Fresh 'n Rebel introduceert een krachtige brand claim
Het Rotterdamse mobiele must-haves merk Fresh 'n Rebel kondigt hun krachtige brand claim aan: "Be bold. Choose different." Ze lanceren de brand claim tijdens Amsterdam Fashion Week op 1 september met een inspirerende campagne waarin hun merkambassadeurs, waaronder zangeres Davina Michelle, centraal staan.
Be bold. Choose different.
Fresh 'n Rebel wil een wereld creëren waarin iedereen zich kan uiten en anders durft te kiezen. Met hun brand claim "Be bold. Choose different.", wil Fresh 'n Rebel iedereen in staat stellen authentiek te zijn.
Ze dagen iedereen uit om onbevreesd te zijn en te kiezen voor gedurfd in plaats van saai, door hun innerlijke Rebel te vinden en te omarmen. Fresh 'n Rebel motiveert iedereen om uit hun comfortzone te stappen, zich open te stellen voor nieuwe ervaringen en anders te durven kiezen. Van de kleurrijke ontwerpen tot de hoogwaardige materialen, alles wat Fresh 'n Rebel doet wordt gedreven door de wil om jou te helpen jezelf uit te drukken op een manier die echt bij jou past.
Merkambassadeurs
Voor de campagne die in september van start gaat, werkte Fresh 'n Rebel samen met 3 artiesten die de perfecte representatie zijn van de brand claim. Deze merkambassadeurs werden uitgenodigd om hun persoonlijke en unieke verhalen te vertellen op plekken die speciaal voor hen voelen. Naast de bestaande ambassadeur Davina Michelle, kondigt Fresh ’n Rebel met trots nog twee nieuwe ambassadeurs aan die de brand claim ook perfect belichamen: DJ en model Arantxa Oosterwolde en muzikant en multidisciplinair creative Tim Wes.
Davina Michelle is een Nederlandse bekroonde zangeres uit Rotterdam, bekend van haar YouTube-kanaal en virale cover van "What About Us" van P!NK, haar deelname aan het Nederlandse tv-programma 'Beste Zangers' en haar optreden van 'Sweet Water' tijdens het Eurovisie Songfestival 2021. Volgens Fresh 'n Rebel is Davina Michelle een getalenteerde artiest die houdt van en uitblinkt in muziek, bold at heart is en het belangrijk vindt om dingen op haar eigen manier te doen - de perfecte match met de brand claim.
Arantxa Oosterwolde is een Nederlands-Surinaams model en DJ (Arra), gevestigd in Amsterdam en Berlijn. Ze stond op de cover van Vogue Nederland en draaide op verschillende muziekfestivals zoals Amsterdam Open Air, DGTL en ADE. Haar doel in het leven is om van elk moment in het nu te genieten en de zwarte queer gemeenschap te verenigen. In haar muziek probeert ze het geluid van vrijheid naar de dansvloer te brengen. Voor Fresh 'n Rebel is ze de belichaming van durf en expressiviteit en de perfecte ambassadeur van de brand claim.
Tim Wes is een Rotterdamse visionair die een brug slaat tussen creatieve disciplines. Het is bijna onmogelijk om hem in een paar woorden te beschrijven, want er is bijna niets wat hij niet kan. Hij speelde op Noorderslag en North Sea Jazz, trad op in Paradiso, regisseerde verschillende films en toonde zijn creatieve werk op meerdere exposities, waaronder op Art Rotterdam. Met een passie voor het verenigen van verschillende kunstvormen, genres, generaties, etniciteiten en instituten, herinnert hij ons eraan om ons te richten op onze overeenkomsten in plaats van verschillen. Tims missie is om een diverse groep makers te inspireren en het publiek in staat te stellen te ontsnappen aan hun eigen mentale landschappen. Fresh 'n Rebel beschouwt hem als een grote inspiratiebron en een waardige ambassadeur van de brand claim.
|