Ter ere van Internationale Vrouwendag (8 maart) onthult Belgisch modelabel CKS een nieuwe campagne die vrouwen aanspoort elkaars grootste cheerleader te zijn. Onder het motto 'We’ve got each other’s back' creëerde het merk een exclusieve capsulecollectie van vrouwelijke musthaves. CKS voegt de daad bij het woord en lanceert tegelijk een videocampagne waarin powervrouwen Evy Gruyaert en Cathérine Moerkerke, samen met gekende influencers, maar ook CKS lovers en CKS collega's, elkaar verrassen met complimenten.
We’ve got each other’s back
Van presentatrices Evy Gruyaert en Cathérine Moerkerke tot Vlaamse entrepreneurs en trouwe CKS-klanten: het merk nodigde powervrouwen uit en vroeg hen iemand mee te brengen die hen nauw aan het hart ligt.
Het gaat om een ware feelgoodmissie, waarbij CKS vrouwen wil stimuleren om elkaar complimenten te geven, te ondersteunen en empoweren om zo het ‘onmogelijke’ te bereiken. CKS filmde deze kostbare momenten; de dames gingen gekleed in hun favoriete items van deze exclusieve capsulecollectie.
De Internationale Vrouwendag-collectie bestaat uit übervrouwelijke musthaves waaronder T-shirts met quotes, een sweater, palazzobroek, blouse, kimono en sokken. Instant happy kleuren (Fuchsia! Felgroen!) werden gecombineerd met een unieke, in-house ontworpen print gecreëerd uit een handgetekende collage. Het resultaat mag er zijn, met fleurige looks om één van de belangrijkste dagen van het jaar in te vieren.
Praktisch : De capsulecollectie is verkrijgbaar vanaf 2 maart 2023 in alle CKS stores en op cks-fashion.com. Prijzen variëren tussen €14,99 euro en €124,99.
|