Juttu pop-up pakt uit met twee cozy Belgische brands
Belgische multibrand concept store Juttu zet opkomend creatief talent in the picture. Lokale ontwerpers, originele merken en geweldige designproducten krijgen een plaats in de pop-up space, die om de twee maanden vernieuwd wordt. Helemaal fresh en tot eind februari in de schijnwerpers: twee wollige winterse merken van Belgische, vrouwelijke ondernemers - Leselles en MAY knitwear.
Leselles – luxueuze duurzaamheid
De mohair sjaals van het Belgische Leselles zijn lekker luxueus. Liesbet, de vrouw achter het label, creëert twee modellen in een indrukwekkende reeks kleuren. "Ik hou van mooie dingen die toch duurzaam zijn. Klassevolle, tijdloze mode, waar je járen van kan genieten. Toen ik tijdens een fabrieksbezoek dozen vol woloverschotten ontdekte, die zomaar weggegooid zouden worden, wist ik dat ik nog een stapje verder wilde gaan. Zélf mooie dingen creëren voor andere vrouwen, en er tegelijk voor zorgen dat er minder wordt verspild en vervuild.”
Leselles gebruikt enkel hoogwaardige mohair overschotten en kiest ervoor om geen plastic te gebruiken bij het verpakken of tijdens het transport. De stukken kosten €84,99 en €89,99.
MAY knitwear - comfy mix & match
Met het motto clothing that embraces you, wil Stéfanie, gepassioneerde eigenares van het Belgische MAY concept store, een breed publiek bereiken met betaalbare, comfy knits. Juttu highlight haar drie mooie, cosy basics – een trui, een cardigan en een rolkraagtrui, en matching hoofdbanden. MAY knitwear is made to spoil. Had je nog een cadeautje te goed van jezelf? Ja toch.
De trui kost €59,95, de rolkraagtrui €69,95, de cardigan €74,95 en de hoofdband €25. Beschikbaar in een uitgebreid kleurenpalet.
Juttu pop-up in beeld
Juttu ondersteunt lokale initiatieven en focust met de in-store pop-ups op Belgische merken die in de brandfilosofie passen. Zo wil het multibrand concept, dat ook internationale merken aanbiedt, een platform zijn voor kleinere, authentieke Belgische namen.
|