Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    13-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Puistjes ...

    Een veelvoorkomend probleem gehuld in een taboe sfeer

     

    Ooit al eens wakker geworden met een puistje? We’ve all been there! Maar liefst 85% van alle mensen heeft al eens last gehad van puistjes en op dit moment hebben ruim 650 miljoen mensen wereldwijd last van acne. Kortom, een veelvoorkomend probleem.

    Puistjes eisen een hoge tol van ons zelfvertrouwen tijdens maar ook na de puberteit door de enorme maatschappelijke druk en het streven naar de “perfecte” look. Perfectie en de eeuwige, jeugdige schoonheid die worden nagestreefd, zitten diepgeworteld in onze samenleving.

    Dit heeft invloed op het mentale welzijn van jongeren en dat zie je ook terug in de cijfers: - Door acne durft 43% van de jongeren niet op date te gaan - 64% is beschaamd om puistjes te hebben, terwijl eigenlijk 85% dit ooit al gehad heeft - Jongeren met acne hebben veel meer te kampen met depressiesymptomen en mentale problemen (studie: Journal of Investigative Dermatology)

    Hoog tijd dus om het taboe te doorbreken en een oplossing voor acne te bieden: YUN ACN Therapy Wash & Cream.

    Wat is ACN Therapy?

    De natuurlijke beschermlaag van jouw huid bestaat uit goede en slechte bacteriën. Puistjes ontstaan wanneer je huid te veel talg produceert en slechte bacteriën de overhand krijgen. Door bewaarmiddelen en antibacteriële ingrediënten in klassieke huidverzorgingsproducten, zoals zeep en lotion, geraakt je huid nog meer uit balans. De ACN Wash met salicylzuur heeft een exfoliërende werking en verwijdert het overtollige talg. De ACN Cream bevat een explosie van miljoenen goede levende bacteriën, Lactobacili, die verwerkt zijn in minuscule microcapsules. Deze bestrijden de slechte bacteriën die acne veroorzaken, brengen de huidflora terug in balans en beschermen je tegen nieuwe symptomen. Bovendien bevatten zowel de ACN Cream als de ACN Wash specifiek gekozen ingrediënten die erg zacht zijn voor de huid en de werking van de goede bacteriën ondersteunen. Zo worden ook droge plekken en roodheid voorkomen.

    Doorbreek het taboe - "Stop hiding, start fighting" met generation YUN

    De meeste Gen Z’ers (80%) zeggen dat ‘jezelf zijn’ de uitdrukking is die het beste past bij hun persoonlijke definitie van schoonheid (Viacom, 2019). Berichten over eigenliefde en authenticiteit zijn met andere woorden ongelooflijk belangrijk om contact te maken met jongere consumenten.

    Steeds meer jongeren snakken namelijk terug naar authenticiteit en een gevoel van herkenbaarheid. Kortom: « gewoon » helemaal zichzelf zijn. YUN wilt het taboe doorbreken zodat jongeren terug een platform krijgen om zichzelf te zijn. Door het bieden van een snelle en effectieve oplossing op basis van goede bacteriën, kan YUN ACN je zelfvertrouwen teruggeven. Met de #GenerationYUN campagne roept YUN op om je niet meer te verbergen achter je onzekerheid en een masker van make-up.

    De boodschap: “Stop hiding, start fighting”.

    Op een authentieke manier wilt YUN echte mensen naar voor schuiven die zichzelf niet meer willen verbergen en hun echte huid met onvolmaaktheden durven tonen. YUN wilt inspireren om je niet langer te verbergen en je natuurlijk mooi te laten voelen. Ook Nicole, Marco, Gloria en Anahi uit de TV campagne gebruiken allemaal YUN ACN en stonden nog nooit eerder voor de camera. Gloria (17 jaar) gebruikt al 1 jaar YUN producten en de resultaten zijn verbluffend. Gloria is van een onzeker meisje in een zelfzekere jongedame veranderd. YUN heeft haar zelfvertrouwen een echte boost gegeven.

    Hoe gebruik je ACN Therapy voor een optimaal resultaat?

    1. Was je gezicht eerst met de ACN Wash die salicylzuur bevat om het overtollige talg te verwijderen door de exfoliërende werking.
    2. Gebruik vervolgens de ACN Cream. De crème bevat microcapsules die de goede bacteriën bevatten. Druk deze capsules stuk in de handpalm en wrijf de crème open zodat de goede bacteriën snel en effectief kunnen werken.
    3. Breng de crème aan op jouw probleemzone en veeg de restjes van de microcapsules weg.
    4. Herhaal dit ‘s morgens en ‘s avonds gedurende 4 weken.

    Vermijd make-up en andere verzorgingsproducten, deze bevatten bewaarmiddelen en antibacteriële ingrediënten die de werking van de Lactobacili verstoren.

    ACN Therapie werd dermatologisch getest en goedgekeurd. Het YUN wetenschapsteam selecteerde de 3 efficiëntste Lactobacillus stammen die de natuurlijke strijd aangaan met de bacteriën die een rol spelen bij de ontwikkeling van acne. In de klinische studie heeft 100% van de patiënten zichtbaar resultaat binnen 4 weken. (Klinische studie – Lebeer et al. 2018)

    ACN Therapy is er zowel voor de normale tot vette huid als voor de droge huid. Adviesprijs: ACN Wash: 25 EUR - ACN Cream: 39 EUR - ACN Therapy (ACN Wash + ACN Cream): 64 EUR - ACN Therapy is beschikbaar bij zowel online als bij fysieke apothekers. Daarnaast kan je ook online bestellen via yun.be.

     







    13-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marciano Guess FW20

    FALL WINTER 2020

    Combining classic chic and modern silhouettes with a sexy twist of seventies inspiration, the Marciano FW20 dazzles with effortlessly stylish appeal.

    Evoking the timeless codes of European fashion along with exceptional materials, alluring prints and elegant lines, women dazzle from day to night in flowing cuts, pleats and all-over prints in a palette of natural colors, icy pale pinks, deep red and teal. Accessories are ready for anything, enriched with personalized trims and matching fabric accents such as boucle and vinyl to complement complete looks. Meanwhile, men stand out with sharp tailoring and traditional prints given an injection of pop accent tones and modern fabrics for on-trend flair.

    Men's collection

    Live the sophisticated lifestyle with this impeccably finished collection of contemporary pieces. Self-confidence meets tailored finesse with immaculate suit jacket and trouser combinations finished with merino wool polo necks in pop colors, textured yarn knits and a cozy oversized waxed heavy nylon coat. Herringbone and melton mélange are combined with dyed check in tencel, wool-blends, poplin and stretch fabric in a luxury palette of mustard, jungle green, royal cobalt and cream.

     











    13-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijnbeurs Carrehour herfst 2020

    Ook in deze coronatijden brengt de jaarlijkse herfstbeurs van Carrefour een selectie voortreffelijke wijnen voor iedereen. De wijnbeurs Carrefour loopt van 16 september tot en met 5 oktober en dit gelijktijdig in Carrefour Market en Carrefour Hyper. In beide enseignes biedt Carrefour tal van wijnen aan tegen de beste prijzen voor ieders smaak en voor alle gelegenheden.

    Dit jaar komt Carrefour met een gemeenschappelijke folder voor Market en Hyper en een aanvullende folder voor Hyper. De gemeenschappelijke folder Market + Hyper bevat 140 wijnen. De bijkomende folder Hyper bevat 170 wijnen. In totaal krijgen de klanten tijdens deze Carrefour Wijnbeurs 310 referenties aangeboden

    Er is één gezamenlijk mechanisme voor de 2 enseignes: hoe meer je koopt, hoe meer je profiteert. Bovendien zijn er exponentiële kortingen op een selectie van wijnen: de klant ontvangt bij aankoop van: 3 flessen = -20%; 6 flessen = -25% en 24 flessen = -35 %. De klant kan zijn aankopen mixen en blijven profiteren van de promotie (bijv. 6/6/6/3/3 = 24 flessen, en 35% korting). Deze kortingen worden enkel toegekend op wijnen die in de folder worden aangeboden. Deze kortingen worden echter niet toegekend op schuimwijnen en grands crus, waarvoor de klassieke kortingen gelden.

    In deze wijnselectie heeft Carrefour zich eveneens gefocust op de medaillewinnende wijnen van het Concours Mondial de Bruxelles (20 referenties). Er werd ook aandacht besteed aan biologische wijnen - met 2 aparte pagina's - maar ook aan biowijnen in hun respectievelijke families.

    Dit jaar wordt bijzondere aandacht besteed aan de Côtes du Rhône. Er zullen dit jaar meer grands crus zijn in Hyper, ook met jaargangen 2015 en 2016. De folder bevat tevens 7 pagina's grands crus Bordeaux, 1 pagina grands crus Bourgogne (nieuwe wijnen), 1 pagina grands crus Wereld/Europa (nieuwe wijnen). Er worden 30 hartendieven in de folder gepubliceerd: dit zijn door Benoit Couderé (beste sommelier van België in 2016) geselecteerde topwijnen met de beste prijs-kwaliteitverhouding.

    Carrefour wijnexperten :

    Voor de opbouw van de selectie en de definitieve samenstelling voor de wijnbeurs doet Carrefour andermaal een beroep op zijn wijnexperts.

    Olivier Goyvaerts : Aankoper Franse wijnen. Hij bezoekt meerdere keren per jaar Franse wijngaarden en gaat daarbij ook op zoek naar nieuwigheden.

    Maxime Lebrun : Onze aankoper Europese wijnen, Nieuwe Wereldwijnen en schuimwijnen. Hij reist door de wijnproducerende regio's op zoek naar ontdekkingen. Hij koopt de beste schuimwijnen, Europese wijnen en Nieuwe Wereldwijnen aan.

    Benoît Couderé : Beste Sommelier van België 2016. Als wijnexpert stelt hij zijn ervaring en talent als oenoloog ten dienste van Carrefour, voor wie hij de allerbeste wijnen aankoopt.

    Medaillewijnen

    De vermeldingen goud, zilver of brons duiden elke wijn aan die een medaille ontving op een wedstrijd. De hartendieven zijn wijnen die door de aankopers ‘wijn’ werden geselecteerd op basis van diverse basiselementen die hen wisten te bekoren, maar ook op de smaakpapillen van de experts, hoe dan ook, deze hartendieven bieden de beste prijs-kwaliteit.





    12-09-2020 om 10:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van Haren bouwt haar nieuwe 43 winkels om

    Vanaf 1 februari 2021 zijn heropeningen gepland. De Nederlandse schoenenketen vanHaren bevestigt opnieuw dat het 43 winkels van Brantano zal overnemen. Deze winkels worden omgebouwd tot vanHaren filialen. Het bedrijf doet haar uiterste best om zoveel mogelijk personeelsleden van Brantano een baan te bieden. vanHaren neemt de komende periode ruim de tijd om nieuwe medewerkers mee te nemen in de werkwijze en cultuur van het bedrijf.

    De betrokken winkels gaan dicht op 1 oktober van dit jaar en heropenen, als vanHaren filialen, geleidelijk vanaf 1 februari 2021. Die tijd heeft vanHaren nodig om de winkels de typische ‘look and feel’ te geven en het personeel op een professionele manier op te leiden in overeenstemming met de normen en waarden van het bedrijf.

    Constructieve samenwerking sociale partners

    Het is vanHaren menens met België. Het managementteam neemt de komende weken weer contact op met de sociale partners om de volgende stappen van de herstart te bespreken. De integratie van de nieuwe personeelsleden, hun opleiding, en ‘training on the job’ zullen hierbij op de agenda staan. vanHaren vertrouwt erop dat de gesprekken met de sociale partners constructief en sereen kunnen verlopen. De schoenenketen vindt een positieve houding belangrijk in de zakenwereld, en dit zal het bedrijf helpen om van de meer dan 40 winkels die het overneemt en de hiermee gemoeide investering, een succes te maken.

    Het bedrijf beseft dat het voor de werknemers van Brantano een zware periode is, na een al erg zwaar en onzeker voorjaar. Samen met de sociale partners zullen ze er alles aan doen om zo zorgvuldig mogelijk de beste oplossingen uit te werken.

    Werknemer centraal

    vanHaren geniet een ijzersterke reputatie als het op personeelstevredenheid aankomt. Zo werden ze enkele keren verkozen tot beste werkgever in Nederland. Die traditie wil de schoenenketen ook in België verderzetten. Het bedrijf investeert dan ook meteen in een opleidingsprogramma van haar nieuwe mensen in België, om hun overgang naar het bedrijf zo aangenaam mogelijk te maken.

    vanHaren zal tijdens de opleiding luisteren naar de vragen en bezorgdheden van de nieuwe personeelsleden, hen de bedrijfscultuur bijbrengen en trainen op technische en commerciële vaardigheden.

     

    12-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAMA BENZ

    "Ik ben opgegroeid in een multiculturele omgeving pur sang: ik bracht mijn kindertijd zowel door in Beiroet, met zijn traditionele rollenpatronen, als in Kinshasa, een matriarchale samenleving waar het vaak vrouwen zijn die brood op de plank brengen. Mijn vader woont al 30 jaar in Congo, hij richtte in Kinshasa een bakkerij en molen op die door de jaren heen uitgroeiden tot een mooie zaak. Wie me in die tijd enorm fascineerden, waren de ‘Mamas’, de sterke, slimme en ondernemende vrouwen van Congo. Als meisje stond ik 's morgens vroeg vaak aan de ingang van de bakkerij en zag ik de trotse, lokale vrouwen in hun felgekleurde kledij met veel zwier binnen- en buitenstruinen. Ze kwamen er onze heerlijke stokbroden kopen, die ze in grote blauwe emmers op hun hoofden stapelden om ze op de markt verderop door te verkopen. Wat een allure! Zo inspirerend voor een meisje dat niet kan wachten om een volwassen vrouw te zijn! Elk van deze vrouwen is mijn muze geworden. De Mama Benz-collectie draagt het verhaal van elke vrouw, van elke mama met zich mee.” Clara Assi

    Voor het design liet ik me inspireren door de klassieke tote bag, de draagtas waar de meeste vrouwen er wel eentje van hebben. Van daaruit liet ik mijn creativiteit de vrije loop, ik integreerde de Mama Benz-identiteit in verschillende stijlen, geschikt voor elke moderne vrouw: klassiek, chic en makkelijk draagbaar. Onze handtassen zijn gemaakt van fijn Italiaans leder, maar dan met een vleugje Afrika erbij. Wat bij elke Mama Benz-tas in het oog springt, zijn de perforaties aan de rand waar je de felbedrukte zijden sjaals van onze eigen collectie, geïnspireerd op wax-motieven, op verschillende manieren doorheen kan weven.

    ‘Wax Hollandais’ werd door Nederlandse bedrijven op het vasteland geïntroduceerd en was jarenlang een topartikel van de handel met Afrika. De mama's van Togo en later ook andere Afrikaanse landen werden beroemd door het verhandelen van wax-stoffen. Ze begonnen met niets en slaagden erin om op te klimmen tot de rijke toplaag van de regio. De naam ‘Mama Benz’ werd in de jaren 50 bedacht, toen deze vrouwen rondreden in hun eigen Mercedes Benz, in die tijd een teken van rijkdom en succes. In Afrikaanse culturen worden krachtige vrouwen erg bewonderd en tot de dag van vandaag genieten de meest succesvolle onder hen, de ‘Mama Benzes’, van een eervolle positie in de maatschappij.

    Mama Benz werd ontworpen om vrouwen van overal ter wereld samen te brengen en twee contrasterende culturen te verenigen, en dat met een handtas die vrouwelijkheid, vindingrijkheid, durf en succes uitstraalt. Hiermee breng ik hulde aan de vrouwen van mijn kindertijd en aan vrouwenemancipatie in het algemeen. Deze vrouwen hebben hun macht immers niet overgeërfd, of door maatschappelijke keuzes verkregen, maar hebben zware inspanningen en een hevige strijd geleverd. Dat maakt van hen een echt voorbeeld voor alle vrouwen. Elke vrouw, waar ook ter wereld, is op haar eigen manier een Mama Benz, een vrouw die haar stempel nalaat en haar verhaal overal met zich meedraagt.

    MAMA BENZ - FW20

    Onze nieuwste collectie heet "Muzes van Vrouwelijkheid" en werd geïnspireerd door de vrouwen die ik als klein meisje bewonderde, de Mama's van Congo, geëmancipeerde, slimme en ondernemende vrouwen. Voor het design liet ik me inspireren door de klassieke tote bag, die op zijn beurt gebaseerd is op de emmers die de Mama’s droegen. Van daaruit liet ik mijn creativiteit de vrije loop, ik integreerde de Mama Benz-identiteit in verschillende stijlen, geschikt voor elke moderne vrouw: klassiek, chic en makkelijk draagbaar. Onze handtassen zijn gemaakt van fijn Italiaans leder, maar dan met een vleugje Afrika erbij. Wat bij elke Mama Benz-tas in het oog springt, zijn de perforaties aan de rand waar je de felbedrukte zijden sjaals van onze eigen collectie, geïnspireerd op Wax-motieven, op verschillende manieren doorheen kan weven. Ik trek graag parallellen tussen deze twee werelden, omdat ik geloof dat er in ieder van ons een Mama Benz schuilt. En dat is precies de attitude die ik met dit merk wil uitdragen. Een handtas die geschikt is voor elke vrouw, die haar bovendien telkens in herinnering brengt wat voor een krachtige en mooie vrouw ze wel is. Illustraties yvonne clue

    MAMA BENZ - Luxury leather handbags - Mamabenz.com

     









    12-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Achter elke sterke vourw

    staat een team van powervrouwen

     

    Kim van Oncen en Sandrine Corman schitteren met hun persoonlijke Dream Team in nieuwe LolaLiza campagne. Welke vrouw komt geen uren te kort in een dag? Juggling een professionele carrière, een huishouden, een sociaal leven, en daarbovenop liefst ook nog wat tijd voor zichzelf - vrouwen zijn dezer dagen duizendpoten met enorme verantwoordelijkheden. Gelukkig staat achter elke vrouw een Dream Team van andere sterke vrouwen, op wie ze steeds kunnen rekenen. In de nieuwste LolaLiza campagne stellen powerwomen Kim van Oncen en Sandrine Corman met veel trots hun persoonlijke Dream Team voor.

    Zowel het Dream Team van Kim als die van Sandrine bestaat uit sterke vrouwen rondom hen, die deel uitmaken van hun leven, waar zij naar opkijken en die altijd voor hen klaarstaan. Moeders, beste vriendinnen, collega's, buren. Kim en Sandrine selecteerden elk hun favoriete stuks uit de nieuwste LolaLiza collectie en schitteren samen met hun Dream Team in een authentieke shoot die de band met hun Dream Team weerspiegelt.

    Wij als vrouwen mogen trots zijn op de sterke vrouwen die samen met ons in de frontlinie staan. Om samen succesvol te zijn, samen te lachen, te huilen en onze diepste geheimen te delen. Daarom roept LolaLiza op om allemaal samen die vrouwen in de bloemetjes te zetten. Daarnaast nodigt Lolaliza alle vrouwen uit om hun eigen Dream Team in te zenden en zo kans te maken op 1000 euro shopkrediet!

    Girl Boss Kim Van Oncen

    Kim van Oncen is een Vlaamse moeder, actrice, presentatrice en onderneemster. Ze maakte haar tv-debuut als presentatrice bij de jeugdzender Nickelodeon, maar werd bij het grote publiek vooral bekend door haar rol in Dertigers, een Vlaamse fictiereeks op Één. In 2011 richtte Kim samen met Sophie Van den Bergh een liefdadigheidsstichting op voor zieke kinderen, die ziekenhuizen en kindertehuizen onder meer ondersteunt met giften en materiaal. Daarnaast is Kim ook fiere mama van haar kroost.

    Kim Van Oncen: "De vrouwen in mijn Dream Team inspireren me stuk voor stuk om volop te gáán voor het leven, ongeacht de tegenslagen die op je pad kunnen komen. Van hun inventiviteit - zoals de avond voor een shoot een broek uitleggen voor mij (lacht)! - tot hun kalmte in stresssituaties en eeuwige positivisme." Met veel trots laat Kim ons dan ook kennismaken met de sterke vrouwen waarmee ze zich omringt: haar goede vriendinnen Sophie en Assita en 'tante Sil'.

    Kim omschrijft haar vriendin Sophie Van den Bergh als een echte leeuwin. Tien jaar geleden werd Sophies pasgeboren baby getroffen door leukemie, met slechts een minimale kans op overleven. "Hoe zij samen met haar welpje gevochten én de ziekte overwonnen heeft, is prachtig", aldus Kim. Daarbovenop is Sophie een selfmade woman die samen met haar man een succesvolle zaak uit de grond heeft gestampt.

    Assita Dembele is de meter van Kims dochtertje Stella en heeft zelf ook drie jonge kinderen. Daarnaast runt ze een hotel, vat ze een nieuwe studie aan en zit ze midden in een verbouwing. Hoe ze zich wegcijfert voor anderen is volgens Kim opmerkelijk.

    Tot slot zet Kim een goede vriendin van haar ouders, 'tante Sil' ofwel Sylvia de Meyer, graag in de kijker. Zij verloor twintig jaar geleden een zoon bij een verkeersongeval met dronken bestuurder. Ondanks dat tragische verlies, blijft zij een positieve vrouw met duidelijke doelen in het leven, die ook met plezier geniet van Kims kindjes.

    Power Woman Sandrine Corman

    Sandrine Corman is een Waals model en tv-presentatrice bij RTL TVI. In 1997 werd ze - als 16-jarige - verkozen tot Miss België. Daarna werkte ze zich op tot een van de populairste tv-presentatrices in Wallonië. Ook in Frankrijk is Sandrine te zien als presentatrice én doet ze aan theater. Sandrine is naast dat alles ook mama van een zoon. Sandrine onderstreept graag het belang van een female support system. "Mijn vrienden zijn me echt heilig. Die vrouwen helpen me elk op hun eigen manier om een betere versie van mezelf te worden. Hun steun, meningen en advies betekenen de wereld voor mij." Ze stelt dan ook met veel fierheid samen met LolaLiza haar drie beste vriendinnen voor: Nathalie, Vinciane en Séverine.

    Nathalie Jolet is als een zus voor Sandrine. Vriendinnen voor het leven en dus ook zonder twijfel de meter van Sandrines zoon Harold. Sandrine beschrijft haar 'Nath' als een mooie persoon, die luistert, geeft en gewoonweg een prachtig hart heeft. Sandrine ontmoette Vinciane Koenigsfeld bij RTL. Begonnen als collega's, maar ondertussen vriendinnen die elkaars leven, met alle ups en downs, door en door kennen. Een sterke vrouw, met een sterke carrière en een al even sterke persoonlijkheid. Initieel was ze de vrouw van een collega, maar Séverine Zecca werd al snel in Sandrines dichte kring opgenomen. De gelijkenissen tussen Sandrine & Séverine zijn treffend: allebei professioneel, maar oprecht. Ze houden beiden van het leven en zijn niet bang om hun mening te geven.

    Dream Team t-shirts

    Voor de Dream Team campagne ontwierp LolaLiza vier t-shirts met de opschriften 'Perfectly imperfect', 'Dream team', 'dream believe achieve' en 'Never give up on your dreams'. De t-shirts zullen in beperkte oplage beschikbaar zijn.







    11-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Conquer the athleisure trend with Guess

    FALL WINTER 2020

    The athleisure trend continues to gain momentum, once again making it one of this season’s hottest looks. Sportswear has become a cultural phenomenon – it’s no longer just about sports and physical activity, but culture and style, fashion and activewear. It is a question of defining a new concept of streetwear, in which comfort and style, function and fashion meet and influence each other. The term athleisure is the union of these elements: performance and functionality, comfort and oh-so-flattering appeal.

    For Fall-Winter 2020, the GUESS Activewear collection plays with a variety of palettes and looks, combining tailored detailing with loose-fitting long pants and hoodies, contrasted with crop tees, active bras and leggings. Feminine styling is enhanced with summer yellow, hot pink and black, white and grey tones. Meanwhile, hooded puffer vests, short pants and hooded long sweatshirts create a futuristic glam silhouette in shimmering and metallic fabrics, eye-catching prints and tech details. Coated jersey, mesh fabric, scuba and lycra ensure flattering finishes.

    Streetwear styles are also given the athleisure twist with zip tees, jumpsuits and hooded sports jackets. Think elevated utility meets nineties minimalist with tank tops and biker short pants. GUESS logo details accent a classic palette of primary red and blue, with grey tones, black and white. Terry fleece, microfibre and sustainable polyester and highlighted with lace panels and band detailing. Essential leggings and flattering active bras feature throughout, teamed with comfy sweat tops and a variety of t-shirt silhouettes – perfect for layering up for on-trend workout sessions and casual urban adventures alike, promising performance and fashion in one with this season’s favorite trend.











    11-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het nieuwste servies van Point Virgule

    -een streling voor het oog, zacht voor de natuur - » Milieuvriendelijk servies van PLA en bamboe - » Trendy pasteltinten voor een fleurig interieur

    Lief zijn voor de natuur, dat is op lange termijn ook lief zijn voor jezelf. Je hebt er dus alle belang bij om te kiezen voor milieuvriendelijke alternatieven. Point-Virgule maakt jou die keuze makkelijk met haar nieuwste servies van bamboe en PLA in zachte pastelkleuren.

    Mais en cassave : Prijzen voor het servies uit plantaardige vezels lopen van €4,95 tot €16,95. Het servies is verkrijgbaar in mistblauw, oudroze en lichtgrijs. In de winkels vanaf oktober. Het nieuwste neusje van de zalm op het vlak van ecologische materialen is polymelkzuur of PLA, een biologisch hernieuwbaar materiaal. Basisingrediënten zijn planten als mais en cassave. Het materiaal is met andere woorden volledig biologisch afbreekbaar.

    Point-Virgule gebruikt het milieuvriendelijke PLA voor zijn nieuwste servies, en combineerde het met bamboe afkomstig uit biologische en pesticidevrije plantages. Ideaal dus voor wie met een gerust geweten elegant wil tafelen.

    Eyecandy : Prijzen voor het servies uit plantaardige vezels lopen van €4,95 tot €16,95. Het servies is verkrijgbaar in mistblauw, oudroze en lichtgrijs. In de winkels vanaf oktober.

    Ecologisch of trendy? Vandaag hoef je die keuze gelukkig niet meer te maken. Neem nu dit milieuvriendelijke servies van Point-Virgule. De oogstrelende kommetjes, bekers en besteksets kregen trendy pastelkleuren mee als lichtgrijs, mistblauw en oudroze. Tinten die gecreëerd werden met een voedselveilig pigment. Het servies is ook nog eens afgewerkt met een matte finish, wat ze extra stijlvol maakt.

    Ecomfort : Prijzen voor het servies uit plantaardige vezels lopen van €4,95 tot €16,95. Het servies is verkrijgbaar in mistblauw, oudroze en lichtgrijs. In de winkels vanaf oktober.

    De ecowarrior van vandaag wil best strijden voor de natuur. Maar waarom moeilijk als het makkelijk kan? Point-Virgule zorgde er dan ook voor dat het servies in de vaatwasser (bovenste lade of met de hand), magnetron of diepvriezer kan (huishoudelijke vaatwasser, max 100 °C, enkel opwarmen in de magnetron, niet bereiden, max. 100 °C, vriezerbestendig tot -20 °C.)

    Ontdek het volledige assortiment en de verkooppunten op www.livwise.be

     







    10-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sleeping bag puffer coasts and pillow bags

    embracing that cosy wintery feel

    BETTY BARCLAY FW20

    A bag, coat or snood that can double as a pillow or blanket is pretty much all we're looking for in a plus-one the upcoming fall/winter season. Case in point: Betty Barclay's characteristic of this season's outdoor styles are voluminous looks and innovative hood designs. Large puffer jackets impress in various lengths and modern, shiny colours such as orange-red and gold-yellow. The puffer tote bags are designed for the ultimate urban fashionista. Short, light jackets, coats in fluffy velour, fake fur and wool as well as the sporty parka for spring and autumn await – all perfectly coordinated with the collection. Besides neutral colours such as camel and black, warm autumnal hues such as rust red, nougat and green set the tone.

     

               











    09-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tamaris continues
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    to highlight real women with new 'Who are you?' campaign

    From people of the heart and shared stories

    With its innovative digital campaign, Tamaris is once again on the lookout - this time not only for unique personalities, but also for their favourite people. Clear the stage for a multitude of authentic, hearty and exciting stories!

    By asking "Who is Julia?", the brand started its first search for real women at the beginning of the year. As part of the innovative, multi-level digital campaign, a wide variety of Julias told their stories and shared them with many other women. The search focused on the diversity and uniqueness of women. The result was impressive with high digital visibility and brand presence on the social web as well as successful sales - even in Corona times.

    After the successful launch of the first campaign, the decision was quickly made to continue focusing on the uniqueness of women in a communicative way and to re-start the search in the autumn/winter season 2020. Whether Anna, Kira, Sophie, Sabine, Hailey etc. - with the hashtag #whoareyou all women are now being addressed in comparison to the first campaign.

    Cathleen Burghardt, Head of Marketing at Tamaris, describes the campaign idea as followed "We want to make women feel special - through our shoes and through authentic protagonists in our campaign. Women like you and me, like them, like all of us - because we are unique! The focus is on heart-to-heart relationships between women that have made them the personalities they are today. These can be mothers, daughters, sisters, best friends, for example."

    At the beginning of July, Tamaris called on women to apply as protagonists for the new campaign with a digital casting. Many responded with their answer to the question "Who are you?", telling what distinguishes, occupies them and who shapes their lives in particular. Tamaris has invited selected couples from all applicants to a shooting in Hamburg to get to know them even better, hear their stories and give them a stage as brand faces in autumn/winter 2020.

    "We are overwhelmed by the response to the applications and look forward to the great women, their successes, personal hurdles and thoughts," says Cathleen Burghardt.

    The high-coverage digital campaign will be broadcast from mid-August to early November 2020 in target group-specific environments. The combination of brand content with authentic branded content in combination with complex, digital ad structure leads to a significant, organic increase in relevance and thus contributes to the positioning of the brand.

    09-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29TH October: collectie FW 2020-21

    Het Belgische merk 29TH October stelt als wintercollectie 2020 een geheel van creaties voor op basis van leder en wollen huiden: stukken met elegante en creatieve lijnen en kwalitatief comfort als rode draad. Voor hem: mantels, jekkers; parka’s, korte jassen, vesten en gilets … Voor haar brede mantels; 7/8 mantels; ¾ mantels, cape mantels, perfecto’s, PaperBag broeken, kokertokken, …

    Een mix van trendy en tijdloze silhouetten met perfecte snit en verfijnd tot in het kleinste detail. 29October steekt veel tijd en energie in de keuze van de basismaterialen en in de beoordeling van de kwaliteit van onder meer de merinoswol. Het Belgische merk maakt lichte maar warme kleding die bovenal aangenaam is om te dragen en bovendien uiterst doeltreffend is tegen de koude. Tegelijk hebben de stukken ook een luxueuze uitstraling en een verfijnde textuur met afwerkingen en kleuren die het karakter van ieder stuk finaal bepalen.

    Kwaliteit, een ethische benadering van dieren en een ecologische productie zijn sleutelelementen van het huis. Al meer dan 10 jaar werkt de Belgische onderneming samen met zorgvuldig uitgekozen erkende Europese looierijen die op een transparante manier werken met traceerbare grondstoffen. De gebruikte huiden zijn afkomstig uit de voedingsindustrie en komen bij de looierijen terecht via een uitgekiend recyclageproces. De herkomst wordt steeds streng bewaakt en de gebruikte huidvetten zijn van plantaardige oorsprong. Kortom, 29TH October kiest voor leveranciers met een ecolabel en dit met het oog op de impact op het milieu; op de maatschappij en op het dierenwelzijn.

    Alle collecties van 29TH October worden door gepassioneerden en gespecialiseerde vakmensen ontworpen en afgewerkt in het atelier in Brussel.

    Het huis 29TH October werd opgericht in 1992 en maakt kleding voor mannen en vrouwen op basis van leder, daim en duurzame wollen huiden. De productie van de modellen is in handen van vakmensen die opereren vanuit het atelier in het centrum van Brussel. Het is een plaats waar vakmensen, knowhow en passie zegevieren, tot in de kleinste details. De 29TH October familie ademt leder uit maar vooral kwalitatief werk!









    08-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.All Ways cruises

    Seizoen 2021: Slechts half zoveel kajuiten op nieuw zeeschip van All Ways Cruises

     

    Snel reserveren is een must. 2021 wordt een heel bijzonder jaar voor de klanten van All Ways Cruises. Met een gloednieuw zeeschip en acht verschillende zeecruises zorgt de gespecialiseerde touroperator voor een verrassing van formaat. Maar, snel zijn is de boodschap!

    World Explorer is een innovatief passagiersschip dat midden 2019 werd opgeleverd. Het werd ontworpen als expeditiejacht, om in optimale omstandigheden naar de mooiste plekken ter wereld te kunnen reizen.

    Capaciteit: Het nieuwe schip heeft slechts 90 kajuiten, variërend van ruime kamers met panoramische ramen, balkonkajuiten tot en met suites. Dat is minder dan de helft dan de vorige schepen van All Ways.

    Voucher: De coronacrisis zorgde ervoor dat alle passagiers die dit jaar hun cruise in rook zagen opgaan, een voucher kregen voor een nieuwe cruise in 2021.

    Concreet: minder kajuiten en “voucher”-passagiers, dat betekent dat het schip nu al flink wordt geboekt.

    Besluit: nu reserveren is de boodschap

    Cruiseprogramma: • 1 mei: van Zeebrugge naar Rusland, via de Scandinavische landen en Estland tot in Sint-Petersburg. - • 29 mei: de cruise voor wie ervan droomt om de mooiste Noorse Fjorden te ontdekken. - • 5 juli: een natuurcruise volledig rond misschien wel het meest indrukwekkende land ter wereld, IJsland. - • 3 augustus: expeditiecruise naar de west- en oostkust van Groenland, met spectaculaire ijsbergen en fjorden, en een betere kijk op de cultuur van de Inuits. Deze cruise eindigt in Reykjavik. - • 31 augustus: vanuit Edinburg zet World Explorer koers naar de mooiste plaatsen in Schotland (de Hebriden) om dan via de Ierse Zee (Belfast, Eiland Man) terug te keren naar Zeebrugge. - • 10 september: kleine havens in Normandië en Bretagne? Geen probleem voor de 126-meter lange World Explorer. Ouistreham, Roscoff, Ouessant, Concarneau en La Rochelle zijn allesbehalve klassieke cruisehavens. De kers op de taart is de aankomst in Bordeaux. - • 19 september: van Bordeaux naar Lissabon, via de Atlantische Kust, met Spaans Baskenland, Galicië (Santiago de Compostella) en Porto. - •        25 september: verlaat Lissabon als een ontdekkingsreiziger op weg naar de Marokkaanse Kust (Tangiers, Casablanca, Essaouira en Dakhla) en de Canarische Eilanden tot in Dakar.

    Meer informatie op www.all-ways.be of bij de reisagent

    Foto’s all ways cruises







    08-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cultuurstad Diest

    zet grootste aantal erfgoedsites in de kijker

     

    Van augmented reality tot waanhistorische wandeling. Met het grootste aantal erfgoedsites per vierkante meter van heel Vlaanderen, is Diest de ideale centrumstad om cultuur op te snuiven. Je vindt er een van de oudste apotheken van België, ontdekt er hedendaagse kunst met klassiek vakmanschap en fietst er tussen het groen naar tal van erfgoedsites die je kunt beleven aan de hand van augmented reality. Bovendien zet de stad haar eeuwenlange evolutie als scholenstad in de kijker met een bijzonder aanbod voor Open Monumentendag 2020.

    Een overzicht van de activiteiten:

    AR-fietsbelevingen tussen UNESCO-Werelderfgoed : Altijd al door muren heen willen kijken? De app 'Augmented Routes' brengt je over groene fietswegen naar verschillende erfgoedparels tussen Mechelen en Diest. Dankzij augmented reality kijk je virtueel binnen in historische sites, stap je terug in de tijd en wandel je tussen de bewoners van toen. Zo kom je op plaatsen waar je anders niet geraakt. Bovendien zorgt de app voor boeiende achtergrondinformatie en een quiz op kindermaat. De gratis app ‘Augmented Routes’ is te downloaden in de Apple App of Google Play Store.

    Bezoek de 18e eeuwse Gasthuisapotheek : Verborgen achter de historische gevel van het vroegere Sint-Elisabethgasthuis bevindt zich de Gasthuisapotheek, een van de oudste apotheken van België. Het interieur met de vele apothekerspotten geeft een authentiek beeld van een apotheek uit de 18e eeuw. In september kan je de Gasthuisapotheek elke zaterdag tussen 13.30 en 16 uur bezoeken, van oktober tot en met juni kan dat elke eerste zaterdag van de maand, ook van 13.30 tot 16 uur.

    Diestse scholen door de eeuwen heen : In het kader van Open Monumentendag zet Diest haar eeuwenlange traditie als scholenstad in de kijker. Tijdens een stadswandeling ontdek je de evolutie van de stadsscholen van de middeleeuwen tot nu. In de Lakenhalle, het populairste schoolgebouw, worden oude klasfoto’s tentoongesteld en kun je deelnemen aan fotografieworkshops met feedbacksessies in groepjes van drie. Tot slot ontdek je in deelgemeente Molenstede hoe onderwijzen er 100 jaar geleden aan toeging.

    Waanhistorische wandeling : “Het Begijnhof, oorspronkelijk ‘‘Het Begijntjespark’’ is in 1893 gebouwd als een van de eerste pretparken in Europa.” Het Collectief Verheugen creëert in het kader van Social DIESTance een 'Waanhistorische wandeling'. Deze wandeling toont de hoogtepunten van de binnenstad aan de hand van ietwat absurde verhalen over de geschiedenis van de stad. Geen traditioneel historisch correcte rondleiding dus maar een 'nieuwe Diestse geschiedenis' met een kwinkslag. De route kun je vanaf eind september individueel of in groep beleven, met of zonder gids.

    Laatste kans: expo Hans Laagland : Hagelandse kunstenaar Hans Laagland zet zich af tegen het progressieve kunstlandschap en legt in zijn werken de nadruk op de schoonheid van de natuur en het vakmanschap van schilderen. Daardoor wordt hij beschouwd als een hedendaagse Oude Meester die op technisch vlak kan concurreren met schilders als Rubens en Van Dyck. Zijn werken zijn nog tot en met 13 september te bewonderen in stadsmuseum De Hofstadt in Diest.

    Barokkunst in gotische Sint-Catharinakerk : In de 14de eeuw werd de Sint-Catharinakerk als typische begijnhofkerk in lokale ijzerzandsteen gebouwd met beperkte middelen. De kleine vieringtoren eert Catharina, de heilige voor brand- en huidkwalen. In de kerk vind je werken van barokschilder Theodoor van Loon, tijdgenoot van Rubens. De Vlaamse Meester liet zich inspireren door de realistische stijl van Caravaggio.

    Religieuze kunst en de Mosterdpot : De gotische Sint-Sulpitiuskerk is een mooi voorbeeld van de demergotiek. De combinatie van de roestbruine kleur van ijzerzandsteen met de witte Franse steen van het torentje, geeft de kerk een heel eigen cachet. De vorm van de toren leverde de bijnaam ‘mosterpot’ op. In het hoogkoor van de kerk vind je bovendien het Museum voor Religieuze Kunst met onder meer het graf van prins Filips Willem van Oranje-Nassau. Het museum is dinsdag t.e.m. zondag geopend van 14 tot 17 uur t.e.m. 15 september. Na 15 september op aanvraag te bezoeken met gids.

    Museum van de Belgische parachutisten : Ook het Pegasusmuseum op de Citadel herbergt een bijzondere historie. Van augustus 1953 tot aan de ontbinding in augustus 2010 was de Citadel de thuisbasis van het 1e Bataljon van Belgische parachutisten. In het museum ontdek je alles over de geschiedenis.

    De Vlaams-Brabantse provinciestad Diest is een stad van vele gezichten. Zo vloeien shoppen, culinair genieten, een rijke historie en deugddoende natuur moeiteloos in elkaar over. De stad behoort samen met Breda, Dillenburg en Orange tot de Unie van de Oranjesteden. Van die rijke historie tref je in de binnenstad en aan de rand dan ook overal stille getuigen aan. Bovendien vind je in Diest het grootste aantal erfgoedsites per vierkante meter van heel Vlaanderen en is het Diestse begijnhof één van de dertien Vlaamse begijnhoven die pronken op de UNESCO-Werelderfgoedlijst.

    Toerisme Diest, Koning Albertstraat 16a, 3290 Diest - Elke dag geopend van: 10 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur





    07-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Collistars: pure active vitamine C

    Pure Actives : Collistars best verkochte lijn met gerichte oplossingen voor specifieke huidbehoeften. Alle producten in deze lijn zijn samengesteld met huidvriendelijke, actieve ingrediënten om de huid mooi en gezond te houden. Naast specialiteiten met hyaluronzuur, glycolzuur, collageen en elastine, wordt Pure Actives nu uitgebreid met twee producten die zijn geformuleerd met het ingrediënt dat het beste verheldert en beschermt tegen celoxidatie, een van de belangrijkste oorzaken van huidveroudering: Vitamine C.

    Dus hier zijn Vitamin C + Alpha- Arbutin drops en Vitamin C + Ferulic Acid Cream, twee specialiteiten die ‘s morgens en ‘s avonds gebruikt kunnen worden, op zichzelf of in combinatie met andere producten. Zoals alle formules in het Pure Actives assortiment, zijn de concentraties van de componenten optimaal gedoseerd om ervoor te zorgen dat ieder product volledig effectief is en om tegelijkertijd te garanderen dat het huidtolerant is, waardoor het risico op huidirritatie wordt geminimaliseerd. Benieuwd? We gaan wat dieper op de producten in.

    VITAMIN C + ALPHA-ARBUTIN

    De verhelderende antioxidant : Dit product bevat een exclusieve combinatie van ethylascorbinezuur en alfa-arbutine voor een optimale verhelderende werking. Alfa-arbutine voorkomt en beschermt de huid tegen pigmentatie. Vitamin C + Alpha-Arbutin is speciaal samengesteld op basis van water om optimale hydratatie van de huid te garanderen. Dit pure concentraat bevat enkel ingrediënten die nodig zijn om de huid optimaal te revitaliseren. Verder neutraliseert dit concentraat vrije radicalen in de huid, hierdoor wordt celoxidatie voorkomen. Ook houdt deze Pure Active de huid stevig en jong, door de aanmaak van collageen te stimuleren.

    VITAMIN C + FERULIC ACID CREAM

    De verhelderende antioxidant : Vitamin C + Ferulic Acid Cream: een crème behandeling voor een stralende, gehydrateerde en gerevitaliseerde huid. De zuivere formule van ethylascorbinezuur wordt versterkt door de toevoeging van ferulazuur, een krachtig antioxidant. Vitamin C + Ferulic Acid Cream beschermt tegen celoxidatie veroorzaakt door vrije radicalen, het stimuleert de productie van collageen en helpt de afbraak ervan tegen te gaan waardoor de huid jong blijft. Met zijn olievrije textuur is de formule perfect voor alle huidtypen, inclusief de gevoelige huid.

    DE NIEUWE PURE ACTIVES VITAMIN C PRODUCTEN ZIJN VERKRIJGBAAR VANAF OKTOBER 2020.

    @collistarbenelux - #collistar #pureactives









    07-09-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!