Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dieren observeren in de stad

    De stad is een aparte biotoop waar bepaalde dieren goed gedijen. Het aantal vogels in de stad is de voorbije jaren weliswaar fors gedaald maar er worden toch nog altijd een dertigtal soorten geteld. En er zijn ook verrassende stadsbezoekers zoals de vos die zich steeds meer in de stad laat zien of de tropische parkiet die zich gemakkelijke aanpast aan onze stedelijke omgeving.

    Je hoeft dus niet per se naar de buiten om de natuur te bewonderen, het kan ook in de stad, in je tuin, in de parken, op de stadswallen, op de bermen van de spoorweg. Zorg dat je altijd een verrekijker bij de hand hebt zodat je vogels en andere, soms verrassende, stadsbezoekers gemakkelijk kan observeren. Zoals de merel die elke avond op dezelfde schoorsteen zijn schitterende gezang laat horen of de zwaluwen die eindeloos cirkelen, hoog in de lucht, op zoek naar insecten. Je kan in het dichte groen de tuinvogels observeren, de vink en de pimpelmees en het roodborstje. En als je lang genoeg wacht zie je ook de specht en de lijster die de wormen uit het gras pikt. Die verrekijker heb je dus altijd klaar liggen want de vogel-bezoekers komen meestal onverwacht.

    Er zijn ook roofvogels in de stad en om die te bewonderen heb je een verrekijker nodig want ze houden van hoge plekken om te nesten. In België is de slechtvalk in de buurt van een kerktoren stilaan een vertrouwd beeld. Ze hebben er een broedplaats waar ze de buit van de jacht naartoe brengen. Hoe ze jagen en wat ze vangen zie je goed met een verrekijker. Fascinerend is dat schouwspel. In de stadsparken van Londen zijn vossen al lang geen uitzonderlijke bezoekers meer. Ze worden regelmatig waargenomen en deze nachtdieren zijn alsmaar minder schuw. In ons land volgen de vossen de bermen van de spoorwegen en zo komen ze in de voorstad en straks ook in de stad terecht. Prachtige dieren zijn het.

    En er zijn nog meer verrassende buurtbewoners zoals de halsbandparkieten die in steden als Brussel al krijsend door de lucht vliegen. Of hoe ontsnapte kooivogels zich in de stad toch kunnen handhaven met het voedsel dat ze vinden. En er zijn nog meer onverwachte bezoekers zoals zeehonden die het noorden kwijtraken en in de Schelde worden gespot of jonge bevers die langs de kanaaloever op zoek zijn naar een nieuwe plek om te wonen.

    Kortom, in de stad kan men zich verwachten aan tal van verrassende ontmoetingen. Tientallen vogels delen onze directe woonomgeving en heel wat andere dieren laten zich onverwacht opmerken in onze stad. Het is boeiend en mooi om deze dieren in de stad te observeren. Daarvoor heb je een verrekijker nodig, een goed, duurzaam optisch instrument dat een leven lang meegaat. Precies daarom kies je voor een CL Pocket (slechts 300 gr) of een CL Companion van Swarovski Optik, hét favoriete merk van vogelaars en natuurliefhebbers.





    16-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cromarbo: Belgian eARTh stories- a marbe warehouse in Rhisnes

    Marmer ademt geschiedenis en schoonheid. Geschiedenis, omdat dit onverwoestbare materiaal zich al meer dan driehonderdduizend jaar gewonnen geeft uit de diepste diepten van onze planeet. Schoonheid, omdat marmer de mens blijft fascineren. Sinds mensenheugenis - of op zijn minst sinds de klassieke oudheid - is marmer een onuitputtelijke inspiratiebron voor beeldhouwers en architecten die dankzij dit kostbare goed hun oeuvre hebben kunnen vereeuwigen. Maar marmer is ook een ruwe parel die zich niet zomaar laat temmen. Van de ontginning tot de vormgeving vergt marmer van de mens de nodige nederigheid en know-how.

    Het Belgische bedrijf Cromarbo selecteert en importeert marmer, graniet, onyx en kwartsiet. Vandaag de dag staat de vierde generatie - Bruno en Isabelle Croonenberghs - aan het roer van het bedrijf. Broer en zus zijn niet alleen geboren en getogen in dit mineraal universum. Ze zijn zich ook blijven verwonderen over de wonderlijke patronen van de siergesteenten in hun 3000 vierkante meter grote magazijn dat is gelegen te Rhisnes, in de provincie Namen. Terwijl Bruno op zoek gaat naar ‘s werelds fraaiste gesteenten, ontfermt Isabelle zich meer in het bijzonder over de samenwerking met architecten en opdrachtgevers. Ze worden hiervoor bijgestaan door een tienkoppig team om een service op maat te bieden aan de klanten. Dat zijn in eerste instantie marmerbewerkers die op hun beurt de natuursteen verzagen, maar ook eindklanten die de natuursteen hier ter plekke komen uitkiezen.

    Kortom: een bedrijf op mensenmaat waar luisterbereidheid en persoonlijk advies overheersen.

    Vier generaties, éénzelfde passie

    Bij Cromarbo draait alles om passie. Van bij het prille begin. We schrijven 1900. Het jaar waarin Marie Bayot en Armand Croonenberghs in het huwelijk treden. Marie is de dochter en kleindochter van steengroeve-exploitanten uit de streek van Samber en Maas. Armand, nu een volwaardig familielid, sticht in 1937 een marmerzagerij te Rhisnes. In zijn atelier zijn de imposante raamzagen dag en nacht actief. Ze verzagen de ruwe blokken tot die hun meest wonderlijke patronen onthullen. De blokken komen rechtstreeks met het spoor aan in het door Armand gebouwde atelier. Vanuit alle hoeken van Europa, maar vooral vanuit de Belgische steengroeven die toen gouden tijden beleefden.

    Mettertijd stopt de lokale ontginning, tegelijk ziet het bedrijf zich door de sterk veranderde geïnternationaliseerde markt verplicht zijn horizon te verruimen. 1995 is een scharnierjaar. Het jaar van de ontmoeting en de fusie met Marcello Bollero die sinds eind jaren 20 in Italiaans marmer handelt. Die fusie zal het huidige DNA van Cromarbo definitief bepalen. De nakomelingen van Marie en Armand Croonenberghs staan nu aan het roer van het bedrijf. www.mycromarbo.com

     

     







    15-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Guessers

    GUESS Women FW19

    The new GUESS Jeans FW19 collection arrives with a bang! Loaded with luxe detailing and fabrics, military inspired touches and revisited retro influences, this season is all set for creating a unique, personal style with a twist of GUESS appeal.

    From Ivy League-inspired aesthetics and retro prints to the timeless style of silver screen icons. With a relaxed modern take on preppy Americana and retro-sport, the focus is on feminine, functional pieces with urban appeal and a sleek western side. Iconic patterns, leopard and check combine with bold solids to play on classic looks, adding bright touches to versatile dressed-up streetwear looks.







    15-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klaar voor de zwoele zomer

    » Barbecue season met Barbecook - » Lekkere mocktails van Special.T en Kusmi Tea - » Handige bediening door Ethnicraft en Notre Monde

    Zin in een zwoele zomerse avond? Barbecue? Cocktails? Gezellig samenzitten? Dan hebben we hier een paar ideetjes om nét iets origineler uit de hoek te komen!

    Barbecue weer

    Barbecook transformeert onze terrassen en tuinen deze zomer opnieuw tot de place to be voor gezellig grillen. Bij het zien van de nieuwe vuurkorf van Barbecook krijg je het gloeiendhete verlangen om aan de zomer te beginnen. Deze hippe blikvanger met geometrische vormen zorgt voor een knetterend vlammenspel op jouw terras.

    TIP : Al eens popcorn op de BBQ geprobeerd als late night snack? Leg de gedroogde maïskorrels in de pan en poppen maar!

    Special.T en Kusmi Tea collab: de Anastasia thee capsule

    Mocktails : Zin in een lekkere cocktail maar je moet de dag erna werken? Probeer de mocktails met Special.T’s zomerse theecocktails. Een zomers, alcoholvrije dorstlesser gebaseerd op theecapsules. Probeer het origineel recept van Special.T en Kusmi Tea!

    Kusmi Tea x Special.T: Anastasia mocktail

    Ingrediënten: 1 cup Kusmi tea Anastasia - Sap van 1 appelsien - 10 ml limoen- of bergamotsap - 1 theelepel vanillesuiker - Ijsblokjes

    Aan de slag: 1. Zet een kopje Kusmi Anastasia thee van 15 cl - 2.Voeg er de vanillesuiker aan toe en laat afkoelen - 3. Vul je shaker met het appelsiensap en het limoen- of bergamotsap - 4. Voeg de afgekoelde thee en 2 ijsblokjes toe - 5. Shake! - 6. Zeef je mocktail in een feestelijk glas op enkele ijsblokjes - 7. Garneer met een schijfje appelsien - 8. Cheers! (Recept van The Mocktail Club.)

    Slechts 1 druk op de knop! Gebruik de innovatieve Master.T theemachine voor de bereidingen van de mocktails of het perfecte kopje thee.

    De ideale compagnon : Hapjes presenteren of aperitief klaarmaken? Dan is de Kompagnon bar cart van Ethnicraft jouw handige partner in crime. Ethnicrafts vakmanschap in hout en zwart metaal past perfect in iedere tuin.

    Op je wenken bediend : Met de dienbladen van Notre Monde kan je eindeloos combineren voor de finishing touch op je tuintafel. De Gilded Layers collectie speelt met de kleuren van een zonsopgang en -ondergang. Het diepe blauw staat in contrast met rijk goud en transporteert je naar zomerse nachten.







    14-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5de Knokke Hippique: top paardensport voor iedereen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Organisator Stephex zet in op democratisering van paardensport met extra aandacht voor kids en dagjestoeristen. Komende zomer organiseert het all-round paardenbedrijf Stephex voor de vijfde keer ‘Knokke Hippique’. Met dit gratis zomerevent krijgt iedereen de kans om kennis te maken met de paardensport op het allerhoogste niveau.

    De paardenliefhebber kan genieten van wedstrijden van wereldklasse in de vijfsterrenweek, terwijl de dagjestoerist kan smullen van allerlei randactiviteiten. Grootste vernieuwing dit jaar is de Kids Day. ”Vanuit Stephex vinden wij het zeer belangrijk om ons steentje bij te dragen aan de democratisering van de paardensport”, stelt Stephan Conter, CEO van Stephex. “Daarom organiseren we Knokke Hippique, een gratis zomerevent waar iedereen kan proeven van de paardensport. Wij zien een groot potentieel om de democratisering ook door te trekken bij de jeugd die elke editie meer en meer aanwezig is. Als we met Knokke Hippique ervoor kunnen zorgen dat de populariteit van de paardensport blijft stijgen is onze missie geslaagd.”

    “Paardensport kan en moet toegankelijker zijn voor iedereen”

    Stephex vindt het belangrijk dat de paardensport niet enkel voor het welvermogende deel van de bevolking is, maar gedemocratiseerd wordt. In 2018 werden alvast positieve vorderingen gemaakt binnen de democratisering van de paardensport. Volgens het jaarverslag van de Vlaamse Liga Paardensport (VLP) is het aantal clubs met jeugdleden tussen 0 en 18 jaar het afgelopen jaar gestegen van 522 naar 549, het aantal zonder jeugdleden is dan weer gedaald van 105 naar 83. Daarnaast was het uitgelichte thema van de VLP nog G-werking of werking met andersvaliden en integratie van kansengroepen. “Ondanks dat wij zelf aanvoelen dat er een enorme democratisering binnen de paardensport wordt doorgevoerd, merken we dat het nog te vaak wordt afgespiegeld als een elitesport,” vindt Stephan Conter. “Daaraan willen we bij Stephex graag iets veranderen. De paardensport kan en moet toegankelijker zijn voor iedereen.”

    Ideale uitvalsbasis voor een dagje aan de kust met kids

    Knokke Hippique legt echter niet enkel de focus op de paardensportcompetitie. Dankzij de randactiviteiten is het toegankelijk voor iedereen en zelfs een ideale uitvalsbasis voor een dagje aan de kust. In verschillende zones biedt Knokke Hippique voor ieder wat wils met een beach bar, food court, petanque baan en shopping area. Ook op vlak van experience zal het evenement de moeite waard zijn.

    Voor de kinderen is er tijdens de weekends ook extra animatie voorzien. “Daarnaast wordt er ook een speciale Kids Day georganiseerd,” ligt Stephan Conter toe. “Op die dag kunnen kinderen zelf pony ritjes maken, zijn er verschillende workshops te volgen en zal er een mega springkasteel staan!”

    Wereldtop jumping verzamelt in Knokke-Heist

    Knokke Hippique is er niet alleen voor de dagjestoerist, maar is daarnaast ook dé Belgische zomerhappening van de paardensport en zo een paradepaardje voor de paardenliefhebber. Er wordt van start gegaan op woensdag 19 juni met een driesterren competitie die eindigt op zondag 23 juni. Op donderdag 27 juni gaat de competitie weer van start, dit keer met een competitie van het allerhoogste niveau. Dit vijfsterren circuit eindigt op 30 juni met de Grote Prijs. De top van Belgische ruiters zal hier aanwezig zijn. Zo heeft Niels Bruynseels, de winnaar van vorig jaar, zijn aanwezigheid al bevestigd. Daarnaast zullen alvast 20 ruiters uit de top 35 van de wereldtop aantreden. “Nadat we de vijfsterrenweek feestelijk hebben afgesloten, kunnen de bezoekers de twee weekends daarna opnieuw genieten van het driesterren-circuit, spannende proeven, adembenemende acts, lekker eten en heerlijk shoppen”, sluit Stephan Conter af.

    Knokke Hippique is het jaarlijkse paardensportevent van Stephex. Van 19 juni tot 14 juli 2019 kan iedereen onder een zomerzon genieten van de paardensport op het domein van Knokke Hippique, gelegen in de Westkappellestraat in Knokke-Heist. Van 27 tot 30 juni gaat de vijfsterrenweek ook door op deze domeinen. Dit is een jumping van wereldklasse waar de top tegen elkaar springt.

    Stephex is een all-round paardenbedrijf opgericht door Stephan Conter. Het verhaal begint in 1986, wanneer Stephan Conter beslist om een klein bedrijf in paardenhandel op te richten. Ondertussen koopt en verkoopt Stephex wereldwijd meer dan 100 topklasse springpaarden per jaar, heeft het een eigen internationale topsport stal met wereldtoppers als Daniel Deusser en Lorenzo De Luca in dienst en is het met de uitbouw van Stephex Horsetrucks onbetwist marktleider in Europa. Tot slot organiseert Stephex met Knokke Hippique en de Brussels Stephex Masters twee 5 sterren paardenevents die ieder jaar tienduizenden bezoekers lokken.

     

     

    13-06-2019 om 08:03 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe afval ook mooi kan zijn in de keukenlade

    » Vuilnisemmers op maat van je lade - » Personaliseerbaar - » Handenvrij openen en geen rommel in zicht

    Een vuilnisbak is een noodzakelijk kwaad in je (design)keuken. Om nog maar te zwijgen van meerdere sorteerbakken. Gelukkig is er Orgalux die verschillende afvalemmers naadloos en bijna onzichtbaar op maat van je keukenlade kan integreren. Daarbovenop past de indeling met zijn neutrale, donkergrijze kleur in ieder interieur. Zo blijven de afvalemmers uit het zicht, maar toch binnen handbereik. Opgeruimd staat netjes!

    Milieuvriendelijk : Als je in de keuken aan de slag gaat, krijg je onvermijdelijk te maken met verschillende soorten afval. Broodkruimels, groenteafval, verpakkingsmaterialen, noem het maar op! Afval sorteren is nog nooit zo handig geweest met het nieuwe afvalsysteem waar je de verschillende sets van afvalbakjes per afvalsoort kan combineren in je keukenlade. Met de verschillende emmertjes kan je onmiddellijk sorteren zonder te moeten nadenken wat waar hoort.

    TIP: Maak afval sorteren makkelijker door met verschillende kleine afvalbakjes te werken. In combinatie met een grotere afvalemmer voor het gewone restafval, heb je op deze manier een ordelijke afvallade

    De kunststof emmers zijn gemakkelijk schoon te houden zodat de afvallade er stralend blijft uitzien.

    Gebruiksvriendelijk : De Orgalux afvalset past gemakkelijk in een keukenlade, bijvoorbeeld onder de spoelbak, om snel te sorteren en recycleren. Daarbovenop is de afvallade ook beschikbaar met SERVO-DRIVE uno, wat betekent dat je geen handen meer nodig hebt om de vuilbak te openen. Zachtjes tegen het front duwen met de heup, knie of voet en de lade opent automatisch. Hygiënisch en handig als je je handen vol hebt met keukenafval! Zo blijft het front schoon en komt het afval netjes in de juiste emmer terecht.

    Interieurvriendelijk : Dankzij de verschillende sets, is er altijd één geschikt voor jouw ladeafmetingen. En met zijn neutrale, donkergrijze kleur past de indeling ook in ieder interieur. Er zijn verschillende sets beschikbaar die individueel aangepast kunnen worden om optimaal gebruik te maken van de beschikbare laderuimte. In sommige sets is er naast de afvalemmers nog ruimte voorzien om schoonmaakproducten in op te bergen. De flessenverdeling zorgt hier voor overzicht en dat alles netjes blijft rechtstaan. Er is de mogelijkheid om iedere emmer afzonderlijk af te sluiten.

     





    13-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza viert de power van vrouwen

    Al bijna twintig jaar lang zet LolaLiza de spotlights op sterke vrouwen met een eigentijdse en eigenwijze modecollectie. Maar met de “Celebrating women since 2001” campagne gaat de Belgische modeketen nóg een stapje verder. Met de krachtige campagne zette LolaLiza de voorbije weken de spotlights op de power van vrouwen. LolaLiza stelt dan ook de ambitie voorop om vrouwen te empoweren en met elkaar te verbinden.

    Met de campagne, die eind april van start gegaan is, zette LolaLiza 5 bijzondere vrouwen in de kijker die elk een heel ander verhaal hebben. Maar met de gemene deler dat ze andere vrouwen helpen én inspireren! Stuk voor stuk power ladies die negatieve ervaringen in het leven aangrepen om er een positief verhaal van te maken. Die geïnspireerd werden door anderen en tegelijkertijd zelf anderen inspireren.

    • Hannelore Vens verloor haar beide benen toen ze op het spoor viel maar gaf niet op, beklom de Machu Picchu en zwemt voor het Belgische paralympische team.
    • Johanneke van Slooten is oprichtster van de organisatie Cherut en KoffieKlap en koos ervoor om vrouwen uit verschillende probleemsituaties te helpen.
    • Elke Jeurissen, oprichtster van het netwerk Straffe Madammen, werd geïnspireerd om zelfstandige te worden en wil nu andere vrouwen de steun en kracht bieden die ze nodig hebben om meer voor zichzelf en carrière op te komen.
    • Liesbeth Dillen is de drijvende kracht achter ‘She works with Wo-men’, waarmee ze zich focust op vrouwen in leidersposities.
    • En Isabelle Vandevelde (Kina) tenslotte, brak al een lans voor gekleurde vrouwen toen ze als eerste gekleurde model campagnes sierde in België. Bovendien richtte ze Cepia op, een organisatie die straatkinderen in Costa Rica educatie en onderdak biedt.

    Klanten konden de verhalen van deze power ladies ontdekken op de campagnewebsite womenoflolaliza.com. Daarnaast kregen ze de kans om een vrouw te nomineren die hen persoonlijk inspireert. Uit de inzendingen heeft LolaLiza vijf dames uitgekozen die met vijf verschillende awards in de bloemetjes gezet werden tijdens het grote Celebrating Women brand event.

    Celebrating Women brand event, een ode aan de kracht van vrouwen

    Op 28 mei vond het orgelpunt van de campagne plaats : het Celebrating Women brand event. Een 500 tal genodigden waren getuige van een groot feest boordevol hartverwarmende verhalen, ontroerende momenten en inspirerende gesprekken - een ode aan de kracht van vrouwen! De vijf power ladies uit de campagne deelden hun ervaring in een panel discussie, in goede banen geleid door host Ilse De Vis. Elke Jeurissen vervolgde met een empowering TEDtalk.

    Maar liefst vijf “Superwomen awards” werden uitgereikt aan inspirerende dames die door de klanten zelf genomineerd werden. Buurvrouw, zus, collega, moeder of vriendin : klanten konden powerwomen selecteren die ze bewonderen of die ze vanuit hun entourage kennen. Dat heeft voor schitterende verhalen gezorgd. Uit de honderden inzendingen werden de volgende genomineerden bekroond :

    • Sofie Schroos : Collega Suzy nomineerde Sofie omdat ze haar gezin en job als kleuterleidster perfect combineert met haar eigen zaak! Sofie en Suzy ontwikkelden samen de educatieve website Mila Lila om kleuters hun eerste woordjes Frans aan te leren.
    • Christine Caufriez : Zij voerde onlangs een zware strijd tegen borstkanker. Haar dochter vindt dat de overwinning van zo’n gevecht een echte award verdient! En gelijk heeft ze!
    • Anneke Raquet : Anneke is al vijf jaar pleegmoeder voor kinderen in crisissituaties. Anneke geeft heel veel warmte en aandacht, maar haar moeder vond dat ze ook zelf eens in de spotlights mocht staan.
    • Heidi Vlamynck : Deze alleenstaande mama kreeg na een zwaar ongeval te horen dat ze wellicht niet meer zou kunnen stappen. Dat was buiten haar wilskracht gerekend. Heidi revalideerde en liep zelfs een marathon!
    • Lamia Maata : is al meer dan 10 jaar betrokken bij de begeleiding van jonge adolescenten op de middelbare school. Haar vriendin die haar nomineerde, beschreef haar als een sterke , intelligente, vriendelijke en ongeëvenaarde vrouw. Een voorbeeld van vriendelijkheid en doorzettingsvermogen.

    Het Celebrating Women event bood ook tal van randactiviteiten aan, van een runway show met net dat tikkeltje power extra tot fashion workshops. Met de onthulling van LolaLiza Atelier, een tool waarmee klanten hun eigen jurk kunnen ontwerpen en een Europese primeur, zet LolaLiza ook zijn stempel als innovatieve retailer.

    The future is female!







    12-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza innoveert: ontwerp je eigen jurk met LolaLiza Atelier

    Een van de kernwaarden van LolaLiza is de empowerment van vrouwen. Via een online tool en de nieuwste digitale innovatie ‘LolaLiza Atelier’ kunnen klanten vanaf 4 juni hun eigen jurk ontwerpen en laten produceren.  

    Het Belgische LolaLiza lanceert hiermee een exclusief debuut in de Europese modesector. De jurk belichaamt voor LolaLiza sterkte en vrouwelijkheid; ze vormt het hart van het merk. Geen beter kledingstuk om deze unieke online tool mee te introduceren. Via lolaliza.com/atelier kan de klant in vier eenvoudige stappen – model, maat, stof en print, accessoire – een gepersonaliseerde jurk creëren en in één klik bestellen. Na drie weken wordt de jurk vanuit Italië aan huis geleverd.

    Joachim Rubin (CEO): “LolaLiza werkt meer dan ooit aan innovatie. Om beter aan de wensen van de consument te beantwoorden, wordt het team versterkt met nieuw talent. We zijn met trots een Belgisch bedrijf, en zetten digitale innovatie centraal in onze strategie, met de jurk als kernproduct. Die twee elementen hebben geleid tot het ‘LolaLiza Atelier’ project dat uniek is in Europa. We zijn dan ook enorm opgetogen dat onze klanten binnenkort vanuit hun zetel, in 4 klikken, een gepersonaliseerde jurk kunnen creëren. Het project maakt deel uit van onze huidige inspanningen om morgen nog interessanter en relevanter te zijn voor onze klanten.”

    In retail is het confectieproces normaal niet afgestemd op het produceren per stuk. Daar heeft LolaLiza een antwoord op gevonden. Door technologie en personalisatie te integreren kan het merk hiermee inspelen op de trends en de vraag van de consument. Klanten gaan steeds meer op zoek naar authenticiteit en gepersonaliseerde items waarmee ze hun identiteit kunnen tonen. Bovendien kunnen ze dankzij LolaLiza Atelier hun creativiteit de vrije loop laten, zonder een ontwerper te zijn. De Belgische LolaLiza-designers creëerden voor de lancering stoffen in rijke materialen en met weelderige prints. De perfecte inspiratiebron voor elke vrouw.

    Waar LolaLiza eveneens mee kan uitpakken, is de verkoopprijs: de aankoopprijs van de gecustomizede jurken variëert van 49.99 tot 79.99 euro. De levering aan huis of in een LolaLiza-winkel (in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg) is gratis. In zes Belgische winkels (Lier, Eeklo, Aalst, Auvelais, Lommel en Tielt-Winge) krijgen klanten ook de mogelijkheid om de stoffen en accessoires te ontdekken en voelen.

     









    12-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Negroni week

    De jaarlijkse Negroni week vindt voor het zevende jaar op rij plats van 24 tot 30 juni 2019. Tijdens deze week steunen tal van bars en restaurants over de hele wereld een goed doel, door een euro per verkochte Negroni te doneren.

    Dit initiatief van Campari in samenwerking met Imbibi Magazine, startte bescheiden in 2013 met 120 deelnemers. Vandaag staat de teller op ruim 10.000 deelnemers in 60 landen en heeft het initiatief al ruim 2 miljoen dollar opgebracht voor goede doelen.

    In tal van bars en restaurants kan je tijdens de Negroni week de mest verrassende varianten van de Negroni proeven. Via de slimme kaartapp Mapter kunnen consumenten ook gemakkelijk bars en restaurants in hun buurt vinden waar ze de Negroni in al zijn varianten kunnen (her)ontdekken; go.mapstr.com camparimap.

    Ook reikt Campari de sociale media, trainingstips aan om zelf aan de slag te gaan. Volg dus zeker Campari facebook, Instragram en Twitter om je Negroni week voor te bereiden. Voor een overzicht van alle activiteiten surf naar www.negroniweek.com

     







    11-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeans, jeans, jeans

    Denim Trend Women: FW19

    Denim is without a doubt the backbone of our wardrobes. Winter, spring, summer or fall, they're probably the only clothing item we refuse to let go. But there are certain nuances that gain steam during one season versus another. So what are the denim styles to know for Fall/Winter 2019? After a little investigating, we got the inside scoop for you!

    Laid-back kinda feel

    Relaxed, with a loose-fitting, sometimes low-rise waist and slouchy leg, baggy and laid-back denim have suddenly hit the scene as the denim style du jour. Not only are they comfortable, but they’re surprisingly chic when paired with the right accoutrements. Whether you go for something wide-leg and ‘90s-inspired, or opt for a straighter, elongated silhouette, there's a right fit for everyone with below styles;

    All washed out kinda feel

    The era of shoulder pads and crimped hair gets a bad rap, but nearly every trend associated with the time period has found its way back into fashion. The acid-washes may look like something pulled straight out of Nancy’s closet on Stranger Things, but don’t act surprised if you see every street style queen wearing the exact same thing in a few months' time. Be sure to hop on the trend with following musthaves;

    Revival of the denim shirt kinda feel

    Denim shirts provide the same aesthetic, offering a laidback yet luxe look that’s perfect for your weekend wardrobe. So, if you’re yet to add this classic shirt to your closet, now’s the time to do so. Denim shirts are more effortless to style than you might think and can work for any time of the year. Don’t believe us? We’ve rounded up proof that this timeless shirt looks fantastic in countless variations;

    Charcoal kinda feel!

    Nineties babies, we're looking at you. The return of charcoal-wash jeans has us reminiscing over all things '90s fashion. They are now giving the jean trend a modern spin. Take a cue from the below outfits and wear the darker wash just as you would blue—in other words, with everything from a T-shirt and boots to a blazer and sneakers.

     

     











    11-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beauflor stelt twee nieuwe gamma's vinylrol voor Moonlight & Olympus

    Beauflor verlegt de grenzen van de verbeelding met twee nieuwe gamma's vinylrol. Het Belgische bedrijf (divisie van Beaulieu International Group) is wereldleider in het segment van de vloerbekleding en zet de allernieuwste technieken in om verrassende en inspirerende decors te creëren.

    MOONLIGHT: fun of authentiek?

    Met dit exclusieve gamma van digitale prints trekken de designers van Beauflor alle registers open. Ze stellen enerzijds reproducties voor met effecten van hout, marmer en cement en anderzijds waanzinnig realistische decors. De verbeelding kent geen grenzen: koffie, een aquarium vol koivissen, een enorme tuin met madeliefjes of een zandstrand. De decors zijn uitermate geschikt voor innovatieve projecten in de vastgoedsector!

    OLYMPUS: Eerbetoon aan het hout

    Het gamma Olympus is een liefdesverklaring aan traditionele vloerbekleding. Beauflor maakt gebruik van hoogwaardige digitale printtechnieken om het effect van houtplanken na te bootsen, zonder met het blote oog zichtbare herhaling. De planken kunnen tot twee meter lang zijn voor een elegante en opvallend realistische weergave. Olympus is een eerbetoon aan eikenhouten parket maar ook aan het visgraatmotief.





    10-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Romance, wecandance
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ahead of the 7th edition of WECANDANCE, we made a special WECANDANCE to this year's Safari Nomads theme.

    OUR STORY

    Romance Chocolate is ethically sourced, plant-based chocolate made from organic cocoa and made in Belgium. We guarantee that the entire process from bean to bar was carried out with the highest regard for the local farmers and the earth’s natural resources. Romance Chocolate is 100% organic and 100% plant-based. We use coconut nectar as a sweetener and low temperature roasting to give the flavour of the beans time to fully awaken. Its taste is designed to have you engage in a moment of heavenly delight, so rest assured that honesty is an essential component of this product.

    The WECANDANCE edition is sourced from TANZANIA, 70g. ORIGIN: Kokoa Kamili, Tanzania. INGREDIENTS: 70% cacao mass, coconut nectar. On sale for €12 via wwww.romance-chocolate.com

    BRING SOME ROMANCE TO YOUR LIFE

    Romance Chocolate is ethically sourced, plant-based chocolate made from organic cocoa. We guarantee that the entire process from bean to bar was carried out with the highest regard for the local farmers and the earth’s natural resources. Nothing that might disrupt a healthy intake of pure ingredients was added to or taken away from this product. Romance Chocolate is 100% organic and 100% plant-based. We use coconut nectar as a sweetener and low temperature roasting to give the flavour of the beans time to fully awaken.

    10-06-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!