breidt uit en lanceert eerste multibrandstores in België
Deens denimlabel introduceert JJXX in eigen retail en opent eerste flagshipstores in Sint-Niklaas & Antwerpen.
JACK & JONES, een van Europa's meest toonaangevende denimmerken voor mannen, zet een strategische stap voorwaarts met de opening van zijn eerste multibrandstores JJ en JJXX in België. Deze mijlpaal markeert niet alleen een vernieuwing van het winkelconcept, maar ook de retail-lancering van zustermerk JJXX, waarmee het Deense label zijn bereik uitbreidt naar de vrouwenmarkt.
Strategische uitbreiding naar womenswear
JJXX, dat zich al enkele seizoenen online en via wholesalekanalen heeft bewezen, krijgt nu voor het eerst een eigen retailaanwezigheid. Het label richt zich op de zelfbewuste, kleurrijke jonge vrouw en combineert denimexpertise met wardrobe essentials en meer trend-forward fashion items. Door deze uitbreiding positioneert JACK & JONES zich als een lifestylemerk dat het complete gezin kan kleden.
Ambitieuze retailstrategie voor Benelux
De nieuwe duo-brandstores vormen de basis voor een grootschalige uitrol door België en Luxemburg. Het concept combineert beide merken in een vernieuwde, belevingsgerichte winkelomgeving die inspeelt op de veranderende verwachtingen van de moderne consument.
"Het openen van onze eerste JJ/JJXX winkels is een bijzonder moment voor ons hele team," aldus David Van Gansbeke, retail manager België & Luxemburg. "Dit is het resultaat van maanden strategische planning en een onwrikbaar geloof in onze nieuwe koers. Deze stores leggen de basis voor een nieuw tijdperk van groei en samen geven we vorm aan de toekomst van ons merk.”
De eerste locatie opent eind augustus in Waasland Shopping Sint-Niklaas, gevolgd door de Antwerpse Meir begin september.


|