Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    22-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Summer, I am not letting go of you

    Cozy lights for those warm October nights

    As much as we love the moody days of Fall and Winter, we always look for new ways to hold on to summer as it gets colder. Summer is such a special season filled with joy, laughter, warmth and sunlight...

    Seasons are changing, resulting in even warmer Autumn days and nights.

    Let's take these relatively warm October days, to get together with family and relatives and realize how lucky we are to be able to sit outside at this time of year.

    The only thing missing is some extra lighting: it's still warm enough to sit outside for a cocktail but it does get dark earlier in the evening. Royal Botania brings light to your Indian Summer nights.







    22-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwitserland terug van weggeweest

    Interhome noteert stijging van 25%! De zomer is nog in het land, maar toch dromen we stilaan ook al van de sneeuw. Heb je nog geen vakantiewoning geboekt voor je wintervakantie? Dan wacht je maar beter niet te lang. Bij Interhome steeg het aantal boekingen voor de winterperiode de afgelopen maanden met 20% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Vooral Zwitserland wint aan populariteit (+25%).

    Het succes van Zwitserland in cijfers

    Een wintervakantie doorbrengen in een vakantiewoning van Interhome wordt steeds populairder. Momenteel is het aantal boekingen voor deze winter al gestegen met bijna 20%. Vooral Zwitserland maakt een serieuze inhaalbeweging. Vorig jaar stelde Interhome al vast dat Zwitserland helemaal terug is sinds de Zwitserse centrale bank in 2015 besloot om de Zwitserse frank los te koppelen van de euro. Dit bracht de koers tijdelijk wat uit balans, maar ondertussen is dat alweer genormaliseerd. Dat is duidelijk te zien aan de boekingen van Zwitserse vakantiewoningen bij Interhome die voor deze winter gestegen zijn met maar liefst 25%. Het groeiende succes van Zwitserland gaat gedeeltelijk ten koste van Frankrijk, het land dat in principe bij Belgen de voorkeur geniet als skibestemming.

    De aantrekkingskracht van Zwitserland

    “Hoe kunnen we deze stijgende cijfers voor Zwitserland verklaren? In de eerste plaats kiezen Belgen in toenemende mate voor een skivakantie in Zwitserland vanwege de authentieke beleving. In de tweede plaats valt het comfort van de ruim ingerichte Zwitserse accommodaties zeer goed in de smaak bij Belgische skiërs. Bovendien is de keuze aan charmante chalets ook groter in Zwitserland dan bij andere skibestemmingen. Voeg daar de moderne ski-infrastructuur en Zwitserse kwaliteit aan toe en het lijkt me dan ook logisch dat Zwitserland in de lift zit," aldus Thibault Van Look, Country Manager België bij Interhome.

    Zwitserse vakantiewoningen in de kijker

    De beste skigebieden van Zwitserland situeren zich in het kanton Wallis. In deze regio heb je dan ook een ruime keuze aan chalets. Wij presenteren je alvast onze top drie van vijf sterren chalets in Wallis, elk gelegen op een ideale locatie vlakbij skifaciliteiten, supermarkt en restaurants.

    Op www.interhome.be> Wallis vind je het volledige aanbod aan vakantiewoningen en alle nodige informatie.







    22-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van hotspot naar no-spot

    » Hoe blijf ik weg van dé stoel? - » Tips & tricks voor hem en haar van een professionele Camber Home Organizer

    Iedereen kent de bekende stoel in de buurt van de kledingkast: schone, vuile, gedragen en ongedragen kleding stapelt zich op, totdat alles van de kast verplaatst is naar die ene populaire plek. Met deze handige tips & tricks van Camber loop je niet in de valkuil van de hotspot en ruim je je kleding op de juiste manier op met slimme en praktische opbergoplossingen.

    Tips van de Camber Home Organizer

    Uittrekbaar haakje : De eenvoudigste oplossing? Met een uittrekbaar haakje kan je je outfit kreukvrij klaarhangen voor de volgende dag. Het haakje zorgt er ook voor dat je maar een beperkt aantal outfits kan ophangen.

    Opruimtips voor haar : 1. Een oplossing op lange termijn is werken met praktische ladecompartimenten. Afhankelijk van hoe je jouw kleding vouwt, kan je de hoogte, breedte en diepte van de legplanken aanpassen om zo alles beter te kunnen opbergen. 2. Een extra uittrekbaar legvlak als hulpmiddel voor het vouwen is daarom de slimste keuze. 3. Je kan ook best meer hangruimte dan legruimte voorzien. Zo blijft de kleding extra overzichtelijk. 4. Een langer hanggedeelte is ook praktisch voor mantels en avondkleding; een kort hanggedeelte voor blouses, broeken en korte jassen. 5. En wat doe je met alle accessoires? Die vinden hun plaats in de speciaal hiervoor ingedeelde lades met compartimenten. 6. Dankzij de uitschuifbare ophanghaak, heb je je favoriete outfit zo snel binnen handbereik, en dit elke dag opnieuw!

    .... En voor hem : 1. Voor hem zijn de hangruimtes in de kast best korter en je plaatst er ook beter twee boven elkaar. Zo is het makkelijker om onderin de broeken op te hangen en bovenaan de hemden. 2. Hij kan ook kiezen voor lades van een hangruimte met Superlift-systeem, boven en onderaan, om gemakkelijker aan de opgehangen kleren te kunnen. 3. Voor de schoenen kies je voor uittrekbare legvlakken om elke schoen zijn eigen plekje te geven.

    Die wankele stapel T-shirts

    Het is herkenbaar: je vouwt je T-shirts netjes op en je legt het op een stapel die nooit blijft rechtstaan. Het onderste T-shirt blijft zo steeds gekreukt zitten. De beste oplossing is om alle T-shirts verticaal op te vouwen! Door verticaal op te bergen in de daarvoor voorziene lades op maat , krijg je gemakkelijker toegang tot de T-shirts die ook nog eens kreukvrij blijven en niet meer omvallen. Bovendien zorgt dit voor een beter overzicht, waardoor je kostbare tijd bespaart.

    En wat met broeken?

    Hoe leg je broeken makkelijk weg in de kast? Net als bij T-shirts probeer je vaak het onderste kledingstuk te nemen waarna de stapel valt en je opnieuw mag beginnen opruimen. Camber stelt een broekendrager voor: praktisch en compact, want je hebt snel zicht op alle broeken in het rijtje.







    21-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon verwelkomt 250.000ste passagier vanaf Maastricht Aachen airport
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Aantal Belgen vanuit Maastricht nadert kaap van de 100.000. Corendon verwelkomde 250.000ste passagier sinds de officiële start vanaf Maastricht Aachen Airport. Aan boord van de vlucht naar Corfu werd de gelukkige reizigster in de bloemetjes gezet met champagne en taart. Bovendien kreeg ze van PR Manager en woordvoerder Audrey Denkelaar een reischeque aangeboden naar een winterzonbestemming naar keuze.​​​​​ ​Ook alsmaar meer Belgen weten de Nederlandse luchthaven te appreciëren dankzij de gunstige ligging, de gratis parking voor Corendon klanten en de korte wachtrijen. ​Sinds de start van de operaties van Corendon op Maastricht Aachen Airport, vervoerde de touroperator al bijna 100.000 Belgische passagiers vanuit Maastricht Aachen Airport.

    Meer vluchten vanaf Maastricht

    Maastricht Aachen Airport zag het aantal reizigers in de eerste maanden van dit jaar met bijna 65 procent toenemen. Door de toenemende populariteit van de luchthaven vliegt Corendon deze winter dagelijks naar zonnige oorden vanaf Maastricht. Egypte, Gran Canaria en Tenerife zijn als bestemmingen toegevoegd. Vorige winter werd er al vanaf Maastricht Aachen Airport naar Turkije en Gambia gevlogen.

    Corendon, opgericht in 2000, is een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt. In 2017 verzorgt Corendon met veel plezier de reis voor meer dan 700.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Dutch Airlines & Corendon International Airlines met een vloot van zestien vliegtuigen, Corendon Hotels & Resorts, Corendon Groups & Incentives, GOfun, Stip Reizen, Maris Life en Karin’s Choice. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en de grote ervaring in het inkopen van accommodaties. Hierdoor kan Corendon in combinatie met de lage overhead kosten de beste prijs-kwaliteitverhouding aanbieden als het om vakanties gaat. De slogan van Corendon luidt: Altijd de beste vakantiedeals! www.corendon.be

    20-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Timberland plant binnen vijf jaar 50 miljoen bomen

    Outdoormerk lanceert ‘Nature Needs Heroes’-campagne om wereldwijd awareness te creëren.

    Timberland heeft aangekondigd de komende vijf jaar wereldwijd 50 miljoen bomen te planten. Het initiatief is onderdeel van de missie van het outdoormerk om significant bij te dragen aan het creëren van een groenere wereld. Zo hecht Timberland waarde aan verantwoorde productie, sterke gemeenschappen en het beschermen en verbeteren van de natuur. Een belangrijk focusgebied is bebossing. Sinds 2001 heeft het merk wereldwijd ruim 10 miljoen bomen geplant.

    Volgens recent onderzoek van de Universiteit Zürich blijft het herstellen van bossen één van de meest effectieve strategieën om klimaatverandering tegen te gaan. Een wereldwijd bebossingsprogramma kan twee derde van alle uitstootgassen waar de mens verantwoordelijk voor is, verwijderen. Bomen zuiveren en koelen bijvoorbeeld de lucht, voorkomen erosie en nemen water op. Daarom ondersteunt Timberland de komende vijf jaar verschillende initiatieven voor herbebossing om daarmee bij te dragen aan een groenere toekomst.

    Tree Planting Haiti - Credit: Sebastian Petion

    “Bij Timberland zijn we ons bewust van de invloed die onze moderne manier van leven heeft op de planeet. Wij weten als schoenen- en kledingbedrijf welke verantwoordelijkheid we hebben om de klimaatverandering tegen te gaan”, zegt global brand president Jim Pisani van Timberland. “Een groene omgeving verbetert zowel de kwaliteit van onze planeet als ons welzijn. Het planten van bomen is een realistische, meetbare manier om concreet vorm te geven aan onze overtuiging dat een groenere toekomst een betere toekomst is. We moedigen mensen overal aan om zich bij deze beweging aan te sluiten en eigen acties op te zetten. Iedereen kan een held voor de natuur zijn.’’

    Om deze belofte in de praktijk te brengen, lanceert Timberland de internationale campagne ‘Nature Needs Heroes’. Het merk roept consumenten over de hele wereld op zich bij dit initiatief aan te sluiten door simpele acties uit te voeren voor een gezondere planeet. De campagne heeft daarvoor twaalf ‘klimaathelden’. Zij laten zien hoe we de wereld op een blijvende, positieve manier groener kunnen maken. De klimaathelden showen tevens de nieuwe najaarscollectie van Timberland, met daarbij het stadsgroen als achtergrond.

    Timberland lanceert de campagne via verschillende kanalen, zowel digitaal als in print. Ook betrekt het outdoormerk burgers bij de campagne door het organiseren van duurzame evenementen, zoals: - Een driedaags pop-up park en stedelijk vergroeningsevenement in New York. Hier kunnen mensen de klimaathelden uit de campagne ontmoeten, beloften sluiten om duurzamer te gaan leven en acties ondernemen om hun lokale gemeenschap te versterken. - Een REMADE-workshop in Shanghai, samen met Timberland’s Christopher Raeburn (creatief directeur) en Will Pan (APAC eco-held). Zij willen – samen met de lokale bevolking – verantwoorde, duurzame acties uitvoeren en consumenten oproepen om zelf ook eenvoudige acties te ondernemen voor een betere toekomst. - Verschillende vergroeningsevenementen in Amsterdam, Londen, Parijs, Milaan en Berlijn. Timberland zal - samen met lokale gemeenschappen -vergroeningsprojecten uitvoeren en bovendien consumenten oproepen om zelf actie te ondernemen.

    Om ervoor te zorgen dat er 50 miljoen bomen worden geplant, werkt Timberland samen met andere organisaties die het milieu ondersteunen met bebossingsprojecten: Smallholder Farmers Alliance, GreenNetwork, TREE AID, the UN Convention to Combat Desertification, Connect4Climate – Workd Bank Group, Justdiggit, Las Lagunas Ecological Park, Trees for the Future, American Forests en Treedom.

    Tijdens het eerste jaar vinden de bebossingsprojecten plaats in Haïti, China, de Dominicaanse Republiek, de Verenigde Staten, Tanzania en Mali. The World Bank’s Great Green Wall ondersteunt deze projecten. Deze beweging streeft ernaar om 8000 kilometer aan bos te planten op het Afrikaanse continent; hiermee kan droogte, hongersnood en massamigratie worden voorkomen.

    ‘’We zijn heel blij dat Timberland zich aansluit bij the Great Green Wall-beweging: een opkomende beweging die hoop biedt voor miljoenen mensen, rekening houdend met de meest urgente uitdagingen van deze tijd’’, zegt Mr. Ibrahim Thiaw, uitvoerend secretaris van het Verdrag van de Verenigde Naties ter bestrijding van woestijnvorming.

    “Ik geloof dat iedereen een bijdrage kan leveren, simpelweg door dagelijks kleine acties te ondernemen’’, aldus Inna Modja, internationaal musicus, activiste en ambassadrice voor the World Bank’s Great Green Wall. “Recycle dagelijks, schaf duurzame producten aan en zoek uit waar jouw kleding, eten en koffie precies vandaan komen. Je kunt op elk niveau actie ondernemen. Als je eenmaal beseft dat jouw kleine acties impact hebben, dan zul je ook steeds vaker iets doen.’’ Modja is één van de klimaathelden van de campagne, zij is woonachtig in Mali.

    Meer informatie over het bebossingsproject en de ‘Nature Needs Heroes’-campagne is te vinden op www.timberland.be.

     

     







    19-09-2019 om 07:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veronique Branquinho forVeritas

    Op 25 oktober lanceert Veritas een exclusieve collectie met modeontwerpster Veronique Branquinho. De collectie bestaat enerzijds uit 14 zelf te maken kledingstukken en anderzijds uit een serie handtassen en panty’s, allemaal met een zuivere Veronique Branquinho-signatuur.

    Het is de eerste keer dat een Belgische ontwerper van wereldniveau haar eigen patronen ter beschikking stelt van het publiek. Veritas tilt daarmee ‘open sourcing’ als designfilosofie naar een hoger niveau. Voor de campagnefoto’s van deze collectie stonden, na een speciale casting, 4 duo’s van moeders en hun dochters model.

    IDEE EN SAMENWERKING

    De kerngedachte die Veritas en Veronique Branquinho samenbracht is de liefde voor het maakproces van kleren, voor het métier, de handwerktechnieken en voor accessoires als middel om een subtiele vrouwelijkheid en unieke persoonlijkheid uit te drukken.

    Op de poëtische stijl van deze collectie van Veronique Branquinho voor Veritas staat geen leeftijd: jonge vrouwen kunnen ermee aan de slag maar ook hun moeders of grootmoeders. Mode is van bij het ontstaan van het merk Veritas een bindmiddel geweest tussen generaties van vrouwen die elkaar hun naai- of breikennis doorgaven en die hun creatieve dromen met de hulp van Veritas konden waarmaken. In het DNA van Veritas zit verder ook, net zoals bij Veronique Branquinho, de voorliefde voor kleine details die een individuele stijl bepalen: de sensualiteit van een mooie stof, de finesse van de juiste accessoires.

    ZELF MAKEN

    De collectie van Veronique Branquinho for Veritas vormt een heerlijk tegengewicht in een wereld van vluchtige tendensen. Zelf naaien en breien is een trage, plezierige en zinvolle bezigheid die haast meditatief werkt. Het is letterlijk de tijd koesteren met je handen. Het inherente plezier dat het maakproces geeft en de trots over het bereikte resultaat zijn onvergelijkbaar. Dat effect laat zich meten in de nog steeds groeiende populariteit van workshops en online tutorials.

    De ‘Veronique Branquinho for Veritas’ DIY-collectie wordt aangeboden in een mooie verpakking met daarin alle naaipatronen of breimodellen, een heldere werkbeschrijving en een chic innaailabel ‘Veronique Branquinho for Veritas’. De stoffen en bollen wol kunnen op stalen gekozen worden in de winkel.

    Om te naaien zijn er 9 verschillende modellen: 2 jurken, 2 blouses, 1 sweater, 1 sweaterjas met capuchon, 2 rokken en 1 pantalon. De patronen kunnen naar keuze uitgevoerd worden in 5 verschillende kwaliteitsstoffen in verschillende kleuren: effen popelinekatoen, popelinekatoen in echte Liberty-print, soepele viscose, zachte sweaterstof en prachtige 100% zijde.

    De breicollectie bestaat uit 5 verschillende modellen: een cardigan, een lange poncho, een truitje in ajour, een kabeltrui en een bi-color rolkraagtrui. Ze zijn uitvoerbaar in 3 hoogwaardige kwaliteiten wol met een keuze uit verschillende kleuren.

    De moeilijkheidsgraad van de collectie varieert. Er zijn erg makkelijke stukken en iets moeilijkere stukken. Veritas medewerkers geven graag advies in de winkels. Bovendien zijn er online Veritas tutorials en is er een speciale Facebookgroep voor hulp, tips en tricks.

    HANDTASSEN

    De speciale collectie lederen handtassen die Veronique Branquinho voor Veritas ontwikkelde, is even tijdloos en herkenbaar qua signatuur. Branquinho gebruikte voor de technische ontwikkeling de expertise die ze opdeed als creatief directeur bij Delvaux. De handtassen zijn perfect om elk silhouet te vervolledigen. Ook wie de naaikunst niet beheerst en voor breien twee linkerhanden heeft, zal blij zijn met een ‘Veronique Branquinho for Veritas’ handtas voor het nieuwe seizoen (en ettelijke seizoenen erna).

    De premium collectie bestaat uit 5 verschillende modellen, elk verkrijgbaar in verschillende kleuren: box-bag met ritssluiting, in cognac, zwart of bordeauxrood - mini box-bag met ritssluiting, in cognac, zwart of bordeaux - hoge compacte belt-bag, in cognac of zwart met metalen sluiting - handtas in cognac of bordeaux met metalen sluiting - clutch in zwart of bordeaux met metalen sluiting

    De speciale ronde metalen sluiting (kleur: ice gold) van de laatste 3 handtassen is een knipoog naar de knoop in het Veritas logo. Het buitenleer is van mat leer, de binnenvoering is uitgevoerd in suède. Elke handtas is binnenin voorzien van een logo en wordt aangeboden met een mooie dust bag. Prijzen van 39,99 tot 89,99 euro.

    BEENMODE

    Een serie panty’s en kousen completeren de looks. Er zijn 2 verschillende panty’s en 1 model ajour kniekousen, elk verkrijgbaar in verschillende kleuren: panty in ajoursteek in zwart of diep donkerblauw - panty met ivoorkleurige ajoursteek op het onderbeen en blikdicht zwart op het bovenbeen, met het trompe l’oeil-effect van een onschuldige kniekous - ajour kniekousen in zwart, diep donkerblauw, ivoor of fuchsia Prijzen van 9,99 tot 16,99 euro.

    CASTING EN SHOOTING

    Eind juni deed Veritas een castingoproep voor de fotoshoot van deze collectie. Het idee was immers om te werken met échte moeder-dochterduo’s als modellen. Dat lag niet alleen in lijn met het concept van de collectie, maar ook met het DNA van Veritas, dat zich als merk tot alle generaties richt.

    Vier moeder-dochterduo’s werden voor de fotoshoot geselecteerd: Louise (19) en mama Hilde (49) - Myrthe (18) en haar mama Kathleen (49) - Nathasja (19) en mama Nancy (55) -      Nelleke (18) en mama Isabelle (45)

    De campagnefoto’s werden gemaakt door kunstfotografe Isabel Miquel Arques, in een poëtische, filmische stijl die perfect aansluit bij de esthetiek van Veronique Branquinho en de collectie. Over de foto-opnames vertelt Branquinho: “Het was zo mooi om de energie, de ‘compliciteit’ van de dochters en hun moeders te voelen. Die medeplichtigheid in de liefde voor elkaar, die zichtbare wederzijdse fierheid.”

    WAAR EN WANNEER TE KOOP?

    De DIY-collectie, de handtassen en beenmode zijn vanaf 25 oktober verkrijgbaar in alle Veritas winkels in België en Luxemburg én via www.veritas.be. Ook Branquinho-fans in Nederland krijgen dus alles netjes thuis geleverd.

    Veronique Branquinho (°1973) is een Belgische modeontwerpster met wereldfaam. Ze studeerde af aan de Modeacademie van Antwerpen en presenteerde haar allereerste vrouwencollectie in Parijs in 1997. In 2003 breidde ze haar label uit met een mannencollectie. In 2009 werd ze creatief directeur van het luxelederbedrijf Delvaux. In 2012 startte ze haar eigen vrouwenlabel terug op en bleef verschillende collecties per jaar maken tot 2017. Tegenwoordig legt ze zich toe op speciale capsulecollecties en co-creaties, zoals met Veritas. Veronique Branquinho staat bekend om haar romantische stijl met een frêle, donker randje. Ze wordt weleens de Sofia Coppola van de mode genoemd. Zelf haalt ze inspiratie uit vrouwenfiguren in films, literatuur en kunst, en uit de thematiek van de schijnbare onschuld. Veronique Branquinho kreeg in 2008 haar eigen retrospectieve tentoonstelling in het Antwerpse MoMu onder de titel “Moi, Veronique Branquinho TouTe Nue”.

    Veritas is een Belgische winkelketen met 128 vestigingen in België en Luxemburg en een webshop die 24/7 open is. Veritas wil je inspireren met accessoires, kleren, materialen en ideeën om je persoonlijkheid in de verf te zetten en zelf aan de slag te gaan. Alle items bij Veritas (huis- en andere merken) werden geselecteerd op kwaliteit en originaliteit voor een betaalbare prijs. Raak je er niet uit? In de winkels krijg je hulp en gouden tips. Je kan ook een van de vele workshops volgen, ook voor absolute beginners, in onder meer naaien, breien, macramé en zelf juwelen maken. Alle info op www.veritas.be

     







    18-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Björn Borg in collaboration with Britain fashion designer Liam Hodges

    Swedish sports fashion brand Björn Borg drop their new collaboration – a limited edition collection with hyped fashion designer Liam Hodges.  

    Liam has been labelled a as a designer for the mad and bad ones with influences drawn from the modern male subcultures, English Paganism, Hip-Hop, Skatewear and Post-Punk. His unique approach to fashion and his Brittish heritage has made him into of the most interesting designers today.

    Since 2013, Liam Hodges has been running his own brand which is a luxury streetwear brand for those who forsake conformity each and every day. When Liam’s world and creativity collided with the Swedish sports fashion brand this limited edition collection came to life – it’s Liam’s first underwear collaboration – a collection of mens’ printed underwear.

    The collection can be found in Björn Borg stores, bjornborg.com, Selfridges and other exclusive retailers. Prices start at €39,95 for two slips.





    17-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berryaloc: kitchen walls

    De specialist in vloerbekleding BerryAlloc stelt een gamma praktische en eenvoudig te installeren producten voor om de spatwanden in de keuken te vernieuwen.

    De wandpanelen werden ontwikkeld met het oog op een vlotte renovatie van een werkvlak of een fornuis. De panelen zijn uiterst eenvoudig te installeren (lijmen of met clips) en er is voor iedere smaak en behoefte een gepaste oplossing. Het moeilijkste? Een keuze maken tussen de vele motieven, kleuren en vormen.

    Vind alle producten en verdelers op de officiële website van het merk www.berryalloc.com







    17-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tommy Hilfiger returns to New York city

    WITH TOMMYNOW “SEE NOW, BUY NOW” RUNWAY EVENT AND DEBUT OF THE FALL 2019 TOMMYXZENDAYA COLLABORATION

    Tommy Hilfiger, which is owned by PVH Corp. [NYSE: PVH], announces the Fall 2019 TOMMYNOW “See Now, Buy Now” experiential runway event featuring the TommyXZendaya collection, co-designed by Tommy Hilfiger with global TOMMY HILFIGER brand ambassador, Zendaya. The show continues the celebration of inclusion, diversity and empowerment that the American designer and actress brought to the TOMMYNOW runway in Paris for Spring 2019. Following shows in Europe and Asia, TOMMYNOW is returning to New York City for the first time since the platform first premiered there in Fall 2016. The Fall 2019 experiential runway event will take place on Sunday, September 8th at 8:30 p.m. EST at the Apollo Theater.

    The legendary Apollo Theater in Harlem has hosted some of the world’s most iconic entertainers including Aretha Franklin, Ella Fitzgerald, Patti LaBelle, and The Supremes. The event will be infused with a cinematic ‘70s Harlem twist, bringing Zendaya’s confident sense of style and optimistic spirit to audiences onsite and virtually around the world.

    “It feels full circle to bring our TOMMYNOW “See Now, Buy Now” runway event back to New York City after a worldwide tour,” said Tommy Hilfiger. “We are proud to put on a show that is always different to what our industry has seen before and the important dialogue it supports. I was immediately excited by Zendaya’s suggestion to bring TOMMYNOW to Harlem as we continue to celebrate the diversity and inclusivity at the heart of our collaboration and brand DNA.”

    Following the success of the first six TOMMYNOW shows, TOMMYNOW Starring TommyXZendaya builds on Tommy Hilfiger’s signature “See Now, Buy Now” format. Premiering at the show is the Fall 2019 TommyXZendaya collaborative collection, which redefines power dressing. The collection’s tailored pieces celebrate Zendaya’s bold and empowering style infused with Tommy Hilfiger’s modern twist. Consumers can shop styles the moment they hit the runway across an ecosystem of channels in more than 70 countries, including tommy.com, TOMMY HILFIGER stores, select wholesale partners, and social media.

    TOMMYNOW continues to act as an incubator for innovation to bring inspiring and unique activations to audiences on-site and globally. This season, Tommy Hilfiger is introducing an online virtual reality (V.R.) commerce experience that eliminates the need for a headset. Building on the trend of elevating the shopping experience though V.R. technology, it is the first time in the industry that such a web-based V.R. experience is introduced at such scale. The V.R. functionality is available via desktop and mobile tommy.com, and provides audiences worldwide with unparalleled access to the TOMMYNOW show at the Apollo. Users can visit a virtual pop-up merchandise shop, browse product on backstage dressing racks and shop styles worn by models. Shoppable tags on each product displayed link to product lay-down and a global redirect to shop the item in its own e-commerce environment. On the day of the show, 360-camera views placed at the location of the V.R. views at the Apollo Theater will broadcast live feeds into the experience. This will provide a real-time window into the TOMMYNOW world throughout the evening from angles including the red carpet, backstage, and front row. The V.R. experience will launch on September 8th at 8:30 pm EST/September 9th at 2:30 a.m. CEST.

    As part of Tommy Hilfiger’s commitment to create exciting retail experiences to further reach and engage with the next generation of consumers, a dedicated TommyXZendaya experience bus will be located outside of the Apollo Theater on the day of the show. The Fall 2019 collaborative collection will be exclusively available for purchase ahead of its global debut that same evening, while engaging activations will bring guests into the world of TommyXZendaya. The following week, the bus will journey to a New York City hotspot for consumers to browse and shop runway styles. The bus design celebrates the seasonal collection inspiration, with the interior and exterior featuring warm burgundy tones, the “TZH” monogram logo and snake-skin inspired print.

    Tommy Hilfiger has a long history of supporting philanthropic endeavors that foster healthy communities and empower young people to succeed. This season, Tommy Hilfiger is an official corporate sponsor of the Apollo, as well as Harlem-based performance training center, Vy Higginsen’s Mama Foundation for the Arts. All sales proceeds of festival-inspired TommyXApolloXZendaya T-shirts, designed exclusively for this event and sold at the TOMMYNOW show, will be donated to the Apollo. The same style will be for sale on the TommyXZendaya experience bus, with all proceeds going to the Mama Foundation. Music talent from the Mama Foundation will perform at the runway event. Nichelle Gainer, cultural historian and author of Vintage Black Glamour, will curate content for the immersive tunnel inside the Apollo that will immerse TOMMYNOW guests through Harlem’s iconic music eras.

    #TOMMYNOW coverage will be accessible through the brand’s Instagram, Twitter and Facebook social media channels and online at tommy.com.

    Friends and followers of the brand are invited to join the conversation on social media using #TommyHilfiger and @TommyHilfiger.

     







    16-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!