American Vintage launches its first “phygital” experience and offerts a trip to the North Pole
Deze winter neemt American Vintage zijn community mee naar Lapland, dankzij zijn immersieve ervaring Hyvää Christmas.
Wat kunt u winnen? Een verblijf voor twee personen in Finland. Een nieuwe gelegenheid voor het merk om de gebaande paden te verlaten en een nieuw, uniek format aan te bieden. Welkom in de wonderschone kerstwereld van AMV.
Hyvää Christmas, een immersieve ervaring in de sneeuw
American Vintage innoveren op het gebied van ervaringen, dit keer met een immersief “fygital” spel (tussen fysiek en digitaal).
Om kans te maken op een reis naar Lapland worden tussen 28 november en 25 december 2022 de etalages van de 150 American Vintage winkels wereldwijd voorzien van een QR-code. Bij sommige winkels gaat de scenografie verder in het interieur. Een spelwedstrijd die ook te vinden is op de wenskaarten die u in de tassen met de online of in de corners gedane aankopen kunt vinden. Het scannen is genoeg voor de community om een 360° immersieve ervaring in de Finse sneeuw te beleven — een voorproefje op wat de twee winnaars van de wedstrijd kunnen verwachten.
Alle Belgische American Vintage winkels doen mee aan deze campagne: Louise, Antwerpen, Knokke, Gent, Danseart, Luik, Namen, Ukkel, Brugge.
De bestemming is Lapland, in Finland
De twee winnaars, die op 26 december 2022 uitgeloot zullen worden, reizen vervolgens naar (het echte) Lapland, in het noorden van Finland, waar ze zullen verblijven. Op het programma: diverse nachten onder de sterrenhemel in een hotel met halfpension en diverse activiteiten tussen fauna en flora: het noorderlicht aanschouwen en een sneeuwtocht. American Vintage heeft samen met Voyageurs du Monde een betoverende excursie bedacht — een cadeau ter waarde van € 6000.
De magie van kerst met AMV
En voor de eerste keer weet de artistieke leiding van het merk groot en klein te laten wegdromen bij deze traditionele kerst. Want in oktober 2022 lanceerde American Vintage zijn eerste collectie voor kinderen tussen 3 en 11 jaar. Een mooie manier om samen met zijn community zijn eerste kerst met de hele familie te vieren.
“Ieder seizoen bedenken we nieuwe manieren om de American Vintage community bij elkaar te brengen, in het zonnetje te zetten en te bedanken. De feestdagen zijn een mooie gelegenheid om opnieuw te innoveren. Het ludieke en leuke idee van een
spelwedstrijd sprak ons enorm aan — zonder daarbij de creativiteit van AMV te vergeten.”— Jenny Lazzarelli, hoofd imago, communicatie en marketing bij American Vintage
De immersieve ervaring Hyvää Christmas vindt plaats van 28 november tot 25 december in alle community’s van het merk en op de etalages van de 150 American Vintage winkels wereldwijd.

|