Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    30-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Acqua di Parma

    AL MEER DAN 100 JAAR SYMBOOL VAN DE ITALIAANSE STIJL EN AUTHENTIEK VAKMANSCHAP

     

    Al meer dan 100 jaar staat Acqua di Parma symbool voor het allerbeste vakmanschap Made in Italy. Hoogwaardige materialen, prestigieus handwerk - zorgvuldig uitgevoerd door hoogopgeleide meesters in hun vak, en zuivere lijnen getuigen van de zoektocht naar perfectie in onvolmaakte menselijke handelingen. De liefde voor het product, gemaakt met veel geduld, zorg en aandacht, getuigt van een authentieke, eeuwenoude traditie.

    Elk facet van het merk illustreert een geschiedenis van bekwaamheid en processen die van generatie op generatie worden doorgegeven. De parmagele 'hoedendozen' worden nog steeds één voor één met de hand gemaakt van sierlijk reliëfpapier. De flacons, verfraaid met handgemaakte stoppen en manueel aangebrachte etiketten , zijn werkelijke unieke stukken. Een mooi voorbeeld is de kristallen stop op de 'Note di Colonia'-flacon: zijn productieproces telt niet minder dan 6 stappen en hij verstrekt de helderheid van de geur die in de flacon zit. Colonia, de iconische geur van het merk sinds 1916, vertegenwoordigt het toppunt van vakmanschap volgens de beste tradities van Acqua di Parrma. De ongeëvenaarde flacon in art-decostijl met de bakelieten stop is een tijdloze klassieker, gemaakt door meesters in hun vak. Zijn olfactorische persoonlijkheid komt tot uiting in de 'frutti d'oro', Italiaanse citrusvruchten die een zonnige vitaliteit uitstralen.

    Ook de Blu Mediterraneo-geurcollectie roept de stralende helderheid op van zeldzame gouden vruchten zoals de Chinotto di Liguria, een unieke en kostbare fruitsoort die bescherming geniet van de Slow Food Presidia, of ook nog de Bergamotto di Calabria, een gegeerde citrussoort met een beschermde oorsprongsbenaming (DOP) die uitsluitend wordt geteeld langs een korte strook van de Ionische kust en in een handvol plaatsen in het binnenland van Calabrië in Zuid-Italië.

    Fascinerend handwerk gebaseerd op de grote Italiaanse van vakmanschap resulteert in de verbluffende creaties die de Home Collection vormen. Zoals de Cube Candles, kubusvormige kandelaars die hedendaags design combineren met minutieuze ambachtelijke processen. Het duurt maar liefst 24 uur om ze te maken. Deze geurige lichtsculpturen, gemaakt van de zuiverste was, branden van binnenuit. Daardoor blijft het gepolijste oppervlak met het gebosseleerde koninklijk schild van Aqua di Parma volledig intact.

    In de wereld van Barbiere, de collectie van Aqua di Parma gewijd aan het authentieke Italiaanse scheerritueel, begeleiden elegante handgemaakte accessoires de dagelijkse verzorging. Individueel geselecteerde Italiaanse ambachtslieden realiseren elke scheerkwast met de grootste zorg volgens de overgeleverde technieken. Hun elegante vormen, vereenvoudigd volgens moderne ergonomische maatstaven, zijn dag in dag uit een plezier om naar te kijken.

    Vakmanschap maakt gewoon deel uit van het DNA van Acqua di Parma. Het vormt de kern van de natuurlijke, stralende elegantie die het merk in al zijn creaties tot uiting brengt. Het resulteert ook in de meesterlijke eenvoud waarvan alle producten doordrongen zijn en die hun authenticiteit benadrukken.

     

     

     

     

     

     







    30-08-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filem'On heeft oogje op de wereld
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De 14de editie van Filem’On, het internationaal filmfestival voor jong publiek, zal plaatsvinden van 28 oktober tot 7 november 2020 op verschillende locaties in Brussel*. Bezoekers zullen zich tien dagen lang kunnen verblijden met een uniek filmprogramma en ludieke workshops.

    Op de affiche staan meer dan 130 films uit 40 verschillende landen wereldwijd in alle genres en formaten. Het is een breed aanbod voor jongeren van 2 tot 16 jaar, films die echter ook ouders, leerkrachten en iedereen met een jong hart zullen kunnen bekoren. Met als slagzin "Filem'On heeft een oogje op de wereld" vraagt dit internationaal filmgebeuren dit jaar bijzondere aandacht voor ecologische thema's. Er is maar één aarde!

    *Wat met Covid-19?

    De evenementen- en cultuursector beleeft bijzondere tijden. Ook bij Filem'On hebben wij de afweging gemaakt of het verstandig is om reeds in oktober 2020 een fysiek evenement te organiseren. Wij zijn van mening dat we jongeren niet in de kou mogen laten staan en dat zij hun eigen filmfestival en filmaanbod verdienen. Uiteraard zullen wij streng toezien op de veiligheid en op de naleving van de geldende maatregelen tijdens het festival.

    Hilde Steenssens, artistiek directeur: "In de schaduw van het fysieke festival bereiden wij een plan B voor. Dit zal bestaan uit een online editie van Filem'On, al dan niet in combinatie met kleinere Covid-proof evenementen."

     

    29-08-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vanHaren neemt deel Brantano over

    vanHaren neemt per 1 oktober 43 Brantano-winkels in België over. De schoenenketen zet hiermee een belangrijke stap in haar ambities op de Belgische markt. Na de opening van 16 winkels in de afgelopen drie jaar is dit een grote sprong voorwaarts in de uitbreiding van het winkelnetwerk in België. De directie van vanHaren is zeer verheugd met deze aankoop.

    vanHaren is in Nederland al ruim 90 jaar een leidende formule in de schoenenbranche. Hier kan het hele gezin terecht voor schoenen met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Met een on-trend eigen collectie, de verkoop van bekende sportmerken en een hoog service level is vanHaren echt onderscheidend. Met de overname van de 40 Brantano-winkels wordt deze succesformule in België verder uitgebreid.

    vanHaren draagt als familiebedrijf menselijk kapitaal hoog in het vaandel. De komende weken wordt zorgvuldig onderzocht welke betrokken Brantano-medewerkers in de vanHaren organisatie geïntegreerd kunnen worden.

    De details van de overname worden in de komende periode verder uitgewerkt.

    vanHaren is op de Nederlandse markt actief met 143 winkels en is onderdeel van de DEICHMANN-groep; marktleider in de Duitse en Europese schoenendetailhandel. DEICHMANN SE, werd opgericht in 1913 en is nog steeds voor 100 procent eigendom van de oprichtersfamilie. Het bedrijf is marktleider in de Europese schoenendetailhandel en actief in 31 landen wereldwijd. Met ongeveer 43.000 medewerkers exploiteert het meer dan 4.200 winkels en 40 online winkels.

    28-08-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzama topdesigns

    voor 2020 vervaardigd uit natural3D van neubau eyewear

     

    Wie helemaal mee is met de laatste trends kiest niet alleen voor een prachtig design, maar focust ook sterk op duurzaamheid. neubau eyewear lanceert de allereerste collectie brilmonturen uit het 100% biogebaseerde materiaal natural3D. Een schitterende innovatie voor brildragers die steeds gaan voor een trendy look én milieubewust leven.

    Met natural3D is het nu ook voor het eerst mogelijk om een volledig natuurlijk materiaal in de 3D-printer te gebruiken. Het basisbestanddeel van dit revolutionaire materiaal is een olie die wordt gewonnen uit de zaden van de wonderboom. Het poeder dat zo ontstaat, wordt laag voor laag samengeperst door een laser bij het 3D-printen. Het teveel aan materiaal wordt opnieuw gebruikt voor extra afdrukken. neubau eyewear heeft een speciaal procedé ontwikkeld om het oppervlak van natural3D modellen glad te maken en te sealen. Daardoor zijn de monturen bijzonder huidvriendelijk, en blijven de kleuren nog langer mooi.

    De nieuwste brilmonturen Greta, Erin, Bill en David zijn vernoemd naar bekende milieuactivisten. Deze vier modellen – vervaardigd met behulp van innovatieve productiemethoden – zijn nóg lichter, hebben een perfecte pasvorm en bieden een uitmuntend draagcomfort. De 3D-brilveren zijn voorzien van een titanium naald, zodat de bril makkelijk en snel kan worden aangepast. Deze nieuwe modellen voor 2020 zijn het summum van technische geraffineerdheid en duurzaamheid. Daarbovenop en hebben ze een casual uitstraling.

    De brillen kosten elk 349 euro, en zijn vanaf september 2020 verkrijgbaar







    27-08-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dijn zwembad, buiten leven en veel ruimte

    Belgen zoeken de natuur op in Frankrijk

    Meer dan ooit doen bestemmingen met ruimte, natuur en buitenleven het goed. Dit ondervindt de Franse organisatie Huttopia, specialist in glamping op natuurcampings, dat het aantal aanvragen in de afgelopen maand flink zag toenemen. Een fijn zwembad, geen massa, privacy rond de accommodatie en de natuur zijn belangrijke aspecten blijkt uit een kleine rondvraag onder de Belgische gasten. Quotes als ‘We voelen ons hier prettig, het is niet zo massaal’ tot ‘De rust en de combinatie van natuur en comfort is perfect’ worden vaak gebruikt. Met 42 natuurcampings in Frankrijk speelt Huttopia goed in op de vraag naar rust en ruimte.

    Wat zeggen Belgische gasten?

    Belgische familie in Village Huttopia Dieulefit: ‘We zouden dit jaar naar Spanje gaan op vakantie, maar besloten met de auto naar Frankrijk te gaan. We zijn blij met de ruimte in de accommodatie, het zwembad en het meer.’

    Michiel verblijft op Huttopia Calvados Normandië: ‘We houden van dit soort kleinschalige en vredige accommodaties en genieten er echt van in deze rustige omgeving. Wij hebben voor Huttopia gekozen door de ruimte en natuur.’

    ‘Het is heerlijk om buiten te leven op zo’n groene en kleinschalige camping. De plekken bij Huttopia zijn groot, gelegen tussen de bomen en met het comfort van thuis door het schone sanitair en de warme douches,’ aldus Marjolein vanaf Huttopia Font-Romeu.

    Een ander Belg stel quoot: ‘Deze camping is geweldig met een heel goede sfeer. Mooi en schoon sanitair ook.’

    ‘We hebben zelf een camping en halen inspiratie uit onze verblijven bij Huttopia. We zijn reeds bekend met diverse locaties en we houden van de formule met de rust, natuur, activiteiten en mooie accommodaties. We genieten nu van een weekje vakantie buiten België op deze heerlijke rustige camping,’ aldus een Belgische familie met drie tienerdochters.

    Met veel vrije natuur, een breed assortiment zelf ontwikkelde tenten en chalets, én een goed doordachte visie waarin onder meer vrijheid en buitenleven centraal staan, presenteert de Franse organisatie Huttopia een nieuwe kijk op campings en verblijfsaccommodatie. Deze visie sluit aan op de groeiende outdoor markt, de behoefte aan wifi-loze dagen en de populariteit van glamping. Huttopia telt op dit moment 42 eigen locaties in Frankrijk, 1 in Nederland (sinds 2020) en 5 in Noord-Amerika. Huttopia brengt kamperen terug naar de essentie, dit betekent vrijheid, natuur, buitenleven, maar met het comfort van deze tijd. De campings zijn kleinschalig en ruim opgezet, geen hutje-mutje maar ruimte en privacy. Vrijwel overal is een zwembad met een apart kinderbadje.

    In eigen beheer ontwikkelt de organisatie verschillende duurzame tenten en chalets van ‘canvas & hout’ met inspirerende namen als de ‘Trappeur’, ‘’Bonaventure’, de ‘Canadienne, de ‘Cahutte’ en de ‘Cabane’.

    Huttopia heeft een eigen (boekings)kantoor in Nederland, aan de Choorstraat 8 in Utrecht. Voor informatie: www.huttopia.com.

    27-08-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blooming autumn

    BRAX FW20 Collection - August

    This August, Brax is revealing a new part of their fall/winter collection, an elegantly disrupted interpretation of today's trends. The women's collection holds a new, midi length A-line skirt, puffers and a zero down coat. Shades of blue and green, varied with houndstooth patterns dominate the colour palette. For the men's section, it's all about natural materials and functionoriented looks, like Merino Wool and Hi-FLEX Superstretch. The colour scheme goes from moss green, to merlot and off white.

    Like a modern bouquet of flowers, graphic designs unfold beautifully with plain shades of blue and green, clean silhouettes in new slouchy shapes and houndstooth with understated colours. This months clean style is elegantly disrupted: fine metallics run through airy knit stitches, joined by subtle coatings.

    Trousers are adorned with feminin belt details and the collections eyecatchers include puffers and a zero down coat and, now new at BRAX, the A-line skirt in trendy midi - an absolute autumn basic that works with boots, sneakers, blouses or sweaters.

    In the men's collection, masculine colour nuances such as moss green, merlot and off white meet newly implemented checks in variations of ombré. Digital prints also dominate the season and reflect the „zeitgeist“ and desire for a new individuality. Floral patterns on shirts, houndstooth on classic wool designs and deceptively genuine wool patterns are seen on cotton trousers.

    Quilted nylons, jersey joggers and natural materials such as Merino Easy Wash and Cotton Easy Care in shirts emphasise the charm factor within the collection‘s functionoriented looks. In denim, the focus is on Hi-Flex and Boosted, special elasticity and maximum mobility thanks to Super Stretch.

     

     











    26-08-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LeanMask van Wrimat

    Sinds 17 augustus is het LeanMask van Weimat een heus modeaccessoire, het is nu verkrijgbaar in een tiental kleuren en zelfs in een kidsversie! Eindelijk kan het grote publiek ze ook per stuk kopen en kennismaken met LeanMask Fashion en LeanMask Kids!

    Al van bij de lancering in juni kreeg LeanMask heel wat interesse van het grote publiek. Maar nog voor de vraag dag na dag bleef stijgen, besloot Weimat al om zijn aanbod – dat tot dan toe beperkt bleef tot b2b-bestellingen van minstens twintig stuks – ook voor de b2c-sector open te stellen. Nadat hij eerst op zoek was gegaan naar een partner om zijn duurzame maskers te verdelen, besloot Alex Weiss (CEO van Weimat) uiteindelijk om via de eigen website een nieuw model van het LeanMask aan de man te brengen: LeanMask Fashion. LeanMask Fashion is net zo duurzaam, betrouwbaar en 100% Belgisch als het LeanMask Day, maar is wel verkrijgbaar in een tiental verschillende kleuren. Vanaf 17 augustus is het op de website www.lean-mask.com te koop voor € 19,90 (incl. 25 FFP1-filters). De kinderversie, LeanMask Kids, komt dan weer net op tijd voor het begin van het nieuwe schooljaar (voor kinderen tussen 6 en 14 jaar oud).

    Heroriëntatie van een Belgische topper

    Even het geheugen opfrissen: in maart, toen de lockdown net van kracht was, besloot Alex Weiss nieuwe horizonten te verkennen met zijn bedrijf. Tot dan toe was het gespecialiseerd in het ontwerp en de productie van kunststof onderdelen voor de auto- en luchtvaartindustrie. Samen met zijn ontwerpers en technici werkte hij al snel een duurzaam masker met een gecertificeerde filter uit: LeanMask. Het masker is bovendien waterdicht en kan gemakkelijk worden gewassen. Een op-en-top Belgisch product dat een oplossing biedt voor de huidige overconsumptie van chirurgische wegwerpmaskers. Met het oog op certificatie liet hij zijn maskers (met succes!) testen, maar dat ging niet van een leien dakje ... Ondertussen werd het ontwerp van LeanMask Day nog verbeterd en al snel waren 10.000 maskers van de band gerold bij het bedrijf. Zo viel het in de smaak bij kinesitherapeuten, tandartsen, apothekers, vaklui, medische centra, politiekantoren, klanten van Weimat uit de auto-industrie, hotels ...

    Toen een van de twee dochters van Alex Weiss het nieuwe LeanMask van haar vader wilde uitproberen, koos ze de zwarte versie, omdat die kleur beter bij haar outfits paste. Sylvia Weiss, de echtgenote van Alex en tevens aandeelhouder van het bedrijf, ging dan weer voor het witte LeanMask dat mooi bij zowel haar chique als casual kleding paste ... Al snel wilden hun vriendinnen er ook eentje, en dan het liefst ook in het rood, blauw, roze ... En zo zag LeanMask Fashion het daglicht.

    Het herbruikbare, recycleerbare en duurzame masker van Weimat is licht en flexibel en bestaat uit TPE-synthetisch materiaal (niet irriterend voor de huid). Het bestaat in twee modellen. De LeanMask Day is de tegenhanger van het chirurgische mondmasker. Het wordt geleverd met een pakket van 25 FFP1-filters, maar wie dat wil, kan ook FFP2-filters gebruiken. LeanMask Med uit medisch plastic is dan weer voorzien van een fijne rand die heel nauw aansluit op de rondingen van het gezicht en de neus. Het wordt geleverd met een FFP2-filter.

    De kleine herbruikbare vezelfilter (met FFP1-/ FFP2-certificaat) is het enige deel van het masker dat dagelijks vervangen moet worden. Weimat haalt deze filters bij een naburig bedrijf. Het masker kan worden bevestigd rond de oren of langs het achterhoofd, met twee verstelbare koordjes in zacht plastic. Alle onderdelen (behalve het kleine stukje textiel van de filter) zijn wasbaar met water en zeep en mogen in de vaatwasser of wasmachine. Een variant van gecertificeerd medisch plastic is ook beschikbaar voor gespecialiseerde sectoren. Dit masker kan worden hergebruikt nadat het is gereinigd in een sterilisator. Elk ziekenhuis beschikt standaard over zo'n machine.

    Met de duurzame LeanMask Fashion-maskers zet het bedrijf nu ook zijn eerste stappen in de modewereld en maakt het van dit onmisbare item een trendy modeaccessoire. En ook kinderen kunnen voortaan een masker op maat dragen in elke kleur die ze maar willen, dat bovendien nauw op de gezichtscontouren aansluit. Leuk voor de eerste schooldag!









    26-08-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De ultieme staycationtip

    Abdijmuseum Ten Duinen in Koksijde-Oostduinkerke

     

    Kruip eens in de huid van een monnik!

    Op zoek naar een verrassende uitstap in eigen land? Zet het Abdijmuseum Ten Duinen in Koksijde-Oostduinkerke dan zeker bovenaan je bucketlist! Pal in het hinterland van de kust brengen intrigerende ruïnes je terug naar de tijd van de Duinenabdij. Je maakt kennis met wat ooit één van de meest invloedrijke kloostergemeenschappen van ons land was. Én je ontdekt hoe de abdij uiteindelijk ten val kwam. Een magistraal stukje geschiedenis voor groot en klein.

    Dompel je onder in het leven van een monnik

    Waar ooit de groteske Duinenabdij stond, ligt nu het Abdijmuseum. Maquettes, levensechte decors, foto’s, filmpjes, originele objecten,… vertellen je alles over de talrijke monniken en lekenbroeders die hier ooit werkten, baden en leefden. Tijdens verschillende rondleidingen leer je hoe deze abdij uitgroeide tot één van de ‘big five’ van Vlaanderen. Probeer zeker de VR-experience uit: met een virtualrealitybril stap je als het ware in een teletijdmachine en wandel je tussen levensechte monniken door de gangen van de abdij in het jaar 1490.

    Kom tot rust tussen ruïnes

    Al tientallen jaren brengen opgravingscampagnes stukken van de authentieke Duinenabdij van onder het zand. Net naast het museum struin je door de ruïnes en merk je hoe gigantisch het complex ooit was. Oude muuropstanden spreken tot de verbeelding en brengen je tot rust. Met je eigen smartphone neem je de vr-beleving mee naar buiten en wandel je door de site van toen. Wist je trouwens dat tijdens de opgravingen zo’n 1.300 skeletten werden gevonden? Volgens sommigen zou abt Idesbald, de bekendste abt die de abdij ooit kende, er nog steeds begraven liggen.

    Ontmoet een echte molenaar

    Alsof een ontmoeting met een virtuele monnik nog niet gek genoeg is, maak je ook kennis met de enig overblijvende fulltime molenaar van ons land. Patrick Geryl neemt je mee op de trappen van de Zuid-Abdijmolen en leidt je rond in zijn habitat. Je ontdekt hoe de wind het graan maalt en hoe de monniken vroeger in de molens werkten.

    Ga speuren met het hele gezin

    Het Abdijmuseum Ten Duinen is de ideale uitstap voor het hele gezin. Het plezier begint al aan de voordeur. Op de ramen van de voorgevel bewonder je namelijk de prachtige tekeningen van Wail Albadry. In zijn illustraties neemt abt Uppenbroeck je mee naar het Koksijde van 700 jaar geleden. Dankzij enkele toffe zoekopdrachtjes neem je alle details onder de loep. Deze raamtekeningen zijn nog tot eind dit jaar gratis te bewonderen.

    Wist je trouwens dat er een heuse schat in het museum verborgen ligt? Met de zoektocht ‘Schatten van Vlieg’ gaan grote en kleine speurneuzen nog tot eind augustus op pad. Vind je de schatkist dankzij de tips van Vlieg, dan wacht er je een leuke verrassing.

    Creëer je eigen LEGO®-abt

    Nog zo’n verborgen schat ontdek je op de tweede verdieping van het museum. Een prachtige maquette van wel 9 vierkante meter toont je hoe de Duinenabdij er vroeger uitzag. En die maquette bestaat volledig uit… LEGO®-bouwstenen! Wie zelf aan het bouwen wil, haast zich best naar de museumshop. Daar creëer je jouw eigen unieke LEGO®-monnik, een leuk aandenken om mee te nemen naar huis. Pluis zeker ook even de rest van de shop uit. Je stuit er op tal van originele geschenken, leuke gadgets en interessante boeken.

    Degusteer een heerlijk abdijbier

    Monniken staan nogal vaak bekend om hun bieren. Dat was in de Duinenabdij niet anders. In de 16e eeuw had de gemeenschap een eigen brouwerij en daar vind je vandaag nog heel wat sporen van terug. Tijdens een unieke rondleiding vertelt een gids je hoe de monniken omsprongen met alcohol. Afsluiten doe je natuurlijk met een degustatie van de vier heerlijke St. Idesbald-bieren, het officiële abdijbier van Ten Duinen.

    Ontdek de woeste natuur

    Omgeven door wilde duinen en prachtige natuur is de site van Ten Duinen een echt pareltje. Geniet van de fauna en flora tijdens een rustgevende wandeling door het domein of ga lekker picknicken in openlucht. Tijdens de zomer kom je even op adem in het museumcafé De Gasterie. Je kan je bezoek aan het Abdijmuseum ook combineren met een wandeling op de Hoge Blekker. Deze grote loopduin is de hoogste van de ganse kust en waaide ooit over de Duinenabdij heen tot die helemaal onder zand bedolven lag.

    Een veilig en comfortabel bezoek

    Abdijmuseum Ten Duinen hecht veel belang aan jouw gezondheid en comfort. Reserveer daarom vooraf je bezoek via de website. Probeer je graag de VR-beleving uit? Boek hiervoor dan een ticket. Ook voor een bezoek aan de abdijsite met het museumcafé De Gasterie, is een bijkomende reservatie nodig.







    25-08-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.70's vibes

    get groovy with Floris van Bommel

    Get ready to channel your inner free spirit, because this season, the 70’s are back. The Floris van Bommel FW collection leaves us yearning for those funky seventies vibes. These bold retro-inspired styles are not for the faint of heart. However, if you’re daring enough these shoes will add confidence, power and glamour to your look.

    Funky footwear

    Nothing says 70’s like ‘funky prints’. Combine these styles with some bell bottoms, a retro pussy bow blouse and you’ll look like you’ve walked right out of an episode of That '70s Show. Combine the rusty colours with a bold sock to create a contemporary look.

    Haute Hippie

    Looking to elevate your retro look (literally)? Go for a white blouse, black skinny jeans, a snakeskin heel and give your outfit a nostalgic rock ’n roll vibe.

    Soft Seventies

    Not really the rocker type? No problem! Catapult yourself back to the seventies with some soft suede boots.

    Some disco sparkle

    And last but not least: if the seventies are know for anything, it's disco fever. Feel like you’re dancing the night away at Studio 54 with these shiny beauties.

     

     









    25-08-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tough Love with LolaLiza

    A collection with opposites that match perfectly

    Strong women embracing their tough side, that's what the FW20 LolaLiza collection is all about. Dreamy, romantic dresses combined with stronger statement pieces such as a leather jacket give us the best of both worlds. This makes for a collection with opposites that match perfectly. With a shoot on a rooftop in Brussels, we bring this collection to the city streets and the rooftop bars.

    The new FW20 LolaLiza collection breathes 'tough love'. Sweet and floral dresses being matched with leather shirts, strong animal prints with pink jackets and sweaters and faux leather pants with elegant materials. By combining both looks and their moods in one outfit, a unique LolaLiza look is put together.

    Nouveau Grunge and leather outfits have marked their way as thé fall winter 2020 trend with big, chunky boots, all leather looks and black on black outfits. LolaLiza makes this trend accessible for all women by keeping in touch with the soft, feminine side as well. An innocent white blouse with ruffles, combined with a short black dress and statement boots or a floral skirt and sweather with those same boots create totally different and fun looks that go with every mood.

    For this collection, Belgian brand LolaLiza took us to a Brussels rooftop for an urban shoot. This resulted in daring images with fearless women, with a view over our Belgian capital. Brussels is the headquarters and homebase of LolaLiza, so this collection is the perfect occasion to #buylocal. The items in the new collection are perfect for every occasion, from a fall city stroll, to a fun night out!

     







    24-08-2020 om 11:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!