Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    09-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn, tortelduifjesdag

    Binnenkort is het weer Valentijn, de dag van de tortelduifjes. Maar wist je dat de echte tortelduifjes, de Turkse tortels, ook echt romantische vogels zijn? Ze blijven namelijk heel hun leven trouw aan dezelfde partner. Ze zijn dan ook bijna altijd met z’n tweetjes te vinden!

    Het is best wel romantisch om samen in de tuin, het park of bos deze tortelduifjes te spotten met een verrekijker. Op het eerste gezicht lijken het misschien saaie vogels, maar als je de Swarovski Optik verrekijker erbij haalt, zie je dat ze niet gewoon grijs zijn. Ze hebben een verenkleed dat varieert van lichtgrijs en beige naar donkergrijs met een zwart-wit bandje in de nek, een fijn snaveltje en oogjes met een contrasterende donkerrode iris. Ook kun je zien hoe ze leven en in elkaars buurt blijven. De Turkse tortel broedt al vanaf half februari, tot in november. In deze periode heeft een paartje twee tot wel vijf legsels en zijn ze druk in de weer. Mooi om te bestuderen. Maar wat nog het best bij Valentijn past, is hun kenmerkend gekir van drie lettergrepen dat klinkt als ‘I love you’.

    Tortelduifjes zoeken op Valentijn, dat doe je met de CL Companion of CL Pocket verrekijker van Swarovski Optik. Die heeft een onovertroffen optische kwaliteit met een kristalhelder beeld, een perfecte kleurweergave en een breed gezichtsveld. Tortel jij mee? Meer informatie over Swarovski Optik op www.swarovskioptik.com

    Het hoofdkantoor is gevestigd in Absam, Tirol. Het maakt deel uit van de Swarovski-bedrijvengroep. Het Oostenrijkse bedrijf, opgericht in 1949, is gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van optische instrumenten met een groot bereik. De verrekijker, telescopen, richtkijkers en optische instrumenten zijn producten van dé keuze van veeleisende gebruikers. Het succes van het bedrijf is gebaseerd op innovatieve kracht, kwaliteit en functioneel en esthetisch ontwerp. De waardering van de natuur is een essentieel onderdeel van de bedrijfsfilosofie en wordt weerspiegeld in de milieuvriendelijke productie en lange termijndeelnames aan projecten op het gebied van natuurbehoud. De omzet in 2017 bedroeg 146,3 miljoen euro (2016: 140 miljoen euro), met een exportratio van 91%. Het bedrijf heeft ongeveer 950 werknemers. Foto's: © Swarovski Optik en © Pixabay

     

     

     







    09-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wildkamperen: waar mag dat nog ?

    Terug naar de essentie van nomadenreizen

    Back to basics, back to nature. Wildkamperen brengt ons terug naar de essentie van nomadenreizen. De vrijheid van zomaar je camper en tentje ergens neerzetten staat hoog op de wish list van menig reiziger. Noorwegen en Zweden behoren tot de mogelijkheden maar waar nog? Wildkamperen kan nog op hele mooie plekjes. Een overzicht.

    Schotse natuurpracht

    Reizen door Schotland is voor elke type reiziger gemakkelijk. De trein, de ferry en de wegen bieden goede bereikbaarheid naar alle regio's met pareltjes van trekpleisters. Met de camper de weidse open ruimtes, de mysterieuze meren en de ongerepte natuur ontdekken is een scenario die roept om wildkamperen, en in Schotland is dat geen enkel probleem. Met de 'Right to Roam' acte die sinds 2003 van kracht is, mogen kampeerders de begane paden verlaten om er in de natuur te overnachten, uiteraard met respect voor de omgeving en op voorwaarde dat je alles weer netjes achterlaat. De Schotse Hooglanden zijn hier het absolute summum!

    Scandinavië spant de camperkroon

    In Scandinavië gaan ze nog een stapje verder met het Allemansrecht. Het Allemansrecht is de basis voor toerisme en recreatie in Scandinavië. Het biedt namelijk iedereen de mogelijkheid om het land van iemand anders te betreden, om te zwemmen in en varen op andermans water en om bloemen, bessen en paddenstoelen te plukken.

    Je camper mag je daar parkeren voor 24 uur. Voor een langer verblijf dien je wel toestemming te vragen aan de eigenaar. Het Allemansrecht geldt niet in natuurreservaten en andere beschermde natuurgebieden!

    Ijsland: enkele belangrijke regeltjes

    IJsland is één van de meest tot de verbeelding sprekende plekken om te gaan wild kamperen. Een paar jaar terug was dat nog met weinig regels maar dat is nu wel beter gereglementeerd. Zo mag je alleen wildkamperen waar (bijna) geen mensen wonen en waar geen campings zijn. Het is in de natuur wel nog steeds mogelijk om wild te kamperen. Buiten de bebouwing je tentje opzetten in een bos of een heuvel kan dus wel.

    Binnen de bebouwing mag je alleen op aangewezen campings overnachten (maar dit zijn vaak heel mooi plekjes). Massatoerisme en Ijsland gaan echter niet samen. Je mag niet in groep reizen; het wildkamperen wordt namelijk beperkt tot maximaal drie tenten of campers en je mag nergens langer dan één nacht staan. Voor campers geldt daarbij nog een extra regel; wanneer er in de buurt een aangewezen camper(parkeer)terrein is, dan moet je daar gaan staan. Alleen in gebieden waar echt niets aan faciliteiten aanwezig is, kan je zelf een plekje opzoeken...

    Dichtbij huis: la douce France

    Frankrijk is een geliefde bestemming bij Belgen, dit bleek nog uit een recent onderzoek van Camptoo over kampeertrends 2019. Deze trend zet zich zeker voort dit jaar.

    Je mag in heel Frankrijk enkel bivakkeren (wildkamperen voor één nacht) van 19 uur tot 9 uur en steeds op een uur wandelafstand van een weg of natuurreservaat.

    Wist je dat je in Frankijk 24 uur op een parkeerplaats mag staan en overnachten, mits er geen uitdrukkelijke verboden zijn op die plek uiteraard? Camping hoppen in la Douce France, klinkt niet slecht toch?

    Handig om weten

    • Check zeker de voorzieningen die je in je camper hebt. Op Camptoo kan je perfect bekijken welke deze zijn, voor je er een huurt bij een particulier. Denk bijvoorbeeld aan zonnepanelen voor de koelkast en ook een chemisch toiletje (de natuur zal je dankbaar zijn)...
    • Met de app Park4night vind je de mooiste plekjes om te wildkamperen. Deze app is community driven, zo heb je vaak weet van de laatste nieuwe plekjes!
    • Nog meer lezen over wildkamperen kan op de site van Camptoo.

    ________________________________________

    Camptoo heeft als doel mensen in heel Europa het plezier van kamperen met een mobilhome of caravan te laten delen. Dit doen ze door de betrouwbaarste en meest inspirerende service te bieden waarmee eigenaren en huurders hun caravan of mobilhome kunnen huren of verhuren.

     

     

     

     

     





    09-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn vieren in de Ardennen

    Dit jaar valt Valentijn op een vrijdag. Ideaal om op die dag voor een weekendje naar de Ardennen te trekken en ’s avonds romantisch te gaan dineren of gezellig samen te kokkerellen. Ontdek enkele mooie vakantiewoningen van Belvilla die nu nog beschikbaar zijn met Valentijn. Het is eens iets anders dan een etentje of bosje bloemen…

    Luxueuze loft ‘Oppidum’

    Op 3 kilometer van Theux ligt een idyllisch domein. Een charmante loft biedt een cocktail van romantiek en luxe op een discrete locatie. Hier kun je naast tafelen ook samen genieten van wellness met een stoombad, infraroodcabine, jacuzzi, een Nordic bad en een overdekt zwembad… Niet nodig dus om je te verplaatsen naar kuuroord Spa.

    Vakantiehuis Les P’Tits Djone in Rouvroy

    Dit gezellige vakantiehuis is lekker knus en charmant. Het ligt aan een pleintje in het dorp Rouvroy. Hou je van een heerlijke, romantische slaapplek voor 2, dan vind je hier wat je zoekt. Laat Cupido zijn werk maar doen en alles komt goed! Voor koppeltjes die niet graag koken is er al een restaurantje op 300 meter.

    Appartement Les Ecuries in Spa

    Dit luxueuze en modern ingerichte appartement is gelegen in het centrum van Spa, maar bevindt zich toch in een groene omgeving. Het maakt deel uit van een groter sfeervol gebouw. In het appartement vind je elementen terug van de oude stallen en de grote erkerramen geven de woonkamer een speciaal cachet. Hier vier je romantiek in stijl.

    Villa Athena in Assesse

    Deze perfect ingerichte maisonnette ligt dichtbij het pittoreske Namen. Er zijn 2 slaapkamers waar 4 gasten in kunnen verblijven en tot 2 huisdieren zijn ook welkom. Dit is een geschikte locatie voor koppels die graag Valentijn vieren met heel het gezin. Het dichtstbijzijnde restaurant is maar 200 meter verder. Je maakt hier deel uit van het dorp, ’s ochtends haal je lekkers bij de bakker terwijl iedereen je vriendelijk begroet.

    Romantisch Valentijnsdag vieren in de Ardennen? Boek dan bij Belvilla met het grootste aanbod van kwaliteitsvolle vakantiewoningen in de Ardennen (met ongeveer 1.300 woningen in de streek).

    Voor meer informatie, surf naar www.belvilla.be









    08-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het einde vande terrasverwarmers?

    Schaamteloos je terras verwarmen met Gervi Outdoor…

    Volgt na het rookverbod op café nu ook een verbod op terrasverwarmers? In het kader van de ecologische transitie van de stad mogen cafés en restaurants in het Franse Rennes sinds begin dit jaar hun terrassen niet langer verwarmen. Horeca-uitbaters kozen vroeger inderdaad vaak voor klimaatonvriendelijke verwarming zoals gasbranders, maar gelukkig kan het nu met de slimme verwarmers van Gervi Outdoor ook anders.

    State-of-the-art elektrische warmte

    Wanneer een dekentje niet meer volstaat, kan je met de Heatsail DOME van Gervi Outdoor je eigen terras zonder schuldgevoel verwarmen. Deze 100% Belgische DOME® is waterbestendig en verbruikt 5 keer minder energie dan de klassieke terrasverwarmers op gas: verbruik 3,22 kw/h - infraroodwarmte 3100 Watt - verlichting 120 Watt. Combineer je de DOME® met zonnepanelen op je dak, dan wordt de terrasverwarming zelfs helemaal klimaatneutraal. BLUETOOTH 4.0 aansluiting met twee waterbestendige luidsprekers van elk 80 Watt in de voet en de ingebouwde terrasverlichtig, maken van deze DOME® een high-tech pronkstuk voor je tuin.

    Natuurlijke terrasverwarming

    Ga je liever back-to-nature, dan biedt Gervi Outdoor met Rocco van Moróro of de buitenhaarden van het Italiaanse AK47 Design ook een volledig natuurlijke manier aan om je terras te verwarmen. Rocco is een multifunctionele bijzettafel die je als buitenhaard, bbq, champagnebar en zitbank kan inzetten. Niets overtreft de charme van een knisperend vuur als natuurlijke verwarming voor koude zomeravonden of de allereerste BBQ van het jaar. www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be





    08-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour maakt het beste toegankelijk voor iedereen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    « Gezonde prijzen » : Kleine prijzen met grootse principes

    • Carrefour heeft als ambitie een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk te maken voor iedereen - •   De gezonde prijzen weerspiegelen inspanningen op de prijs, de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten. - • Een unieke prijs in alle Carrefour-winkels: Hyper, Market en Express en op carrefour.eu

    Carrefour lanceerde op 27 januari 2020 de campagne «Gezonde prijzen» in het kader van haar engagement “Act For Food” dat het beste toegankelijk wil maken voor iedereen.

    Kleine prijzen met grootse principes… Om leider te worden van de voedseltransitie, heeft Carrefour Act for Food georganiseerd, en engageren we ons elke dag om een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk te maken voor iedereen. De Carrefour-producten staan centraal in dit engagement door niet alleen te werken op de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten, maar ook op de prijs. De campagne Gezonde prijzen wil dit engagement in de kijker zetten… want de Carrefour-producten zijn kleine prijzen met grootse principes.

    Voorkeur voor Belgische herkomst

    Gezonde producten worden tegen betaalbare prijs aangeboden bij Carrefour. We geven onze voorkeur aan Belgische producten: het beleid van Carrefour is om zich geografisch zo dichtbij als mogelijk te bevoorraden.

    Om een respectvolle relatie met producenten te garanderen, onderhoudt Carrefour duurzame partnerschappen. UTZ-producten maken eveneens onderdeel uit van deze campagne en weerspiegelen Carrefour’s inspanningen op het gebied van kwaliteit.

    Gezonde prijzen voor Carrefour-producten in alle categorieën

    Aan de hand van de campagne « Gezonde prijzen », zet Carrefour zich zowel in voor de prijs als voor de kwaliteit en bieden we betaalbare prijzen voor Carrefour-producten uit alle categorieën. Voorbeelden zijn: Gerookte ham zonder antibiotica van het merk Carrefour, Carrefour Eco vloeibaar wasmiddel met plantaardige zeep, Carrefour smeerpasta zonder palmolie, Carrefour basilicumsaus zonder additieven. De prijs is uniek in alle Carrefour winkels: Hypermarkten, Market en Express.

    Geplande uitzending voor de campagne « Gezonde prijzen »

    Voor deze campagne doet Carrefour beroep op het agentschap Publicis. De campagne loopt van 27 januari tot 15 februari 2020. De tv-spot en de spot van 15 seconden op sociale netwerken worden gedurende deze periode uitgezonden. In de eerste week van de campagne (27 januari tot 2 februari) zal in bushokjes een atribus van 2m² uithangen. Er zijn vier verschillende versies: de generieke gezonde prijzen (dit zijn lage prijzen met grootse principes), smeerpasta zonder palmolie, gerookte ham zonder antibiotica en basilicumsaus zonder additieven.

    Een direct mailing wordt verstuurd naar alle klanten in de Bonus Time mailing van de tweede week (van 3 tot 9 februari). Het Simply You Magazine voorziet 5 speciale pagina’s tijdens de derde en laatste week van de campagne (van 10 tot 16 februari).

    Op winkelniveau zijn zowel spotters als posters voorzien voor de abricaddies gedurende de hele campagne.

    Carrefour bekleedt een unieke positie in België dankzij haar uiteenlopende winkel formats, haar aanbod en de meer dan10.000 gemotiveerde mannen en vrouwen die klaar staan om de klant te helpen en hem te bieden wat hij nodig heeft om evenwichtig en aangenaam te leven. De ambitie van Carrefour is de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. Haar programma met concrete acties, zoals Act for Food is bedoeld om mensen de mogelijkheid te geven om beter te eten.

    Het engagement van Carrefour België op het gebied van haar sociale verantwoordelijkheid werd erkend: de retailer won de prijs ‘CSR Professional of the Year 2018′.

    Met 40 Hypermarkten Carrefour, meer dan 440 Carrefour Market supermarkten, ongeveer 300 Carrefour Express buurtwinkels en meer dan 200 afhaalpunten voor Carrefour Drive, is Carrefour België de eerste en enige winkelketen die de klant in elke levens- en consumptiefase begeleidt.

    Dankzij de lokale verankering in bijna elke gemeente en een uniek aanbod van meer dan 10.000 lokale en meer dan 4.500 bioproducten is Carrefour België de partner van het dagelijkse leven. Daarom doen dagelijks 700.000 klanten en jaarlijks zo’n 80% van de gezinnen in België hun inkopen bij Carrefour.

    Carrefour België maakt deel uit van de Carrefour groep, een van de belangrijkste food retailers ter wereld met meer 380.000 medewerkers. De groep is met meer dan 12.300 winkels aanwezig in meer dan 30 landen en realiseerde in 2017 een omzet van 88,24 miljard euro onder enseigne.

    08-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La redoute Collections: the Spring collabs

    Spring has finally arrived and we can say goodbye to the thought of a prospective blizzard. Fashion warriors, it's now time to update your wardrobes with some inspiring collabs.

    A marriage between two brands brings out the best of both worlds. Yes, another sort of fashion conversation is taking place this Spring.

    The sheer volume of collaborative fashion wear that will emerge this season, is a bit overwhelming. With La Redoute it's all about ongoing innovation and creative expression with a little French jus. An overview.

    Vanessa Seward (online from 03/03)

    Vanessa Seward and La Redoute are a match made in heaven. The idea of affordable style, that is timeless and never goes out of fashion, works perfectly for both parties. The quality of designer clothing, without the price tag makes this collection fabulous value.

    Savoar Fer (online from 6/4)

    Savoar Fer is a womenswear label by Swiss designer Eliane Heutschi who converts fading savoir - faire into contemporary garments. Based in Paris, France.

    Victoria/Tomas (online from 06/04)

    VICTORIA/TOMAS is a french ready-to-wear brand, founded by Victoria Feldman and Tomas Berzins in 2012, four years after their first encounter at a Paris fashion school.

    After a stint at Alexander Wang in New York, Tomas came back to France to launch VICTORIA/TOMAS, a full-fledged line of wearable separates aimed at a new generation of modern, city-dwelling women, mixing both designers’ sensibilities.







    07-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20% meer boekingen bij Interhome voor 2020

    Opvallend meer Belgen kiezen ervoor om tijdens hun vakantie in een vakantiewoning te logeren. Vakantiewoningverhuurder Interhome noteert voor zowel zomer (+20%) als winter (+23%) 2020 een opmerkelijke stijging van meer dan twintig procent. Voor de wintervakanties blijft Frankrijk de absolute nummer een bij de Belgen, gevolgd door Zwitserland. Wat de zomerbestemmingen betreft, spant topper Spanje al jaren onveranderd de kroon. Wel blijken Belgen alsmaar meer belang te hechten aan een villa met zwembad op hun favoriete zonbestemming (+31%). Bovendien gaan ze steeds vroeger op zoek naar hun ultieme vakantiewoning en winnen reiskantoren opnieuw verrassend aan populariteit (+15%).

    20 procent meer vraag naar vakantiewoningen

    “Dat Belgen ervan houden om tijdens hun vakantie lekker in een privéhuis tot rust te komen is niets nieuws, zegt Thibault Van Look, Country Manager België bij Interhome, “maar de stijging van meer dan twintig procent voor zowel winter als zomer is wel bijzonder opvallend. Ook het aantal vroegboekers ligt dit jaar opmerkelijk hoger dan andere jaren. En terecht, want Belgen gaan alsmaar vaker op zoek naar een unieke vakantiebeleving en in tegenstelling tot een hotel, kun je een speciale vakantiewoning maar één keer boeken voor jouw specifieke reisdata.”

    15 procent meer boekingen via reiskantoren

    De boekingscijfers van Interhome ontkrachten bovendien de veronderstelling dat vakantiehuizen zich enkel online laten boeken. Zo noteert de vakantiewoningverhuurder een stijging van maar liefst vijftien procent in het aantal boekingen die gemaakt worden in reiskantoren. Thibault Van Look: “Reiskantoren zijn altijd al een voornaam en gerespecteerd verkoopkanaal voor ons geweest, maar deze boost in de verkoopcijfers toont ook het belang van de reisagent aan bij de zoektocht naar een voorkeurswoning.”

    Frankrijk, Spanje en shortstays zijn absolute toppers

    Qua vakantielanden houdt de Belg vast aan zijn favoriete winter- en zonbestemmingen. Frankrijk blijft de eerste plaats verdedigen in het wintersportlijstje, gevolgd door Zwitserland op nummer twee. Voor de zomervakanties blijft Spanje de absolutie favoriet. Wel opvallend is dat de Belg hier alsmaar vaker op zoek gaat naar een villa met zwembad (+ 31%). Ook de shortstays blijven aan belang winnen. Zo noteert Interhome steeds vaker boekingen voor korte verblijven, zeker in Nederland. Volgens Country Manager Thibault Van Look is dat te wijten aan de sterke uitbreiding van het aanbod de laatste jaren, waardoor Interhome nu zelfs een verdriedubbeling ziet in de boekingen voor Nederland.







    07-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik blauw van jou!

     

    Mayerline SS20

    Classic blue is dé trendkleur voor 2020, dat maakte het kleurcoderingsbedrijf Pantone bekend. Klassiek blauw is een tint die krachtig en elegant is in al zijn eenvoud. In combinatie met wit krijg je een tijdloos zomers (marine)gevoel.

    In een tijdperk vol prikkels en onzekerheid hebben we steeds meer nood aan standvastigheid en rust. En net dat straalt de kleur Classic Blue uit. Studies hebben aangetoond dat personen die blauw dragen competent, overtuigend en betrouwbaar overkomen. Iets waar we allemaal wat van kunnen gebruiken, dus laat je inspireren door de selectie van Mayerline en Améline by Mayerline.

     





    06-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.King George of the 2020 Outdoor jungle

    Met een gematigd zeeklimaat en een beperkt aantal neerslagvrije dagen is België niet meteen het Outdoor land bij uitstek. Toch spenderen we graag een flinke duit aan buitenmeubilair, al was het maar om op deze designpareltjes weg te dromen van toekomstige zonovergoten dagen. King George maakt je wegwijs in het bos van de 2020 Outdoor trends.

    1/ Back to nature : Wie outdoor zegt, zegt natuur en het weldadige effect ervan op de gezondheid van de mens. Dompel je deze zomer volledig onder in je tuin met een waaier aan groentinten, de comeback van hout, en structuren of prints geïnspireerd op Moeder Natuur.

    Productinfo: 1. Gervi Outdoor - Giorgetti - GEA stoel - 2. Gervi Outdoor - Fast - Forest stoel - 3. Gervi Outdoor - Kettal - Zig Zag bijzettafels - 4. Gervi Outdoor - Roda - Leaf bijzettafels - 5. now! by hülsta - moon birdy - l:82 x b:55 x h:48 cm - richtprijs: €199 (warmwitte ledlamp inbegrepen) - 6. Modular L.I. - Branch lifestyle buitenverlichting - 7. Overstock Garden - Lacrima teak tuintafel met volkeramisch blad Strata Argentum - 8. Overstock Garden - Lacrima tuinstoel en All Weather Sunbrella® Luxe kussens Lopi Marble - 9. Royal Botania - Organix lounge - 10.            Gervi Outdoor - Roda - Arena zonnebed

    2/ Het betere weefwerk : Touw, rotan of wicker – komende zomer vlechten deze materialen zich in elkaar tot een boho chic vibe voor jouw terras. Weefwerk met natuurlijk ogende materialen dat een instant vakantiegevoel bij je thuis creëert en comfortabel aanvoelt doordat het zich aan de vormen van je lichaam aanpast. Staycation deze zomer?

    Productinfo : 1. Gervi Outdoor - B&B Italia - Ginestra stoel - 2. Gervi Outdoor - Dedon - Sealine tweezit - 3. Overstock Garden - Toblino loungeset bruine wicker met Weather+ Softtouch kussens en Enna loungetafels met teaken blad - 4. Overstock Garden - Orso stoel - 5. Royal Botania - Lotus zonnebed en parasol - 6. Overstock Garden - Portorivo tuintafel met live edge blad met Pagino armstoel en All Weather Sunbrella® Luxe kussens

    3/ Breng kleur in je exterieur : Bij de keuze van tuinmeubilair wordt er vaak op veilig gespeeld met neutrale tinten zoals zwart en wit. Zomer 2020 luidt echter een nieuw tijdperk in, dat van KLEUR! Geef je terras extra pit met vrolijke kleuren zoals geel, blauw en rood of ga voor subtiele kleurtoetsen zoals pasteltinten. De zon begint spontaan te schijnen!

    Product info : 1. Gervi Outdoor - Kettal - Roll stoel - 2. Royal Botania - Lusit lounge - 3. Gervi Outdoor - Dedon - Brea éénzit - 4. Gervi Outdoor - Fast - Niwa stoel - 5. now! by hülsta - Birdy poef, 5,5 kg, zithoogte 48 cm - €222. - 6. Gervi Outdoor - Kettal - Mesh zonnebed - 7. Overstock Garden - Ruvo lounge - 8.      Gervi Outdoor - Kettal - Mesh lounge







    06-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Team non or team pastel?

     

    To choose is to lose, so wear both! Inspired by Caroline Biss' 2020 Summer collection...

    If you missed the opportunity to rock some neon last Summer, have no fear. It's just as hot this season. This time round, we are mixing in a few shades of pastel.

    Why? Together they are such bright, dreamy and flexibly cool shades of colors that almost work with anything. Neutral and calm embraces out-of-the-box and slightly edgy.

    Or in other words: "Mrs. Extravagant Neon" teams up with "Lady Discrete but Chic Pastel".

     











    05-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon nationaal partner Eurosong fetival 2020
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Corendon is één van de officiële nationale partners van het Eurovisie Songfestival 2020. Met meer dan 180 miljoen kijkers is het Songfestival wereldwijd het grootste live TV muziekevenement en daardoor het perfecte platform om bij een groot publiek onder de aandacht te komen. De touroperator organiseert de komende maanden verschillende acties in Nederland en België waarbij klanten van Corendon tickets kunnen winnen voor het Eurovisie Songfestival in Rotterdam in mei 2020.

    Dick Gussen, Marketing- en Brandmanager: "We zijn er trots op dat Corendon een bijdrage mag leveren om miljoenen mensen door middel van muziek met elkaar te verbinden. Deze unieke kans om nationaal partner van het Eurovisie Songfestival te zijn, hebben we dan ook met beide handen aangegrepen. Het thema van dit jaar Open Up past goed bij Corendon omdat wij onze klanten door middel van reizen, andere landen en daarmee ook andere culturen laten ontdekken. Daarnaast past deze samenwerking ook goed bij ons vanwege de diversiteit binnen onze eigen organisatie. Een doel dat het Songfestival ook nastreeft."

    Sietse Bakker, Executive Producer Event van het Eurovisie Songfestival 2020, is blij met Corendon als nationaal partner: "Corendon heeft het Eurovisie Songfestival 2020 én het thema Open Up met veel enthousiasme omarmd. Daarmee dragen ze bij aan onze ambitie om internationaal een prachtig visitekaartje af te geven namens heel Nederland."

    Eurovisie Songfestival-vliegtuig

    Via de social media kanalen en de websites maakt iedere Corendon-klant kans op tickets om in Rotterdam één van de negen shows van het Eurovisie Songfestival te bezoeken. Volgens Gussen dé manier om de Nederlandse- en Belgische inzending van dichtbij aan te kunnen moedigen. "Daarnaast zijn de winnaars ook onze gast in het speciale Eurovision Village in Rotterdam om te genieten van bijzondere activiteiten." Niet alleen de touroperator maar ook Corendon Dutch Airlines maakt deel uit van het partnerschap. "Om dit te bekrachtigen zullen wij binnenkort één van onze toestellen omdopen tot een heus Eurovisie Songfestival-vliegtuig," zegt Gussen. Alle activiteiten van Corendon rondom het Eurovisie Songfestival zijn te vinden op corendon.be/eurovision en corendon.nl/eurovision

    05-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welcome in Wonderland

    GUESS SS20

    This summer brings with it a collection bursting with vitality - straight from Beverly Hills, GUESS girls turn heads in their ultra-glam looks in pastel tones and statement silhouettes for guaranteed coastal appeal.

    Enter a dream world of sparkling and pastel colours with effortlessly stylish kimonos, pleated skirts and fitted silhouettes, with sports-inspired sweatshirts for a casual twist. Flowers meet tie-dye and coloured python print for even more impact, in this fashion-forward line with a soft, candy edge - just the thing for some fun in the sun.

     









    04-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I cherry-ish you!

    Licht zoet en romantisch is de limited edition lichaamsverzorgingslijn, geïnspireerd op Valentijnsdag en het aankomende voorjaar. Wil je jouw Valentijn verwennen met een lief cadeau? Of je moeder, vriendin, tante of buurvrouw verrassen met een lief gebaar dit voorjaar, dan zit je met deze collectie goed. De producten zijn 100% vegan en verrijkt met biologisch kersenbloesemextract, perfect om alvast in de stemming van het voorjaar te komen, want kersenbloesem bloeit uitsluitend in dit seizoen. De bloemige geur bevat tonen van roze peper en suikerspin.

    De collectie bevat bruisballen, handzeep, douche mousse, bodylotion, handcrème, showergel, body mist, handcrème, body cream en een gezichtsmasker. Mét bijpassende toilettassen.

    Duurzaam

    De valentijnscollectie is beter voor jou en voor de wereld. Duurzaam, verzorgend en ethisch verantwoord. SLS-vrij en de verpakking van de showergel is gemaakt van 100% gerecycelde materialen en de tube van de bodylotion bevat 35% gerecycelde materialen. Daarnaast zijn de glitters niet gemaakt van plastic maar van natuurlijk materiaal. Het nieuwe assortiment is vanaf nu verkrijgbaar bij de HEMA winkels of via hema.com/nl-be

    Set 3 douche mousse

    De zacht reinigende 100% vegan douche mousse met biologisch kersenbloesemextract heeft een frisse bloemengeur met tonen van salie & sandelhout, bramen & cacao en roze peper & suikerspin. De douche mousse bevat geen PEG, SLS en SLES. Tenminste 82% van de ingrediënten komt van natuurlijke oorsprong. De verpakking is gemaakt van tenminste 25% gerecyclede materialen.

    Shimmer Body Lotion

    De 100% vegan shimmer body lotion met biologisch kersenbloesemextract en sheabutter heeft een frisse bloemengeur met tonen van roze peper en suikerspin. De body lotion helpt de vochtbalans van de huid op peil te houden en geeft een prachtige glans. De glitters zijn van natuurlijke oorsprong, net als minstens 90% van de ingrediënten dat ook zijn.

    Handcream

    De handcream met biologisch kersenbloesemextract en sheaboter hydrateert en verzacht de handen en trekt snel in.

    Showergel

    De hydraterende douchegel met biologisch kersenbloesemextract heeft een frisse bloemengeur met een vleugje roze peper en suikerspin. Minstens 98% van de ingrediënten komt van natuurlijke oorsprong. De verpakking is gemaakt van 100% gerecyclede materialen. Daarnaast is de showergel 100% vegan en bevat geen kleurstoffen.

    Hand soap

    Een pompje met 100% vegan handzeep met biologisch kersenbloesemextract. De zeep heeft een frisse bloemengeur met een vleugje roze peper en suikerpsin. De handzeep bevat geen kleurstoffen en bestaat minstens voor 95% uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong.

    Shower mousse

    Een zacht reinigende 100% vegan douche mousse met biologisch kersenbloesemextract. De mousse heeft een frisse bloemengeur met tonen van roze peper en suikerspin. In dit product zitten zit geen PEG, SLS en SLES. Minstens 82% van de ingrediënten is van natuurlijke oorsprong. Daarnaast bestaat de verpakking uit zo'n 25% gerecyclede materialen.

    Body mist

    De body mist met biologisch kersenbloesemextract heeft een frisse bloemengeur met een vleugje roze peper en suikerpsin. Minstens 98% van de ingrediënten komt van natuurlijke oorsprong. De body mist is 100% vegan en bevat geen kleurstoffen.

    Body cream

    Een bodycrème met biologisch kersenbloesemextract en sheaboter. De crème helpt je huid te hydrateren en verzachten.

    Badbruisbal

    Een roze bruisbal voor in bad met aardbeiengeur. Laat de bruisbal in warm water glijden en ontspan en geniet. Wel even het bad goed naspoelen na afloop.

    Toilettas met hartjes

    Een witte toilettas met rode en roze hartjes en een roze voering. De tas sluit met een rits aan de bovenkant. De onderkant is 5.5 cm diep, zodat je er veel toiletartikelen of make-up in kwijt kunt.

    Make-uptas

    Een ronde, roze make-up tas met een ruitjespatroon en een goudkleurige rits. De ruime tas heeft één groot vak waar makkelijk al je kwasten, poeders en lippenstiften in passen.







    04-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe vaak moet je je bed verschonen? Vaker dan je denkt!

    Maar geen nood: Sleeplife maakt het jou tien keer makkelijker met de burrito-methode..

    Wie in een gezonde omgeving wilt slapen, moet één keer per week zijn bed verschonen. Dat is helaas de harde slaapkamerrealiteit. Ons bed is een broeihaard van bacteriën die maar al te graag aan je komen knibbelen. Een goede nachtrust begint met een fris opgemaakt bed! New year, new you, nieuwe slaapgewoontes!

    Per jaar produceert de gemiddelde mens zo’n 80 liter zweet in bed. Wanneer het warm en vochtig is, vloeien daar zweetschimmels uit. Die schimmels en bacteriën zijn niet alleen afkomstig van je zweet, maar ook van huidcellen, make-upresten en andere cosmetische restjes zoals bodylotion. Pas ook op als je ziek bent. Zelfs de kleinste infectie kan je bed al besmetten.

    Tijd voor een stappenplan dus! Sleeplife helpt ons op weg.

    1) Verschoon je bed één keer per week : De meeste mensen wassen hun lakens in de zomer vaker dan in de winter. Logisch, omdat je dan doorgaans meer zweet door de hogere temperaturen ’s nachts. In de winter beperkt het verschonen zich tot één keer in twee weken. Of erger, één keer in de maand! Niet goed voor de hygiëne, laat staan voor je gezondheid. Zeker voor mensen die aan astma of aan een allergie lijden. Maar zelfs als je geen allergie hebt, kunnen vuile lakens ertoe leiden dat je vaker niest of snift. Wil je een gezond slaapklimaat creëren, dan verschoon je je bed best één keer per week.

    2) Vergeet de andere delen van je bed niet! Vergeet ook zeker niet je matras, dekbed en hoofdkussen(s) tijdig te reinigen. Dat hoeft niet zo vaak als je lakens, maar wel genoeg om optimale hygiëne te verzekeren. Is het al even geleden dat jouw dekbed grondig onder handen werd genomen? Bij Sleeplife® kan je altijd terecht voor een professionele donsreiniging van je favoriete dekbed. In het geval van een huisstofmijtallergie, is een behandeling met probiotica aan te raden. Om de goede staat van je matras en kussens optimaal te behouden, raden we aan om een matras- en kussenbeschermer te gebruiken. De levensduur van je matras kan je trouwens aanzienlijk verlengen door je matras goed te onderhouden.

    3) Huisdieren horen niet in bed! Word je ook zo rustig van de warmte en ademhaling van je huisdier in bed? We begrijpen je echt wel, maar huisdieren zijn huisdieren. Ze horen niet in bed. Ze hebben een eigen plekje op de vloer of in een mand nodig om te slapen. Als ze in bed liggen, stijgt meteen het risico op wormen en vlooien. En bovendien vormen ze een verzamelplek voor allerlei ziektes.

    4) Eet niet in bed : Word je graag verrast met ontbijt op bed of knabbel je graag eens een chipje terwijl je tv-kijkt? De etensrestjes zijn een lekkernij voor kleine ettertjes, zoals mieren, bedwantsen of luizen.

    5) Probeer eens de burrito methode : Om je het geworstel te besparen, laten we je graag kennismaken met de ‘burrito-methode’. Een techniek waarbij je je dekbed als het ware in je dekbedovertrek rolt.

    Zo gaat het in z’n werk: 1.Keer je dekbedovertrek binnenstebuiten en leg hem op je matras met de opening aan het voeteneinde van je bed. 2.    Leg je dekbed er bovenop en maak de hoeken van je dekbed vast aan de hoeken van je dekbedovertrek, bijvoorbeeld met wasknijpers of veiligheidsspelden. 3. Ga aan het hoofdeinde staan en rol je dekbed en dekbedovertrek stevig op (als een burrito) tot aan het voeteneinde. 4. Neem de opening van je dekbedovertrek beet en trek het over de volledige rol. Nu zie je de buitenkant van je dekbedovertrek. 5. Rol tot slot terug uit richting het hoofdeinde en voilà: je dekbed zit helemaal perfect in een kersvers jasje.

    Dankzij deze effectieve en snelle methode vervang je je beddengoed in een handomdraai. Nog een voordeel van de ‘burrito-techniek’: je kan het perfect in je eentje. Wachten tot je partner thuis is, is dus helemaal niet nodig. Maar omgekeerd is dit ook waar; hij of zij heeft geen excuus meer om dit huishoudelijke taakje uit te voeren. Sweet dreams!

     

     







    03-02-2020 om 07:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess Active: Iconically retro, irrestibly tropical

    SPRING/SUMMER 2020

    This Spring, the GUESS active wear advertising campaign captures a sequence of photographs featuring model, Natalie Roser in Malibu, CA. Directed by Paul Marciano, Chief Creative Officer for GUESS?, Inc., and snapped through the lens of fashion photographer, Mégane Claire, the campaign features Natalie wearing the seasons most anticipated active wear styles on the breezy Malibu beach.

    Iconically retro, irresistibly tropical and playfully sexy – this season, the GUESS Activewear SS20 collection heralds the sunshine with vivid palettes of neon and pastel tones, floral motifs and glam patterning, finished with vintage and contemporary appeal. The result is a vibrant selection of unique, stylish pieces that add a touch of summer sophistication to any look.

    Spring’s body-hugging active wear separates includes a variety of matching two-piece sports bra and legging sets in vibrant red and variations of bright floral and camouflage printed silhouettes. A racerback sports bra with a logo-print band offers light support, perfect for yoga and pilates. The collection is rounded out with a cropped light-weight pink track jacket which adds as a perfect layering piece for wherever the day might take you.











    03-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!