Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    12-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allereerste productgamma van pharma.pet

    Honden medicatie toedienen vanaf nu geen uitdaging meer.   Verkrijgbaar via de webshop pharma.pet of bij de apotheek.

    GOOD !D, Belgisch marktleider en producent van premium snacks voor honden en katten voor zowel private labels, groothandels en dierenspeciaalzaken als voor het eigen merk “hupple”, lanceert officieel zijn gloednieuwe gamma “pharma.pet”. Deze Belgische start-up werd drie jaar geleden opgericht door Manuel Goossens, tevens eigenaar en stichter van GOOD !D en hupple. Als producent van de lekkere en gezonde honden- en kattenkoekjes ontwikkelde GOOD !D met zijn smaaktechnologie, naast de ‘pet treats’ van hupple, nu een tweede productlijn die wetenschappelijk onderbouwd werd en onder de categorie ‘supplement pet treats’ valt. Na drie jaar R&D is het zover: de beschikbaarheid van een gamma voedingssupplementen en vitamines die het toedienen van medicatie vergemakkelijkt en de gezondheid van honden optimaliseert. Pilletjes, poeders, liquides,… zijn dus niet langer nodig om je hond medicatie te laten slikken. pharma.pet brengt dé oplossing met zijn vernieuwend en smakelijk gamma van producten. De pharma.pet lijn omvat liefst 18 supplementen om de gezondheid van je dier extra te ondersteunen. Alle gekende kwaaltjes komen aan bod: Glucomax wordt ingezet bij gewrichtsproblemen, Omnipet ondersteunt een goede darmflora, en Sexual Calm moet vanaf nu loopse honden tot kalmte manen. De Transporter is dan weer een handig omhulsel om medicatie in te ‘verpakken’ en zo hapklaar te maken. Het allereerste gamma van pharma.pet is vanaf heden verkrijgbaar via de webshop www.pharma.pet (met gedetailleerde product info) alsook bij de apotheek.

    pharma.pet productlijn

    pharma.pet baseerde zich voor het ontwikkelen van hun gamma op bekende hondenkwaaltjes, en biedt momenteel een eerste lijn met 18 supplementen die de gezondheid van deze viervoeters ondersteunt en het toedienen van medicatie vergemakkelijkt. De producten zijn allen verrijkt met een concentraat uit natuurlijke grondstoffen, zoals zalmolie, ginseng, spirulina, curcuma,… in combinatie met diverse plantensoorten met elk kenmerkende eigenschappen die de gezondheid van honden bevordert. Dankzij de specifieke vorm, geur en smaak kunnen de supplementen en vitamines ook makkelijk toegediend worden. pharma.pet producten zijn dus een soort ‘supplement treats’ waarbij het gezondheidsaspect gepaard gaat met een lekkere smaak waardoor ze door honden als een snack worden gepercipieerd. In totaal zijn er vier categorieën:

    -           Supports: Voedingssupplementen verrijkt met concentraat van natuurlijke grondstoffen die bijdragen aan het ondersteunen van de gezondheid en zich perfect lenen voor een kuur.

    -           Supplements: Voedingssupplementen verrijkt met concentraat van natuurlijke grondstoffen die helpen de gezondheid te behouden.

    -           Multivitamin: Een algemeen complex boordevol vitaminen en mineralen.

    -           Transporter: Een smakelijke huls om medicatie in te verstoppen. Door het unieke design passen zowel pastilles als capsules moeiteloos in de drager waardoor medicatie toedienen gemakkelijk verloopt.

    Research & development

    In 2016 werd pharma.pet opgericht, en werd het officiële startschot gegeven voor het ontwikkelen van zowel het merk, als een gamma supplementen die wetenschappelijke oplossingen transporteren in een smakelijke hapklare ‘treat’. De ontwikkeling van het pharma.pet gamma werd mede gerealiseerd dankzij de jarenlange investeringen van het moederbedrijf GOOD !D in het verfijnen van de specifieke productiemethode en smaaktechnologie. Als producent van de lekkere premium snacks ging het bedrijf met pharma.pet de uitdaging aan om die smaaktechnologie verder als drager te ontwikkelen, in combinatie met wetenschappelijk onderbouwde kennis. De afgelopen drie jaar werd er onder de vleugels van GOOD !D meer dan 1 miljoen euro geïnvesteerd om zowel smaak, techniek, acceptatie en vooral wetenschap met elkaar te laten verzoenen.

    pharma.pet is zowel in handen van oprichter Manuel Goossens (36) als van het bedrijf Taste Invest dat in 2017 een kleine minderheidsparticipatie in pharma.pet nam. Taste Invest is het investeringsvehikel van de familie Westerlund dat investeert in de startfase van bedrijven zoals Bioelectric (biogasinstallaties op basis van mest, Novosanis (medische technologie) en Hemp in a Box (ecologische bouwmaterialen).

    GOOD !D & oprichter Manuel Goossens

    Manuel Goossens (36), die als 12-jarige al zijn eerste stappen in de ‘pet food’ business zette en op zijn 16 jaar een automatische voederautomaat uitvond en verkocht aan Delhaize Tom & Co, is oprichter en eigenaar van GOOD !D, hupple en pharma.pet. In 2002 richtte Manuel het moederbedrijf GOOD !D op. Het bedrijf produceert en verkoopt ‘pet treats’ voor honden en katten voor diverse huismerken van supermarkten, groothandels en dierenspeciaalzaken, onder de merknaam ‘Your Pet Label’. In 2006 lanceerde Manuel vervolgens zijn eigen merk ‘hupple’ met heerlijke én gezonde koekjes voor honden en katten. Enkele jaren later (in 2013) werd een eigen productielijn in de vestiging in Brecht opgezet en rollen er anno 2019 dagelijks zo’n 1.5 miljoen malse beloningskoekjes voor honden en katten van de band. Via het eigen merk hupple internationaliseerde het bedrijf stap voor stap en lanceerde het diverse innovaties zoals de Pep’Up pepermolen en het verfijnde smaakproces achter de Softy. In 2016 volgde dan de opstart van pharma.pet met voedingssupplementen en vitamines voor honden.

    Future plans

    Als vooraanstaand bedrijf en Belgisch marktleider wil GOOD !D zich blijven ontwikkelen en ziet het nog vele opportuniteiten om verder te groeien. Het bedrijf investeert permanent in tal van nieuwe zaken waaronder technologie, efficiëntie en capaciteit om de fabriek in Brecht te optimaliseren. Zo is GOOD !D sinds drie jaar ook trotse houder van het internationale IFS Food kwaliteitscertificaat op higher level. In 2018 investeerde het in een speciale ‘hitte technologie’ om de unieke soft technologie ook buiten Europa te kunnen exporteren naar landen met specifieke voorwaarden. De premium snacks worden intussen al naar verschillende landen in Europa geëxporteerd alsook naar Maleisië, Taiwan, Colombia, Israël, Turkije,… en sinds kort werd er ook groen licht gegeven voor export naar China. Het streefdoel is om op termijn wereldwijd verkoopkanalen te hebben. Ook het verbreden van het gamma voor farmaceutische doeleinden als de ontwikkeling van medicijnen ligt in ditzelfde toekomstperspectief.

    Beschikbaarheid, contact & info

    Het pharma.pet gamma is online beschikbaar via de webshop www.pharma.pet alsook bij de apotheek. Voor algemene info over pharma.pet kan je op de website terecht. Wie vragen heeft, kan een mailtje sturen naar info@pharma.pet. Via de social media kanalen kan je pharma.pet ook volgen: op Instagram (pharma.pet) en op Facebook (pharma.pet).

    Info omtrent de heerlijke en gezonde hupple producten vind je op de webshop www.hupple.com. Leuke nieuwtjes, hupple events,… kan je volgen via de social media kanalen: op Instagram (hupple_dog_cat_treats) en op Facebook (hupple).  









    12-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Betty Barclay outdppr styles

    SPRING/SUMMER 20

    The Betty Barclay outdoor styles score well this spring/summer 20 with particularly light and pleasant materials and exciting details such as drawstrings, galon stripes and subtle neon colour accents. The functional Ecofibre filling keeps the jackets warm on cool summer evenings. The colours in this section range from simple neutrals to vibrant solid colours like royal blue or green. Reversible styles in a high-contrast colour-blocking look will be absolute eye-catchers this season.











    12-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miracles by Annelies Coorevits en ...

    Miracles by Annelien Coorevits en Fashion Club 70 bundelen de krachten

    Fashion Club 70 is de nieuwe partner van Miracles by Annelien Coorevits. Sinds de lancering in 2015 is Miracles by Annelien Coorevits een bekende naam in het Belgische modelandschap geworden. Samen met haar partners Wim en Hilde De Valck bouwde Annelien Miracles uit tot een all-round merk met o.a. stijlvolle kledij, juwelen en accessoires. Na 9 succesvolle collecties krijgt Miracles nu opnieuw een boost, dankzij hun nieuw partnership met het bekende Belgische agentschap Fashion Club 70. Eind 2020 brengen ze samen ook de eerste Miracles schoenencollectie op de markt.

    Miracles x Fashion Club 70

    Vanaf begin januari vinden liefhebbers van stijlvolle en ongekunstelde mode weer helemaal hun ding in de rekken dankzij de nieuwe Miracles collectie. Het merk staat garant voor elegante, sierlijke en vooral kwalitatieve stuks. Hun nieuwe partner Fashion Club 70 tilt de collectie nu naar een nog hoger niveau.

    Annelien Coorevits: “Begin 2019 ben ik samen met mijn partners Hilde en Wim De Valck op zoek gegaan naar een nieuwe producent. Het was voor ons een evidente keuze om in zee te gaan met Fashion Club 70. Dankzij hun jarenlange ervaring in de fashion kent Fashion Club 70 echt de kneepjes van het vak. Daarnaast delen ze onze ontwerpvisie: kledij moet stijlvol, comfortabel én kwalitatief zijn. De SS20 collectie is dan ook van een nog hoger niveau dan de vorige collecties. We zijn erg trots om deze nieuwe collectie te presenteren aan onze klanten.”

    SS20: een elegante en gedurfde collectie

    Annelien Coorevits is vanaf het begin het creatieve brein achter Miracles. Ook de SS20 collectie is ontworpen volgens haar persoonlijke stijl. Annelien wil dat elke vrouw op haar eigen wijze kan schitteren en mooi zijn.

    Annelien Coorevits: “Bij het ontwerpen van een nieuwe collectie staat mijn eigen creatieve visie en stijl centraal. Ik ontwerp enkel elegante stuks die ik zelf ook zou dragen en waar ik me goed in voel. Zo hoop ik telkens een mooie collectie neer te zetten waarin elke vrouw kan stralen. Dat inclusieve gaat erg ver, zo zijn al onze stuks verkrijgbaar van XS t.e.m. XXL. Daarnaast is elke collectie ook opgebouwd uit combineerbare items: er zijn zowel topjes, T-shirts, kleedjes in verschillende lengtes als juwelen en accessoires. Kortom, voor ieder wat wils.”

    De zomercollectie voor 2020 bestaat uit gedurfde poppy kleuren: geel, fuchsia roze en oranje zijn prominent aanwezig in de collectie.

    Annelien Coorevits: “Zelf speel ik enorm graag met kleuren, het moet niet al te braaf zijn voor mij. Daarnaast geloof ik ook echt dat een felle kleur flatterend is voor iedereen. Het lange oranje ‘Dallie’ kleed is daarom mijn favoriet stuk van de collectie. Dankzij de elegante snit en opvallende kleur stralen zowel mijn mama als ik erin.”

    Twinning is still winning

    Naast de vrouwencollectie heeft Miracles ook een succesvolle kidslijn. Een uniek element uit de collectie zijn de ‘twinning items’ voor moeder en dochter.

    Annelien Coorevits: “Bij de creatie van de kids items vraag ik regelmatig de mening van mijn dochtertje Elena. De twinning collectie is dus echt een creatie van ons tweetjes. Wanneer we er in onze twinning outfits samen op uit trekken is Elena altijd enorm fier dat ze ‘lijkt op mama’. Als moeder is het ook erg fijn om op zo’n unieke manier verbonden te zijn met mijn dochter. Andere mama’s geven ook vaak aan dat de twinning collectie hen dichter bij hun dochter brengt. Dat is ongelooflijk leuk om te horen.”

    Elena haar favoriet stuk uit de collectie is het blauwe boho-geïnspireerde ‘Doolittle’ kleedje.

    De toekomst van Miracles

    Nu Miracles er echt staat als fashion- en accessoiremerk, willen Annelien en haar partners Hilde en Wim blijven innoveren. Eind 2020 pakken ze daarom uit met de eerste Miracles schoenencollectie.

     

     

     







    12-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Walibi werft 600 medewerkers aan ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor wie nog op zoek is naar een tijdelijke job of een leuke bijverdienste als student, heeft Walibi Belgium goed nieuws! Het pretpark rekruteert voor het nieuwe seizoen (april-november 2020) 600 seizoensmedewerkers en studenten voor allerhande taken.

    Vanaf vandaag kunnen geïnteresseerden zich online aanmelden via de website www.walibi.be (rubriek jobs). Walibi is op zoek naar diverse profielen voor een hele resem taken, waaronder: attractiemedewerkers, winkel- en horecapersoneel, schoonmakers, maar ook redders voor waterpark Aqualibi.

    “De tevredenheid van de bezoekers is voor Walibi van uiterst belang. Uiteraard spelen onze medewerkers hierbij een belangrijke rol. Daarom zijn wij op zoek naar dynamische, vriendelijke kandidaten die steeds klaar zullen staan om onze bezoekers een onvergetelijke dag te doen beleven. Ieder jaar mogen we in Walibi ook heel wat Vlaamse bezoekers verwelkomen. Daarom moedigen we Nederlandskundige kandidaten aan zeker te solliciteren.” Audrey Florquin, HR Director

    Seizoensmedewerkers krijgen een opleiding en ontvangen na afloop een erkend certificaat voor de toerismesector. Jongeren die zich aanmelden voor een studentenjob dienen minstens 15 jaar oud te zijn.

    Geen klassiek cv, wel video

    Een CV doorsturen in een Word-bestand? Niet bij Walibi. Aan kandidaten wordt gevraagd om via hun webcam enkele vragen te beantwoorden. Zo kunnen ze uitleggen waarom ze de geknipte persoon zijn voor de job.

    “Via de video’s kunnen we meteen zien hoe kandidaten zich uitdrukken, of ze vriendelijk zijn en of ze de juiste motivatie hebben om een werknemer van Walibi te zijn.” Audrey Florquin, HR Director.

    Geïnteresseerden kunnen online solliciteren via de website www.walibi.be (rubriek jobs) tot 9 februari 2020. De rekruteringssessies vinden plaats tussen 27 januari en 14 februari 2020.

    11-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pendelaars miliuevriendelijk het nieuwe jaar in
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SodaStream beloont goede voornemens in station Antwerpen Centraal. Op de eerste maandag van het nieuwe jaar reizen vele mensen door het land voor werk of studie. Daarom kregen meer dan 2.000 treinreizigers in station Antwerpen Centraal op deze eerste maandag een herbruikbare (bruis)waterfles van SodaStream aangeboden. Uit recent onderzoek (Het onderzoek onder meer dan 1.000 respondenten vond plaats in de periode van 24 tot en 26 december 2019 en werd door onderzoeksbureau Sherloq uitgevoerd in opdracht van SodaStream Benelux) van het bruiswatermerk blijkt namelijk dat 72% van de mensen de intentie heeft om het afval van wegwerpplastic te verminderen in 2020. 25% noemde dit zelfs expliciet als goed voornemen. Hiermee is het een populairder voornemen dan stoppen met roken (14%) en minder alcohol drinken (15%).

    Omdat veel pendelaars onderweg gebruikmaken van artikelen van wegwerpplastic, besloot SodaStream hen speciaal op deze dag te helpen om dit jaar nog milieuvriendelijker te starten. Met dit initiatief kunnen per reiziger honderden, zo niet duizenden flesjes van wegwerpplastic bespaard worden. Tamara Kroon, Marketing Manager Benelux bij SodaStream: “Ook in 2020 zullen we weer alle kansen aangrijpen om het gebruik van wegwerpplastic te reduceren. Iedereen kan een verschil maken. We zijn erg blij dat we vandaag kunnen bijdragen aan de goede voornemens van veel mensen voor dit nieuwe jaar.”

    SodaStream, onderdeel van PepsiCo, is wereldwijd marktleider in de bereiding van bruisende dranken thuis. SodaStream-bubbels zijn beter voor de consument – gezond, gemakkelijk te maken, licht om te dragen – en beter voor de planeet, waarbij duizenden plastic wegwerpflessen worden vervangen door één herbruikbare SodaStream-fles. Producten zijn verkrijgbaar in meer dan 80.000 winkels in 46 landen. In België is SodaStream verkrijgbaar bij onder andere Bol.com, Blokker, Carrefour, ColliShop, Colruyt, Coolblue, Delhaize, Eldi, Euronics, Exellent, Hubo, Krëfel, MediaMarkt, Okay en Vanden Borre.

    www.sodastream.be

     

    10-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RITUALs introduceert collectie natuurlijke kand- en lipverzorging

    Handverzorging : Rituals introduceert luxe handverzorgingsproducten op natuurlijke basis om de handen te voorzien van extra verzorging. Tegenwoordig worden onze handen vaak als vanzelfsprekend beschouwd, maar vijfduizend jaar geleden bestudeerden de Chinezen de handen vol toewijding. Ze wilden weten hoe je de gezondheid en het welzijn kunt aflezen van de handen. Je handen zeggen namelijk meer over je dan je zou denken. Ze onthullen je leeftijd, je talenten en je karakter. Je handen werken de hele dag door voor je; ze raken aan, voelen, pakken vast en laten los. Het zijn gevoelige lichaamsdelen en de huid van de handen vertoont als eerste tekenen van veroudering. De handen verdienen dus extra liefde, verzorging en aandacht.

    Hand Lotions

    Dankzij de Rituals Hand Lotion blijven de handen sterk en krachtig. De lotion is verkrijgbaar in de geuren van The Ritual of Karma, The Ritual of Ayurveda, The Ritual of Sakura en The Ritual of Samurai. Meer dan 95% van de ingrediënten in de handlotion zijn van natuurlijke oorsprong en daarnaast krijgen de handen en nagelriemen een favoriete Rituals-geur.

    Hand Balms

    De luxe handbalsem bevat meer dan 95% van de ingrediënten van natuurlijke oorsprong en is ontwikkeld om de droge huid van de handen te hydrateren en te verzachten. De Hand Balm is verkrijgbaar in de geuren van The Ritual of Ayurveda, The Ritual of Happy Buddha en The Ritual of Sakura.

    Hand Scrub

    The Ritual of Ayurveda Hand Scrub is verrijkt met milde en voedende zoete amandelolie en de zachte, kalmerende geur van Indiase roos. De verzachtende handscrub laat een dun laagje vochtinbrengende olie achter op de huid voor mooi verzorgde, soepele handen.

    Lipverzorging : De oude Taoïsten geloofden dat het gezicht het verleden vastlegt, het heden weerspiegelt en de toekomst voorspelt. Vooral de mond wordt beschouwd als het symbool van het lot in het leven. De mond moet nooit droog zijn omdat dit het opdrogen van het geluk symboliseert. Wanneer de lippen gehydrateerd blijven, betekent dit geluk. Met deze gedachte in het achterhoofd heeft Rituals een lipverzorgingscollectie ontwikkeld die het geluk onthult. De Rituals Fortune Balms zijn zorgvuldig samengesteld om de lippen te verzorgen en te voeden.

    Fortune Balm - Colour

    De Fortune Balms – Colour zijn natuurlijke en voedende getinte lippenbalsems verrijkt met karitéboter en aloë vera. De exclusieve combinatie van rijke oliën, waaronder olijf-, jojoba- en kokosolie, heeft een vochtinbrengende werking terwijl de antioxidanten in de druivenpitolie en vitamine E de lippen glad maken en beschermen tegen schadelijke vrije radicalen. De 100% natuurlijke formule hydrateert, beschermt en verzacht droge en beschadigde lippen en zorgt voor een zachte kleur of nude look.

    Fortune Balm – SPF & Repair

    De Fortune Balm – SPF 30 en Repair biedt de lippen gerichte voeding en beschermt tegen uv-A en uv-B-straling. De waterbestendige formule blijft lang zitten en is daarmee ideaal voor een actieve levensstijl. Het biedt bescherming tegen de schade die kan worden veroorzaakt door zonnestralen en vrije radicalen. De exclusieve combinatie van rijke oliën, waaronder olijf-, jojoba- en kokosolie, heeft een vochtinbrengende werking terwijl de antioxidanten in druivenpitolie en vitamine E de huid van de lippen glad maken en beschermen tegen veroudering en vervuiling.

    Fortune Balm - Sugar Polish

    De Fortune Balm – Sugar Polish is verrijkt met natuurlijke suikerkristallen en karitéboter, zodat de lippen na gebruik zijdezacht aanvoelen. De natuurlijke suikerkristallen verwijderen dode huidcellen en schilfers terwijl de karitéboter de huid van de lippen voedt. De suikerscrub bevat ook vitamine E, de natuurlijke antioxidant, en helpt de schadelijke invloed van vrije radicalen te bestrijden.

    Fortune Balm – Rescue Balm

    De Fortune Balm – Rescue Balm op basis van natuurlijke verzachtende ingrediënten, wassen en oliën biedt diepe verzorging aan door de zon beschadigde huid van de lippen. De combinatie van karitéboter en vitamine E voedt en hydrateert droge en gebarsten lippen intens.

    RITUEEL IN STAPPEN

    1. Sugar Polish: Breng met ronddraaiende bewegingen een ruime hoeveelheid aan op de lippen om zacht ruwe plekjes en schilfers weg te scrubben. Spoel de scrubdeeltjes weg met een vochtig washandje voor een natuurlijke, gezonde gloed. Kan twee tot drie keer per week worden gebruikt.

    2. Rescue Balm: Breng om de huid te herstellen de balsem aan op en rond de lippen. Gebruik een extra dikke laag voordat je naar bed gaat. Laat de formule ‘s nachts intrekken, zodat je de volgende ochtend wakker wordt met gezonde en gevoede lippen.

    De Rituals hand- en lipverzorging is vanaf januari 2020 verkrijgbaar bij Rituals Cosmetics-winkels en via RITUALS.COM.







    09-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweekleurige modellen in roestvrij staal

    een slimme stijlkeuze voor fans van colorblocking

    Tweekleurige monturen are back!

    In de fifties waren ze niet weg te denken uit het modebeeld en dit voorjaar maken ze hun comeback: tweekleurige monturen. neubau eyewear pakt uit met twee nieuwe modellen ‘Sarah’ en ‘Max’ in een tweekleurige uitvoering. Beide zijn beschikbaar als zonnebril en met glazen op sterkte. Deze nieuwkomers zijn een moderne interpretatie van klassieke stijlen, met de nadruk op een perfecte pasvorm en een gestroomlijnd design. De tweekleurige modellen combineren felle kleurtinten en vormen zo een slimme stijlkeuze voor wie houdt van colorblocking.

    Bij het damesmodel Sarah gaat de tweekleurige trend hand in hand met een tijdloos kattenoogmontuur in roestvrij staal. Ideaal om je look een vrouwelijk en modern accent te geven.

    Model Max is verkrijgbaar voor zowel dames als heren. Met zijn ronde vorm geeft dit model je gezicht een krachtige uitdrukking met strakke lijnen. Dit nieuwe montuur bestaat eveneens uit roestvrij staal en trekt de aandacht met kleurcombinaties zoals felrood en zacht hemelsblauw voor een natuurlijke en eenvoudige look vol zelfvertrouwen. De stijlvolle en hoogwaardige monturen van neubau eyewear worden zoals gewoonlijk gekenmerkt door een subtiel logo op de linkerbrillenarm en het gebruik van vederlichte materialen.

    De monturen Sarah en Max zijn beschikbaar als zonnebril en met glazen op sterkte. Ze zijn te koop vanaf januari 2020 voor 229 euro.









    08-01-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cneter parcs speelt met nieuwe campagne in op grote verscheidenheid

    Campagne ‘Ieder z’n Center Parcs’ speelt in op ultieme vrijheidsgevoel. Center Parcs wil met haar nieuwe campagne ‘Ieder z’n Center Parcs’ nog beter recht doen aan de uiteenlopende wensen van gasten en potentiële gasten. Want meer tijd doorbrengen met elkaar betekent niet voor iedereen hetzelfde. De één gaat voor een lange strandvakantie, de ander kiest voor een lang weekend avontuur of voor een midweek ontspannen midden in de natuur. Bovendien kunnen de vakantiewensen óók in hetzelfde gezelschap sterk verschillen. Center Parcs speelt in op het gevoel van vrijheid waarnaar steeds meer mensen op zoek zijn: door volop keuze te bieden uit een rijk aanbod waaruit iedereen zijn ideale vakantie kan kiezen. De campagne is te zien op tv en online in België en Nederland.

    Center Parcs houdt vast aan de succesvolle pay-off ‘Echt even samen’. Door deze pay-off aan de nieuwe

    campagne ‘Ieder z’n Center Parcs’ te verbinden, wil zij nadrukkelijker inspelen op de grote diversiteit van haar bezoekers en hun uiteenlopende behoeften. Er is geen enkele andere aanbieder met zo’n divers aanbod als Center Parcs. Hierdoor kan zij bezoekers het hele jaar door -ongeacht het seizoen, persoonlijke voorkeuren of bestemming -inspireren en verrassen met een gepersonaliseerd aanbod.

    “Twee jaar geleden lanceerden we vanuit onze purpose ‘Strengthen family ties’, de campagne: ‘Zeg ja tegen wat er toe doet’. We zien hoe belangrijk het is om samen tijd door te brengen en zo de banden met familie en vrienden te versterken, juist nu we drukker zijn dan ooit. Met deze campagne wilden we mensen aanmoedigen om vaker ‘ja’ te zeggen tegen wat er in het leven écht toe doet. Deze purposegedreven campagne was erg succesvol. Belangrijke brand kpi’s, zoals overweging en voorkeur zijn gegroeid en het aantal mensen dat voor Center Parcs koos steeg.

    Om zowel bestaande als nieuwe bezoekers aan ons te binden, gaan we met de nieuwe campagne een stapje verder en laten we zien wat Center Parcs daadwerkelijk met je doet. We spelen in op de stijgende behoefte van vrijheid en richten ons op de diversiteit aan mogelijkheden. Center Parcs biedt voor iedereen een passende vakantie, wat je wensen ook zijn. Je kunt zelf je vakantie kiezen en invullen zoals jij dat wilt.”, vertelt Andres Neira de Back, Marketing Director van Center Parcs Europe.

    Een aanbod waartegen iedereen ‘Ja’ kan zeggen

    In de afgelopen tijd heeft Center Parcs verschillende vakantieparken, zowel in België als in het buitenland, volledig vernieuwd om zo de nieuwe standaard te blijven zetten in familievakanties. De komende jaren worden ook andere parken grondig vernieuwd met een investering van ruim 600 miljoen euro. Zo is Center Parcs Les Ardennes volledig vernieuwd en zal in mei 2020 ook Center Parcs Park De Haan worden geopend. In Nederland ondergaan Center Parcs De Eemhof en De Kempervennen een grootschalige vernieuwing komend jaar.

    “We investeren fors in zowel bestaande als in nieuwe parken, hiermee differentiëren we parken steeds meer van elkaar. Ook het activiteitenaanbod op parken wordt steeds breder. Dit sluit aan bij de behoefte die we terugzien bij onze gasten; de hang naar vrijheid en flexibiliteit. Center Parcs heeft namelijk alle ingrediënten in huis om in te spelen op de variërende wensen van verschillende vakantievierders: met mooi gelegen parken -aan de kust, een prachtig meer of in een bosrijke omgeving -volop keuze uit verschillende accommodaties en allerlei activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen” zegt Neira de Back. “We zien dat de behoeften van onze gasten verschillen. Toch gaat het uiteindelijk om echt even samen zijn. Die vrijheid bieden we met ons ruime en gevarieerde portfolio.”

    Deze boodschap draagt Center Parcs in de komende tijd uit in een nieuwe serie tv-commercials en online video’s en in totaal zes thema’s behandelen. De eerste drie tv-commercials behandelen de volgende thema’s: de duur van het verblijf (weekend, midweek of langere vakantie), het type vakantie (avontuur, ontspanning of samen op ontdekkingstocht) en het type omgeving (bos, strand of meer).

    Al ruim 50 jaar is Center Parcs expert op het gebied van vakanties in de natuur, gedurende het hele jaar. Als grondlegger van de vakantie dichtbij huis heeft Center Parcs een nieuwe standaard gezet in de recreatiesector, maar wil haar gasten ook in de toekomst blijven verrassen. Dat doet zij door te blijven innoveren en ook in de komende jaren een nieuwe standaard te zetten: in beleving, verblijf en echt even samenzijn. Center Parcs kenmerkt en onderscheidt zich door de talloze activiteiten voor ieder familielid, want het is pas echt vakantie als iedereen het naar zijn zin heeft, dan ben je echt even samen.

    Center Parcs Europe is onderdeel van Pierre et Vacances Center Parcs Group. Center Parcs bezit 27 Europese parken in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk. In 2018-2019 werden 5 miljoen gasten ontvangen en realiseerde het bedrijf een omzet van 743 miljoen euro.

    www.centerparcs.be

    07-01-2020 om 17:28 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Malta: 7 eialnden ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    7 eilanden, 365 kerken en 320 monumenten op 1,5 km²

     

    Malta is het tiende kleinste land van de wereld, klein maar mooi en bijgevolg ook een toeristische topper. Malta is een heel bijzonder land, apart en verrassend zoals blijkt uit volgende cijfers:

    • 7 eilanden: Malta bestaat niet uit één eiland maar het is een archipel met zeven eilandjes waarvan er drie zijn bewoond; Malta, Gozo en Comino.
    • 365 kerken: in Malta kan je elke dag van het jaar een andere kerk bezoeken.
    • 80ha, zo groot is Valletta, en daarmee is het één van de kleinste hoofdsteden ter wereld.
    • 5.000 jaar oud: in Malta vind je verschillende megalithische tempels die door de UNESCO als werelderfgoed zijn erkend. Het tempelcomplex Ħaġar Qim is 5.000 jaar oud en daarmee de oudste recht opstaande structuur ter wereld, ouder dan Stone Henge of de Egyptische piramides.
    • 320 monumenten binnen een straal van 1,5 km²: daarmee heeft hoofdstad Valletta één van de hoogste concentraties aan historische bezienswaardigheden ter wereld.
    • 30 letters in het alfabet: Het is gemakkelijk reizen op Malta, één van de twee officiële talen is het Engels. De andere officiële taal van het land is net iets minder gemakkelijk want het Maltees is een Semitische taal, ontstaan uit het Arabisch met Engelse, Italiaanse en Franse invloeden. Meer dan 200 films en documentaires zijn er gedraaid in Malta wegens de prachtige gebouwen en indrukwekkende landschap. De bekendste zijn The Gladiator, Troy, Game of Thrones en Mega Mindy. Je kan tijdens een georganiseerde tour alle locaties ontdekken.
    • Gemiddeld 23°C overdag: daarmee is het klimaat in Malta zowat het warmste van alle landen in Europa en Valletta is verkozen tot de zonnigste hoofdstad van Europa.
    • 70.000 Belgen gingen in 2019 op reis naar Malta. Dat komt neer op bijna een verdubbeling sinds 2016.
    • Voor meer informatie over de Maltese archipel, ga naar www.malta.be - www.visitmalta.be

     

     

    06-01-2020 om 10:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!