Dé look voor brillen deze zomer is retro én hedendaags!
De grote trends van deze zomer voor eyewear en niet te missen merken zoals Tom Ford Eyewear, Tod’s Eyewear, Swarovski Eyewear en GUESS Eyewear, is de terugkeer van vintage, maar in een modern jasje!
Vier stijlen vallen op: de RETRO REVIVAL, met oversized monturen en een ontwerp van de jaren 60-70 dat is herzien en hertekend om beter samen te gaan met huidige looks ; de DRAMATICAL LOOK, met « m’as-tu-vu » brillen en extravagante contouren en een geometrische lijnvoering die het unieke karakter van de bril benadrukt ; de UPDATED PERENNIALS, of herziene, klassieke monturen, met de terugkeer van pilootmonturen, maar eveneens ovale brillen die werden gemoderniseerd dankzij overgedimensioneerde glazen, met een duidelijk zichtbare frontale bar alsook een combinatie van materialen of subtiele dégradés van kleuren ; een laatste en grote, nieuwe trend deze zomer zijn THE RECTANGLES, die zorgen voor een gestructureerde, geposeerde, en zelfbewuste unisex look.
De groep Marcolin is een van de wereldleiders van de eyewear industrie. Het merk laat zich opmerken door haar streven naar uitmuntendheid, haar voortdurende innovatie en uniek talent om Italiaans design en savoir-faire te combineren met de waarden van elk merk.
LEZERSINFO : Marcolin Benelux - infobenelux@marcolin.com - T +32 19 33 09 49



|