Center Parcs: eindejaar net zoals thuis... met een vleugje magie!
Fonkelende lichtjes, knetterend haardvuur, de zoete geur van kaneel en de hartverwarmende sfeer van een cottage omringd door de natuur … het beloven magische momenten te worden met het hele gezin. Center Parcs heeft alle ingrediënten in huis voor een onvergetelijk eindejaar!
Kerst zoals het hoort! Er wordt gefluisterd dat de enige echte Kerstman ook dit jaar halt houdt in de Franse domeinen van Center Parcs. Hij strijkt samen met zijn guitige elfjes neer voor een goed gevuld programma: een winterparade, winterverhalen, fotosessie … en nog veel meer!
Workshop kerstcupcakes bakken: Als er één periode is in het jaar wanneer smullen en snoepen is toegestaan, dan is het wel de winter! De kinderen verzamelen in de Kids Club en bakken een namiddag lang de feestelijkste cupcakes. Na al dat zwoegen zullen hun creaties nóg zo lekker smaken! Voor kinderen van 4 tot 12 jaar. € 5
“Als ik groot ben, word ik kerstelf”
Onder het goedkeurend oog van een echte kerstelf kruipen de kinderen in de huid van deze guitige hulpjes van de Kerstman. Van speelgoed maken tot de minutieuze planning van de grootste wereldreis van het jaar … deze kleine geluksvogels ontdekken een aantal van ‘s werelds best bewaarde geheimen. Voor kinderen van 4 tot 12 jaar. € 12
Een kersboom net als thuis!
Geen Kerst zonder prachtig versierde kerstboom in het midden van de woonkamer. Center Parcs levert een kerstboom aan de deur van de cottage, mét decoratiekit. Ideaal voor onvergetelijke momenten met het hele gezin! € 25 voor een kerstboom met decoratie, vooraf te bestellen of ter plaatse te kopen (zolang de voorraad strekt)
Een verkwikkende verpozing, omringd door groen
Nood aan een moment van rust, ver weg van de drukte voor de laatste kerstinkopen? De Spa Deep Nature®, beschikbaar in alle domeinen van Center Parcs, biedt verzorging en massages op maat. Deep Nature biedt ook geschenkbonnen aan … Ideaal voor onder de kerstboom!
Smaakvol feestplezier! Bij Kerstmis hoort uiteraard een overheerlijk feestmaal! Om de smaakpapillen van elk gezin te bekoren, zetten de restaurants hun beste beentje voor om de vakantiegangers een heus smulfestijn voor te schotelen, ter plaatse of gezellig in de eigen cottage.
Kerstavondbuffet: € 80/volwassene (€ 70 bij bestelling vooraf) en € 22/kind (€ 19 bij bestelling vooraf) - Kerstbrunch: € 36/volwassene (€ 30 bij bestelling vooraf) en € 18/kind (€ 14 bij bestelling vooraf) - Levering feestmenu in de cottage: € 56/volwassene (€ 47 bij bestelling vooraf) en € 19/kind (€ 16 bij bestelling vooraf)
Klinken op het nieuwe jaar!
Feestelijk uitgedost en omringd door vrienden of familie zetten de vakantiegangers het nieuwe jaar in met de leukste danspasjes, de meest aanstekelijke muziek en de kleurrijkste versiering. Een overheerlijk feestmaal en prachtig vuurwerk boven het meer maken het plaatje compleet en kondigen een bruisend nieuw jaar aan!
Oudejaarsavondbuffet op restaurant: € 97/volwassene (€ 85 bij bestelling vooraf) en 22€/kind (19€ bij bestelling vooraf) - Nieuwjaarsbrunch: € 36/volwassene (€ 30 bij bestelling vooraf) en € 18/kind (€ 14 bij bestelling vooraf) - Levering feestmenu in de cottage: € 56/volwassene (€ 47 bij bestelling vooraf) en € 19/kind (€ 16 bij bestelling vooraf)
Domaine Les Bois-Francs – Normandië Vanaf € 1.989 voor een verblijf van 21 tot 28 december 2018 voor vier personen in een Premium-cottage (nieuw design)
***** Domaine des Hauts de Bruyères – Sologne Vanaf € 2.575 voor een verblijf van 28 december 2018 tot 4 januari 2019 voor acht personen in een Comfort-cottage
Center Parcs werd in 1967 opgericht in Nederland en kent nog steeds geen gelijke in Europa. Center Parcs telt vandaag 24 domeinen: 3 in België, 6 in Frankrijk, 6 in Duitsland en 9 in Nederland. Center Parcs is een uniek concept dat gezinnen de ideale oplossingen biedt om samen mooie momenten te delen op vakantie. Het merk biedt de mogelijkheid even weg te trekken uit de dagelijkse beslommeringen en samen onvergetelijke momenten te beleven, op basis van zeven kenmerkende pijlers: de natuur, de Aqua Mundo, de activiteiten, de ontspanningsmogelijkheden en het wellnessaanbod, de cottages, de Market Dome met boetiekjes en restaurants, en de dienstverlening. Center Parcs staat ook garant voor een onbezorgde vakantie, door met de applicatie Planet Center Parcs de dienstverlening en customer experience naar een hoger niveau te tillen.
De winter is eindelijk in het land en klanten passen hun aankoopgedrag automtisch aan
Opmerkelijke stijging van verkoop glühwein, soepen en wintergroenten - Ook aantal bestellingen via e-commerce stijgt
Het is zover – na een lange zomer doet de winter eindelijk zijn intrede in ons land met de eerste vriestemperaturen. Bij dit winters weerfenomeen merken we ook bij Delhaize dat de klanten hun aankoopgedrag sterk aanpassen. Zo zien we een duidelijke stijging van de verkoop van producten die typisch tijdens koude dagen worden gekocht, maar ook meer bestellingen en thuisleveringen via de website www.delhaize.be en onze mobiele app.
3 highlights bij de start van de winter: Stijging van de verkoop van citrusvruchten en vaste wintergroenten (kolen, spruiten, prei, wortel en ajuin) - Stijging van de verkoop van glühwein en jenevers - Stijging van de verkoop van puree, soepen, lasagne, burgers en hotdogs
Groenten en fruit: Zowel de citrusvruchten als de vaste wintergroenten zoals kolen, spruiten, prei, wortel en ajuin kennen een sterke stijging. Ook de fruitsappen krijgen door de eerste koude een sterke boost. Bij champignons en witloof wordt een sterke stijging waargenomen maar dit is wellicht gelinkt aan de start van het wildseizoen. In het algemeen wordt een stijging waargenomen van 15% op deze producten met de verdubbeling van verkoop van de citrusvruchten als uitschieter.
Sinds de start van de winterprik is ook de verkoop van jenevers gestegen met 35%. Voor de maanden november en december voorspelt Delhaize zo’n 75.000 flessen glühwein te verkopen.
Puree, soepen, lasagne en burgers & hotdogs: De verkoop van puree stijgt met 39% met daarbij vooral een stijging van verse kroketten, gratin dauphinois en wortelpuree. Ook de soepen kennen een stijging van 50% en meer specifiek bij de bio-soepen. Favoriete smaken zijn wortel-, tomaten- en kervelsoep. Tot slot wordt ook een lichte stijging in de verkoop waargenomen van lasagne, burgers en hotdogs.
Hulpmiddelen voor iedere dag: Het eerste product dat een forse stijging kent wanneer de temperaturen een duik nemen, is uiteraard strooizout. Delhaize heeft alles voorzien. De klanten kunnen hun zout nu in tonnen komen inslaan. Maar zout is niet het enige product dat het leven van de Belgen makkelijker maakt in de winter: ook aanmaakhout, ruitenwisservloeistof en antivriesmiddel staan klaar in de winkelrekken.
E-commerce
Wat er ook gebeurt, voor de Belgen die liever lekker warm thuis blijven, biedt Delhaize levering aan huis aan via haar website www.delhaize.be en de Delhaize-app, die beschikbaar is via de App Store of Google Play. Het is het perfecte seizoen om je boodschappen te laten leveren, die je vanuit je warme huiskamer hebt besteld, op de datum en het tijdstip van jouw keuze. Deze periode tekent de thuisleveringsdienst een stijging van het aantal bestellingen op. Deze stijging zal waarschijnlijk nog sterker worden naarmate de winterse toestand vordert. De Belgen, en vooral oudere personen, verkiezen voorzichtigheid en vermijden om de weg op te gaan in moeilijke omstandigheden.
Succesvol seizoen voor Puy du Fou en grote ambities voor 2019
23% meer Belgische bezoekers en nieuwe indrukwekkende creatie. Met vijf titels op wereldniveau bevestigt het Franse themapark Puy du Fou dit jaar nogmaals zijn positie als beste themapark van Europa. Het park ontving aflopen seizoen 2.301.000 bezoekers – wederom een record – dankzij zijn permanente strategie van creatie, durf en de vastberadenheid om van elk project een meesterwerk te maken. Niet alleen Fransen weten het park te waarderen, ook het aantal Belgische bezoekers neemt toe met maar liefst 23%. Met de creatie “Le Mystère de la Pérouse” (2018) – een show die inmiddels al 2 internationale onderscheidingen heeft ontvangen – en grote ambities voor het jaar 2019 met nog een nieuwe creatie “Le Premier Royaume”, kijkt Puy du Fou uit naar een nieuw jaar.
Seizoen 2018, een ongekend succes
Ieder jaar wordt Puy du Fou geprezen door de talrijke bezoekers, die steeds vaker ook verblijven in één van de themahotels van La Cité Nocturne, gesitueerd naast het Park. Met een record bezettingsgraad van 87% en een groei van 21% in het aantal overnachtingen was 2018 een topjaar. 15% van alle bezoekers aan het Franse Park zijn buitenlanders. De Belgen zijn het talrijkst, in 2018 noteerde Puy du Fou maar liefst 23% meer Belgische bezoekers.
Puy du Fou wordt gewaardeerd door de bezoekers. Op TripAdvisor werd Puy du Fou verkozen tot nummer 1 park van Frankrijk, nummer 1 park van Europa en nummer 3 park van de wereld. Een bijzondere prestatie tegenover de zwaargewichten uit de Verenigde Staten.
Nieuw jaar, nieuwe productie
Puy du Fou blikt niet alleen terug, maar kijkt ook uit naar 2019. Een nieuwe originele Puy du Fou creatie zal in 2019 het daglicht zien: “Le Premier Royaume”, ofwel het Eerste Koninkrijk. De show is geïnspireerd op een woelige periode in de Franse geschiedenis en wordt volledig geproduceerd en uitgevoerd door Puy du Fou. Bezoekers van de show volgen het lot van de Koning van de Franken ‘Clovis’, in de 5e eeuw net na de val van het Romeinse Rijk. Met “Le Premier Royaume” nodigt Puy du Fou zijn bezoekers uit om in 14 droomwerelden te duiken, in een totaal concept met nooit geziene speciale effecten zoals je hier kan zien.
In 2019 zal Puy du Fou de ingang van het Park compleet vernieuwen. De nieuwe architectuur zal de bezoekers verrassen en de vlottere service moet de beleving nóg sterker maken. De eeuwige zoektocht naar excellentie zit al meer dan 40 jaar in het DNA van Puy du Fou. Het bedrijf blijft dan ook investeren in het perfectioneren van zijn shows en service. In 2019 staat een investering gepland van zo’n € 28,5 miljoen.
Puy du Fou werkt voor de eerste keer samen met Warner Classics ter gelegenheid van de lancering van een album met de beste muziek van de iconische Puy du Fou shows. Het album gaat in de voorverkoop op 9 november en de officiële release is gepland op 7 december. Puy du Fou gaat internationaal - In 2019 exporteert Puy du Fou zijn creaties. In Toledo bouwen ze een avondshow over de geschiedenis van Spanje. Begin van het jaar 2019 zal de productie van start gaan.
Seizoen 2019: van 6 april t/m 3 november
Ticketprijzen: - Ticket volwassene vanaf € 36, ticket kind vanaf € 26 - Ticket Park + hotelovernachting vanaf €61- Voor meer informatie bekijk de website van Puy du Fou
Bearflor blijft inzetten op een evoluerende kwohow
Beauflor is al meer dan 14 jaar specialist in vloerbekleding en zet alle beschikbare knowhow in om kwalitatieve, betrouwbare, zuinige en milieuvriendelijke vinylrollen te produceren. Het Belgische merk heeft drie productgamma’s, meer dan 30 vinylcollecties, een honderdtal decors en een uitgebreid kleurenpallet. De meeste vinylrollen zijn beschikbaar in verschillende afmetingen van 2 tot 5 meter breedte (wereldwijde exclusiviteit).
DRIE PRODUCTGAMMA’S, DRIE KEUZES:
TEX: dankzij de textielrug en de Texbac technologie is dit het paradepaardje en de must-have onder de vinylrollen. Er bestaan een tiental collecties en een waaier aan decors die gaan van ‘vintage’ tot textielimitatie. Tex is gezellig, zacht en stil en leent zich uitstekend voor grote ruimtes (residentiële en semicontracten).
POWER: een tiental collecties in het teken van cocooning. De extra matte oppervlakte en de sterke weerstand zorgen voor een warme vloer die volledig bestand is tegen stoten en krassen. Perfect voor een dagelijks gebruik.
COMFORT: de slimme keuze voor wie het juiste evenwicht zoekt tussen comfort, duurzaamheid en een schappelijke prijs. Twintig niet te missen collecties!
VINYL IN BEELD: EINDELOZE MOGELIJKHEDEN 100% EUROPESE EN ECOLOGISCHE PRODUCTIE
Milieuvriendelijke producten aanbieden maakt al van het begin deel uit van het DNA van Beauflor. Het bedrijf kiest resoluut voor een Europese productie. Zo verkort de onderneming de transportcyclus van de goederen en verkleint het bijgevolg de ecologische voetafdruk. Iedere stap in het productieproces gaat gepaard met een milieu-protocol : lokale economie, zo milieuvriendelijk mogelijke processen, naleving van de Europese regelgeving inzake chemische producten, enz. Alle vinylrollen van Beauflor: •Bevatten gegarandeerd geen ftalaten. • Zorgen niet voor blootstelling van schadelijke chemische producten aan de binnenlucht (score A+). Voor het bedrijf is het waterbeheer één van zijn prioriteiten: gerecycleerd water wordt zo snel mogelijk opnieuw gebruikt en met het grond- en oppervlaktewater wordt zorgvuldig omgegaan.
DANKZIJ VINYL WORDT THUISBLIJVEN DE NIEUWE HYPE
De soepele vinylrol is eenvoudig toe te passen en heeft heel wat praktische voordelen. Het is de ideale partner van kleine budgetten en van jonge gezinnen die zich in hun nieuwe stulpje aan het nestelen zijn. Dankzij de nieuwe druktechnieken kan de vinylrol ook perfect ingezet worden voor projecten op maat. In de praktijk is de vinylrol eenvoudig te hanteren en aan te brengen: uitrollen, neerleggen en bijsnijden! Ook op andere vloerbekledingen (parket, tegels) kan het materiaal eenvoudig toegepast worden, mits een aangepaste installatie en egalisering waar nodig. Vinyl is bovendien onderhoudsvriendelijk, 100% waterproof en erg comfortabel tijdens het dagelijkse gebruik.
Door de ontwikkeling van de Texbac technologie voegt Beauflor nieuwe troeven toe aan het gamma. Tex: Vinyl neerleggen zonder lijm voor oppervlaktes tot 40 m². Flexibel en bestendig.• Thermische isolatie en comfort: de gebruiker ervaart een gevoel van warmte en zachtheid tijdens het lopen, perfect voor blote voeten. • Ideaal voor appartementen en voor geluidsgevoelige ondergronden. De zachte vinyl en het textiel absorberen samen het lawaai en de storende geluiden. •De kracht en de weerbaarheid maken van Texbac de vloerbekleding bij uitstek om te gebruiken in ruimtes waar veel volk ‘over de vloer komt’. Onderhoudsvriendelijk en 100% waterproof Milieuvriendelijk
BEAUFLOR, EEN MERK IN VOORTDURENDE EVOLUTIE
Beauflor is een voortrekker en leider in de sector maar vooral een speler die de vinylrol steeds opnieuw heruitvindt. Het merk stuurt de producten voortdurend bij en gebruikt daarvoor de allernieuwste productietechnieken. Deze zoektocht naar de nieuwe grenzen van materiaal komt de kwaliteit alleen maar ten goede. Het jaar 2018 is een mijlpaal voor het Belgische bedrijf. Beauflor heeft een nieuw digitaal drukproces ontwikkeld om decors zo perfect mogelijk na te bootsen. Geen eindeloze, repetitieve en kunstmatig ogende motieven meer! En de revolutie blijft verdergaan: Beauflor is ook het enigste merk ter wereld die een 3D-effect toevoegt aan het digitale drukproces
Het resultaat? Een verbluffend realistisch geheel. Op basis van deze techniek stelt Beauflor het programma WOW (World of Wonders) voor. Iedereen heeft nu toegang tot de luxe om motieven ‘op maat’ te laten drukken. De kwaliteit en de identieke afwerking van de reeds bestaande vinylcollecties blijven behouden. De digitale standaardcollecties Moonlight en Skyline werden speciaal parallel ontwikkeld om verrassende decors te creëren en zijn een echte bron van inspiratie om spectaculaire interieurprojecten op poten te zetten! Decors zo perfect mogelijk.
BEAUFLOR, MERK VAN DE GROEP BEAULIEU
Deze industriële groep heeft een sterke marktpositie dankzij de productie van grondstoffen en half afgewerkte producten alsook dankzij het uitgebreide aanbod van afgewerkte en gebruiksklare vloerbekleding. Beaulieu International Group bestaat uit drie Business Units. De eerste, ‘Flooring Solutions’, is de Europese leider van de vloerbekleding (vast tapijt, getouw, kunstgras, vinylrol, vinylplaten, laminaat, parket en muurpanelen). De tweede unit is ‘Polymers’ en produceert polypropyleenkorrels voor verscheidene toepassingen. De derde, ‘Engineered Products’ omvat de activiteiten ‘Vezels’, ‘Yarns’, ‘Technical Textiles’ alsook de ‘Technical Sheets’. Beaulieu International Group heeft ook een divisie die gespecialiseerd is in de productie en de ontwikkeling van hoogwaardige meubelstoffen, vooral voor de zetelindustrie.
Ga voor een unieke reiservaring, zie en beleef Nederland vanop je eigen boot! Nicols, de grootste fabrikant en verhuurder van rivierboten, heeft nu ook Nederland in zijn aanbod, het land van de riviertjes en kanalen. Ga, vanaf 2019, op vakantie zonder vaarbewijs bij onze noorderburen en ontdek de Nederlandse steden, natuur, cultuur en gastronomie!
De reis begint in Kerkdriel, een dorp aan de Maas in de provincie Gelderland. Je kan helemaal tot in Montfoort, provincie Utrecht, varen. Ofwel kies je voor een vaart heen en terug, voor een enkele reis of een vaart met lussen. Iedereen stelt zijn programma samen naar eigen wensen waarbij je het varen kan afwisselen met een partijtje zwemmen, een fietstocht langs de kanalen, vissen of een stadsbezoek. Kortom, een riviercruise is dus veel meer dan varen, het biedt je ook de kans Nederland te ontdekken, van het nationaal park Biesbosch tot de grachten van Amsterdam ! Holland zien en beleven vanop het water, een unieke reiservaring !
Zelf varen op een rivier is een onvergetelijke ervaring en een uniek avontuur. Neem het stuur in handen en na een half uurtje varen is het alsof je nooit anders hebt gedaan.
Ga met zijn tweetjes, het hele gezin of met een groepje vrienden de boot op. Nicols heeft een grote vloot moderne en makkelijk bestuurbare rivierboten. Voor de riviercruises in Nederland wordt het type Estivale boten ingezet met plaats voor 4, 6 of zelfs tien reizigers. Hen wacht een comfortabele en gezellige boot met een terras vooraan en achteraan, een luxueuze keuken, ruime leefruimte en badkamer. Voeg daarbij nog de dubbele besturing en het zonnedak. Reserveer nu je boot voor een vakantie in 2019 en geniet tot 20 % reductie ! Info over boten en tarieven: www.nicols.com
BerryAlloc is een wereldwijde actieve Europese onderneming en specialist in de productie en verdeling van vloerbekleding. Door het uitgebreide productgamma is het één van de bekendste huizen in de wereld van de binnenhuisinrichting en -decoratie: vinyl, laminaat, HPL-laminaat, parket en wandpanelen voor keuken en badkamer.
BerryAlloc is zich bewust van zijn voortrekkersrol in de sector. De onderneming komt dan ook zeer regelmatig op de proppen met nieuwigheden die de verschillende verwachtingen op het vlak van techniek en esthetiek moeten inlossen: kwaliteit van het oppervlak, variatie in de materialen, duurzaamheid, eenvoudige installatie,...
VLOERBEKLEDING, ONONTBEERLIJK ELEMENT IN DE DECORATIE
Een leefruimte inrichten, dat is voor velen een weerspiegeling van hun persoonlijkheid en hun levensstijl. Vloerbekleding werd daarbij raar maar waar, lange tijd stiefmoederlijk behandeld. De vloer was een noodzakelijk kwaad. Men moest al snel een uitvlucht verzinnen om een mooie vloer te verantwoorden. De vloer een decoratieve tint meegeven? Wie deed dat nu? Nochtans is een vloer kiezen even belangrijk als verf, meubels en andere decoratieve elementen kiezen. De vloer is de basis van het interieur en is het steunend element dat alle meubelstukken met elkaar verbindt. Dankzij de oneindige mogelijkheden die er nu bestaan, is de ondergrond meer dan ooit het fundament en het beginpunt van een binnenhuisinrichting, of dat nu een woonproject of een professioneel project is.
BERRYALLOC, WANNEER VLOERBEKLEDING KUNST WORDT
BerryAlloc is een onderneming die ontstond door de fusie van Berry Floor, Franse speler in de parketsector en Belgische laminaatfabrikant en van Alloc, een Noorse specialist in één van de sterkste laminaatsoorten ter wereld. Door de fusie in 2012 ontstond een wereldspeler in de sector van de vloerbekleding, BerryAlloc, die inzet op kwalitatieve producten en verschillende technische innovaties. Ieder jaar breidt BerryAlloc de bestaande gamma’s uit met nieuwe collecties, materialen en afwerkingen.
Wereldwijd heeft het bedrijf vijf unieke productgamma’s: Click Vinyl, eenvoudig en snel te plaatsen vloeren; DPL-laminaat, laminaat voor ieders smaak en wensen; HPL-laminaat, de sterkste laminaat in de wereld; Parket, 100% made in France en Mural, bestendige en waterproof panelen, eenvoudig en snel te plaatsen
De vloerbekledingen van BerryAlloc worden geproduceerd op drie productiesites
Meaulne in het Franse departement Allier (Frankrijk) voor de parket, in België voor de laminaat en de vinyl en in Noorwegen voor de HPL-laminaat.
DE 5 PRODUCTGAMMA’S VAN BERRYALLOC
1. Vinylplanken en -tegels
Het ideale alternatief om een bestaande vloer te bedekken en een droomsfeer te creëren, tegen een schappelijke prijs! Vinyl , in tegels of in planken, biedt heel wat mogelijkheden om verrassend realistische decors te creëren : houtimitatie, al dan niet in reliëfvorm, een betoneffect of vintage tegels... Het is mogelijk om in één handomdraai het uitzicht van de vloer om te toveren!
Binnen de hoogwaardige collectie PURE heeft het merk BerryAlloc het revolutionaire DreamClick systeem op poten gezet. Dit systeem zorgt ervoor dat de gebruiker zijn vloer op een zeer eenvoudige manier zelf legt. Geen lijm en geen voorbereidend werk meer. Dankzij de vier zijden met inkepingen, passen de vinylstukken in alle richtingen in elkaar, zoals een puzzel. Leg de vinylplaten neer op de vloer en klik ze in elkaar volgens de behoeften en wensen. Klaar is Kees!
Vinyl heeft heel wat voordelen voor een dagelijks gebruik: stevig en comfortabel, zacht, geluidswerend, onderhoudsvriendelijk, 100% recycleerbaar... Wat wil een mens nog meer?
2. DPL-laminaat
Revolutie in 2018! BerryAlloc heeft het volledige laminaatgamma opnieuw ontworpen. De nieuwe decors zijn gebaseerd op een nieuwe productietechniek: het bedrijf is er in geslaagd om een reproductie van een echte parket te creëren, op basis van een scan, en het volledige motief over te nemen. Door middel van een druktechniek krijgt de laminaat ook een perfecte weergave van de houtnerven. De laminaat van BerryAlloc is visueel niet te onderscheiden van een traditioneel parket. Het bedrijf biedt een indrukwekkend geheel van collecties aan, van zuinige tot hoogwaardige oplossingen, en een brede waaier aan mooie afwerkingen: Systeem DuoLoc voor een snelle installatie •Systeem HydroPlus is water- en vochtbestendig BerryAlloc gaat prat op de kwaliteit van de collecties voor woondoeleinden en de producten hebben een levenslange garantie
3. HPL-laminaat
De allersterkste laminaat in de wereld! De HPL-laminaat (High Pressure Laminates) van BerryAlloc wordt geproduceerd in Noorwegen, voldoet aan de strengste kwaliteitsnormen en is een technologisch huzarenstukje met een sterk esthetisch karakter. De decors en de afwerkingen weerstaan de tand des tijds en het aluminium kliksysteem zorgt voor een optimale installatie en voldoende stevigheid.
Deze laminaat is ontwikkeld met het oog op locaties waar er veel volk over de vloer komt. Het verwondert dan ook niet dat architecten en industrieel ingenieurs dit materiaal gebruiken voor grotere projecten. Zo ging dit gamma aan de haal met prestigieuze projecten zoals de Londense luchthaven Heathrow en de Expo 2015 (Wereldtentoonstelling) in Milaan.
4. Parket
Onvervangbaar. Parket blijft een vaste waarde in de sector van de binnenhuisinrichting. De warmte en de authentieke uitstraling door het hout zijn onverbeterbaar. En parket is zoals wijn, het wordt alleen maar beter met de jaren. Of de parket nu een hedendaagse of romantische uitstraling heeft, de vloerbekleding geeft een sublieme toets aan een interieur.
BerryAlloc biedt kwalitatief hoogwaardige parketten aan, in een brede waaier aan variaties. Het comfort en de lichamelijke ervaring zijn hierbij steeds de belangrijkste criteria. De productiesite bevindt zich in Frankrijk en milieuvriendelijkheid zit geworteld tot in de diepste genen: de geselecteerde materialen komen uitsluitend van duurzaam beheerde bossen. Deze zorg voor natuurbehoud houdt in dat het bedrijf iedere stap in het productieproces van dit edele materiaal nauwkeurig opvolgt en bijhoudt. De structuur van de houten planken is gebaseerd op de HDF-technologie (High Density Fiberboard) om een uitzonderlijke goede geleiding van de warmte te garanderen. Daarom heeft het parket van BerryAlloc een garantie tot 40 jaar en is het materiaal uitermate geschikt om te combineren met vloerverwarming.
5. Wandpanelen
De wandpanelen van BerryAlloc werden speciaal ontwikkeld voor iedereen die zijn of haar badkamer of keuken volgens eigen smaak wil inrichten. Hier is geen binnenhuisarchitect nodig: de panelen zijn eenvoudig om te installeren, met behulp van lijm of met behulp van een slim kliksysteem. Het resultaat is perfect, zacht, zonder zichtbare voegen en duurzaam in de tijd. Deze panelen zijn water- en warmtebestendig en bestand tegen een intensief dagelijks gebruik. Dankzij de vele modellen en hedendaagse motieven vormen de panelen bovendien een echt bron van inspiratie. Berry-Alloc is trouwens het enige merk ter wereld dat panelen aanbiedt die visueel een betegelde muur nabootsen. En dat alles zonder de nadelen van een ingewikkelde betegeling of van voegen die na verloop van tijd beschadigd raken!
100% EUROPESE EN MILIEUVRIENDELIJKE PRODUCTIE
Milieuvriendelijke producten aanbieden maakt al van het begin deel uit van het DNA van BerryAlloc. Het bedrijf kiest resoluut voor een Europese productie. Zo verkort de onderneming het transportcyclus van de goederen en verkleint het bijgevolg de ecologische voetafdruk. Iedere stap in het productieproces gaat gepaard met een milieuprotocol: lokale economie, zo milieuvriendelijk mogelijke processen, naleving van de Europese regelgeving inzake chemische producten, enz. Alle producten van BerryAlloc: Bevatten gegarandeerd geen ftalaten. Zorgen niet voor blootstelling van schadelijke chemische producten aan de binnenlucht (score A+).
Voor het bedrijf is het waterbeheer een prioriteit: gerecycleerd water wordt zo snel mogelijk opnieuw gebruikt en met het grond- en oppervlaktewater wordt zorgvuldig omgegaan. Milieuvriendelijk Europese productie
BERRYALLOC, MERK VAN DE GROEP BEAULIEU
Beaulieu International Group is een internationale groep met hoofdzetel in België. Deze industriële groep heeft een sterke marktpositie dankzij de productie van grondstoffen en half afgewerkte producten alsook dankzij het uitgebreide aanbod van afgewerkte en gebruiksklare vloerbekleding.