Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    03-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geef je interieur een boost ...

    en durf kleur te bekennen met SPICE, de 5de collectie behangpapier van het Belgische merk Tenue de Ville.

     

    Voortbouwend op vier jaren van intensieve creativiteit, reizen en samenwerking signeert Alexia de Ville de Goyet, de Belgische ontwerpster van het behangpapier label TENUE DE VILLE, met SPICE een collectie waarin kleur en poëtische beelden de hoofdrol spelen.

    Beelden van sublieme herbaria, vergulde palmbomen en wonderlijke vogels , allemaal van de hand van Alexia de Ville, verleiden ons tot een mooie wandeling. Etsen en oude weefsels worden hier opnieuw geïnterpreteerd, getransformeerd en samengesteld door Alexia, die als een ware vertelster een nieuw schitterend gekleurd verhaal creëert samen met SPICE.

    De ontwerpster heeft voor deze nieuwe collectie de subtiele texturen, die het succes uitmaakten van haar derde collectie BALSAM, even terzijde geschoven en heeft hier eerder gekozen voor duidelijk afgelijnde en beeldende motieven in de lijn van haar eerste collectie, City Garden. Dieren en planten verschijnen weer in de onwezenlijke compositie van de nieuwe collectie met zorgvuldig uitgewerkte kleuren.

    De inspiratiebronnen voor de kleuren, centraal in deze collectie, zijn de trends van 2019 en worden door de zeer eigen kijk van Tenue de Ville verfijnd tot het exclusieve kleurenpalet van het merk.

    Spice staat voor sterke motieven en zinderende kleuren: poeder roze, nude, limoengeel, terracotta oranje, kopergroen, smaragdgroen, het kobaltblauw, dat ons meevoert naar de tuinen van Christian Lacroix en uiteraard ook het eeuwige zwart.

    Alexia vernieuwt ook het technische aspect : zo kiest ze voor een niet geweven papier met nog zichtbare vezels die een elegante achtergrond creëren met een interessante textuur. De 11 Unis ( de effen papieren) van de collectie zijn eenvoudig maar verfijnd dank zij dit, volgens haar, magische papier.

    Voor de 15 traditionele referenties van de collectie kiest Alexia ervoor deze mooie achtergrond te sublimeren volgens de foliotechniek, een verluchtingsprocedé met bladgoud of –zilver dat een zacht reliëf creëert en waardoor de motieven opleven naargelang de intensiteit van de belichting.

    Voor de 4 panoramische (beschikbaar in verschillende kleurversies) kiest ze voor grote kleurrijke beeldende motieven. Dit is perfect mogelijk door de digitale drukkerstechniek.

    “De hedendaagse binnenhuisdecoratie is een gedurfd motief of een onverwachte kleur kiezen. Het is een geste, een franke keuze. Het behangpapier is weer terug van weg geweest maar men gebruikt het op één enkele wand. Ik heb deze collectie ontworpen met dit principe in gedachte. Daarom stelt SPICE grote motieven voor om op één muur aan te brengen en effen kleuren om de andere muren mee af te werken.

    Elk sterk motief vindt zijn bijpassend effen papier met dezelfde achtergrond of kan subtiel met een complementaire kleur harmoniseren” preciseert Alexia de Ville.

    De fotografie van de collectie gaat van hetzelfde principe uit. Alexia stelt er inderdaad combinaties voor, die een harmonieus geheel vormen soms braaf, soms gewaagder.

    Tenue de Ville, opgericht in 2014 is momenteel verdeeld in 20 landen over de wereld en telt een honderdtal verkooppunten in België. Vanaf nu zijn de collecties van Tenue de ville niet enkel meer beschikbaar in de verkooppunten van het merk, zoals bij Miniox, maar wordt ook een eigen e-shop van het merk gelanceerd, langs waar limited-editions van zowel exclusief behangpapier als papierwaren en kussens kunnen worden besteld.

    www.tenuedeville.com





    03-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Team 7 op LivingKitchen 2019
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Met massief natuurhout, design en geavanceerde technologie maakt TEAM 7 keukens die gemakkelijk een leven meegaan. Deze Oostenrijkse meubelfabrikant is de internationale benchmark op het gebied van duurzame designkeukens. Maak kennis met natuurlijke topkwaliteit op de stand van TEAM 7.

    Een keuken van TEAM 7 - made in Austria - is maatwerk. De gebruiker kiest de houtsoorten, de indeling, de looks. Alles kan, zelfs kookeilanden die van hoogte kunnen veranderen. En elke keuken is een ideale ontmoetingsplek voor het hele gezin en vrienden.

    TEAM 7 kiest radicaal voor duurzame kwaliteit. Het merk heeft een eigen testlaboratorium en beschikt over alle toonaangevende internationale milieulabels. Het hout van TEAM 7 komt uit bossen die het zelf duurzaam beheert en elk meubel is gemaakt van massief natuurhout, alleen met olie veredeld.

    De controle van TEAM 7 op een duurzame productieketen, van boom tot klant, is wereldwijd uniek. En meer dan dertig gerenommeerde design awards bewijzen hoe TEAM 7 ook het verschil weet te maken met een eigen, zelfbewuste stijl.

    filigno

    De filigno keuken valt op door haar sterke geometrische uitstraling en maakt een volledige integratie van keuken en woonkamer mogelijk. Op LivingKitchen wordt een uitvoering in notenhout getoond. Opmerkelijk is de dikte van 12 mm van de panelen, wellicht een unicum in de meubelwereld. De filigno lijn is van de hand van Tesseraux + Partner uit Potsdam. De architecturale roots van dit ontwerpbureau zijn voelbaar in het rastersysteem dat achter het keukendesign schuilt.

    Gebruikers kunnen de rasterblokken of modules schakelen om strakke wandkeukens en kookeilanden te creëren die perfect aansluiten bij het woonkamermeubilair van TEAM 7. Zo vullen een wandkeuken en een sideboard elkaar aan met hun uniforme looks. Recent werd de lijn nog uitgebreid met nieuwe wandmeubelen voor de woonruimte.

    De keramische werkbladen voor fornuis en aanrecht kunnen als apart opzetelement op het keukenmeubel worden geplaatst. Greeploze fronten, schuifdeuren en inspringende sokkels maken de minimalistische looks van de filigno keuken compleet.

    loft

    De loft keuken, ontworpen door Sebastian Desch, is een keuken voor wie houdt van echt vakmanschap en natuurlijke materialen. Op LivingKitchen is ze uitgevoerd in eiken wildsortering.

    Voor de kok bevindt alles zich binnen handbereik in een ergonomisch kookeiland. In het natuurstenen werkblad zit een butcherblok vervat. Het warme natuurlijke hout en de open elementen maken de loft tot een transparant ontwerp, net als een architecturale loftwoning, waarin de gebruiker zelf een gedetailleerde indeling aanbrengt.

    In combinatie met de loft aanbouwtafel, optioneel met geïntegreerde besteklade of een uittrekbaar inlegblad, verandert de loft keuken in een trefpunt voor de hele familie. Uitgevoerd in wild eiken of wild notenhout oogt deze keuken bijzonder expressief.

    linee met keramische fronten

    De linee keuken van TEAM 7, op LivingKitchen uitgevoerd in notenhout, heeft keramische fronten en geometrische lijnen. Het ontwerp is van de hand van Sebastian Desch.

    Het is mogelijk designelementen te integreren in het keukenontwerp, net als in het woonkamermeubilair van TEAM 7. Op die manier ontstaat meer eenheid in het interieur. Designelementen kunnen worden voorzien van glazen deuren of open blijven voor een meer ontspannen look.

    Als altijd zijn alle elementen van deze TEAM 7 keuken uitgevoerd in massief natuurhout. Gebruikers kunnen de linee naar wens indelen, van klassieke wandkeuken over kookeiland tot grote familiekeuken.

    linee l1

    De l1 is de ideale TEAM 7 instapkeuken, ontworpen door Sebastian Desch. Op LivingKitchen is ze gepresenteerd in kernbeuken. Een beperktere keuze van uitvoeringsmogelijkheden maakt een voordelige prijs mogelijk, maar verder biedt de l1 net dezelfde eigenschappen als linee: hoogwaardige kwaliteit, horizontaal houtpatroon en dezelfde houtsoorten.

     

    03-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn: een buitengewoon romatisch onderonsje bij Center Parcs

    Even zalig ontspannen in een privésauna met uitzicht op de Vogezen, een paardrit maken door de ongerepte natuur, de nacht doorbrengen onder de sterrenhemel in een Boomhuis, romantisch dineren bij het haardvuur of zich uitleven achter het stuur van een buggy … Ieder z’n Valentijn bij Center Parcs, de ideale bestemming om er met z'n tweetjes even tussenuit te zijn!

    Een wellnessverblijf in Domaine des Trois Forêts - Moselle

    Omringd door de ongerepte natuur belooft het meest bosrijke vakantiepark van Center Parcs zijn vakantiegangers een onbezorgd verblijf vol pure ontspanning, weg van de buitenwereld. Een Exclusive cottage op maat van geliefden: een stijlvol en hedendaags ingerichte cocon met een prachtig uitzicht over de Vogezen, vanop het terras, vanuit het privébubbelbad of de eigen sauna.

    De dag vullen met een romantisch bezoekje aan de gloednieuwe Spa Deep Nature, om er een vernieuwende minerale wereld binnen te stappen en te genieten van een onvergetelijke, exclusieve lichaamsverzorging met massage in een tweepersoonscabine.

    ‘s Avonds kunnen geliefden zich dicht bij het haardvuur neervlijen in hun cottage of de Forest Lodge, en genieten van een authentiek gerecht, bereid door een topchef uit de streek. Vanaf € 539 voor een Exclusive cottage voor 2 personen, van 14 tot 17 februari 2019.

    Een authentiek weekend in Domaine du Bois aux Daims - La Vienne

    Met 260 hectare aan vakantieplezier biedt het Domaine du Bois aux Daims een onvergetelijke ervaring, één met de natuur, waar iedereen zichzelf én de ander terugvindt. Zet voor ongewone ontmoetingen koers naar het Dierenpark en kom oog in oog te staan met hindes, reeën en herten, everzwijnen, vossen en andere dieren uit het bos! Tijdens een gezellige paardrit kunnen geliefden genieten van een romantische uitstap, dwars door de natuur.

    Het volledig in hout opgetrokken Boomhuis vol snuisterijen en ambachtelijk vervaardigd meubilair is dé toplocatie voor een magische nacht of om op adem te komen en tijd te nemen voor het leven. Ook de ochtend belooft betovering, met een smaakvol ontbijt op het terras terwijl de vogeltjes vrolijk fluiten en de eekhoorntjes ritselen door het struikgewas. Vanaf € 1.334 in een Boomhuis, van 15 tot 18 februari 2019

    Een stevige dosis adrenaline in Domaine Les Hauts de Bruyères

    In het kloppende hart van de Loirestreek vol prachtige renaissancekastelen ligt het Domaine Les Hauts de Bruyères, de ideale uitvalsbasis voor een sportieve Valentijn!

    Koppels die niet stil kunnen zitten, kunnen zich wagen aan een partijtje paintball in open lucht, een buggyrit of parcours tussen de bomen, een kanotocht over het meer van het vakantiepark of een wedstrijdje Arrow Contact, een origineel gevecht met pijl en boog!

    ‘s Avonds is er tijd voor romantiek in een VIP Cottage. Op het programma: op adem komen in de sauna, hamam of jaccuzzi, genieten bij het haardvuur en smullen van overheerlijke chocoladefondue. Vanaf € 749 voor een VIP Cottage voor 2 personen, van 14 tot 17 februari 2019

    Even uitblazen aan de oevers van het meer, in Domaine le Lac d'Ailette

    Valentijn is de perfecte uitvlucht om het vernieuwde Domaine le Lac d'Ailette te verkennen. Moderner en digitaler dan ooit! Geliefden kunnen kiezen voor een Lakeside Cottage, om languit vanop de zetel of vanop het privéterras te genieten van de magnifieke zonsondergang.

    Het kleurrijke dorp in Canadese stijl is het perfecte decor voor een leuke wandeling … of een ritje met de Segway! Een unieke en leuke manier om het vakantiepark te verkennen! In de namiddag volgt een bezoekje aan de champagnekelders van Reims of is het tijd voor spanning en plezier in de Aqua Mundo, van de wildwaterbaan tot het 29 °C warme buitenbad … Heropening op 8 februari 2019. Vanaf € 569 in een vernieuwde Premium Lakeside Cottage van 14 tot 17 februari 2019

    Center Parcs werd in 1967 opgericht in Nederland en kent geen gelijken in Europa. Center Parcs telt vandaag 23 vakantieparken: 9 in Nederland, 6 in Frankrijk, 5 in Duitsland en 3 in België. Center Parcs is een uniek concept dat gezinnen de ideale oplossingen biedt om samen mooie momenten te delen op vakantie. Het merk biedt de mogelijkheid even weg te trekken uit de dagelijkse beslommeringen en samen onvergetelijke momenten te beleven, op basis van zeven kenmerkende pijlers: de natuur, de Aqua Mundo, de activiteiten, de ontspanningsmogelijkheden, de cottages, de Market Dome met boetiekjes en restaurants en de dienstverlening. Center Parcs staat garant voor een vakantie zonder zorgen, onder meer dankzij de applicatie Planet Center Parcs, dé reisgenoot voor een vlotte klantenervaring, het hele verblijf lang.







    02-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woody 25: uitgebalanceerde optichannel strategie reikt de hand naar de consument

    Van bij de lancering van Woody in 1994 was de distributiepolitiek 100% geënt op de kleinhandel en speciaalzaak. Woody was uitsluitend verkrijgbaar in boetieks zoals kinderkledingwinkels, lingerie- en slaapwinkels. Een kanaal dat vandaag én in de toekomst nog steeds de belangrijkste zal zijn. Maar een kwarteeuw later zijn er heel wat omgevingsfactoren veranderd. Eerst en vooral zijn er de verschuivingen in het gezinsbudget. Het aandeel dat een gezin spendeert aan kleding en schoenen is de afgelopen jaren zeer sterk gedaald van 10,5% naar 4,8% ten voordele van wonen, persoonlijke verzorging én horeca (bron De Tijd 08/09/’18).

    Ook het aantal spelers op de markt is toegenomen. Grote kledingmerken én retailers, zowel nationale als internationale spelers, hebben ondertussen allemaal pyjama’s en homewear standaard in hun aanbod opgenomen.

    “Vooral het winkellandschap staat méér dan ooit onder druk” licht Marlies Schrage (head of sales) toe. “Woody zag de afgelopen 5 jaar een kwart van de méér dan 450 verdeelpunten hun deuren sluiten. Terwijl gelijktijdig ook het aankoopgedrag van de consument in sneltempo wijzigde. Of je het nu wil of niet, de milllennials en digital natives zijn opgegroeid met internet en willen online kunnen kopen.

    Uit respect voor de winkeliers is Woody binnen haar segment ongetwijfeld één van de weinige spelers die zo laat met e-commerce gestart is. Maar omdat het verlies in omzet via het klassieke kanaal niet werd opgevangen, drong een optichannel strategie zich op.

    Woody opende haar webshop heel voorzichtig in september 2017 en verloor hierbij de goede relatie met de winkeliers niet uit het oog en respecteert de prijzen. Op vandaag ligt het aandeel van e-commerce net onder de 2% en is het dus eigenlijk nog marginaal. Stap per stap zal dit moeten evolueren tot een groter aandeel niet enkel in België maar vooral ook in andere landen.

    “De uitrol van eigen Woody winkels is een tweede pijler in de distributiepolitiek” vult Steven Van de Velde aan. De eerste winkel in Hasselt is open sinds september 2015. Heel recent kwam daar Knokke bij en er volgen in de loop van 2019 nog boetiekopeningen in 2 andere steden in Vlaanderen. Vanaf februari zullen er in alle eigen Woody winkels grote touchscreens komen waarop klanten hun pyjama online kunnen bestellen en thuis laten leveren, mocht het model of de maat niet beschikbaar zijn in de winkel. Retours kunnen dan ook via de winkels zelf teruggebracht worden, voor een optimale service. Een kleine outlet shop is dan weer gekoppeld aan het distributiecentrum in Merelbeke waar stocks van vorige jaren verkocht worden.”

    Last but not least willen we werk maken van onze export en hiervoor ook investeren in mensen en middelen. Het onderontwikkelde aandeel in Nederland en Duitsland willen we fors zien stijgen dankzij een directe B2C-aanpak. Een combinatie van e-commerce, eigen winkels, shop-in-shops bij grotere retailers of zelfs pop-ups lijkt daar het meest voor de hand te liggen. Maar ook op de Scandinavische markt zien we veel potentieel. “

    Een geslaagd Belgisch-Turks huwelijk als garantie voor continuïteit én financiële gezondheid

    Sedert juni 2017 heeft het Turkse Bella Tekstill alle aandelen verworven van de toenmalige eigenaar. Sterke man achter dit familiebedrijf is Mehmet Batur (CEO) omringd door zijn broer Emre Batur (finance) en echtgenote Melek Batur (sampling & collection). “Ik had weinig bedenktijd nodig. Toen mij deze kans werd geboden heb ik ze onmiddellijk met beide handen gegrepen. Woody was helemaal geen onbekende voor ons want reeds méér dan 20 jaar produceren wij exclusief voor het merk en hebben we in 2008 samen een joint-venture opgericht om onze productiesite Tekumut in Düzce van méér dan 7.000m² op te starten. Ik zag heel veel potentieel in het merk en droomde er stiekem reeds lang van om Woody internationaal groot te maken.”

    “Na het afscheid van het toenmalige management-duo, was er nood aan aansturing door een Managing Director van het Belgische team in Gent, waar het kloppend hart van Woody nog steeds ligt. Ik vond de geschikte man in Steven Van de Velde die er in een niet zo ver verleden nog Operations Manager was en na een korte tussenstop in de bankwereld terug aan boord kwam. Ik wist hem snel te overtuigen om samen met mij, mijn familie én de Belgische en Turkse teams zijn schouders onder de toekomst te zetten. “

    “De afgelopen maanden hebben we samen een strategische oefening gemaakt voor de toekomst én vooral gefocust op de financiële gezondheid. Na de overname van deze ruwe diamant doken immers een paar pijnpunten op die we meteen aangepakt hebben. Op anderhalf jaar tijd zijn we er in geslaagd de tekorten die er waren dicht te rijden. Deze nieuwe start was ook het ideale moment om de bedrijfsnaam te veranderen van JellyCoe naar The Woody Group waarmee we absoluut onze internationale ambities willen waarmaken”.

    The Woody Group, een bedrijf met een hart voor mens, dier én planeet

    The Woody Group is niet alleen een financieel gezond bedrijf, ook op ethisch vlak heeft het altijd een foutloos parcours gereden. Alle pyjama’s worden geproduceerd in het eigen productie atelier in Duzce, op 300 km ten oosten van Istanbul. Er werken ongeveer 275, in-huis opgeleide, volwassen medewerkers in arbeidsvriendelijke omstandigheden. Ze ontvangen een méér dan sociaal aanvaardbaar loon, naast andere voordelen. Zo krijgen ze ’s middags een gratis maaltijd en worden ze elke dag met de bedrijfsbus thuis opgehaald en teruggebracht. Werkuren en rustpauzes worden minutieus gerespecteerd. Het resultaat is dat mensen er graag werken en trots zijn op hun bedrijf. Vaak werken er meerdere generaties uit dezelfde familie.

    Het duurzame beleid dat het bedrijf voert, begint al bij de keuze van materialen, de hoogwaardige kwaliteit van het productieproces en het vakmanschap waarmee de bijna 1 miljoen stuks per jaar gemaakt worden. Er wordt voornamelijk gewerkt met zuivere single jersey katoen dat ter plaatse gebreid, gesneden, gestikt én verpakt wordt. Het ondergoed van Woody is bovendien ook Oeko-Tex gecertifieerd waardoor de garantie op gebruik van schadeloze stoffen gewaarborgd is. En de mooie textielprints van de Woody dieren zijn in België gemaakt met niet-toxische inkten op waterbasis, veilig voor mens én milieu. Ook opvallend in de fabriek in Dücze is de metaaldetector waar tijdens de eindcontrole alle pyjama’s stuk voor stuk passeren om te vermijden dat er ook maar één verloren stiknaaldje in de pyjama zou achterblijven. Nu de organisatie 100% verticaal geïntegreerd is wil The Woody Group nog verder inzetten op een gestructureerd sociaal verantwoord ondernemerschap, startend van het design tot bij de eindklant.

    Binnen het project “Close The Loop” van Flanders DC werd The Woody Group onlangs weerhouden als één van de 8 bedrijven die gedurende 1 jaar een persoonlijke CSR-specialist ter beschikking krijgt. Een mooie opportuniteit om binnen het ganse traject inzichten te verwerven, kennis op te doen en de juiste keuzes te integreren doorheen de alledaagse werking.

    The Woody Group beseft daarnaast zeer goed dat helaas niet iedereen het voorrecht heeft om ’s avonds in een comfortabel bed, met een warme pyjama in een geborgen omgeving te kunnen slapen. Daarom ijvert de groep ervoor een aantal, weloverwogen, nobele initiatieven te steunen. In 2019 zal The Woody Group bij de verkoop van elke pyjama 10 eurocent aan een aantal goede doelen schenken binnen het domein van kinderen, slapen en dieren. In totaliteit wordt dat minstens €25.000









    02-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woody wordt 25, een millennial boordevol ambitie

    Het bekende Belgische pyjamamerk Woody viert in 2019 zijn 25e verjaardag en geeft het startschot van het feestjaar met “Woody’s Factory of Dreams” in de eventhal ArtCube in Gent op de Galveston site. Niet toevallig een voormalige katoenspinnerij. Met méér dan 500 gasten waaronder klanten, pers, relaties, medewerkers, topfans en BV’s blikt Woody terug op de voorbije 25 jaar maar worden vooral de ambities voor de toekomst gedeeld.

    Klaar voor de volgende 25 jaar : In de aanloop naar de 25e verjaardag heeft Woody achter de schermen op verschillende niveaus gewerkt om het merk futureproof te maken, van de inhoud van de collectie tot de fotografie en de huisstijl.

    Cathy de Rooij, head of marketing: “Voor onze zomerbrochure hebben we gekozen voor een frisse fotografie met een hoog instagramgehalte. Deze nieuwe stijl ligt helemaal in lijn met de collectie die kleurig en vrolijk is. Het resultaat zijn spontane foto’s van coole kids die uitpakken met hun favoriete pyjama. Ze stralen een instant happy feeling uit die aanstekelijk werkt. In de wintercampagne gaan we nog een stap verder en pakken we uit met het nieuwe logo dat strakker en internationaler is. Het wordt een “responsive” logo dat kan variëren van kleur en zo een speels karakter krijgt. De uitgepuurde oogjes en de grafische letter W garanderen de herkenbaarheid in één oogopslag”.

    Wintercollectie 2019: nieuwe accenten, gevarieerd aanbod

    Woody wordt spontaan geassocieerd met vrolijke, kleurige en hoogwaardige slaapmode en homewear voor de hele familie, van pasgeboren ukjes tot kids, teens en volwassenen. Elk seizoen pakt het merk uit met drie dieren die gelinkt zijn aan een kleurenpalet dat vooral tot zijn recht komt in de typische meerkleurige Woody-strepen. Grappige prints geven de dolle avonturen van de figuren weer.

    Nathalie Deschuymer, head of design en ex-student van de Antwerpse Modeacademie, stond mee aan de wieg van Woody. In 2008 ging ze een nieuwe uitdaging aan bij een high-end fashion label om na tien jaar uiteindelijk terug te keren bij Woody. “Het was verfrissend om enkele jaren afstand te nemen en ervaring op te doen in de premium fashionwereld. Ik kwam terug aan boord vol nieuwe ideeën. Ik heb mijn stempel kunnen drukken op de volgende wintercollectie 2019. Ik heb gewerkt met nieuwe all-over prints op verschillende stoffen en grotere, stoere prints met glow-in-the dark effecten. De trendkleuren vormen een goede match met de winterse biotoop van de dieren. Ons speels spookdiertje leeft tussen trendy blauw-grijze mistige kleuren die het nordic thema vormgeven, de uitgestorven Dodo zweeft tussen oker met paarse accenten en de langharige Alpaca voelt zich in zijn nopjes tussen warme beige en roodtinten.

    De streepmotieven die deel uitmaken van het DNA van Woody, heb ik op verschillende manieren geïnterpreteerd. Nu eens veelkleurig, dan weer tweekleurig, telkens uitgewerkt in verschillende breedtes en richtingen. Die afwisseling zorgt voor een dynamiek in de collectie.

    Ook op vlak van de uitwerking van onze artworks zijn we een stap verder gegaan. Eyecatchers zijn de prints van dieren die doorlopen vanop het T-shirt naar de bijpassende broek en de nieuwe pantoffels waarbij de Woody-diertjes letterlijk aan je voeten liggen. In onze nieuwe cosy onesies kan je zelf het beestje uithangen. Uit de dierenwereld halen we zoveel inspiratie dat we overwegen om in de toekomst zelfs méér dan drie dieren per seizoen te brengen”.

    Woody X Studio BamBam: geslaagde verjaardagseditie

    Naar aanleiding van zijn 25ste verjaardag brengt Woody een capsulecollectie uit in samenwerking met de Gentse designstudio BamBam. Grafisch designer/illustrator Benjamin Van Oost ging de uitdaging aan om een bonte print te creëren op basis van een ruime selectie iconische Woody-diertjes uit collecties van de voorbije 25 jaar. Het werd een coole all-over print in street-art stijl met zwart omrande motieven op een offwhite achtergrond, hier en daar ingekleurd met flashy accenten.

    “Deze zeer geslaagde collab brengt een frisse, nieuwe blik op de interpretatie van het Woody DNA dat gebaseerd is op beestjes, strepen én kleuren. We sluiten niet uit dat er in de toekomst nog collabs zullen volgen,” zegt Nathalie Deschuymer.

    Welkom in de multimediale fantasiewereld van Woody

    Woody wil in de toekomst véél verder gaan dan tweedimensionale prints op pyjama’s. Het wil de dieren en hun verhalen tot leven brengen via verschillende kanalen, van de website over een Augmented Reality app tot spannende leesboekjes voor het slapengaan.

    Steven Van de Velde (managing director): “Rond het merk hebben we een volledige Woody Wereld gecreëerd die voortdurend in evolutie is en inspeelt op de actualiteit. Woody Wereld is een unieke fantasiewereld met een hoekje af. Een tikje mysterieus, maar vooral ook heel natuur- en ervaringsgericht dankzij de verhalen van dieren en hun avonturen. In de Woody Wereld leven dieren die nu nog bestaan of uitgestorven zijn en vreemdsoortige, denkbeeldige wezens tussen monstertje en robot. Ze hebben allemaal menselijke eigenschappen en herkenbare emoties. Ze ervaren vriendschap, moed, heldendom en geborgenheid. Maar ook ziekte, (liefdes)-verdriet of pestgedrag. Via de Woody Wereld willen we de fantasie van de kinderen prikkelen en hen ook een boodschap meegeven. Woody Wereld is vooral een positief universum want de dieren geven graag feesten en chillen erop los.

    We wilden graag weten hoe kinderen Woody ervaren. Daarom hebben we jonge fans tussen 5 en 12 jaar de voorbije maanden aan het woord gelaten, dat leverde veel boeiende en grappige elementen op. In samenwerking met professionele tekenaars en auteurs van kinderboeken willen we die resultaten verwerken en de Woody Wereld concreet vorm geven, op verschillende levels, aangepast aan de leeftijd en de leergierigheid van elk kind. Kinderen kunnen voortaan deze Woody Wereld ontdekken op de website woodyworld.com, via mini-verhaaltjes op geheime plaatsen op hun pyjama, in boekjes, maar ook via onze Woody “Augmented Reality” app. Kinderen tussen 6 en 10 jaar groeien op met internet en digitale media. Wij willen hen als merk de hand reiken met onze unieke Woody AR-app. Samen met de Virtual Reality en Augmented Reality specialisten van het Gentse In The Pocket, ontwikkelen we de allereerste AR Woody PJ!”.

    De AR-app wordt geactiveerd wanneer de diertjes op onze pyjama’s ingescand worden met een tablet of smartphone. De Woody diertjes komen dan letterlijk als avatar in 3D tot leven, spreken de kinderen aan en duiken samen in de virtuele Woody Wereld die in hun speelkamer of in de living op de muur of op de grond geprojecteerd wordt. Ze ontdekken samen verhalen of nemen een selfie met hun favoriete Woody avatar. Wij geloven als bedrijf heel sterk in de verkoop van onze pyjama’s met een toegevoegde waarde. Dit onderscheidt ons als marktleider en zal makkelijker deuren openen buiten België!”.

     









    01-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CĂ©leste Magador bij Cachemire Coton Soie

    Céleste Mogador is een Frans merk van kleurrijke juwelen, accessoires en handborduurwerk, dat heel apart en uniek is in zijn genre. De beroemde 19deeeuwse cancandanseres Céleste Mogador werd in 2016 opnieuw tot leven gewekt door de Franse ontwerpster Pascale Nivet Bernetière, die gefascineerd was door haar buitengewone levensloop. Gestuwd door haar onvermoeibaar creatieve geest en bezetenheid van het borduren - “borduren is mijn eigen natuurlijke kalmeermiddel”, zegt ze zelf - neemt ze ons mee naar haar rijk geïnspireerde rockuniversum barstensvol fantasmagorische symboliek en ver weg van alle banaliteiten en geplogenheden. Laat u verleiden door deze eigenzinnige en kleurrijke geluksbrengers die aan al uw outfits een bijzondere uitstraling zullen geven.

    Beschikbaar bij CACHEMIRE COTON SOIE

    www.cachemirecotonsoie.com







    31-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw Belgisch designlabel geeft alledaagse voorwerpen een uniek kantje

    » The Blow Poke - » The Bench - » The Axe - » The Table

    Stijlvolle voorwerpen met bijzondere trekjes. Met dat beeld voor ogen richtte creatief bureau MAISTER uit Roeselare het gloednieuwe productlabel ‘Wünder’ op. De lijn telt op dit moment 4 kleurrijke objecten, stuk voor stuk ontworpen met aandacht voor het allerkleinste detail én mooi verpakt met een uniek echtheidscertificaat. Kortom: een plaatje dat klopt van a tot z.

    Wûnder koos voor eigenzinnige foto's die hun objecten in ander daglicht tonen.

    “We hadden vooral gewoon goesting om mooie dingen te maken.” Bram Couvreur, oprichter van Maister en medezaakvoerder van Wünder, windt er geen doekjes om: de producten van het nieuwe label moesten in de eerste plaats smaakvol en simpel zijn. Maar dan wel met een eigenzinnig, kleurrijk design en een eenvoudige materialisatie.

    Praktisch en/of plezant: Een tuintafel, een bank, een bijl en een blaaspook: er is moeilijk een lijn te trekken in het huidige aanbod van Wünder. Maar dat is ook precies de bedoeling, want Wünder staat open voor elk idee. Of dat nu een functioneel nut heeft of louter voor de lol is. Want wie hangt er nu niet graag een luxueuze hakbijl aan de muur? Gewoon, omdat het kan.

    Aparte afwerking

    Wie bij Wünder bestelt, mag een met liefde samengesteld pakketje verwachten. Zo werd bij alle producten heel wat aandacht besteed aan de afwerking, wat sommige ideaal maakt als cadeau. Bestel je een dierenhuid, dan ontvang je bijvoorbeeld ook een ingekaderde foto van een model dat de huid in kwestie “draagt”. Andere voorwerpen krijgen dan weer een eigen paspoort mee. Bepaalde oplagen zijn namelijk gelimiteerd, dus wie een item kan scoren, heeft vaak een waar verzamelobject in huis.

    Ook externe designers

    Ook creatief talent van buiten de Maister-muren is welkom om mee te bouwen aan Wünder. Wie een wild idee heeft of gewoon zin heeft om samen te werken, kan contact opnemen via info@wünder.be. Meer info is te vinden op www.wünder.be

    Maister

    Maister is een creative service unit met Roeselare als thuisbasis. Het bureau creëert totaalconcepten voor zijn klanten en stort zich daarbij met de hulp van een bontgekleurd team op elk aspect. Branding, architectuur, interieur, on- en offline media, fotografie, video... En nu ook productdesign.





    30-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verras je valentijn met de cadeaus van HEMA

     

    Samen de liefde vieren; dat is waar Valentijnsdag om draait. Of je nu je moeder, je geliefde of een vriend(in) wilt verrassen, bij HEMA vind je lieve cadeautjes voor iedereen. Shop het HEMA valentijnsassortiment vanaf nu in de winkel of via hema.be.

    Een uniek cadeau

    Zet jouw valentijn in het zonnetje met een persoonlijk cadeautje. Zo verkoopt HEMA dit jaar love tokens met vouchers die je zelf in kan vullen en een fotolijst waar je jullie mooiste herinneringen in kwijt kan. Je cadeau maak je helemaal af met een passende geschenkverpakking. Ook je huis versier je geheel in stijl met hartjesconfetti, een hartjesslinger en confettiballonnen in hartvorm.

    Liefde gaat door de maag

    HEMA heeft allerlei lekkers in het assortiment om je Valentijn mee te verwennen. Verras je geliefde met een chocoladeroos, een romantisch bonbondoosje of heerlijke petit fours in hartvorm. Smullen maar!

    Mooi, mooier, mooist

    Op Valentijnsdag wil je er natuurlijk extra stralend uitzien. De limited edition beautyproducten van HEMA helpen je een handje. Verzorg je lippen met de nieuwe lipscrub om ze vervolgens te laten stralen met een velvet lipstick of een metallic lipgloss. Ook je wangen krijgen een mooie shimmer met de hartvormige blushes. Met de speciale verzorgingsproducten leg je je valentijn, of jezelf, helemaal in de watten.

     







    29-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geef je interieur een boost en durf kleur bekennen met SPICE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    de 5de collectie behangpapier van het Belgische merk Tenue de Ville.

     

    Voortbouwend op vier jaren van intensieve creativiteit, reizen en samenwerking signeert Alexia de Ville de Goyet, de Belgische ontwerpster van het behangpapier label TENUE DE VILLE, met SPICE een collectie waarin kleur en poëtische beelden de hoofdrol spelen.

    Beelden van sublieme herbaria, vergulde palmbomen en wonderlijke vogels , allemaal van de hand van Alexia de Ville, verleiden ons tot een mooie wandeling. Etsen en oude weefsels worden hier opnieuw geïnterpreteerd, getransformeerd en samengesteld door Alexia, die als een ware vertelster een nieuw schitterend gekleurd verhaal creëert samen met SPICE.

    De ontwerpster heeft voor deze nieuwe collectie de subtiele texturen, die het succes uitmaakten van haar derde collectie BALSAM, even terzijde geschoven en heeft hier eerder gekozen voor duidelijk afgelijnde en beeldende motieven in de lijn van haar eerste collectie, City Garden. Dieren en planten verschijnen weer in de onwezenlijke compositie van de nieuwe collectie met zorgvuldig uitgewerkte kleuren.

    De inspiratiebronnen voor de kleuren, centraal in deze collectie, zijn de trends van 2019 en worden door de zeer eigen kijk van Tenue de Ville verfijnd tot het exclusieve kleurenpalet van het merk.

    Spice staat voor sterke motieven en zinderende kleuren: poeder roze, nude, limoengeel, terracotta oranje, kopergroen, smaragdgroen, het kobaltblauw, dat ons meevoert naar de tuinen van Christian Lacroix en uiteraard ook het eeuwige zwart.

    Alexia vernieuwt ook het technische aspect : zo kiest ze voor een niet geweven papier met nog zichtbare vezels die een elegante achtergrond creëren met een interessante textuur. De 11 Unis ( de effen papieren) van de collectie zijn eenvoudig maar verfijnd dank zij dit, volgens haar, magische papier.

    Voor de 15 traditionele referenties van de collectie kiest Alexia ervoor deze mooie achtergrond te sublimeren volgens de foliotechniek, een verluchtingsprocedé met bladgoud of –zilver dat een zacht reliëf creëert en waardoor de motieven opleven naargelang de intensiteit van de belichting.

    Voor de 4 panoramische (beschikbaar in verschillende kleurversies) kiest ze voor grote kleurrijke beeldende motieven. Dit is perfect mogelijk door de digitale drukkerstechniek.

    “De hedendaagse binnenhuisdecoratie is een gedurfd motief of een onverwachte kleur kiezen. Het is een geste, een franke keuze. Het behangpapier is weer terug van weg geweest maar men gebruikt het op één enkele wand. Ik heb deze collectie ontworpen met dit principe in gedachte. Daarom stelt SPICE grote motieven voor om op één muur aan te brengen en effen kleuren om de andere muren mee af te werken.

    Elk sterk motief vindt zijn bijpassend effen papier met dezelfde achtergrond of kan subtiel met een complementaire kleur harmoniseren” preciseert Alexia de Ville.

    De fotografie van de collectie gaat van hetzelfde principe uit. Alexia stelt er inderdaad combinaties voor, die een harmonieus geheel vormen soms braaf, soms gewaagder.

    Tenue de Ville, opgericht in 2014 is momenteel verdeeld in 20 landen over de wereld en telt een honderdtal verkooppunten in België. Vanaf nu zijn de collecties van Tenue de ville niet enkel meer beschikbaar in de verkooppunten van het merk, zoals bij Miniox, maar wordt ook een eigen e-shop van het merk gelanceerd, langs waar limited-editions van zowel exclusief behangpapier als papierwaren en kussens kunnen worden besteld.

    www.tenuedeville.com

    28-01-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!