door de ogen van jonge vrouwen
Passionata by Chantelle FW22/23
Vrouwen gebruiken sociale media als een platform om het debat over verleiding te voeren, op hun eigen tempo en voorwaarden. Dankzij deze beweging neem verleiding allerlei soorten vormen aan, van campagnes tot gesprekken, tot een eenvoudige zelfgemaakte foto. Frans lingeriemerk Passionata by Chantelle combineert in de herfst/wintercampagne het culturele fenomeen van selfies met een gedurfde beeldtaal in analoge fotografie. De campagne geeft een eigentijdse kijk op verleiding, verteld door de vertellers van het nieuwe verhaal: de jonge vrouwen van nu.
In deze campagne stelt Passionata by Chantelle drie nieuwe ecodesigned lijnen voor: Olivia, Only Manhattan en Ondine.
Olivia: een bold statement
Olivia is een duurzame, nieuwe lijn die delicate bloemenkant en verfijnd borduurwerk samenbrengt. De body met diepe V en slips met hoge taille maken van Olivia een verleidelijk statement.
Ondine: moderne kant
Een grafische print in kant, gebracht in een modern design, dat is Ondine. De zachtheid van de stoffen en de verscheidenheid aan vormen en kleuren bieden oneindig veel mogelijkheden, en dat in duurzame materialen.
Only Manhattan: duurzame klassieker
De ecodesigned klassieker Only Manhattan van Passionata by Chantelle wordt dit seizoen uitgebracht in een sportieve versie, comfortabel en met zachte stoffen. Beschikbaar in blauw en groen is de Only Manhattan een daily essential.
|