Designed with ambition, worn with purpose
Het gerenommeerde Nederlandse merk Van Gils heeft - nu er steeds meer vraag is naar casualwear - een transformatie ondergaan. Dit najaar bestaat de collectie niet alleen uit de befaamde pakken, maar ook uit comfortabele, on trend items, zoals knitwear, jeans, chino's en jassen. Het is een complete collectie die aan alle eisen van de hedendaagse herenmode voldoet: comfort, kwaliteit en stijl. De items zijn een handtekening van moderniteit en kwaliteit geworteld in 70 jaar authenciteit. Ideaal voor mannen met een missie. Niet voor niets is de slogan: “Designed with purpose, worn with ambition”. De collectie is vanaf eind september verkrijgbaar via vangils.eu, de verkoopkanalen van WE Fashion en verschillende online partners.
Mannelijk met een vleugje nonchalance; de najaarscollectie van Van Gils toont aan dat hij geschikt is om een doel te vervullen in de moderne tijd, inclusief het doel van duurzaamheid. De collectie is gemaakt om lang mee te gaan, dankzij duurzame en gerecyclede premium kwaliteiten. Elk item in deze collectie beweegt met je mee om je goed te voelen, zonder zijn pure en dynamische esthetiek te verliezen. Pakken en overhemden met 4-way stretch zorgen voor comfort in elk opzicht. De kleding maakt het leven van mannen gemakkelijker door technologie in combinatie met jarenlange ervaring. Van water- en vlekafstotendheid tot anti-geurafwerkingen en kreukherstellendheid; voor elk item wordt het juiste prestatiekenmerk gekozen. Van Gils is de dresscode voor mannen met een missie, ontworpen met het oog op het moderne leven.
Doelgericht : Elk item is een essentiële bouwsteen voor je garderobe, gekozen om een doel in het leven van de moderne man te vervullen. Ontworpen als een capsulecollectie van eigentijdse silhouetten die jaar na jaar aan de behoeften van het seizoen voldoen. Modieus, verfijnd en van hoge kwaliteit, samen met comfort en combineerbaarheid biedt deze collectie moeiteloze stijl voor de moderne man. Duurzaam, inclusief en direct; Van Gils is in alle opzichten doelgericht. Met ruim 70 jaar ervaring weet het merk precies wat hij doet. Elk item heeft een doel, ziet er goed uit en gaat lang mee.
De prijzen zijn zeer scherp gezien de kwaliteit van de stoffen en het vakmanschap van de productie: ze variëren van € 30,- voor een T-shirt tot € 280,- voor een leren jack. De collectie is verkrijgbaar via vangils.eu, de verkoopkanalen van WE Fashion en verschillende online partners.
Van Gils is al ruim zeventig jaar het iconische modemerk voor de stijlbewuste man. Wat begon als nobel streven, groeide uit tot een wereldwijd geliefd mannenmodemerk. In 1948, net na de Tweede Wereldoorlog, richtte Miel van Gils een eigen kleermakerij op om de mensen in zijn Brabantse dorp van nieuwe kleding én werk te voorzien. Met zijn kleding gaf Van Gils het keurige straatbeeld van die tijd een casual twist. Tot op de dag van vandaag wordt de collectie van Van Gils gekenmerkt door kwaliteit, perfecte pasvormen en oog voor detail. Van Gils maakt toegankelijke kleding voor een betaalbare prijs. Designed with ambition, worn with purpose.



|