Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    14-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.All Ways Cruises

    All Ways Cruises pakt uit met kust- en riviercruisecatalogus seizoen 2020-2021 voor de Nederlandstalige markt

    Met 30 jaar ervaring in het kielzog blijft All Ways Cruises trouw aan haar DNA: het aanbieden van reizen met schepen op mensenmaat, om langs zeeën, meren en rivieren op zoek te gaan naar de mooiste plekken op moeder aarde. Zonet verscheen de nieuwe Nederlandstalige brochure voor de kust- en riviercruises, seizoen 2020-2021. Als filiaal van het Franse Rivages du Monde heeft All Ways de kracht om volledige schepen te charteren. Dat geeft de touroperator de mogelijkheid om zelf de routes uit te stippelen, en de kwaliteit van de diensten aan boord te definiëren.

    All Ways zorgt voor eigen cruisedirecteurs, begeleiders en sprekers. Daardoor kunnen de gasten genieten van een Nederlandstalige omgeving, of eventueel een tweetalige Nederlands-Franse, zeg maar Belgische versie. Boordkrantjes zijn in het Nederlands. Voordrachten worden in het Nederlands gegeven, met Belgische topsprekers. Het begeleiden van excursies gebeurt in het Nederlands. Indien nodig wordt er simultaan vertaald. Het grote voordeel voor de gasten is het zich thuis voelen, om met mensen van hier, samen, op een comfortabele manier een stukje van de wereld te ontdekken.

    Azië, Rusland en Europa

    De nieuwe catalogus is een grafisch meesterwerk met drie hoofdstukken: cruises in Azië, Rusland en Europa. All Ways biedt cruises aan op de drie mythische Aziatische rivieren: de Mekong, de Irrawaddy, en de Jangtsekiang (Yangtze). De rivieren zijn als levensaders voor de regio’s waar ze doorheen stromen. Een schip laat toe om op een immersieve manier kennis te maken met de lokale culturen: een deel van China ontdekken vanaf de Drieklovendam tot in het hart van Shanghai, of varen van Saigon tot aan het Tonlé Sap Meer, tot bij de tempels van Angkor Wat.

    In Rusland kan je met All Ways de twee belangrijkste steden ontdekken, Moskou en Sint-Petersburg, en alles wat daartussen ligt. Van het stukje Wolga langs het Witte- en het Ladoga Meer met onderweg o.a. een bezoek aan het eiland Kiji, met de beroemde kerk met 22 koepels.

    De riviercruises langs de populaire Douro-rivier worden ook dit jaar verdergezet, net als de op machtige Donau, met toppers als Boekarest, Sofia, Belgrado, Boedapest, Bratislava, Wenen etc. Eén cruise heeft als thema muziek, met een resem privé concerten. Slow-cruisen met een luxe motorjacht langs de Kroatische kust sluit tot slot perfect aan bij de reisfilosofie van All Ways Cruises.

    De All Ways Cruisebrochure 2020-2021 is nu beschikbaar en is verkrijgbaar via info@all-ways.be of via het gratis nummer 0800/82 55





    14-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.60% van de Belgen is van plan ..

    60% van de Belgen is van plan om terug op restaurant te gaan vanaf de maand juni, volgens een studie* van TheFork

     

    Om de heropening van de restaurants te ondersteunen en hen te helpen bij het hanteren van de nieuwe normen na COVID-19 stelt TheFork enkele handige functies ter beschikking.

    Na meer dan 12 weken gesloten te zijn, kunnen de restaurants opnieuw opengaan. Uit een studie bij de gebruikers van TheFork blijkt dat de Belgen ernaar uitkijken om opnieuw op restaurant te gaan. Dat is een sterk en bemoedigend signaal voor de restauranthouders die vol ongeduld wachten op de heropening en voor de hele sector die zwaar getroffen is door de crisis. Na de aankondiging van de Nationale Veiligheidsraad op 3 juni heeft TheFork het opnieuw mogelijk gemaakt om via zijn website en applicatie te reserveren. Hierdoor krijgen de restaurants de nodige ondersteuning en kan er aan de vraag van de klanten voldaan worden. Heel wat mensen kijken er immers naar uit om opnieuw in hun favoriete restaurant te gaan eten.

    De Belgen kunnen niet wachten om terug op restaurant te gaan

    Om de restauranthouders bij de heropening van hun restaurant te helpen, heeft TheFork enkele dagen geleden een enquête afgenomen bij meer dan 400 personen in België. Hierdoor krijgen de restaurants een goed beeld van hoe klanten zich na de lockdown zullen gedragen en kunnen ze hierop inspelen.

    Uit het onderzoek is gebleken dat 66% van de Belgen even vaak op restaurant zal gaan als voor de crisis. 6% van de ondervraagden zegt zelfs vaker op restaurant te zullen gaan. De respondenten wachten vol ongeduld op de heropening van de restaurants: 60% van de Belgische gebruikers is van plan om binnen de maand na de heropening terug op restaurant te gaan en 22% zegt dat binnen de drie maanden na de heropening te doen.

    Op het vlak van budget verwacht de studie geen grote impact: 62% van de Belgen denkt dat zijn budget hetzelfde zal blijven en verwacht niet minder geld uit te geven op restaurant.

    Om in zo goed mogelijke omstandigheden opnieuw open te gaan, is het van cruciaal belang dat restauranthouders hun klanten geruststellen: 78% van de respondenten zegt dat het voor hen 'cruciaal' of 'zeer belangrijk' is om ingelicht te worden over de beschermende maatregelen die de restaurants nemen.

    De heropening van de restaurants steunen, bevorderen en garanderen

    "Het garanderen van de sociale afstand wordt voor de restaurants een van de grootste uitdagingen. Het is voor de restaurantuitbaters een echt financieel risico omdat hun vaste kosten blijven lopen, terwijl ze minder klanten in hun restaurant hebben. Een zeer efficiënte manier om de sector in deze situatie te helpen, is het werken met 'happy hours' en 'late hours'. Onze technologie is aangepast om restauranthouders te helpen bij het managen van het verloop van de tafels en om klanten de mogelijkheid te geven snel een beschikbare tafel te vinden. Onze teams willen restauranthouders helpen om op de veranderingen in te spelen en hun inkomsten te vrijwaren", verklaart Grégory de Walque, Country Manager van TheFork België. TheFork stelt ook enkele handige functies ter beschikking om restaurants te helpen bij de nieuwe richtlijnen en de communicatie met hun klanten die graag geïnformeerd willen worden.

    Dankzij die speciale functies kunnen de restaurants de nieuwe normen na COVID-19 naleven zodat ze de gezondheid van hun klanten en medewerkers kunnen vrijwaren. We geven u alvast enkele voorbeelden. De functie van het zaalplan is cruciaal om de sociale afstand te garanderen en de medewerkers de mogelijkheid te geven om de tafels optimaal in te vullen. De functie om de reserveringen te beheren is cruciaal om contact te leggen met de klant en een beeld te krijgen van het aantal gasten in uw restaurant. Via de herbevestiging via e-mail/sms of de mogelijkheid om een bankwaarborg te vragen kunt u no-shows bestrijden om inkomstenverlies te vermijden.

    Dankzij die technologieën en de ondersteuning van TheFork kunnen de restaurants kun klanten opnieuw in goede omstandigheden en met naleving van de gezondheidsnormen ontvangen.

    Permanente ondersteuning sinds het begin van de lockdown

    Kort na de sluiting van de restaurants heeft TheFork de website www.helponzerestaurants.be in het leven geroepen. Via dat platform konden de restauranthouders voorafbetaalde vouchers aanbieden om tijdens de sluiting van hun zaak inkomsten te blijven genereren. De actie heeft meer dan € 700 000 voor restauranthouders opgebracht.

    Het bedrijf heeft daarnaast zijn reserveringssoftware, TheFork Manager, gratis aangeboden. Restaurants die een afhaal-/leveringsdienst aanboden, kregen de kans om die dienst gratis op de website en de applicatie van TheFork aan te bieden.

     

     

    13-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duo ligluxe voor het ultieme vakantiegevoel

    Dolce far niente. Niets dat meer vakantie ademt dan luieren op een luxe ligbed. Waar een enkel ligbed de standaard is in elke Belgische tuin, boost Overstock Garden de romantiek met luxueuze duo-exemplaren en verdubbelt het zo het vakantiegevoel. Costa Brava of Costa à casa? Je hoeft niet altijd het vliegtuig te nemen om onvergetelijke indrukken te sprokkelen.Dubbele of enkele ligluxe met Como en Cesano

    Uitgesproken esthetiek in combinatie met hoogwaardige materialen; met Como en Cesano van Bristol Luxe verhef je jouw terrasinrichting tot kunst. Geef een nieuwe dimensie aan buiten genieten en laat je inspireren door de strakke lijnen van de ligbedden. Als koppel relaxen in je bubbel op een duoligbed of single de zonnestralen meepikken? Beide collecties bieden de optie voor een duo- of solo-exemplaar in zwart of wit aluminium. De kussens zijn verkrijgbaar in meer dan 40 basis All Weather Sunbrella®-kleuren en in Weather+.

    Nano en Ruvo voor elegant socially distanced zonnebaden

    Zon je deze zomer liever op veilige afstand? Dan bieden de collecties Nano en Ruvo elegante 1-persoonsligbedden. Met Nano kies je voor geometrische eenvoud in wit of zwart aluminium. Ligkussens zijn verkrijgbaar in Weather+ of All Weather Sunbrella®-stof. De liefhebber van robuust ligcomfort vindt bij Ruvo van Bristol Luxe zijn/haar gading. De verstelbare ligbedden in wit of zwart aluminium zijn voorzien van een armleuning en de rug heeft 4 verschillende standen. De ligkussens zijn verkrijgbaar in Weather+ of All Weather Sunbrella®-stoffen.

    https://www.overstockgarden.be

    foto1 : Boven: Como - Onder: Cesano

    foto2 : Links: Nano – Rechts: Ruvo

     

     





    13-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Huurauti, ideaal vervoersmiddel op vakantie!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    : met eigen gezelschap in afgesloten ruimte”

     

    Autohuurspecialist Sunny Cars introduceert maatregelen voor veilige autohuur. Autohuurspecialist Sunny Cars introduceert richtlijnen om deze zomer zo veilig mogelijk een auto te kunnen huren op vakantie. Zo zijn er hygiënemaatregelen getroffen en worden wagens extra grondig gereinigd na elke huurperiode. Bovendien kunnen autohuurders met aanvullende opties als online check-in en fastlane kiezen om hun auto zo contactloos mogelijk op te pikken. “We staan nu meer dan ooit stil bij hygiëne en met de juiste maatregelen bieden wij de zekerheid dat het ophalen van de huurauto veilig kan”, aldus managing director Hans Knottnerus. “Juist nu is de huurauto het ideale vervoersmiddel: je reist met je eigen gezelschap op je eigen tempo in je eigen afgesloten ruimte.”

    "Huur je een auto, dan hoef je niet in een transfer- of excursiebus met veel mensen te stappen. Je blijft bij je eigen gezelschap en op die manier kom je zo min mogelijk in contact met anderen.” Sunny Cars constateert dat mensen al langer kiezen voor een accommodatie op een afgelegen plek. “Zo kunnen ze hun bestemming optimaal verkennen en hun eigen pad kiezen. Vooral de afgelopen periode hebben we gezien dat die behoefte alsmaar groter werd.”

    Hygiënemaatregelen en grondige reiniging auto: Sunny Cars werkt met meer dan 200 lokale partners en heeft daarmee een goed overzicht op de veiligheid van autohuur in het buitenland. Alle lokale partners hebben inmiddels de nodige maatregelen getroffen. Er is bijvoorbeeld een aangepaste inrichting van het verhuurkantoor zodat de juiste afstand kan worden aangehouden, er wordt gewerkt met spatschermen aan de balies en/of medewerkers dragen mondkapjes. Ook wordt elke auto na de huur grondig gereinigd, waarbij de meest aangeraakte punten van een auto extra worden gedesinfecteerd, zoals het stuur, de versnellingspook en de autosleutel. Sunny Cars heeft alle lokale maatregelen inmiddels in kaart gebracht en toegevoegd aan de huurvoorwaarden zodat de klant hier vooraf van op de hoogte is en weet wat hij kan verwachten. “We werken alleen met betrouwbare partners die de richtlijnen uiterst serieus nemen. De veiligheid van de klant staat bij ons voorop”, zegt Knottnerus.

    Snel en veilig de huurauto ophalen: Naast de hygiënemaatregelen die zijn getroffen, kan de klant aanvullende opties kiezen om het huren nog veiliger te maken. Huurders die zo min mogelijk tijd op het verhuurkantoor willen doorbrengen, kunnen de optie online check-in selecteren. Dit betekent dat je voor vertrek alle benodigde gegevens doorgeeft zodat op de bestemming het huurcontract klaarligt en daarmee de tijd aan de verhuurbalie wordt verkort. Ook kan de klant kiezen voor de fastlane optie: hiermee sla je de reguliere wachtrij over en ben je sneller aan de beurt. Deze extra opties kunnen worden toegevoegd tijdens het maken van de reservering.

    12-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sodexho zet zich in voor een duurzaam economisch herstel

    Sodexo, wereldleider op het gebied van Quality of Life services, herbevestigt vijf milieuverbintenissen die essentieel zijn voor een sterker en verantwoordelijker economisch herstel met zijn werknemers, klanten en leveranciers. Sodexo is het eerste bedrijf in de cateringsector met een reductiedoelstelling voor de CO2-uitstoot in overeenstemming met het akkoord van Parijs om de wereldwijde temperatuurstijging te beperken tot 1,5°C ten opzichte van het pre-industriële niveau: tegen 2025 wil de Groep zijn CO2-uitstoot met 34% verminderen ten opzichte van het niveau van 2017. Om "Rise with Sodexo", het wereldwijde programma om bedrijven te helpen zich aan te passen aan het nieuwe normaal, te ondersteunen, versnelt Sodexo zijn acties om bij te dragen tot het behoud van de biodiversiteit en de inspanningen om de klimaatverandering tegen te gaan.

    1) Voortzetting van de inzet van Sodexo's programma voor de vermindering van voedselverspilling met de heropening van vestigingen

    In het midden van de COVID-19-crisis zette Sodexo zijn acties voort om zijn doel te bereiken, namelijk het halveren van voedselverspilling op nog actieve sites, dankzij zijn digitale programma: WasteWatch, powered by LeanPath. De inzet van dit programma zal gepaard gaan met de heropening van klantensites over de hele wereld. Vóór de COVID-19-pandemie waren 1.500 Sodexo-sites uitgerust of actief betrokken bij deze inzet. Sinds de lancering van het programma is Sodexo erin geslaagd om voedselverspilling, gelijk aan 4,8 miljoen maaltijden, te vermijden. Dit betekent een vermindering van 15.200 ton koolstofuitstoot.

    2) Inspanningen blijven leveren om de hoeveelheid wegwerpartikelen en plastic afval te verminderen

    De COVID-19-pandemie veroorzaakte een toename van het aantal kunststoffen voor eenmalig gebruik. In deze specifieke context blijft Sodexo zijn klanten en consumenten ondersteunen bij het terugdringen van plastic voor eenmalig gebruik, in overeenstemming met de toezeggingen die al in 17 landen zijn gedaan. Als onderdeel van onze operationele protocollen tegen COVID-19 hebben we een uitgebreide aanpak ontwikkeld om prioriteit te geven aan alternatieven voor plastic voor eenmalig gebruik, zoals herbruikbare producten en keukengerei met strikte reinigingsprocessen of innovatieve verpakkingsoplossingen die milieuvriendelijker zijn, waar mogelijk en in overeenstemming met de lokale gezondheidsrichtlijnen.

    3) Democratisering van duurzaam voedsel en koolstofarme maaltijden als onderdeel van het ‘Rise with Sodexo"-programma

    Sodexo heeft zijn algemene doelstelling voor plantaardige en plantaardige maaltijden op zijn menu's verhoogd tot meer dan 30% als antwoord op de groeiende vraag van de consument naar duurzaam voedsel en hun voorkeur voor eenvoudige, lokale en gezonde ingrediënten. We werken samen met partners zoals het World Wide Fund for Nature (WWF) en het World Resources Institute om onze menu's te verbeteren en consumenten toegang te geven tot duurzamere plantaardige en plantaardige maaltijden. Zo zijn onze Future 50 recepten met ingrediënten die de biodiversiteit ondersteunen nu beschikbaar op 6.500 locaties in 13 landen.

    4) Bevordering van duurzaam en verantwoord inkopen

    In 2020 viert Sodexo het 10-jarig bestaan van zijn partnerschap met het WWF om zijn activiteiten en inkooppraktijken voortdurend te verbeteren en de ecologische voetafdruk van zijn activiteiten te verminderen. De belangrijkste gebieden van samenwerking zijn de verantwoorde herkomst van landbouw- en visserijproducten en de vermindering van de uitstoot van broeikasgassen.

    De supply management teams van Sodexo passen nieuwe supply chain-praktijken toe, waaronder kortere kanalen, meer lokale producten en meer seizoensgebonden aanbod. Sodexo biedt kleine bedrijven geprivilegieerde toegang tot zijn toeleveringsketen via zijn partnerinclusieprogramma en een methodologie om kleine en middelgrote bedrijven te helpen aan zijn normen te voldoen. Wereldwijd geven we 1,3 miljard euro uit aan kleine en middelgrote bedrijven en in Frankrijk bijvoorbeeld wordt 60% van onze producten rechtstreeks bij Franse producenten ingekocht via rechtstreekse aankoop.

    5) Versterking van de opleiding in duurzame praktijken

    In mei lanceerde Sodexo een nieuwe versie van zijn wereldwijde opleidingsprogramma "Sodexo and the Environment" om werknemers te helpen met klanten en consumenten te werken aan het verminderen van de impact op het milieu in het huidige milieu. Deze opleiding vormt een aanvulling op de talrijke initiatieven die erop gericht zijn om ervoor te zorgen dat 100% van de werknemers van de Groep tegen 2025 wordt opgeleid in duurzame praktijken, in overeenstemming met het plan Better Tomrrow 2025 voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.

    Maria Outters, Directeur, Corporate Responsibility, zei: «De onderliggende economische en sociale uitdagingen die voor ons liggen, zullen de behoefte aan economische modellen op basis van duurzame consumptie en het behoud van natuurlijke hulpbronnen vergroten. Deze milieuacties maken deel uit van onze aanpak om onze klanten, leveranciers en medewerkers te ondersteunen om het vertrouwen te herstellen en van het herstel een kantelpunt voor duurzaamheid te maken. De COVID-19-crisis is een oproep tot verandering om een gemeenschapsgevoel bij te brengen dat essentieel is voor economisch herstel en om een verergering van de gezondheids-, sociale en ecologische crisis te voorkomen. Sodexo is vastbesloten om op deze oproep in te gaan.”

    Het engagement van Sodexo voor een duurzaam herstel gaat gepaard met het uitgebreide programma van essentiële en innovatieve diensten dat Sodexo heeft geïmplementeerd als onderdeel van het onlangs aangekondigde "Rise with Sodexo"-programma. Het verminderen van de impact van Sodexo op het milieu maakt deel uit van deze positieve impact.

     

     







    12-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalando biedt breed aanbod beautymerken

    ZALANDO BIEDT BREED AANBOD AAN NATUURLIJKE EN DUURZAME BEAUTYMERKEN

     

    do.MORE is Zalando’s ambitieuze duurzaamheidsstrategie waarin ze hun gedurfde visie uiteenzetten om een duurzaam modeplatform te zijn met een netto positieve impact voor mensen en de planeet. Het hebben van een netto positieve impact betekent dat ze hun bedrijf runnen op een manier die meer teruggeeft aan de maatschappij en het milieu dan wij nemen. Omdat "minder slecht" niet goed genoeg is, zal Zalando continu werken aan het verminderen van de negatieve impact van hun bedrijf en dit terwijl ze de waarde die ze creëren voor mensen en de planeet verhogen.

    Naast het streven om een duurzaam modeplatform te zijn, biedt Zalando een breed scala aan natuurlijke en duurzame beautymerken.

    Hier zijn enkele van de natuurlijke en duurzame beauty producten dat Zalando aanbiedt:

    • Origins - Sinds 1990 staat Origins voor producten die vertrouwen op de kracht van de natuur. Alle producten zijn onderworpen aan een strenge zuiverheidswet.

    o          Ginzing Tinted Moisturizer SPF40: De olievrije vochtinbrengende crème met SPF 40 zorgt voor een intensieve hydratatie en voorziet de huid onmiddellijk van veel nieuwe energie. Beschermt de hele dag met een hoge SPF en geeft de huid een vleugje kleur, de tint past zich aan de natuurlijke huidskleur aan. Perfectioneert de teint en laat deze op natuurlijke wijze glanzen. Cafeïne, gewonnen uit koffiebonen, versterkt elke cel, geeft haar energie en werkt tegelijkertijd tegen irritaties. Panax Ginseng is adaptief, dit betekent dat het biologisch actieve plantaardige stoffen biedt die de huid helpen zich aan te passen aan stresssituaties en vervolgens in rust te functioneren. Gerst stabiliseert het vochtgehalte. Houdt de huid stevig, elastisch en soepel. Een mix van essentiële oliën van grapefruit, citroen en pepermunt verfrist de huid en stimuleert de zintuigen.

    o          Peace of Mind On-The-Spot Relief: Breng twee druppels van deze bevrijdende gel aan op de nek, slapen en oorlellen en masseer zachtjes. Ervaar een zacht tintelend gevoel als spanning en druk verdwijnen. Maak je hoofd opnieuw vrij voor de belangrijke dingen in het leven.

    • Pai Skincare - Pai hanteert de hoogste ethische normen voor elk aspect van het bedrijf. Pai test nooit op dieren, gebruikt alleen duurzame plantaardige ingrediënten en kiest waar mogelijk voor recyclebare of biologisch afbreekbare verpakkingen.

    o          Kukui & Jojoba Skin Brightening Exfoliator: Een innovatieve peelinggel die de gevoeligste huid bijzonder zacht exfolieert. Dankzij natuurlijke jojoba-parels wordt het gezicht zachtjes ontdaan van dode huidcellen en met omega-vetzuren en vitamines stralend mooi verzorgd. De teint wordt zichtbaar gladder en zijdezacht.

    o          Roseship Biogenerate Oil: De ultieme allrounder voor de gevoelige huid. Hij verzorgt de huid voor meer stevigheid, elasticiteit en reinheid. Deze krachtige olie is rijk aan omega 3, 6, 7 en 9, die de huid diepgaand verzorgen om onreinheden, droge plekken en kleine vlekjes te verhelpen, zonder reactieve huidtypes te irriteren.

    • Yes To - De Yes To producten zijn vrij van vervelende giftige ingrediënten en zitten boordevol met liefde en geluk. Ze bevatten minstens 95% natuurlijke ingrediënten, zijn vrij van parabenen en gemaakt met recyclebare materialen (houd mama aarde gelukkig!)

    o          Cucumber 2-Step Eye Kit: Komkommer, cafeïne en evodia fruit kalmeren de huid en gaan de strijd aan met wallen rond de ogen. De oogmaskers helpen bij zwellingen en kalmeren de gevoelige huid rond de ogen. De oogverzorgingscrème vermindert de wallen rond de ogen en zorgt voor een stralende blik. 96% natuurlijk, zonder parabenen, SLS of siliconen. Niet getest op dieren & Leaping Bunny gecertificeerd.

    o          Coconut Cleansing Balm: Intensieve vochtinbrengende reinigingsbalsem met kokosolie die zelfs hardnekkige make-up verwijdert. Voor een schone en goed gehydrateerde huid!

    Zalando, Sustainable Apparel Coalition (SAC) en Higg Co zetten nieuwe duurzaamheidsstandaard voor merken en retailers. Zalando is de eerste retailer die SAC‘s vernieuwde versie van de Higg Brand & Retail Module (Higg BRM) gebruikt om de duurzaamheidsbeoordeling verplicht te maken voor merken die op zijn platform verkopen. Dit initiatief brengt de industrie dichter bij een systeem van gestandaardiseerde metingen dat zinvolle en duurzame verbeteringen stimuleert.

    #zalandobeauty

    Illustraties zalando

     

     







    11-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dans heeft geen kleur: van Kinshasa naat Molenbeek

    Danseres Jeny Bonsenge voor Emmi Caffè Latte. De essentie van Emmi Caffè Latte luidt: ‘The difference is what’s inside’. Laat het net dat zijn wat de drie jonge iconen uit de documentaireserie Emmi – The Icons, de ideale ambassadeurs van Emmi Caffè Latte maakt. Met hun passie voor dans, muziek en sport en een kracht die diep van binnenuit komt, willen ze andere jongeren stimuleren om het beste uit zichzelf te halen. First one up is powerhouse en ondertussen wereldbekende danseres Jeny Bonsenge.

    De 26-jarige met Congolese roots uit Molenbeek, liet haar job als leerkracht Nederlands-Engels achter en richtte zich volledig op haar passie: dans. Die liefde voor dans durfde ze pas te verkennen, nadat ze ontdekte dat haar oma Jeanne, die in Kinshasa woont, vroeger ook danseres was. Voordien was Jenny wel eens beschaamd over haar interesse in het dansen, aangezien de rest van haar familie er niet zo'n feeling mee had. Maar uiteindelijk besloot ze haar gevoel achterna te gaan.

    Internationale faam

    Je hoorde Jeny’s naam ongetwijfeld al eens eerder vallen, toen ze in november 2019 een plaats mocht nemen in de zetel van bekende talkshowpresentatrice Ellen Degeneres. Dat gebeurde nadat een video van haar viral ging en zelfs sterren als Pink, Oprah Winfrey en Roméo Elvis bereikten. Ze verscheen in die video samen met de getalenteerde 9-jarige Anae, een leerlinge uit haar eigen dansschool.

    'Dans ontstaat uit cultuur. En wanneer iedereen zijn eigen deur naar zijn of haar eigen cultuur opendoet, ontstaat er magie' – Jeny Bonsenge.

    Die eigen dansschool, gedoopt ‘Afrohouse Belgium’ in Brussel kwam er om anderen te stimuleren het juiste pad te kiezen. Met hiphop, house, dancehall en afro wil Jeny zoveel mogelijk mensen, maar ook culturen, samenbrengen. Naast een eigen dansschool richtte ze ook de internationale hulporganisatie Dance4Kids op om jongeren in Kinshasa en Portugal een kans op een beter leven te bieden.

    Bovenal is het Jeny haar ultieme doel om racisme en discriminatie te bestrijden. Daarmee gaven zij en Anae al indirect het goede voorbeeld, volgens Jeny. Door samen te komen en samen te dansen, ondanks fysieke verschillen en verschil in huidskleur, gaven ze een glasheldere boodschap mee. Relevanter kan deze boodschap nu niet zijn...

    Ook Jeny Bonsenge bracht de voorbije tijd door in lockdown, dat zorgde ongetwijfeld voor bepaalde uitdagingen en leidde tot bepaalde realisaties. Benieuwd hoe Jeny deze tijd beleefde, welke lessen zij eruit trok en hoe post-corona er voor haar zal uitzien?

    Beleving?

    ‘Tijdens de lockdown nam ik veel rust en plande ik toekomstige projecten. Gelukkig bestaat Instagram Live, waardoor ik virtuele danslessen kon geven en het contact met mijn leerlingen kon behouden.’

    Wat heb je geleerd?

    ‘Ik leerde mezelf nieuwe skills aan zoals Afrikaans koken en haren invlechten. Belangrijker nog, kwam ik tot het besef dat het leven kostbaar is en ik ontzettend dankbaar ben om gezond te zijn. Familie is alles voor mij en ik ben gezegend om hen naast me te hebben. De meest simpele dingen in het leven, maken gelukkig!’

    Nieuwe dromen of doelen?

    ‘Ik heb geen nieuwe dromen of doelen, maar alles is nu beter uitgestippeld. Ik had de tijd om mijn eigen carrière te analyseren. Ik wil nog steeds een wereldwijde choreografe zijn. Ik wil nog een steeds een geweldige vrouw zijn, iemand die anderen inspireert. En ik wil nog steeds mijn dansschool en liefdadigheidsproject voor kinderen doen groeien.’

     







    11-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 redenen om Nausicaà te bezoeken

    Of waarom je beslist moet afzakken naar Boulogne-sur-Mer na de opening op 4 juni. De grens met Frankrijk gaat voor ons terug open op 15 juni. Dus maakt Nausicaa zich klaar om vanaf 4 juni bezoekers op een veilige manier de maritieme wereld te laten ontdekken of herontdekken. Zo moet je er onder andere online tickets reserveren, regelmatig je handen ontsmetten langs het parcours en vanaf 11 jaar een mondmasker dragen. Tijdens de lockdown hebben ze er alvast niet stilgezeten, zo werden er een aantal nieuwe pinguïns geboren.

    1. Een leuke uitstap met je eigen bubbel

    Nausicaá, het Nationaal Zeecentrum, is leuk voor jong en oud. De kleinsten kijken uiteraard hun ogen uit in dit onderwaterparadijs, maar voor studenten en volwassenen valt er ook veel te ontdekken: het leven in de diepzee, de biodiversiteit en nog veel meer.

    2. Het grootste aquarium van Europa

    De mysterieuze onderwaterwereld bewonderen kan in het grootste aquarium van Europa via een glazen wand zo groot als een bioscoopscherm. In het gigantische aquarium met 10.000 m3 water leven duizenden dieren: grijze haaien, mantaroggen, adelaarsroggen en grote scholen vissen. Via de onderwatertunnel maken bezoekers een onderwatertocht in het hart van de oceaan en ontmoeten zo het leven in de diepzee. Als een van de veiligheidsmaatregelen is het parcours door Nausicaa nu eenrichting geworden.

    3. Snel bereikbaar vanuit Vlaanderen

    Nausicaá ligt bij Boulogne-sur-Mer, even ten zuiden van Calais, snel en gemakkelijk bereikbaar vanuit Vlaanderen en dus ideaal voor een daguitstap.

    4. De ideale plek om te leren en te begrijpen

    Nausicaá is een modern centrum met geanimeerde exposities, tijdelijke tentoonstellingen, voordrachten, films en pedagogische programma’s. Speels, maar ook educatief en wetenschappelijk onderbouwd en vooral gericht op de relatie tussen mens en zee.

    5. Nieuwe meeslepende show over klimaatverandering

    De meeslepende show ‘Oceaan en klimaat’ zal binnenkort openen. Via nieuwe technologieën biedt Nausicaá zijn bezoekers een 3D-reis door tijd en ruimte aan om de effecten van klimaatverandering beter te kunnen waarnemen.

    6. Een centrum met een boodschap

    Nausicaá heeft ook een boodschap klaar voor zijn bezoekers: het behoud van de biodiversiteit is van levensbelang voor onze planeet en zijn bewoners. De oceanen spelen hierin een cruciale rol. De biodiversiteit, de rijkdommen en voorraden van de oceanen moeten beschermd worden, actie tegen de klimaatopwarming is nodig.

    7. Combi met weekendje Opaalkust: aanrader

    Voor wie liever een weekend op stap gaat, is de Opaalkust een interessante regio om te ontdekken en te genieten. De regio zit vol verrassingen, zowel op het vlak van natuur, gastronomie, architectuur als cultuurbeleving. Boulogne-sur-Mer heeft een grote vissershaven, uitgestrekt strand en is een boeiende stad met o.a. een bovenstad met oude vestingen, veel historische gebouwen en een levendig stadscentrum.

    Praktisch: NAUSICAA, Nationaal Zeecentrum - Boulevard Sainte Beuve - 62200 Boulogne-sur-Mer - www.nausicaa.nl

    Openingsuren

    Buiten de schoolvakanties (Schoolvakanties in Frankrijk, zone A, B en C (zoals bepaald door het Ministerie van Onderwijs in Frankrijk 9u30-18u30 - Korte schoolvakanties 9u30-19u - Zomervakantie: 9u30-20u

    Tarieven : Kassaprijs (+ 12 jaar): 26,50 € - Kassaprijs (van 3 tot 12 jaar): 19,95 €

    NAUSICAA, het Nationaal Zeecentrum in Boulogne-sur-Mer, is veel meer dan een mooi aquarium. NAUSICAA is het ontdekkingscentrum van de zee en haar unieke omgeving, en leert ons over de relatie tussen mens en zee op een pedagogische, wetenschappelijke en soms ook ludieke manier. In de loop van 29 jaar verwelkomde Nausicaá meer dan 17 miljoen bezoekers en trad naar voren als een belangrijke speler op vlak van milieubewustzijn. De missie van het centrum is vooral het sensibiliseren van het publiek voor een beter beheer van de oceanen en hun rijkdommen en het aanzetten tot actie. NAUSICAA kreeg het label ‘Center of Excellence’ van UNESCO voor haar sensibiliseringwerk.

    Illustraties: NAUSICAA-A-Beyaert & © NAUSICAA-Ph Turpin

     







    10-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie's Corner: het leven door een roze bril

    De keur roze geeft een frisse toets en een vleugje vrouwelijkheid aan een interieur. De roze prints zinspelen op verleiding en zijn vooral een trendy manier om decoratie te beleven.

     







    09-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cachemire Coton Soie oresents Paolina

    CCS steunt een nieuw Belgische creatie. Deze zomer wil ze de kledingwinkel Paolina naar voren brengen, een Belgisch merk met Catalaanse accenten.

    Paulina, de Catalaanse boot van mijn grootvader waar ik vele zomers op doorbracht, was gekend bij de lokale vissers omwille van haar grote witte romp en het feit dat ze uitgerust was met de motor van een oude Barcelonese taxi. Aan boord heerste er altijd een sfeer van zorgeloosheid en vrijheid, het is dit gevoel dat me geïnspireerd heeft bij het ontwerpen van de P A O L I N A hemden.

    Macha Dormal, ontwerpster, : “In 2020 maak ik een reis naar het land van mijn kindertijd om mijn droom waar te maken, het ontwerpen van een frisse, creatieve en vrouwelijke collectie.

    Voor deze eerste collectie heb ik gekozen voor een one-size hemd. Het model laat elk silhouet schitteren, zodat het draagbaar is door alle vrouwen. De hemden worden gemaakt met duurzame en lichte materialen, en combineren tone-on-tone met prints, waardoor ze niet alleen elegant maar ook casual ogen. Met dit hemd heb ik een nieuwe wending willen geven aan een garderobe klassieker, dewelke ik altijd een warm hart heb toegedragen omwille van de ogenschijnlijke eenvoud en het veelzijdige karakter.”

    Elk stuk wordt vervaardigd in een kleinschalig familiaal Belgisch atelier, waar gepassioneerde naaisters zorgen voor een ethische en hoogwaardig kwalitatieve productie. Elk hemd wordt geproduceerd in kleine hoeveelheden, en is genummerd.







    08-06-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!