Every day is one day closer to summer
Voor zijn campagne lente-zomer 2024 strijkt American Vintage neer in de Spaanse hoofdstad. Op naar Madrid dus, om de 21 silhouetten te vereeuwigen die dit seizoen het kledingmerk uit Marseille vertegenwoordigen. Het is tijd voor kleur, omhelzingen, de zon, zomer en het leven, in de kleding van AMV.
Dit seizoen laat American Vintage zich inspireren door de zon en kleuren voor een zomergarderobe die op elk moment van de dag gedragen kan worden. Net als de pastelkleurige gevels van de Spaanse hoofdstad tekent AMV een collectie vol prints en nuances die je nooit meer uit wilt trekken. Het kledingmerk uit Marseille blijft retro, maar kiest ook voor (ver)nieuw(ing) voor zijn pasvormen, stoffen en kleuren — nu eens futuristisch, dan weer tijdloos.
Women
Dit seizoen laat American Vintage zich inspireren door de zon en kleuren voor een zomergarderobe die op elk moment van de dag gedragen kan worden. Net als de pastelkleurige gevels van de Spaanse hoofdstad tekent AMV een collectie vol prints en nuances die je nooit meer uit wilt trekken. Het kledingmerk uit Marseille blijft retro, maar kiest ook voor (ver)nieuw(ing) voor zijn pasvormen, stoffen en kleuren — nu eens futuristisch, dan weer tijdloos.
Men
Voor deze collectie vroeg American Vintage de Madrileense fotograaf Pepe Lobez de 21 silhouetten van dit seizoen te vereeuwigen. Een streetcasting die - opnieuw - de authenticiteit van het kledingmerk benadrukt. Julieta, Bilbo, Ichi, Roque...: de nieuwe gezichten van AMV, in de leeftijd van 3 tot 99 jaar, met ieder hun eigen uitstraling, tonen de camera prints, streepmotieven en kleuren.
Kids
Ook de kids hebben recht op hun coole garderobe. Meer dan ooit willen we het hele gezin bereiken en kleden. Het DNA van het merk is voortaan terug te vinden in de kledingkast van alle gezinsleden, hoe oud of jong ze ook zijn.
About
Geïnspireerd door de Verenigde Staten richt Michaël Azoulay in 2005 in Marseille het merk American Vintage op. Gemarkeerd door de weidse landschappen en de absoluut ontspannen sfeer die daarmee gepaard gaat, besluit hij het meest tijdloze basic item te updaten: het T-shirt. In de loop van de seizoenen breiden de collecties zich uit, waarbij ze worden opgebouwd rond items die steeds fijner uitgewerkt worden. American Vintage verkoopt tegenwoordig kleding voor hem, voor haar en voor kids, in kleuren en stoffen die het DNA van het merk vormen en een veelvoud aan emoties weten op te wekken.
Illustraties pepe lopez
|