Inhoud blog
  • Design vakantieverblijf :.
  • Ontwerp jouw droomkeuken,
  • Let it snow
  • Interhome breidt uit aan Noordzee
  • Evenement Kerstmis Avontuur
  • Op naar de feestdagen met V-Tech
  • 5 tips om de Memphis stijl in huis (en je kleerkast) te halen
  • Home stories winter 2024
  • Het efect van schermtijd bij jonge kinderen:
  • Tsuyosa Kiniro: een nieuw icoon
  • Fresh 'n rebel
  • Kerstmis in de winterserre
  • Nieuwe Flik Flak collectie: Mystic Land
  • A Walkie Talkie Christmas
  • Chocoladehuis Boon Hasselt
  • Winterwandelingen op de Waddeneilanden
  • Circular & chic
  • Exclusieve horloges
  • Kom in de kerstsfeer
  • Punic
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    29-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Collistar: Gentle Micellar water

    De huid is ons grootste orgaan en bevat micro-organismen die de huid beschermen. Deze micro-organismen zijn bacteriën die een positief effect hebben op de functie en de werking van de huid. Deze gezonde bacteriën beschermen de huid tegen negatieve invloeden van buitenaf en zorgen ervoor dat vrije radicalen minder invloed hebben op de beschadiging van de huid. Invloeden van buitenaf, zoals luchtvervuiling, UV-straling en blauw licht, zorgen ervoor dat de slechte bacteriën kunnen groeien en de goede bacteriën aangetast worden. Om dit proces tegen te gaan, gebruikt Collistar het ingrediënt Inuline in deze nieuwe lancering. Dit ingrediënt zorgt ervoor dat de huid in balans blijft en dat de goede bacteriën intact blijven.

    Om de huid in balans te houden, is het erg belangrijk om de huid dagelijks goed te reinigen. De juiste reiniger is daarvoor van belang, want een te agressieve reiniger tast de huidbeschermlaag aan, en zo kun je last krijgen van huidirritaties. Het doel is om de huid optimaal te reinigen, zonder daar de huid mee te beschadigen en daardoor de goede bacteriën aan te tasten.

    De Gentle Micellar Water reinigt de huid, respecteert de huidbalans en is volledig sustainable.

    100% HUIDVRIENDELIJK: DE FORMULE

    Gentle Micellar Water is bijzonder geschikt voor het verwijderen van vervuiling en gaat de aanmaak van vrije radicalen tegen. Een essentieel product in iedere skincare routine, dat speciaal is ontwikkeld om moeiteloos alle soorten make-up van de ogen, het gezicht en de lippen te verwijderen. Draag je geen make-up? Ook dan is het verstandig een reiniger te gebruiken, om de huid te reinigen en te beschermen. Afspoelen is niet nodig, aangezien het product geen zepen bevat.

    Deze reiniger heeft een milde formule en is daarmee geschikt voor ieder huidtype, zelfs de meest gevoelige huid. Daarnaast is de formule verrijkt met natuurlijk gewonnen Inuline, zoals eerder aangegeven. Inuline is een suiker, dat wordt gewonnen uit cichorei. Het ingrediënt werkt als probioticum dat de goede bacteriën op de huid voedt en versterkt. Daarmee houdt deze formule de natuurlijke huidbalans intact.

    DE FORMULE BEVAT:

    Niacinamide: verhelderend en in staat om roodheid en huidirritatie te verminderen - Macha-thee: antioxidant en ontgiftend - Fytinezuur: antioxidant en werkt tegen de aanmaak van vrije radicalen - Magnolia- en pioenroos: kalmerend en ontstekingsremmend - Betaïne: kalmerend en hydraterend

    De formule is 100% vrij van zepen, alcohol, parfum, siliconen, minerale oliën, parabenen en dierlijke ingrediënten. Daarnaast is de formule dermatologisch en oogheelkundig getest, zelfs op de gevoelige huid en de ogen. Nikkel gecontroleerd <0.0001%.

    100% SUSTAINABLE: DE VERPAKKING

    Dit nieuwe product komt in een handige nieuwe flacon van 250 ml, gemaakt van 100% gerecycled plastic en met een recyclebare dop. Om zo sustainable mogelijk te produceren, hebben we ervoor gekozen geen secundaire verpakking te gebruiken.

    TESTS BEVESTIGEN DE EFFECTIVITEIT VAN GENTLE MICELLAR WATER:

    90% effectief bij het verwijderen van alle soorten make-up - 90% hydraterend voor de huid - 90% optimale reiniging: maakt de huid zuiver en schoon (Zelfevaluatietest op een panel van 20 proefpersonen van 18 tot 50 jaar) - 100% van de vrije radicalen verwijderd ( Klinische test op een panel van 20 proefpersonen van 18 tot 50 jaar, bij de tweede veegbeweging.)

    Gentle Micellar Water is verkrijgbaar vanaf december 2020. 250 ml flacon - Adviesverkoopprijs: € 21,49





    29-11-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rituals lanceert nieuwe premium collecties

    Exclusief beschikbaar bij House of Rituals en op Rituals.com.

    Ter ere van het 20-jarig jarig jubileum van Rituals Cosmetics lanceert het lifestyle merk nieuwe en premium collecties. Naast dat deze collecties verkrijgbaar zijn in House of Rituals, de gloednieuwe flagship store in Amsterdam, zijn een geselecteerd aantal producten vanaf heden ook exclusief online verkrijgbaar in België. Ontdek elegante luxe met de bijzondere home & lifestyle producten, die geroepen komen om jezelf of een dierbare cadeau te doen deze wintermaanden.

    The Mansion Collection

    The Mansion Collection is een geheel nieuwe collectie die de geurervaring bij jou thuis naar een hoger niveau tilt. Kies uit de supersize luxe geurkaarsen of decoreer je interieur met gepersonaliseerde geurstokjes. Elke bijzondere diffuser is gemaakt van handgeblazen glas, bevat een liter interieurparfum en is verkrijgbaar in drie verschillende designs. De Cone Bottle is perfect voor de echte minimalist, terwijl de Oval Bottle beter past bij de liefhebber van klassieke luxe en de Round Bottle is ontworpen voor wie van een moderne look houdt. Elk ontwerp is verkrijgbaar in meerdere kleuren. De flessen kunnen naar keuze worden gevuld met een van de negen geuren uit de Private Collection. Met wel negentig variaties in totaal is er voor ieder interieur een passende combinatie. Naast de diffusers met geurstokjes bevat deze collectie zes supersize geurkaarsen. De geuren Sweet Jasmine, Precious Amber en Savage Garden zijn verkrijgbaar in XXL (2500 g) en XXXL (6000 g). The Mansion Collection is in House of Rituals en online verkrijgbaar. De prijzen variëren tussen € 74,- en € 259,-.

    The Signature Collection

    Met de exclusieve porseleinen kaarshouders uit The Signature Collection is het mogelijk je eigen premium geurervaring te creëren. Kies een van de acht kaarshouders met bijzonder goud- of platinakleurig design en je favoriete geurkaars uit de negen geuren van de Private Collection. Met wel 78 combinatiemogelijkheden is er volop keuze. Met het oog op duurzaamheid en tijdloze elegante, zijn de kaarshouders opnieuw te gebruiken door ze keer op keer te vullen met de refills van 100% koolzaadwas. Deze hebben een brandtijd van maar liefst 60 uur. Stel je persoonlijke geurkaars samen die perfect in jouw interieur past of het ideale geschenk is voor iemand waarvan je houdt. The Signature Collection is in House of Rituals en online verkrijgbaar. De prijzen variëren tussen € 27,50 en € 59,50.

    Laundry Collection

    De kracht van een geweldige geur wordt nog te vaak onderschat en het onderdompelen van je eigen wereld in heerlijke geuren kan absolute wonderen doen voor je welzijn. De juiste geur kan gelukkige herinneringen oproepen, je zelfvertrouwen versterken en kan je ook rustig, gefocust of energiek laten voelen. Naast de geuren voor lichaam en interieur van The Ritual of Sakura en Amsterdam Collection, lanceert Rituals Cosmetics de ultieme geurbeleving met onze nieuwe wasmiddelen. Verfris je wasroutine en omarm je favoriete geur niet alleen op je huid, je bedlinnen of in je interieur, maar nu ook in je kleding. De Laundry Collection bestaat uit wasmiddel, een wasverzachter en een stoffenverfrisser die je kan verkrijgen met de zachte geur van rijstmelk en kersenbloesem van The Ritual of Sakura of op basis van Nederlandse tulp en Japanse munt van de Amsterdam Collection.

     

     







    28-11-2020 om 17:34 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A festive end of 2020:

    glitters, sparkles and golden touches

     

    La Redoute Intérieurs and La Redoute Collections help you end 2020 in style

    The festive season is almost upon us. This Christmas and New Year's Eve might look different from what we're used to, but we need to end this year on a high note. We will celebrate this special year and reflect on all of the positive things and learnings these challenging circumstances have brought us and we'll clink our glasses to a healthy 2021. Celebrating in an intimate setting does not mean you can not go all out on decorations and outfits. La Redoute Collections and La Redoute Intérieurs help you spend the end of the year in style. When else will you use that golden cutlery or wear that sparkly dress?

    You are golden

    Golden colours always work in the Holiday season. The glamourous colour will uplift your decorations and give them that luxurious touch you need. Even a table for only four looks festive with some golden accessories.

    All that glitters

    The biggest 2020 Christmas trend is sparkles. No matter what theme you pick, a little glitter touch is always a good choice, whether it's in your decorations or in the outfit. Change up those sweats and joggings you've been wearing 90% of 2020 for a glamourous look.

    Black minimalism

    If you're in doubt, black is always the way to go. Stylish, always on trend and neutral. Another plus: no one will notice if you still haven't cleaned up your Christmas decorations by April or if you're wearing the same skirt for a summer party as for New Year's Eve.

    Christmas classics

    If you're more the type that sticks to traditions, we have good news. The Christmas classics like red and green colours stay on trend for another year. Whether you opt for a comfortable red pair of pyjamas to unpack your gifts in or a green velvet suit, you'll look festive either way.

     

     

     

     









    27-11-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rituals cosmetics lanceert nieuw premium collecties

    Exclusief beschikbaar bij House of Rituals en op Rituals.com.

    Ter ere van het 20-jarig jarig jubileum van Rituals Cosmetics lanceert het lifestyle merk nieuwe en premium collecties. Naast dat deze collecties verkrijgbaar zijn in House of Rituals, de gloednieuwe flagship store in Amsterdam, zijn een geselecteerd aantal producten vanaf heden ook exclusief online verkrijgbaar in België. Ontdek elegante luxe met de bijzondere home & lifestyle producten, die geroepen komen om jezelf of een dierbare cadeau te doen deze wintermaanden.

    The Mansion Collection

    The Mansion Collection is een geheel nieuwe collectie die de geurervaring bij jou thuis naar een hoger niveau tilt. Kies uit de supersize luxe geurkaarsen of decoreer je interieur met gepersonaliseerde geurstokjes. Elke bijzondere diffuser is gemaakt van handgeblazen glas, bevat een liter interieurparfum en is verkrijgbaar in drie verschillende designs. De Cone Bottle is perfect voor de echte minimalist, terwijl de Oval Bottle beter past bij de liefhebber van klassieke luxe en de Round Bottle is ontworpen voor wie van een moderne look houdt. Elk ontwerp is verkrijgbaar in meerdere kleuren. De flessen kunnen naar keuze worden gevuld met een van de negen geuren uit de Private Collection. Met wel negentig variaties in totaal is er voor ieder interieur een passende combinatie. Naast de diffusers met geurstokjes bevat deze collectie zes supersize geurkaarsen. De geuren Sweet Jasmine, Precious Amber en Savage Garden zijn verkrijgbaar in XXL (2500 g) en XXXL (6000 g). The Mansion Collection is in House of Rituals en online verkrijgbaar. De prijzen variëren tussen € 74,- en € 259,-.

    The Signature Collection

    Met de exclusieve porseleinen kaarshouders uit The Signature Collection is het mogelijk je eigen premium geurervaring te creëren. Kies een van de acht kaarshouders met bijzonder goud- of platinakleurig design en je favoriete geurkaars uit de negen geuren van de Private Collection. Met wel 78 combinatiemogelijkheden is er volop keuze. Met het oog op duurzaamheid en tijdloze elegante, zijn de kaarshouders opnieuw te gebruiken door ze keer op keer te vullen met de refills van 100% koolzaadwas. Deze hebben een brandtijd van maar liefst 60 uur. Stel je persoonlijke geurkaars samen die perfect in jouw interieur past of het ideale geschenk is voor iemand waarvan je houdt. The Signature Collection is in House of Rituals en online verkrijgbaar. De prijzen variëren tussen € 27,50 en € 59,50.

    Laundry Collection

    De kracht van een geweldige geur wordt nog te vaak onderschat en het onderdompelen van je eigen wereld in heerlijke geuren kan absolute wonderen doen voor je welzijn. De juiste geur kan gelukkige herinneringen oproepen, je zelfvertrouwen versterken en kan je ook rustig, gefocust of energiek laten voelen. Naast de geuren voor lichaam en interieur van The Ritual of Sakura en Amsterdam Collection, lanceert Rituals Cosmetics de ultieme geurbeleving met onze nieuwe wasmiddelen. Verfris je wasroutine en omarm je favoriete geur niet alleen op je huid, je bedlinnen of in je interieur, maar nu ook in je kleding. De Laundry Collection bestaat uit wasmiddel, een wasverzachter en een stoffenverfrisser die je kan verkrijgen met de zachte geur van rijstmelk en kersenbloesem van The Ritual of Sakura of op basis van Nederlandse tulp en Japanse munt van de Amsterdam Collection.

     

     







    26-11-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The perfect gift for an usual end of the year

    Christmas and New Year's Eve, for many of us the most wonderful time of the year. And we believe this can also be the case in 2020, however it will be different from what we are used to. But one thing is for sure: we'll still spoil our loved ones with the perfect gifts...

    For all deco and design lovers : Looking for nice decoration gifts or accessories? JBC's local market has got you covered: this end of year Belgian retailer JBC offers cool products from 12 Belgian brands, both online as well as in stores, to their customers. How about some stylish drinking glasses from Botega (only available in stores) or some pretty wooden accessories from Atelier Pierre? And of course La Redoute traditionally offers decoration items for everyone's taste.

    Foodies unite : We all have at least one friend or family member that we consider a true foodie, right? Spoil him or her with a delicious sweet baking package from Niamh. The Belgian brand recently launched 6 sweet baking mixes: authentic speculaas, mighty pancakes, lovely crepes, fantastic cookies, top chocolate cake and heavenly cake. Or if you're the foodie yourself, bake away and gift some delicious homemade sweets! If you're looking for a foodie gift in the higher segment, Sage's kitchen appliances have got you covered. With the innovative devices with sleek design you just can't go wrong.

    Ready, set, ski : The O'Neill Fall/Winter collection is the perfect gift for all the winter sports lovers out there. Colorful and fun designs make these winter accessories really stand out.

    A little bling bling never hurt nobody : It's a traditional end of year gift, but therefore no less special: jewellery. Support Belgian brands such as Diamanti per Tutti. They have created a festive collection that takes us back to the roaring twenties. The Secret Twilight collection exists of glamorous art deco inspired pieces, featuring bold black Onyx gemstones (a stone that rids you of stress and fear) and diamond golden eyes. NIEF COLLECTIEF, available in JBC's Local Market, offers cool 3D printed statement earrings. Lore Van Keer celebrates her 10th anniversary this year with a new special edition gold collection. The designs are poured into 18 karat gold and crowned with precious materials. All handmade in the ateliers in Antwerp and Wolvertem, the jewellery carries a master’s seal with reference to the purity of the precious metal.

    For the little ones : Surprise your children with a Joybox, good for hours of creative crafting and fun (and some me-time for you, win win!). Or opt for La Redoute's cute play kitchens or Mister Tody's cardboard toys, available in JBC Local Market.

     









    25-11-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een verrekijker als kerstcadeau

    Maar hoe kies je nu de juiste?

    We trekken volop de natuur in en herontdekken de schoonheid ervan. En dat is ook duidelijk bij SWAROVSKI OPTIK, waar de verkoop van verrekijkers erg is gestegen de laatste maanden. Met de kerstperiode in het vooruitzicht, is het tijd om na te denken over het perfecte kerstcadeau. Wil jij origineel uit de hoek komen met een hip, maar ook duurzaam cadeau? Eentje dat jarenlang mee zal gaan? Denk dan eens aan een goede verrekijker!

    Met een verrekijker kan je veel meer dan enkel en alleen vogels spotten. Je eigen omgeving ontdekken, genieten van een operavoorstelling... Een verrekijker is nuttig op verschillende vlakken. Maar hoe kies je nu de juiste verrekijker? Wij leggen graag in 4 stappen uit hoe je de juiste beslissing maakt.

    1. De activiteit

    De activiteit waarbij je je verrekijker voornamelijk wilt gebruiken, is belangrijk voor de keuze ervan. • Tijdens het vogelspotten: een ‘beperkte’ vergroting van ongeveer 8x tot 10x en een objectief tussen 20-40mm zorgen voor een stabiel beeld. Op die manier kan je de vogels makkelijk volgen. Let op: zorg dat je een kijker kiest die bij je past en die je steevast gaat meenemen. Een goede kijker hierbij is de EL 10x32 van SWAROVSKI OPTIK. • Op reis of tijdens een wandeling: het is niet altijd eenvoudig om op reis of op wandeling gebouwen en dieren in de verte goed te zien. Een compacte verrekijker die je zo in je jaszak steekt, is hiervoor ideaal. Een geschikte kijker is de CL Pocket. • Tijdens evenementen: bij festivals, theaterbezoeken en wedstrijden is het niet altijd makkelijk om te kunnen meevolgen door de drukte en de afstand. Een kleine verrekijker met beperkte vergroting als de CL Pocket 8x25 kan ervoor zorgen dat je toch optimaal kan meekijken. •            Op safari: je kan het spotten van zeldzame dieren aan het toeval overlaten, maar je kan ook jouw kansen verhogen door te kiezen voor een verrekijker met een breed gezichtsveld en een lichtsterke optiek. De NL Pure heeft een objectief vanaf 30 of zelfs 40 mm en is ideaal te gebruiken bij schemer.

    2. De vergroting

    Het doel van een verrekijker is om je onderwerp dichterbij te brengen. Maar om te weten hoe dichtbij je het onderwerp brengt, moet je naar de vergroting kijken. Op een verrekijker staan steeds 2 getallen, bijvoorbeeld 8x30. Om de vergroting af te lezen, kijk je naar het eerste getal. Is de vergroting bijvoorbeeld 8, dan wilt dit zeggen dat een object op een afstand van 100 meter 8 keer dichter komt te staan, dus op 12,5 meter. Hoe groter deze vergrotingsfactor, hoe dichter je object lijkt te zijn. Let op, een grote vergrotingsfactor zorgt voor een minder stabiel beeld.

    3. Het objectief

    Om een helder beeld te bekijken, is er lichtinval nodig. Hoe meer lichtinval, hoe helderder je beeld zal zijn bij valavond of schemering. Om te weten om welk objectief het gaat, kijk je naar het tweede getal van je verrekijker. Bij bijvoorbeeld 8x30, staat 30 voor het aantal millimeter de doorsnede van het objectief is, namelijk 30 mm. Let op, hoe groter je objectief, hoe groter en zwaarder de verrekijker zal zijn.

    4. Persoonlijke voorkeuren en extra’s

    Natuurlijk is het ook belangrijk om rekening te houden met persoonlijke voorkeuren. Wil je een verrekijker aanschaffen, maar hou je niet van het gewicht dat erbij komt kijken? Opteer dan voor een kleine verrekijker zoals de CL Pocket.

    Wist je trouwens dat SWAROVSKI OPTIK een kijker heeft waarbij je aan digitale identificatie kan doen? Met de dG, de Digital Guide, kan je wat je door je verrekijker ziet meevolgen op een smartphone en dieren identificeren met de bijhorende apps. Zowel zoogdieren als vogels kan je op die manier snel benoemen, zonder dat je een kenner moet zijn. En bovendien kan je de foto’s die je maakt via de dG ook makkelijk en snel delen met je vrienden en familie. Plezier gegarandeerd!

    Tip: wil je liever je partner plezieren met een elegante interieurtelescoop? Denk dan eens aan de ATX Interior.

     

     









    24-11-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CKS krijgt frisse (her)start bij CRG

    Eind augustus kondigde de familiale holding Claes Retail Group (CRG) aan het Belgische modemerk CKS over te nemen van het failliete FNG. CRG, bekend van kledingketens JBC en Mayerline, maakt nu meer details bekend over de overname.

    Een nieuwe modegroep en een nieuwe sociale realiteit vormen voor CKS de uitgelezen kans om het DNA van het merk te verscherpen, nog bewuster te ontwerpen en strenger toe te kijken op de kwaliteit van de collecties. CKS krijgt zo, onder de vleugels van CRG, ademruimte voor een nieuwe, beloftevolle start. Met een gepassioneerd team, een duidelijk omlijnde Belgische identiteit en een doorgedreven synergie met de holding.

    Een ambitieus team met ambitieuze goals

    De kracht van deze nieuwe start zit in het sterke CKS-team met expertise - uit de marketing, e-com, buying, styling, de winkels en wholesale – alsook in de gedreven toekomstige CRG-werkkrachten.

    Het vernieuwde CKS heeft grote aspiraties en streeft ernaar om in het voorjaar van 2021 13 eigen winkels en 14 INNO shop-in-shops uit te baten. Daarmee wordt het aantal winkelpunten sinds de overname bijna verdubbeld ten opzichte van 2020.

    Ook online wordt gekeken naar een grote groei, dankzij de positieve resultaten van de webshop, ook tijdens de vorige lockdown. In de eerste helft van 2020 werd de online omzet verdubbeld t.o.v. 2019. Dana Molenberghs, e-commerce manager van CKS : “Onze ambitie om online te blijven groeien onder CRG is groot. We blijven werken en bijsturen aan een optimale klantervaring, en zien vooral groot potentieel, omdat we de krachten kunnen bundelen met CRG.”

    Er wordt ook gekeken naar internationalisering. De eerste stappen zullen daarvoor deze maand al gezet worden voor de collectie van winter ’21 en zal zich in eerste instantie focussen op wholesale.

    De identiteit van CKS blijft behouden

    Belangrijk bij de doorstart en om ruimte te creëren voor groei, is ervoor zorgen dat de basics van het merk helemaal goed zitten. De merkidentiteit blijft behouden, maar wordt aangescherpt en zal beter uitgespeeld worden. Pijlers daarbij worden doelbewust ontwerpen, authenticiteit en fresh fashion. Doelbewust, omdat marktonderzoek een duidelijker beeld zal scheppen over het doelpubliek. CKS zal tijdloos eigentijds maken, met kwalitatieve, iconische stukken. Authentiek, met een recht-voor-de-raap ‘what you see is what you get’-attitude. Nuchter, maar speels, ook in de manier van communiceren. Fresh fashion, omdat CKS wil staan voor moderne, sterke vrouwen. Het merk straalt zelfvertrouwen en instant happiness uit, en is seizoen na seizoen bang-on-trend.

    “Ik ben blij dat CKS Belgisch blijft en dat CRG het belangrijk vindt onze unieke merkidentiteit te behouden. Wij zijn altijd blijven geloven in CKS en doen dat vandaag nog steeds. Deze overname geeft ons de kans het merk verder onder de loep te nemen. We hebben in dit nieuwe normaal allemaal een ‘rethink-fase’ doorgemaakt. We willen daarom bijvoorbeeld ook nadenken over hoe we duurzamer kunnen omgaan met mode.” - Marketing & Brand manager van CKS Christina Hadinoto

    Synergie met de CRG-holding

    Er komt een doorgedreven integratie binnen de groep, waarbij gebruik gemaakt wordt van elkaars krachten en talenten. Expertise wordt gedeeld en partnerships worden aangegaan binnen de holding. Er komt een synergie in alle ondersteunende diensten - logistiek, IT, finance, technische dienst, HR - en in sourcing , media aankopen, enz.

    Er zal ook ingezet worden op een doorgedreven omnichannel-integratie met JBC/CRG, zowel via de webshops als in de CKS- en JBC-winkels. Wat de formule precies zal zijn, wordt nog bepaald.

    CKS zal bovendien net als JBC en Mayerline onder CRG aansluiten bij de Fair Wear Foundation. Dat is de non-profit organisatie die zich inzet voor betere werkomstandigheden in textielfabrieken in 11 productielanden, waar JBC al 5 jaar lid van is.

    Nieuw bij CKS: CKS Teens

    Vanaf het winterseizoen van 2021 zal CKS haar Kids-collectie enkel nog online via de CKS-webshop verkopen. De stukken zullen wel nog fysiek aangeboden worden in de winkels van JBC. In het teken van de overname liggen nu ook al een CKS Kids-collecties van oudere seizoenen bij JBC. CKS zal zich voor haar concept stores focussen op CKS Women en CKS Teens. Dat laatste is een nieuwigheid voor het merk, en zal daarmee een opportuniteit in de markt kunnen aanspreken: tienermeisjes.

    CKS : Het 100% Belgische label creëert on-trend items voor vrouwen en kinderen, om te combineren tot one-of-a-kind looks. Kwaliteitsvolle, easy-to-wear items met krachtige prints, kleuren en verrassende eye-catchers. De collecties bestaan uit heruitgevonden wardrobe essentials die teruggrijpen naar de essentie van het merk. CKS-mode straalt zelfvertrouwen en instant happiness uit. CKS is – samen met modemerken JBC en Mayerline – onderdeel van de Claes Retail Group.

    cks-fashion.com











    23-11-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29th October: collectie lederen handtassen

    Het Belgische huis 29thOctober stelt met veel trots de allereerste collectie handtassen voor. 29thOctober is een specialist in de bewerking van leder en van wollen huiden en toont de artisanale knowhow nu doorheen een collectie handtassen uit Italiaans leder van premium kwaliteit. Pochette, handtas schoudertas,... De collectie straalt een verfijnde en tijdloze stijl uit en past bij iedere vrouw en iedere gelegenheid. Prijzen 295 tot 375€.

    29thOctober stelt een reeks praktische accessoires voor die het dagelijks leven aangenamer maken. Denk maar aan een kleine pochette voor een stijlvolle look. Ieder stuk wordt op een artisanale manier vervaardigd in de ateliers in Brussel en is volledig personaliseerbaar dankzij een uitgebreide keuze aan kleuren en huiden.

    Het Belgische huis 29thOctober werd opgericht in 1992 en opereert vanuit het atelier in het centrum van Brussel. Het merk maakt kleding voor mannen en vrouwen op basis van leder, daim en duurzame wollen huiden. De verantwoordelijke productie is in handen van vakmensen die met veel knowhow en passie werken. Meer dan ooit herinnert 29thOctober eraan dat het merk mee is met zijn tijd en oog heeft voor de kracht van natuurlijke materialen. www.29thoctober.com













    23-11-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!