Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    08-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to work: daar zijn de slapeloze nachten weer ...

    Ah ****, je bent die rapportering vergeten door te sturen! Als een zombie staar je voor je uit naar het plafond. Michael Jackon's Thriller is er niets naast. Je bent een wrak. Een druk leven, veel werk en stress zijn niet bevorderend voor je nachtrust. Vaak lig je ook nog eens uren te piekeren. Herkenbaar? Geen paniek, met volgende tips van de Sleeplife experten lig je niet meer wakker van oververmoeidheid. Toch nog moe na een goede nachtrust? Ook dit zochten we voor je uit.

    1. Ontspan en denk niet aan je werk.

    Als je makkelijk wil inslapen, moet je enkele uren voordat je naar bed gaat volledig ontspannen. Een warm bad, een goed boek, je favoriete nummer … helpen om de stress van je af te schudden. Nog snel even je e-mails checken of piekeren over werkgerelateerde zaken doe je beter niet. Makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer je werk opzij te schuiven. Breng in plaats daarvan tijd door met je kinderen of partner. Quality tiiiiime!

    2. Weet wat je eet (en drinkt)

    Hoewel je van vetten en suikers wel slaperig wordt, verstoren ze je slaap. Dat komt doordat je lichaam veel energie nodig heeft om ze te verteren. Heb je nog een hongertje ’s avonds? Ga voor een lichte maaltijd. Ook cafeïne kan de oorzaak zijn van slecht slapen. Cafeïne houdt je alert. Zelfs als je enkele uren voor het slapengaan nog een kopje koffie drinkt, zit de cafeïne nog in je lichaam. Net als alcohol verstoort cafeïne je REM-slaap. Je raakt niet in een diepe slaap en zal bijgevolg slecht doorslapen

    3. Beweeg je vrij

    Ook sporten is een goede slaaptip. Te weinig beweging kan namelijk slaapproblemen veroorzaken. Als je gaat joggen, loop je letterlijk de zorgen van overdag van je af. Bovendien vermindert een goede conditie stress en slaap je beter. Fysieke inspanningen bevorderen dus je slaap, behalve als je ze vlak voor het slapengaan doet. Je hartslag kan dan nog te hoog zijn, waardoor je gaat zweten en onrustig bent.

    4. #kannietslapen: die gsm moet echt weg!

    Kijk jij ook nog altijd eens naar je sociale media op je smartphone of tablet voor je gaat slapen? Mobiele toestellen produceren ‘blauw licht’ en hebben een negatieve invloed op het hormoon melatonine. Ze wekken de indruk dat er nog licht is, waardoor je ogen minder snel vermoeid worden. Je blijft langer wakker en je biologische klok en slaapritme worden overhoop gehaald. Slapeloosheid steekt de kop op en de dag nadien zul je meer last hebben van moeheid. Laat zulke toestellen dus beter in de woonkamer achter.

    5. Zorg voor een aangename temperatuur

    Over het algemeen slaap je best in een kamer waar het tussen de 16 en 22°C is. Heb je de temperatuur in je slaapkamer niet in de hand? Aan de temperatuur in je béd kan je wel wat doen. Synthetische materialen ventileren doorgaans niet zo goed, waardoor je het in de zomer vaak te warm hebt. Of – erger nog – kletsnat wakker wordt. Kies zoveel mogelijk voor natuurlijke materialen, zoals een katoenen overtrek (-satijn of -flanel) en een donzen dekbed. De vezels ademen, waardoor ze warmte opnemen en weer afgeven. Tegelijk hebben ze een isolerende werking. Daardoor krijg je het nooit te warm of te koud. Dat in combinatie met een ventilerende pocketveren- of latexmatras én een katoenen pyjama zorgt voor een ideale temperatuur de hele nacht door. Zowel in de zomer als in de winter.

    6. Slaap je wel in het juiste bed?

    In bed recupereert je lichaam optimaal van de inspanningen overdag. Tenminste, als je bed afgestemd is op je lichaam en slaapbehoeften. Laat daarom je SLAAP-DNA® meten. Zo weet je precies waar je lichaam de meeste ondersteuning nodig heeft. Als je de nacht doorbrengt in een bed dat ergonomisch samengesteld is, verkleint de kans op slaapproblemen en word je uitgerust wakker. Zonder rug- of nekpijn, hoofdpijn of schouderpijn. Good morning sunshine!

    7. Vergeet je ontbijt ook niet

    Heb je een goede nachtrust gehad, maar dommel je na de eerste werkmeeting toch weer in? De kans is groot dat je last hebt van insulinepieken. Met deze ontbijtideeën, kom je de hele dag door.

    • Ga voor een vezelrijk ontbijt en kies voor trage, vezelrijke koolhydraten. Denk maar aan zuurdesembrood, donker brood, pitten of zadenbrood, gepofte quinoa of havermout als ontbijt.
    • Een absolute winner als koolhydraatarm ontbijt is groenten- of fruitbeleg zonder toegevoegde suikers. Ook geroosterde of gegrilde groenten bezorgen je gegarandeerd een energierijke start van je dag!
    • Heb je een slowjuicer in huis? Ideaal om sapjes of smoothies te maken van groenten of fruit! Een slowjuicer perst in plaats van te centrifugeren, waardoor er geen wrijvingswarmte vrijkomt en de enzymen intact blijven.Als je een ontbijtsmoothie van vruchten en plantaardige drank maakt, probeer je fruit dan zoveel mogelijk met de schil te gebruiken. Voeg ook wat zaden of noten toe. De fruitsuikers worden dan trager opgenomen. De voordelen? Je krijgt langer energie van je smoothie en je vermijdt een suikerdip!
    • Probeer steeds gezonde vetten en eventueel wat (plantaardige) eiwitten toe te voegen. Denk maar aan een eitje, een lepeltje kokosolie of wat hummus. Die zorgen niet alleen voor verzadiging, maar geven ook extra energie.






    08-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gemme: een juweel van een kaars

    Het Belgische “Made with magic” juwelenmerk Solya lanceert een eigen 100% veganistische kaarsencollectie. De kaarsen hebben een subtiel parfum van katoen en zijn een echt herbruikbaar decoratie-element! Wanneer de kaars opgebrand is, krijgt de gebruiker de beschikking over de halfedelstenen die verwerkt zijn in de plantaardige kaarswas.

    Solya gebruikt halfedelstenen uit de eigen juwelencollectie en verwerkt deze in de eerste kaarsencollectie, beschikbaar in 16 originele varianten: rode jaspis, tijgeroog, lapis lazuli, amazoniet, amethist of roze k

    COLLECTIE ‘GEMME’: EEN UNIEKE ERVARING

    Wanneer de kaars is opgebrand, krijgt de gebruiker de beschikking over de edelstenen die hij of zij vervolgens kan schoonmaken en uitstallen in een etalagekast of in een vaas. Er zijn oneindig veel mogelijkheden! Ieder kaars werd gemaakt met maar één doel: de gebruiker aangenaam verrassen. Wie smelt er niet figuurlijk weg bij een kaars waarin bladgoud verwerkt zit?

    MILIEUZORG, EEN PRIORITEIT De Solya kaarsen zijn volledig handgemaakt in de Brusselse atelier van het merk. De gebruikers? Iedereen die op zoek is naar natuurlijke, authentieke en lokaal gefabriceerde kaarsen. Solya draagt ook zorg voor het milieu. Iedere kaars is immers gemaakt van 100% natuurlijke en bioafbreekbare sojawas en met een houten kaarsenpit. Het hout maakt bovendien een zacht knetterend geluid waardoor de kaars ook de authentieke sfeer van een open haard creëert.





    08-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunst op zee

    MSC CRUISES INTRODUCEERT ‘S WERELDS EERSTE ‘FINE ART EXPERIENCE’ AT SEA

     

     

    De originele Danse Dessin Tekeningen van Edgar Degas aan boord van MSC Grandiosa ! MSC Grandiosa is de nieuwste aanwinst van de MSC Cruises vloot en het eerste cruiseschip ter wereld waarop gasten kunnen genieten van de schone kunsten met de ‘Fine Art at Sea Experience’. Omgeven door de ‘Danse Dessin’ tekeningen van Degas, een boeiende kunstcollectie van originele en iconische impressionistische werken, gebruiken de gasten de maaltijd en brengt de reiservaring naar een nog hoger niveau.

    Gehuisvest in een speciaal hiervoor ontworpen installatie binnen het chique “L’Atelier Bistro” in het hart van de Mediterrane Promenade van het schip, bevindt zich de Edgar Degas-tentoonstelling, de eerste selectie uit deze unieke collectie die aan boord van een cruiseschip te zien is. De Danse Dessin serie portretteert 26 studies van dans en beweging en werd eerder tentoongesteld in vooraanstaande galerijen en musea. Het werk van Degas is de belichaming van de ziel van een romantisch Parijs en past bijzonder goed in het concept van de nieuwe Franse Bistro aan boord van de MSC Grandiosa. De gasten kunnen helemaal opgaan in het leven en werk van Degas, dat belicht wordt door vijf video’s die bij de kunstwerken te zien zijn.

    Met elk schip dat aan de vloot van MSC Cruises wordt toegevoegd, probeert het bedrijf de ervaring van de gasten te verrijken met nieuwe en unieke elementen die elders op zee niet te vinden zijn. Dit laatste initiatief brengt de wereld van de schone kunsten en die van techniek samen, waardoor een ongeëvenaarde vorm van entertainment wordt verkregen die exclusief voor de gasten bestemd is en die kunst dichter bij hen brengt.

    De introductie en presentatie van de gerenommeerde werken maakt deel uit van de samenwerking tussen MSC Cruises en THE AIMES, experten in het creëren van multi-sensorische, interactieve ervaringen, waarbij innovatieve technologie wordt ingezet om mensen warm te laten lopen voor kunst en cultuur. De tentoonstelling werd samengesteld door Marco Smarrelli, kunsthistoricus, criticus en lid van THE AIMES.

    Volgens Marcello Smarrelli, samensteller van tentoonstelling, was Degas “ondanks zijn ogenschijnlijk romantische onderwerpen, iemand die graag experimenteerde en die zeer geïnteresseerd was in het gebruik van de nieuwe technologieën die in die jaren van grote wetenschappelijke en industriële ontwikkelingen voorhanden waren. In zijn voorstudies onderzocht hij met name de bewegingen van het menselijk lichaam en trachtte hij die te reproduceren in zijn kunstwerken. Om die reden was zijn aanpak van kunst van fundamenteel belang bij het ontstaan van fotografie en film, waarvan hij een van de grondleggers was. Ik weet zeker dat hij zou hebben genoten van deze interactieve kunsttentoonstelling, de enige in haar soort op zee. Het is dan ook de gelegenheid bij uitstek om mensen op een geheel nieuwe manier met de kunstwerken van Degas te verbinden en om dit alles tot leven te laten komen voor de gasten van MSC Cruises via digitale middelen“.

    De vloot van MSC Cruises krijgt in november met de komst van de MSC Grandiosa een nieuw vlaggenschip. Dit hypermoderne schip biedt een grote verscheidenheid aan ervaringen aan iedere gast, zoals top entertainment met de nieuwste shows van Cirque du Soleil at Sea, een ruime keuze aan internationale eetgelegenheden, nieuwe activiteiten voor families of een verbeterde MSC Yacht Club.

    De MSC Grandiosa wordt het tweede schip dat uitgerust is met ZOE, de eerste virtuele, persoonlijke en spraakbestuurde cruise-assistent en het innovatieve en digitale MSC for Me programma, dat de gasten helpt om het uiterste te halen uit hun cruisevakantie.

               







    07-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rechte lijn naar Mobicar 19
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Van donderdag 3 tot en met maandag 7 oktober is het opnieuw zover: dan vindt Mobicar’19 plaats in Brussels Expo. Op Mobicar 19’ ontdekken liefhebbers van caravans en motorhomes niet minder dan 700 nieuwe modellen, maar ook accessoires en diensten voor een geslaagde kampeervakantie. En dit net op een moment dat de sector de wind in de zeilen heeft, met steeds meer Belgen die in een motorhome of caravan investeren.

    Mobicar’19 in een oogopslag

    Voor de 57e editie steekt Mobicar in een nieuw jasje. Het logo kreeg een opfrisbeurt, met warme kleuren die meteen doen dromen van vakantie.

    Aan die vakantie zullen de bezoekers ook meteen denken wanneer ze een bezoek brengen aan de beurs, waarvan de oppervlakte dit jaar werd uitgebreid. De Patio van Brussels Expo verwelkomt diensten en accessoires, maar ook verschillende modellen stacaravans. De opdeling van de beurs in drie zones, die vorig jaar werd ingezet, werd gesmaakt door de bezoekers en hernomen voor de editie 2019. Er is één zone voor motorhomes, één voor caravans en één die accessoires, diensten en stacaravans groepeert. De verschillende delen zijn te herkennen aan de kleuren op het beursplan én aan het tapijt dat in de beursgangen ligt: groen voor motorhomes, blauw voor caravans en geel voor accessoires en diensten. Zo vinden de bezoekers makkelijker hun weg en kunnen ze gerichter op zoek gaan naar wat hen het meest interesseert.

    Bezoekers die op Mobicar’19 een motorhome of caravan aankopen, kunnen hun nieuwe aanwinst vieren met een fles champagne, die hen door de beurs wordt aangeboden.

    Wie de knoop nog niet heeft doorgehakt, kan op de Heizelsite een testrit met de motorhome doen. Ideaal voor liefhebbers die nog twijfelen over de aankoop van een voertuig of denken dat rijden met een motorhome te ingewikkeld of te moeilijk is. Onder begeleiding van één van de exposanten maken ze een testrit met een model naar keuze, tussen Brussels Expo en het Atomium. Bezoekers dienen zich verplicht vooraf online in te schrijven hiervoor.

    De vaste waarden

    Naast nieuwigheden, is er op Mobicar’19 ook plaats voor enkele vaste waarden. Zo verkiezen de bezoekers de Caravan en de Motorhome van het Jaar 2020. 18 motorhomes en 6 caravans strijden voor deze prestigieuze titel. Een vierkoppige jury zal de genomineerden zorgvuldig uitkiezen. De winnaars worden uiteindelijk gekozen door de bezoekers tijdens de beurs.

    Mobicar’19 zet naar goede gewoonte de deuren open voor de kleinste kampeerders, met een speciaal aan hen gewijde kinderhoek, vol leuke activiteiten. Ze zijn er welkom tijdens het beursweekend op 5 en 6 oktober. Avontuurlijke kids kunnen hun hart ophalen aan de Mobicar-klimmuur, voor een unieke verticale roadtrip. Groot en klein kunnen tijdens hun bezoek halt houden aan één van de streetfood kraampjes.

    Ten slotte is er op de beurs opnieuw een overnachtingszone voor zij die de beurs bezoeken met hun eigen motorhome of caravan. De overnachtingszone is een geprivatiseerd outdoor sportterrein net naast de hallen (toegang via Keizerin Charlottelaan). Plaatsen zijn te reserveren voor de nachten van woensdag 2 t.e.m. zondag 6 oktober. Een overnachting kost 10 euro per voertuig per nacht voor een staanplaats met elektriciteit. Reserveren kan op de website van Mobicar. www.mobicar.be

    06-09-2019 om 08:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Catalina J : the tender journey of her soul

    FALL-WINTER 2019/20 COLLECTION

    De FW19-collectie van Catalina J is geïnspireerd op de jaren 80 en werpt zich op als een herinterpretatie van de Tailoring trend. De vleugjes urban streetwear geven de collectie een eigenaardig harmonieuze sfeer. De ontwerpster laat haar unieke en karaktervolle stijl verder evolueren door middel van gedurfde in-en uitsnijdingen, schouders met volume, verfijnde details, chique texturen en duidelijke lijnen.

    DE HERFST-WINTERCOLLECTIE 2019/20

    Een denkbeeldige reis op zoek naar de allerfijnste zijden stoffen, zo kan men het creatieproces het best omschrijven. De inzet? Exclusieve, grafisch gedurfde en tegelijk minimalistische prints. De bevrijde geest van de heldin komt tot uiting in het spel van asymmetrische en ongedwongen details. De Tailoring trend is alom aanwezig, zowel in de dagversies als de avondversies, doorheen de mix van de boyish blazer en de vrouwelijke jurken of de lange en brede broeken.

    De collectie is de reflectie van een vrouw met een sterke persoonlijkheid, duidelijke stijlkeuzes en een elegant evenwicht tussen haar mannelijke kant en haar sensuele vrouwelijke kant. Catalina J creëert een unieke en hedendaagse look. De ongekunstelde elementen van de collectie zoals het gebruik van stretch, de elastische band en de ritssluitingen krijgen een moderne en elegante toets. De plooien, de in-en uitsnijdingen en de transparante stukken creëren kledingstukken die perfect passen binnen een urban levensstijl.

    Het kleurenpalet bestaat uit subtiele neutrale tinten: lichtbruin, kakigroen en aardetinten maar ook wit, zwart, grafische prints en lichtroze.

    DE STIJL

    De stijl van Catalina J past perfect bij actieve en ambitieuze persoonlijkheden die op zoek zijn naar originaliteit en perfectie. Catalina Jitaru wil met kwalitatief hoogstaande mode tegen een juiste prijs de moderne kant van de vrouw benadrukken. Die ambitie leidt al snel tot een unieke stijl. “De silhouetten die ik maak zijn licht, ze laten het lichaam als het ware al zwevend voortbewegen.”

    Enkele typische kenmerken van de Catalina J stijl? Asymmetrie, oog voor detail, een monochroom kleurenpalet met wit, zwart en crèmekleur als belangrijkste tinten en enkele subtiele motieven. De stukken hebben karakter en zijn met veel precisie ontworpen.

    De luxueuze stoffen (Italiaanse zijde, wol, crêpe...) worden met veel zorg verwerkt tot originele stukken. Al enkele collecties lang is de capejurk één van de meest uitgesproken stukken van het merk. De capejurk is tijdloos en evolueert in verschillende stoffen met de seizoenen mee en volgens de inspiratie van het moment. Voor deze collectie heeft de ontwerpster vooral getextureerde stoffen, volledig traceerbare zijde en fijne viscose gebruikt die de kleding een vlotte gezwindheid geven.

    Daarnaast voegt Catalina J ook een ethische kant toe aan haar creaties. Ze kiest resoluut voor organisch katoen. “Ook hier gaat het om een moderne aanpak, ethische mode is de toekomst!” Het concept van slow fashion past perfect bij de visie van Catalina J: een tijdloos aanbod dat de seizoenen en de trends overstijgt.

    Catalina J is te koop op de website www.catalina-j.com alsook in verschillende multimerkenboetieks in Brussel en in Gent.









    05-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feast your eyes on a print safari

    Betty Barclay FW19

    A wide range of animal prints, floral patterns and natural colors : this winter, Betty Barclay is inviting us for an exciting print safari! A pattern mix of flowers, checks, leopard print as well as statement prints that will charm and captivate. Element prints also play a key role, and paisley combined with check is a natural pattern mix. Expressive colour blocking makes the most of print theme, and unbeatable animal prints such as zebra and leopard add an extra dimension. This print theme is rounded off with an exotic snake print, in pink and brown hues for a unique effect.

     







    04-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rue Blanche FW19

    Rue Blanche legt dit seizoen de nadruk op de Schotse toets en de jaren ‘70. De stijl wordt sterk beïnvloed door de romantische kant van de jaren ‘70 toen gebloemde jurken, rokken en hemden de basis van de garderobe werden. De collectie omvat tal van carrémotieven, texturen van boucléwol en een wijde lange broek met hoge taille. Volants, franjes en lussen maken ook hun comeback.

    Sommige kledingstukken hebben een retro-futuristisch allure, zoals de witte SMOKE tuniek met een uitgezuiverde sciencefiction vorm, het CYRAX hemd met extra knopenlijst, de hoge HABAL met afgerond armsgat en een JAX jurk met zachtgrijze, sculpturale mouwen.

    Alle warme schakeringen van de collectie zijn ontleend aan de Espaces d’Abraxas: oranjetinten, elektrisch blauw, oudroze, roest en marine, gedempt turkoois – een vrolijke zaak van kakafonie.

    Tot slot geven we dit seizoen de voorkeur aan duurzaamheid. We willen zoveel mogelijk duurzame elementen inbrengen in het snit en naad gedeelte van de collectie, zonder ooit afbreuk te doen aan de uitgezuiverde afwerking en de hedendaagse aantrekkingskracht van de kleding. Gerecycleerde vezels, zuivere garens, chemisch duurzame kleurstoffen, waterdichte coatings zonder PFK’s en gecertificeerd biologisch katoen: al deze kleine elementen vormen een persoonlijke en eerlijke poging om kleding te maken die niet alleen mooi oogt, maar ook milieuvriendelijk is.

    RUE BLANCHE - Belgian women’s rtw – T. +32 (0)2 481 50 81 - www.rueblanche.be







    04-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twinset Milano

    PLEASE DON'T BUY: THE STREAMING OF FASHION

    In a society where everything rapidly changes, the market is forced to ask itself: what will shopping be like in the future? Netflix launched a streaming on demand service in 2008 and Spotify adopted the same method for music. The fact that television and music were the pioneers of sharing is plausible, given their impressive number of users and their nature that, by definition, must be future-forward. It's exactly the same for fashion. This led to the idea considering a formula that makes it possible to wear an outfit without necessarily buying it: this is the rental, which is a contract for the temporary use of an object. It is in this context that Twinset presents the PLEASEDONTBUY collection that, on one hand, satisfies the needs of the market and, on the other, is different from what the market has already presented in this sector.

    • Twinset is the first brand to develop a rental-related business in the fashion world, starting from production (100% Made in Italy) and reaching the final consumer.
    • Unlike existing web platforms that present a multi-brand offer, the garments with the "PLEASEDONTBUY signed by Twinset" label are not part of the TWINSET collections for sale in season but are designed for special moments and contain super-trendy items of artisan quality.
    • Another novelty is the display: the value of the project is expressed through shop corners designed specifically to contain these special clothes and to give consumers a unique experience.
    • The proposal of formalwear and clothes for special occasions made from precious materials with exquisite details 'democratizes' a product that, due to its intrinsic and technical quality and, consequently, price would be inaccessible to most people today. In this way, even young people can experience and appreciate artisan craftsmanship and the value of unique materials.
    • PLEASEDONTBUY will have dedicated advertising as well as its own IG, FB and Youtube accounts.

    “When the PLEASEDONTBUY idea came to me, I realized the risk, especially tied to project execution given the logistic and technological constraints," said Alessandro Varisco, CEO of Twinset. "But I felt the need to provide a different solution in a market where everything and its opposite exists. At the same time, my goal was also to stimulate the company to speak a more modern language closer to new generations. When I talk about the project with people, I see them smiling with satisfaction. This already gratifies me and makes me understand that our clothes will be associated with the positive values of rentals, which are speed and freedom. And all this is possible at a very affordable price.”

    As a first step, PLEASEDONTBUY will make its debut on the market through selected retail distribution in Italy, starting with the flagship stores in Milan on Via Manzoni and on Corso Vittorio Emanuele, in Rome on via del Corso and on Via Cola di Rienzo, and in Florence, Orio al Serio, Bari and Torino. In 2020, in addition to extending the network to all mono-brand stores worldwide, it will become a digital reality and will be open to the wholesale channel. @pleasedontbuy #PLEASEDONTBUY #SIGNEDBYTWINSET  www.pleasedontbuy.com

     





    03-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bakken bij het vallen van het blad ...

    » geschikt voor binnen en buiten - » past perfect in de vaatwas - » antikleeflaag voorkomt plakkerige restanten

    De gezellige avonden samen rond de barbecue moeten niet stoppen omdat de zomer ten einde loopt, integendeel! De herfst staat weer voor de deur en in plaats van halloweenpompoenen op te vullen met theelichtjes, kunnen we deze ook op de plancha leggen voor een sfeervol herfstmaal. De Victor plancha van Barbecook warmt vliegensvlug op, de ingrediënten kleven niet aan de bakplaat en je rolt 'm gemakkelijk overal mee naartoe op de trolley. Bovendien past hij nog eens in de vaatwas ook!

    De Thermicore planchaplaat past niet alleen op de Victor van Barbecook. Gebruik deze ook binnenshuis - in de oven of op je fornuis (gas, inductie, elektrisch).

    Bakken in 1, 2, 3

    De Thermicore-technologie warmt de planchaplaat vliegensvlug en gelijkmatig op en koelt gecontroleerd weer af. De planchaplaat wordt tot een uitzonderlijk hoge temperatuur voorverwarmd zodat de ingrediënten slechts een korte baktijd nodig hebben, het voedsel niet aan de bakplaat blijft kleven en de smaak en voedingstoffen bewaard blijven. Bovendien bak je op de plancha met een minimum aan vetstof. Gebruiksvriendelijk en gezond dus!

    Propere planchaplaat

    Dankzij de antikleeflaag kan je verschillende ingrediënten tegelijk of na elkaar op de plancha bereiden: vis, vlees, groenten, er blijft niets aan kleven. Doordat alleen de kookplaat in contact komt met etenswaren, hoef je ook alleen maar deze schoon te maken. Jouw planchaplaat is in no-time weer proper want hij past zelfs perfect in de vaatwas.

    Allez, allez, roulez!

    De Victor plancha is erg licht, waardoor je hem gemakkelijk zowel binnen als buiten kan gebruiken. Met de stevige wielen van de trolley kan je de Victor bovendien op gelijk welke ondergrond manoeuvreren. De trolley zorgt voor extra beweeglijkheid en stabiliteit en maakt van jouw plancha de ideale buitenkeuken.

    De Belgische barbecuespecialist Barbecook heeft sinds zijn oprichting in 1985 maar één missie: inspelen op innovatie waardoor barbecueën leuker, makkelijker en eenvoudiger wordt. Barbecook is beroemd geworden dankzij het QuickStart-systeem voor houtskoolbarbecues. Met gewoon wat krantenpapier en een lucifer ben je dankzij dat systeem al na vijftien minuten aan het grillen. www.barbecook.com







    03-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zet River Cleanup nu in je agenda - Dimitri Leue geeft het goede voorbeeld

    Save the date - River Cleanup - 21/09/2019

    Het belang van de rivieren proper houden om ook onze oceanen te vrijwaren van plastiek hebben we al meerdere keren aangetoond. Nu is het dus echt tijd om in actie te schieten. Zet 21/09 alvast in je agenda want op World Clean Up Day gaan we België een stukje meer plastiekvrij maken. Dimitri Leue ging als peter van het River Cleanup project al even een kijkje nemen aan de Schelde...

    Net zoals Dimitri wil River Cleanup op een positieve manier mensen bewust maken en aanzetten tot actie. De simpele daad om zwerfvuil op te rapen bij jou in de buurt en daardoor actief zorg te dragen voor onze planeet is vaak de start van vele kleine veranderingen in onze manier van denken, doen en leven. We maken mensen deel van de oplossing in plaats van het probleem. - Thomas de Groote, River Cleanup.

    Twijfel je nog om mee te doen? Wij vroegen aan River Cleanup de top 3 redenen om mee te doen:

    1) Een plekje langs een rivier of beekje opruimen is super eenvoudig. Iédereen kan het.. en je ziet direct het resultaat bij jou in de buurt!

    2) Een frisse wandeling in de natuur is goed voor je: het werkt rustgevend, geeft je energie én een gratis dosis vitamine D

    3) Na je actie krijg je een uniek gevoel van voldoening, dat je deelt met alle vrienden, collega’s en buren die erbij waren

    Praktisch

    21 september 2019 // 10u - 18u

    Er zullen die dag in België meer dan 50 cleanups in steden langs Schelde, Maas en hun zijrivieren georganiseerd worden. In Antwerpen zijn er 2 startlocaties (Nieuw Zuid en Stormkop), na afloop verzamelen alle deelnemers aan Stormkop voor een welverdiende en gratis consumptie. Graag inschrijven via de link:

    www.river-cleanup.org/nl/schelde-maas/antwerp-belvedere

    Details

    Cleanup 10u-13u : Er wordt enerzijds verzameld aan Nieuw Zuid en anderzijds aan Stormkop om van daaruit in groepen verschillende routes te bewandelen langs de Schelde.

    • Info Nieuw Zuid: https://www.river-cleanup.org/nl/schelde-maas/antwerpen-nieuw-zuid

    • Info Belvédère: https://www.river-cleanup.org/nl/schelde-maas/antwerp-belvedere

    Connect 12u-13u

    Na de cleanups wordt er verzameld aan Stormkop om het afval te sorteren in een mobiel recyclage punt, mogelijk gemaakt dankzij Stad Antwerpen. Sorteren is een belangrijk onderdeel van de cleanup, zo krijgt het afval een nieuw leven en werken we allemaal samen aan een circulaire economie.

    Celebrate 12u-18u

    Cleanups are FUN, so let's CELEBRATE! Alle deelnemers krijgen een gratis en welverdiende consumptie. De duurzame markt zal verschillende standjes herbergen waar je ideeën kan opdoen of delen, duurzame producten kan ontdekken en praten met je co-cleaners. Daarnaast zullen er ook workshops worden voorzien. Eten en drank standjes zijn aanwezig voor de dorst en honger te lessen. Daarnaast zullen er ook enkele sprekers zijn die je meer vertellen over duurzaamheid, de plastiek problematiek, e.d..

    Peterschap Dimitri Leue

    Dimitri slaagt erin om op een grappige, positieve manier aandacht te krijgen voor het klimaat, het milieu en onze planeet… Met toegankelijke voorstellingen voor jong en oud brengt hij iets los bij het publiek en zijn energie zet ons aan tot denken én tot actie. Een aanpak die helemaal past bij die van River Cleanup!

    Kom jij die dag mee de handen uit de mouwen steken en deelnemen aan de cleanups? Wij hopen alvast van wel! Tot dan!

    https://www.river-cleanup.org/nl/schelde-maas

    #rivercleanup #worldcleanupday

    Partners: Delhaize, Unilever, Triple Living Group, Eco-oh, Sevendays, Plasta - Vrienden: World Cleanup Day Belgium, Let’s do it Foundation, JCI Belgium, 10minutesaday, Zero Plastic Rivers, Stormkop, Duval Branding, MMBSY, DHL Express, Multimasters, Standaard Uitgeverij, Neutral, Amstel Beachflags, Mooimakers, BeWapp, CO2Logic, Online Orpheus, Tobacycle, Labels & Things, Texcom

     

     





    02-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!