evenementen. Het blijft hiermee trouw aan zijn missie van het vertellen van uitzonderlijke verhalen die de hedendaagse cultuur verlichten.
Music Walk Live podia : De innovatieve Music Walk op Holland America Line schepen biedt een variëteit aan muzikale belevingen en genres om een live-ervaring als geen andere op zee te brengen. Naast Rolling Stone op de Nieuw Statendam en Koningsdam kent de Music Walk ook Lincoln Center Stage, Billboard Onboard en B.B. King’s Blues Club. www.HollandAmerica.com
ACQUA DI PARMA GAAT IN ZEE MET CLYM EVERNDEN VOOR DE NIEUWE, EXCLUSIEVE COLONIA ARTIST EDITION
Het merk dat Italiaanse stijl incarneert, geeft getalenteerd Brits kunstenaar de opdracht om een artistieke editie te maken van zijn legendarisch parfum.
Acqua di Parma, het merk dat een perfecte belichaming is van de Italiaanse stijl, koos voor de creatieve kijk van kunstenaar Clym Evernden om zijn legendarische parfum Colonia op een unieke en originele manier te vertolken.
Clym Evernden is een eclectisch vertegenwoordiger van de hedendaagse kunstscène met verscheidene prijzen op zijn palmares. Hij kroop ook al in de huid van artdirector voor sommige van de meest prestigieuze merken ter wereld en staat zowel bekend om de zeer herkenbare vloeiende, grafische lijnen in zwarte inkt als om zijn gedurfde, bonte kleurengebruik. Clym kan alle types media aan: tekeningen op papier, decorontwerp, videoproductie en installaties, multimediawerk. Zijn poëtische gevouwen animatieverhalen en zijn intelligente, fantasierijke posts hebben hem niet minder dan 85.000 volgers op zijn Instagram account @clymdraws opgeleverd.
De eenvoudige en tegelijk gesofistikeerde stijl van Clym heeft een sterke affiniteit met het merk en dat zorgt ervoor dat het Colonia Artist Edition-project de waarden van Acqua di Parma perfect belichaamt. De tekeningen en illustraties van Clym, allemaal uitsluitend met de hand gemaakt, vertonen lichte imperfecties waardoor ze volkomen uniek zijn en net daarom nog perfecter. Acqua di Parma, al meer dan een eeuw actief, heeft altijd een voorliefde gehad voor vakmanschap en voor stuks die met geduld en tijd vervaardigd zijn. Met hun kleine mankementjes ademen ze een eerlijke vitaliteit.
"Clym overtuigde ons met de authentieke elegantie van zijn werk. Er is niets artificieels aan zijn kunst, enkel een instinctieve en bijzonder geraffineerde eenvoud, een subtiele en tegelijk sterke frivoliteit, net als de informele cliché-loze elegantie die ons merk zo typeert. Clym is de perfecte vertolking van de levensstijl van Colonia, de meest herkenbare geur van Acqua di Parma die al onze waarden belichaamt. Colonia is het parfum dat op en top de Italiaanse stijl incarneert, een frisse, lichte compositie die levensvreugde uitstraalt. Met zijn subtiele, moderne stijl is Clym erin geslaagd de spirit van het merk en het legendarische parfum te vatten. De Colonia Artist Edition is de fusie van twee talen die een publiek aanspreken dat op zoek is naar authenticiteit en die ook waardeert,' aldus Laura Burdese, CEO en President van Acqua di Parma.
"Ik ben verrukt om met een merk als Acqua di Parma te kunnen samenwerken. Italië is een van mijn favoriete bestemmingen en de geuren, de stijl en het imago van de parfums van het merk doen me denken aan het licht en de sfeer van de landschappen waar ik zo van hou. Acqua di Parma is het prototype van een sobere, geraffineerde luxe – verre van protserig en formeel – iets heel hedendaags in mijn ogen. Het was ook interessant om enkele gelijkenissen te ontdekken tussen mijn werk en de visuele codes van het merk met een uitgesproken identiteit. Het eenvoudige, artdeco aandoende, met de hand getekende ontwerp op basis van een monochroom en Parmageel thema heeft een uitzonderlijke visuele impact. Die eenvoud is ook te vinden in mijn werk: zwarte lijnen die contrasteren met felle, levendige kleuren. Wanneer ik ontwerp, dan springen mijn penseelstreken in het rond op een bijna instinctieve manier om vast te leggen wat ik waarneem. Ik zet mijn emoties op papier zonder enige filter; een eerlijke directheid die ik ook herken in Acqua di Parma. Het was een eer voor me om de levensstijl van Colonia te vertolken. De noten van deze geur nemen me mee naar een elegante Italiaanse kleermaker, in een cocktail van passie voor traditie gecombineerd met een frisse, extreem moderne energie,' aldus de kunstenaar.
COLONIA. EEN TIJDLOZE KLASSIEKER.
Citroen, Calabrische bergamot en zoete sinaasappel: de gouden vruchten van Acqua di Parma geven hun sprankelend frisse en zonnige noten vrij in de lucht. En die noten zijn nog geprononceerder in het hart van de geur waar ze versmelten met de bloemige essences van lavendel, ijzerkruid en Perzische roos. Aan de basis bezegelen de warme, houtnoten van edele vetiver, sandelhout en patchoeli deze unieke omarming.
Loved by Miracles, de kledinglijn ontworpen door Annelien Coorevits voor mama’s en hun mini-me, is dit seizoen aan haar tweede editie toe. De collectie omvat outfits voor elk moment, van geklede joggings met velvet bombers tot jurken met een touch of glamour, geknipt voor de eindejaarsfeesten. Gezicht van de campagne is Annelien zelf, met haar dochtertje Elena.
De collectie straalt een en al vrolijkheid uit, dankzij de speelse motieven zoals kusjes, bloemen en vogels. Ze duiken vooral op in de jurkencollectie. Blikvanger is de lange zwarte jurk met rood bloemmotief die ook in kids-versie bestaat, zij het dan knielang en in doorknoopversie. De kusjesprint is ook verkrijgbaar als blouse voor de mama’s, te combineren met een zwarte geklede pantalon met franjes als leuk detail.
Yuso X Olga Dessine: twee artiesten, één ontmoeting
"MADE IN BELGIUM" VAKMANSCHAP
Herontdek YUSO dankzij de nieuwe capsulecollectie in samenwerking met een Brusselse kunstschilder. Gaelle van der Haegen en Olga Dessine, dames die fier zijn op hun Belgische DNA, bundelen hun vakmanschap en brengen een spetterende collectie "Jade" handtassen en clutches uit. Het iconische model van het merk krijgt een gloednieuw gedaante dankzij de verfspatten van de hand van de artieste. Deze nieuwe kleurrijke en elegante accessoires zijn dit najaar het hebbeding bij uitstek!
HANDTAS JADE BORDEAUX FUNKY : Kalfsleder - Ritssluiting - Goudmetalen accessoires - Afneembare draagriem - Afmetingen: 38 cm x 30 cm x 15 cm - Prijs: 525€ - Beschikbaar op de e-shop
CLUTCH JADE BLEU FUNKY : Kalfsleder - Ritssluiting - Goudmetalen accessoires - Afneembare draagriem - Afmetingen: 25 cm x 20 cm - Prijs: 225€ - Beschikbaar op de e-shop